Tornada Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Destul de abruptă trecerea la un motor de 1200 cu 163 CP și un cuplu fenomenal. Nu este carenat și te bate nițel vântul pe ea, dar compensează printr-o ciclistică extraordinara, putere și un motor deja consacrat. Eu încă sunt impresionat de al meu k12r sport, intre cele doua modele nefiind diferențe mari. Fii mai specific dacă vrei să știi ceva anume! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvi16 Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Destul de abruptă trecerea la un motor de 1200 cu 163 CP și un cuplu fenomenal. Nu este carenat și te bate nițel vântul pe ea, dar compensează printr-o ciclistică extraordinara, putere și un motor deja consacrat. Eu încă sunt impresionat de al meu k12r sport, intre cele doua modele nefiind diferențe mari. Fii mai specific dacă vrei să știi ceva anume! Da intr-adevar, foarte abrupta trecerea, dar nu mai am varta la care imi doresc sa impresionez pe cineva cu motocicleta mea, as cumpara-o pus si simplu ca imi place mie. Ce ma intereseaza este ce probleme mecanice poate sa aibe, la ce ar trebui sa fiu atent cand imi cumpar motocicleta, si pur si simplu pareri de la persoane care cunosc sau chiar poseda motocicleta. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Daca tie iti place, asta va conta mai mult de 50% in alegerea facuta! Are un look agresiv si e greu sa zici ca nu iti place. Ar fi bine sa mergi cu un mecanic priceput, eventual sa ii faci o testare in reprezentanta, totodata vezi daca are re-call-urile facute caci modelul are ceva ani pe piata si pe strada incat cele mai comune probleme (ceva probleme cu ABS-ul parca si mai poti cauta un istoric al rechemarilor in service) sa fi fost deja rezolvate. Cat de impresionat pe cineva, nu despre asta era vorba, ci despre faptul ca o oarecare lipsa de experienta poate face ca aceasta motocicleta, destul de grea si puternica sa nu te surprinda atunci cand te astepti mai putin. Dar cu rabdare si intelepciune, daca ajungeti sa va cunoasteti bine, o poate face doar intr-un mod placut! Uite, eu de exemplu, mai trag ceva timp de ea, ma bucur de ea cat pot si apoi voi face trecerea catre ceva mult mai touring. Nu stiu daca au fost facute modele fara ESA sau ABS, dar ambele pe mine m-au convins ca fac toti banii si sunt un must have. Modelul meu nu a avut manere incalzite, dar i-am pus ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Ce ma intereseaza este ce probleme mecanice poate sa aibe, la ce ar trebui sa fiu atent cand imi cumpar motocicleta, si pur si simplu pareri de la persoane care cunosc sau chiar poseda motocicleta. Au fost ceva recall-uri pe model. Cu seria de cadru poți verifica la orice dealer BMW dacă motocicleta a efectuat recall-urile care o vizau. În rest: - Să nu fie probleme raportate în bord. - Roata spate să nu aibă joc și nici grupul (angrenajul final dintre cardan și roata spate), dar asta se poate verifica doar la un service. - Să nu fie probleme raportate în bord (am mai zis?). - ABS-ul și ESA (dacă are) să fie funcționale. - Să nu aibă probleme în nicio treaptă de viteză, de verificat mai ales a 2-a, a 3-a și a 4-a. Aceste aspecte sunt importante întrucât piesele la BMW sunt scumpe, iar o reparație relativ minoră poate să coste destul de mult. Caracteristici pe care trebuie să le iei în considerare despre model: Este o motocicletă grea. Nu se simte deloc în mers, ci pe loc și la manevre cu viteză redusă. Ampatamentul foarte mare (mai mare chiar ca la S) înseamnă stabilitate pe curbe și-n linie dreaptă, dar agilitate redusă la schimbări de direcție. Cutia de viteze, deși precisă, este... lipsită de rafinament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 hepi niu iear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 (editat) Ti-ai facut de lucru ,acum trebuie sa o speli. Editat Februarie 4, 2017 de adisis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai090 Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 Buna seara Am testat zilele acestea un BMW r1100s pe care vreau sa il cumpar.Daca se poate sa aflu mai multe informatii despre acest model,ma intereseaza partile negative in special.Este un model 1998 fara abs 67500KM .Proprietarul nu a putut sa imi dea foarte multe informatii de ordin tehnic(Ex tipul de ulei ,curele schimbate,reglaj de supape etc),el stie ca se duce o data pe an la garaj lasa motorul cind este gata il suna sa vina sa o ia. Multumesc o seara buna va doresc! Salut,detin un R1100s si sunt foarte multumit de el.Este o motoreta puternica,fiabila care se aseaza la drum impecabil.Este destul de grea insa se poate conduce destul de sportiv!Ambreajul este unul uscat(ca la masini)Al meu a fost schimbat la mototehnica