Sari la conținut

Postări Recomandate

Hristos a înviat!

 

Am primit reperele OEM pentru furca față.

 

Să comand ulei OEM, 66 lei/l la dyllipoint http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=3073, 95 lei/l la Bavaria, sau să aleg Repsol, Motul etc.?

 

Ce cantitate trebuie pusă în cazul golirii complete pentru fiecare parte? Într-un manual de pe net scrie 0,45 l/parte http://12.149.7.166/uploads/tm10/R1150RTG.pdf, pe louis de asemenea https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/bmw-r-1150-rt/0413/1047, dar la Bavaria mi-au zis că-mi trebuie 1,2 l/total.

 

Mulțumesc!

 

Florin

post-67306-0-61453400-1464872325_thumb.jpg

post-67306-0-99446200-1464872347_thumb.jpg

post-67306-0-27054200-1464872368_thumb.jpg

post-67306-0-27216200-1464872390_thumb.jpg

post-67306-0-87054700-1464872412_thumb.jpg

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uleiul din furca de RT nu are rol de amortizare, ci doar de ungere.

Altfel spus, merge orice ulei hidraulic sau de cutie automata.

Pe ultima varianta am mers eu, cel mai ieftin ulei de automata pe care l-am gasit, la vreo 25 ron/l.

Merge f bine.

Cand ai s-o demontezi ai sa vezi de altfel ca furca nu contine nimic, e o simpla teava bagata intr-un tub, fara nici un fel de valve sau arcuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Caut să cumpăr un BMW R1100S din 2001 sau mai recent, cu ABS și mânere încălzite - în mod ideal să fie și double spark (2003+), dar nu-i musai. Da, știu că este unul roșu la vânzare care corespunde, însă deși motocicleta se prezintă foarte bine, vreau una cu până în 50.000km.

Am decis să postez aici și nu pe thread-ul de cumpărări pentru mai multă vizibilitate.

Dacă știți pe cineva care vrea să scape de unul, PM vă rog. La preț cred că ne înțelegem.

Mulțumesc :)

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Caut să cumpăr un BMW R1100S din 2001 sau mai recent, cu ABS și mânere încălzite - în mod ideal să fie și double spark (2003+), dar nu-i musai. Da, știu că este unul roșu la vânzare care corespunde, însă deși motocicleta se prezintă foarte bine, vreau una cu până în 50.000km.

 

Am decis să postez aici și nu pe thread-ul de cumpărări pentru mai multă vizibilitate.

 

Dacă știți pe cineva care vrea să scape de unul, PM vă rog. La preț cred că ne înțelegem.

 

Mulțumesc :)

 

din 2001 si pana in 50.000 km? :)

» Post actualizat in 03 Jun 2016 13:50

nu zic ca nu se poate, am 1150gsa din 2003 cu 68.000 km (am facut cu el 36.000 km in 5 ani jumate), dar e destul de greu.

si sincer, nr de km n-ar trebui sa fie atat de important, ci starea motorului.

bafta oricum!

 

p.s.

nu vand nimic :)

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu că pare ciudat, dar majoritatea posesorilor acestui model se pare că s-au concentrat mai puțin pe veleitățile lui de touring. Drept dovadă câteva căutări pe site-urile din în Italia:

Deci se poate :)


» Post actualizat in 03 Jun 2016 14:10

nr de km n-ar trebui sa fie atat de important, ci starea motorului.


Ai perfectă dreptate. Dar nu plănuiesc să țin motocicleta foarte mult (în jur de 2 ani), și în acest sens cred că amândoi știm cât de greu este să (re)vinzi o motocicletă cu ~100.000km, fie ea și BMW.

Probabil că la un LT sau la un GS nu ar conta atât de mult, dar la un inorog înaripat precum R1100S cam trage la cântar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul din furca de RT nu are rol de amortizare, ci doar de ungere.

Altfel spus, merge orice ulei hidraulic sau de cutie automata.

Pe ultima varianta am mers eu, cel mai ieftin ulei de automata pe care l-am gasit, la vreo 25 ron/l.

Merge f bine.

Cand ai s-o demontezi ai sa vezi de altfel ca furca nu contine nimic, e o simpla teava bagata intr-un tub, fara nici un fel de valve sau arcuri.

