SBN Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 @ mistery asta e varianta H2R. Este si o varianta H2 normala, ai rabdare cateva ore sa apara si aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xploiter Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 vai de capul meu 'ai di prazu' meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Sunt sigur ca o sa si vezi vreuna din asta parcata in fata scarii in Drumul Taberei Peste 10 ani asa.. » Post actualizat in 30 Sep 2014 08:17 Observ ca "si-au tras" sigla. Seamana cu cea de Yamasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Ce plm e uratenia asta???? )))) Si in sfarsit s-a anuntat kawasakiul ce il astept inca din 2005! Pacat ca asta pare a fi doar o platforma tehnologica nicidecum ceva pt productie in masa. Cred ca Duc si BMW s-au pus grav pe carti si CADuri sa fie pregatiti cu ceva gata de lansare ca in 2 ani maxim sigur apare o varianta de productie la asta. Eu sunt tare curios in primul rand cum ar trebui sa functioneze aripioarele dat fiind ca motoarele se cam inclina pe curbe. In al doilea rand, ce este cu pompa brembo de langa motor? Are servo la frane? e brake by wire? Si asta e varianta de productie. Iar cea de strada se lanseaza in cateva ore, sa mai asteptam un pic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 @Adventix My bad. Asta da scapare majora ) Eu vreau una de craciun sa o pot parca in fata la cat mai multe terase all season. Dar cea de productie va avea 300 cp? Ca nu da bine la terase fara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Bascula monobrat, ambreiaj hidraulic, cadru trellis, frane Brembo radiale cu etrieri monobloc... unde am mai vazut astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Bascula monobrat, ambreiaj hidraulic, cadru trellis, frane Brembo radiale cu etrieri monobloc... unde am mai vazut astea? La Ducati! ) Sper sa nu se contamineze si de preturile Ducati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Panigale este 21.000€ cu TVA. Asta va merge la 30k+. Varianta de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian-Yamaha Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Oricat ar costa, e f1tz@. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/newsresults/new-bikes/2014/september/cologne-show-radical-kawasaki-ninja-h2/ 296 de caluti! Varianta de strada o prezinta la Milano, cam cu 80 de cai mai putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian-Yamaha Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Daaate-n spanac, cum poate sa arate :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 OMG: Leaked Hi-Res Photos of the Kawasaki Ninja H2R (<- Click) Chiar ca OMG Va fi dementiala la 300 de cai.Monstru. Cat de tare a fost Kawasaki pt faza asta... Deci au facut un dreambike,motoreta asta va fi pe toate posterele. @PzKpfW : Ce vorbeam noi pe F1,e un game changer sau nu? Eu zic ca da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Ce cauciuc de motoreta e capabil sa reziste la 296 de cai? reformulez, de cat TC ai nevoie ca sa nu faci highside? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Bun bun! Dar unde va concura mobra asta? Nu exista Supercharged WSBK! » Post actualizat in 30 Sep 2014 09:28 Ce cauciuc de motoreta e capabil sa reziste la 296 de cai? reformulez, de cat TC ai nevoie ca sa nu faci highside? Superchargerul intra DOAR in treapta a 3-a! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) Din fata seamana cu masca lu' Darth Vader E prea bine! Editat Septembrie 30, 2014 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robertzian Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Poze + filmulet: http://www.asphaltandrubber.com/bikes/kawasaki-ninja-h2r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) "The mirrors as well look like they have been integrated into wings, while the tail section seems to wrap around a rider’s hindquarters." Unde vad astia de la asphaltandrubber oglinzi in pozele alea? Si ce rost ar avea oglinzile la o motocicleta de cursa, care oricum nu e street-legal Alea mi se par niste aripi care au tot rol aerodinamic. Poate la varianta de strada sa integreze oglinzile in niste aripi, si sa aiba si rol aerodinamic in acelasi timp. Observ ca "si-au tras" sigla. Sigla e veche... e istorica si au reintrodus-o acum. N-ai vazut seria de filmulete de pe site-ul ninja-h2.com? ________________________________________ Nu stiu ce sa cred cu motocicleta asta... imi place ca e.... diferita. Nu mai seamana cu nimic din ce vedem pe strada. Dar mai trebuie ceva timp ca sa imi placa felul in care arata Nu imi place in primul rand ca nu are carena inferioara. In rest, e SF si mai dureaza pana ma acomodez cu design-ul. Editat Septembrie 30, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Bascula monobrat, ambreiaj hidraulic, cadru trellis, frane Brembo radiale cu etrieri monobloc... unde am mai vazut astea? Serios? Sunt marci inregistrate Duc sau cum? Cadrul intr-adevar e suspicios dar restul au fost utilizate de altii destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Bascula