Sari la conținut

Postări Recomandate

Am finalizat si eu transformarea. Claxonul nou gen Wolo are un buton extra, tras fix sub ala original pe un suport, zici ca de acolo-i. I-am tras si 2 proiectoare ca e pacat sa fie crashbarurile asa goale si pt. 'doi' lei in plus i-am pus si un modul cu telecomanda de le blitzuiste, nu de alta dar la prostanii astia prinde  si vreau sa scot profit ceva.  Concluzia dupa ce am mai plimbat-o: E marfa, dar nu atat de marfa incat sa o tin asa ca ma pregatesc deja sa-i fac vant. 

98434619_239813334017857_8947508602420068352_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare la toti!

 

Avem vreun posesor prin Timisoara, sau imprejurimi de BMW R1200 RT - an 2008-2010?

As avea nevoie de un info, si as vrea sa vad pozitia la el.. dau si berea - evident  .

 

 

Multam' si asfalt uscat la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut. Trebuie sa schimb simeringul la furca ca imi lacrimeaza la un telescop la un r1200r si nu stiu ce ulei ar fi recomandat si cat ulei intra intr-un telescop.    Simiring am gasit All Balls  pe Motodisount .e ok? 

Sa schimb uleiul la ambele telescoape sau doar la asta care curge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, l.u.v a spus:

Ulei 10w de furca - nu contează brandul. 

Cantitatea din imagine x 2 furci, evident că vei schimba în ambele furci. 

Screenshot_20200608_013315_com.android.chrome.jpg

 

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s posesor de BMW, dar sper ca-mi e permis sa ma bag in seama ca sa-l laud. :)

Ieri mi-a fost dat sa insotesc un 1200RT pentru vreo 30 km si ma declar impresionat. Usurinta cu care efectua manevrele, cu care accelera, zgomotul nechinuit al motorului, faptul ca pilotul parea extrem de relaxat, fara sa se fataie pe sa la accelerare sau franare , si toate astea in timp ce erau 2 pe motor...m-au impresionat. Eu ma chinuiam si chinuiam motoreta ca sa ma tin dupa el, o ambalam, ma aplecam stanga dreapta in curbe, ma infigeam in ghidon la franare si strangeam din buci la accelerare... Poate ca as fi fost si eu in stare sa ma comport la fel, dar la viteze cu vreo 40 de km/h mai mici (BMW la 120 parea ca se comporta ca Stroama mea la 80)... mda... O fi si experienta pilotului, dar parca el prea era calare pe covorul lui Aladin in comparatie cu mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, joby_toss a spus:

Nu-s posesor de BMW, dar sper ca-mi e permis sa ma bag in seama ca sa-l laud. :)

Ieri mi-a fost dat sa insotesc un 1200RT pentru vreo 30 km si ma declar impresionat. Usurinta cu care efectua manevrele, cu care accelera, zgomotul nechinuit al motorului, faptul ca pilotul parea extrem de relaxat, fara sa se fataie pe sa la accelerare sau franare , si toate astea in timp ce erau 2 pe motor...m-au impresionat. Eu ma chinuiam si chinuiam motoreta ca sa ma tin dupa el, o ambalam, ma aplecam stanga dreapta in curbe, ma infigeam in ghidon la franare si strangeam din buci la accelerare... Poate ca as fi fost si eu in stare sa ma comport la fel, dar la viteze cu vreo 40 de km/h mai mici (BMW la 120 parea ca se comporta ca Stroama mea la 80)... mda... O fi si experienta pilotului, dar parca el prea era calare pe covorul lui Aladin in comparatie cu mine...

Ti se pare. Asa cum ti-a spus @l.u.v  conteaza si cine tine de coarne mobra.

De curiozitate: cati km ai mers pana acuma cu VStrom-ul?

Faptul ca te infigi in ghidon la franare nu are de-a face cu mobra, ci mai degraba cu pilotul.

In plus, BMW-ul are putere dubla fata de VStrom si asta pe la 7500 rot/min in loc de 8800 rot/min.

