ytu60 Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 (editat) Cumpar cadru cu acte pentru BMW R 1150RT daca stie cineva. Multumesc @Dan Cata, adun intai informatii, este interesanta si propunerea ta. Editat Martie 4, 2017 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Salutare tuturor ! Tocmai sunt pe punctul de a achizitiona un BMW R850 GS din '99 si am o problema. Handguard urile sunt vechi ca naiba, una pe dreapta e crapata si s-a incercat vopsirea lor, fara mult succes, nu arata foarte bine treaba. Aveti idee de unde pot sa cumpar asa ceva ? Am cautat la dezmembrate pe forum si pe olx, nu am gasit in Romania. Gasisem pe ebay unele SH dar costau mult, pe la 20 de lire, nu aratau nici alea grozav. Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Fara suparare daca ti se pare mult sa cheltui 20 lire,atunci nu cumpara Bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Nu ai inteles sau nu m am exprimat bine: cele la 20 nu imi pareau a fi intr o stare mai buna decat cele pe care le are acum. Ms de ostilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 O intrebare pen tru posesorii de K1200S... Am observat ca am ceva dificultati in a selecta "neutral"-ul cand motocicleta este in stationare. Inainte de a se opri complet intra foarte usor in "0" dar odata oprita sare din 1 in 2 si invers fara sa reusesc sa gasesc "0" decat dupa mai multe incercari. Nu imi amintesc sa fi avut problema asta sezonul trecut desi am avut doar 1 luna la dispozitie sa ma plimb cu ea dupa ce am achizitionat-o. Este o problema comuna la K12S sau pur si simplu am eu nevoie sa ma obisnuiesc mai mult cu ea? Multumesc anticipat pentru sugestii/pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Este o "problemă" comună la majoritatea motocicletelor Încearcă s-o bagi în neutru când este încă în mișcare, nu pe loc. Din câte știu, asta recomandă și producătorul. Dacă ești deja în staționare și nu intră în N, mișc-o un pas înainte sau înapoi și rezolvi problema. Am observat că acest fenomen se accentuează odată cu acumularea de km la orice motocicletă. Nu este ceva specific la K12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Și eu cred că doar pentru că este "nouă" mai ia puțin timp până te obișnuiești cu ea, dar nu ar putea fi și de la ambreiaj? Adică ambreiajul prea strâns și să nu decupleze complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Salutare tuturor ! Tocmai sunt pe punctul de a achizitiona un BMW R850 GS din '99 si am o problema. Handguard urile sunt vechi ca naiba, una pe dreapta e crapata si s-a incercat vopsirea lor, fara mult succes, nu arata foarte bine treaba. Aveti idee de unde pot sa cumpar asa ceva ? Am cautat la dezmembrate pe forum si pe olx, nu am gasit in Romania. Gasisem pe ebay unele SH dar costau mult, pe la 20 de lire, nu aratau nici alea grozav. Multumesc anticipat ! Poti sa iei originale, sau de pe ebay sau de la motorworks. Poti de asemeni sa iei de 1200, am vazut cateva 1150-uri cu handguards de 1200, si la alea le poti pune si ceva extensii suplimentare. Sau... daca banii nu sunt o mare problema, poti sa iei de la touratech. » Post actualizat in 06 Mar 2017 06:20 O intrebare pen tru posesorii de K1200S... Am observat ca am ceva dificultati in a selecta "neutral"-ul cand motocicleta este in stationare. Inainte de a se opri complet intra foarte usor in "0" dar odata oprita sare din 1 in 2 si invers fara sa reusesc sa gasesc "0" decat dupa mai multe incercari. Nu imi amintesc sa fi avut problema asta sezonul trecut desi am avut doar 1 luna la dispozitie sa ma plimb cu ea dupa ce am achizitionat-o. Este o problema comuna la K12S sau pur si simplu am eu nevoie sa ma obisnuiesc mai mult cu ea? Multumesc anticipat pentru sugestii/pareri Cred ca are a face si cu uleiul. Vezi dupa primul schimb cum ajungi la neutral. De asemenea, cum ti s-o mai recomandat, vezi lichidul de la ambreiaj. Pe masura ce se uzeaza ambreiajul, nivelul lichidului