Sari la conținut

accident iasi - adrian


gabyshor
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 360
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Adica trebuie sa vb frumos despre cei care cad cand franeaza, altfel daca picam si noi n-o sa primim suficiente RIP-uri pe forum sa fim admisi in imparatia Cerurilor?

Adica nu trebuie sa doresti raul nimanui, orice actiune are consecinte fie ca sunt ele bune sau rele.

 

wtf, te stiam mai inteligent. Calm tati!!

S-o trage de la vinul rosu JAGI, apropo sa ai Sarbatori fericite si bogatie pe masa ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca s-au gasit moralistii sa comenteze, ei au fost acolo si stiu ca Adi a facut point fixation si ca are experienta 0, deasemenea ca viteza a fost neadaptata conditiilor. Asta cu viteza neadaptata mi se pare cel mai de rahat cliseu, am auzit-o de atatea ori de la capi de creta de mi se face greata. In caz de accident intr-o zona cu limitare 70 , drum bun dar cu portiuni cu gropi, tot la neadaptarea vitezei se incadreaza, nu conteaza ca esti cu masina sau motorul, asta e scuza general valabila cu care politia spala pe maini administratorul drumului, indiferent ca e vorba de asfalt de rahat sau lipsa unui indicator. Cat despre cauciuc, fratica, mereu o sa vina unu sa zica domle ala era mai bun ... daca lua Sportsmart2(pe placul Becului), venea Jagi si spunea "Nu nu, un cauciuc mai moale l-ar fi scos sigur din situatie" sau ca nu a avut suspensia setata pentru 2 persoane, etc, samd. Faptul ca voua nu vi s-a intamplat nu inseamna ca nu vi se poate intampla ... nu-i mai turnati omului nisip in cap ca s-a bagat prietena in spital, nimeni nu a luat-o cu forta si nu e ca si cum ar facut-o intentionat sau macar nu s-ar simti vionvat de cele intamplate.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol moment!

Chiar vineri discutam cu el pe mess despre inutilitatea contrelor pe forum :)

Din experiienta as putea sa spun ca, 99% dintre mustruluielile si sedintele de morala online nu dau rezultate. E un dialog al surzilor in general. Cei care intra in polemici sunt, in general, prea siguri de opiniile lor si prea putin dispusi sa si le schimbe.

 

Recuperare rapida si completa si tie si prietenei, Adriane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca s-au gasit moralistii sa comenteze, ei au fost acolo si stiu ca Adi a facut point fixation si ca are experienta 0, deasemenea ca viteza a fost neadaptata conditiilor. Asta cu viteza neadaptata mi se pare cel mai de rahat cliseu, am auzit-o de atatea ori de la capi de creta de mi se face greata. In caz de accident intr-o zona cu limitare 70 , drum bun dar cu portiuni cu gropi, tot la neadaptarea vitezei se incadreaza, nu conteaza ca esti cu masina sau motorul, asta e scuza general valabila cu care politia spala pe maini administratorul drumului, indiferent ca e vorba de asfalt de rahat sau lipsa unui indicator. Cat despre cauciuc, fratica, mereu o sa vina unu sa zica domle ala era mai bun ... daca lua Sportsmart2(pe placul Becului), venea Jagi si spunea "Nu nu, un cauciuc mai moale l-ar fi scos sigur din situatie" sau ca nu a avut suspensia setata pentru 2 persoane, etc, samd. Faptul ca voua nu vi s-a intamplat nu inseamna ca nu vi se poate intampla ... nu-i mai turnati omului nisip in cap ca s-a bagat prietena in spital, nimeni nu a luat-o cu forta si nu e ca si cum ar facut-o intentionat sau macar nu s-ar simti vionvat de cele intamplate.

eu n-am zis nimic de cauciucuri, erau noi erau premium , cauciucurile sunt ultimul factor in accidentul asta, daca avea sc0 pe fata poate oprea pana in gip, restul greselilor de pilotaj tot le facea... sau poate mergea si mai repede ca avea incredere in gume si dadeati cu rip.