Dar daca stai sa te gandesti ca BMW-ul cu doi oameni are probabil in jur de 430-440 Kg ceea ce inseamna cam 0,25 CP/Kg iar tu pe VStrom ai  probabil cam 0,2 CP/Kg. Asadar este un plus de 25% pe BMW care nu ar trebui sa fie chiar asa de spectaculos daca iti strunesti VStrom-ul cum trebuie. Daca tu schimbi vitezele pe la 4-5000 rot/min atunci se intampla ceea ce spui tu.

Normal ca un motor cu 66 de CP pe la 3-4000 de rot/min suna mai putin chinuit decat unul cu aceeasi putere la 8.800 rot/min.

Asa, inca o intrebare: cine te pune sa stai stresat pe mobra? 🤔

Pina una alta vorbim de categorii diferite de mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exageram pentru a scoate in evidenta esentialul. :) 

Da, de obicei schimb la 5000 rpm, dar ca sa ma tin dupa el ieri, schimbam la 6500. Am numai 10000 de km pe motor. Stresat nu stau, dar de obicei merg cu 90 km/h, si el o tinea numai in 120.

Tot nu-mi pot scoate din cap cum el plutea in timp ce eu ma straduiam... Dar daca voi ziceti ca e vorba in principal de experienta, atunci sper sa ajung si eu ca omul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ideea ta. Te-a fermecat ce usor se misca.

Stai sa vezi cum se misca unul cu un K1600 😂. Adica in 50% putere in plus fata de R1200RT.

Intr-adevar este o placere sa vezi ca motorul reactioneaza imediat cand accelerezi, ca nu trebuie sa tragi de el.

Nu am o diagrama in fata, dar asa dupa ureche daca tu schimbai la 6500 rot/min nu ajungeai la mai mult de vreo 45 CP, poate 50 CP. Daca o chinuiai pe la 7500-8000 rot/min te tineai dupa el, dar pacat de motor sa il chinui asa.

Ai un motor foarte fain, cu o ciclistica foarte buna.

Sfatul meu: nu te chinui sa ajungi ca nimeni (si nici pe nimeni). Mergi cu 90 km/h asa cum te simti tu in siguranta. Nu esti singurul si nu este absolut nici o rusine.

Nici o smecherie ca o tinea cu 120. Sincer, daca mai ai si o persoana in spate nu mi se pare un exemplu demn de urmat. Stii cum este sa pui o frana vartoasa cand ai 80 kg in carca? Ti se inmoaie mainile ca doua macaroane fierte. Dar fiecare face cum il taie capul.

Tu te plimbi uneori cu treaba si alteori de placere. Nu lasa stresul unui pilotat rapid sa iti fure din placerea plimbarii cu motocicleta.

Vrei sa iti extinzi limitele, atunci ai optiunea de a merge pe un circuit si cu un instructor care sa te indrume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 9 ore, joby_toss a spus:

Am numai 10000 de km pe motor.

Mulți înainte! 

10.000 sunt puțini, încă mergi încordat pe motor, până să mergi din reflex mai ai. 

Și sfatul meu este la fel, caută să mergi singur în ritmul tău. 

Eu am fost haiduc de la început și în mare sunt la fel și acum, eu cu mine însumi, cel mai bun cuplu 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut cablu ambreiaj si acceleratie pentru K1100 LT, ma puteti ajuta cu o sursa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.05.2020 la 11:51, rebel1 a spus:

Salutare la toti!

 

Avem vreun posesor prin Timisoara, sau imprejurimi de BMW R1200 RT - an 2008-2010?

As avea nevoie de un info, si as vrea sa vad pozitia la el.. dau si berea - evident  .

 

 

Multam' si asfalt uscat la toata lumea!

Sunt din Arad...adica de langa Arad (Curtici).