de fostul proprietar iar pe factura apare suma astronomica de 4.900lei (49 de milioane)supapele de regleaza la fiecare 10.000km iar uleiul depinde de preferinte:15w50 motorex sau motul.Trebuie verificat mereu,consumul de ulei fiind maricel.Daca vrei mai multe detalii,pe privat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 (editat) Site dezmembrari moto din Olanda cu BMW si nu numai . Dan Cata, ai rezolvat cu plasticul de bord?... vezi ca astia au https://www.boonstraparts.com/en/parts/mke=BMW/mdl=/ Editat Februarie 14, 2017 de vandrash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Am luat de la Boonstra. Recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 Azi am „dezbrăcat” bivolița bavareză la „curu gol”...schimbat farul ...și va rămâne așa până o pregătesc de noul sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Si n-a mai ramas mai nimic din toata falosenia de bavareza numa' niste oase si un motor cu tzatze la orizontala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 (editat) Buna dimineata. De 2 zile sunt si eu fericitul posesor al unei bawareze - K1600GTL. Dupa ce trece euforia si aburii alcoolului poate apuc sa ii fac si poze Deocamdata un singur lucru vreau sa schimb la ea si anume sa ii moentez un engine-guard(crash-bar). Desi Wunderlich (link) nu mi se par frumoase, par cele mai solide din cite am vazut. Daca aveti idei de crash-bar bun si mai ieftin dati-mi un semn va rog. Auzisem de niste baieti din Brasov care ar fabrica dar nu am nici cea mai vaga idee cine sunt. Orice informatie este binevenita. Mersi, Radu Editat Februarie 18, 2017 de guzmanelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALPIN Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Felicitari omule, si s-o folosesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Multumesc, multumesc. Ne vedem la o bere si povestim mai pe larg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Deocamdata un singur lucru vreau sa schimb la ea si anume sa ii moentez un engine-guard(crash-bar). Desi Wunderlich (link) nu mi se par frumoase, par cele mai solide din cite am vazut. Daca aveti idei de crash-bar bun si mai ieftin dati-mi un semn va rog. Auzisem de niste baieti din Brasov care ar fabrica dar nu am nici cea mai vaga idee cine sunt. Orice informatie este binevenita. Sa-l stapanesti sanatos! Dar iti iei un tourer "de lux" la o firma premium si vrei sa-i pui accesorii de la "niste baieti"? Am vazut ca exista si originale BMW mai discrete decat cele de la Wunderlich si, daca nu ma insel, cu vreo 100€ mai ieftine, intreaba la un dealer BMW. Avem si topic dedicat seriei K1600: /index.php?/topic/590630-bmw-k1600-gtgtl/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Salut, am inteles ca s-a schimbat personalul de service de la Bavaria, acum mecanic este un tip pe nume Romeo . Stie cineva daca mai sunt profi lucrarile la Bavaria sau sa apelez la cei de la Mototehnica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 http://advrider.com/index.php?threads/r1100gs-speedometer-cable-alternative-found.450712/ Cablul de la vitezometru se potriveste de la Goldwing din '84; e ceva mai lung dar e bine daca ai si inaltat ghidonul cu oarecat.. Si cica e si mai lesne, da nu am stat sa compar preturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Care ziceai ca anul asta nu mai vine primavara ?! Au inceput deja pregatirile pentru noul sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 26, 2017 Admin Share Postat Februarie 26, 2017 RT-ul a fost revopsit sau rosul ala este culoare originala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 RT-ul a fost revopsit sau rosul ala este culoare originala? E revopsit de către fostul proprietar „ rosu Ferrari”. Cand l-am cumpărat am verificat atent carenele să nu fie reparate. Nu sunt ! Sincer sa fiu primul lucru care m-a atras cand am gasit anuntul a fost culoarea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Capacele is electrostatic vopsite? Am si eu unele extra, gata polishate, si nu stiu daca sa le cromez sau sa le fac electrostatic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Capacele is electrostatic vopsite? Am si eu unele extra, gata polishate, si nu stiu daca sa le cromez sau sa le fac electrostatic... Nu numai capacele is vopsite, tot motorul e vopsit negru, Practic toata motocicleta este in negru si rosu. Nu stiu daca le-a vopsit electrostatic sau nu dar vad ca vopseaua rezista. Uite o poza mai veche ,din toamna, acum motorul e „dezbracat” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Arată foarte bine motocicleta în culoarea asta. Păcat că BMW se încăpățânează să se joace doar cu variații de "bej" din fabrică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.