 

zici ca neadaptarea vitezei e bullshit spus de militieni? e pur si simplu adevarul

zici ca n-a facut point fixation? ia vezi urmele de franare cum duc din curba , trec linia continua fix in directia gipului... se opresc cand se pierde de tot fata , am asa o impresie ca gipul era deja stationar in momentul impactului

 

eu n-am scris asta ca mi-e adrian dusman, ca nu-l suport sau ca ne-am injurat pe forum, as fi scris acelasi lucru oricui, totusi sunt sigur ca nu va intelege cum n-a inteles de atatea ori pana acum.

daca mi-era prieten bun ii dadeam 2 palme si-i spuneam sa nu se mai urce pe motocicleta dar nu mi-e prieten asa ca-i scriu pe forum,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce observ eu in videclip, drumul e foarte ingust iar masina aia foarte lunga, astfel posibilitatea de evitare e mult redusa.

Banuiesc ca Adrian a observat Lexusul fix cand acesta se pregatea sa intre pe drumul principal pentru ca motoristul nostru si-a inceput manevra de franare si evitare imediat la iesirea din curba.

De aici deduc ca retardul cu Lexus nu l-a observat nici in ultima clipa, pentru ca altfel ar fi oprit din timp iar Adrian reusea sa-l evite prin stanga. Daca ar fi avut certitudinea ca boul se baga, l-ar fi evitat prin drepta, dar e la ghici, ca in fotbal, la penality portarul se arunca intr-un colt si daca are noroc, apara lovitura.

Mie imi e clar cine e vinovatul, dar nu-l disculp nici pe Adrian ca nu stiu multe variabile. Avea viteza, a claxonat..

Sper sa le plateasca ala spitalizarea si operatiile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca indicat ar fi sa patruleze un elicopter 24/7. De fapt, ce dracu, forte NATO mobilizate in zona.

In dreapta nu e nimic, in stinga e orasul. Nu ai unde sa intorci in dreapta, nu mai sint intersectii. Acolo trebuie un bumper inainte de curba. Btw, sint bumpere mai spre stinga la vreun km si parca erau chiar si-n zona aia. Ca deh, au palate multi jmecheri acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becule, sincer iti zic ca pentru accidentul cand s-a dat cu motorul peste cap i-as fi dat 2 palme, dar din pacate nu eram in tara, dar in situatia asta il inteleg, sa fi fost in locul lui nu cred ca exista ceva de facut sa scap fara contact intre vehicule. Daca iti apare un obstacol in fata din scurt pe un drum asa de ingust iti alegi traiectoria si speri sa scapi, daca obstacolul e in miscare asa din scurt nu ai nici timp, nici loc de manevra cat sa iti schimbi traiectoria sa eviti ... cat despre point fixation, poate-s eu mai "special" dar nu am patit niciodata sa fac point fixation pe obiecte gen masini, motociclete, carute. Daca facea, cel mai probabil facea pe pozitia initiala a masinii nu pe pozitia masinii pe contrasens si linia de franare ar fi trebuit sa fie arc de cerc conform cu miscarea pozitiei masinii.

 

Imi dau seama ca intru prea mult in detalii dintr-un singur motiv, Adrian mi-a zis ca soferul a recunoscut ca in incercarea de ai face loc si-a continuat miscarea. Acum ca asta i-a fost intentia intr-adevar sau a vazut motorul tarziu si se foloseste de asta ca scuza nu stiu ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Target sau point fixation se face pe un obiect, aflat in miscare sau in repaus, relativ desigur, si nu pe pozitia initiala sau finala a acestuia. Umila mea parere este ca atunci cand "vezi moartea" cu ochii nu stiu cine mai franeaza dozat si controlat, ba fata , ba spatele , ba culca motocicleta pe o parte sau alta, ci cred ca actioneazi datorita instinctul de conservare si atunci blochezi tot, poate si roata de rezerva daca ai avea-o. Ca si la viteza foarte mare si in cazul unei franari bruste datorate aparitiei inopinate a unui obiect pe directia si in sensul tau de deplasare si daca ai si ceva viteza, te cam transformi in simplu spectator la ce urmeaza sa se intample...Oare aia-s nebuni de vor sa bage ABS-ul la toate moto?

Eu unul nu ma vad jongland cu o motocicleta de 250 kg si chiar mai putin, care a si intrat in derapaj, sa evit prin dreapta sau stanga sau sa-mi mai si aleg locul impactului cu minime daune si toate astea in mai putin de una sau doua secunde. Desigur ca unii vor spune ca in cazul asta nu am ce cauta pe moto daca nu-s in stare de toate acele "artificii". Spun si eu ca "a vedea moartea cu ochii" este o situatie limita si nu stiu cati de pe aici sunt in stare sa iasa dintr-o asemenea situatie. doar datorita lor...

