Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

 "se bate cap în cap" cu ceea ce se predă la nivel universitar. 

Asta se intampla cand inveti pe de rost si inghiti ca pelicanul tot ce ti se baga pe gat. Daca ai avea spirit critic si ti-ai mai pune intrebari pe marginea a ceea ce se preda la nivel universitar, poate ca lucrurile ar deveni mai clare. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 16.02.2023 la 9:38, xt600 a spus:

Toata lumea stie ca sunt crema (cel putin in teorie), am spus-o si eu de cateva ori pe acest forum. Ceea ce am sustinut si sustin, este ca sunt piloti de nivel MotoGP si in alte competitii. Tu neurmarind acele competitii, vorbesti din auzite, eu vorbesc pe ce vad si pot sa compar.

 

Aici vezi ca ai o fractura de logica: nu poti compara o motocicleta dintr-o competitie cu componente din alta competitie (de ex.R1 din WSBK cu frane si pneuri de MotoGP), este absurd asa ceva.

 

Cum ii spuneam mai sus colegului, lucrurile stau diferit, dar pentru ca va bagati in subiecte despre care nu aveti habar, ati mustact-o si tu si Panzer.

Pai ori sunt crema ori sunt mai multe creme si in alte competitii :)

Crema = the  best - sunt cei mai buni piloti din lume.Si continui sa sustin.Nu,in opinia mea nu sunt piloti la alte competitii care sa fie egali sau superiori.Am dat argumente - orice pilot plecat din gp (de nevoie,la sfarsit de cariera),a mers in sbk etc si a rupt (vezi nu mai departe de Bautista),adica oamenii sunt proven,si reciproca e valabila invers ca sa zic asa : orice (mare) speranta venita prin gp din alte competitii ,a facut calcatul praf.Ultimul ala venit la Yamaha,am uitat numele lui.Nu trebuie sa urmaresc competitia ca sa imi fac o parere.Nu trebuie sa urmaresc Nascar ca sa imi dau seama ca sunt piloti mai slabi decat in F1.

 

Da-mi si tu argumente cu exemple de piloti din aia buni din sbk care veniti in gp etc au mers decent macar in primii 10,nu sa ia campionatul cum fac cei plecati din gp.Te ascult.Si atunci o sa fiu de acord cu tine.

 

Pai si normal ca nu poti compara ! Am si zis asta - e ca Brusli il bate pe Vandam - o comparatie de coltul blocului !

Dar acum te intreb - cine a fost cel care a venit cu prostia ca "uite,uite,vai sbk e la 1.5s de timpul lui Q din cursa de la Portimao,prin urmare ce rost are sa bagi 60,70 mil/an daca ele sunt aproximativ la fel de performante?" EU?

Eu dimpotriva am zis tot timpul - e o comparatie aberanta.iar un prototip de gp are date mult superioare - putere frane masa etc etc etc.Si sunt atatea si atatea variabile in joc - repet - gumele prima,pilotul conditiile de pista anotimpuri diferite samd samd incat comparatia e efectiv aberanta.

Asta am sustinut tot timpul - acum vii si imi reprosezi tu mie comparratia?Aahahhaha.Buna logica ta.

 

Nu m-am bagat in "subiecte despre care nu am habar",eu tocmai ca am zis ca nu stiu despre ce e vorba cu Kodak and shit.Nu ma baga aici ca nu ma amestec,eu vorbeam despre cu totul altceva cu colegu voi ati ajuns sa va incontrati pe niste prostii.Don't care.

Acum 22 ore, damager a spus:

destul offtopic... sa vina Portimao

exact

deja o dam din fanta'n cola

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

I was struggling with the acceleration because it was very nervous, it was very difficult to open full throttle because the bike was moving a lot and sliding a lot. The same moment we solved it, we changed that part of the acceleration, everything was like using the 2022 bike but with more speed. So, it’s already on a good level. Now, my focus will be to have another step in front. The only thing that is missing is the handling, because the handling of the 2022 bike was a bit easier. This one is more aggressive, more nervous. But it’s something we can focus on in Portimão because it’s a track where the handling is very important.

Ducati ramane cel mai bun pachet si pt 2023

Acum sa vedem daca restul se vor putea ridica cat de cat ca sa il conteste.

Hai cu egalarea !

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method James Tosland, Colin Edwards au fost campioni in WSBK si in motoGp nu au facut mare lucru.

