DKW Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Sau cumperi un stander pt chopper. https://www.louis.de/en/artikel/chopper-stand-universal-rothewald/10003271?list=94350836 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Bună harta. Am salvat-o în telefon în caz ca vreau să mai deviez de la traseu. Am văzut ca ar fi variantă Piatră Neamt-Falticeni-Bistrita pentru a ocoli Bicaz-Vatra Dornei. Cricul ala cred ca își face treaba...dar ca să îl iau cu mine...dastul de greu. Merci încă o dată tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 (editat) Si vrei sa se plimbe cu dracia asta dupa el ? Daca are coburi mari si vrea sa scape de "cosmarul" penelor, poate incerca. In garajul personal sau in fata blocului poate folosi un cric hidraulic de mic tonaj, se gasesc si la 100 lei, eu folosesc unul pentru operatiuni d-astea la motoare fara cric central, gen Dragstar. » Post actualizat in 22 Jul 2015 22:15 Cricul ala cred ca își face treaba...dar ca să îl iau cu mine...dastul de greu. Merci încă o dată tuturor. Poti folosi cu succes un cric auto de la o masina de mic litraj, este mic si compact, cantareste max 2 kg. Editat Iulie 22, 2015 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Mah, dar la o vulcanizare nu s-a gandit nimeni? E imposibil sa nu aiba cricuri tocmai la vulcanizare. Si bucati de lemn. Tot ce e de facut e sa bage o placa de lemn sub cadru si sa ridice motocicleta pe cric. Si cred ca am mai spus pe topicul asta. La inceput am fost si eu speriat de bombe cu penele de cauciuc. Dar am constatat ca m-am speriat degeaba. Am batut toata tara si am avut o singura pana. Si roata nu s-a desumflat imediat. Am ajuns acasa linistit fara sa simt ca ar fi ceva in neregula. Abia peste noapte s-a desumflat si cauciucul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Ahoi! Eu am facut pe Virago aproximativ 30.000km, pe Dragstar aproximativ 30.000km iar pe Sportster aproximativ 5500km si încă n-am făcut pană cu nici unu, dar am dat roțile de multe ori jos, trebuie doar un pic de imaginație! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Mah, dar la o vulcanizare nu s-a gandit nimeni? Ba da, dar e mai greu pana treci de teama de neprevazut, in rest spray (sau kit)de pana si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Nu stie nimeni ce e cu contactul magnetic din kilometraj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 O fi cel care angreneaza acul de la vitezometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Nu stie nimeni ce e cu contactul magnetic din kilometraj? Imi pare rau, dar nu te pot ajuta cu info, la cel de 650cc e mecanic parca sau e electric in cazul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Acul e angrenat de fluxul magnetic. Acționarea kilometrajului e mecanica. ... dar in componența kilometrajului există un contact care se inchide si deschide sub acțiunea magnetului actionat de cablu kilometraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) Sau cumperi un stander pt chopper. https://www.louis.de/en/artikel/chopper-stand-universal-rothewald/10003271?list=94350836 Ti-am mai spus ca nu mi se pare sigur tipul ala de cric.... si in alta ordine de idei... ce cauti tu la DragStar ??? nu cumva ai treaba pe topicul de Titan??? nu cumva ziceai ca tu nu te urci pe "chestia aia incomoda" si ca tu nu vrei "chopper" si ca nu intelegi "ce ti-o place tie sa te chinui" si ca chopperele sunt "cele mai periculoase si incomode motoare" ca si stil de amplasare pozitie-ciclistica-comenzi???!!!! Eu inteleg ca te-am luat de barbat, dar asta nu inseamna ca iti accept toate conceptiile contrarii pe aci si nici ca trebuie sa te aprob pe aci Daca incerci sa ma convingi voalat sa i-au cricul ala o sa iti spun NU si aici, nu am nevoie, ca orice