Silver Arrow Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Săgeată Argintie, îl aperi nejustificat pe acest XaleLklfrdK super membru, dar n-ai dreptate, avansatule superior și super membru, de-opotriva. Stai jos, nota 4 (patru). în acest caz.. Fratele meu argintiu, stiu ca pot sa nu am dreptate, dar eu am dat niste argumente. La 50 Km/h inseamna sa circuli regulamentar si totusi sa nu poti evita un accident pentru ca unul nu ti-a dat prioritate intr-un mod total imprevizibil. Scrie si matale ceva de genul ''...dar n-ai dreptate, pentru ca: ...''. Atunci mai invat si eu cate ceva, poate si altii, si nu raman repetent acu' la batranete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Parcurgand discutiile userilor de mai sus, tragem doua concluzii importante - condusul preventiv si prezervativul la momentul oportun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 George, Probabil este mai elegant sau convenabil sa te faci ca nu intelegi decat sa raspunzi la o insinuare ca trebuie sa o iei mai usor cu moralismul motociclistului precaut ,in special cand mai povestesti din trecutul glorios de serpentinar . Ai facut ai dres si acum te-ai potolit ...Bravos!!Restul trebuie sa fie niste paranoici de la cap la coada ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Goe,vorbeam serios cand am spus ca mai nou nu mai intelege lumea(myself included) ce vorbesti. Cat despre lup moralist, esti pe langa. N-am dat nimanui nici un sfat, am dat un exemplu doar. Si daca te-ar duce mintea, dar nu e cazul, ai realiza ca inca traiesc nu pt ca am mancat calcat cand eram mic, ci din alte motive. Dar stiu ca ti-e greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 (editat) Goe,vorbeam serios cand am spus ca mai nou nu mai intelege lumea(myself included) ce vorbesti. Cat despre lup moralist, esti pe langa. N-am dat nimanui nici un sfat, am dat un exemplu doar. Si daca te-ar duce mintea, dar nu e cazul, ai realiza ca inca traiesc nu pt ca am mancat calcat cand eram mic, ci din alte motive. Dar stiu ca ti-e greu...Ai facut conferinta cu restu lumii sa vezi ce intelege fiecare si ce nu?Cine nu e de acord cu tine este greu de cap...Da ,am observat ca esti special si in privinta asta. Editat Iunie 15, 2017 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 (editat) Nu nu,tu esti greu de cap, nu lumea. In orice privinta as fi eu special, poate sunt. Tu nu esti in niciuna. Case closed. Editat Iunie 15, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Nu nu,tu esti greu de cap, nu lumea. In orice privinta as fi eu special, poate sunt. Tu nu esti in niciuna. Case closed. Tu zici ca nu intelegi si ma faci pe mine greu de cap? Destul de ironic dar nu surprinzator. » Post actualizat in 15 Jun 2017 18:14 Eu nu am pretins niciodata ca as fi special in nici o privinta .Eu imi incap in propria piele ,tu nu prea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Eu mergeam rar pe timp de noapte...si am mers cu faza lunga si s a ars statorul. Cum adica sa circul ziua cu lunga? Sa ard juma' de motor?)) Am adoptat alta reteta cu foarfe mare succes de multi ani. Prin oras se merge cu simt. Si de raspundere si de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Nu ai ars nici un stator de la faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Nu te contrazic. Intamplarea era ca s a ars. Iar cbr-urile cum aveam atunci, erau renumite pt treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 @ WotRU2Me Ti-ai luat SC-uri ca sa mergi incet? Nu, chiar ceva mai tare ca acum pastrand insa elementul de siguranta. Asta inseamna ca nu o sa ma simt de neatins si ca nu o sa cresc ritmul fara noima, in intersesctii, la anumite ore, cand ma strecor printre masini, pe ploaie etc...inseamna doar ca viteza de siguranta poate fi mai mare in anumite conditii sau ca marja de siguranta e mai mare, avand resurse superioare. Ca priceperea si restul nu s-au schimbat dupa revizie. Cu alte cuvinte, intr-o situatie data, degeaba franez acum in 10m in loc de 11 anteriori schimbarii daca, pentru a evita accidentul, ar trebui sa franez in maxim 8. Degeaba e indignat Xael, aia cu "la limita evitarii oricarui pericol" era legata de o obligativitate a conducătorilor, nu discut cat de comunista si idioata era. Viteza de siguranta e o masura care ar trebui sa ne preocupe pentru a ramane intregi. Daca, in schimb, consideram ca avand 50 am facut tot posibilul, desi noi am indoit o masina pentru ca nu ni s-a dat prioritate, chiar daca am fost in perfecta legalitate, inseamna ca ceva nu e ok in atitudinea noastra. E un comportament usor autistic, cliseul clasic "mort cu dreptatea in brațe". Total nepotrivit mersului cu motocicleta pe strazile din ce in ce mai aglomerate de soferi din ce in ce mai ghiolbani. Mai gresim cu totii, evident, dar macar sa stim de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Gresim cu totii ,corect. Ne lamentam ca de unde stiu "reporterii" ca a avut viteza si totusi nu exista nici un topic de accident in care sa nu apara macar un coleg care presupune acelasi lucru. Mai apare un accident ,hai sa mai facem teoria chibritului inca odata chiar daca nimic nu are legatura cu accidentul in sine ci doar cu presupuneri pe marginea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Adevarat ca nu stim ce a fost si ca nu