1ntruder Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Mersi frumos pt sfaturi. In caz ca nu ma descurc cunoasteti vreun om/service priceput pe partea asta "electrica" din Buc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 24, 2013 Admin Share Postat Octombrie 24, 2013 (editat) Da, ti-am dat pe PM numarul lui. Editat Octombrie 24, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 waaaiiiiii cum suna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 25, 2013 Autor Share Postat Octombrie 25, 2013 Legat de ungerea cardanului specificatia spune sa folosim Staburags NBU 30 PTM. Noi la lucru folosim Staburags NBU 15 si m-am gandit sa folosesc aceasat pt ungerea cardanului. Ce parere aveti?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Renolit MO 2 ii 19 lei la oprean.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 De ce oare furca de rr ?mie imi place sistemul lor de amortizare pt fatasi mi se pare si mai eficient.superba motoreta.se speculeazain ultimul timp treaba cu cafe-racer.sunt noile customuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 26, 2013 Autor Share Postat Octombrie 26, 2013 Legat de ungerea cardanului specificatia spune sa folosim Staburags NBU 30 PTM. Noi la lucru folosim Staburags NBU 15 si m-am gandit sa folosesc aceasat pt ungerea cardanului. Ce parere aveti?! Si o scurta descriere: KLUBER ISOFLEX GREASE NBU 15 400GM Ref: NBU15 KLUBER ISOFLEX GREASE NBU 15 400GM ISOFLEX NBU 15 is a high speed/ low torque ester barium-complex grease with a 22 viscosity base oil. It is commonly used for high speed For Spindle Re-builds and Machine Maintenance-This multi-purpose IsoFlex grease is rated for high pressure and high temperature. It contains special additives to be unmatched in a dust environment. Designed for use on all machine movements and in high speed spindles. The most respected name in lubes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul G Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Salut! M-a poate cineva ajuta?Dupa ce am "culcat-o"pe o parte,trebuie sa fac un reset la ABS.Stie cineva cum? Este vorba de un BMW K1200S din 2007.Se aprind alternativ becurile de la ABS si cel de atenție iar ABS nu funcționează.Frineaza fără probleme dar fără ABS.Am mai avut problema asta la un K1200RS din 2000 si cu reset s-a rezolvat dar la asta nu știu cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 O diagnoza ar ajuta mult. Nu stiu cum sa faci altfel, la modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul G Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 OK O sa caut diagnoza dar nu cred ca o sa gasesc in Bistrita.(Dan Cata)ma potzi ajuta daca vin la Cluj? Daca se poate da-mi nr de tel PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Caut sa cumpar un R1200r.Poate ma ajuta cineva cu vre relatie...Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Ai incercat la bmw.au si sh-uri .avantajul la ei e ca sunt verificare si masurate in toate locurile .dezavantajul e ca sunt un pic mai scumpe decit piata.fac si bay-back. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Ai incercat la bmw.au si sh-uri .avantajul la ei e ca sunt verificare si masurate in toate locurile .dezavantajul e ca sunt un pic mai scumpe decit piata.fac si bay-back. Un mare avantaj in a cumpara de la dealer BMW este si faptul ca (sper ca si in Ro) primesti si un an garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Nu la SH-uri... nu la AB Baneasa. Doar daca este una de test care mai are inca garantia producatorului sau a avut platita garantia suplimentara anuala, 220 euro parca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Nu la SH-uri... nu la AB Baneasa. Doar daca este una de test care mai are inca garantia producatorului sau a avut platita garantia suplimentara anuala, 220 euro parca... Eu stiam ca garantia este obligatorie prin lege, atata timp cat vanzarea o face o firma. Sa ma insel? Si credeam chiar ca face parte din standardul BMW sa dea garantie la SH, atata timp cat de exemplu sunt luate la buyback si profitul (deloc neinsemnat) include oricum si riscul garantiei. Nu conteaza daca este de test sau nu, atata timp cate are inca garantie (fie initiala, fie extinsa) este valabila. La cea exclusa ar putea, eventual, exista clauza ca prin schimbarea proprietarului se pierde, dar m-as mira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) KHK, crede-ma, am vrut initial sa imi iau motor de la ei. Cele care sunt provenite din buy-back sunt oferite revizionate, uleiuri/filtre schimbate, eventual placute, gata de drum, dar fara garantie. Doar cele din 2010-2012 mai au garantie de fabrica. Vezi