 

Vice versa insa: Checa, Biaggi, Bautista, piloti care buni/decenti prin MotoGP in in WSBK au devenit campioni

 

 

Sa fiu scuzat, Colin Edwards a terminat camionate in motogp pe odata 4, de 2 ori pe 5, de 2,ori pe 7 si de 2 ori pe 9

Melandri a participat in ambele competitii cel mai sus a fost pe 2 in ambele.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Absolut. Ai dreptate. Eu prost, tu deștept cu spirit critic.

 

Motocicletele de MotoE

 

image.thumb.png.f5009e9cca7bbae1b4914e42817193d8.png image.thumb.png.d9ebca409b6be0c6e6159fe05c5c0def.png image.thumb.png.dc199fe0b86598063bac24408a321935.png

n-am mai urmarit, acum ceva timp daca o punea jos cineva si se aprindea un bec rosu se oprea cursa.

 

mai e asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

@Method James Tosland, Colin Edwards au fost campioni in WSBK si in motoGp nu au facut mare lucru.

 

Vice versa insa: Checa, Biaggi, Bautista, piloti care buni/decenti prin MotoGP in in WSBK au devenit campioni

 

 

Sa fiu scuzat, Colin Edwards a terminat camionate in motogp pe odata 4, de 2 ori pe 5, de 2,ori pe 7 si de 2 ori pe 9

Melandri a participat in ambele competitii cel mai sus a fost pe 2 in ambele.

My point exactley.

Deci din moment ce piloții care vin din sbk nu fac mare lucru în gp dar cei care vin din gp iau campionatul in sbk...unde sunt piloții mai buni?

 

Sa ne spună acum colegul care susține contrariul...sa ne dea exemple de piloti veniți din sbk care au rupt norma in gp.

Cred ca pana la urma e o concluzie penibil de normala ce am zis eu insa unii efectiv nu vor sa înțeleagă...insa faptul ca un fan al altei competitii accepta sau nu realitatea,asta nu schimba situația de fapt.

 

Eu o înțeleg și pe asta cu fanii și faptul ca o competiție precum e sbk poate e mai spectaculoasa sau idk unora le place mai mult,nu știu nu cunosc competitia respectiva.Dar sa păstrăm totuși simțul realității zic.

În gp e crema piloților și asa va fi și pe viitor.E și normal sa fie asa având în vedere nivelul din gp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

 

Sa ne spună acum colegul care susține contrariul...sa ne dea exemple de piloti veniți din sbk care au rupt norma in gp.

Ai o perceptie superficiala si total eronata asupra fenomenului. Sa o luam pe rand:

1. Nu stii nimic despre WSBK: format, regulament, circuite, piloti, nic, nic, nic. Esti ultima persoana care ar trebui sa faca afirmatii, comparatii si judecati de valoare, referitoare la cele doua competitii. Intri pe un teren minat ca panzerul... nici o aluzie la colegul, doar un joc de cuvinte. 

2. Nu cred ca citesti cu atentie ceea ce scriu (nici nu cred ca te intereseaza ceea ce scriu. Ca si colegul de mai sus, ai deja set up-ul facut si esti chitit sa contrazici orice nu se pupa cu teoria ta) sau daca ai citit, nu ai inteles ceea ce am scris. Arata-mi te rog, unde am spus ca cei veniti din SBK au rupt norma. NUUUUU! Am spus doar ca, sunt si in alte competitii piloti care au nivel de MotoGP. Cu alte cuvinte, care ar face fata in MotoGP, fara probleme. Care ar putea fi adusi in MotoGP. Nu am spus ca acei piloti s-ar bate neaparat la titlu sau la un loc pe podium, la final de campionat, dar ar fi, ca nivel de performanta, in rand cu pilotii facuti de mamica lor in MotoGP. Ca sa nu mai spun ca sunt vreo doi in MotoGP care nu au ce cauta acolo. Bine ar fi sa te uiti si la alte competitii. Vei avea o perceptie mai larga a fenomenului numit motorsport. Si pentru ca am ajuns aici, trecem la punctul

3. Ai o intelegere limitata asupra conceptului de performanta intr-o competitie, de orice gen ar fi ea. La tine totul se reduce la titluri si nr de titluri, astfel ca nu vezi decat partea goala a paharului.  @Cavaleru a dat niste exemple foarte bune... Colin Edwards, de pilda... tu vezi doar ca Edwards nu a luat titlul in MotoGp, dar daca te uiti la palmaresul lui, chiar si in conditiile in care era pilot nr 2 la Yamaha (si mai facea munca de testare in cursa, pentru tribun), ei bine, baiatul ala a terminat sezoane la rand in fata  majoritatii pilotilor aflati in competitie la ora respectiva. A terminat pe 4, pe 5, 7, 9, etc a fost toata cariera lui in primii 10, surclasand piloti care nu au facut altceva decat MotoGP. Este cazul care ilustreaza perfect ceea ce sustin eu: anume ca sunt si in alte competitii, piloti cu nivel de MotoGP.  Edwards a ajuns in motomondial, altii, din pacate, nu au sanse sa ajunga . Vezi Rea, Razga... 

