Sari la conținut

yamaha r1


sebastiano
 Share

Postări Recomandate

R1 acest model este una dintre cele mai frumoase motociclete (cel putin pentru mine) poate din acest motiv si-a luat-o omul . Am mers cu modelul precedent si pot spune ca e o bestie ,am vazut ca nu e de mine asa ca imi e de ajuns SV-ul urmatorii cativa ani.

 

Sa o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In primul rand sa o stapanesti sanatos si fara incidente..

Desi nu este stilul meu si nu ma dau in vant dupa genul asta de motoare (am mers de proba si pozitia mi se pare foarte incomoda) respect alegerea si gustul omului...de ca sa-i stricam bucuria? Sunt convins ca si el este constient ca este un motor periculos..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumos motorul si cred ca luna viitoare am sa dau si eu r6 le si imi iau un r1 daca pot din 2008 daca nu modelul asta din 2006... sa il stapanesti sanatos si sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite ce s-a iritat diabolicu :))))))))))))))))))))

Sa privim ideea in asamblu, initiatorul topicului a trecut de la 600 la 1000, iritatul a "trecut" de la 954 la 600, wtf ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o asemanare la username, eu am `diabollyq` iar amicul meu are `diabolyk` (drepturi de autor pe nick-name, il folosesc din 1999)

 

On-topic - Eu am trecut de la 600 4L la 1000VTwin si imi doresc mai mult. TL-ul meu e o motocicleta de 11,3 secunde pe 400m (cel mai bun timp al meu scos pe 06.07.2013 pe aeroportul de la Tulcea, eu prima data `participant` la un asemenea eveniment) dar nu vreau sa ma opresc aici. Sunt pasionat de motociclism dar nu imi prea permite timpul sa ma dedic macar 50%. Inteleg perfect decizia omului de a vrea mai multa putere si mai multa capacitate cilindrica. Eu asta vreau, asta imi cere pulsul cand vad ca imi taie injectia in treapta a 3`a si eu nu am atins 180Km/h X-( . Sper sa ma linistesc dupa ce o sa reusesc sa imi iau Hayabusa. Mi`am propus ca la cursele de anul viitor de la Tulcea sa ajung calare pe asa ceva. Am ajuns la urmatoarea concluzie, si cititi cu atentie, o sa vedeti ca am dreptate:

 

Esti un cocalar obosit care porti lantu` de inox pe afara, zici la femeie `FA!` doar ca asa e `cashto`, razi de batrani pe strada, ai respect putin spre deloc fata de orice autoritate statala (si aici nu ma refer la faptul ca nu oprim la semnalul militiei cand ne ia radaru cu 100+Km/h in localitate, asta fac si eu :blbl: ) , nu te intereseaza de binele aproapelui tau, etc., etc., exemplele ar mai putea continua, atunci sigur sigur o sa faci POC! mai devreme sau mai tarziu, indiferent de ce calaresti. Impresii de mare artist pe scuter am vazut la o gramada de cacatoi care nu stiu nici macar sa mearga bine pe bicicleta da a luat el la combinatie un scooter jmecher care prinde 140 si in 2 saptamani il face praf. Idea e in felul urmator, educatia de motocliclist are la baza (o baza foarte importanta) educatia de acasa si simtul civic al fiecaruia. Nicio persoana cerebrala care are minimul de instinct de conservare, nu va cadea grav din vina lui niciodata. Ca iti taie unu si altu calea si o trantesti la 50 Kmh , e cu totul alta treaba. Esti un baiat bine crescut, cu bun simt si minte mai lunga de 1 metru, atunci poti sa iti iei orice vrea inima ta, cu conditia sa fi stat 1 sezon pe un 600, indiferent de care, sa vezi cu ce se mananca mersul pe mobra. Numai bine si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu nu mori acasa :)

eu te intreb altceva: ai atat de multe autostrazi fara limita de viteza pe care sa mergi incat nu te mai satisfacea 600 k5-ul?

ai drumuri atat de bune incat 600 deja era depasit in lupta cu ferrari pe strazi?

e atat de civilizata lumea incat poti merge cu viteze peste cele obtinute cu 600-le si lumea sa iti acorde prioritate?

personal, nu inteleg trecerea de la 600 la 1000, mai ales in tara noastra unde strazile sunt jalnice, conservarii nu sunt deloc disciplinati in trafic, se circula haotic peste tot, mai ales ca nu avem autostrazi si orice drum de la Bucuresti la Arat iti pune viata in pericol de cel putin 20-30 ori. Iti dau scris ca tu nu scoti nici 10% din cat poate motocicleta aia pe soselele din Romania, iar daca vei incerca sa depasesti 10% nu o sa fie bine. Zilele trecute un motociclist a murit intrand in masina lui Marica, nu a avut nici o sansa, si ala avea ceva mic, sunt curios cum te-ai fi descurcat tu cu R1 care "fuge din absolut orice treapta de viteza cam la orice viteza" in fata unei limuzine ca aia.

