Jump to content

Recommended Posts

Caut sa schimb claxonul de motocicleta, cu unul care se aude mai tare dar care e mai compact (si mai ieftin) decat ceva de genul Stebel si care e rezistent si la apa in caz ca ma prinde ploaia.

Am citit pe alte forumuri ca unii recomandau claxoane de Mercedes sau BMW, modele mai vechi, de la dezmembrari.

 

Stie cineva daca poate fi asa ceva legat la motocicleta si ce modificari ar fi necesare la sistemul electric ca sa functioneze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

octavia 2 are un claxon de scoala mortii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Octavia 2 are claxon bitonal...si din cate stiu, are 2 claxoane, tocmai de aceea se si aude asa tare...

 

Mergi la un parc de dezmembrari si vezi cam ce s-ar potrivi... sigur au cateva pe acolo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu claxoanele auto rezista la apa. S-ar potrivi, trebuie vazut ca exista masini cu claxonul cu o singura borna (legat direct la masa si se intrerupe + prin buton), daca ai comanda pe - ai nevoie musai de unul cu 2 borne. Dar e posibil sa absoarba curent mai mult cel auto si sa parleasca butonul sau sa ai cadere mare de tensiune pe fir din cauza intensitatii mari. Eu imi pusesem la Transalp 2 claxoane din alea "melc" (joase+inalte), cu releu si tot tacamul, insa au cedat repede - ori au fost proaste, ori vibratiile le-au venit de hac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar claxonul de Logan sau Papuc Dacia fac treabă bună, Peugeot e excelent, trebuie doar să pui releu şi să nu insişti cu claxonatul, descarcă bateria mai rapid decât o poate încărca regulatorul. La mine după 10 secunde nu mai avea voce, se auzea leşinat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu merg de 3 ani cu claxon de masina. L-am luat de la o firma de piese auto cu 50 ron. Inafara de faptul ca e cam butucanos sunt multumit din toate p.d.v.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10.10.2019 la 12:39, Kiki a spus:

O porcarie care s-a stricat doua 2 luni in care am dat 10 claxoane.

L-am luat sigilat de la cineva care nu l-a mai montat si care il luase de aici de pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și eu trebuie să schimb claxonul, cel original este slab rău, o să caut unul de mașină. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alea turcesti sau chinezesti sunt slabe rau;in rest,ideal doua (bitonal deci) si daca se poate cele cu goarna,dar nu-i musai,de calitate sa fie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

SH de pe maşini serioase, nu astea fine de acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes folosesc claxoane fiamm, italiene, cica alea sunt the best

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am văzut capabile la Opel şi Pejo mai vechi, Renault a început să pună nişte leşinate piţigăiate la care sârmele sunt incredibil de subţiri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11.03.2016 la 16:28, JCDenton a spus:

cu unul care se aude mai tare dar care e mai compact (si mai ieftin

 

Bardi Auto are o gama de claxoane Hella, singurele care merita si care au un raport bun calitate/pret: https://www.bardiauto.ro/webshop/termeklista/felszerelesi-cikkek/kurtok

 

Doar cele care sunt complet metalice.

La 11.03.2016 la 16:28, JCDenton a spus:

u claxoane de Mercedes sau BMW, modele mai vechi, de la dezmembrari.

 

Astea aveau pe ele Hella, full metal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, george13 a spus:

O porcarie care s-a stricat doua 2 luni in care am dat 10 claxoane.

L-am luat sigilat de la cineva care nu l-a mai montat si care il luase de aici de pe forum.

Cu siguranta ai avut ghinion, eu am unul de vreo doia ani, altul de vreo 4 luni si inca unul pe masina lui tata de vreo 2 luni. Merg ca unse. Cu astea nu ma risc sa e iau second, chiar daca sunt listate ca noi. Noi sunt doar atunci cand le iei din magazin cu bon sau factura :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11.03.2016 la 16:28, JCDenton a spus:

Caut sa schimb claxonul de motocicleta, cu unul care se aude mai tare dar care e mai compact (si mai ieftin)

Eu am pus unul japonez (de pe o Toyota din dezmembrări). Este fiabil, tare şi etanş.

Doar cam "subţire" la glas (frecvenţă înaltă).

Nu garantez că şi vacile îl aud.

 

La 11.03.2016 la 17:58, john17 a spus:

Transalp 2 claxoane din alea "melc" (joase+inalte), cu releu si tot tacamul, insa au cedat repede - ori au fost proaste, ori vibratiile le-au venit de hac.

Şi .. şi.

Sunt chinezeşti şi de scurtă (unică) folosinţă. Au "uitat" să monteze un condensator de stingere în paralel peste "platine", ca la claxoanele vechi şi serioase, fără "economii de material".

Un claxon de la Dacia 1300-10, d'al nostru, e metalic, serios şi ... pe viaţă.

Doar că un pic cam mare (fizic) pentru motocicletă.

În schimb îi poţi regla şi vocea (frecvenţa de rezonanţă) şi amplitudinea (intensitatea sonoră).

După gust  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus pe GS-u un FIAMM de Freelander/BMW, n-a fost nevoie de adaptare la mufa. Fiind goarna de joase are un timbru ciudat, dar care nu trece neauzit, si se aude suficient de tare.

claxon.thumb.jpg.7b535e439df2e8e4a85129f08fd0d9db.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Kiki a spus:

 Cu astea nu ma risc sa e iau second, chiar daca sunt listate ca noi. 

Ce risc așa mare vezi în a lua un claxon SH? 

Doar nu discutam de plăcuțe de frana.. 

Acum 4 ore, Penetru a spus:

SH de pe maşini serioase, nu astea fine de acum.

Exact la asta ma gândeam, o să caut la dezmembrări. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut wolo bad boy si wolo bad boy compact, unde compresorul era separat de goarna. Au fost montate cu cablaj separat, cu fire groase si siguranta. Nu am avut probleme cu niciunul,. As lua oricand, singura problema este gasirea spatiului necesar pentru montare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 minute, l.u.v a spus:

Ce risc așa mare vezi în a lua un claxon SH? 

Doar nu discutam de plăcuțe de frana.. 

Exact la asta ma gândeam, o să caut la dezmembrări. 

Claxonu8l de care voprbesc eu, are un minicompresor. Daca a luat apa compresorul respectiv, pot sa iti iei adio de la claxon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe logica asta, nici loganul,  nici s-klasse-ul nu  e  bun daca il bagi in apa, ca risti hidroblocarea motorului...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compresoare claxoanelor au o construcție sensibilă și supusă uzurii, nu au ungere și are dreptate colegul. 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 30.10.2019 la 20:51, cozmino a spus:

Pe logica asta, nici loganul,  nici s-klasse-ul nu  e  bun daca il bagi in apa, ca risti hidroblocarea motorului...

 

Desteapta explicatie :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...