bozoro Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 http://www.suzuki-vstrom.com/en/index.html Hai sa vedem ce si cum. fara sa mai poluam alte topicuri. sper in ianuarie sa il probez. o sa va zic atunci o parere pe care sa o pot sustine si demonstra. pana atunci speculam cu ce am auzit pe la altii: cine la probat in italia se declara super incantat. sunt multe noutati pe el si toti cei care l-au calarit pana acum spun ca este un enorm pas inainte fata de cel vechi. franele sunt frane, suspensiile in sfarsit sunt de foarte buna calitate, motorul extrem de echilibrat si docil, trage liniar fara ezitarile motorului vechi la regimuri medii/joase iar in ture mari se dezlentuie destul de agresiv. designul evident ca la orice mobra este discutabil asa ca aici nu are rost sa o lungim. cel mult ciocul si toba ar trebui customizate, mi se par cele mai nereusite. restul este in standardele de frumusete ale perioadei. dotarile sunt destul de bune, confortul se pare ca nu lipseste, consum ok. om vedea ce-o fi cand il vom putea proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 bine ca nu l-au facut boxer .... mie chiar imi placea ala vechi, macar nu incerca sa arate ca o mobra de teren... cred ca-i mobra perfecta pentru tovarasu Harea , daca se uita de la distanta crede ca e bmw ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 ,,arata ca un BMW,, nu sunt rau dar celor de la BMW le mai trebuie încă o viață sa ajunga fiabilitatea Suzuki,in general fiabilitate unei japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 L-am calarit, dar doar pe loc. Plasticele de pe el mi se par foarte ieftine si firave. Plus saua este un amestec de textil si piele sintetica . Eram obisnuit sa fie doar din acea piele sintetica. Nu stiu motivul pentru care au ales varianta asta. Sunt curios sa aud o parere din drive test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 bine ca nu l-au facut boxer .... mie chiar imi placea ala vechi, macar nu incerca sa arate ca o mobra de teren... cred ca-i mobra perfecta pentru tovarasu Harea , daca se uita de la distanta crede ca e bmw ) Mie imi pare ca aduce a Italianca. Ciocul cel putin seamana cu cel de pe Hypermotard. http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/2008_Ducati_Hypermotard_1100S_1.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Mie mi se pare ca seamana cu Transalpul de 700 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 mi se pare ca seamana un pic cu Honda crosstourer de 1200,acum depinde ce pret are,e destul de faina dupa parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) mi se pare ca seamana un pic cu Honda crosstourer de 1200,acum depinde ce pret are,e destul de faina dupa parerea mea 12.699 $ am vazut pe undeva. Aici: http://www.motorcycledaily.com/2013/11/2014-suzuki-v-strom-1000-abs-will-be-priced-at-12699-comparison-with-competitors/ Editat Decembrie 18, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 galerii rutate pe dedesubt. filtru de ulei super expus. subframe spate pare prins doar in 4 suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Hmm, descarcarea fortelor e OK in acel 4 Suruburi, mai aiurea cu bagaje serioase si pasager. Banuiesc ca-s destul de zdravene (Veyron-ul e de asemenea prins in 4 suruburi, de titan, fata cu spate) designul e modern, deloc pe gustul meu. Ma seaca ciocul ala, degeaba vor sa faca trimitere la "origini" aka DR BIG furca fata upside down, poate e mai rasarita la F800 roti turnate cu 10spite, sa poti si dintraia si dindailalta Frana fata pare serioasa,Brembo? Normele astea de poluare nu fac decat evacuarile cat mai oribile posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 La cat sunt intervalele de revizie, ca la noul Vstrom mic au ramas la 6.000 km si este foarte putin, avand in vedere tendintele actuale ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 ,,arata ca un BMW,, nu sunt rau dar celor de la BMW le mai trebuie încă o viață sa ajunga fiabilitatea Suzuki,in general fiabilitate unei japoneze. Hmmmm.....Nu cred ca e chiar asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 galerii rutate pe dedesubt. filtru de ulei super expus. subframe spate pare prins doar in 4 suruburi. nu este enduro mobra... in orice caz la modelul de 650 pana am pus scut au ajutat destul de mult sa nu sparg baia de ulei. Cadrul coditei este prins tot in 4 suruburi si la 650 si la modelul vechi de 1000 si nu imi aduc aminte sa fi vazut unul rupt. Eu am avut cel mai mult pasager de 110kg pe vremea cand aveam 118kg fara echipament, 3 cuti givi 2x42l + o cutie de 52 plina cu echipament de campare si nu a cedat nimic.... Se vede clar care este tendinta actuala atat la masini unde apar din ce in ce mai multe SUV-uri in defavoarea offroad-erelor cat si la motociclete pardon, SUV-ociclete. Fabio sa ne spui parerea dupa ce o claresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Care este pana la urma puterea & cuplul mobrei ? Pe site-ul oficial am vazut ca nu snut date (dafuq?), iar pe alte site-uri am vazut ca tot variaza intre 94 si 99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) L-am calarit, dar doar pe loc. Plasticele de pe el mi se par foarte ieftine si firave. Plus saua este un amestec de textil si piele sintetica . Eram obisnuit sa fie doar din acea piele sintetica. Nu stiu motivul pentru care au ales varianta asta. Sunt curios sa aud o parere din drive test. Sa din textil? Nu prea cred. Poate sunt doua texturi de vinilin, eventual mai rugoasa deasupra, cum este la moda acum cam pe la toate, pt a nu aluneca. Toti suntem curiosi legat de mobra. O asteptam de mult si deocamdata promite multe.Mi-a placut 'varianta" cu far si aripa fata de GS. Poate o bagam in lucru. Sau poate gasim un far dublu de la DL650 sau XT, sau cel mai simplu ne obisnuim cu situatia. Editat Decembrie 18, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Am vazut si 100 si 99 si 97.8cp, poate difera in functie de normele de emisii de la tara la tara? Cuplul e 103nm la 4000rpm Inca un video, cred ca din acelasi test mare din Spania, de data asta de la Moto Magazine din Franta. La sf. zice si de pret, 12490 euro, disponibil din ianuarie Editat Decembrie 18, 2013 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Se vede clar care este tendinta actuala atat la masini unde apar din ce in ce mai multe SUV-uri in defavoarea offroad-erelor cat si la motociclete pardon, SUV-ociclete. Din pacate ai dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Cadrul coditei este prins tot in 4 suruburi si la 650 si la modelul vechi de 1000 si nu imi aduc aminte sa fi vazut unul rupt. stai linistit 100% nu se rupe, doar e made in Japan nu............ Editat Decembrie 18, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Sper totusi ca glumesti... In era mamutilor cu Abs, controlul tractiunii,suspensii reglabile electronic(etc) si nu in ultimul rand putere de la 120-130 cai in sus, Suziki contraataca cu o lovitura de maestru! Aceiasi cai ca acum 11 ani, probabil acelasi motor si aceiasi generatie de Abs la, evident aproape aceiasi greutate. Ce difera? Imaginea! De ce sa-ti cumperi o "mizerie" de 1200 GS, ST, CrossT s.a.m.d cand poti la aproape aceiasi bani sa-ti cumperi copia uratita a unei motociclete din deceniul trecut? Suzuki! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Sper totusi ca glumesti... In era mamutilor cu Abs, controlul tractiunii,suspensii reglabile electronic(etc) si nu in ultimul rand putere de la 120-130 cai in sus, Suziki contraataca cu o lovitura de maestru! Aceiasi cai ca acum 11 ani, probabil acelasi motor si aceiasi generatie de Abs la, evident aproape aceiasi greutate. Ce difera? Imaginea! De ce sa-ti cumperi o "mizerie" de 1200 GS, ST, CrossT s.a.m.d cand poti la aproape aceiasi bani sa-ti cumperi copia uratita a unei motociclete din deceniul trecut? Suzuki! Nu te mira, GS a descoperit abia anul asta boxerul racit cu apa si mai acum un an a renuntat la colbutori. Noul DL 1000 are tot ce-i trebuie, fara sa fie excesiv, un acoperis frumos, dar fara turnulete, daca-mi este permisa comparatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Pacat ca n-are si pretul corespunzator. Un Varadero full(genti,topcase,parbriy touring,etc) cu Abs si 5-15000 km fabricat recent e sub 7000 euro, Crosstourer e sub 10000 cu x minuni. De concurenta nici nu mai spun. Ktm-ul este spatial. Desi nu sunt fan Bmw, pachetul oferit este cu 3 clase peste Zuzuki. Editat Decembrie 18, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Daca la aspect general s-a mers pe trend, exceptand ciocul ala care este din alta poveste, si s-a livrat/ se va livra un pachet middle level, sa vedem cu ce se mai poate echipa. In afara de faptul ca se simte influenta europeana (germano-italiana) in design, sa speram ca totul va fi bine si toata lumea multumita, evident fanii V-Strom. Iar la paletaru' de culori mai au scapari... Editat Decembrie 18, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 "Sa copiem un Gs si sa-i dam o nota mica de Multistrada, dar sa lasam aceiasi baza tehnica "consacrata" zise japonezul in tip ce desena cu un ochi inchis A vazut cineva masinile care circula in China? Acele copii de Mercedes S cu alura de seia 7 si faruri de A8? Yep, ati prins ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Pacat ca n-are si pretul corespunzator. Un Varadero full(genti,topcase,parbriy touring,etc) cu Abs si 5-15000 km fabricat recent e sub 7000 euro, Crosstourer e sub 10000 cu x minuni. De concurenta nici nu mai spun. Ktm-ul este spatial. Desi nu sunt fan Bmw, pachetul oferit este cu 3 clase peste Zuzuki. Nu e corecta comparatia nou vs SH. Numai scos din magazin pierde 10-15%, dupa cateva mii de km inca 10-15%, desi in esenta si SH respectiv tot "nou " este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 (editat) Poate initial aveau ceva idei bune cei de la Suzuki cu pretul mai redus si cu mai putina tehnologie, dar nu stiu daca le-au iesit calculele......om vedea Din pacate Enduro Touringurile ("Moto-SUV-urile") astea noi sunt orientate mai mult spre asfalt. Sunt prea mari,prea joase,prea grele, prea confortabile,prea complicate,au prea multa electronica si senzori, prea multe butoane,ca sa fie eficiente si fiabile pe offroad. Din pacate aceste lucruri influenteaza si pretul final.si a cam devenit "standard"(aprox 15.000 eur). Trebuie sa ne obisnuim cu ideea si sa nu mai visam/speram la un big dualsport calumea. Editat Decembrie 18, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.