Dan Cata Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Nu are 2 ghidaje diametral opuse? La imbinare? Ca nu iti prea permit alea prea multe... Intra fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW-K Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Da,are doua ghidaje,dar am citit ca se aliniaza(nu stiu cum),de aceea am itrebat. Cu tot cu acele ghidaje,am impresia ca se poate misca stanga -dreapta foarte putin. Poate mai sunt si alte pareri. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Stiti cumva, daca si unde as putea gasi suportii laterali si cutiile pt. BMW(R1100S) si la ce pret? Am vazut pe net ca ar fi un suport si de topcase care s-ar potrivi la el. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Stiti cumva, daca si unde as putea gasi suportii laterali si cutiile pt. BMW(R1100S) si la ce pret? Am vazut pe net ca ar fi un suport si de topcase care s-ar potrivi la el. Multumesc. http://www.bmwbayer.de/R-1100-RS-/-R-1100-RT/Neu/Gepaeck-/-Koffer-/-Zubehoer http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.Xkoffer+r1100s&_nkw=koffer+r1100s&_sacat=0&_from=R40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) Stiti cumva, daca si unde as putea gasi suportii laterali si cutiile pt. BMW(R1100S) si la ce pret? Am vazut pe net ca ar fi un suport si de topcase care s-ar potrivi la el. Multumesc. Ar fi frumos sa-i pui cutiile laterale originale BMW pt ca arata bine si sunt incapatoare, poti comanda si butucii pe cheia motocicletei. In plus, cred ca la oricare altele s-ar vedea urat barele/suporturile.Topcase original BMW nu stiu sa fi existat la 1100S asa ca daca vrei neaparat va trebui sa apelezi la alt producator gen Givi. Editat Noiembrie 8, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Va multumesc frumos de raspuns, o sa studiez piata iarna asta, poate gasesc si la noi in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Stiti cumva, daca si unde as putea gasi suportii laterali si cutiile pt. BMW(R1100S) si la ce pret? Am vazut pe net ca ar fi un suport si de topcase care s-ar potrivi la el. Multumesc. am cautat si eu mult suportii laterali pt side case-uri, dar cel mai bine le gasesti pe ebay daca vrei sa cauti pe ebay.de trebuie cautat "koffertrager". preturile sunt intre 100-200 euro, depinde... topcase eu zic ca e pacat sa-i pui...nu arata bine si ii schimba total aerodinamica. eu am avut pe fosta motocicleta si era o diferenta destul de mare cand mergeam cu/fara. e practic, nu zic nu, dar side case-urile mari de la BMW eu zic ca sunt de ajuns pt orice tura... Nu are rulment de presiune in ambreiaj.ala mai mult ca sigur ca e zgomot de la rulmentii din cutie .aia sunt de origine vreo 1100 ron sau skf pe codcred ca vreo 300 ron.acum parerile sunt impartite de care sa iti pui.eu mi-as pune de origine ca daca cedeaza vre unu iti blocheaza roata.daca desfaci cutia schimba si ambreiajul in intregime fara volanta pt ca asta nu se gaseste decit de origine si dureaza 5 zile pina vine.ca prim pas arfi bine sa schimbi uleiul din cutie si grup.intra 800 cu 200 deci 1 l .daca vreunul dintre voi doi are nevoie de mecanic bun cupret rezonabil care a mai facut asta va dau offlinenr de tel.daca va hotariti sa schimbati ambreiajele nu schimbati semeringul de la vibrochen decit daca curge .nu sunt multi care stiu sa-l schimbe.alex ai cumva vreo pierdere de ulei in zona ambreiajului sau de lichid hidraulic de la ambreiaj? am gasit deja problema...e vorba despre dintii discului de ambreiaj si despre axul selectorului din cutie. s-au "razuit" unii pe altii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 am gasit deja problema...e vorba despre dintii discului de ambreiaj si despre axul selectorului din cutie. s-au "razuit" unii pe altii... Oauuu, da cum de s-a ajuns aici, ce zice mecanicul si unde e atelierul ala misto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Da,are doua ghidaje,dar am citit ca se aliniaza(nu stiu cum),de aceea am itrebat. Cu tot cu acele ghidaje,am impresia ca se poate misca stanga -dreapta foarte putin. Poate mai sunt si alte pareri. Multumesc am gasit deja problema...e vorba despre dintii discului de ambreiaj si despre axul selectorului din cutie. s-au "razuit" unii pe altii... Astea is doua probleme strans legate intre ele, adica am putea pune semnul relatiei "implica" intre cele doua posturi La unele 1150-uri (si deci si r1100s care e de fapt un 1150), nu stunt corect aliniate cutia cu motorul, din fabrica. Si atunci, cum ambreiajul e unul fix si nu pe arcuri, in timp, incepe sa manance canelurile. Canelurile de la cutie sunt mai dure(dintr-un material mai dur) ca alea de la ambreiaj. Asa ca in mod normal, se uzeaza alea de la ambreiaj mai intai. Toate astea din cauza la alea doua ghidaje care nu, nu permit nici un fel de joc al cutie relativa la motor. Chestia asta o poti comdate doar in doua feluri: - alte ghidaje "excentrice" - alt ax de cutie aftermarket care costa ~ 1000$ ultima data cand am verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Oau !!!.ce urit.asta e mai mult la 1150 din cite am vazut pina acum.explicatia lu unu de pe la americani care are ceva clipuri pe youtube e ca s-a mers in ture joase in trepte superioare.el avea un rt pe la vreo 20k cu problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Oauuu, da cum de s-a ajuns aici, ce zice mecanicul si unde e atelierul ala misto ? Cum de s-a ajuns aici...pai mecanicul spune exact ce a spus Dan Cata mai sus si atelierul asta misto e la Bardak Moto...mi s-au parut baieti foarte ok si de recomandat La unele 1150-uri (si deci si r1100s care e de fapt un 1150), nu sunt corect aliniate cutia cu motorul, din fabrica. Si atunci, cum ambreiajul e unul fix si nu pe arcuri, in timp, incepe sa manance canelurile. Canelurile de la cutie sunt mai dure(dintr-un material mai dur) ca alea de la ambreiaj. Asa ca in mod normal, se uzeaza alea de la ambreiaj mai intai. Toate astea din cauza la alea doua ghidaje care nu, nu permit nici un fel de joc al cutie relativa la motor. explicatia asta am primit-o si la service, deci da...asta e. s-a intamplat s-o patesc chiar eu, sa se intample fix la mine (ca si proprietar al unui BMW boxer) Oau !!!.ce urit.asta e mai mult la 1150 din cite am vazut pina acum.explicatia lu unu de pe la americani care are ceva clipuri pe youtube e ca s-a mers in ture joase in trepte superioare.el avea un rt pe la vreo 20k cu problema asta. ce inseamna ture joase? eu cand merg pe afara o tin de obicei constant pe la 3-4.000 rpm...in afara de cazurile cand "ma duc"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 in cite am inteles cei dela bardak au si contract cu militia sa le repare mobrele deci au destula carne de tun si experienta.in alta ordine de idei mi-am luat toba de la acrapovic.pentru toti posesorii de 1200 va recomand cu mina pe inima .s-a schimbat total mersul motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 in cite am inteles cei dela bardak au si contract cu militia sa le repare mobrele deci au destula carne de tun si experienta.in alta ordine de idei mi-am luat toba de la acrapovic.pentru toti posesorii de 1200 va recomand cu mina pe inima .s-a schimbat total mersul motorului Mersul sau zgomotul? Incearca mersul cu doape trainice in urechi si vezi daca nu a revenit la ce ai avut inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Nu e asa deleloc.ma asteptam si eu la ceva mult mai zgomotos dar pt ca a ramas catalizatorul se aude decent.nu genul de toba care porneste toate alarmele.la 1100 cind am pus toba am scos catalizatorul si se auzea mult mai tare .la asta sunetul e ultimul avantaj din punctul meu de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FBogdan Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Va multumesc de aprecieri. Am observat si eu un mic sunet tot din zona ambreiajului, am incercat si nu pati eaza in sarcina, dar se aude asa ca un cloncanit, iar cand trag ambreiajul nu se mai aude, eu tind sa cred ca ca e rulmentul de presiune(banuiesc ca e ca la auto) , dar intrebarea mea e daca s-a mai lovit cineva de asa ceva si daca e vreun mecanic mai priceput la BMW in Bucuresti nu numai la reprezentanta Va multumesc! Tacaneala cu pricina, daca dispare cand tragi ambreiajul e faimosul "zgomot de priza". E doar un joc mai mare in caneluri, putin enervant. Intreaba de respectivul zgomot pe orice mecanic care stie ce-i aia o Dacie 1300 si-ti explica in detaliu. Ideea e ca nu trebuie sa-ti faci griji. Asfalt uscat. Editat Noiembrie 12, 2013 de FBogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Multumesc de sfat,iar daca se poate sa imi zica si mie cineva exact ce ulei se baga in cutie si in diferential Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Multumesc de sfat,iar daca se poate sa imi zica si mie cineva exact ce ulei se baga in cutie si in diferential Castrol MTX SAE 75W-140 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 12, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 12, 2013 Sau orice ulei 80w90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Sa nu uitam si clasa: GL5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Va multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Hamburg. Flansa spate rezistã. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Alex ,de curiozitate cit a fost manopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 18, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Schimbaram prefixu' ) Editat Noiembrie 18, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Doamne ajuta tot inainte inca un zero in coada peste ce ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 18, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 18, 2013 Merci, la toata lumea la fel .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.