monobrat, ambreiaj hidraulic, cadru trellis, frane Brembo radiale cu etrieri monobloc... unde am mai vazut astea? La KTM 1290 SuperDuke R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) @PzKpfW : Ce vorbeam noi pe F1,e un game changer sau nu? Eu zic ca da. Voi fi hater si voi spune ca cel mai interesant lucru la ea e integrarea turbinei pe un model standard Mai departe, vreau sa ma conving de urmatoarele: - cum reusesc sa transmita 300cp la asfalt printr-o suprafata de contact de ~100cm² - unde poti sa mergi cu ea? Freeride pe circuit exclusiv? Ma gandesc la tine, Pagani Zonda R. - si mai ales, care este fiabilitatea unui motor supercharged in timp si ce garantie ofera Kawasaki. Uzura cutiei si a transmisiei sunt foarte mari. Deja mergem cu mult peste ceea ce se foloseste in MotoGP (unde motoarele dezvolta intre 240 si 250cp). Probabil motoreta va veni limitata, iar daca ii scoti limitarea esti pe barba ta. Vezi ce s-a intamplat si cu Nissan GT-R. Oricum, faptul ca au scos modelul asta in sine este un pas foarte important pentru industria moto japoneza, care n-a mai scos nimic interesant de ani intregi. Si culmea, producatorul cel mai mic** din grupul de 4 straluceste. Bravo lor. Ce face baetii de la 'onda? ** in ceea ce priveste profitul diviziei moto. In rest, Kawasaki Heavy Industries se apropie de Honda la cifra de afaceri. Editat Septembrie 30, 2014 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 care este fiabilitatea unui motor supercharged in timp si ce garantie ofera Kawasaki. Uzura cutiei si a transmisiei sunt foarte mari. o fi primul motor turbo? cred ca asta e ultima problema pe care o ai. sa nu-ti inchipui ca cine o sa isi ia motoreta asta o sa faca 60k km, si nici turul europei nu o sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) Serios? Sunt marci inregistrate Duc sau cum? Cadrul intr-adevar e suspicios dar restul au fost utilizate de altii destul. In niciun caz. Au fost folosite si de altii, dar rareori impreuna. Observam doar ca pe cel mai de pret bibelou al lor, pun ce pun altii pe modele standard. Si nu ma refer doar la Ducati aici. La KTM 1290 SuperDuke R ...in 2013, da. Eu ma gandeam la 2007, asa. o fi primul motor turbo? cred ca asta e ultima problema pe care o ai. sa nu-ti inchipui ca cine o sa isi ia motoreta asta o sa faca 60k km, si nici turul europei nu o sa faca. Da, tur de Europa fara faruri e greu de crezut. De-asta ar fi fain de inteles unde poti practic sa mergi cu ea. Si este intr-adevar primul motor moto care vine standard cu supercharger. Cand spun "motor moto" ma gandesc in primul rand la motoare de capacitate mai mica decat cele de pe masini. OK, motorul EcoBoost de 1L de la Ford este tot un motor mic cu turbina, dar este un motor destul de stresat. Iar aici cu atat mai mult. Fortele, turatiile si presiunea sunt in alta liga. Editat Septembrie 30, 2014 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOFLASH.ro Postat Septembrie 30, 2014 Autor Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) Kawasaki a dezvaluit pozele si detaliile despre noul lor model, H2R. Este confirmat ca fiind un model 2015, detine un motor supraalimentat de 998 cm3, racit pe lichid, cu 4 cilindrii in linie. Atentie! Kawasaki H2R dezvolta 296 CP! Motorul supraalimentat a fost dezvoltat de mai multe companii, Kawasaki sustinand „ca a gasit cheia pentru o putere maxima si o acceleratie intensa”! H2R va pune puterea la sol pe o anvelopa slick 120/600R17 fata si 190/650R17 spate, marca Bridgestone, model V01. Super motocicleta vine cu o furca performanta, quick-shifter, ABS profesional si multe altele. Kawasaki Aerospace Company a creat carenajul din fibra de carbon, pentru o eficienta marita a aerodinamicii. Prizele de aer au fost dezvoltate pentru o racire maxima si pentru eliminarea caldurii. Modelul H2 de strada va fi dezvaluit in noiembrie la EICMA. Sursa: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/intermot_2014:_kawasaki_ninja_h2r.html Editat Septembrie 30, 2014 de MOTOFLASH.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 In niciun caz. Au fost folosite si de altii, dar rareori impreuna. Observam doar ca pe cel mai de pret bibelou al lor, pun ce pun altii pe modele standard. Si nu ma refer doar la Ducati aici. ...in 2013, da. Eu ma gandeam la 2007, asa. Da, tur de Europa fara faruri e greu de crezut. De-asta ar fi fain de inteles unde poti practic sa mergi cu ea. Si este intr-adevar primul motor moto care vine standard cu supercharger. Cand spun "motor moto" ma gandesc in primul rand la motoare de capacitate mai mica decat cele de pe masini. OK, motorul EcoBoost de 1L de la Ford este tot un motor mic cu turbina, dar este un motor destul de stresat. Iar aici cu atat mai mult. Fortele, turatiile si presiunea sunt in alta liga. din cate am inteles eu, au prezentat-o ca fiind track bike only (Ninja H2R). pentru strada va fi prezentata la EICMA, si se va numi Ninja H2, aceasta versiune avand cu 80 de cai mai putini decat H2R-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 296 CP ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.