creste. Vezi sa nu ai prea mult si sa nu poti debraia complet din cauza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Multumesc de sfaturi, o sa verific nivelul lichidului de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Poti sa iei originale, sau de pe ebay sau de la motorworks. Poti de asemeni sa iei de 1200, am vazut cateva 1150-uri cu handguards de 1200, si la alea le poti pune si ceva extensii suplimentare. Sau... daca banii nu sunt o mare problema, poti sa iei de la touratech. Multumesc pentru sfat. Ai cumva un link ceva pentru cele de la touratech. Nu reusesc sa dau de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Multumesc pentru sfat. Ai cumva un link ceva pentru cele de la touratech. Nu reusesc sa dau de ele https://shop.touratech.de/vehicle-equipment.html#/products/1?category=10800 ai acolo in lista, sunt mai multe culori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Cumpar cadru cu acte pentru BMW R 1150RT daca stie cineva. Multumesc @Dan Cata, adun intai informatii, este interesanta si propunerea ta. http://www.ebay.de/itm/BMW-R-1100-RS-R-850-1150-RT-RS-RAHMEN-MIT-BRIEF-FRAME-AND-PAPERS-/181839837828?hash=item2a567fba84:g:IHEAAOSw9N1V1Phi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 http://www.ebay.de/itm/BMW-R-1100-RS-R-850-1150-RT-RS-RAHMEN-MIT-BRIEF-FRAME-AND-PAPERS-/181839837828?hash=item2a567fba84:g:IHEAAOSw9N1V1Phi Multumesc @aquachrono, dar am o problema. Am gasit mai mule care se potrivesc insa imi trebuie si actele. Motorul meu este tip R22 si nu am gasit decat R21. inca nu stiu care este diferenta dintre ele. Dintr-o lista a producatorului indicativul R21 este "tip sasiu" si montat pe GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Am fost astazi sa fac schimbul de ulei si filtru si am rugat sa verifice si maneta de ambreiaj/ lichidul sa vedem de ce nu iese in neutral in stationare. Am schimbat lichidul, aerisit instalatia, incercat diverse reglaje, nici un rezultat. Se pare ca problema ar putea fi ambreiajul in sine (un disc uzat sau alta hiba care sa nu permita debreierea completa). Insa pt constatare(demontare) vor trebui inlocuite garnitura de capac si suruburile de prindere (deviz estimativ 300lei +TVA) si apoi inteleg ca ambreiajul nou este cam 2400lei+tva sau un kit de reparatie continand discurile cam 600lei+tva... aveti idee unde pot gasi un kit de reparatie bun si ieftin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 nu exista ieftin si bun la bmw... doar ieftin sau bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Ambreiajul este defect daca patineaza la accelerare, in rest poate fi: - discuri imbibate cu ulei - cursa activa mica din cauza uzuri garniturilor da la maneta sau de la cilindrul receptor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 De patinat nu patineaza deloc. In mers se comporta perfect si iese in neutral unde trebuie . Insa in stationare...sare din 1-2 si inapoi si il gasesc dupa 4-5-6 incercari. verificarea si eventual inlocuirea garniturilor de la cilindrul receptor - te referi la cilindrul de la maneta sau la pompa secundara (slave cilinder) care este montata pe capacul de ambreiaj? Adica necesita desfacerea capacului respectiv inlocuirea garniturii si a suruburilor de la capac sau are legatura doar cu partea de sus de pe ghidon? Discurile imbibate cu ulei ar trebui sa cauzeze eventual patinarea la accelerare nu lipsa debreierii complete in statiuonare - nu-i asa? La mine se comporta ca si cum nu ar debreia complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 Atunci incepe cu garniturile de la pompa si cilindru receptor, daca zici ca ai inlocuit lichidul si aerisit instalatia. Dar asta s-ar simti si la cuplarea vitezei I, ar trebui sa agate, sa intre greu, sa faca zgomot la cuplare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Mihai vezi ca unele cutii de la K-uri au avut probleme recunoscute.Stiu pe cineva care a luat o motoreta sh cu garantie