Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Ieri am fost la o tura cu moto R1200 RT, an 2014 si dupa vreo 50 km mi s-a aprins senzorul de presiune pneuri. Am ajuns in primul peco si am verificat presiunea, dupa care in cativa km iar s-a aprin acelasi senzor. Am 2.5 bar atat pe fata cat si pe roata spate, doar ca pe spate arata 2.2. Eroare din bord arata ca in poza. Daca opresc moto si o repornesc nu apare eroare decat dupa cativa km.........cred ca vreo 10. Eu banuiesc ca este senzorul din interiorul rotii. Oare a mai patit careva asa ceva?

 

 

20200705_183630.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie să ai 2.5 fața și 2.9 spatele. 

Adică în psi, 36/42. 

La -0.7 bari, toți senzorii avertizează.

Adică la 2.2 cât îți arată ție. 

Umfl-o la 2.9 pe spate, indiferent cât îți spune manometru că are. 

Oprești la compresor și nu tai contactul. 

Indicatorul din bord îți arată aproape în timp real presiunea, care crede el că este bună. 

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, September a spus:

Trebuie să ai 2.5 fața și 2.9 spatele. 

Adică în psi, 36/42. 

La -0.7 bari, toți senzorii avertizează.

Adică la 2.2 cât îți arată ție. 

Umfl-o la 2.9 pe spate, indiferent cât îți spune manometru că are. 

Oprești la compresor și nu tai contactul. 

Indicatorul din bord îți arată aproape în timp real presiunea, care crede el că este bună. 

ok.

multumesc.

voi incerca ce mi-ai spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1 mai degraba am incredere in senzorii din roti decat in ceasul de la vulcanizare, cu toate ca si ala trebuie iscirizat o data la cateva luni pline.

Senzorii din roti fie merg fie nu, nu prea exista sa indice mai putin.

 

Asta sau poate ai ceva surub in guma :D

 

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Dan Cata a spus:

+1 mai degraba am incredere in senzorii din roti decat in ceasul de la vulcanizare, cu toate ca si ala trebuie iscirizat o data la cateva luni pline.

Senzorii din roti fie merg fie nu, nu prea exista sa indice mai putin.

 

Asta sau poate ai ceva surub in guma :D

 

Oare te referi la verificarea metrologica? Ca ISCIR-ul are treaba doar sa nu plesneasca instalatia sub presiune.

 

Chiar crezi ca verifica cineva de la benzinarii dpdv metrologic ceasul indicator al aparatului? Eu ma indoiesc. Desi asa ar fi normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.07.2020 la 18:25, john17 a spus:

Când se face operazione primavera la km, mai ales de unii dorei, se mai mătrășesc diverse prin bord și apar (și) astfel de anomalii...

 

:10:

 

 

IMG_20200527_173956.jpg.70637a84cee4549c22c86d904f371f86.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi schimbati saiba aia cand faceti schimbu de ulei la bmwuri?

Se poate refolosi? Ma refer de cea de la baie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat recent saiba aia 16x20 Cu sau Al si nu am gasit loco. Asa ca am riscat. Noroc ca nu curge.

Dar nu mai risc un schimb de ulei data viitoare! Nu are rost!😀

Am vazut undeva cred si seturi de saibe, pentru toate dopurile.

 

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poti refolosi. Daca ti se pare ca nu isi face treaba, incalzeste-o la aragaz, las-o sa se raceasca si pune-o. Atentie ca data viitoare nu prea o mai poti folosi, se intareste cam tare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Adyp a spus:

O poti refolosi. Daca ti se pare ca nu isi face treaba, incalzeste-o la aragaz, las-o sa se raceasca si pune-o. Atentie ca data viitoare nu prea o mai poti folosi, se intareste cam tare. 

 

 Daca o incalzesti f tare, la aragaz, lampa gaz, pistol aer si apoi o racesti brusc in apa devine moale (se decaleste - se modifica structura moleculara) si va etanseiza perfect, chiar si de mai multe ori 👍

Daca o lasi sa se raceasca lent n.ai facut nimic..

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa e! Am uitat sa mentionez ca in apa, am avut senzatia ca am scris. Dar aia cu refolositul de multe ori nu merge, de la deformarile ulterioare decalirii, cuprul devine tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hai sa vorbim despre lucruri serioase nu de prostii, ne bagam in seama? sint saibe la orice magazin auto, sau seturi pe dimensiuni. Umpleti o pagina cu nimicuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un R1150R din 2003 cu 93000km si trebuie sa ii schimb garnitura capacului de supape si intinzatoarele de lant de la distributie.. habar nu am de unde pot lua aceste piese, in afara de reprezentanta mai exista vreo optiune?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Coxica said:

habar nu am de unde pot lua aceste piese, in afara de reprezentanta mai exista vreo optiune?

 

Nu prea, la BMW grosul pieselor de moto este pe original. Cred ca aftermarket gasesti doar pe afara si nu te gandi ca e vreo mare reducere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...