Mulțumesc mult, dar când am citit răspunsul dumneavoastră deja comandasem uleiul original de la BMW, acum trebuie doar sa aștept până vine. L-am şi achitat în avans.

 

Pe de altă parte, după cine sa ma iau în privința cantitatii necesare pentru fiecare parte? După cum spuneam, am găsit în manuale capacitate 0,45 l pentru fiecare parte, dar la BMW mi-au zis ca am nevoie de 1,2 l în total.

 

Poate voi primi un răspuns la fel de bun, dar înainte de a termina lucrarea.

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aia de la Bmw au tot interesul sa zica 1,2l ca sa-ti vanda 2l.Si eu stiam de 0,45 sau 0,47 pe fiecare parte.Te incadrezi sigur cu un litru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa credeam şi eu. Înseamnă că nu am greșit ca am luat doar 1 l. Mai aștept şi alte păreri, poate îmi răspunde şi cineva care a făcut personal acest lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa stiam si eu, 11RT are 0.46L iar 12RT cu ESA are 0.62L pe fiecare brat. Sa masori cat scoti din fiecare, in principiu nu ar fi avut pe unde sa iasa lichidul de acolo decat daca aveai vreo garnitura rupta, ceea ce inseamna ca practic ar trebui sa scoti minim 450ml

 

Si un video pentru 1150RT:

 

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Urmeaza sa ma alatur si eu grupului BMW. Mai exact sunt la vanatoare de R1200GS, cu un buget de 7000-7500 si ma pot duce pana la 8000 in ideea ca oricum dupa ce iti iei o mobra noua este nevoie sa faci schimb de ulei, placute, baterie, filtre etc.. nu stii ce ti se vine exact :)

 

Ce imi puteti recomandat sa verific la o astfel de mobra? La bugetul meu presupun ca o pot lua ceva din 2004-2006 cu 70000+ KM ... poate si mai mult. Sa ma astept la probleme de motor, cutie, cardan?

 

Ce service recomandati in bucuresti, in afara de reprezentanta?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce service recomandati in bucuresti, in afara de reprezentanta?

 

Ca si service, cea mai de luat in seama alternativa (vs. reprezentanta) in zona Bucuresti este sa mergi la Mototehnica (str. Fabrica de chibrituri 24-26, Bucuresti, tel: 0722-361856).

 

Nu trebuie sa te astepti neaparat la anumite probleme, mai ales daca motocicleta a fost intretinuta si servisata corect.

 

Pe la bugetul ala si km aia poti lua una din Germania, de la dealer BMW care inseamna carte service, garantie 1 an etc. Foarte probabil si service deja facut. Iar ajunsul acolo nu e complicat, zbori la München in seara asta si maine la pranz esti cu ea inmatriculata, dai si o tura prin Alpi in drum spre casa :D (si te incadrezi cu drumul in cca 8000€)

Uite un exemplu aici de la un dealer renumit din Bavaria.

 

Nu lua sub nicio forma fara ABS. Si, eventual dar nu neaparat, evita primul an de fabricatie 2004.

 

Vezi ca avem topic dedicat generatiei respective de 1200GS:

/index.php?/topic/201200-bmw-r1200-gsadv/

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

De curand (o saptamana) am trecut si eu la R 1150 RT 2001 78200km si prezinta urmatoarele simptome: relantiul nu este liniar si se invarte in jurul a 1000-1100 turatii, iar la fel in mers pe la 3500 turatii nu merge rotund...daca ajung la 4000 merge ok. Am schimbat filtrele si uleiurile, mai putin lichidul de frana. Din istoric bujiile au fost schimbate la 65500, oare trebuiesc schimbate? nu stiu cu ce sa incep... sincronizare injectie ar rezolva?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ptrimul rand vezi sa nu aiba bujii Bosch cum zice in carte.Pune NGK sau Champion(eu pe astea le am si sunt ok.fata de Bosch).Schimba si filtrul de benzina daca nu sti istoricul.La sfarsit fa reglaj tacheti(musai cu motor rece) si dupa sicronizare.Daca nu se amelioreza dupa astea se mai complica treaba si ar trebui verificat,reglat TPS da nu lasa pe oricine sa se joace cu TPSul.Daca e ok Tps ar trebui reparate admisiile,la asta si nu numai poate te ajuta userul Dan Cata.

