Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Ok deci nu am voie sa intreb daca are cineva o chichita de piesa care se gaseste doar pe 900RR (in postura de posesor de acest tip de motocicleta) si am voie sa vand PIESE ca si bisnitar sau cum sa numesc...

 

Daca ar fi sa ma iau dupa logica ta tu nu prea ai de ce sa mai scrii pe topicul asta, deocamdata esti wannabe posesor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ZLD, acel suport este facut de mine, deci termenul "bisnitar" este gresit folosit :laugh: Bisnitar este sa cumperi eftin dintr-o parte si sa vinzi mai scuNp in alta parte. Adica negustorie carevasazica.

Daca doresti sa folosesti motocicleta doar tu, fara pasager, poti scoate scaritele spate si suporturile dar vei avea nevoie de un alt suport. Asta daca nu decizi ca este ok suportul de scarita dreapta. Dupa mintea mea este cam mare, greu si urat. Pot sa fac si altele, nu doar unul :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti unul nou si cat mai moale, altfel risti sa iei la pret "bun" o guma de lemn cu care sa pupi planeta la o frana mai serioasa. Eu nu mi-as pune second pe fata din simplul motiv ca pe dimensiunile astea gasesti doar gume SH foarte vechi. Bridgestone, Metzeler si Pirelli parca mai fac inca dimensiunea asta.

Asculta un om patit! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti unul nou si cat mai moale, altfel risti sa iei la pret "bun" o guma de lemn cu care sa pupi planeta la o frana mai serioasa. Eu nu mi-as pune second pe fata din simplul motiv ca pe dimensiunile astea gasesti doar gume SH foarte vechi. Bridgestone, Metzeler si Pirelli parca mai fac inca dimensiunea asta.

Asculta un om patit! :)

 

Mersi penrtu sfatul tau , cred ca asa si fac iau unu nou ie mai sigur.

Mesaj completat

Ia-ti unul nou si cat mai moale, altfel risti sa iei la pret "bun" o guma de lemn cu care sa pupi planeta la o frana mai serioasa. Eu nu mi-as pune second pe fata din simplul motiv ca pe dimensiunile astea gasesti doar gume SH foarte vechi. Bridgestone, Metzeler si Pirelli parca mai fac inca dimensiunea asta.

Asculta un om patit! :P

 

Mersi penrtu sfatul tau , cred ca asa si fac iau unu nou ie mai sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu o problema, am facut un drum mai lung cu pasager mai mult pe serpentine unde am mers mai mult in frane de motor etc.Faza e ca la destinatie pasagerul s-a plans de miros de gaze de esapament care era aproape sufocant insa mai mult pe serpentine s-a intamplat asta.Intr-un fel m-am gandit ca asa ar trebui sa se intample deoarece pe serpentine mergi mai turat si cu viteza mai mica (decat in linie dreapta de ex) insa pana acum nu am mai patit sa mi se planga pasagerul din cauza asta desi am mers si cu vechiul 954 la fel si la el nu s-a intamplat.Am analizat si evacuarea (yoshimura), e putin inegrita fix la iesire insa normal...in rest nu are nici o fisura sau pierdere.Fum nu scoate, ulei nu mananca insa miroase..miros pe care il sesizez si eu mai puternic cand este motorul rece..astept idei si sugestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve

din pacate nu prea cred ca ai ce sa faci

probabil turbulentele de aer aduc gazele de evacuare spre pasager

se intampla la mai multe motociclete, in special hornetul are o problema foarte grava in privinta asta

 

probabil sunt mai mutle elemente care contribuie: viteza de deplasare ..lungimea si pozitia evacuarii

 

daca ma gandesc bine evacuarea care o ai e foarte lunga si se apropie mult de codita in sus ..o solutie poate fi scurtarea ei cu 10-15cm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvare simpla: mergi fara pasager. Incearca s-o vrajesti fara s-o plimbi pe serpentine. E mai sigur. Asculta un om patzit.
Credeam ca solutia e depasirea vitezei de 30 km/h. lol-016.gif
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve

din pacate nu prea cred ca ai ce sa faci

probabil turbulentele de aer aduc gazele de evacuare spre pasager

se intampla la mai multe motociclete, in special hornetul are o problema foarte grava in privinta asta

 

probabil sunt mai mutle elemente care contribuie: viteza de deplasare ..lungimea si pozitia evacuarii

 

daca ma gandesc bine evacuarea care o ai e foarte lunga si se apropie mult de codita in sus ..o solutie poate fi scurtarea ei cu 10-15cm

mersi de reply.evacuarea este scurtata iar pe fostul 954 aveam un Hurric cam la fel de scurt, nu stiu ce sa zic insa ma gandeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul si din cauza asta sa scoata mai multe noxe.Mai testam si mai vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul e chiar la obiect. Cum te-ai simti daca va tavalitzi amindoi? Sint zeci, sute de cazuri de accidente in 2. Sigur,m tie nu ti se poate intimpla. Sorry.

ok, ii voi spune sa foloseasca trenul de acum :moto: .Acuma pe bune, am inteles parerea ta, folosesti motorul doar pe circuit insa accepta ca sunt altii care il folosesc si pt. alte chestii.Care e legatura ca sunt accidente in 2? Stiu si cum e sa te tavalesti si am cateva zeci de mii de km de mers numai cu pasager, multi imi dau mie sfaturi parintesti insa nu stiu sa isi apere pielea.Orice se poate intampla insa cu pasager merg mai precaut decat singur, pana acum am fost suficient de precaut, stiu ca e un risc insa un risc exista in orice activitate.Nu am nimic de aratat,impresionat sau mai stiu eu ce ci dimpotriva, gandesc cu capul cu care trebuie cand ma urc pe motor.Multumesc de sfaturi dar te rog (a2-a oara) posteaza on topic daca ai ceva de spus ca asa ma faci sa dau explicatii care nu isi au rostul aici.

Daca eram si eu sufocat de gazele de pe evacuare ce sfat imi mai dadeai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are Cineva idee unde segmentez un motor de 954 a inceput sa pape ulei si ma deranjeaza grav mirosul... daca tot este vb de mirosuri ;) Si pe la Ce bani se Arunca?

Incearca prima data sa schimbi semeringurile de la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da arde Ulei ideea este ca am o foaie de 70 pe spate si motorul sta destul de turat... sa nu mai vb mersul pe o roata.. vroiam sai fac o revizie adika skimbat lantz distributie segmentare ambreaj si ce mai trebui ca deja a inceput sa sune a lighean motorul

 

Si apropo de compresie stie cineva cat trebuie sa aiba.. ? (954)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putini din cei mai vechi mai scriu pe aici, imi pare rau sa vad asta... in schimb, apar altii care mai mult strica peisajul decat sa aduca ceva bun. Eh, in fine, asta o fi evolutia.

 

Sau poate nu, si atunci intreb si eu, asa, ca la o halba: ce mai faceti, baieti? Planuri de iarna? :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, eu as mai scrie, da' daca nu mai am Blade-ul sunt "tras de urechi". levitation.gif

Doar luna viitoare mai trec prin Mures. Te sun atunci sa bem un ceai. peace-0029.gif

Ca plan de iarna, mi-am propus sa termin de crosetat doua perechi de ciorapi din lânã. yeah-0067.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...