DKW Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 S-a masurat compresia inainte de desfacere si avea 9 si ceva pe fiecare cilindru, dupa reasamblare s-a masurat si era 12 (bar) Compresie = presiunea generata in camera de ardere atunci cand pistonul este la cel mai inalt punct, cel putin asa stiu eu. Daca gresesc astept corectura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 (editat) S-a masurat compresia inainte de desfacere si avea 9 si ceva pe fiecare cilindru, dupa reasamblare s-a masurat si era 12 (bar) Compresie = presiunea generata in camera de ardere atunci cand pistonul este la cel mai inalt punct, cel putin asa stiu eu. Daca gresesc astept corectura. Asa este cum spui dar si raportul de compresie este cel mentionat mai sus de mine deci asa cum am spus daca umplii cilindrul cu un bar si ridici pistonul presiunea sare corespunzator raportului de compresie in caz ideal daca nu ai avea scapari. Aici mai intervine o necunoscuta incalzirea amestecului carburant din cauza comprimarii ceea ce duce la cresterea presiunii dar avem si scapari pe langa piston. El a accentuat ca datorita rectificarii chiulasei i-a crescut presiunea de aia am si citat pasajul respectiv pentru ca m-a contrariat. Editat Aprilie 25, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 (editat) El a accentuat ca datorita rectificarii chiulasei i-a crescut presiunea de aia am si citat pasajul respectiv pentru ca m-a contrariat.Si planarea de chiulasa mareste compresia, practic umbli doar la camera de ardere, dar maresti si raportul de comprimare, nu cu mult, dar il maresti.(si este vorba de o ea, proprietara DS-ului) » Post actualizat in 25 Apr 2016 21:49 Aici mai intervine o necunoscuta incalzirea amestecului carburant din cauza comprimarii ceea ce duce la cresterea presiunii dar avem si scapari pe langa piston.Compresia a fost masurata la rece, logic. Editat Aprilie 25, 2016 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 (editat) Pai eu asta am spus a sarit de la 9:1 standard la maximum 10:1 prin rectificare cu 0,8 mm. Da scuze acum ma uitai si eu si vad ca e o ea Editat Aprilie 25, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 xvs drive shaft.jpg Pe capetele axului cardanic sunt niste caneluri, zonele de culisare, piesele in care intra acele capete sunt culisele. Daca sunt prea uzate canelurile apare acel joc lateral. dar verifica si rulmentul de la pinionul de pe transmisia finala. xvs ft.jpg Salut Totul arata bine. Culisele, rulmentul....Deci ar trebui sa fie crucea. Multumesc DKW. Cand va fi vreme buna dau jos roata si bascula si vedem ce-i cu rulmentii de la cruce. » Post actualizat in 26 Apr 2016 07:22 Alexaa Am facut un copy/paste dupa teza ta de Doctorat in ale DS 650 (nu ma acuzi de plagiat). Voi incerca sa fac la fel, mai putin rejetare/planare . O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Tudoran Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Salutare tuturor! La ce preturi se ridica astfel de "teze de doctorat"? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 (editat) @Vlad58 & @DKW (barbate) : Mha , dar vad ca va intelegeti ca Stan cu traista. Unul vorbeste de Compresie in BARI si altu de raportul de comprimare. Doua lucruri complet diferite. Da, raportul de comprimare se modifica o data cu modificarea compresiei (exprimate in BARI) dar acel raport de complesie nu este neaparat cel pe care l-ai spus tu, Vlad58, la o compresie de 12 bari poate fi de peste 10,5:1, deoarece acea compresie in bari este masurata la rece nu la cald. Apoi: EU nu vorbeam de raport de comprimare ci de compresie in bari, pt ca compresia in bari este cea pe care o poti masura usor si este cea pe care orice mecanic ti-o masoara in service sa vada daca ai compresie buna pe cilindrii. @Black_Star: Ai rabdare pana reusesc si eu sa imi termin toate ajustarile si iti dau eu jeturi de 118 daca se dovedeste ca nu imi mai trebuie si sa