PzKpfW Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 (editat) Eu zic ca patea altele intai daca ramanea fara ulei. Sa nu fie semeringurile de la supape. Zi-i sa o ia la o tura mai energica si stai in spatele lui si vezi cand/daca scoate fum albastrui. La 1L/mia de km ar trebui sa se vada. Sau paote omul nu stie, a zis la plezneala. Eu cred că ai dreptate Am scotocit internetul pentru informații legate de consumul de ulei la acest model. Rezum ceea ce am găsit aici, gândindu-mă că poate fi util și altora. Pe scurt, se pare că este o problemă destul de comună. Am citit despre consumuri de 0,4L, de 0.5L la 500km,, de 0,75L și de 1L la mia de km - nu este deci chiar ieșit din comun. Cineva care se dădea tehnician BMW spunea că limita superioară acceptată a consumului este de 1 quart la 600 mile (adică 1L la 1000km). Până și motorradonline.de listează consumul mare de ulei ca dezavantaj specific al modelului. Între timp și proprietarul și-a nuanțat estimarea: la singura tură lungă la care a ieșit cu ea (în jur de 1500km) a băgat aproximativ 1L de ulei. În rest s-a mulțumit doar să completeze când scădea nivelul iar media de circa 1L la 1000km a fost o estimare. Când am fost s-o vâd, am verificat nivelul uleiului din motor la cald, după ce motocicleta a stat pe cricul lateral: în mod ideal se face după ce motocicleta a stat câteva ore pe cricul central (pe care aceasta nu-l are). Geamul de vizitare oricum acoperă doar 4-500ml de sus până jos, iar când nu se mai vede ulei în el tot mai sunt 3,5L în motor. Eu fum albastru nu am văzut nici când mergea el, nici când a mers un amic de-al meu, iar din câte știu și din ce îmi confirmi și tu, asta ar fi un indicator al consumului excesiv de ulei (datorat uzurii excesive a segmenților sau a cămășilor pistoanelor). Dar să presupunem că nu am văzut bine: o problemă pe partea asta nu ar trebui să se vadă la un test de compresie? Și dacă da, pe la ce valori ar trebui ea să fie? Am citit despre 11-11,5. Corect? Editat Iunie 10, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 ci intre doua generatii ale practic aceluiasi motor (cu oaresce diferente, evident). Pai tocmai, avand motoare diferite, nu prea are treaba. Pe scurt, se pare că este o problemă destul de comună. Am citit despre consumuri de.... Eu daca as avea fier sa imi consume asa, probabil i-as da foc Da-o incolo, e ceva sa stai cu ochiu' la geam si altceva sa completezi tot timpul. Asta ar insemna la 500km sa verifici si sa completezi, umbli cu ulei dupa tine sau cumperi de la benzinarii cate un litri (cam 10$). Sa completezi la 1000km si sa ai 1L sub nivelul obisnuit cred ca incepe sa afecteze motorul, parca are undeva la 4 litri totalul nu? Daca nu din prima, o mai scapi de cateva ori si aia e. Iar in ritmul asta nici nu mai renteaza sa schimbi uleiul, de la atatea completari, consideri ca l-ai schimbat, cum facea un amic cu un tico. Compresia...habar nu am la modelul asta, ma gandesc (asteapta si alte opinii) ca daca e peste 10 si nu sunt diferente mari, nu ar fi probleme. M-am uitat pe net de curiozitate si unii ar zice ca in timp mai scade consumul de ulei (dupa 20k mile)... Stiu si eu, daca iti place, ti se pare ca merge bine si in urma unui consult la un mecanic bun toate sunt ok...sari pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 La 10.000km conform indicatiilor BMW. Daca te plictisesti si vrei sa-l faci mai repede, n-ai decat. BMW zice 10k sau in timpul inspectiei anuale. Eu il il schimb anual, pana acum am pus Castrol Act Evo 20w-50, anul asta am pus Motul 7100 15W-50. Cu cel vechi nu am completat niciodata ulei, cel nou nu are decat vreo 500km in motor asa ca nu prea ma prind daca a consumat sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Tradițional 1l/1000km este cerință de RK (Reparație Capitală) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Mi-e lene sa pun poza, dar confirm ca in cartulia de la BMW 1 l la mie e normal. R 1100 RT. Boxer mare, racire pe aer, aia e. Nici a mea nu ajunge acolo, dar de consumat consuma ulei. Cat de mult depinde de ulei, vreme si cum te dai la ea. Acum de exemplu folosesc un Repsol 15W40 turbodiesel, asa are cel mai mic consum, cam 0.1 la mie. Verificatul nivelului uleiului e distractiv de asemenea, trebuie sa o muti de pe un cric pe altul pana se stabilizeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Pt cei cu F650GS Twin, F700GS si F800GS, am de vanzare suporti cutii laterale Givi Kappa, monokey, noi, sigilati: http://olx.ro/oferta/vand-suporti-pl690-kappa-givi-monokey-pt-bmw-f650-f700-f800gs-ID6oQBy.