Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut

am o problema cu ABS-ul la un R1150RT. Nu am frâna pe spate nici din pedala nici din maneta de fata. Am avut o recomandare sa schimb lichidul de farana si m-am conformat indicațiilor. Dar am constatat ca nu pot aerisii partea de spate in nici un fel. Imi da aer in permanenta, indiferent de procedura (cu pompa sau fara ). Mai am un motor făcut pentru USA si atunci cand acționez maneta sau pedala se aude cum funcționează motorasele de la servo. La motorul meu nu se aude decât partea de fata.

Unde sau cine ma poate ajuta sa rezolv problemele cu ABS-ul si servo. Minunat ar fi in Bucuresti, in acest moment blocul de servo este demontat si mai am unul bucăți cu motorasele funcționale.

Multumesc

Editat de ytu60
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Da, ai avut o recomandare, dar cine ti-a recomandat asta habar nu a avut ce inseamna aerisire la iABS (ABS integral). Prin urmare te-a pus pe drumuri si pe bani cheltuiti, sa-i multumesti!! :-)))))

Ai scos lichidul din modulatorul de ABS, la cele cu iABS aerisirea nu se face (numai) pe la etrieri.

Suna la 0722 361 856 la Tibi (a lucrat la Bavaria si are service particular), spune-i ca te-a trimis Luigi.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

am o problema cu ABS-ul la un R1150RT. Nu am frâna pe spate nici din pedala nici din maneta de fata. Am avut o recomandare sa schimb lichidul de farana si m-am conformat indicațiilor. Dar am constatat ca nu pot aerisii partea de spate in nici un fel. Imi da aer in permanenta, indiferent de procedura (cu pompa sau fara ). Mai am un motor făcut pentru USA si atunci cand acționez maneta sau pedala se aude cum funcționează motorasele de la servo. La motorul meu nu se aude decât partea de fata.

Unde sau cine ma poate ajuta sa rezolv problemele cu ABS-ul si servo. Minunat ar fi in Bucuresti, in acest moment blocul de servo este demontat si mai am unul bucăți cu motorasele funcționale.

Multumesc

Este mai complicat la prima vedere sa aerisesti instalatia la I-ABS, dar gasesti tutoriale pe net cu ordinea in care se aeriseste instalatia! NU folosi pompa de vacuum! Eu am folosit o seringa mai mare cand modulul a tras aer si am aerisit de la aerisitorii etrierilor spre modul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut aerisirea asa cum este descrisa in manual, inepand cu fata si apoi spatele de la ABS inspre etrieri si invers dar tot am aer la spate. Am respectat ortinea celor trei aerisitoare de mai multe ori si OK fata dar spatele imi da aer in permanenta si nu tine. Nu exista pata sau scurgere de lichid nicaieri. Actionand maneta de fata se aude funtionand motorasul de la servo si tine doar fata. Cand actionez pedala nu se aude nimic si nici nu tine frana indiferent de presiunea de apasare. Mai am un motor la fel si la asta in functie de actionare functioneaza ambele motorase separat. Am inca un bloc ABS demontat dar la care funcioneaza ambele motorase voi incerca sa inlocuiesc motorasul de spate.

 

Am fost putin ocupat dar il voi contacta pe Toni.

Multumesc Luigi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze Luigi,

m-am facut si nas de ocazie, mai trebuie sa vrea si finul. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si La multi ani pentru acest an! (care speram sa fie cu mult soare si vreme buna de plimbari)...

 

Am inceput de curand sa fac o revizie la motorul meu, ca este vreme buna de asa ceva, mai ales ca dispun de un garaj rezonabil (inca neterminat) :)

Inca din vara am avut o problema la soc (choke) - nu mai munceste: cand este tras nu se intampla nimic. Am desfacut sistemul si am constatat ca acea pana face ca rotita care angreneaza cablurile ce duc spre TPS se misca numai cativa milimetri (3-5). Asa este normal?!? Cablul este ok, culiseaza foarte usor, arcul revine, totul pare ok, insa cursa mi se pare cam mica. Am reansamblat sistemul si degeaba - tot nu-si face treaba, chiar daca am curatat foarte bine acea cutiuta unde se unesc cablurile. Chiar daca scot capatul cablului din maneta de choke si-l trag pana la capat, tot nu se vede nicio miscare.