Jur ca uneori vad persoane care nu au ratiune, care actioneaza instinctiv si pe principiul turma cere: frate si-a luat cutarica 1000, eu sunt mai prost cu 600? sa imi iau si eu 1000. Nu ma intelege gresit, tot ce iti doresc e o viata fara incidente, doar ca trecerea la R1 mi se pare o pierdere de bani si atat.

Personal am un 636, sunt foarte multumit de el,nu am prins mai mult de 200 ca nu am unde si aia pe autostrada, dar uneori ma gandesc ca 130 cp sunt prea multi,si ca mai bine imi luam un F4i ca e mai fiabil.

mie unu nici ideea in avea un ss de 600 si sa te dai prin oras nu imi surade,cel mai bine un naked,supermoto,enduro,sau de ce nu maxi scuter,da ma rog mai vrei si senzatie una alta,ia frate un naked de 600-800 cc si ala credema ca e suficient,poti lua si 1000 ca e manevrabil si nu e atat de brutal ca un ss,ma rog fiecare cum isi asterne asa doarme,ai grija colegu de sus cu r1 ca nu e motocicleta de oras,cine are r1 si nu s-a tavalit pana acum probabil iese mai mult in weekend seara cand e mai liber cu el si cam atat,frumoasa motocicleta,dar prea periculoasa ai grija de ea ca sa aibe grija de tine

 

diabolik, cand o sa mergi cu un superbike in mintile lui cum a iesit din fabrica avand o ciclistica grozava o sa-ti schimbi total gandirea/mentalitatea (de ce 1000cmc?)

sa o stapanesti sanatos fara incidente

 

mintea conduce pumnul,nu invers

se da pe pista ca sa tina cont de ciclistica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Personal am un 636, sunt foarte multumit de el,nu am prins mai mult de 200 ca nu am unde si aia pe autostrada, dar uneori ma gandesc ca 130 cp sunt prea multi,si ca mai bine imi luam un F4i ca e mai fiabil.

:crack: Epic, baga-te si da-le sfaturi celor care isi iau R1!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce de la 600 la 1000...pai este destul de simplu si omul a specificat clar !

1. incep printr-o comparatie...este ca si cum ai spune de ce de la seria 3 la M3 ?

Pai, performante mult mia bune, o stabilitate mai mare, timpul/distanta de franare muuult peste cea a modelului precedent...

ziceai de saracu baiat care a murit in accidentul ala...pai avea un F3 sau F4 din cate imi amintesc eu...pai compara tu franele de pe F3/4 cu franele de pe R1 :) si cred ca o sa'ti dea alte raspunsuri...

2. poate omul l-a luat doar pentru ca ii este drag modelul...nu ca vrea sa ii rupa aderenta la fiecare accelerare si sa intre in viraje precum Rossi...

poate i se pare mai comod sa stai in trepte mai mici si sa nu schimbi prea des, la un drum mai lung (sau mai liber prin oras)...

 

Chiar nu pot sa-mi dau seama de ce va atacati atata pentru ce isi cumpara fiecare...sunt bani lui, este mintea lui, ei bine face ce vrea...poate este mai calculat ca tine de 10 ori cand este in sa...poate merge de 2 ori mai tare ca tine dar de 5 ori mai atent...

 

Mai bine va rezumati la ai ura fiecare Asfalt Uscat si sa se bucure de ea !

