ytu60 Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 (editat) Salut am o problema cu ABS-ul la un R1150RT. Nu am frâna pe spate nici din pedala nici din maneta de fata. Am avut o recomandare sa schimb lichidul de farana si m-am conformat indicațiilor. Dar am constatat ca nu pot aerisii partea de spate in nici un fel. Imi da aer in permanenta, indiferent de procedura (cu pompa sau fara ). Mai am un motor făcut pentru USA si atunci cand acționez maneta sau pedala se aude cum funcționează motorasele de la servo. La motorul meu nu se aude decât partea de fata. Unde sau cine ma poate ajuta sa rezolv problemele cu ABS-ul si servo. Minunat ar fi in Bucuresti, in acest moment blocul de servo este demontat si mai am unul bucăți cu motorasele funcționale. Multumesc Editat Ianuarie 14, 2015 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 14, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 14, 2015 Da, ai avut o recomandare, dar cine ti-a recomandat asta habar nu a avut ce inseamna aerisire la iABS (ABS integral). Prin urmare te-a pus pe drumuri si pe bani cheltuiti, sa-i multumesti!! :-))))) Ai scos lichidul din modulatorul de ABS, la cele cu iABS aerisirea nu se face (numai) pe la etrieri. Suna la 0722 361 856 la Tibi (a lucrat la Bavaria si are service particular), spune-i ca te-a trimis Luigi. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Daca ajunsul la service e problematic, iti pot imprumuta pompa de vid - doar ca iti trebuie compresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 14, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 14, 2015 Ce sa faca cu pompa de vid? Procedura este diferita fata de sistemul tau de ABS.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Happy New Year! p.s. X-mas 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Cum ai reusit filmarea asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Salut am o problema cu ABS-ul la un R1150RT. Nu am frâna pe spate nici din pedala nici din maneta de fata. Am avut o recomandare sa schimb lichidul de farana si m-am conformat indicațiilor. Dar am constatat ca nu pot aerisii partea de spate in nici un fel. Imi da aer in permanenta, indiferent de procedura (cu pompa sau fara ). Mai am un motor făcut pentru USA si atunci cand acționez maneta sau pedala se aude cum funcționează motorasele de la servo. La motorul meu nu se aude decât partea de fata. Unde sau cine ma poate ajuta sa rezolv problemele cu ABS-ul si servo. Minunat ar fi in Bucuresti, in acest moment blocul de servo este demontat si mai am unul bucăți cu motorasele funcționale. Multumesc Este mai complicat la prima vedere sa aerisesti instalatia la I-ABS, dar gasesti tutoriale pe net cu ordinea in care se aeriseste instalatia! NU folosi pompa de vacuum! Eu am folosit o seringa mai mare cand modulul a tras aer si am aerisit de la aerisitorii etrierilor spre modul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2015 Cum ai reusit filmarea asta??? Cu o camera gen GoPro si un prelungitor (de exemplu un bat de ski) :-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Am facut aerisirea asa cum este descrisa in manual, inepand cu fata si apoi spatele de la ABS inspre etrieri si invers dar tot am aer la spate. Am respectat ortinea celor trei aerisitoare de mai multe ori si OK fata dar spatele imi da aer in permanenta si nu tine. Nu exista pata sau scurgere de lichid nicaieri. Actionand maneta de fata se aude funtionand motorasul de la servo si tine doar fata. Cand actionez pedala nu se aude nimic si nici nu tine frana indiferent de presiunea de apasare. Mai am un motor la fel si la asta in functie de actionare functioneaza ambele motorase separat. Am inca un bloc ABS demontat dar la care funcioneaza ambele motorase voi incerca sa inlocuiesc motorasul de spate. Am fost putin ocupat dar il voi contacta pe Toni. Multumesc Luigi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2015 Am fost putin ocupat dar il voi contacta pe Toni. Multumesc Luigi Pe Tibi Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 Scuze Luigi, m-am facut si nas de ocazie, mai trebuie sa vrea si finul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Va salut si La multi ani pentru acest an! (care speram sa fie cu mult soare si vreme buna de plimbari)... Am inceput de curand sa fac o revizie la motorul meu, ca este vreme buna de asa ceva, mai ales ca dispun de