Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 341
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt sigur ca o sa si vezi vreuna din asta parcata in fata scarii in Drumul Taberei :alcy:

Peste 10 ani asa..

» Post actualizat in 30 Sep 2014 08:17

Observ ca "si-au tras" sigla.

Seamana cu cea de Yamasaki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce plm e uratenia asta???? :)))))

 

 

 

Si in sfarsit s-a anuntat kawasakiul ce il astept inca din 2005! Pacat ca asta pare a fi doar o platforma tehnologica nicidecum ceva pt productie in masa. Cred ca Duc si BMW s-au pus grav pe carti si CADuri sa fie pregatiti cu ceva gata de lansare ca in 2 ani maxim sigur apare o varianta de productie la asta.

 

Eu sunt tare curios in primul rand cum ar trebui sa functioneze aripioarele dat fiind ca motoarele se cam inclina pe curbe. In al doilea rand, ce este cu pompa brembo de langa motor? Are servo la frane? e brake by wire?

Si asta e varianta de productie. Iar cea de strada se lanseaza in cateva ore, sa mai asteptam un pic! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca OMG :bow:

 

Va fi dementiala la 300 de cai.Monstru.

Cat de tare a fost Kawasaki pt faza asta...

Deci au facut un dreambike,motoreta asta va fi pe toate posterele.

 

@PzKpfW :

Ce vorbeam noi pe F1,e un game changer sau nu?

Eu zic ca da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun bun!

Dar unde va concura mobra asta?

Nu exista Supercharged WSBK!


» Post actualizat in 30 Sep 2014 09:28

Ce cauciuc de motoreta e capabil sa reziste la 296 de cai?

reformulez, de cat TC ai nevoie ca sa nu faci highside?

Superchargerul intra DOAR in treapta a 3-a!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"The mirrors as well look like they have been integrated into wings, while the tail section seems to wrap around a rider’s hindquarters."

 

Unde vad astia de la asphaltandrubber oglinzi in pozele alea? Si ce rost ar avea oglinzile la o motocicleta de cursa, care oricum nu e street-legal :) Alea mi se par niste aripi care au tot rol aerodinamic. Poate la varianta de strada sa integreze oglinzile in niste aripi, si sa aiba si rol aerodinamic in acelasi timp.

 

 

Observ ca "si-au tras" sigla.

 

Sigla e veche... e istorica si au reintrodus-o acum. N-ai vazut seria de filmulete de pe site-ul ninja-h2.com?

 

 

________________________________________

 

Nu stiu ce sa cred cu motocicleta asta... imi place ca e.... diferita. Nu mai seamana cu nimic din ce vedem pe strada. Dar mai trebuie ceva timp ca sa imi placa felul in care arata :) Nu imi place in primul rand ca nu are carena inferioara. In rest, e SF si mai dureaza pana ma acomodez cu design-ul.

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bascula monobrat, ambreiaj hidraulic, cadru trellis, frane Brembo radiale cu etrieri monobloc... unde am mai vazut astea?

Serios? Sunt marci inregistrate Duc sau cum?

Cadrul intr-adevar e suspicios dar restul au fost utilizate de altii destul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PzKpfW :

Ce vorbeam noi pe F1,e un game changer sau nu?

Eu zic ca da.

 

Voi fi hater si voi spune ca cel mai interesant lucru la ea e integrarea turbinei pe un model standard ^_^

 

Mai departe, vreau sa ma conving de urmatoarele:

- cum reusesc sa transmita 300cp la asfalt printr-o suprafata de contact de ~100cm²

- unde poti sa mergi cu ea? Freeride pe circuit exclusiv? Ma gandesc la tine, Pagani Zonda R.

- si mai ales, care este fiabilitatea unui motor supercharged in timp si ce garantie ofera Kawasaki. Uzura cutiei si a transmisiei sunt foarte mari. Deja mergem cu mult peste ceea ce se foloseste in MotoGP (unde motoarele dezvolta intre 240 si 250cp). Probabil motoreta va veni limitata, iar daca ii scoti limitarea esti pe barba ta. Vezi ce s-a intamplat si cu Nissan GT-R.