vad ce mai imi ramane, poate mai te faci cu cate ceva. Vezi ca o sa iti trebuiasca si racirea aia suplimentara dupa rectificarea chiulasei, ca eu parca simpt ca ar fi nevoie sa imi montez radiatorul ala suplimentar si termostatul. In plus, dupa experienta de la parada SlowRide the City5, din weekendul trecut, ma gandesc serios si la un ventilator cu termostat separat, in caz de urgenta, conectat si la buton separat. Eu macar am ajuns la finish, dar unii au "parcat" fortat motorul in timpul paradei si unii aveau racacire cu radiator Salutare tuturor! La ce preturi se ridica astfel de "teze de doctorat"? Multumesc. Pai doar manopera, in functie de mecanic, sa iti desfaca complet motorul e undeva pe la 2000 RON, poate ai noroc si nu iti adauga manopera pentru timing, carburatoare, kit filtru ulei exterior si filtru de aer, tinand cont ca oricum le desface pe cele originale si tre sa le puna la loc si sa le regleze. Atentie la kitul pentru filtru de ulei! Cele ieftine vin cu furtunase prea subtiri pt a adauga la traseu radiator si termostat. Mai bine iei mai scumpe cu furtune de 3/8 din start, pt ca si canalul interior sa fie 1/4 asa cum ai in motor. Daca nu, vei da 250 RON doar pe adaptoare speciale, ca mine , si tot pe acolo ajungi. Piesele.... cu donatii cu tot si vanat oferte, tot am ajuns la $1200 fara manopera, cu vopsit cu tot (vopsitul si curatatul l-am facut eu, doar vopseaua a costat si alte materiale), in mod normal ma costa $2000 fara manopera. Cele mai scumpe piese au fost, in ordine descrescatoare: Kuryakyn Hypercharger, tobele cu galerie spate, termostat, kit filtru ulei extern si accesorii pt radiator, membrana carburator. Restul pieselor au fost in jur de $70-$50/piesa fara transport sau sub. Daca iei piesele in decursul unui an si strangi si pentru manopera la mecanic nu deranjeaza pretul final asa mult. Daca pui pe hartie, te sperii, eu deja stau si ma uit la cifrele astea si nu imi vine sa cred Si dupa cum am facut lista... voi mai baga in ea ceva bani. PS: Daca exista greseli de tiparire, imi cer scuze, scriu de pe mobil... e groaznic. » Post actualizat in 26 Apr 2016 12:04Salut. Ma bate tehnologia, rog ajutor. Caut pe alliexpress sa iau un set de garnituri, pentru xvs 650 custom din 99. Urmeaza sa intre la revizie, in mai, si poate iau la rand si schimb si garnituri. Nu stiu cum sa caut pe minunea de site..la un moment dat le vazusem, dar acum pauza. Individual le gasesc, ma intereseaza seturi. Help... Recomnadare: Ia de pe e-bay nu alliexpress. De la polonezi: http://www.ebay.com/itm/KR-Motorcycle-engine-complete-gasket-set-YAMAHA-XVS-650-Drag-Star-VESRAH-/161349579868?hash=item25912f345c Setul asta e Made in Japan nu Made in China, e o mare diferenta si e vorba de motorul aceli motociclete, nu de oglinzi. Editat Aprilie 26, 2016 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 @ alexaa, multumesc! Gasket, mama lui de gasket, eu cautam seals ) am zis ca ma bate tehnologia, de fapt ma batea...engleza. bun argumentul si legat de chinezi. Sa treaca pastele si facem o comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Alexaa Salut la toata lumea Multumesc pentru oferta de mai sus. Pica bine pentru ca am deja o pereche de evacuari , as zice cam ciudate pentru un DS 650 si mecanicul care mi-a facut sincronizare/curatare carburatoare mi-a zis ca trebuie rejetat. Ei bine operatia trebuie sa astepte. Merge bine motorul din cate am vazut eu. Am mers la mare, de cateva ori pana la Sinaia(un peisaj, o cafea). Mai trebuie cercetat. O zi buna » Post actualizat in 28 Apr 2016 07:54Salut la toata lumea Banuiesc ca acum umblam dupa oua,miel,.... Alexaa/ DKW In Disertatia ta "Despre cum Marim Performantele la DS 650" ai pomenit despre regulator mosfet. Este o treaba grozava. Nu stiam nimic despre asa ceva si nici nu banuiam decat vag(cursurile de fizica la scoala), ce fenomene au loc prin stator/rotor, legatura cu acel regulator de tensiune si consumatori etc. Iata ce am gasit in eventualitatea ca mai avem si alti curiosi: http://cristi57.blogspot.ro/2013/02/alternatorul-magnetic-nefinalizat.html http://atvforum.ro/index.php?