si anunturile BMW-ului de pe pro-bike. La cele care au garantie, este mentionat ca atare, la celelalte nu. Editat Octombrie 31, 2013 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 KHK, crede-ma, am vrut initial sa imi iau motor de la ei. Cele care sunt provenite din buy-back sunt oferite revizionate, uleiuri/filtre schimbate, eventual placute, gata de drum, dar fara garantie. Doar cele din 2010-2012 mai au garantie de fabrica. Vezi si anunturile BMW-ului de pe pro-bike. La cele care au garantie, este mentionat ca atare, la celelalte nu. Io nu te-am contrazis cu nimic, te cred. Spuneam doar cum mi se pare normal sa fie in realitate si in acelasi timp intrebam cum este la ei. To nu prea inteleg cum nu sunt obligati prin lege, ca persoana fizica, sa dea garantie la revanzare. Dar nu este asa important pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Cred ca sunt vandute in regim de consignatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) Bine zici KHK, ti se pare sa fie normal. Si mie mi se pare ca sunt cetatean european, traind intr-o tara europeana si cred ca nu sunt singurul caruia i se pare. Doar ca pentru toti realitatea este ca aici in RO doar visam la cele de mai sus... Iar legile sunt numai pentru unii muma, pentru cei multi ciuma! Editat Octombrie 31, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Buna seara, incepand cu saptamana aceasta am intrat si eu in randul posesorilor de BMW, cu un R1100S din 2002, rosu ca focul si un marait superb, o placere sa il asculti. O poza cu uzina: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Frumos motor.sa te bucuri de el.e e interesant la 1100s caare jantele ,capacele de chiuloasa si din cite vad la a ta si ambreiajul hidraulic cred ca la 1150.cel putin asa se vede de la comenzile de pe ghidon.ca sfat in afara de consumabilele clasice ulei gume lichid frina schimba si senzorul hall.ia unul de la dan cata.ala e singurul care te lasa in drum.vad ca ai si frinele de la 1150 .posibil si servo frina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Frumos motor.sa te bucuri de el.e e interesant la 1100s caare jantele ,capacele de chiuloasa si din cite vad la a ta si ambreiajul hidraulic cred ca la 1150.cel putin asa se vede de la comenzile de pe ghidon.ca sfat in afara de consumabilele clasice ulei gume lichid frina schimba si senzorul hall.ia unul de la dan cata.ala e singurul care te lasa in drum.vad ca ai si frinele de la 1150 .posibil si servo frina Iti multumesc...si da, e modelul cu servofrana, practic, doar motorul e de 1100, restul, ambreiaj,cutie, transmisie finala sunt de 1150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) Bine zici KHK, ti se pare sa fie normal. Si mie mi se pare ca sunt cetatean european, traind intr-o tara europeana si cred ca nu sunt singurul caruia i se pare. Doar ca pentru toti realitatea este ca aici in RO doar visam la cele de mai sus... Iar legile sunt numai pentru unii muma, pentru cei multi ciuma! Saracii de voi... Editat Noiembrie 1, 2013 de rs-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Frumos motor.sa te bucuri de el.e e interesant la 1100s caare jantele ,capacele de chiuloasa si din cite vad la a ta si ambreiajul hidraulic cred ca la 1150.cel putin asa se vede de la comenzile de pe ghidon.ca sfat in afara de consumabilele clasice ulei gume lichid frina schimba si senzorul hall.ia unul de la dan cata.ala e singurul care te lasa in drum.vad ca ai si frinele de la 1150 .posibil si servo frina pe mine tocmai m-a lasat ieri in drum spre Constanta ambreiajul...la acelasi model. asta o fi punctul slab la modelele astea? al meu are 60 000 km. sper ca e doar ambreiajul si nu si alte nebunii... a mai patit cineva de pe aici? Buna seara, incepand cu saptamana aceasta am intrat si eu in randul posesorilor de BMW, cu un R1100S din 2002, rosu ca focul si un marait superb, o placere sa il asculti. O poza cu uzina: WP_001053.jpg sa il stapanesti sanatos, apropo ! am mai vazut doar 1 model prin bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 3, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 3, 2013 (editat) @alexgrp, ambreiajul este un consumabil. In mod normal duce cam 80-100.000, poate si mai bine, dar uzura lui depinde de masa motocicletei, felul cum pleci cu ea de pe loc si unde-o freci, daca mergi preponderent in oras poate sa se duca si la 30-40.000 (cazul mobrelor de politie) sau 60.000 cum ai patit tu. Daca intr-a 4/a sau a 5/a pui gazul pe ea si observi ca acul turometrului urca in gol, nejustificat, inseamna ca te-a lasat ambreiajul. Editat Noiembrie 3, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.