ytu60 Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 (editat) Știe cineva de unde pot cumpăra din România așa ceva? Mulțumesc! Este vorba de M6 hard black plastic screen Cred eu că ar fi garniturile de la parbriz....dacă greșesc să-mi ziceți! Incearca la Hornbach, au vreo 2 sau 3 dimensiuni de saibe de plastic, poate se potrivesc. Eu am folosit la carene si sunt bune. Le gasesti la raionul saibe sus de tot in cutiute Editat Ianuarie 28, 2015 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Am uitat să precizez că defapt nu alea îs ce trebuie, ci altele, de cauciuc...alt link, altă distracție. Şi mi-e lenw să pun linkuri de oe tel. Oricum, sînt niște șaibe de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 28, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 28, 2015 Gasesti si improvizezi ceva, gasesti variante destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 O bucata de cauciuc si doua preducele si treaba'i gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Cred ca stii ca se poate comanda orice pt bmw inclusiv rahatelele ale sau 1 surb si costa un rahat de bani.iti cauti pe real oem codul de piesa ,te duci la un magazin de piese auto sau te ajuta careva sa le comanzi.la importatorii de piese nu platesti transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Mulțumesc pentru sfaturi, oameni buni. Ideea cu cauciucul şi preducelele nu e rea, eu mă gîndisem să caut un furtun din care să tai. Cred că am să încerc varianta propusă de andrei gras. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Avand motocicleta demontata, mi-a venit o idee pe care am realizat-o, nu stiu cat este de buna pana la vara... In spatele radiatorului de ulei de sub far am montat 2 ventilatoare de 80mm la 12V actionate de un comutator. Atunci cand le pornesc se simte binisor curentul de aer produs de ele in laterale. Am pus o bancnota de 10 lei in fata radiatorului si o tine lipita. (...am vrut sa pun una de 100E dar nu am avut ). Sunt curios daca la vara in oras imi va cobori indicatorul de temp de la 6 la 5 liniute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 3, 2015 Admin Share Postat Februarie 3, 2015 Ai facut o treaba buna, si motocicletele oficiale au un ventilator acolo.. Ideea este ca pastreaza constant o temperatura mai scazuta, dar sa fii atent sa nu le uiti deschise cand pleci. Ideal ar fi fost sa le pui cu un gen de termostat, sa porneasca automat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Ventilatoarele de sursa de PC nu au nici o legatura cu cele de moto/auto, nici ca eficienta, nici ca functionare in vibratii, praf, umezeala. Eu nu cred ca treci vara cu ele. Daca vrei sa pui ventilator, cauta unul tot de pe o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 (editat) Pe China au aparut protectii de cilindrii la oilheads, transport gratis http://www.ebay.com/itm/Engine-Protector-Guard-For-BMW-R1150R-R1100S-R1150RS-R1150RT-2001-2003-2002-New-/180997110975?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Model%3AR1100RT&hash=item2a2444bcbf&vxp=mtr Tre doar asteptat acuma sa mai scada dolarul... Editat Februarie 3, 2015 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 La 1100 nu e la fel forma aceea de plastic, aia din desen banuiesc ca e de la 1150. Oricum, si in forma de la 1100 intra 2 ventilatoare slim. Nu de praf imi e teama de ele, ca pentru praf sunt facute. Problema la ele este umiditatea dupa ce au "inghitit" putin praf. Astea pe care le-am pus sunt de proba, daca vad vreo diferenta am sa pun unele mai destepte, dedicate pentru asa ceva; nu stiu de unde, dar sigur se gasesc... Un montaj cu senzor de temp este usor de facut, pus intro cutie inchisa ermetic cred ca ar merge foarte bine... » Post actualizat in 03 Feb 2015 19:33 Later edit: Cata, nu imi dau seama ce sunt acele protectii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 3, 2015 Admin Share Postat Februarie 3, 2015 Protectie cilindri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Ai facut o treaba buna, si motocicletele oficiale au un ventilator acolo..133.png Ideea este ca pastreaza constant o temperatura mai scazuta, dar sa fii atent sa nu le uiti deschise cand pleci. Ideal ar fi fost sa le pui cu un gen de termostat, sa porneasca automat.. Si eu ma gandeam sa montez ventilator pe radiator. Stiti unde pot gasi sa cumpar unul dedicat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Aaaa, banuiam ca despre protectiile alea e vorba, numai ca poza chinezului era cam nesugestiva (sau asa imi arata mie tf). Proffroad, poti gasi ventilator dedicat probabil la motorwoks, dar mai mult ca sigur va trebui sa cumperi si partea aceea de plastic din spatele radiatorului, ca in poza pusa de luv, iar daca aceea se potriveste la modelul tau intrebi pe cineva care stie bine ambele modele, de exemplu pe DanCata. Altfel risti sa dai banii degeaba. » Post actualizat in 04 Feb 2015 08:18 Oricum va trebui sa ii adaptezi si un termostat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Aaaa, banuiam ca despre protectiile alea e vorba, numai ca poza chinezului era cam nesugestiva (sau asa imi arata mie tf). Proffroad, poti gasi ventilator dedicat probabil la motorwoks, dar mai mult ca sigur va trebui sa cumperi si partea aceea de plastic din spatele radiatorului, ca in poza pusa de luv, iar daca aceea se potriveste la modelul tau intrebi pe cineva care stie bine ambele modele, de exemplu pe DanCata. Altfel risti sa dai banii degeaba.» Post actualizat in 04 Feb 2015 08:18Oricum va trebui sa ii adaptezi si un termostat. bati