4. Faci referire la performantele mai modeste ale pilotilor veniti din WSBK, dar te faci ca uiti (pentru ca nu se potriveste realitatea asta, cu teoriile tale, preferi sa o treci sub tacere) faptul ca toti, toti pilotii veniti din competitia paralela, au ajuns fie la echipe de client (marea majoritate), unele subtiri ca buget si performanta, fie pe post de pilot nr. doi, in echipe de uzina (Edwards, Spies), unde, de cele mai multe ori, erau folositi ca piloti de teste in curse. Nici unul nu a avut o motocicleta si o pozitie contractuala care sa ii permita sa dea adevarata masura a  valorii sale. La Yamaha, Rossi si Lorenzo au fost regi... toata echipa gravita in jurul lor, motocicleta se facea pentru ei, ce sanse ar fi avut Edwards sau Spies sa se implice macar in lupta pentru podium?  Asadar, cand faci analiza succesului sau insuccesului unui pilot, ar fi bine sa iei in discutie toate variabilele, nu doar cele care iti convin. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa nu te poți concentra și sa nu urmărești firul discuției.

Tu vad ca ti ai format deja un pattern,un tipar în care stai și analizezi fiecare cuvințel al cuiva fie eu fie alți colegi,extragi de acolo o afirmatie - o scoți din context,o sucesti tu cum iti da bine si încerci sa o analizezi pana în pânzele albe subliniindu-ti "între timp" inteligenta si/sau cunoștințele în tot felul de domenii.

Când de fapt ai pierdut subiectul discuției!

 

Cel mai bun exemplu e subiectul "Kodak" din care ai făcut o mare dezbatere când fuck...nu avea de fapt nici o legătură cu ce se vorbea.S.a dat o comparație a unei situații de consecințe ale supraspecializarii cu referire la situatia HRC...tu ai început sa bați câmpii despre DSLR uri și mai știu eu ce tampenii încercând sa atragi pe oricine vroia și nu vroia(inclusiv pe mine dar m.am eschivat) în aceasta discuție despre nimic.

Acum observ ca vrei sa procedezi la fel cu sbk și marii rideri de acolo.

Repet dar pt ultima oara : Discuția era despre cu totul alt subiect și anume o afirmatie a unui coleg venita de la un subiect de presa conform căruia moto de gp sunt aprox la același nivel cu cele de sbk,afirmatie contrazisa chiar și de Espeleta.

Printre multele argumente cu care și eu am contrazis aceasta pretinsa egalitate între cele 2 motorete a fost faptul ca timpii au fost obținuți de 2 piloți între care este o vădită diferența de valoare și am tras în continuare concluzia (în limbajul meu-crema) ca exista totodată o clara diferența de valoare între piloții celor 2 discipline.Lucru care se pare ca te-a enervat cumplit și prin urmare te.ai lansat intr.o adanca pledoarie despre beneficiile sbk despre varii piloți din sbk care au ieșit o data pe 6 și o data pe 3 în gp și "eu nu inteleg și eu nu cunosc competiția și slab cunoscator al fenomenului moto dar care își permite sa comenteze samd samd"

Ma frend : 1.nu despre asta era vorba,era vorba de diferența NETA,CLARA de valoare între cele 2 moto și de faptul ca de fapt nu se pot compara real acei timpi,unul dintre motive fiind și diferența de valoare între piloți.

2.tu de fapt încerci sa iei o afirmatie a mea corecta în sinea ei și sa o duci pana în pânzele albe născocind o întreaga polemica din nimic.

 

Nu servesc,mersi.

Eu vorbeam despre altceva nu despre Colin Edwards și/sau alți piloți din sbk.Si oricum acel subiect zic eu ca  a fost dezbătut destul,iar concluzia a tras.o nu noi ci Carmelo.

Hai cu primăvara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 1/26/2023 at 4:12 PM, ENEOS said:

Alpinestars ăștia s-au apucat de făcut direct căști pt gp? 😳

 

On 1/28/2023 at 6:21 PM, Speedy.K said:

iti dai seama ca nu fac nicio casca. Ori au cumparat cu totul un producator mic de casti, ori au semnat un contract cu un producator de casti pentru branduirea cu numele lor.

 

On 1/28/2023 at 6:26 PM, PzKpfW said:

 

Nu, este chiar făcută de ei și vor intra pe piața căștilor. Principalul lor rival (Dainese) produce căști prin marca AGV pe care o deține.