 

Oricum, faptul ca au scos modelul asta in sine este un pas foarte important pentru industria moto japoneza, care n-a mai scos nimic interesant de ani intregi. Si culmea, producatorul cel mai mic** din grupul de 4 straluceste. Bravo lor. Ce face baetii de la 'onda?

 

** in ceea ce priveste profitul diviziei moto. In rest, Kawasaki Heavy Industries se apropie de Honda la cifra de afaceri.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

care este fiabilitatea unui motor supercharged in timp si ce garantie ofera Kawasaki. Uzura cutiei si a transmisiei sunt foarte mari.

o fi primul motor turbo? cred ca asta e ultima problema pe care o ai. sa nu-ti inchipui ca cine o sa isi ia motoreta asta o sa faca 60k km, si nici turul europei nu o sa faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios? Sunt marci inregistrate Duc sau cum?

Cadrul intr-adevar e suspicios dar restul au fost utilizate de altii destul.

 

In niciun caz. Au fost folosite si de altii, dar rareori impreuna.

Observam doar ca pe cel mai de pret bibelou al lor, pun ce pun altii pe modele standard. Si nu ma refer doar la Ducati aici.

 

La KTM 1290 SuperDuke R :D

 

...in 2013, da. Eu ma gandeam la 2007, asa.

o fi primul motor turbo? cred ca asta e ultima problema pe care o ai. sa nu-ti inchipui ca cine o sa isi ia motoreta asta o sa faca 60k km, si nici turul europei nu o sa faca.

 

Da, tur de Europa fara faruri e greu de crezut. De-asta ar fi fain de inteles unde poti practic sa mergi cu ea.

Si este intr-adevar primul motor moto care vine standard cu supercharger. Cand spun "motor moto" ma gandesc in primul rand la motoare de capacitate mai mica decat cele de pe masini. OK, motorul EcoBoost de 1L de la Ford este tot un motor mic cu turbina, dar este un motor destul de stresat. Iar aici cu atat mai mult. Fortele, turatiile si presiunea sunt in alta liga.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki a dezvaluit pozele si detaliile despre noul lor model, H2R.



Este confirmat ca fiind un model 2015, detine un motor supraalimentat de 998 cm3, racit pe lichid, cu 4 cilindrii in linie.



Atentie! Kawasaki H2R dezvolta 296 CP!



Motorul supraalimentat a fost dezvoltat de mai multe companii, Kawasaki sustinand „ca a gasit cheia pentru o putere maxima si o acceleratie intensa”!



H2R va pune puterea la sol pe o anvelopa slick 120/600R17 fata si 190/650R17 spate, marca Bridgestone, model V01.



Super motocicleta vine cu o furca performanta, quick-shifter, ABS profesional si multe altele.



Kawasaki Aerospace Company a creat carenajul din fibra de carbon, pentru o eficienta marita a aerodinamicii. Prizele de aer au fost dezvoltate pentru o racire maxima si pentru eliminarea caldurii.



Modelul H2 de strada va fi dezvaluit in noiembrie la EICMA.



Sursa: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/intermot_2014:_kawasaki_ninja_h2r.html


post-85744-0-44539000-1412072415_thumb.jpg

post-85744-0-19574100-1412072420_thumb.jpg

post-85744-0-18696800-1412072424_thumb.jpg

Editat de MOTOFLASH.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In niciun caz. Au fost folosite si de altii, dar rareori impreuna.

Observam doar ca pe cel mai de pret bibelou al lor, pun ce pun altii pe modele standard. Si nu ma refer doar la Ducati aici.

 

 

...in 2013, da. Eu ma gandeam la 2007, asa.

 

Da, tur de Europa fara faruri e greu de crezut. De-asta ar fi fain de inteles unde poti practic sa mergi cu ea.

Si este intr-adevar primul motor moto care vine standard cu supercharger. Cand spun "motor moto" ma gandesc in primul rand la motoare de capacitate mai mica decat cele de pe masini. OK, motorul EcoBoost de 1L de la Ford este tot un motor mic cu turbina, dar este un motor destul de stresat. Iar aici cu atat mai mult. Fortele, turatiile si presiunea sunt in alta liga.

din cate am inteles eu, au prezentat-o ca fiind track bike only (Ninja H2R). pentru strada va fi prezentata la EICMA, si se va numi Ninja H2, aceasta versiune avand cu 80 de cai mai putini decat H2R-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...