Ia-o in ordinea de mai sus prin eliminare.

Vezi sa nu schimbi tu locul papucilor in pini sub sa in cutia cu sigurante ca o zapacesti de tot ,cand se modifica ceva acolo trebe resetat si motronicul.

Sper ca nu te-am speriat.Aste sunt cele mai renumite hibe da odata remediate te bucuri de moto 100k fara batai de cap ca si cand ar fi noua!😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand (o saptamana) am trecut si eu la R 1150 RT 2001 78200km si prezinta urmatoarele simptome: relantiul nu este liniar si se invarte in jurul a 1000-1100 turatii, iar la fel in mers pe la 3500 turatii nu merge rotund...daca ajung la 4000 merge ok. Am schimbat filtrele si uleiurile, mai putin lichidul de frana. Din istoric bujiile au fost schimbate la 65500, oare trebuiesc schimbate? nu stiu cu ce sa incep... sincronizare injectie ar rezolva?

 

Ralanti-ul nu stiu daca va sta vreodata chiar fix iar in jurul a 3500 rpm nu va merge niciodata perfect constant, asta este "mersul normal" al boxerelor mai vechi.

Insa, astea pot fi clar ameliorate daca faci servisare corecta. In principiu, la fiecare 10.000km, pe langa ulei etc. trebuie sa faci cum s-a spus si mai sus, reglarea jocului supapelor si sincronizarea cilindrilor. Asta face parte din servisarea standard la boxer-ul racit cu aer.

De asemenea unele au mers bine cu un tip de bujii, altele cu alte tipuri. La mine au fost bune NGK iridium.

 

Citeste cat mai mult din topicul asta, chiar daca nu este usor pt ca discutiile sunt amestecate, si o sa intelegi mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Caut să cumpăr un BMW R1100S din 2001 sau mai recent, cu ABS și mânere încălzite - în mod ideal să fie și double spark (2003+), dar nu-i musai.

 

În căutările mele am reușit să găsesc un R1100S care corespunde cu ceea ce caut, chiar în București. Este vorba despre acesta (găsit și pe olx, aici). Din păcate niciunul dintre anunțuri nu are poze, dar având în vedere cât de rar este modelul, mă gândeam să vă întreb dacă știți totuși ceva despre el din descriere: este un R1100S galben din zona IOR (Baba Novac).

 

Dacă nu, spuneți-mi vă rog la ce anume ar trebui să fiu atent mâine când merg să-l văd. Mai precis:

  • Au fost câteva probleme cu prinderile șubrede ale cutiei în cadru la acest model, dar am înțeles că doar la prima serie (1998-2001) - corect?
  • Ambreiaj: ceva important de știut legat de ambreiajul de boxer (în afara faptului că înlocuirea lui presupune desfacerea motocicletei în 2)? Am înțeles ceva despre un zgomot specific...?
  • Cureaua de alternator: la ce interval (timp/kilometri) se schimbă?
  • Am auzit și de posibile probleme la modulul de ABS? Cum se verifică? Modelul are bord analog.
  • Schimbul de ulei la cardan - la ce interval se face?
  • Alte lucruri de menționat - despre boxer-ul răcit pe ulei în general, sau despre aces model în particular?

Mulțumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

În căutările mele am reușit să găsesc un R1100S care corespunde cu ceea ce caut, chiar în București. Este vorba despre acesta (găsit și pe olx, aici). Din păcate niciunul dintre anunțuri nu are poze, dar având în vedere cât de rar este modelul, mă gândeam să vă întreb dacă știți totuși ceva despre el din descriere: este un R1100S galben din zona IOR (Baba Novac).

  • Cureaua de alternator: la ce interval (timp/kilometri) se schimbă

 

Clar, nu lua fara ABS. Iar la ala galben nu am vazut sa scrie ca are.

Cureaua se schimba la 40.000 km din cate imi aduc aminte.

Vrei neaparat S? Un RS nu merge? Este foarte confortabil si in general au preturi rezonabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar, nu lua fara ABS. Iar la ala galben nu am vazut sa scrie ca are.