:cheers:

unde i stabiltatea mai mare?sau de ce?si tu ai vazut etrierele de le 636 2002 in comparatie cu cele de la r1(cam te apuca rasu).nu mai fura curent si vb dupa ureche.si asa pt tine 636 are etriere ca si hayabusa.deci unde e franarea mai buna la r 1?si mai pun pariu ca tu cu r1 nu scapi de mine cu 636 pe ce vrei tu pe ce drum vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde i stabiltatea mai mare?sau de ce?si tu ai vazut etrierele de le 636 2002 in comparatie cu cele de la r1(cam te apuca rasu).nu mai fura curent si vb dupa ureche.si asa pt tine 636 are etriere ca si hayabusa.deci unde e franarea mai buna la r 1?si mai pun pariu ca tu cu r1 nu scapi de mine cu 636 pe ce vrei tu pe ce drum vrei tu.

Sa fim seriosi...mai bine te abtii. Cred ca "VOI" majoritatea care vorbiti despre 600cmc nu ati mers si pe 1000cmc si cand vorbiti "cacaturi" cu "nu te tii dupa un 600 prin oras" "nu este atat de manevrabila fata de un 600" "consuma aproape pe jumatate cat un miar" ETC , vorbiti din auzite si din POVESTI. Motoretele de 600 sunt pentru copii, si pentru incepatori, parerea mea, Si din pacate kavasanky asta nu prea are frane, si daca are si etriere ca hayambuza inca odata iti zic.....nu are frane. Si vorba unui Coleg "motoaree de viteza sunt cele de la 750 cmc in sus"

:drink: :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde i stabiltatea mai mare?sau de ce?si tu ai vazut etrierele de le 636 2002 in comparatie cu cele de la r1(cam te apuca rasu).nu mai fura curent si vb dupa ureche.si asa pt tine 636 are etriere ca si hayabusa.deci unde e franarea mai buna la r 1?si mai pun pariu ca tu cu r1 nu scapi de mine cu 636 pe ce vrei tu pe ce drum vrei tu.

 

adevaru e ca stabilitatea este aceeasi da... :crack: ai vazut de aproape latimea gumelor de la un miar ? si cele de 600? doar la gume sa te gandesti si greutatea unui miar pe langa un 600 iar dupaia mai vorbim.

iar despre frane, nici macar nu are rost sa vorbesc...daca imi spui de un 636 ca are etrieri de hayabusa :crack: poate daca mai inveti si ceva fizica poate ajungi la un raspuns mai apropiat de adevar...pana atunci lasa-te de caterinca pentru ca o fac altii de tine daca nu-ti dai seama.

Daca ma iau dupa spusele tale "si mai pun pariu ca tu cu r1 nu scapi de mine cu 636 pe ce vrei tu pe ce drum vrei tu." cel mai probabil este unul din acei "motociclisti" care merg cu motoru prin cartier/oras, si nu faci mai mult de 5 km la o plimbare. sincer...ma bufneste rasu..compari un 636 cu un R1 !!! =)))))) :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fim seriosi...mai bine te abtii. Cred ca "VOI" majoritatea care vorbiti despre 600cmc nu ati mers si pe 1000cmc si cand vorbiti "cacaturi" cu "nu te tii dupa un 600 prin oras" "nu este atat de manevrabila fata de un 600" "consuma aproape pe jumatate cat un miar" ETC , vorbiti din auzite si din POVESTI. Motoretele de 600 sunt pentru copii, si pentru incepatori, parerea mea, Si din pacate kavasanky asta nu prea are frane, si daca are si etriere ca hayambuza inca odata iti zic.....nu are frane. Si vorba unui Coleg "motoaree de viteza sunt cele de la 750 cmc in sus"

:drink: :drink:

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma asteptam sincer la atatea posturi dar:

CUM sa treci de la r6 la 954 si sa te pricopsesti cu 636???? esti sigur ca ai mers cu 1000?mie chiar mi-a placut 954 cum merge....636 sigur nu! da....mi se coc mostenitorii graaaaaav de tot in oras dar e foaaarte comoda seara, infinit mai manevrabila decat orice 600 (sau cel putin e parerea mea), pozitia mult mai comoda decat srad si k5 (de altfel am urat k5-u ala pt pozitie si cum mergea).

sa mai zic ca se uita toata lumea la ea?

nu toti care isi iau r1 sau orice alt motor de 1000 fac curse prin oras sau se dau zmei(si chiar daca unii o fac apai oamenii chiar stiu sa mearga).....lumea mai si iese la plimbare si asta intentionez sa fac, sa ma plimb in stilul meu cu ce-mi place si cu ce ma simt cat mai bine si cat mai in siguranta.

da....nu voi folosi motoreta la adevarata ei valoare da...sincer nu sunt rossi, nu ma dau pe pista(sau daca o voi face va fi de placere nu competitie) si oricum nu-mi pasa ca nu o folosesc la 100%. imi cunosc riscurile, mi le asum si aia e....am si mentionat fara lupi moralisti si hop si tu.....

si inca ceva.....cand vei merge diabolic cu 1000 in afara orasului si se aseaza pe sosea ai sa vezi lucrurile altfel.........