/topic/14549-inlocuire-regulator-tesiune-original-tip-sh-cu-model-fh-mosfet-la-cf500a/ Sper sa fie de folos. Am cautat pe e bay, preturile sant de ordinul 50$, 70$, 120$. Trebuie vazut de unde se poate cumpara mai ieftin. Si acum: Sarbatori fericite la toata lumea, un Paste plin de bucurie, iubire si sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitcanul Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) Acum doua luni am adaptat niste finale de HD dyna glide pe dragstar ( seamana foarte mult cu cele originale ale dragstar-ului doar ca sunt mai mici ca lungime si oarecum mai cizelate ) iar azi le-am taiat si le-am scos sitele. Se aud intr-un mare fel. Editat Aprilie 28, 2016 de chitcanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Sper sa fie de folos. Am cautat pe e bay, preturile sant de ordinul 50$, 70$, 120$. Trebuie vazut de unde se poate cumpara mai ieftin. Mersi de linkuri. Stiam ca se recomanda schimbarea regulatorului, dar nu prea stiam de ce. Acum stiu Am mai facut sapaturi. Se pare ca singurul producator de mosfet-uri e Shindengen, China. Iar produsul lor varianta noua se numeste criptic FH020aa. Varianta veche este FH012aa. Cel mai ieftin pe care l-am gasit eu: http://www.ebay.co.uk/itm/MOSFET-Regulator-Rectifier-Fits-SEA-DOO-SPARK-ACE-900-SPARK-ACE-900-HO-2014-D-/351660796355?hash=item51e09de9c3:g:zsMAAOSwbqpT900l insa, va trebui sa cumparam conexiunile separat, pentru ca la dragstar contactele nu arata asa. Mosfet dedicat pt dragstar nu am gasit, si oricum, cele dedicate sunt cel mai scumpe. Conexiuni sunt sigur ca gasim, dar va trebui sa aflam cum se leaga firele. » Post actualizat in 28 Apr 2016 22:34 Aaa, japonez, nu chinez. Tot Asia, ce mai. » Post actualizat in 28 Apr 2016 22:49 Conectoare: http://www.ebay.co.uk/itm/FURUKAWA-CONNECTORS-for-SHINDENGEN-FH020-FH012-FH011-FH010-/380707363904?hash=item58a3ed5c40:m:myO4IQg5y4YpqZj73klFALw » Post actualizat in 28 Apr 2016 22:55 Na, ca acela gasit de mine este de fapt fh0108a. Deci nu stiu daca se potriveste. Va las pe voi sa va dati cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) Acum doua luni am adaptat niste finale de HD dyna glide pe dragstar ( seamana foarte mult cu cele originale ale dragstar-ului doar ca sunt mai mici ca lungime si oarecum mai cizelate ) iar azi le-am taiat si le-am scos sitele. Se aud intr-un mare fel. Carburatoarele le-ai reglat independent? Daca poti gasi un service cu analizor de gaze ar fi perfect. Despre regulator/releu, cel luat de @Alexaa stiu ca era pentru DS 1100. Partea cea mai buna la MOSFET este ca poate incarca orice tip de baterie. Editat Aprilie 28, 2016 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 (editat) aship, on 29 Apr 2016 - 01:19, said: aship, on 29 Apr 2016 - 01:19, said: Mersi de linkuri. Stiam ca se recomanda schimbarea regulatorului, dar nu prea stiam de ce. Acum stiu Am mai facut sapaturi. Se pare ca singurul producator de mosfet-uri e Shindengen, China. Iar produsul lor varianta noua se numeste criptic FH020aa. Varianta veche este FH012aa. Cel mai ieftin pe care l-am gasit eu: http://www.ebay.co.uk/itm/MOSFET-Regulator-Rectifier-Fits-SEA-DOO-SPARK-ACE-900-SPARK-ACE-900-HO-2014-D-/351660796355?hash=item51e09de9c3:g:zsMAAOSwbqpT900l insa, va trebui sa cumparam conexiunile separat, pentru ca la dragstar contactele nu arata asa. Mosfet dedicat pt dragstar nu am gasit, si oricum, cele dedicate sunt cel mai scumpe. Conexiuni sunt sigur ca gasim, dar va trebui sa aflam cum se leaga firele. » Post actualizat in 28 Apr 2016 22:34 Aaa, japonez, nu chinez. Tot Asia, ce mai. » Post actualizat in 28 Apr 2016 22:49 Conectoare: http://www.ebay.co.uk/itm/FURUKAWA-CONNECTORS-for-SHINDENGEN-FH020-FH012-FH011-FH010-/380707363904?hash=item58a3ed5c40:m:myO4IQg5y4YpqZj73klFALw » Post actualizat in 28 Apr 2016 22:55 Na, ca acela gasit de mine este de fapt fh0108a. Deci nu stiu daca se potriveste. Va las pe voi sa va dati cu parerea. Nu ai nevoie de conectoare separat daca cumperi asta pe care l-am luat eu, se potriveste pe toate DS-urile indiferent de an, trebuie doar sa montezi firele dupa schema ta electrica si o poza de la mine sa intelegi ce fire sunt ce pe regulator (daca il iei pe asta iti dau si poza necesara doar sa o ceri): http://www.ebay.com/itm/Mosfet-Regulator-Rectifier-Yamaha-V-Star-1100-Custom-Midnight-XVS-1100-W-2006-/331291289701?hash=item4d227fe865 "Chinezaria" aia gasita de tine nu ti-o recomand! Am studiat bine problema inainte sa dau banii si varianta din linkul meu e cea mai ok pret-calitate-potrivire (mufa cu posibilitate de personalizare) (si e deja testata pe DS de mine) Tu, acum, poti sa iti cumperi ce vrei, insa nu cred ca vei fi multumit de rezultate cu regulatorul ales de tine. » Post actualizat in 28 Apr 2016 23:49 Din pacate azi s-a spus aici pe undeva pe forum ca tipul care detinea acest site a murit astazi la parope 60 de ani: http://cristi57.blog...efinalizat.html » Post actualizat in 28 Apr 2016 23:49 *pe la aproape 60 ani Editat Aprilie 28, 2016 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Partea cea mai buna la MOSFET este ca poate incarca orice tip de baterie. Deci nu conteaza ce model e, pot sa ma bazez pe el? Dupa cum vad, toate au 6 fire de legatura. Nu ai nevoie de conectoare separat daca cumperi asta pe care l-am luat eu, se potriveste pe toate DS-urile indiferent de an, trebuie doar sa montezi firele dupa schema ta electrica si o poza de la mine sa intelegi ce fire sunt ce pe regulator (daca il iei pe asta iti dau si poza necesara doar sa o ceri): http://www.ebay.com/itm/Mosfet-Regulator-Rectifier-Yamaha-V-Star-1100-Custom-Midnight-XVS-1100-W-2006-/331291289701?hash=item4d227fe865 "Chinezaria" aia gasita de tine nu ti-o recomand! Am studiat bine problema inainte sa dau banii si varianta din linkul meu e cea mai ok pret-calitate-potrivire (mufa cu posibilitate de personalizare) (si e deja testata pe DS de mine) Tu, acum, poti sa iti cumperi ce vrei, insa nu cred ca vei fi multumit de rezultate cu regulatorul ales de tine. » Post actualizat in 28 Apr 2016 23:49 Din pacate azi s-a spus aici pe undeva pe forum ca tipul care detinea acest site a murit astazi la parope 60 de ani: http://cristi57.blog...efinalizat.html » Post actualizat in 28 Apr 2016 23:49 *pe la aproape 60 ani E posibil sa fie cea mai buna varianta. Totusi, prefer sa mai caut. Chiar daca pretul e cum e, insa cu transport si taxe se duce ... mult prea mult. Chiar asa de mult nu ma doare sa schimb regulatorul. » Post actualizat in 29 Apr 2016 02:16 @alexaa Trimite-mi totusi schema de legatura pt. regulator, sa vad cum se face. » Post actualizat in 29 Apr 2016 02:43 @alexaa Si poti sa te uiti, ce scrie pe regulatorul tau, ce model e? Scrie pe spate, dar nemernicii astia nu au facut poza de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Salut Alexxa Sustin Aship: schema montaj, inscriptionarile de pe regulator. In legatura cu procurare si transport, era un tovaras pe aici, "Garcya" , garcya17@yahoo.com. Se ia legatura cu el pe net si in functie de greutatea obiectului si pretul pe e bay face propriul pret.(o fi teapa n-o fi teapa!