 

Am sunat proprietarul, m-a asigurat că are :)

 

Vrei neaparat S? Un RS nu merge? Este foarte confortabil si in general au preturi rezonabile.

 

Vreau S, absolut sigur :) Mi se pare că este printre cele mai frumoase BMW-uri.

RS-ul este mai ieftin și mai confortabil, dar este vechi (s-a făcut doar până în 1999, iar eu vreau ceva din mileniul acesta) și (cel mai important) nu pot să trec peste modul în care arată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RS-ul este mai ieftin și mai confortabil, dar este vechi (s-a făcut doar până în 1999, iar eu vreau ceva din mileniul acesta) și (cel mai important) nu pot să trec peste modul în care arată.

 

Doar ca info: 1100RS s-a fabricat pana in 2000 (al meu sigur era 2000) si in unele surse se spune chiar 2001 dar de asta nu sunt sigur.

Insa inlocuitorul lui, R1150RS, sigur este din mileniul acesta (6 viteze, alta ergonomie, a urmat si motorul twin-spark, ABS integral etc).

Modelul 1100 cu carena partiala intr-adevar arata cam uratel dar cu carena completa dupa mine arata mai mult decat decent. Dar e clar si chestie de gust. Eu am apreciat insa confortul si compromisul de sport-tourer.

Succes la gasit ceva bun si care sa-ti placa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ptrimul rand vezi sa nu aiba bujii Bosch cum zice in carte.Pune NGK sau Champion(eu pe astea le am si sunt ok.fata de Bosch).Schimba si filtrul de benzina daca nu sti istoricul.La sfarsit fa reglaj tacheti(musai cu motor rece) si dupa sicronizare.Daca nu se amelioreza dupa astea se mai complica treaba si ar trebui verificat,reglat TPS da nu lasa pe oricine sa se joace cu TPSul.Daca e ok Tps ar trebui reparate admisiile,la asta si nu numai poate te ajuta userul Dan Cata.

Ia-o in ordinea de mai sus prin eliminare.

Vezi sa nu schimbi tu locul papucilor in pini sub sa in cutia cu sigurante ca o zapacesti de tot ,cand se modifica ceva acolo trebe resetat si motronicul.

Sper ca nu te-am speriat.Aste sunt cele mai renumite hibe da odata remediate te bucuri de moto 100k fara batai de cap ca si cand ar fi noua!

Multumesc pentru sfaturi, filtrul de benzina l-am schimbat. Am comandat acum bujii NGK , le iau pe rand in ordinea indicata. Multumesc! App ce ulei de motor folositi? Si la cat il schimbati, cartea zice la 3000km...

 

Ralanti-ul nu stiu daca va sta vreodata chiar fix iar in jurul a 3500 rpm nu va merge niciodata perfect constant, asta este "mersul normal" al boxerelor mai vechi.

Insa, astea pot fi clar ameliorate daca faci servisare corecta. In principiu, la fiecare 10.000km, pe langa ulei etc. trebuie sa faci cum s-a spus si mai sus, reglarea jocului supapelor si sincronizarea cilindrilor. Asta face parte din servisarea standard la boxer-ul racit cu aer.

De asemenea unele au mers bine cu un tip de bujii, altele cu alte tipuri. La mine au fost bune NGK iridium.

 

Citeste cat mai mult din topicul asta, chiar daca nu este usor pt ca discutiile sunt amestecate, si o sa intelegi mai multe.

Am inteles... multumesc! Sper sa il pun la punct in scurt timp si sa-l scot la plimbare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles... multumesc! Sper sa il pun la punct in scurt timp si sa-l scot la plimbare...

 

nRock in al pune la punct. Intrebare, asta-i (RTu) cel parcat/oprit pe Avram Iancu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

App ce ulei de motor folositi? Si la cat il schimbati, cartea zice la 3000km...

 

Ce? Care carte? De bucate? Sau te-ai uitat pe la ceva d-alea de cross? Dar la alea e pe ore parca... :D

 

La 10.000km conform indicatiilor BMW. Daca te plictisesti si vrei sa-l faci mai repede, n-ai decat.

