Sari la conținut

Accident Paralela 45


Guzuman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 361
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mda ... dati-va si voi cu parerea din poze... e dus cadrul...

O sa-l pun pe popa sa-i cante "vesnica pomenire"

 

post-33250-0-84200600-1456334773_thumb.jpgpost-33250-0-70826900-1456334784_thumb.jpgpost-33250-0-42688100-1456334795_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand bine ca nu ati patit-o mult mai rau....!!!!

Amu ca vad pozele.... hmmm....

Voi sa va faceti bine cat de curand, apoi vezi tu cum ramane cu Soimul

Cele bune colegu! Pe ...cat mai curand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol moment!

Sanatate maxima va doresc amandurora!

Din pacate au fost mai multe agravante acolo... Popa(ortodox?), Kosh (ateu), Busa (budhista), fata...(nevinovata?)...

Eu am dat de doua ori cu intelijenta de planeta, de era sa ma fac praf. Si tot in luna februarie. De atunci, abia la sfarsit de martie ma urc pe capra, ca deh, superstitiile...

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va recuperati total e important de acum inainte!

Cat il priveste pe popa,avea asigurare valida sau l-a asigurat vreun preafericit ca-i ok si fara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A specificat ca avea popa asigurare si casco la city

Mno,imi cer scuze Rares,am beut deja 2 beri si e efectu' de "carcasa"...

Sorry. :peace:

 

Cel cu Loganul este asigurat la City Insurance, RCA si CASCO.

Stiti ceva de astia?

Scuze again.Amu am vazut!

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as spune ca este cam dauna totala...greu de crezut ca mai poti sa o aduci pe linia de plutire.

Oricum succes cu dosarul si sa va inzdraveniti grabnic. Nu lasati un incident sa va marcheze si sa va defineasca....mai aveti multe de experimentat pe pământul asta, sper doar sa fie numai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu septembrie, off in octombrie si acum tu si catalin in februarie toti accidentati usor datorita lipsei de viteza si toti pe sportive. Multa bafta cu toate problemele sa le rezolvi cat mai repede si astept sa ne vedem cu totii bine intr o vineri sa bem o bere ... sanatate multa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma injurati, dar nu inteleg de ce detaliati acuma post factum cum va simtiti asa rau in legatura cu pasageri.

Iti asumi un risc inainte sa te expui pe tine sau pe alti. Nu dupa ce s-a intamplat ce era posibil sa se intample.

Si vorbim de un caz fericit aici. Bucurati-va intre voi si mergeti mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!
Pasagera va ramane si astazi internata doar ca masura de prevenire si pentru o ultima ecografie, ca sa fim siguri ca este totul ok si dupa 48 de ore de la accident.

Mai acuza ceva mici ameteli, insa acestea sunt normale.

Diseara voi ajunge si eu la ea la spital, plec cu maxi-taxi din bucuresti la 15 si cred ca ajung in ploiesti pe la 16.

Programul de vizita e cam aiurea datorita carantinei.

Desi ea zice nu si nu, eu zic sa-i facem o vizita in seara asta.

Nu stie ca vin, i-am spus ca vin maine :)

E un pic demoralizata ca mai sta si astazi internata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@JAGI

 

Este la fel de "periculos" singur, sau in doi.

 

Daca ti se pare periculos, adica raportul placere/indoiala devine subunitar, nu mergi cu motorul. Simplu.

 

Poate era bun un ABS...

Da, stiu, nu dati cu pietre. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ABS-ul ar fi facut diferenta, nu s-au blocat rotile. Ideea e ca nici n-am avut timp sa pun si frana spate. Adica cat iti ia sa sa pui frana spate? dar n-am mai avut timp fiind probabil focusat pe frana fata, instinctiv.

 

Distanta a fost prea mica.

Dar habar n-am acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@JAGI

 

Este la fel de "periculos" singur, sau in doi.

 

Daca ti se pare periculos, adica raportul placere/indoiala devine subunitar, nu mergi cu motorul. Simplu.

 

Poate era bun un ABS...

Da, stiu, nu dati cu pietre. :)

Ai avut tu femeia iubita accidentata grav si ai ajuns la concluzia asta? Nu vorbesc de julituri. Eu vorbesc din experienta mea si a altor cunoscuti. Sa vezi ce misto e sa-ti rupi ambele miini , doamna imobilizata, si sa nu ai cu ce te sterge la popou!! Sau invers.