 

 

pt restul va multumec pt gandurile bune si va urez la toti asfalt cat mai aderent si cat mai multi bani de benzina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici ca trebuie cineva sa dea socoteala in fata comitetului motociclistic inainte sa-si ia de 600 sau de 1000...

 

Cainele moare de drum lung...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care sustin ca 1000 este inutil cand ai acces la 600 au dreptul la parerea lor. Problema este ca voi nu va multumiti sa va exprimati parerile. Vreti ca toata lumea sa va accepte parerile ca invataturi. E funny sa citesti randurile lui diabolyk. Miarul e prea mult pentru romania dar un 636 ce prinde cu usurinta 260 fara sa dea in limitator nu e prea mult, e exact ceea ce trebuie. Ce am eu e cel mai bun, restul is fraieri inculti.

 

Superbikeul merge la fel de bine cu 110-150 cum merge 600-le. Diferenta este ca in secunda in care vrei sa ai un spritz rapid pentru o depasire sau ceva, instant altfel povestesti cu 150cp la 10500rpm decat cu 100cp la 12500rpm. Nu freci viteze, nu faci drame, ai tras de manson si ai decolat. Nici nu merita sa mai povestim de diferenta de cuplu intre cele doua clase. Mda stiu, exista V2 daca vreau cuplu. Am incercat si am ramas la 4L pentru ca imi trebuie motocicleta, nu tractor.

 

Pe superbike te poti bucura de un mers lejer mult mai bine decat pe 600. Stiu ca suna aiurea sa vrei asta de la motor sport dar uite ca mai cunosc cativa oameni carora nu le arde palma toata ziua sa rada scarite prin curbe. Cand ai chef de polizat, polizezi dar cand ai chef de plimbare, te plimbi mult mai bine pe superbike decat pe pistoale de apa. Cand voi avea pista de curse in ograda, prima achizitie va fi un 600RR. Pentru drumuri publice superbike-ul este alegere mai potrivita, parerea mea.

 

Semnat, unu caruia ii place forjareala doar ocazional.

 

@OP: sa ai noroc de motor, e piesa. Is curios cum se compara ciclistica cu 954. La putere nu au ce povesti, clar dar pe curbe greu imi vine a crede ca e chiar asa mult peste blade. Baga kilometri pe afara ca nu e scuterica sa o arzi cu ea pe bulevarde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu va doresc sa aveti norocul de a merge cu un superbike in mintile lui cum a iesit din fabrica

restul e cancan !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, frumos r 1 chiar superb ! acum detin si eu un r6 de care sunt foarte multumit dar sper in viitorul apropiat sa fac si eu cunostinta cu o bestie la fel aceeasi an imi doresc si eu , asfalt uscat camarade ! numai bine sa te bucuri de el



legat de ce se spune pe aici , no comment asa e romanu :) invidia etc , sau poate un gand bun ei stiu cel mai bine. ! Repet inca o data sa te bucuri de ea cat poti de mult .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu numesti un 600 motoreta de viteza....mai bag un :drink:

nu eu am denumit clasa sesarelor "super sport", stiau aia mai multe decat mine de le-au zis asa. ;)

doar n-or fi de enduro, nu? :cheers:

 

ca mai avem ceva peste..e alta mancare de peste.

 

dupa cele spuse de prietenul tau si sustinute de tine putem forta: miarele sunt pistol cu apa, doar busa si zx-14 sunt motoare "de viteza".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti

am facut zilele astea trecerea de la 600 la 1000, mai exact la un r1 din 2004 negru.

motoreta are filtru sport, evacuare cap coada ajko si un power commander dezactivat. desi am mai mers cu un 954 asta este cu totu si cu totu alta treaba. de departe cea mai ok motocicleta cu care am mers pana in prezent, impecabila din toate punctele de vedere mai putin tornada de caldura de sub fund prin oras......de unde si limitarea de a merge f putin sau deloc in timpul zilei si mai light seara.

ca si prime impresii fata de sradu si k5-ul pe care le-am detinut pana acum....600 e pistol cu apa....fuge din absolut orice treapta de viteza cam la orice viteza....sunt impresionat, incantat si in acelas timp ma sperie.

momentan cam atat.....astept sa ma acomodez cu ea, sa ne cunoastem mai bine si sa nu o cunosc salbatica cum umbla vorba... :)

aaa....si as aprecia fara lupi moralisti....