femeie care se respecta cere ajutor, nu face singura Sau cumva, in adancul sufletelului tau mic si negru, incepe sa iti placa motoreta mea » Post actualizat in 24 Jul 2015 13:36 Imi pare rau, dar nu te pot ajuta cu info, la cel de 650cc e mecanic parca sau e electric in cazul tau? Este macanic, cred, cel putin la a mea, ca am reusit sa rupt cablul de km si nu merge nici ceasul de viteza. Editat Iulie 24, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Alexaa, ia vezi, te ajută astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Sau cumva, in adancul sufletelului tau mic si negru, incepe sa iti placa motoreta mea Drag Star-ul este cam singurul chopper pe care as da banii daca ar avea: -cate o toba pe fiecare parte. -alt unghi (mai mic) la furca. -alta furca. -alt ghidon, -etc... Asa ca te las sa te bucuri de Drag Star-ul tau si sa-l "cioplesti" cum iti place, iar eu imi vad de strutocamila mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitcanul Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Are cineva vreo idee daca si unde as gasi doua suruburi originale . Imi lipseste unul la footpad-ul drept si unul dintre cele doua care prind motorul de cadru in fata. Nu lipsesc de tot dar imi sta pe creier ca vad ca nu sunt la fel. Oare or fi la fel pe toate modelele Yamaha sau doar pe Star ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Are cineva vreo idee daca si unde as gasi doua suruburi originale . Imi lipseste unul la footpad-ul drept si unul dintre cele doua care prind motorul de cadru in fata. Nu lipsesc de tot dar imi sta pe creier ca vad ca nu sunt la fel. Oare or fi la fel pe toate modelele Yamaha sau doar pe Star ? Pai si nu poti sa schimbi cu alte 2, care sunt la fel? Daca le faci o poza sau le indici din carte poate te pot ajuta, asa nu imi dau seama despre care suruburi este vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Baieti, 2 intrebari: 1. Cei cu modelul 650 classic, ati luat vreunul filtru de aer K&N? Ma intereseaza parerea cuiva care a avut normal si a trecut la K&N, deoarece a sesizat diferentele (daca chiar sunt). Merita investitia intr-un asemenea filtru? Ma intereseaza ce chestii pozitive si ce negative ai cu un asemenea filtru. 2. Un site cu preturi ok pentru bujii iridium NGK imi recomandati? Eventual un cod ceva? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitcanul Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Ambele suruburi sunt negre si au cifra 8 stantata pe cap, unul dintre ele este situat la pedala de frana si este unul dintre cele doua suruburi care prind de cadru talpicea iar al doilea surub care imi lipseste este cel care face prinderea pe cadru a motorului, respectiv a primului cilindru, imediat sub rezervor. Din manualul de service, unul dintre suruburi se afla la fila 3-23, imaginea cu nr. doi, este unul dintre cele doua suruburi care au litera ,,b,, intre ele, aflate in partea de jos. Celalalt surub este la fila 4-5 si este unul dintre cele doua suruburi indicate cu cifra ,,3,, in prima imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Baieti, 2 intrebari: 1. Cei cu modelul 650 classic, ati luat vreunul filtru de aer K&N? Ma intereseaza parerea cuiva care a avut normal si a trecut la K&N, deoarece a sesizat diferentele (daca chiar sunt). Merita investitia intr-un asemenea filtru? Ma intereseaza ce chestii pozitive si ce negative ai cu un asemenea filtru. 