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Ce mare schema de montaj? Ce culori aveti pe fire? Cele 3 albe/galbene sunt de la stator, negru e masa, rosu e +. Daca mai exista un plus, mai subtire, e ori pt contact, ori pt alimentare accesorii separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) Acum doua luni am adaptat niste finale de HD dyna glide pe dragstar ( seamana foarte mult cu cele originale ale dragstar-ului doar ca sunt mai mici ca lungime si oarecum mai cizelate ) iar azi le-am taiat si le-am scos sitele. Se aud intr-un mare fel. Ahoi! Un video ar fii interesant, oricum arata bine jucaria! Eu personal am schimbat regulator (releu de incarcare) in 2011 si am pus unul care pe atunci avea pretul de aproximativ 100 euro, dupa ce am facut gresala de a pune unul de la un virago de 250 si mi-a puscat dupa vreo 500 de km (paguba: vitezometru, becuri, baterie si anumite fire s-au ars) am refacut o parte din instalatia electrica, dar sunt multumit ca nu s-a dus pompa de benzina si CDI-ul si au sarit sigurantele. De atunci imi merge XVS-ul de 1100 ca uns, in plus am schimbat prin 2013 si ambreajul depornire care pe atunci a fost aproximativ 300 euro cu mare noroc (peste tot era vreo 400-450 euro cu toate taxele) si tin sa multumesc persoanei respective toata viata mea pentru ca m-a ajutat sa obtin la un pret bun ambreajul de pornire. Momentan asa arata dragstarul meu si e la vanzare cu 4250 euro, usor usor negociabil (ultima oferta a fost de 3800 euro si l-am trimis acasa pe respectivul client, au mai fost si altii dar prefer sa nu comentez despre asta) Editat Aprilie 29, 2016 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 In legatura cu procurare si transport, era un tovaras pe aici, "Garcya" , garcya17@yahoo.com. Se ia legatura cu el pe net si in functie de greutatea obiectului si pretul pe e bay face propriul pret.(o fi teapa n-o fi teapa!) Din cate tin minte userul @garcya nu prea a avut reclamatii, si se ocupa de niste ani buni de business-ul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitcanul Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Carburatoarele le-ai reglat independent? Daca poti gasi un service cu analizor de gaze ar fi perfect. Despre regulator/releu, cel luat de @Alexaa stiu ca era pentru DS 1100. Partea cea mai buna la MOSFET este ca poate incarca orice tip de baterie. Nu am reglat niciun carburator. Inainte de a taia tobele aveam consum de 4,5 l / 100 km, iar acum dupa ce am facut operatia am acelasi consum, asa ca nu cred ca am de ce sa umblu la carburatoare. Trage foarte bine in toate treptele, singura diferenta este ca este mai zgomotoasa, am inceput sa o aud si eu din casca, ceea ce cred ca este un mare plus pt ca aveam o problema, inainte nu prea ma vedeau soferii cu masinile lor. Nu mai este cazul acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 inainte nu prea ma vedeau soferii cu masinile lor. Nu mai este cazul acum. Stai linistit ca nici acum nu te vor vedea, doar ca vor fi mai constienti ca existi undeva in peisaj. Plimba-te o saptamana in mirificul bucuresti si o sa te convingi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitcanul Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Stai linistit ca nici acum nu te vor vedea, doar ca vor fi mai constienti ca existi undeva in peisaj. Plimba-te o saptamana in mirificul bucuresti si o sa te convingi. Ma feresc de Bucuresti ca de dracu, nu cred ca voi ajunge vreodata pe acolo cu Dargstar-ul meu, poate doar in trecere spre alte parti ale tarii. Pt cei mai nesimtiti dintre soferi am camera si voi inregistra iar in prezent ma gandesc serios sa deschid un site unde sa pun filmarile cu colectia de cretini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin1984d Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Zi buna domnilor. Posesor de 1 saptamana de Dragstar din pacate doar de 400 atat am vrut pentru inceput. Va deranjez cu o intrebare. Stie careva sau este careva in stare in ma ajute cu un montaj de cabluri acceleratie ? Le-am comandat, trebuie sa ajung in 5 zile. Dar sunt total prunc in ale motoarelor. Din pacate ramane maneta blocata in momentul in care ghidonul este intors spre dreapta, la stanga revine dar greu. Asa ca am comandat ambele cabluri. Am vazut eu ceva tutoriale...dar stiti cum este vorba aceea " teoria ca teoria, dar practica te omoara " Ca zona stau prin sectorul 1, Bucuresti. Grivita