putem sti cat de tare sau incet a venit. Poate mergea linistit dar nu si-a luat masuri de precautie suplimentare pentru ca nu a intrezarit pericolul. Insa sunt gata sa bat pariu ca data viitoare va fi pregatit sa opreasca in orice moment intr-o situatie de trafic similara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Au mai fost pe aici oameni la fel de increzatori in posibilitatea de a se adapta in asa fel incat sa fie pregatiti sa opreasca intr-o situatie similara si cand s-au trezit cu rotile in sus au vazut lucrurile altfel. Imi place ca esti dispus sa faci pariul respectiv constient fiind probabil ,ca exista oameni cu accidente multiple la activ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Cat traiesti inveti si la fiecare iesire esti inevitabil expus la pericole pe care nu le realizezi sau pe care pur si simplu nu le poți controla, face parte din acceptarea riscurilor, eliminarea completa nu e posibila. Asta nu înseamnă totusi ca nu ar trebui sa existe interes pentru identificare si combatere pe cat se poate. Pana la urma sectiunea asta e si despre asa ceva. Poate am exagerat cu pariul, dar cred ca un beculet acolo o sa i se aprinda, pana la urma sufera traume puternice, e firesc sa tresara cand se regaseste in situatii asemanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 In majoritatea accidentelor de genul, soferul observa la un moment dat boroboata pe care a facut-o dar motociclistul nu si-a dat nicio sansa sa se replieze sau sa evite. Sau cum spunem pe mare, e nevoie de greseli din ambele parti pentru a avea o coliziune. Cu rare exceptii, vina e mereu impartita. Nu in mod egal, dar este. Normal, vorbim de cu totul alte consecințe dar totusi, pe strada, mai avem mult de lucru la responsabilizarea participantilor la trafic, indiferent de numarul de roti. Poate i se parea ca avea viteza. Banuiesc ca din cauza evacuarii sport cu care am fazut in poze ca era dotata mobra li s-a parut ca vine foarte tare desi putea sa mearga si cu 30 km/h. daca te ia ceva prin surprindere intr-o intersectie urbana pe motocicleta la 30 la ora si nu-i o tzatoasa dezbracata pe trotuar .... hmmm mai bine stai acasa si te joci pe calculator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 daca te ia ceva prin surprindere intr-o intersectie urbana pe motocicleta la 30 la ora si nu-i o tzatoasa dezbracata pe trotuar .... hmmm mai bine stai acasa si te joci pe calculator Mai e și reflexul de pedală frână salvatoare, cică, prost aplicat pe șosea, în loc de frână față. Clar, domnișorul nu le avea cu motociclismul, le avea doar cu impresionare gagicilor, era bun în Botășeni... dovadă uzura cauciucului spate... Sper să se facă bine și să fi învățat ceva. Îl aștept la Nürburgring. Silver Arrow, STFU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Te servesc argintiule. Dar spune-mi cand vei fi la Nürburgring. Nu as rata sa vin sa te vad. Stiu, stau jos, nota 4 (patru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Te servesc argintiule. Dar spune-mi cand vei fi la Nürburgring. Nu as rata sa vin sa te vad. Stiu, stau jos, nota 4 (patru). Bine, Burebista motociclismului românesc, o mie de postări aproape ai, deci ești super membru ce ești, "decât" că, așa să fie. Salutare, n-am nimic cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 (editat) Viteza poate fi "legala", "legal-ish" (adica pe aproape de cea legala) sau "blana orbitoare". In functie de ea, oprirea poate fi "prompta", "cat-pe-ce" sau "adio mama!". La 60kmph opresti complet in 14 metri, la 100kmph opresti in 40! Pe accelerare, intre 60 si 100 e mai nimic, o miscare fina din incheietura. La oprire insa, e diferenta mare! Editat Iunie 16, 2017 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Te servesc argintiule. Dar spune-mi cand vei fi la Nürburgring. Nu as rata sa vin sa te vad. Stiu, stau jos, nota 4 (patru). vin eu pe ring, prima lectie moca, crezi ca ajunge honda aia din cretacic? e bine ca te lasa si cu dube pe circuit esti safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrD Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 un moldovean se face muci intr-o intersectie si genereaza 3 pagini (and counting) de discutii contradictorii pe un forum moto. Epic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 pai daca altele nu se mai intampla (asta e de bine ) sau nu mai apar aici, ce sa mai discute uamenii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 (editat) @MrD: Bine ca esti tu englez ... Editat Iunie 23, 2017 de TheHuskyCrobats Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Observ ca de la o vreme e o moda aici. Nu contează cine a fost de vina. In trend e sa spui 'cauciucuri vechi', 'motociclist slab', 'lipsa reflexe', carcat uscat... Ala cu masina nu este niciodată vinovat. Ce contează ca nu a acordat prioritate, a întors pe dubla continua sau alte magarele. Ceea ce trebuie scos in evidenta este ca motocicleta avea viteza. Toti sunt experti si din plasticele împrăștiate deduc exact viteza cu care se deplasa caisa asta pe doua roti. Aveti radarele băgate in poponeata? Parca sunteti aia care sunt siderati cand vad cate unu care merge in tricou si blugi. Nenorocitul, face motociclismul de ras! Ce contează ca sunt saij' de grade la umbra?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.