Sari la conținut

V-STROM 1000 ABS 2014


Postări Recomandate

http://www.suzuki-vstrom.com/en/index.html

 

Hai sa vedem ce si cum. fara sa mai poluam alte topicuri. sper in ianuarie sa il probez. o sa va zic atunci o parere pe care sa o pot sustine si demonstra. pana atunci speculam cu ce am auzit pe la altii: cine la probat in italia se declara super incantat. sunt multe noutati pe el si toti cei care l-au calarit pana acum spun ca este un enorm pas inainte fata de cel vechi. franele sunt frane, suspensiile in sfarsit sunt de foarte buna calitate, motorul extrem de echilibrat si docil, trage liniar fara ezitarile motorului vechi la regimuri medii/joase iar in ture mari se dezlentuie destul de agresiv. designul evident ca la orice mobra este discutabil asa ca aici nu are rost sa o lungim. cel mult ciocul si toba ar trebui customizate, mi se par cele mai nereusite. restul este in standardele de frumusete ale perioadei. dotarile sunt destul de bune, confortul se pare ca nu lipseste, consum ok. om vedea ce-o fi cand il vom putea proba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 441
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bine ca nu l-au facut boxer ....

mie chiar imi placea ala vechi, macar nu incerca sa arate ca o mobra de teren...

 

cred ca-i mobra perfecta pentru tovarasu Harea , daca se uita de la distanta crede ca e bmw :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,arata ca un BMW,, nu sunt rau dar celor de la BMW le mai trebuie încă o viață sa ajunga fiabilitatea Suzuki,in general fiabilitate unei japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am calarit, dar doar pe loc. :) Plasticele de pe el mi se par foarte ieftine si firave. Plus saua este un amestec de textil si piele sintetica . Eram obisnuit sa fie doar din acea piele sintetica. Nu stiu motivul pentru care au ales varianta asta.

Sunt curios sa aud o parere din drive test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ca nu l-au facut boxer ....

mie chiar imi placea ala vechi, macar nu incerca sa arate ca o mobra de teren...

 

cred ca-i mobra perfecta pentru tovarasu Harea , daca se uita de la distanta crede ca e bmw :))

Mie imi pare ca aduce a Italianca. Ciocul cel putin seamana cu cel de pe Hypermotard.

 

http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/2008_Ducati_Hypermotard_1100S_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare ca seamana un pic cu Honda crosstourer de 1200,acum depinde ce pret are,e destul de faina dupa parerea mea

12.699 $ am vazut pe undeva.

 

Aici: http://www.motorcycledaily.com/2013/11/2014-suzuki-v-strom-1000-abs-will-be-priced-at-12699-comparison-with-competitors/

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, descarcarea fortelor e OK in acel 4 Suruburi, mai aiurea cu bagaje serioase si pasager. Banuiesc ca-s destul de zdravene (Veyron-ul e de asemenea prins in 4 suruburi, de titan, fata cu spate)

designul e modern, deloc pe gustul meu. Ma seaca ciocul ala, degeaba vor sa faca trimitere la "origini" aka DR BIG

furca fata upside down, poate e mai rasarita la F800

roti turnate cu 10spite, sa poti si dintraia si dindailalta

Frana fata pare serioasa,Brembo?

Normele astea de poluare nu fac decat evacuarile cat mai oribile posibil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

galerii rutate pe dedesubt. filtru de ulei super expus. subframe spate pare prins doar in 4 suruburi.

nu este enduro mobra... in orice caz la modelul de 650 pana am pus scut au ajutat destul de mult sa nu sparg baia de ulei.

Cadrul coditei este prins tot in 4 suruburi si la 650 si la modelul vechi de 1000 si nu imi aduc aminte sa fi vazut unul rupt.

Eu am avut cel mai mult pasager de 110kg pe vremea cand aveam 118kg fara echipament, 3 cuti givi 2x42l + o cutie de 52 plina cu echipament de campare si nu a cedat nimic....

Se vede clar care este tendinta actuala atat la masini unde apar din ce in ce mai multe SUV-uri in defavoarea offroad-erelor cat si la motociclete pardon, SUV-ociclete.

Fabio sa ne spui parerea dupa ce o claresti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este pana la urma puterea & cuplul mobrei ? Pe site-ul oficial am vazut ca nu snut date (dafuq?), iar pe alte site-uri am vazut ca tot variaza intre 94 si 99.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am calarit, dar doar pe loc. :) Plasticele de pe el mi se par foarte ieftine si firave. Plus saua este un amestec de textil si piele sintetica . Eram obisnuit sa fie doar din acea piele sintetica. Nu stiu motivul pentru care au ales varianta asta.

Sunt curios sa aud o parere din drive test.

Sa din textil? Nu prea cred. Poate sunt doua texturi de vinilin, eventual mai rugoasa deasupra, cum este la moda acum cam pe la toate, pt a nu aluneca. Toti suntem curiosi legat de mobra. O asteptam de mult si deocamdata promite multe.Mi-a placut 'varianta" cu far si aripa fata de GS. Poate o bagam in lucru.