un garaj rezonabil (inca neterminat) Inca din vara am avut o problema la soc (choke) - nu mai munceste: cand este tras nu se intampla nimic. Am desfacut sistemul si am constatat ca acea pana face ca rotita care angreneaza cablurile ce duc spre TPS se misca numai cativa milimetri (3-5). Asa este normal?!? Cablul este ok, culiseaza foarte usor, arcul revine, totul pare ok, insa cursa mi se pare cam mica. Am reansamblat sistemul si degeaba - tot nu-si face treaba, chiar daca am curatat foarte bine acea cutiuta unde se unesc cablurile. Chiar daca scot capatul cablului din maneta de choke si-l trag pana la capat, tot nu se vede nicio miscare. Am cautat pe youtube sa vad cum arata miscarea la un sistem care este functional dar nu m gasit nimic inca. Cine s-a mai lovit de aceasta problema are ceva sugestii si sfaturi pentru mine? Exclud situatia de a merge la service, deoarece am lasat motoreta la 2 ateliere si degeaba. De asemenea, mai are ceva ce cred ca este legat de problema asta: La pornire am 900-1k rotatii idle. dupa ce merg cativa km, cand trag pe dreapta, am 1,3k rotatii la idle. Multam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Ianuarie 23, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) Va salut si La multi ani pentru acest an! (care speram sa fie cu mult soare si vreme buna de plimbari)... Am inceput de curand sa fac o revizie la motorul meu, ca este vreme buna de asa ceva, mai ales ca dispun de un garaj rezonabil (inca neterminat) Inca din vara am avut o problema la soc (choke) - nu mai munceste: cand este tras nu se intampla nimic. Am desfacut sistemul si am constatat ca acea pana face ca rotita care angreneaza cablurile ce duc spre TPS se misca numai cativa milimetri (3-5). Asa este normal?!? Cablul este ok, culiseaza foarte usor, arcul revine, totul pare ok, insa cursa mi se pare cam mica. Am reansamblat sistemul si degeaba - tot nu-si face treaba, chiar daca am curatat foarte bine acea cutiuta unde se unesc cablurile. Chiar daca scot capatul cablului din maneta de choke si-l trag pana la capat, tot nu se vede nicio miscare. Am cautat pe youtube sa vad cum arata miscarea la un sistem care este functional dar nu m gasit nimic inca. Cine s-a mai lovit de aceasta problema are ceva sugestii si sfaturi pentru mine? Exclud situatia de a merge la service, deoarece am lasat motoreta la 2 ateliere si degeaba. De asemenea, mai are ceva ce cred ca este legat de problema asta: La pornire am 900-1k rotatii idle. dupa ce merg cativa km, cand trag pe dreapta, am 1,3k rotatii la idle. Multam anticipat! Verifica cablul mai intai sa nu fie rupta si sa mearga usor. Daca totul e in regula cu cablul atunci regleaza jocul cablului conform manualului. Sigur va functiona coraspunzator. Legat de RPM la rece e normal sa fie mai mic fara chock dar la cald zice manualul ca trebuie sa fie 1000+150 rpm. Daca tragi ambreiajul la motorul cald e normal sa mai urce un pic turatia pana la 1300 rpm.Iti recomnd si o sincronizare. P.S daca in timpul sincronizarii nici cum nu se poate regla turatia in relantiu va trebui reglat si TPS -ul. Editat Ianuarie 23, 2015 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 sal'tare azi am inceput revizie generala completa. - am dat jos electromotor, am constatat ca nu revine inapoi repede, ci incet. Am desfacut complet, curatat si uns cu vaselina si solutie de greaser special. Merge brici! - am dat jos alternator, am constatat ca are un mic soc la rulmenti, marti il duc la un atelier specializat pt. inlocuire de rulmenti si verificare pe un banc profesional. aici tre inlocuit obligatoriu cureaua, ca s-a tocit foarte putin din cauza patinarii. urmatoarea zi: - de golit lichide de frane si incercarea de a curata toate conducte de lichid murdar. dat jos unitatea ABS si inspectat. si de aruncat furtune de frane la gunoi... pauza voi ati mai facut ceva?