2. Un site cu preturi ok pentru bujii iridium NGK imi recomandati? Eventual un cod ceva? Multumesc anticipat. Nu mi-am luat, dar am intentionat la un moment dat asa ca ma documentasem. La crestere de putere nu te astepta. Poate e valabil la motoare mari care scot sute de cai. Acolo se simte diferenta. Dragstarul nu e un astfel de motor. Daca vrei putere mai mare iei motocicleta mai mare. Filtrul K&N are avantajul ca poate fi spalat, deci il folosesti mult mai mult timp. Filtrele de hartie sunt de unica folosinta. Si in Romania se murdaresc repede pentru ca avem o tara imputita. Pe de alta parte costa si o gramada de bani. Plus ca spalatul inseamna ca stai sa te murdaresti. La filtrul de hartie nu desfaci decat 3 suruburi, inlocuiesti filtrul si strangi cele 3 suruburi la loc. Daca nu te deranjeaza sa speli filtrul / ai si timp sa o faci, atunci merita sa iti iei K&N. Altfel mai bine lasi filtrul de hartie. » Post actualizat in 28 Jul 2015 14:55 Cauta codul bujiilor. Din pacate eu nu-l mai stiu pe dinafara. Ar trebui sa-l gasesti chiar pe site-ul NGK Bujii s-ar putea sa gasesti si la magazine cu piese de masini. (google - importator NGK) In general magazinele cu piese auto vand mai ieftin decat magazinele cu piese moto (probabil au volum mai mare) Ceri bujii cu codul care iti trebuie si vezi in cati timp ti le pot aduce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Nu mi-am luat, dar am intentionat la un moment dat asa ca ma documentasem. La crestere de putere nu te astepta. Poate e valabil la motoare mari care scot sute de cai. Acolo se simte diferenta. Dragstarul nu e un astfel de motor. Daca vrei putere mai mare iei motocicleta mai mare. Filtrul K&N are avantajul ca poate fi spalat, deci il folosesti mult mai mult timp. Filtrele de hartie sunt de unica folosinta. Si in Romania se murdaresc repede pentru ca avem o tara imputita. Pe de alta parte costa si o gramada de bani. Plus ca spalatul inseamna ca stai sa te murdaresti. La filtrul de hartie nu desfaci decat 3 suruburi, inlocuiesti filtrul si strangi cele 3 suruburi la loc. Daca nu te deranjeaza sa speli filtrul / ai si timp sa o faci, atunci merita sa iti iei K&N. Altfel mai bine lasi filtrul de hartie. » Post actualizat in 28 Jul 2015 14:55 Cauta codul bujiilor. Din pacate eu nu-l mai stiu pe dinafara. Ar trebui sa-l gasesti chiar pe site-ul NGK Bujii s-ar putea sa gasesti si la magazine cu piese de masini. (google - importator NGK) In general magazinele cu piese auto vand mai ieftin decat magazinele cu piese moto (probabil au volum mai mare) Ceri bujii cu codul care iti trebuie si vezi in cati timp ti le pot aduce Ahoi! Ca completare, din cate m-am documentat filtru K&N se spala doar cu un spray special nu cu apa. Revin eventual mai incolo cu informatia, am si eu filtru K&N la Sportster si intentionez sa-l curat, la un moment dat am vrut sa imi pun si la Dragstar dar nimic nu-i exclus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Ahoi! Ca completare, din cate m-am documentat filtru K&N se spala doar cu un spray special nu cu apa. Revin eventual mai incolo cu informatia, am si eu filtru K&N la Sportster si intentionez sa-l curat, la un moment dat am vrut sa imi pun si la Dragstar dar nimic nu-i exclus! Aaa, pai am crezut ca asta e subinteles. Dar e bine ca ai facut precizarea Iceule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) Baieti, 2 intrebari: 1. Cei cu modelul 650 classic, ati luat vreunul filtru de aer K&N? Ma intereseaza parerea cuiva care a avut normal si a trecut la K&N, deoarece a sesizat diferentele (daca chiar sunt). Merita investitia intr-un asemenea filtru? Ma intereseaza ce chestii pozitive si ce negative ai cu un asemenea filtru. 2. Un site cu preturi ok pentru bujii iridium NGK imi recomandati? Eventual un cod ceva? Multumesc anticipat. 