 

Welcome to the club :cheers:

 

E frumoasa,in opinia mea r1 2004-2006 (rn12) e cel mai frumos superbike pana la rsv4 si cred ca va deveni un clasic.Bine,sunt putin subiectiv,recunosc.Eu am acelasi model de vreo 4 ani si nu m-am plictisit de ea,e o moto de nota 15.

Sa-ti zic niste avantaje si dezavanataje pe care le-am constatat :

Avantaje sunt ciclistica foarte buna,pozitia ok in sa (luand in considerare clasa sbk),protectia foarte buna la vant,calitatea finisajelor si a mat folosite,forta bruta dupa 9000,frane/suspensii impecabile,aspectul superb si consumul foarte ok (in oras nu prea m-am dat,dar in general foarte ok consumul).

Dezavantaje sunt centrul de greutate pozitionat putin cam prea sus,manevrabilitatea greoaie la sub 30-40,caldura emanata peste tot la viteze mici,lipsa cuplului in ture joase,saua extrem de tare,si in general lipsa confortului de orice fel.Bine,depinde ce astepti de la o asemenea motocicleta.Daca ai in plan sa faci cruising prin oras,crede-ma,o sa fii dezamagit.Iarasi,touring,nu mere,prea incomoda.

E o moto foarte dedicata curbelor,foarte demanding si pe care eu personal am invatat-o destul de greu.Dar e incantatoare,daca o tii mai mult de un sezon,te indragostesti de ea si nu iti va mai place alta moto.

E impresionanta pe accel (mai ales dupa 9000,atunci devine R1:P),dar nu linia dreapta ii place,ci curba.Acolo stralucesc ele,pt asta sunt facute si altceva nu stiu.

S-o stapanesti sanatos si fara incidente.

 

Vad ca sunt multi doxati care se apuca de dat sfaturi de genul "vrei sa mori?",etc,mai baietzi,voi alta treaba n-aveti?Omul a fost pe 600 (ceea ce e foarte recomandabil inainte de miar) si a trecut clasa mai sus.Care e problema???R1 e problema?Daca isi lua gixxer era mai ok,sau care e faza,ce are r1 de e asa amenintatoare?Sunt convins ca multi vorbiti dar nici nu v-ati urcat pe asa ceva si nici n-ati testat un r1 cum trebuie (forja in linia dreapta nu se incadreaza aici).

R1 rn12 e o moto intr-adevar extrem de puternica,dar in ture mici si medii e chiar civilizata.In ture mari e nervoasa si rea,dar cine trage tare de ea inseamna ca stie ce face,ea te atentioneaza,daca riderul e prost,e prost si pe 600.E o moto care mie mi-a iertat multe tampenii,are o toleranta mult mai mare pt tampenii decat s-ar astepta unii,si asta din cauza ciclisticii si a suspensiei.Sunt motoare de 600 care sunt mai instabile.

M-am plictisit de asemenea prejudecati de la tot felul de specimene care nici macar nu au mers cu asemenea moto,ci le-a zis lor un prieten/ruda/cunostinta care s-a dat odata pe una.Kacat.

Aceste prejudecati au plecat de la modelul original de R1 care intr-adevar era o moto foarte greu de stapanit de catre un rider obisnuit.(Bine,mie personal acel model mi se pare cel mai carismatic si mai frumos,si cine s-a urcat pe asa ceva macar odata poate confirma sau infirma,e chestiune de gusturi).

R1 '98 da,e un hooligan bike,dar de la acel r1 pana la acesta sunt ani lumina,acest model e foarte diferit si mult mai tehnologizat si parca mai imblanzit.Deci in concluzie nu mai vorbiti din auzite,vorbiti despre caracterul si comportamentul acestor motociclete doar daca ati mers pe ele macar vreo juma de ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...