Ca specificatii, sigur gasesti info oficiale oriunde. De care (ca tot s-a mai discutat de cel putin 1000 ori pe topicul asta)... de care te lasa inima si portofelul :)

Pe vremuri era indicat mineral. Dar cum vremurile s-au schimbat in ultimele decenii si uleiurile au evoluat, as pune semisintetic; oricum, motorul nu este pretentios.

Foarte important este sa ii controlezi periodic nivelul si sa ai la tine de completat daca este cazul. Un consum de cca 1L la cei 10.000km este foarte normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) Un consum de cca 1L la cei 10.000km este foarte normal.

 

Salut din nou. Am fost să văd motocicleta despre care am menționat zilele trecute. Este așa cum o prezentase proprietarul: un R1100S din 2003, cu ABS, mânere încălzite, roată de 5,5 inch pe spate, double-spark, 37.000km la bord. Actualul proprietar a cumpărat-o de la Bavaria, unde o lăsase proprietarul precedent la buy-back. Per total, arată bine pentru vârsta ei, însă două lucruri mă... descumpănesc:

  1. Unul dintre manșoanele de cauciuc este crăpat. Va trebui schimbat, însă am înțeles că se schimbă cu tot cu rezistența pentru încălzire. Cam cât costă înlocuirea?
  2. Proprietarul mi-a spus că el completează cam ~1L de ulei la 1000km. Mi se pare enorm. M-am uitat după urme de eventuale scurgeri de ulei din motor și nu am găsit. Asta îmi spune că motorul consumă acea cantitate de ulei, ceea ce nu este deloc OK. Greșesc? Cât de gravă este situația și unde aș putea să fac o verificare corespunzătoare? Am auzit ceva despre Mototehnica pe Fabrica de Chibrituri?

În același sens: cât de greu/ușor se poate da kilometrajul înapoi la BMW? Nu cred că este teribil de greu la acest model de exemplu, având în vedere că bordul este analog. Mă gândesc la faptul că un motor BMW boxer nu are cum să prezinte semne de uzură pronunțată la segmenți, o uzură care să ducă la un asemenea consum de ulei, și asta la mai puțin de 40.000km. Motocicleta în sine nu pare abuzată, pornește ușor, nu cloncăne, zornăie, etc., intră bine în viteze.

 

Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri, sfaturi și păreri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

  1. Unul dintre manșoanele de cauciuc este crăpat. Va trebui schimbat, însă am înțeles că se schimbă cu tot cu rezistența pentru încălzire. Cam cât costă înlocuirea?
  2. Proprietarul mi-a spus că el completează cam ~1L de ulei la 1000km. Mi se pare enorm. M-am uitat după urme de eventuale scurgeri de ulei din motor și nu am găsit. Asta îmi spune că motorul consumă acea cantitate de ulei, ceea ce nu este deloc OK. Greșesc? Cât de gravă este situația și unde aș putea să fac o verificare corespunzătoare? Am auzit ceva despre Mototehnica pe Fabrica de Chibrituri?

În același sens: cât de greu/ușor se poate da kilometrajul înapoi la BMW? Nu cred că este teribil de greu la acest model de exemplu, având în vedere că bordul este analog. Mă gândesc la faptul că un motor BMW boxer nu are cum să prezinte semne de uzură pronunțată la segmenți, o uzură care să ducă la un asemenea consum de ulei, și asta la mai puțin de 40.000km. Motocicleta în sine nu pare abuzată, pornește ușor, nu cloncăne, zornăie, etc., intră bine în viteze.

-Daca este afectata doar partea de cauciuc mansoanele se pot schimba usor cu unele aftermarket identice, fabricate de Ariete, perechea costa in jur de 90 lei, un exemplu.

-1 litru/mie mi se pare foarte mult, desi cartea da un consum asemanator. Un motor in mintile lui poate lua maxim 2 litri/10.000 km. Depinde si cu ce ulei s-a mers, de exemplu Castrol si Aral le arde repede. Recomand Rock Oil 15w50, un ulei fabricat in UK din 1923, putin cunoscut la noi pe piata. Eu bag si in masina si in motor si sunt extrem de multumit de el.

-Poti apela la Tibi la Mototehnica, numai ca sunt foarte aglomerati.

-Daca se dau inapoi kilometrajele digitale iti dai seama cat de usor se dau astea analogice inapoi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...