Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi daca ai vreun cod de producator pe pistoane. Daca il gasesti, ori dai mail la producator, ori alegi din catalogul lor segmentii, in functie de cod.

Sau vorbeste cu Buduru si intreaba-l ce pistoane a pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate vad ambele sunt pentru alezaj de 76mm, nu vad cum ar merge pe cilindri de 76+1 mm...

daca era ar fi scris direct 77.. ca am vazut segmenti de 77. 78. etc.. Ma gandesc ca a scris 76 cat e valoarea actuala si +1 pentru ca atata e in plus fata de stoc. Nu stiu, doar imi dau cu parerea. Sper sa ma contrazica cineva cu argumente clare si sa nu cumpar segmentii gresiti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

O revopsit careva dintre voi 954 galben / albastru, codurile de culoare Y-163P si PB-257M.

Ce vopsea ati folosit?

 

3 vopsele am incercat deja si ori o iesit alta culoare, ori nu acoperea suficient de bine adica era prea transparenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cele din urma m-am hotarit, cu greu, sa vind motoreta.

Asa cum s-au plins unii ca nu exista un 954 de seama, de vinzare, iata ca o aparut una:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-954%20rr%20cbr%20fireblade%20900-din-2002-537541.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cele din urma m-am hotarit, cu greu, sa vind motoreta.

Asa cum s-au plins unii ca nu exista un 954 de seama, de vinzare, iata ca o aparut una:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-954%20rr%20cbr%20fireblade%20900-din-2002-537541.html

O motoreta SUPER ingrijita si intretinuta.....RECOMAND

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR 1000RR 2008, sau 2009. alea cu dintii de la pinionul de pe vibrochen decaliti si care se tocesc in 4000km, si la care vibrochenul nu se unge suficient, sau cu pistoanele rateu ce pierd ulei, si lista poate continua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O revopsit careva dintre voi 954 galben / albastru, codurile de culoare Y-163P si PB-257M.

Ce vopsea ati folosit?

 

3 vopsele am incercat deja si ori o iesit alta culoare, ori nu acoperea suficient de bine adica era prea transparenta.

 

Un UP pentru intrbarea aceasta.

 

Vopselele cu care am incercat o fost standox si dupont.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un UP pentru intrbarea aceasta.

 

Vopselele cu care am incercat o fost standox si dupont.

Cate straturi au fost din dupont?...si din standox?...daca s-a facut amestecul computerizat..imposibil sa nu acopere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din dupont stiu ca din 3 straturi nu acoperea suficient de bine, abea de la al 6-lea strat, dar deja arata ca coaja de lamaie.

din standox nu stiu...nu eu m-am ocupat si nu ma pricep mai deloc la vopsit

 

vopseaua o fost preparat in magazin, dupa "reteta" de pe calculator, dar manual oarecum.

 

problema e ca nu stiu de unde vine problema,de la vopsea sau de la vopsitor :P

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din dupont stiu ca din 3 straturi nu acoperea suficient de bine, abea de la al 6-lea strat, dar deja arata ca coaja de lamaie.

din standox nu stiu...nu eu m-am ocupat si nu ma pricep mai deloc la vopsit

 

vopseaua o fost preparat in magazin, dupa "reteta" de pe calculator, dar manual oarecum.

 

problema e ca nu stiu de unde vine problema,de la vopsea sau de la vopsitor :P

 

 

 

 

E de la vopsitor..6 straturi este deja exagerat...acuma nu vreau sa invat eu pe nimeni cum sa isi faca meseria.dar cu o pregatire buna(curatat,degresat,grunduit)..nu cred ca din 3 straturi max sa nu acopere....

Editat de art
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am comandat zilele astea o alarma spy 5000m de pe ebay (nu o fi cea mai buna dar atat mi-am permis cu pager). Intrebarea mea este daca a mai montat cineva ceva similar pe un 954. Am citit pe net ca sunt notorii pentru instructiunile extrem de vagi. Asa ca orice sfat e binevenit :)

Editat de tene_razvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de ceva timp am pus ochii pe un 954 RR. Experienta am cat decat pe un f4i, consider ca sunt capabil sa o "stapanesc", deci nu ma intereseaza aspecul asta.
Am inteles ca este o motocicleta foarte reusita, as dorii si eu un feedback de la cativa posesori, ce "bube" are, consum, pret consumabile, etc

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte veche, o minune sa gasesti una nematrasita. MAi e o problema ff grava, are propulsorul foarte bombat in zona alternatorului, la o cazatura, chiar minora, daca ia un bolovan, o umflatura in asfalt, se sparge carterul inferior. Oamenii il repara punind un alt carter inferior din dezmembrari si-l vind. Motorul acela, 99%, nu va avea viatza lunga. In rest, e super OK, supermotocicleta. Dar, nu uita, la multele jdemii de km, suspensiile s-au uzat, costa multe sute de euro sa le servisezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de la cine o iei.....pai pana in 2003 s-au facut astea..vezi ca sunt din 2002 care nu au sonda lambda..si ei spun ca sunt din 2003...numa 2003 are sonda...apoi..nu sunt asa e vechi este mai bine spsu uzate...moral:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As mai adauga nevoia acuta de amortizor voblaj la acest model. Daca motorul nu vine echipat cu asa ceva, vei avea de dat cam 150-200 euro pe un amortizor bun.

La majoritatea se observa o bataie ce provine de la ambreiaj. Daca tragi maneta, bataia dispare.

Intinzatoarele de lant is caca. Dar asta o stii si de la f4. Motorul se incinge in oras de te epileaza la picioare. Caldura se transmite direct pe cadru si frige. Se poate rezolva cu intrerupator montat pe firele de la ventilator dar e improvizatie.

Discurile de frana fata sunt foarte mari in diametru. Daca nu stii ce faci e foarte usor sa atingi discul cand urci motorul pe o platforma moto (la suportul rotii fata) si sa strambi discul. Is patit. E nasty, franele sublime de 954 devin niste vibratoare de (cuvant urat). Sa verifici neaparat franarea.

Asculta de jagi, is cam obosite dar la ce buget dispui nu vei gasi alternative mai bune.

Esti cam arogant daca tu consider ca o stapanesti cu ghilimele si nu te intereseaza acel aspect. Afirmatiile de genul spun exact opusul despre tine. Motorul trage linear si nu e tocmai R1 dar un 954 intretinut, fara modificari are pana in 130 cp la roata. Puterea vine mult mai repede decat la polizoare de 600 pe cand greutatea lui e aceeasi cu cea de f4 ce reuseste sa puna pe asfalt vreo 95 cp cumva la 11k rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea: e o motocicleta cu care te poti acomoda usor, daca ai ceva experienta.



uite un exemplar aparent bun: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-954%20rr%20cbr%20fireblade%20900-din-2002-537541.html

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...