Ca o concluzie, viteza mica si un stil de condus paranoic de preventiv, sunt conditiile (necesare dar nu si suficiente), care pot preveni si te pot scoate din aproape orice "rahat"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu esti in stare sa opresti in curba aia daca pastrezi viteza legala NU AI CE CAUTA PE MOTOCICLETA !!!

mergi cu pasager mai repede decat esti in stare sa stapanesti atelajul , clar NU ARE CE CAUTA PE MOTOCICLETA !!!

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian e singurul care stie cum ar fi trebuit sa mearga sa fi putut evita accidentul

Si acum sper un singur lucru.

 

Sa poate aplica in viata reala, pe doua roti ceea ce a invatat din experienta asta.

 

 

A avut noroc. Lucru rar in motociclism

 

Imi pare bine ca inca e printre noi, imi pare rau ca a ratat sezonul asta.

Restul care va treziti cu sfaturi si cu jigniri, voi n-ati avut nimic de castigat, nimic de pierdut.

Sfaturile aplicati-le pentru voi, e suficient.

Daca le aplicati si nu aveti dreptate, o sa aveti si voi un topic personal aici, daca aveti dreptate, lumea nu o sa stie de voi.

Ia, care vrei sa fii "celebru"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simplu, tupeu de forumist moldovean scapat pe internet + POINT FIXATION +VITEZA NEADAPTATA+SKILL 0=> bagi o femeie nevinovata in spital

 

sincer astia de-i urati sanatate imi provocati cea mai mare scarba, e la al 5-lea accident grav + nenumarate mici, omul are mai multe motociclete impachetate la activ decat clone pe forum

 

data viitoare o sa ucida pe cineva?

 

i-am spus de mai multe ori ca nu are ce cauta pe motocicleta, sa impachetezi una este un accident, sa o impachetezi pe a doua este un ghinion ... 5 cum se numeste ipocritilor???

 

 

era asfaltu nou si lucios in pm, daca era vechi si prafuit iar nu era bine, daca nu era masina era un biciclist.. dar daca era un alt motociclist pe care facea asta point fixation? era bine? frumos? pe care sareati cu donatiile de sange si urarile de bine?

 

unu vrea oglinzi.. e o curba CU VIZIBILITATE BAAAAAA, in localitate !!!!! nu esti in stare sa opresti in curba aia daca pastrezi viteza legala NU AI CE CAUTA PE MOTOCICLETA !!!

mergi cu pasager mai repede decat esti in stare sa stapanesti atelajul esti un retardat care NU ARE CE CAUTA PE MOTOCICLETA !!!

 

:10:

 

 

Nu il cunosc pe acest om, nu ii urmaresc postarile, nu am stabilit cu el aliante de forum...o fi el asa gresit de cinci ori... o fi, dar o crima sa ii urezi sanatate nu cred a fi!

 

Nu-i cred ca-i doreste cineva raul, personal nu am nimic cu el, doar ipocrizia lui m-a deranjat dar nu atat de mult. Din contra, ca fotograf chiar stie ceva, si sfaturile mai acide nu i se dau din rautate ci din buna vointa. Rautate e atunci cand are o serie de accidente, si e incurajat sa se suie iar pe motor!

 

E atat de greu de inteles ca unii sunt prea cretinini/agresivi/lipsiti de aptitudini de a pilota? Nu e nici o rusine, asta e viata, motociclismul nu e pentru toti! Daca testele psihologice se dadeau pe bune, probabil jumatate din "raiserii de bulevard" nu primeau permis!

 

Poate suna a misoginism, dar stim cu totii ca nu toate femeile pot conduce. Si nici toti barbatii. La fel e si pe doua roti. Si dupa ce baiatul asta, destul de ipocrit, are o serie de accidente si amenzi, chiar trebuie sa insiste pana se lasa cu RIP? "Comunitatea" chiar continua sa-l incurajeze in directia asta? WTF, va e pofta de coliva si dor de threaduri cu trandafiri? O mana de cocalari care se revad in baiatul asta sunt de inteles, dar imi vine greu a crede ca sunt majoritari pe forum.

