shpixy Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Tibi este un tip cu foarte mult bun simț însă când am timp îi voi face o critică pe aici sper eu cat mai constructiva! Asa e ! Si eu il admir ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Mda, am luat legătura cu fostul proprietar care mi-a confirmat ca are făcute recall-urile de până în iulie 2013 (vreo 4?) Nu știu dacă au mai fost și altele! » Post actualizat in 19 Jul 2016 12:32 Astăzi am făcut din București o tură prin Dobrogea, la intrare în București am realizat că turația la relanti scade ceva mai greu la aproximativ 1.100 de ture cum stă de obicei. Și în sarcină, dar și pe loc/nutru turația scădea până la 1800-1600 și abia după 10-15 secunde se stabiliza la 1100.... De exemplu in orice viteza inferioara în loc să intru într-o ușoară frână de motor, acesta avea tendința să tragă în continuare. Pe liber la semafor am turat ușor și la fel, rămânea ușor supraturat preț de câteva secunde... Ce înseamnă asta? De la ce ar putea fi? Ps- e vorba de k1200r sport. Mda, face și la rece, dar și la cald treaba asta. Rămâne supraturata preț de câteva zeci de secunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Desfa un pic si vezi daca nu are pe undeva pe unde sa traga aer, in afara de pe unde intra filtrul de aer As porni mobra desfacuta de carene, is sigur ca e evident pe unde e scaparea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 19, 2016 Admin Share Postat Iulie 19, 2016 Corect, cu furtunasele de vacuum de la injectoare ar putea fi o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Salutare. Stie cineva daca pot gasi un cablu aftermarket pt ambreiaj la 1100 rt? Dan cata nu are si la bmw e 180 lei si vine intr-o saptamana. Mersi. O zi faina » Post actualizat in 26 Jul 2016 11:09 Am uitat sa specific, cablu nou nu sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Mai bine iei pe orginal.Pretul e bun;pe afterm.oricum e peste 100 lei,si tot astepti.Am avut o oferta cu ceva timp in urma dar nu mai stiu de la cine. La cati km.te-a lasat cablul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 E motorul unui prieten, nu stiu cati km are, al meu mai duce mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Salutare. Stie cineva daca pot gasi un cablu aftermarket pt ambreiaj la 1100 rt? Dan cata nu are si la bmw e 180 lei si vine intr-o saptamana. Mersi. O zi faina » Post actualizat in 26 Jul 2016 11:09 Am uitat sa specific, cablu nou nu sh http://olx.ro/oferta/cablu-ambreiaj-bmw-r-850-1100-gs-r-rt-96-01-ID5YQii.html#b66d962344 Habar nu am de detalii, suna si afla. Dar eu zic sa iei unul OEM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Salut. Unde în București aș putea să fac un schimb de ulei și o verificare generală la un K1200S rapid (zilele următoare)? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 1, 2016 Admin Share Postat August 1, 2016 Service Mototehnica, dar sunt aglomerati. Ar mai fi Cesar langa Obor, nu este specializat pe BMW, dar la un schimb de ulei si o verificare nu este problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 pentru colegii cu fb, poate ma ajutati cu un vot pentru batranica mea https://www.facebook.com/102491726476652/app/1568305310060920/ scuze de offtopic si multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Cred ca trebuie sa pui un link ce duce direct bătrânica de votat, sunt 556 de pagini cu motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Cred ca trebuie sa pui un link ce duce direct bătrânica de votat, sunt 556 de pagini cu motociclete asa e. linkul meu e corect, doar ca facebook mai da rateuri uneori, nu inteleg de ce. https://www.facebook.com/102491726476652/app/1568305310060920/ » Post actualizat in 04 Aug 2016 06:42 am copiat linkul direct si vad ca iarasi nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arminel Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) Salut! La ce magazine din Bucuresti sa incerc sa caut o saiba tip "crush washer" ? Imi trebuie neaparat un A8X11.5. Ideal, as prefera sa inlocuiesc toate materialele :-) O-RING - 59.52x2.62 Copper Crush Washer - 24x30x1.5 Crush Washer - A8X11.5 O-RING - 30x2.8 Andrei Editat August 11, 2016 de Arminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Are cineva idee de ce la boxerele(cel putin modelele mai vechi) se uzezaza anvelopa fata mai mult pe partea stanga ? normal ar fi sa apara uzura pe creasta .Nu faceti misto ca nu merg in cerc invers acelor de ceas .Am vazut