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) Știe cineva de unde pot cumpăra din România așa ceva? Mulțumesc! Este vorba de M6 hard black plastic screen Cred eu că ar fi garniturile de la parbriz....dacă greșesc să-mi ziceți! Editat Ianuarie 23, 2015 de zĂŽmbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 pai nu imi dau seama, ce este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 23, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 23, 2015 Sunt saibele de plastic de la parbriz. Daca erai din Bucuresti incercai la targ in Vitan, la tarabe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 daca vrei, le fac la strung, dar materialul este din teflon si e alb. daca vrei neaparat sa fie de culoarea neagra, o sa caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Verifica cablul mai intai sa nu fie rupta si sa mearga usor. Daca totul e in regula cu cablul atunci regleaza jocul cablului conform manualului. Sigur va functiona coraspunzator. Legat de RPM la rece e normal sa fie mai mic fara chock dar la cald zice manualul ca trebuie sa fie 1000+150 rpm. Daca tragi ambreiajul la motorul cald e normal sa mai urce un pic turatia pana la 1300 rpm.Iti recomnd si o sincronizare. P.S daca in timpul sincronizarii nici cum nu se poate regla turatia in relantiu va trebui reglat si TPS -ul. Multam fain de sugestii Rider. Jocul calului este ok, de fapt de-aia l-am desfacut, ca am banuit este rupt si nu culiseaza; de fapt el merge brici. Am sa reglej jocul cf manual si daca nu, am sa incerc o regelare TPS, de unde cred ca este problema. Revin cu detalii. Inca o data multam de sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Si eu intampin aceeasi problema cu maneta de soc. De 2 ani ma chinui sa pornesc cu acceleratia trasa si sa o tin cateva minute, altfel moare motorul. Au fost inlocuite cablurile de acceleratie, maneta de soc sta ca de frumusete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Secretul e urmatorul: - daca motorul e vechiut, adica un 1100, schimbati cablurile de acceleratie. - dupa ce schimbi cablurile de acceleratie, desfa cutia aia une e distribuitorul de cabluri de acceleratie si pe partea activa a plasticului ce culiseaza pt soc, lipeste o bucata mica de plastic, pe toata lungimea, de exemplu dintr-un card sau cartela telefonica, ca sa fie mai gros. O sa mearga socul ca in prima zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eliasmanu Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Salut, Am ceva dubii si am zis ca o parere in plus nu strica... Ce imi recomandati pentru un F800 ST (albastru)? Crash Pad-uri, £166.85 Sau Bar protection £182.42 Daca se poate si ceva pareri pro si contra (ceva comparatii esteica vs protectie atat a carenelor/motorului cat si a conducatorului/pasagerului) Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Crash-bar e cel mai bun pt protejarea carenelor. Pot sa aduc la 199,90€. » Post actualizat in 26 Jan 2015 06:08 Cu paduri nu protejeaza carenele doar protejeaza motorul. » Post actualizat in 26 Jan 2015 06:08 Cu paduri nu protejeaza carenele doar protejeaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celebris3 Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Multam Dan Cata pt sugestie, cablul de acceleratie pare ok, cu toate acestea am sa-l schimb. Chestia cu plasticul pare ca functioneaza de minune, cel putin vizual. Abia astept sa incerc si in functiune. Cand am desfacut cablul de acceleratie mi s-a rupt surubul care prinde aparatoarea aceea de plastic (care fixeaza cablul pe ghidon) exact la fata, si am sa ii fac proba dupa ce reusesc sa il scot de acolo (daca reusesc). In alta ordine de idei, as vrea sa va intreb ceva, cu toate ca par ca sunt lenes, dar tinand cont ca sunt aici o multime de oameni priceputi scutesc niste timp rasfoind manualul: ce este acel furtun de cauciuc care face legatura intre partea de jos a filtrului de aer si partea de deasupra alternatorului? (in poza este marcat cu X). Am gasit in zona unde este incercuit, pe langa colier, ca furtunul este rupt si trebuie sa il schimb. Imi puteti spune de unde va cumparati voi piesele de schimb? De exemplu ar trebui sa cumpar acel furtun si as schimba parca toate cablurile de la alimentare (acceleratie, soc si cele catre clapete). Cand am sa continui cu revizia cu siguranta am sa mai gasesc alte piese care trebuie schimbate. Multam fain din nou de ponturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Ala e pentru gazele de carter. Inauntrul motorului cumunica cu exteriorul, altfel ti-ar pusca simeringuri la prima cursa a pistoanelor. Si cum acolo is si vapori de ulei, ii baga inapoi in motor, deasupra pistoanelor, ca sa arda. Daca ai un colier rupt poti pune bride de plastic. Nu e presiune deloc acolo, trebuie doar sa stea pe pozitie. Si pentru asta o brida de plastic de 5 mm latime e arhisuficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.