 

Repet, Adriane, multa sanatate dar lasa-te de motoclism! Pentru binele tau si al altora! Esti incapatanat si o cauti cu lumanarea? Atunci baga tare pe curbe, fara pasager, pana la urma visul ti se indeplineste! Ulciorul chiar nu merge de multe ori la apa.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Target sau point fixation se face pe un obiect, aflat in miscare sau in repaus, relativ desigur, si nu pe pozitia initiala sau finala a acestuia. Umila mea parere este ca atunci cand "vezi moartea" cu ochii nu stiu cine mai franeaza dozat si controlat, ba fata , ba spatele , ba culca motocicleta pe o parte sau alta, ci cred ca actioneazi datorita instinctul de conservare si atunci blochezi tot, poate si roata de rezerva daca ai avea-o. Ca si la viteza foarte mare si in cazul unei franari bruste datorate aparitiei inopinate a unui obiect pe directia si in sensul tau de deplasare si daca ai si ceva viteza, te cam transformi in simplu spectator la ce urmeaza sa se intample...Oare aia-s nebuni de vor sa bage ABS-ul la toate moto?

Eu unul nu ma vad jongland cu o motocicleta de 250 kg si chiar mai putin, care a si intrat in derapaj, sa evit prin dreapta sau stanga sau sa-mi mai si aleg locul impactului cu minime daune si toate astea in mai putin de una sau doua secunde. Desigur ca unii vor spune ca in cazul asta nu am ce cauta pe moto daca nu-s in stare de toate acele "artificii". Spun si eu ca "a vedea moartea cu ochii" este o situatie limita si nu stiu cati de pe aici sunt in stare sa iasa dintr-o asemenea situatie. doar datorita lor...

Ca o concluzie, viteza mica si un stil de condus paranoic de preventiv, sunt conditiile (necesare dar nu si suficiente), care pot preveni si te pot scoate din aproape orice "rahat"...

 

daca ai 1 accident in conditiile astea .. e un accident , daca ai 5 !!!sau mai multe ti-ai gresit modul de transport

 

@thunderbyte vezi in filmulet urmele de franare, pe la min 1 iti arata traiectoria, coltul masinii era aproximativ unde a fost oprita pentru ca altfel n-ar fi avut contact... impactul a avut loc pe contrasens !

 

Nu sustin nevinovatia soferului! ala nu a acordat prioritate.

post-36094-0-26940700-1398020250_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt curios cati au avut incidente si nu au zis nimic si fac pe lupii moralisti. Cand a fost vina lui a recunoscut, era un topic de al lui in care el se descria....trebuie sa-l caut. Aici putem sa ne dam cu presupusul pana luna viitoare...e fix ca la fotbal...cand te uiti la TV zici "ce praf e ala...de ce nu a dat pasa!?"...dar tu vezi imaginea din aer...iar cand incerci sa joci si tu cu prietenii tai, alergi 10 minute si dupa vomiti de la efort.

Si cu toate astea sunt sute de mii, milioane de practicanti amatori sau spectatori care comenteaza si-si dau cu parerea si nimeni nu le spune: TACETI!!!!

Nu uita! Lupta contrariilor duce la progres....

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu sunt expert in anvelope dar pun o intrebare de om prost: in afara de anvelopele de top nu a trebui sa se foloseasca nimic altceva, nu? Adica producatorul scoate niste anvelope pentru anumite conditii de mers dar ele defapt nu sunt bune....cum ramane cu celelalte categorii de motorete aflate in circulatie pe strada? De ex chopper/cruiser...s-au inventat anvelope sport si pt ele? Dar pentru enduro touring? Un cruiser franeaza mai greu ca un ss...ce anvelope ar trebui puse pe un cruiser? (... ...) Eu (necunoscator) sunt de parere ca daca ai conditiile potrivite blochezi fata cu ORICE anvelopa (... ...)

Bravo, le-ai spus perfect!

In Romania toti trebuie sa aiba mobre ss, numai miare si toate incaltate musai cu Michelin sau Dunlop plm..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeul motociclistilor, ala pletos de asculta rock si arde babe fonic la semafor a decis asa:

"Acela dintre voi care nu are simtul masurii si isi construieste perceptiile cum ii convine lui din altceva decat din realitate cade si face buba. Ca sa va tin credinta vie catre adevar decid una si buna, scurta si clara sa nu uitati repede: buba doare de fiecare data pe posesorul ei!"