si cu probleme la schimbarea vitezelor (agata rau ).Nici reprezentanta nu i-a dat de cap ,dupa vreo doua incercari de remediere complexe cutia schimba tot aiurea. Mai bine las-o asa daca nu e deranjulul f. mare si fa altceva cu banii ca e pacat sa investesti in lucruri care nu se pot rezova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 bmwio - agata putin la cuplarea treptei 1 si face zgomot., ai idee unde gasesc garniturile respective ? Cand spui "cilindrul receptor " - te referi la cilindrul de la maneta sau la pompa secundara (slave cilinder) care este montata pe capacul de ambreiaj? Adica necesita desfacerea capacului respectiv inlocuirea garniturii si a suruburilor de la capac sau are legatura doar cu partea de sus de pe ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Sa lamurim: - cand agata cand bagi 1-a, poate ai relantiul prea sus; incearca sa il resetezi din diagnoza; cand e rece presupun ca face mai urat, cand e cald, relantiul e mai mic si la fel, presupun ca nu face la fel de urat. - daca roata spate e in aer, baga 1-a, trage ambreiajul si vezi daca poti invarti roata, adica daca debreiaza complet; daca da, nu ai nici un fel de problema la actuator. Problemele tale pot disparea daca schimbi uleiul si/sau vascozitatea; ia legatura cu userul Radulaz si vezi ce o facut el de o scapat de problemele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Multumesc pentru sugestii Dan Cata , o momentan nu am acces la diagnoza si nici nu am cum sa ridic roata spate dar voi verifica cu prima ocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Am vorbit acum 2 zile cu un reprezentant Automobile Bavaria Motorrad (de pe DN1) si i-am trimis o lista cu vreo 10-15 piese de schimb pe care voiam sa le cumpar (valoarea undeva pe la 150 eur). A zis ca imi va trimite preturile si apoi ii voi confirma comanda si voi face plata. Ieri dupamasa l-am sunat din nou pentru ca nu primisem nici un mail si mi-a zis ca pana la sfarsitul zilei imi va raspunde la mail. Evident ca nici pana la ora asta nu am primit nici un semn. Intrebarea e: Asta e viteza de lucru a celor de la AB? Daca ati mai comandat recent piese de la ei, in cat timp v-au ajuns? Incep sa ma gandesc serios sa-mi bag picioarele in lenții de la AB si sa imi iau piesele online direct din Germania. Dau cu 15-20 eur in plus la transport, dar macar nu ma duc cu vorba pe timp nedeterminat ca astia de la Bavaria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Am vorbit acum 2 zile cu un reprezentant Automobile Bavaria Motorrad (de pe DN1) si i-am trimis o lista cu vreo 10-15 piese de schimb pe care voiam sa le cumpar (valoarea undeva pe la 150 eur). A zis ca imi va trimite preturile si apoi ii voi confirma comanda si voi face plata. Ieri dupamasa l-am sunat din nou pentru ca nu primisem nici un mail si mi-a zis ca pana la sfarsitul zilei imi va raspunde la mail. Evident ca nici pana la ora asta nu am primit nici un semn. Intrebarea e: Asta e viteza de lucru a celor de la AB? Daca ati mai comandat recent piese de la ei, in cat timp v-au ajuns? Incep sa ma gandesc serios sa-mi bag picioarele in lenții de la AB si sa imi iau piesele online direct din Germania. Dau cu 15-20 eur in plus la transport, dar macar nu ma duc cu vorba pe timp nedeterminat ca astia de la Bavaria... Poti sa comanzi piese si de la Mototehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Salutare. Am cumparat R1200GS-ul meu cu xenoane (faza lunga si scurta). Pentru ca voi circula frecvent prin tara, incerc sa evit vizite pe la RAR, asa ca mi-as inlocui xenoanele cu becuri omologate. Problema e ca ma pricep la electrica la fel cum se pricepe Mike Tyson la crosetat mileuri pentru televizoare cu lampi, asa ca va intreb pe voi: trecerea de la xenon la bec normal presupune alte circuite sau relee? Pot sa fac singur schimbul, sau tre' sa merg la un electrician? Multumesc anticipat pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.