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Am luat ultima diagnoza disponibila; cu asta pot vedea si mobre recente, LC-uri si K1600, sau surate de-a lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Revin cu o întrebare: internețul spune în general că modelele cu ABS fabricate între 2000 și 2007 sunt de evitat. Cauza ar fi servo-frâna și faptul că au fost probleme cu sistemul ABS (acționare intempestivă sau proastă și chiar blocaje). Un amic posesor de GS mi-a confirmat acest lucru.Personal mi s-a părut puțin... dubioasă acționarea servo-frânei (lipsa de feeling din manetă). Parcă nu aș vrea așa ceva. Evident, ABS-ul nu l-am putut testa în cadrul test-ride-ului.Păreri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 A mea e GSA 2006 cu servofrana respectiva. ABS-ul functioneaza ceas, la fel si servo. Mai am un amic foarte bun cu un GSA din 2005, la fel, nici o problema. Nu stiu la ce te astepti cand zici ca simti lipsa de feeling in maneta, personal reusesc sa controlez forta de apasare atat cu cat si fara ABS. Despre ABS.. dicutabil insa eu l-as pune obligatoriu pe toate mobrele. Am testat pe circuit si am avut distante de oprire mai mici fara ABS decat cu (asfalt uscat), dar in aceiasi masura nu m-as risca sa rulez pe strada fara ABS, una e sa te pregatesti de franare si sa gestionezi forta de franare progresiv si alta e sa tragi de maneta disperat pentru ca a a sarit unul in fata si trebuie sa opresti in urmatorii 3 metri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Probabil că este vorba de obișnuință: mă refer la lipsa progresivității rezistenței în cursa de acționare a manetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 (editat) Probabil că este vorba de obișnuință: mă refer la lipsa progresivității rezistenței în cursa de acționare a manetei. intrebarea e cat te-ai dat cu motorul ala? eu am 1150 gsa din 2003 si-mi aduc aminte ca la inceput a fost putin ciudat, dar m-am obisnuit destul de repede si chiar imi place. 67k km, si n-am avut probleme pan acum. din cate am inteles, trebuie schimbat lichidul din instalatie la maxim 2 ani. si mai e zgomotul ala de la servo frana tare ciudat, dar te obisnuiesti si nu-l mai remarci ) Editat Iunie 16, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 intrebarea e cat te-ai dat cu motorul ala? Puțin. Mult prea puțin ca să-mi dau seama dacă e ceva cu care m-aș putea obișnui sau nu. Atât cât am mers mi s-a părut doar... ciudat - și nu în sensul bun Spre diferență de telelever de exemplu: la fel de ciudat, dar în sens pozitiv. Tot timpul am avut motociclete cu frâne bune, iar acest aspect este foarte important pentru mine. Este unul dintre motivele pentru care m-am axat pe generația 2001+ a modelului, după ce a primit upgrade la frâne (discuri de 320, etrieri mai mari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Probabil că este vorba de obișnuință: mă refer la lipsa progresivității rezistenței în cursa de acționare a manetei. Daca iti mai amintesti cum erau franele la Dacia 1300 si cum sunt acum la Sandero sau ce naiba mai fac astia de la Dacia (ca sa raman la aceiasi firma), cam asta e diferenta.. In loc sa "faci pedale" maingai doar levierul de frana, auzi un bazait usor sub rezervor si te afunzi in sa (nu te impinge peste ghidon). Nu stiu care e probabilitatea sa crape pompa aia servo, dar da, daca ai ghinion si se strica dai o bucata de ficat pe ea .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Nu stiu care e probabilitatea sa crape pompa aia servo, dar da, daca ai ghinion si se strica dai o bucata de ficat pe ea .. (Desi declarat Gica Contra) - Nu e de fugit de modelele cu servo - trebuie doar sa nu fie neglijat schimbul de lichid (2 ani macar?). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Pompele alea de frana erau ceva facut cred custom pentru mobre BMW. Si mie imi place cum se simte frana pe mobra cu servo... Cat despre fiabilitate, nu cred ca sa aiba nimic daca le servicezi la timp, conform manualului. Numai ca probabil au fost ceva probleme, si ca sa nu riste, au inceput sa puna pompele astea generice, care le vezi si pe F650, si pe Audi, si cred ca is pe tot ce se fabrica in Eur mai nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Nu stiu care e probabilitatea sa crape pompa aia servo, dar da, daca ai ghinion si se strica dai o bucata de ficat pe ea .. Este adevărat, mă gândesc și la acest aspect - mai ales că vorbim despre o motocicletă veche de 12-14 ani Motivul pentru care m-am orientat spre un BMW boxer răcit pe aer/ulei a fost tocmai simplitatea și robustețea motocicletei. Nu vreau electronică, radiatoare, ventilatoare, etc. Vreau ceva mecanic și fiabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Am un amic la politia din Metz care nu a schimbat nimic in mobra de serviciu.. nu ulei, nu lichide, nimic (a venit ultimul in unitate si a primit cea mai nasoala mobra, vrea si el alta noua). Si chiar si asa batrana refuza sa crape si acum are aproape 100.000km cu ultimul schimb de lichide de acum mai mult de 3 ani... Nu zic ca toate sunt asa, dar in general mobrele astea sunt renumite pentru fiabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Despre ce model este vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Am un amic la politia din Metz care nu a schimbat nimic in mobra de serviciu.. nu ulei, nu lichide, nimic (a venit ultimul in unitate si a primit cea mai nasoala mobra, vrea si el alta noua). Si chiar si asa batrana refuza sa crape si acum are aproape 100.000km cu ultimul schimb de lichide de acum mai mult de 3 ani... Nu zic ca toate sunt asa, dar in general mobrele astea sunt renumite pentru fiabilitate... )) dar pariez ca tehnic este un ignorant. Daca bate sau suna ceva (chestii de genul acesta) pariez ca nu are treaba si se urca in sa si GAZZZ! hmmm? asa e? mai pariez ca nu il deranjeaza (asta in caz ca sesizeaza vre-o diferenta!) ca are anumite vibratii daca porneste la 10 grade si cu totul alte vibratii daca porneste la 30 de grade. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Culmea e ca nu e chiar cazut din cer, in privat tipul are un Ducati Scrambler si-l bibileste sigur. La munca tot ce vrea e sa scape de mobra aia veche si sa primeasca si el una noua pe bani de la buget (sic, credeai ca doar in .ro bugetarii sunt asa!?). In rest da, GAZZZ... dar cu moderatie ca ramane fara lol, ultima data cand l-am vazut se vaita ca datorita grevelor de la rafinarii au intrat in stocul strategic de la armata si ca le da doar 10litri pe zi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Poate parea o intrebare aiurea pentru unii, dar ce parere aveti de service-ul Mototehnica lui Tibi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 16, 2016 Admin Share Postat Iunie 16, 2016 Baietii sunt priceputi, cu bun simt dar ocupati, programarea dureaza mult. Revin cu o întrebare: internețul spune în general că modelele cu ABS fabricate între 2000 și 2007 sunt de evitat. Cauza ar fi servo-frâna și faptul că au fost probleme cu sistemul ABS (acționare intempestivă sau proastă și chiar blocaje). Un amic posesor de GS mi-a confirmat acest lucru.Personal mi s-a părut puțin... dubioasă acționarea servo-frânei (lipsa de feeling din manetă). Parcă nu aș vrea așa ceva. Evident, ABS-ul nu l-am putut testa în cadrul test-ride-ului.Păreri? Franarea este foarte puternica, dar dozarea manetei lasa de dorit pentru cineva neobisnuit, mai precis o buna bucata din cursa nu pare a frana, dupa care acaeasta intra brusc. Este motivul pentru care foarte multi propietari de LT cu iAbs culca mobrele cand au ghidonul bracat pentru manevre in parcari. Bineinteles ca te obisnuiesti cu frana, dar asta este sentimentul cand te urci pe asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Stiti pe cineva sa aduca maobre de afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Stiti pe cineva sa aduca maobre de afara? Daca vrei din Italia, motofly.ro Romulus e baiat serios si ajuta si la cautare si pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.