 

Asadar va certati 'geaba domniile voastre, buba-l doare pe cel ce o are, restul vorbelor e... abur in vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

(... ...)Umila mea parere este ca atunci cand "vezi moartea" cu ochii nu stiu cine mai franeaza dozat si controlat, ba fata , ba spatele , ba culca motocicleta pe o parte sau alta, ci cred ca actioneazi datorita instinctul de conservare si atunci blochezi tot, poate si roata de rezerva daca ai avea-o. Ca si la viteza foarte mare si in cazul unei franari bruste datorate aparitiei inopinate a unui obiect pe directia si in sensul tau de deplasare si daca ai si ceva viteza, te cam transformi in simplu spectator la ce urmeaza sa se intample...Oare aia-s nebuni de vor sa bage ABS-ul la toate moto?

 

Eu unul nu ma vad jongland cu o motocicleta de 250 kg si chiar mai putin, care a si intrat in derapaj, sa evit prin dreapta sau stanga sau sa-mi mai si aleg locul impactului cu minime daune si toate astea in mai putin de una sau doua secunde. Desigur ca unii vor spune ca in cazul asta nu am ce cauta pe moto daca nu-s in stare de toate acele "artificii". Spun si eu ca "a vedea moartea cu ochii" este o situatie limita si nu stiu cati de pe aici sunt in stare sa iasa dintr-o asemenea situatie. doar datorita lor...

Ca o concluzie, viteza mica si un stil de condus paranoic de preventiv, sunt conditiile (necesare dar nu si suficiente), care pot preveni si te pot scoate din aproape orice "rahat"...

Exact!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt expert in anvelope dar pun o intrebare de om prost: in afara de anvelopele de top nu a trebui sa se foloseasca nimic altceva, nu? Adica producatorul scoate niste anvelope pentru anumite conditii de mers dar ele defapt nu sunt bune....cum ramane cu celelalte categorii de motorete aflate in circulatie pe strada? De ex chopper/cruiser...s-au inventat anvelope sport si pt ele? Dar pentru enduro touring? Un cruiser franeaza mai greu ca un ss...ce anvelope ar trebui puse pe un cruiser? @ JAGI (intrebare sincera) crezi ca niste anvelope de top l-ar fi salvat de la cazatura pe Adrian? Daca da, de ce? Eu (necunoscator) sunt de parere ca daca ai conditiile potrivite blochezi fata cu ORICE anvelopa, iar in anumite conditii niste anvelope de ploaie precum Heidenau super rain fac pipi pe orice anvelopa sport care necesita anumite conditii de exploatare. Poate gresesc, insa daca gresesc vreau sa mi se explice de ce (daca esti binevoitor, fie si prin pm). Nu fac nici un misto.

 

Producatorul scoate anvelopele pentru toate modelele de motociclete, pentru care el are niste standarde de siguranta. El nu scoate anvelope touring de te tin 2 vieti ca sa le pui pe SS, faptul ca le pui pe SS e decizia ta, nu are treaba producatorul, el le-a facut pentru o motocicleta care prin constructie se vrea a fi touring, asa cum pentru astea supersport are si ceva caucicuri moi, care se consuma repede si care pe care ti le recomanda. Nu va mai mintiti singuri ca toate sunt la fel de bune doar pentru ca exista.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

n a durat mult pana sa va dati , cativa, arama pe fata...

 

Mi se pare penibil si de cea josnic felul in care am ajuns sa fiu judecat de "expertii" forumului, atat eu cat si prietena mea pt un accident care a fost provocat din vina unui sofer.

 

S au ajuns la fiscutii penibile legate de skill, cauciucuri, point fixation, etc. ma mir ca nu ato citit in urmele alea de franare si ce am mancat in ziua aia..

 

Ati atins culmea penibilitatii cand ati inceput sa va legati pana si de prietena mea, ca se urca pe motor cu mine , ati ajuns sa va dat like si quote reciptoc la posturile in care ma porcaiti..

 

Aceeasi sleahta de omuleti tristi prezenti mereu pe topicurile de accidente, cu "dreptatea in mana".

 

Ma simt prost si penibil pt ca am crezut in urarile voastre din primele pagini si ma miram cum de e atat de decent topicul..