 

Au început direct cu MotoGP-ul pentru vizibilitate și dezvoltare. Pleacă practic de la 0 cu experiența.

Păreri de la Jack Miller și Jorge Martin după ce au folosit la Sepang noua cască produsă de Alpinestars, cască ce a fost dezvoltată in colaborare cu Andrea Dovozioso.

Iar aici căștile ce vor fi utilizate sezonul viitor de către fiecare pilot de la clasa mare. Au schimbat brandul: Aleix Espargaro – acum Kabuto (de la KYT), Fabio Quartararo – HJC (de la Scorpion), Alex Rins – Scorpion (de la Nolan), Pol Espargaro – AGV (de la HJC), Raul Fernandez - Shark (de la HJC), Jorge Martin - Alpinestars (de la Shark), Jack Miller – Alpinestars (de la AGV).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

32 minutes ago, Kagemusha said:

Aleix Espargaro – acum Kabuto

 

Asta parcă avea Remy Gardner anul trecut - și cred că a rămas cu ei în WSBK.

 

image.thumb.png.5efb191cb9acbc04eff1e323195b90dc.png

 

35 minutes ago, Kagemusha said:

 

Nu știu cât de relevante/obiective sunt, având în vedere că sunt sponsorizați de către Alpinestars. Probabil că vor aduna date pentru versiunea "de serie". O abordare corectă - dezvoltare la cel mai înalt nivel al motorsportului. Cum am mai spus, însă: nimic revoluționar sau inovator la casca aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

E greu sa nu te poți concentra și sa nu urmărești firul discuției.

Bati campii! Compari doua competitii, in conditiile in care despre una nu ai habar. Tu realizezi? 

Da, apreciez ca, desi ai muscat putin, nu te-ai bagat mai adanc in discutia aia, asa cum a facut panzerul. Ai inteles ca este un subiect care totusi te depaseste. 

 

In alta ordine de idei, Pedrosa despre cursele de sprint: https://www.gpone.com/it/2023/02/17/motogp/pedrosa-le-gare-sprint-saranno-adatte-a-piloti-come-marc-marquez-e-martin.html

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, PzKpfW said:

Asta parcă avea Remy Gardner anul trecut.

Exact.

 

3 hours ago, PzKpfW said:

Nu știu cât de relevante/obiective sunt, având în vedere că sunt sponsorizați de către Alpinestars.

Nu știu vreun pilot din MotoGP care să nu aibă printre sponsori producătorul de căști.

 

3 hours ago, PzKpfW said:

nimic revoluționar sau inovator la casca aia.

Dar se vor vinde, la fel ca toate celelalte branduri mari.

 

 

 

Și uite o cască de stradă (ce-i drept, singura și open-face) pe care o au deja la vânzare.

 

Editat de Kagemusha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Cavaleru a spus:

n-are MV 10mil.. pot sa dorm linistit :)

Here,here

 

Ar fi fost cel mai aberant salariu ever.Cred ca la 10mil/an avea cel mai prost randament per punct adus din istoria motogp'ului.

Oricum e platit prea bine - in halul in care a plecat de la Yamaha sa fie multumit ca a mai prins o echipa factory (si iata una care e pe o traiectorie destul de ascendenta) - si moka ar fi fost bine daca il primeau decum ca ii dau acelasi salariu cu Aleix.

1.png

O masuratoare destul de empirica din teste - dar care arata diferenta destul de mare de gabarit intre Honda si Yamaha.

Ok,Honda e statica in timp ce Yamaha e in plina accelerare,ceea ce cred ca va contribui si mai mult la inacuratetea masuratorii,dar e o diferenta sesizabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

 

1.png

O masuratoare destul de empirica din teste - dar care arata diferenta destul de mare de gabarit intre Honda si Yamaha.

Ok,Honda e statica in timp ce Yamaha e in plina accelerare,ceea ce cred ca va contribui si mai mult la inacuratetea masuratorii,dar e o diferenta sesizabila.

Pfff... 5 cm diferenta de ampatament, intre ele. Enorm! Spunea si Dovi ca este o motocicleta lunga. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, MirceaB a spus:

Iarta-mi ignoranta, dar nu am auzit de marca asta pana cum si nu inteleg cum a ajuns la ei. Producatorii consacrati de casti nu mai fac material de concurs? Fata de acesti Kabuto, deja KYT par a fi o super marca. 🙈

Dai ceva bani pt reclama și ajungi brand.

 

Nici eu nu am auzit de ei dar cine sunt eu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...