 

Sau poate gasim un far dublu de la DL650 sau XT, sau cel mai simplu ne obisnuim cu situatia.

post-8769-0-13585700-1387392692.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si 100 si 99 si 97.8cp, poate difera in functie de normele de emisii de la tara la tara? Cuplul e 103nm la 4000rpm

 

Inca un video, cred ca din acelasi test mare din Spania, de data asta de la Moto Magazine din Franta. La sf. zice si de pret, 12490 euro, disponibil din ianuarie

 

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul coditei este prins tot in 4 suruburi si la 650 si la modelul vechi de 1000 si nu imi aduc aminte sa fi vazut unul rupt.

stai linistit 100% nu se rupe, doar e made in Japan nu............

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper totusi ca glumesti...

 

In era mamutilor cu Abs, controlul tractiunii,suspensii reglabile electronic(etc) si nu in ultimul rand putere de la 120-130 cai in sus, Suziki contraataca cu o lovitura de maestru! Aceiasi cai ca acum 11 ani, probabil acelasi motor si aceiasi generatie de Abs la, evident aproape aceiasi greutate. Ce difera? Imaginea! De ce sa-ti cumperi o "mizerie" de 1200 GS, ST, CrossT s.a.m.d cand poti la aproape aceiasi bani sa-ti cumperi copia uratita a unei motociclete din deceniul trecut?

 

Suzuki!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper totusi ca glumesti...

 

In era mamutilor cu Abs, controlul tractiunii,suspensii reglabile electronic(etc) si nu in ultimul rand putere de la 120-130 cai in sus, Suziki contraataca cu o lovitura de maestru! Aceiasi cai ca acum 11 ani, probabil acelasi motor si aceiasi generatie de Abs la, evident aproape aceiasi greutate. Ce difera? Imaginea! De ce sa-ti cumperi o "mizerie" de 1200 GS, ST, CrossT s.a.m.d cand poti la aproape aceiasi bani sa-ti cumperi copia uratita a unei motociclete din deceniul trecut?

 

Suzuki!

Nu te mira, GS a descoperit abia anul asta boxerul racit cu apa si mai acum un an a renuntat la colbutori. Noul DL 1000 are tot ce-i trebuie, fara sa fie excesiv, un acoperis frumos, dar fara turnulete, daca-mi este permisa comparatia.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca n-are si pretul corespunzator.

 

Un Varadero full(genti,topcase,parbriy touring,etc) cu Abs si 5-15000 km fabricat recent e sub 7000 euro, Crosstourer e sub 10000 cu x minuni.

 

De concurenta nici nu mai spun. Ktm-ul este spatial.

 

Desi nu sunt fan Bmw, pachetul oferit este cu 3 clase peste Zuzuki.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la aspect general s-a mers pe trend, exceptand ciocul ala care este din alta poveste, si s-a livrat/ se va livra un pachet middle level, sa vedem cu ce se mai poate echipa. In afara de faptul ca se simte influenta europeana (germano-italiana) in design, sa speram ca totul va fi bine si toata lumea multumita, evident fanii V-Strom. :D

Iar la paletaru' de culori mai au scapari...

post-72311-0-08576400-1387397209_thumb.jpg

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Sa copiem un Gs si sa-i dam o nota mica de Multistrada, dar sa lasam aceiasi baza tehnica "consacrata" zise japonezul in tip ce desena cu un ochi inchis :)

 

A vazut cineva masinile care circula in China? Acele copii de Mercedes S cu alura de seia 7 si faruri de A8? Yep, ati prins ideea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca n-are si pretul corespunzator.

 

Un Varadero full(genti,topcase,parbriy touring,etc) cu Abs si 5-15000 km fabricat recent e sub 7000 euro, Crosstourer e sub 10000 cu x minuni.

 

De concurenta nici nu mai spun. Ktm-ul este spatial.

 

Desi nu sunt fan Bmw, pachetul oferit este cu 3 clase peste Zuzuki.

Nu e corecta comparatia nou vs SH. Numai scos din magazin pierde 10-15%, dupa cateva mii de km inca 10-15%, desi in esenta si SH respectiv tot "nou " este.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate initial aveau ceva idei bune cei de la Suzuki cu pretul mai redus si cu mai putina tehnologie, dar nu stiu daca le-au iesit calculele......om vedea

 

Din pacate Enduro Touringurile ("Moto-SUV-urile") astea noi sunt orientate mai mult spre asfalt.

 

Sunt prea mari,prea joase,prea grele, prea confortabile,prea complicate,au prea multa electronica si senzori, prea multe butoane,ca sa fie eficiente si fiabile pe offroad. Din pacate aceste lucruri influenteaza si pretul final.si a cam devenit "standard"(aprox 15.000 eur).

 

Trebuie sa ne obisnuim cu ideea si sa nu mai visam/speram la un big dualsport calumea.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...