ZLD_moto Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Ok deci nu am voie sa intreb daca are cineva o chichita de piesa care se gaseste doar pe 900RR (in postura de posesor de acest tip de motocicleta) si am voie sa vand PIESE ca si bisnitar sau cum sa numesc... Daca ar fi sa ma iau dupa logica ta tu nu prea ai de ce sa mai scrii pe topicul asta, deocamdata esti wannabe posesor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 De fapt, eu n-am avut niciodata motor, n-am nici A-ul. Doar ma bag in seama pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 relax dudes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 (editat) ZLD, acel suport este facut de mine, deci termenul "bisnitar" este gresit folosit Bisnitar este sa cumperi eftin dintr-o parte si sa vinzi mai scuNp in alta parte. Adica negustorie carevasazica. Daca doresti sa folosesti motocicleta doar tu, fara pasager, poti scoate scaritele spate si suporturile dar vei avea nevoie de un alt suport. Asta daca nu decizi ca este ok suportul de scarita dreapta. Dupa mintea mea este cam mare, greu si urat. Pot sa fac si altele, nu doar unul Editat Octombrie 31, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Salutare !!! stie cineva cauciuc .SH. de fata pentru Cbr 900 RR Din-95 120/70/16 .la pret bun ????? ASFALT USCAT ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Cred ca este 130 cu 16 guma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Cred ca este 130 cu 16 guma. Da ai dreptate !!!!!! astaz am verificat si asa ie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Ia-ti unul nou si cat mai moale, altfel risti sa iei la pret "bun" o guma de lemn cu care sa pupi planeta la o frana mai serioasa. Eu nu mi-as pune second pe fata din simplul motiv ca pe dimensiunile astea gasesti doar gume SH foarte vechi. Bridgestone, Metzeler si Pirelli parca mai fac inca dimensiunea asta. Asculta un om patit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Ia-ti unul nou si cat mai moale, altfel risti sa iei la pret "bun" o guma de lemn cu care sa pupi planeta la o frana mai serioasa. Eu nu mi-as pune second pe fata din simplul motiv ca pe dimensiunile astea gasesti doar gume SH foarte vechi. Bridgestone, Metzeler si Pirelli parca mai fac inca dimensiunea asta.Asculta un om patit! Mersi penrtu sfatul tau , cred ca asa si fac iau unu nou ie mai sigur. Mesaj completat Ia-ti unul nou si cat mai moale, altfel risti sa iei la pret "bun" o guma de lemn cu care sa pupi planeta la o frana mai serioasa. Eu nu mi-as pune second pe fata din simplul motiv ca pe dimensiunile astea gasesti doar gume SH foarte vechi. Bridgestone, Metzeler si Pirelli parca mai fac inca dimensiunea asta.Asculta un om patit! Mersi penrtu sfatul tau , cred ca asa si fac iau unu nou ie mai sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Revin si eu cu o problema, am facut un drum mai lung cu pasager mai mult pe serpentine unde am mers mai mult in frane de motor etc.Faza e ca la destinatie pasagerul s-a plans de miros de gaze de esapament care era aproape sufocant insa mai mult pe serpentine s-a intamplat asta.Intr-un fel m-am gandit ca asa ar trebui sa se intample deoarece pe serpentine mergi mai turat si cu viteza mai mica (decat in linie dreapta de ex) insa pana acum nu am mai patit sa mi se planga pasagerul din cauza asta desi am mers si cu vechiul 954 la fel si la el nu s-a intamplat.Am analizat si evacuarea (yoshimura), e putin inegrita fix la iesire insa normal...in rest nu are nici o fisura sau pierdere.Fum nu scoate, ulei nu mananca insa miroase..miros pe care il sesizez si eu mai puternic cand este motorul rece..astept idei si sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Rezolvare simpla: mergi fara pasager. Incearca s-o vrajesti fara s-o plimbi pe serpentine. E mai sigur. Asculta un om patzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Pentru mine asta nu e solutie, cat despre vrajit...poate functioneaza pentru altii mersul cu motorul mana in mana cu vrajitul.Mersi de raspuns, daca se poate viitoarele raspunsuri (daca vor mai fi) sa fie la obiect...asa ar fi utile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 salve din pacate nu prea cred ca ai ce sa faci probabil turbulentele de aer aduc gazele de evacuare spre pasager se intampla la mai multe motociclete, in special hornetul are o problema foarte grava in privinta asta probabil sunt mai mutle elemente care contribuie: viteza de deplasare ..lungimea si pozitia evacuarii daca ma gandesc bine evacuarea care o ai e foarte lunga si se apropie mult de codita in sus ..o solutie poate fi scurtarea ei cu 10-15cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Rezolvare simpla: mergi fara pasager. Incearca s-o vrajesti fara s-o plimbi pe serpentine. E mai sigur. Asculta un om patzit. Credeam ca solutia e depasirea vitezei de 30 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 salve din pacate nu prea cred ca ai ce sa faci probabil turbulentele de aer aduc gazele de evacuare spre pasager se intampla la mai multe motociclete, in special hornetul are o problema foarte grava in privinta asta probabil sunt mai mutle elemente care contribuie: viteza de deplasare ..lungimea si pozitia evacuarii daca ma gandesc bine evacuarea care o ai e foarte lunga si se apropie mult de codita in sus ..o solutie poate fi scurtarea ei cu 10-15cm mersi de reply.evacuarea este scurtata iar pe fostul 954 aveam un Hurric cam la fel de scurt, nu stiu ce sa zic insa ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul si din cauza asta sa scoata mai multe noxe.Mai testam si mai vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Am patit-o si eu cu Hornetul, imi intrau gazele in casca la o anumita viteza. E din cauza amplasarii tobei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Raspunsul e chiar la obiect. Cum te-ai simti daca va tavalitzi amindoi? Sint zeci, sute de cazuri de accidente in 2. Sigur,m tie nu ti se poate intimpla. Sorry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Raspunsul e chiar la obiect. Cum te-ai simti daca va tavalitzi amindoi? Sint zeci, sute de cazuri de accidente in 2. Sigur,m tie nu ti se poate intimpla. Sorry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Raspunsul e chiar la obiect. Cum te-ai simti daca va tavalitzi amindoi? Sint zeci, sute de cazuri de accidente in 2. Sigur,m tie nu ti se poate intimpla. Sorry. ok, ii voi spune sa foloseasca trenul de acum .Acuma pe bune, am inteles parerea ta, folosesti motorul doar pe circuit insa accepta ca sunt altii care il folosesc si pt. alte chestii.Care e legatura ca sunt accidente in 2? Stiu si cum e sa te tavalesti si am cateva zeci de mii de km de mers numai cu pasager, multi imi dau mie sfaturi parintesti insa nu stiu sa isi apere pielea.Orice se poate intampla insa cu pasager merg mai precaut decat singur, pana acum am fost suficient de precaut, stiu ca e un risc insa un risc exista in orice activitate.Nu am nimic de aratat,impresionat sau mai stiu eu ce ci dimpotriva, gandesc cu capul cu care trebuie cand ma urc pe motor.Multumesc de sfaturi dar te rog (a2-a oara) posteaza on topic daca ai ceva de spus ca asa ma faci sa dau explicatii care nu isi au rostul aici. Daca eram si eu sufocat de gazele de pe evacuare ce sfat imi mai dadeai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Are Cineva idee unde segmentez un motor de 954 a inceput sa pape ulei si ma deranjeaza grav mirosul... daca tot este vb de mirosuri Si pe la Ce bani se Arunca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Are Cineva idee unde segmentez un motor de 954 a inceput sa pape ulei si ma deranjeaza grav mirosul... daca tot este vb de mirosuri Si pe la Ce bani se Arunca? Incearca prima data sa schimbi semeringurile de la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Da arde Ulei ideea este ca am o foaie de 70 pe spate si motorul sta destul de turat... sa nu mai vb mersul pe o roata.. vroiam sai fac o revizie adika skimbat lantz distributie segmentare ambreaj si ce mai trebui ca deja a inceput sa sune a lighean motorul Si apropo de compresie stie cineva cat trebuie sa aiba.. ? (954) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Procedura de verificat compresia o vezi in poza. Capitolul 8 din manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Putini din cei mai vechi mai scriu pe aici, imi pare rau sa vad asta... in schimb, apar altii care mai mult strica peisajul decat sa aduca ceva bun. Eh, in fine, asta o fi evolutia. Sau poate nu, si atunci intreb si eu, asa, ca la o halba: ce mai faceti, baieti? Planuri de iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Ma, eu as mai scrie, da' daca nu mai am Blade-ul sunt "tras de urechi". Doar luna viitoare mai trec prin Mures. Te sun atunci sa bem un ceai. Ca plan de iarna, mi-am propus sa termin de crosetat doua perechi de ciorapi din lânã. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.