mai multe motorete boxer care tocesc astfel anv. Eu trebuie sa schimb doua roti fata pana se duce spatele! O rezista mai mult daca pun anv cu indice GT?pana acum am folosit Michelin si Bridgestone normale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 La toate se uzeaza mai mult pe stana, nu doar la boxere. Drumul are o usoara panta spre dreapta, ca sa se scurga apa. Boxerele sunt neobisnuit de grele in fata, spre deosebire de alte modele, si folosesc cauciucuri uzuale, care se pun pe motociclete mai usoare (de ex un hornet are aceleasi gume ca un r1150rt si diferenta de greutate e semnificativa) In UK se uzeaza pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 As incerca sa pun o anvelopa Grand touring pe fata sa vad cum rezista,dar nu o sa mai fie acelasi producator si profil ca si spatele care abea daca e la jumate din viata.O fi bine ?o fi rau ?Ati facut careva miscarea asta cu desperecherea anv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) Are cineva idee de ce la boxerele (cel putin modelele mai vechi), se uzezaza anvelopa fata mai mult pe partea stanga ? Dupa cum... foarte bine si cu bun-dezvoltat simt de observatie remarca aciulea... expertii mondiali in motoare boxer... geometria bombamentului soselelor are un mare rol in uzura asimetrica a anvelopelor. Unde, da, cel mai mult sufera BMW-urile... asa se explica si supranumele de... bombeuri. Logic, cei mai avantajati sunt cei care locuiesc la tara... si care, se stie... rareori se confrunta cu geometria asfaltului... Apropo de geometrie si arhitectura... bineinteles, mare parte din vina o poarta si faptul ca la boxere, cilindrul din stanga este pozitionat inaintea celui din dreapta... ba, in majoritatea covarsitoare a experimentelor chiar se repede si porneste inaintea tovarasului (era sa zic domn)... din dreapta, astfel uzura-i gata, vorba poetului... Cel mai nasol se comporta motoarele in ”V”... longitudinal mai putin, da transversal ohoo... care uxeaza pneurile in functie de unghiul de inclinare ale cilindrilor... Nesimtitii de fabricanti, desi au observat cu multi ani in urma ca, la avioane... pistele plane betonate... si motoarele in stea nu uzeaza cauciucurile... nu au vandut ”pontul” motociclistilor. Editat August 11, 2016 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) As incerca sa pun o anvelopa Grand touring pe fata sa vad cum rezista,dar nu o sa mai fie acelasi producator si profil ca si spatele care abea daca e la jumate din viata.O fi bine ?o fi rau ?Ati facut careva miscarea asta cu desperecherea anv? Eu folosesc Pilot Road GT 4 pe fata si 3 pe spate (nu exista 4 pe 18'' pentru spate). Merge f bine. Editat August 11, 2016 de bcristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 11, 2016 Admin Share Postat August 11, 2016 As incerca sa pun o anvelopa Grand touring pe fata sa vad cum rezista,dar nu o sa mai fie acelasi producator si profil ca si spatele care abea daca e la jumate din viata.O fi bine ?o fi rau ?Ati facut careva miscarea asta cu desperecherea anv? Nu are absolut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Salutare, zilele astea am fost cu motorul la mare. Nimic deosebit dar ca sa ajung la Costinesti a trebuit sa trec pe podul de la Agigea, unde am prins o coloana infernala iar motorul s-a incins destul de tare ajungand la 8 liniute. Crede-ti ca a afectat cu ceva aceasta incalzire ? Pe drumul de intoarcere (530KM) a functionat perfect nu s-a schimbat nimic. Va multumesc pentru eventule pareri sau patanii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Probabil ca ti-a ovalizat carenele de deasupra esapamentului la iesirea din cilindrii si ai mai scurtat din viata uleiului de motor;schimba si tu uleiul mai repede decat o faceai de data asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 In caz ca vi-s ruginite si la prima atingere par sa se rupa aerisitoarele de la etrierii spate, am inceput sa le fac din inox, cu filet M8, sa tina mult si bine. In plus, bonus, un heat shield/scut termic, ca sa nu mai ramai fara de frana spate pe coborari unde franezi mai mult de cat prevede legea http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7082185 Pentru 850/1100/1150/1200 orice mobra orice an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 As incerca tablita scutul termic.O vinzi si pe aia separat nu ca bonus? Si la mine se cam incalzeste etrierul si nu-s blocate pistonase si aerisirea e facuta bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.