cu Ion Mihalache ( fost 1MAI). Asta daca stiti pe cineva prin zona. Va multumesc pentru suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 (editat) Zi buna domnilor. Posesor de 1 saptamana de Dragstar din pacate doar de 400 atat am vrut pentru inceput. Va deranjez cu o intrebare. Stie careva sau este careva in stare in ma ajute cu un montaj de cabluri acceleratie ? Le-am comandat, trebuie sa ajung in 5 zile. Dar sunt total prunc in ale motoarelor. Din pacate ramane maneta blocata in momentul in care ghidonul este intors spre dreapta, la stanga revine dar greu. Asa ca am comandat ambele cabluri. Am vazut eu ceva tutoriale...dar stiti cum este vorba aceea " teoria ca teoria, dar practica te omoara " Ca zona stau prin sectorul 1, Bucuresti. Grivita cu Ion Mihalache ( fost 1MAI). Asta daca stiti pe cineva prin zona. Va multumesc pentru suport. Salut. Bine ai venit. Orice motorist te poate ajuta cu acel cablu, nu neaparat sa fie Dragstarist. Eu nu sunt in zona, dar sunt destui motoristi in capitala. Iti pot da cateva idei, totusi. In primul rand verifica acele cabluri. Vezi cum e ghidat cablul, sa nu fie strans pe undeva. Mai ales in pozitia in care se misca greu. Trebuie sa cada lin, fara sa fie incalcit sau strans. Daca ai luat motorul recent, cel mai probabil e mizerie in cablu. Poti sa desfaci maneta dreapta; dai jos blocul de butoane de semnalizare. Eu as baga niste diluant pe cablu, ca sa curete pe acolo, nu e obligatoriu, merge si fara. Are o camasa de plastic, dai cu o pipeta/picurator, ce ai pe acolo. Fa sa cada intre cablu si camasa. Dupa ce s-a mai uscat, baga cativa stropi de ulei de motor. Nu conteaza ce fel, dar sa nu fie uzat. Daca nu a fost montat gresit cablul, asta ar trebui sa iti rezolve problema. Pastreaza cablurile cumparate pentru cand o sa ai nevoie. Editat Mai 11, 2016 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Salut! Acum pot posta in numele meu, pentru Dragstarul xvs 650 din 1998, de care zicea prietenul Catalin adineaori. Am verificat mai atent problema si se pare ca am o scurgere de ulei la garnitura de chiuloasa. Am gasit garnitura necesara de vanzare pe net, deci procurarea ei nu este o problema. M-ar ajuta mult cineva care stie cum se procedeaza pentru schimbarea garniturii de chiuloasa la Dragstar si cat de complicata ar fi aceasta operatiune. Salut. ai rezolvat treaba asta? Se pare ca am aceeasi problema. am gasit un link care explica pas cu pas, vezi mai jos: http://ziariderblog.com/2012/02/v-star-650-neutral-switch-oil-leak-fix/ eu nu ma bag, intra pe mana mecanicului. am verificat exact codurile pieselor-pe net, astea sunt: 1L9-82540-00-00 Neutral Switch Assy 93210-29196-00 o-ring La americani total 20 dolari, sunat la motodynamics bucuresti, 19 euro, in 7 zile le aduc. Le-am cerut sa le aduca, am lasat numar de mobil, au zis ca ma suna cand le au. Daca ai rezolvat tu problema, rog reply cum ce cu cine , etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (editat) Zi buna domnilor. Posesor de 1 saptamana de Dragstar din pacate doar de 400 atat am vrut pentru inceput. Va deranjez cu o intrebare. Stie careva sau este careva in stare in ma ajute cu un montaj de cabluri acceleratie ? Le-am comandat, trebuie sa ajung in 5 zile. Dar sunt total prunc in ale motoarelor. Din pacate ramane maneta blocata in momentul in care ghidonul este intors spre dreapta, la stanga revine dar greu. Asa ca am comandat ambele cabluri. Am vazut eu ceva tutoriale...dar stiti cum este vorba aceea " teoria ca teoria, dar practica te omoara " Ca zona stau prin sectorul 1, Bucuresti. Grivita cu Ion Mihalache ( fost 1MAI). Asta daca stiti pe cineva prin zona. Va multumesc pentru suport. Ahoi! Bun venit pintre posesori de Star, numai bine iti doresc tie pe noua ta "jucarie". Din pacate eu sunt departe de capitala, ca altfel te ajutam cu placare. Editat Mai 13, 2016 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.