campii rau de tot. ce treaba are protectia pt cilindri cu ventilatorul de pe radiator?plasticu ala de pe ebay pus de dan cata e aceeasi treaba cu ce a postat luv. ce legatura are cu radiatoru de ulei tu stii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 bati campii rau de tot. ce treaba are protectia pt cilindri cu ventilatorul de pe radiator? plasticu ala de pe ebay pus de dan cata e aceeasi treaba cu ce a postat luv. ce legatura are cu radiatoru de ulei tu stii... Chill, era vorba de postul 7049 al lui #luv in care este schema unui ventilator si nu de postul #7053 in care intr-adevar e o fotografie cu protectiile de cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Is o gramada de piese pe ebay.com, din USA. Acolo gasesti ventilator de pe mobre de politie. Mie ala mi se pare cel mai elegant de montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 4, 2015 Admin Share Postat Februarie 4, 2015 Si eu ma gandeam sa montez ventilator pe radiator. Stiti unde pot gasi sa cumpar unul dedicat? Vezi ca userul Burg_man aducea din Spania dintr-un parc de dezmembrari unde erau numai mobre oficiale. Alea au ventilator de prim montaj, daca te intelegi la bani iei tot ansamblul sa fie o treaba. In plus mai exista si o alta tubulatura care evacueaza in lateral aerul cald. Proffroad, poti gasi ventilator dedicat probabil la motorwoks, dar mai mult ca sigur va trebui sa cumperi si partea aceea de plastic din spatele radiatorului, ca in poza pusa de luv, iar daca aceea se potriveste la modelul tau intrebi pe cineva care stie bine ambele modele, de exemplu pe DanCata. Altfel risti sa dai banii degeaba. Nu are sens sa dai o gramada de bani pentru asa ceva, cauti la dezmembrari. Partea buna este ca plasticul de pe radiator si ventilatorul sunt comune la 850/1100/1150, abia din spate incolo incep diferentele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Gabyshor, am scris de pe tf si imi e greu sa fac citate, de aceea am pus 2 raspunsuri intrun post. Eu am zis lui proffroad sa aflam de la cineva care cunoaste amanunte de la toate modelele, nu stiam ca 850, 1100 si 1150 au acea parte comuna si numai in spate se modifica tubulatura. Exista si la 1100 al meu clapetele acelea din care poti alege unde sa scoata aerul: in laterale sau in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Gabyshor, am scris de pe tf si imi e greu sa fac citate, de aceea am pus 2 raspunsuri intrun post. Eu am zis lui proffroad sa aflam de la cineva care cunoaste amanunte de la toate modelele, nu stiam ca 850, 1100 si 1150 au acea parte comuna si numai in spate se modifica tubulatura. Exista si la 1100 al meu clapetele acelea din care poti alege unde sa scoata aerul: in laterale sau in bord. ok ok, my bad. ideea e ca se facuse o varza si nu mai intelegeam nici eu ce si cum. pe de alta parte, intreb si eu, nu dati cu pietre, e necesar acel ventilator? eu inca n-am reusit s-o incing atat de tare, nici pe offroad nici in oras, incat sa zic ca ar prinde bine asa ceva. Editat Februarie 4, 2015 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Eu zic ca nu. Nu, pentru ca iti ofera o siguranta oarecum falsa, gandindu-te ca ai racire la ulei. Dar nu uita ca se incing cilindrii si iti valuresc carenele de deasupra lor, zona aia sensibila care o verifici prima data cand cumperi un RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 mie mi s-a intamplat ca creasca temperatura foarte mult..... in oras. si eu ma gandeam sa montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salut si spor la treaba! Si pe mine ma bate gandul sa adug un ventilator sau doua la radiatorul de ulei: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salut, eu am montat un venilator de moto(nu stiu de pe ce model,ceva de viteza) pe al meu r1100 si de 2 ani il folosesc,am pus si o barbita pt ca este mai mare in diametru decat radiatorul de ulei are mai buna tragere si este imbracat. Este pe buton direct, in momentul in care ma opresc sau sunt nevoit sa astept in coloana si mai ales in oras il pornesc si stau mult mai linistit fara sa mai trag cu ochiul mai mereu pe indicatorul de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Februarie 6, 2015 Share Postat Februarie 6, 2015 N-am pus anuntul la vanzari pentru ca nu este topic de vanzari strict pe BMW si targetul meu e o comunitate foarte restransa. Sper sa nu supar pe nimeni aici . Am diverse piese de K100 si K1100 de vanzare cu care am ramas dupa ce mi-am vandut K100-le . As dori sa ma scap de ele deoarece nu-mi sunt de folos . Daca sunt persoane interesate - contact pe privat. Pentru K100 : - ansamblu clapete de admisie - rampa de injectie cu injectoare - regulator presiune - cabluri acceleratie si ambreiaj - telescop + arc spate ( are urechea demontabila rupta ) - carenaj cu suporti de K100RS ( top, side, oglinizi , suporti ) - maneta ambreiaj Pentru K1100: - pachet bobine de inductie cu fise - radiator racire cu ventilator - etrier spate - disc frana spate - jug superior - capac rezervor ( merge si pe K100 ) - comenzi stanga si dreapta - carenaj coada - carenaje laterale K1100LT ( capace baterie ) si carena laterala stanga ( cred , nu mai tin minte ) - masca radiator, carena plansa de bord - capac plastic alternator - alarma oem cu cheie - cablaj electric complet ( pentru moto cu ABS2 ) - cutia de la relee - airbox - motronic - janta spate LT - rezervor antigel , pompa frana spate , pedala frana - diverse piese mici de plastic si metal , furtune de frana si microcontacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.