Am un RT de 2014...daca te ajut cu ceva...scrie pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da are cablu, am gasit la AB Otopeni, cablu de ambreiaj si accelerarie 508 lei, vine saptamina asta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.05.2020 la 15:20, Dan Cata a spus:

Numa mie mi se pare ca proiectoarele alea is din alt film decat cel cu motorul? :)

Nici nu te contrazic :) N-ai vazut inseamna nici claxonul de pe crashbar. Nu-s chiar din alt film, dar alt episod sigur, iar la beleuzii astia pe aici le plac mobrele 'cocalarite' in toate felurile, gen astea nino-nino, bine ca boxele nu merg (desi are jigania si din alea), dar ideea e sa plece de la mine, ca sa iau alte jucarii si oricum nu prea am cine stie ce timp de ea... I-am tras poze si e de vanzare :D 

IMG_7559.jpg

IMG_7562.jpg

IMG_7563.jpg

IMG_7564.jpg

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 6 ore, Banzay a spus:

iar la beleuzii astia pe aici le plac mobrele 'cocalarite' in toate felurile, gen astea nino-nino,

Ai dreptate cu americanii! 

Activez și pe un forum Kawa GTR, am rămas uimit de cât prost gust dau dovadă! 

Strică mobrele cu niște căcaturi și brizbrizuri absolut dezgustătoare 🙈🤨 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. 

Vreau sa schimb uleiul in cutia de viteze și in grup. Ce ulei recomandați 75w90, am înțeles ca, Castrol e recomandat dar am văzut foarte multe tipuri de castrol 75w90 la diferite prețuri și nu știu care ar fi mai bun. Mersi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Citez aici recomadarea primita de la cineva foarte priceput in specificitatile BMW, recomandare pe care am urmat-o pana acum fara probleme:

 

Cutie - schimbat ulei cu sintetic neaparat, cam 750ml-800ml - pana incepe sa curga prin gaura in afara.

https://www.emag.ro/ulei-cutie-viteze-liqui-moly-75w-140-1l-4421liquimoly/pd/D6J2V3BBM/?X-Search-Id=2d27de601eee39d32b62&X-Product-Id=1040754&X-Search-Page=1&X-Search-Position=5&X-Search-Action=view 

Eu pun si un aditiv cu MoS2 (MoS2 este extraordinar pentru locurile unde ai presiuni) https://www.emag.ro/aditiv-ulei-cutie-viteze-liqui-moly-mos2-20-gr-1040liquimoly/pd/DMV2V3BBM/?X-Search-Id=cdd997fa9220526f4412&X-Product-Id=1040789&X-Search-Page=1&X-Search-Position=5&X-Search-Action=view


Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neaparat GL5. Eu pun 80w90, gasesti usor de la Castrol.



Mulțumesc. Și in cutia de viteze și la cardan. In cutie am văzut ca trebuie 900gr și in grup 180. O sa iau 2L
Uni recomanda și aditiv, e indicat?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asta e bun? Care e diferența între 75w și 80w ?

8FD16D1E-6867-4651-93AD-BDFEADC3D485.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, sunt proaspatul posesor al unui Bmw R 1200R, an 2010, sunt din Tulcea si am o intrebare, de fapt mai multe...

exista cineva prin apropiere care ar putea sa reseteze  SERVICE din bord ? Mentionez ca urmatoarea servisare trebuia facuta in aprilie 2021 dar am desfacut bornele de la acumulator (pt montarea unei prize de incarcator C-tek...) si a aparut SERVICE (04-2020). 

Multumesc  .

PS. E cumva gresit acest mod de incarcare ?

Sunt marinar si lucrez o luna cu o luna , de aceea am recurs la aceasta metoda...

 

 

 

 

IMG-6887.thumb.jpg.d19c011bc3345905205cfbd351ebc640.jpgIMG-7134.thumb.jpg.b4e63b6c09e44e95f18b1a8d942d7d23.jpgIMG-6888.thumb.jpg.6da688a028b604fa9af338d86fcee5c2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

M-a prins microbul adventure si as avea nevoie de niste pareri.

Am avut ocazia sa testez un bmw f850gs in doua randuri si am ramas surprins in mod placut de experienta.

Din pacate, nu cunosc pe nimeni care sa detina un f800gs pentru a schimba niste opinii/sfaturi in functie de care sa ma orientez la o eventuala achizitie.

 

Ce ati alege intre f800gs si f850gs si de ce ? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...