 

Am cautat pe youtube sa vad cum arata miscarea la un sistem care este functional dar nu m gasit nimic inca. Cine s-a mai lovit de aceasta problema are ceva sugestii si sfaturi pentru mine? Exclud situatia de a merge la service, deoarece am lasat motoreta la 2 ateliere si degeaba.

De asemenea, mai are ceva ce cred ca este legat de problema asta: La pornire am 900-1k rotatii idle. dupa ce merg cativa km, cand trag pe dreapta, am 1,3k rotatii la idle.

 

Multam anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si La multi ani pentru acest an! (care speram sa fie cu mult soare si vreme buna de plimbari)...

 

Am inceput de curand sa fac o revizie la motorul meu, ca este vreme buna de asa ceva, mai ales ca dispun de un garaj rezonabil (inca neterminat) :)

Inca din vara am avut o problema la soc (choke) - nu mai munceste: cand este tras nu se intampla nimic. Am desfacut sistemul si am constatat ca acea pana face ca rotita care angreneaza cablurile ce duc spre TPS se misca numai cativa milimetri (3-5). Asa este normal?!? Cablul este ok, culiseaza foarte usor, arcul revine, totul pare ok, insa cursa mi se pare cam mica. Am reansamblat sistemul si degeaba - tot nu-si face treaba, chiar daca am curatat foarte bine acea cutiuta unde se unesc cablurile. Chiar daca scot capatul cablului din maneta de choke si-l trag pana la capat, tot nu se vede nicio miscare.

 

Am cautat pe youtube sa vad cum arata miscarea la un sistem care este functional dar nu m gasit nimic inca. Cine s-a mai lovit de aceasta problema are ceva sugestii si sfaturi pentru mine? Exclud situatia de a merge la service, deoarece am lasat motoreta la 2 ateliere si degeaba.

De asemenea, mai are ceva ce cred ca este legat de problema asta: La pornire am 900-1k rotatii idle. dupa ce merg cativa km, cand trag pe dreapta, am 1,3k rotatii la idle.

 

Multam anticipat!

Verifica cablul mai intai sa nu fie rupta si sa mearga usor. Daca totul e in regula cu cablul atunci regleaza jocul cablului conform manualului. Sigur va functiona coraspunzator. Legat de RPM la rece e normal sa fie mai mic fara chock dar la cald zice manualul ca trebuie sa fie 1000+150 rpm. Daca tragi ambreiajul la motorul cald e normal sa mai urce un pic turatia pana la 1300 rpm.Iti recomnd si o sincronizare.

P.S daca in timpul sincronizarii nici cum nu se poate regla turatia in relantiu va trebui reglat si TPS -ul.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'tare

 

azi am inceput revizie generala completa.

- am dat jos electromotor, am constatat ca nu revine inapoi repede, ci incet. Am desfacut complet, curatat si uns cu vaselina si solutie de greaser special. Merge brici!

- am dat jos alternator, am constatat ca are un mic soc la rulmenti, marti il duc la un atelier specializat pt. inlocuire de rulmenti si verificare pe un banc profesional. aici tre inlocuit obligatoriu cureaua, ca s-a tocit foarte putin din cauza patinarii.

 

urmatoarea zi: - de golit lichide de frane si incercarea de a curata toate conducte de lichid murdar. dat jos unitatea ABS si inspectat. si de aruncat furtune de frane la gunoi... pauza :)

 

voi ati mai facut ceva?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știe cineva de unde pot cumpăra din România așa ceva?

Mulțumesc!

 

 

 

Este vorba de M6 hard black plastic screen

 

 

 

 

 

Cred eu că ar fi garniturile de la parbriz....dacă greșesc să-mi ziceți!

post-52708-0-35683100-1422041049_thumb.jpg

Editat de zĂŽmbesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica cablul mai intai sa nu fie rupta si sa mearga usor. Daca totul e in regula cu cablul atunci regleaza jocul cablului conform manualului. Sigur va functiona coraspunzator. Legat de RPM la rece e normal sa fie mai mic fara chock dar la cald zice manualul ca trebuie sa fie 1000+150 rpm. Daca tragi ambreiajul la motorul cald e normal sa mai urce un pic turatia pana la 1300 rpm.Iti recomnd si o sincronizare.

