bogdan_harea Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Interesant ca a devenit oficiala problema cu calitatea. stima, paul BMW e consecvent. Inainte cu tupeu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 A auzit cineva de modulde acceleratie la r1200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Eu nu stiam ca ar fi o conexiune in sensul asta intre ESA si RDC... ai citit asta undeva? Sincer nu-mi amintesc daca da sau unde, dar logica mea spune ca: am setare de incarcare pe ESA - chilot, chilot si tarlici, chilot si gagica (plus tarlici la comun) - so, pt pilot singur (eventual bagaje) am 2,2 fata cu 2,5 spate in carte. Pt incarcare full, am 2,5 cu 2,9. Atunci cand am o scadere de presiune in pneuri, si suntem 2 pe moto, sa zicem, cu presiunea corecta, avertizarea va veni la o scadere (cred eu) cu mai mult de 0,2 a presiunii (ca doar nu zice ALARMA doar atunci cand ai roata pe janta). Nici eu nu sunt convins de chestia asta, din motivul asta am intrebat - mi s-ar parea logic ca (virgula) calculatorul central sa faca o legatura intre incarcare si presiuni, nu? A auzit cineva de modulde acceleratie la r1200? sa fie asta? - http://www.jimvonbaden.com/R1200_TB_Sync.html @KHK, eu vorbeam de R1200R, ca si ea a iesit 3 ani consecutiv regina alpilor... Poftiti, va rog! (pt. eventuale confuzii, va stam la dispozitie cu informatii suplimentare) Editat August 1, 2013 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Diferenta intre ce iti arata tie pe bord si aparatul de la vulcanizare e simpla.baietii aia de la vulcanizare arunca manometrele pe jos si se decalibreaza,nu purjeaza compresoarele la timp ca nu stiu si se aduna apa in aparat si se decalibreaza ,aparatele sunt vechi ,ieftine si proaste pe cint tu ai un cititor de calitate .incearca sa faci presiunea si mergi la 3 vulcanizari si o sa ia valori diferite. Editat August 1, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 bai, m-am gandit si la asta. faza e ca de obicei fac presiunea cam in aceleasi locuri. mi-a atras atentia faptul ca si la cei din reprezentanta, si la cateva strazi mai incolo si la vulcanizarea super-noua si dotata de langa casa aveam aceeasi diferenta intre bord si manometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Daca nu ma insel, senzorii aia din roti se mai pot calibra si ei daca ti se pare ca arata altceva decat realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Bagă până-ți arată bordul ok. Ex. daca bagi 2.9 și îți arată 2.7, mai bagi 0.2 în plus până la 3.1. Pe bord o să arate 2.9 și te liniștești. Acum o săptămână am avut pană pe spate, abia sub 2.1 a intrat avertizarea. Din 2.9. Față, nu știu, probabil 1.7 din 2.5. La mine-i mai simplu, indiferent de încărcare presiunea-i fixă. 2.5 cu 2.9. Să trăiești Adi. Ah, când crește presiunea cu 0.1 față de cea de la plecare, știi că s-au încălzit cauciucurile și poți să tragi de ele. Editat August 1, 2013 de September Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 De vanzare ornament capac ambreiaj ptr BMW. Piesa este originala din carbon 100%, ultima bucata care a mai ramas! Pret 150 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 2, 2013 Admin Share Postat August 2, 2013 (editat) .. eu vorbeam de R1200R, ca si ea a iesit 3 ani consecutiv regina alpilor... Corect, dar explica(i) si de ce ochelarii de cal sunt unidirectionali Editat August 2, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 @KHK, eu vorbeam de R1200R, ca si ea a iesit 3 ani consecutiv regina alpilor... @pepushe, tu ai zis ca vrei poze cu Regina Alpilor 3 ani consecutiv... negru pe alb... Iar eu ti-am pus o poza cu singura care a iesit de trei ori consecutiv. (oricum, altfel decat consecutiv nu se poate... poate fi din nou doar dupa o schimbare de model, facelift etc). Asta, bineinteles daca vorbeam de acelasi test al aceleiasi reviste, insa titulatura asta nu am mai vazut-o in alta parte la moto. M-am oferit din start sa-ti ofer informatii suplimentare insa ai preferat sa continui cu eroarea, ca si cum eu scriu prostii sau pricep mai greu... R1200R a iesit numai in 2007 si 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Am promis ca revin cu un model de cd player care se potriveste cu telecomanda originala de la R1100RT: Alpine cde 9843 rm. Sper sa va fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 multumesc FRUMOS!!!! mare om mare caracter!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Nu va certati!!!!!!!!nu conteaza care e regina alpilor gs sau r.important e ca e un boxer bmw!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 vand urmatoarele machete moto bmw,scala 1-18 si 1-24.pre 25 lei.bmw r 69 s,1961(scala 1-24)...bmw k1(scala 1-24)...bmw r 1150 r rockster9scala 1-24)...bmw r 1100s(scala 1-24).inca 8 machete bmw scala 1-18,nu stiu sigur ce modele sant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Ioana poti sa pui si niste poze?eventual si un pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 vand urmatoarele machete moto bmw,scala 1-18 si 1-24.pre 25 lei.bmw r 69 s,1961(scala 1-24)...bmw k1(scala 1-24)...bmw r 1150 r rockster9scala 1-24)...bmw r 1100s(scala 1-24).inca 8 machete bmw scala 1-18,nu stiu sigur ce modele sant.Ioana, posteaza la bursa te rog.Alo, mai avem moderatori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 oare ce face dl DAN CATA? pe unde se plimba?