Sari la conținut

Accident grav Botosani


arhshine
 Share

Postări Recomandate

Săgeată Argintie, îl aperi nejustificat pe acest XaleLklfrdK super membru, dar n-ai dreptate, avansatule superior și super membru, de-opotriva. Stai jos, nota 4 (patru). în acest caz..

Fratele meu argintiu, stiu ca pot sa nu am dreptate, dar eu am dat niste argumente. La 50 Km/h inseamna sa circuli regulamentar si totusi sa nu poti evita un accident pentru ca unul nu ti-a dat prioritate intr-un mod total imprevizibil.

Scrie si matale ceva de genul ''...dar n-ai dreptate, pentru ca: ...''. Atunci mai invat si eu cate ceva, poate si altii, si nu raman repetent acu' la batranete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 182
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

George,

 

Probabil este mai elegant sau convenabil sa te faci ca nu intelegi decat sa raspunzi la o insinuare ca trebuie sa o iei mai usor cu moralismul motociclistului precaut ,in special cand mai povestesti din trecutul glorios de serpentinar .

Ai facut ai dres si acum te-ai potolit ...Bravos!!Restul trebuie sa fie niste paranoici de la cap la coada ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe,vorbeam serios cand am spus ca mai nou nu mai intelege lumea(myself included) ce vorbesti. Cat despre lup moralist, esti pe langa. N-am dat nimanui nici un sfat, am dat un exemplu doar. Si daca te-ar duce mintea, dar nu e cazul, ai realiza ca inca traiesc nu pt ca am mancat calcat cand eram mic, ci din alte motive. Dar stiu ca ti-e greu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Goe,vorbeam serios cand am spus ca mai nou nu mai intelege lumea(myself included) ce vorbesti. Cat despre lup moralist, esti pe langa. N-am dat nimanui nici un sfat, am dat un exemplu doar. Si daca te-ar duce mintea, dar nu e cazul, ai realiza ca inca traiesc nu pt ca am mancat calcat cand eram mic, ci din alte motive. Dar stiu ca ti-e greu...

Ai facut conferinta cu restu lumii sa vezi ce intelege fiecare si ce nu?

Cine nu e de acord cu tine este greu de cap...Da ,am observat ca esti special si in privinta asta.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nu,tu esti greu de cap, nu lumea. In orice privinta as fi eu special, poate sunt. Tu nu esti in niciuna. Case closed.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu nu,tu esti greu de cap, nu lumea. In orice privinta as fi eu special, poate sunt. Tu nu esti in niciuna. Case closed.

Tu zici ca nu intelegi si ma faci pe mine greu de cap? Destul de ironic dar nu surprinzator.

» Post actualizat in 15 Jun 2017 18:14

Eu nu am pretins niciodata ca as fi special in nici o privinta .Eu imi incap in propria piele ,tu nu prea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mergeam rar pe timp de noapte...si am mers cu faza lunga si s a ars statorul. Cum adica sa circul ziua cu lunga? Sa ard juma' de motor?:)))

Am adoptat alta reteta cu foarfe mare succes de multi ani. Prin oras se merge cu simt. Si de raspundere si de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ WotRU2Me

 

Ti-ai luat SC-uri ca sa mergi incet?

Nu, chiar ceva mai tare ca acum pastrand insa elementul de siguranta. Asta inseamna ca nu o sa ma simt de neatins si ca nu o sa cresc ritmul fara noima, in intersesctii, la anumite ore, cand ma strecor printre masini, pe ploaie etc...inseamna doar ca viteza de siguranta poate fi mai mare in anumite conditii sau ca marja de siguranta e mai mare, avand resurse superioare. Ca priceperea si restul nu s-au schimbat dupa revizie.

Cu alte cuvinte, intr-o situatie data, degeaba franez acum in 10m in loc de 11 anteriori schimbarii daca, pentru a evita accidentul, ar trebui sa franez in maxim 8.

Degeaba e indignat Xael, aia cu "la limita evitarii oricarui pericol" era legata de o obligativitate a conducătorilor, nu discut cat de comunista si idioata era. Viteza de siguranta e o masura care ar trebui sa ne preocupe pentru a ramane intregi. Daca, in schimb, consideram ca avand 50 am facut tot posibilul, desi noi am indoit o masina pentru ca nu ni s-a dat prioritate, chiar daca am fost in perfecta legalitate, inseamna ca ceva nu e ok in atitudinea noastra. E un comportament usor autistic, cliseul clasic "mort cu dreptatea in brațe". Total nepotrivit mersului cu motocicleta pe strazile din ce in ce mai aglomerate de soferi din ce in ce mai ghiolbani.

Mai gresim cu totii, evident, dar macar sa stim de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Gresim cu totii ,corect.

Ne lamentam ca de unde stiu "reporterii" ca a avut viteza si totusi nu exista nici un topic de accident in care sa nu apara macar un coleg care presupune acelasi lucru.