P.S daca in timpul sincronizarii nici cum nu se poate regla turatia in relantiu va trebui reglat si TPS -ul.

Multam fain de sugestii Rider. Jocul calului este ok, de fapt de-aia l-am desfacut, ca am banuit este rupt si nu culiseaza; de fapt el merge brici. Am sa reglej jocul cf manual si daca nu, am sa incerc o regelare TPS, de unde cred ca este problema. Revin cu detalii.

Inca o data multam de sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu intampin aceeasi problema cu maneta de soc.

De 2 ani ma chinui sa pornesc cu acceleratia trasa si sa o tin cateva minute, altfel moare motorul.

Au fost inlocuite cablurile de acceleratie, maneta de soc sta ca de frumusete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secretul e urmatorul:

 

- daca motorul e vechiut, adica un 1100, schimbati cablurile de acceleratie.

- dupa ce schimbi cablurile de acceleratie, desfa cutia aia une e distribuitorul de cabluri de acceleratie si pe partea activa a plasticului ce culiseaza pt soc, lipeste o bucata mica de plastic, pe toata lungimea, de exemplu dintr-un card sau cartela telefonica, ca sa fie mai gros.

 

O sa mearga socul ca in prima zi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am ceva dubii si am zis ca o parere in plus nu strica...

 

Ce imi recomandati pentru un F800 ST (albastru)?

 

Crash Pad-uri, £166.85

31800-000-2-750x750.jpg

 

Sau Bar protection £182.42

31670-001-3-750x750.jpg

Daca se poate si ceva pareri pro si contra (ceva comparatii esteica vs protectie atat a carenelor/motorului cat si a conducatorului/pasagerului)

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash-bar e cel mai bun pt protejarea carenelor.

Pot sa aduc la 199,90€.

» Post actualizat in 26 Jan 2015 06:08

Cu paduri nu protejeaza carenele doar protejeaza motorul.

» Post actualizat in 26 Jan 2015 06:08

Cu paduri nu protejeaza carenele doar protejeaza motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam Dan Cata pt sugestie, cablul de acceleratie pare ok, cu toate acestea am sa-l schimb. Chestia cu plasticul pare ca functioneaza de minune, cel putin vizual. Abia astept sa incerc si in functiune. Cand am desfacut cablul de acceleratie mi s-a rupt surubul care prinde aparatoarea aceea de plastic (care fixeaza cablul pe ghidon) exact la fata, si am sa ii fac proba dupa ce reusesc sa il scot de acolo (daca reusesc).

 

In alta ordine de idei, as vrea sa va intreb ceva, cu toate ca par ca sunt lenes, dar tinand cont ca sunt aici o multime de oameni priceputi scutesc niste timp rasfoind manualul: ce este acel furtun de cauciuc care face legatura intre partea de jos a filtrului de aer si partea de deasupra alternatorului? (in poza este marcat cu X).

dm-1214222847085.png

Am gasit in zona unde este incercuit, pe langa colier, ca furtunul este rupt si trebuie sa il schimb.

Imi puteti spune de unde va cumparati voi piesele de schimb? De exemplu ar trebui sa cumpar acel furtun si as schimba parca toate cablurile de la alimentare (acceleratie, soc si cele catre clapete). Cand am sa continui cu revizia cu siguranta am sa mai gasesc alte piese care trebuie schimbate.

Multam fain din nou de ponturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e pentru gazele de carter. Inauntrul motorului cumunica cu exteriorul, altfel ti-ar pusca simeringuri la prima cursa a pistoanelor. Si cum acolo is si vapori de ulei, ii baga inapoi in motor, deasupra pistoanelor, ca sa arda.

 

Daca ai un colier rupt poti pune bride de plastic. Nu e presiune deloc acolo, trebuie doar sa stea pe pozitie. Si pentru asta o brida de plastic de 5 mm latime e arhisuficienta.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...