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Bagă până-ți arată bordul ok. Ex. daca bagi 2.9 și îți arată 2.7, mai bagi 0.2 în plus până la 3.1. Pe bord o să arate 2.9 și te liniștești. Acum o săptămână am avut pană pe spate, abia sub 2.1 a intrat avertizarea. Din 2.9. Față, nu știu, probabil 1.7 din 2.5. La mine-i mai simplu, indiferent de încărcare presiunea-i fixă. 2.5 cu 2.9. Să trăiești Adi. Ah, când crește presiunea cu 0.1 față de cea de la plecare, știi că s-au încălzit cauciucurile și poți să tragi de ele. Mare domn, ca de obicei! Legat de presiune, si eu merg cu valorile alea indiferent ca-s singur sau nu. Ideea era ca pe bord imi arata 2,9 si cica in realitate era 3,2. Oricum, io-s mai linistit cand vad valorile corecte pe bord. Multam! Ah, când crește presiunea cu 0.1 față de cea de la plecare, știi că s-au încălzit cauciucurile și poți să tragi de ele. Stiu Apropo, azi motorul implineste 2 ani de cand il am si vreo 40.000 de km. Te-am pomenit in Alpi la capitolul "ce pacat ca nu-i cu noi"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pictorash Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Salutare pasionati de BMW... exista cumva printre voi posesori de F 800 ST - 2006? Imi place ... si m-as indrepta spre o achizitie insa as vrea sa o vad "la ochi" si s-o aud putin inainte. Asadar daca ar fi cineva din Bucuresti/Ploiesti dispus sa-mi faca cunostinta cu motoreta lui as fi foarte recunoscator. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 5, 2013 Admin Share Postat August 5, 2013 (editat) Greu de gasit pe strada asa ceva, nu au rupt gura targului cu modelul asta, vezi ca este topic special deschis si pentru modelul tau aici. Spor la navigat.. Editat August 5, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) Salutare pasionati de BMW... exista cumva printre voi posesori de F 800 ST - 2006? Din pacate sunt putini posesori de 800ST p-aici, o sansa ai sa vezi la Bavaria daca cumva au vreuna s.h. (sau noua dar ramasa pe stoc) de vanzare; daca nu, sigur au noul F800GT care este urmasul direct al 800ST si diferentele sunt destul de mici, iti poti face o imagine destul de clara cum stai pe ea etc. Parerea mea (dupa teste cu toate modelele F800): este o motocicleta excelenta pt clasa ei, trage excelent, chiar din ture joase, ciclistica si frane foarte bune, consuma foarte putin, se sta destul de comod pe ea (n-as recomanda-o insa unei persoane prea inalte, sa zicem peste 1,80-85m). De asemenea, transmisia pe curea mi se pare o idee excelenta, nu ungi lant, nu schimbi ulei la cardan, doar se schimba cureaua la fiecare 40.000km. Asadar, daca cumva cumperi una cu de exemplu 37.000km, ai grija ca te paste schimbarea care costa cca 4-500€ cu manopera. Ca sfat, daca poti evita primul an 2006 (nu e insa musai) si ramai pe ST, nu te bucura la pretul mai mic al S-ului, fiind mai incomoda din cauza ghidonului "sport" iar ST-ul in general vine ceva mai dotat, fie standard fie cu optinui mai multe (portbagaj, suport de coburi, cric central, parbriz mai mare, protectie mai buna la vant). p.s. exista deja si un topic dedicat F800, desi nu contine inca prea multa informatie: /index.php?/topic/696387-bmw-f800-r-s-st-gt/ Editat August 5, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pictorash Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Multumesc pentru raspunsuri. @KHK : o sa raman pe ST. Vreau un sport-touring confortabil sau un touring mai mititel pentru o perioada ... si apoi as vrea sa intru in clasa celor mari o sa incerc la bavaria daca nu apare vreun posesor pe aici. Vin dupa 5000 km in doua saptamani pe Hornet .. si desi n-am avut probleme cu ea si-a aratat limitele la nivel de confort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 5, 2013 Admin Share Postat August 5, 2013 Daca vrei confort sfatul meu ar fi sa sari peste o etapa pretentioasa si sa iti iei un RT. Cind spun pretentioasa ma refer la ST-ul asta care este o motocicleta destul de rara si pe afara, nu mai vorbim la noi. Odata cumparata stai foarte mult s-o revinzi cind te saturi de ea si pierzi mult la pret. Un RT il tii o viata si iti ofera cu mult peste Hornet sau ST. Ca idee, ce inaltime/greutate ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) Se vinde BMW K75LT din 1992 cu ABS, îngrijit cu atenţie, vânzătorul e proaspăt posesor de K1200LTdeci e clar că motivul vânzării e că i-a rămas mic.Preţ 2700 euro.Eventualele puncte slabe vor fi aduse la cunoştinţa cumpărătorului în mod cinstit, nemţeşte. http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=531450&selpic=1&zoom=1#foto Editat August 5, 2013 de Penetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pictorash Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Daca vrei confort sfatul meu ar fi sa sari peste o etapa pretentioasa si sa iti iei un RT. Cind spun pretentioasa ma refer la ST-ul asta care este o motocicleta destul de rara si pe afara, nu mai vorbim la noi. Odata cumparata stai foarte mult s-o revinzi cind te saturi de ea si pierzi mult la pret. Un RT il tii o viata si iti ofera cu mult peste Hornet sau ST. Ca idee, ce inaltime/greutate ai? Ideea e ca RT-ul e deja intr-o alta gama de pret. E in calculele mele de viitor alaturi de Honda Paneuropean sau de FJR. Doar ca nu-mi permite bugetul Am dat peste F800ST intamplator, cautand touring si endur-touring, mai noi de 2005, cu pret de pana la 3500 euro. Am gasit ST din 2006 cu ABS undeva la 3500. De unde si atractia pentru model si etapa intermediara Am 1.76 si 85kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.