Mai apare un accident ,hai sa mai facem teoria chibritului inca odata chiar daca nimic nu are legatura cu accidentul in sine ci doar cu presupuneri pe marginea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat ca nu stim ce a fost si ca nu putem sti cat de tare sau incet a venit. Poate mergea linistit dar nu si-a luat masuri de precautie suplimentare pentru ca nu a intrezarit pericolul. Insa sunt gata sa bat pariu ca data viitoare va fi pregatit sa opreasca in orice moment intr-o situatie de trafic similara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Au mai fost pe aici oameni la fel de increzatori in posibilitatea de a se adapta in asa fel incat sa fie pregatiti sa opreasca intr-o situatie similara si cand s-au trezit cu rotile in sus au vazut lucrurile altfel.

Imi place ca esti dispus sa faci pariul respectiv constient fiind probabil ,ca exista oameni cu accidente multiple la activ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat traiesti inveti si la fiecare iesire esti inevitabil expus la pericole pe care nu le realizezi sau pe care pur si simplu nu le poți controla, face parte din acceptarea riscurilor, eliminarea completa nu e posibila. Asta nu înseamnă totusi ca nu ar trebui sa existe interes pentru identificare si combatere pe cat se poate. Pana la urma sectiunea asta e si despre asa ceva.

Poate am exagerat cu pariul, dar cred ca un beculet acolo o sa i se aprinda, pana la urma sufera traume puternice, e firesc sa tresara cand se regaseste in situatii asemanatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In majoritatea accidentelor de genul, soferul observa la un moment dat boroboata pe care a facut-o dar motociclistul nu si-a dat nicio sansa sa se replieze sau sa evite. Sau cum spunem pe mare, e nevoie de greseli din ambele parti pentru a avea o coliziune. Cu rare exceptii, vina e mereu impartita. Nu in mod egal, dar este. Normal, vorbim de cu totul alte consecințe dar totusi, pe strada, mai avem mult de lucru la responsabilizarea participantilor la trafic, indiferent de numarul de roti.

 

 

Poate i se parea ca avea viteza. Banuiesc ca din cauza evacuarii sport cu care am fazut in poze ca era dotata mobra li s-a parut ca vine foarte tare desi putea sa mearga si cu 30 km/h.

daca te ia ceva prin surprindere intr-o intersectie urbana pe motocicleta la 30 la ora si nu-i o tzatoasa dezbracata pe trotuar .... hmmm mai bine stai acasa si te joci pe calculator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

daca te ia ceva prin surprindere intr-o intersectie urbana pe motocicleta la 30 la ora si nu-i o tzatoasa dezbracata pe trotuar .... hmmm mai bine stai acasa si te joci pe calculator

Mai e și reflexul de pedală frână salvatoare, cică, prost aplicat pe șosea, în loc de frână față. Clar, domnișorul nu le avea cu motociclismul, le avea doar cu impresionare gagicilor, era bun în Botășeni... dovadă uzura cauciucului spate... Sper să se facă bine și să fi învățat ceva. Îl aștept la Nürburgring. Silver Arrow, STFU!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

Te servesc argintiule.

Dar spune-mi cand vei fi la Nürburgring. Nu as rata sa vin sa te vad.

Stiu, stau jos, nota 4 (patru).

Bine, Burebista motociclismului românesc, o mie de postări aproape ai, deci ești super membru ce ești, "decât" că, așa să fie. Salutare, n-am nimic cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza poate fi "legala", "legal-ish" (adica pe aproape de cea legala) sau "blana orbitoare".

In functie de ea, oprirea poate fi "prompta", "cat-pe-ce" sau "adio mama!".

 

La 60kmph opresti complet in 14 metri, la 100kmph opresti in 40! Pe accelerare, intre 60 si 100 e mai nimic, o miscare fina din incheietura. La oprire insa, e diferenta mare!

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te servesc argintiule.

Dar spune-mi cand vei fi la Nürburgring. Nu as rata sa vin sa te vad.

Stiu, stau jos, nota 4 (patru).

vin eu pe ring, prima lectie moca, crezi ca ajunge honda aia din cretacic? e bine ca te lasa si cu dube pe circuit esti safe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un moldovean se face muci intr-o intersectie si genereaza 3 pagini (and counting) de discutii contradictorii pe un forum moto. Epic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ ca de la o vreme e o moda aici. Nu contează cine a fost de vina. In trend e sa spui 'cauciucuri vechi', 'motociclist slab', 'lipsa reflexe', carcat uscat...

Ala cu masina nu este niciodată vinovat. Ce contează ca nu a acordat prioritate, a întors pe dubla continua sau alte magarele.

Ceea ce trebuie scos in evidenta este ca motocicleta avea viteza. :)

Toti sunt experti si din plasticele împrăștiate deduc exact viteza cu care se deplasa caisa asta pe doua roti. Aveti radarele băgate in poponeata?

Parca sunteti aia care sunt siderati cand vad cate unu care merge in tricou si blugi. Nenorocitul, face motociclismul de ras! Ce contează ca sunt saij' de grade la umbra?!? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...