1. Da, am avut eu. Parca se simte un pic. Dar daca vrei intr-adevar putere mai mare, trebuie sa schimbi tobe si jicloare. Cat si cum depinde de toba noua. Intr-adevar, K&N este putin mai scump. Insa: il poti folosi fara curatare pt 50.000 de mile (sau km, nu mai stiu). Deci te cam tine .... cel putin 5 ani. Dupa aia se curata cu un ulei special care nu costa mult. Dupa inca vro 50 de mii km, mai cureti o data, samd. Deci, e pe viata. Pe viata motocicletei, cel putin. Pe cand filtrele normale te costa o treime din pretul K&N si le schimbi cel putin o data pe an. Deci... fa si tu un calcul. Btw. eu am una de vanzare. Folosita 10 mii de km, anul trecut. Mi-am dat jos tot sistemul de filtrare, si am pus alte filtre direct pe carburator. Astea sunt mai mici si sunt doua. Urmeaza sa iau tot K&N, dar deocamdata am Emgo. Deci filtrul vechi K&N este de vanzare, daca-l vrea cineva. Mesaj pe PM. 2. Nu te complica cu bujii iridium. Nu sunt facute pt motoarele noastre. Editat Iulie 31, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Salut, Am intampinat acum o problema. Mergeam ce mergear si in a 5a pe la 70-80 am simtit ca motorul se inneaca, pierde putere. (similar ca atunci ramai fara benzina). am tras pe dreapta, a portnit fara prob, iar a 5a iar 80 si iar acelasi lucru. a treia oara a murit de tot. am pus pe rezerva, dupa vreo 5 minute a pornit cu acceleratia trasa, dar tot se inneca. s a oprit de inca vreo 2-3 ori dupa care am decis sa turez moto. am turat vreo 10 sec maxim, a pornit, si acum era aproape ok la relantin. dupa ce am pornit a mai facut faza odata, dupa care am codus mai agresiv, a 4a la 7-80, 5a la 120, si a fost ok vreo 20km pana acasa. Toate ar indica ca as fi ramas fara benzina, si dupa ce am trecut pe rezerva ar fi fost ok, dar am jumatate de rezervor, 120 km facuti de la ultimul plin. Aveti idee ce ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Salut, Am intampinat acum o problema. Mergeam ce mergear si in a 5a pe la 70-80 am simtit ca motorul se inneaca, pierde putere. (similar ca atunci ramai fara benzina). am tras pe dreapta, a portnit fara prob, iar a 5a iar 80 si iar acelasi lucru. a treia oara a murit de tot. am pus pe rezerva, dupa vreo 5 minute a pornit cu acceleratia trasa, dar tot se inneca. s a oprit de inca vreo 2-3 ori dupa care am decis sa turez moto. am turat vreo 10 sec maxim, a pornit, si acum era aproape ok la relantin. dupa ce am pornit a mai facut faza odata, dupa care am codus mai agresiv, a 4a la 7-80, 5a la 120, si a fost ok vreo 20km pana acasa. Toate ar indica ca as fi ramas fara benzina, si dupa ce am trecut pe rezerva ar fi fost ok, dar am jumatate de rezervor, 120 km facuti de la ultimul plin. Aveti idee ce ar putea fi problema? Eu m-as uita la carburator prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 (editat) Eu m-as uita la carburator prima data. Carburator (curatare si sincronizare), filtru de benzina si robinet de la rezervor! Editat August 2, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salut, Am intampinat acum o problema. Mergeam ce mergear si in a 5a pe la 70-80 am simtit ca motorul se inneaca, pierde putere. (similar ca atunci ramai fara benzina). am tras pe dreapta, a portnit fara prob, iar a 5a iar 80 si iar acelasi lucru. a treia oara a murit de tot. am pus pe rezerva, dupa vreo 5 minute a pornit cu acceleratia trasa, dar tot se inneca. s a oprit de inca vreo 2-3 ori dupa care am decis sa turez moto. am turat vreo 10 sec maxim, a pornit, si acum era aproape ok la relantin. dupa ce am pornit a mai facut faza odata, dupa care am codus mai agresiv, a 4a la 7-80, 5a la 120, si a fost ok vreo 20km pana acasa. Toate ar indica ca as fi ramas fara benzina, si dupa ce am trecut pe rezerva ar fi fost ok, dar am jumatate de rezervor, 120 km facuti de la ultimul plin. Aveti idee ce ar putea fi problema? apa in carburator probabil. am patit recent si d aia zic. vezi ca s doua surubele -cate unul pe fiecare corp- pentru drenaj, indreapta motorul, slabeste surubelele si s ar putea sa fie bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.