 

Legat de dinamica accidentului, eu zic ca au avut noroc ca roata fata nu a pierdut aderenta si nu au cazut inainte de impact. Se putea intimpla asta, dadeau cu corpul direct in masina.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ABS-ul ar fi facut diferenta, nu s-au blocat rotile. Ideea e ca nici n-am avut timp sa pun si frana spate. Adica cat iti ia sa sa pui frana spate? dar n-am mai avut timp fiind probabil focusat pe frana fata, instinctiv.

 

Distanta a fost prea mica.

Dar habar n-am acum...

Tocmai aici este ideea ABS-ului combinat. Frinai doar cu fata si baga el si spatele (modelul BMW). La Honda este exact pe dos: franezi cu spatele si baga el si fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La URGENTA subconștientul este foarte rapid.

0.3-0.4s.

Si-ti strange frana fata, daca esti cu 1-2 degete pe ea.

 

Dar poate sa-ti ia 1-2s, daca esti cu gândurile duse, sa constientizezi, sa intelegi, sa decizi ce frana si cat s-o actionezi si sa iei o decizie de virare si evitare a coliziunii.

Sunt prea multe decizii in acelaşi timp.

Nici nu închizi gazul de obicei.

 

Si daca nu strângi si ambreiajul odată, motorul continua sa împingă puternic (mai ales la cilindreele mari), iar frana fata nu este eficienta cat ar trebui.

 

Cam asta este realitatea daca nu esti antrenat special pentru asa ceva, sau pregătit.

 

In 10 ani am pățit-o de 4-5 ori.

Noroc (uneori norocul ti-l faci) cu ABS-ul si reflexul de a sta cu degetele pe comenzi, prin trafic.

 

De cazut, am cazut doar pe smârcâzul sfeclei m..., anul trecut, cu un motor fără ABS si cu fiimea-n spate. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai aici este ideea ABS-ului combinat. Frinai doar cu fata si baga el si spatele (modelul BMW). La Honda este exact pe dos: franezi cu spatele si baga el si fata.

CBS-ul la Honda functioneaza si invers si banuiesc ca si cel la BMW la fel. Altfel era combinat doar fata sau combinat doar spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata spune ca inainte de impact nu s-a mai auzit motorul. Deci am tras si ambreajul. Ideea e ca unde vad ca-i pericol inainte sa ma apropii de zona, intru la mers de oras, adica 2 degete pe ambreaj si 2 pe frana fata. M-am invatat asa. Asa merg si prin localitati. Probabil treaba asta ne-a salvat viata la amandoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBS-ul la Honda functioneaza si invers si banuiesc ca si cel la BMW la fel. Altfel era combinat doar fata sau combinat doar spate.

 

Bine zis "banuiesc".

La BMW pedala de frana actioneaza doar frana spate (*). Maneta de frana actioneaza frana fata si putin din frana spate. Pentru franarea de urgenta, tragi ambreiajul, calci pedala blana (si nu-i dai drumul) si strangi maneta progresiv (adica nu brusc la maxim, ci lasi suspensia sa se incarce).

 

(*) LT-ul se pare ca a fost o exceptie, nu sint sigur despre GT/L, poate ne lamureste vreun posesor ?

 

http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/technology_new/item_abs.html&notrack=1

 

BMW Motorrad uses various ABS braking systems depending on the type of motorcycle. The F 650 GS and F 650 GS Dakar are the only single cylinder bikes to provide ABS optionally. In the K Series and the flat twin "boxer" models, two different types of the BMW Motorrad Integral ABS are used: the touring bike K 1200 LT is fitted with the ABS with full integral function, while all other models have the part integral function.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine zis "banuiesc".

La BMW pedala de frana actioneaza doar frana spate (*). Maneta de frana actioneaza frana fata si putin din frana spate. Pentru franarea de urgenta, tragi ambreiajul, calci pedala blana (si nu-i dai drumul) si strangi maneta progresiv (adica nu brusc la maxim, ci lasi suspensia sa se incarce).

 

(*) LT-ul se pare ca a fost o exceptie, nu sint sigur despre GT/L, poate ne lamureste vreun posesor ?

 

http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/technology_new/item_abs.html&notrack=1

 

BMW Motorrad uses various ABS braking systems depending on the type of motorcycle. The F 650 GS and F 650 GS Dakar are the only single cylinder bikes to provide ABS optionally. In the K Series and the flat twin "boxer" models, two different types of the BMW Motorrad Integral ABS are used: the touring bike K 1200 LT is fitted with the ABS with full integral function, while all other models have the part integral function.

Asa arata frina Integral ABS la modele vechi RT.
Modelul ABS III lucreaza cu fata/spate simultan indiferent de actionare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...