 

N o sa mai scriu nimic legat de accident sau dinamica sa, pt ca aparent voi, aflati la sute/mii de km de mine, si fara sa ma cunoastet pe mine , pe prietena mea si fara sa fi fost martori, stiti mai bine decat mine, asa ca cine sunt eu sa prezint adevarul situatiei, cand voi l ati si elucidat deja..

 

Oricat de scarba imi e de voi, nu va doresc sa treceti prin asta si in plus sa fiti si porcaiti de niste neica nimeni, in paralel.

Va urez sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@Adam:

Cum ar zice vorbitorii de engleza "Get a life!" Serios.

In momentul cand ai o obsesie atat de serioasa cu o identitate virtuala nu este deloc ok. Ne mai contram, injuram, mai avem orgolii pe aici, dar dupa ce dam sign out, fumam o tigara, bem o bere si, poate (unii), mai si iesim cu motorul cu tovarasii, ne trece.

Sa aiba omul prietena accidentata, motorul varza, o viitoare gaura cat casa in portofel si tu sa ii urezi cele de mai inainte si sa pui linkuri de la accidentele alea, chiar ma abtin fiindca, sincer, este sub o limita a minimei minimei decente.

 

@Superbec:

Pari un tip ok, chiar nu crezi ca ai fi putut gasi un ton mai conciliant si mai de tras invataminte?

 

Omul si cand e antipatic, nu poti sa il urasti prea mult. El si cu @belbadea.

Puneti-va in situatia lui, mai ales cei care ati mai avut accidente, solo sau nu, la activ.

Nu ii cunosc nici macar fata dintr-o poza, daramite sa il fi vazut live sau sa ma fi intalnit cu el la o bere, dar in momentele astea cred ca isi trage singur concluziile si stabileste directiile de urmat.

Eu unul acum nu vreau decat sa ii urez insanatosire grabnica, refacere totala si sa ii multumesca cui vrea el ca nu s-a lasat decat cu oase rupte. Imi cam inghetase mutra cand am vazut topic cu numele lui aici la accidente si parca nici nu vroiam sa citesc mai departe.

Fiti, oameni buni, mai concilianti! Nu suntem niciunul perfecti si nici timpurile in care motociclim nu sunt cele mai bune.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@Adriane, nu te enerva omule din 3 replici scrise pe internet. Odihna linistita sa ai (eu cu greu adormeam noaptea in spital dupa o zi de lenevit in pat) si sa treaca timpul cat mai repede pana plecati amandoi acasa!

Ma duc sa bag o tigara.

Chill out, man! Voi sunteti cei mai importanti acum. Nu te mai enerva ca nu are rost.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adam:

Cum ar zice vorbitorii de engleza "Get a life!" Serios.

In momentul cand ai o obsesie atat de serioasa cu o identitate virtuala nu este deloc ok. Ne mai contram, injuram, mai avem orgolii pe aici, dar dupa ce dam sign out, fumam o tigara, bem o bere si, poate (unii), mai si iesim cu motorul cu tovarasii, ne trece.

Sa aiba omul prietena accidentata, motorul varza, o viitoare gaura cat casa in portofel si tu sa ii urezi cele de mai inainte si sa pui linkuri de la accidentele alea, chiar ma abtin fiindca, sincer, este sub o limita a minimei minimei decente.

 

@Superbec:

Pari un tip ok, chiar nu crezi ca ai fi putut gasi un ton mai conciliant si mai de tras invataminte?

 

Omul si cand e antipatic, nu poti sa il urasti prea mult. El si cu @belbadea.

Puneti-va in situatia lui, mai ales cei care ati mai avut accidente, solo sau nu, la activ.

Nu ii cunosc nici macar fata dintr-o poza, daramite sa il fi vazut live sau sa ma fi intalnit cu el la o bere, dar in momentele astea cred ca isi trage singur concluziile si stabileste directiile de urmat.

Eu unul acum nu vreau decat sa ii urez insanatosire grabnica, refacere totala si sa ii multumesca cui vrea el ca nu s-a lasat decat cu oase rupte. Imi cam inghetase mutra cand am vazut topic cu numele lui aici la accidente si parca nici nu vroiam sa citesc mai departe.

Fiti, oameni buni, mai concilianti! Nu suntem niciunul perfecti si nici timpurile in care motociclim nu sunt cele mai bune.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...