Adrian M. Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Bine, aia nu mai sunt activi pe subiect. Deci, reset va rugam, si de la capat Eu inteleg foarte bine, chiar daca sunt mai greu de cap/reticent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Corect, dar atunci ca sa inchidem topicul afirmatia completa ar fi: ....oricum cat timp ai roata spate pe asfalt si roata fata departe de limita aderentei testu de franare e o gluma proasta. nu chiar, avem si limita de basculare despre care zice Silver arrow si aia e foarte importanta dar depinde mult de skilul motociclistului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Nu a fost vorba niciodata de 6m pentru ss-uri in general .Discutia a pornit de la ss-uri ca fiind capabile de 60-0 in 8m (idee care nnu mai stiu a cui a fost initial)peste care a inbunatatit zahei ca el poate cu Aprilia RS 250 sa scoata cu 2m sub ,adica 6m(ca sa fiu sigur ca intelegi). Din moment ce zahei a scos pasarica este normal sa tabarati pe el dar nu este normal sa distorsionati pana la a discuta de 6m la modul generic .Macar din partea asta a argumentului fiecare a estimat cam cat este capabil atunci imediat in fuctie de experienta proprie.De partea voastra nu a comentat nimeni ca estimarea de peste 14m este nerealista,doar sustinere si can can .Aaa...si grafice care aratau chiar mai mult.Acum ca s-a facut primul test ,s-a dat semnalul de abandon ship si va calcati in picioare sa dati estimari pe langa 12m.Lipsa totala de coloana vertebrala flacai. vezi de la 60 kmh opresti complet in 6, maxim 8 metri. daca calculezi si timpul pentru reflex, da, distanta poate ajunge si la 20 de metri. dupa aia a zis ca aia 6 metri sunt pentru 2 timpi Cel care a emis informatia cu 1.7G in MotoGP e meloman, cinefil sau artist plastic? cica la motegi ar fi 1.5G - aici - datele nu sunt din cursa de anul asta, evident, ca au inotat se pare ca depinde de circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 (editat) @superbec Da, ceva de genul asta am vrut si eu sa subliniez dar nu mi-a iesit conditia logica Daca roata are aderenta suficienta la asfalt, limita maxima a franarii e data de basculare - stoppie-ul la care va refereati tu, LimpTA si Silver. Daca limita aderentei este mai mica, nici nu ajungi sa ridici roata spate, limita franarii fiind data de aderenta disponibila. Depinde care dintre conditii este atinsa prima. Daca niciuna din ele nu e atinsa, atunci franarea nu este maxima deci orice alte formule si discutii sunt irelevante Editat Octombrie 25, 2017 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 (editat) @einsteint1984 E mai lung dar nu de 2x mai lung pe cat e de 2x mai greu Iar SS-ul cu pasager si fara iti zic eu fix ce se va intampla pt ca am simtit pe pielea mea (fara cazaturi sau ceva). Cu pasager o sa cazi si mai repede pentru ca suprasoliciti guma fata si o sa rupi aderenta si mai repede. Testul asta merge pe smoala noua de circuit ca sa fii sigur ca guma tine cat sa iti ridice 2 persoane in stoppie daca e. In lumea reala esti pe jos mai repede cu pasager. Frana spate e sanie pe SS cu oricine vrei tu in spate I-am zis si lui SilverArrow ieri.. ca sa ajungem la comparatiile de care ziceti voi ar trebui ca aderenta sa fie perfecta si guma sa fie perfecta Din pacate in Romanica cu detergent de Dambovitica povestea se termina subit pe la inceputuri --- pierzi aderenta pe fata mult mai repede si poc. Si din cauza de asfalt de rahao si din cauza de lemnele cu care incalta unii mobrele. @stokerel Am ajuns sa-mi dau quote singur ... tu zici bine insa ... ideea ar fi ca iar ajungem sa ne invartim in jurul cozii cu: pune guma aderenta. Apoi iar sar bajetii ca pilot power 2ct e FUARTE BUN. Editat Octombrie 25, 2017 de LimpTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 pune guma aderenta. Apoi iar sar bajetii ca pilot power 2ct e FUARTE BUN. Vezi ca deschizi cutia Pandorei cauciucurilor. Urmeaza presiuni, conspiratia stikerului de pe bascula, iluminati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 (editat) @LimpTA De acord ! Hai sa zicem pune guma care iti ofera aderenta maxima conform conditiilor. Degeaba ai slick soft atunci cand ai de franat maxim intr-o balta de 2cm adancime. La fel cum absolut corect un cauciuc soft va oferi aderenta mult mai buna decat unul de touring in aproape orice alte conditii. Putem sa ne mutam la topicul de cauciucuri acum Editat Octombrie 25, 2017 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Vezi ca deschizi cutia Pandorei cauciucurilor. Urmeaza presiuni, conspiratia stikerului de pe bascula, iluminati O s-o deschid din nou in cateva zile pe topicul de Presiune Cauciuc. Ca am facut 13K cu guma spate la ktm si ramasese atunci prin vara cand am discutat (aveam vreo 5k), ca fac presiunea dupa urechea mea nu dupa bascula si ca am impresia ca o sa ma tina 13K si revin cu impresii. am 12936 pe bord. In weekend cred ca apar cu poza pe topicul ala. @LimpTA De acord ! Hai sa zicem pune guma care iti ofera aderenta maxima conform conditiilor. Iubirea vietii mele pt SS a fost D211. Ridica spatele si pe ploaie dar mergeam mai usurel, in schimb pe uscat -- fun times: https://www.youtube.com/watch?v=9gvRn88W1zo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Ca să opresc de la 60km/h în 6m trebuie să am o decelerare de 2.36g, într-un timp de 0.72s. Greu. Filmați-vă cu vitezometru si maneta de frână în acelaşi cadru si noi arbitrăm. Sau râdem... » Post actualizat in 23 Oct 2017 16:38 http://www.mcnews.com/mcn/technical/2013JanPerfIndx.pdf » Post actualizat in 23 Oct 2017 16:40 60-0 în mile. Adică 96-0km/h Ma bag si eu ceva mai tarziu in discutie insa pdf-ul ala e... N-oi fi mers eu pe prea multe mobre pana acum insa daca un Scarver franeaza mai bine decat un GS inseamna ca fumez eu gresit de fiecare data cand merg cu ele. Si da, le am in curte (in diverse variante) de aprox. 10 ani. Ma tem ca documentul respectiv e un alt exemplu in care viata bate filmul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) Ma bag si eu ceva mai tarziu in discutie insa pdf-ul ala e... N-oi fi mers eu pe prea multe mobre pana acum insa daca un Scarver franeaza mai bine decat un GS inseamna ca fumez eu gresit de fiecare data cand merg cu ele. Si da, le am in curte (in diverse variante) de aprox. 10 ani. Ma tem ca documentul respectiv e un alt exemplu in care viata bate filmul. nu stiu cat de relevant e un test de acum 13 ani, dar https://www.msf-usa.org/downloads/imsc2006/Belmonte-Performance_Evaluations_of_Various_Braking_Systems-Paper.pdf The two motorcycles used for these experiments were of different types: a 2001 sport model Honda CBR929RR and a 1999 custom style Honda GL1500 Valkyrie. In terms of braking performance there was no significant difference between them. The mean stopping distance in 214 tests of the sport model was 41.67 metres from 100 km/h compared with a mean of 41.83 metres in 84 passes of the custom machine. These results convince us that a standard emergency braking procedure is possible and valuable despite the weight differences among motorcycles. nu inteleg exact dar pare ca performanta franelor in teste scurte (adica sa nu apara brake fade) la viteza mica tine mai mult de cauciuc/starea tehnica a franelor decat de modelul de motocicleta in conditiile testului explica exact cum a fost facut si e clar ca nu era ala de pe cruiser mai bun pe frane, erau 8 motociclisti in total si se urcau pe rand pe ambele fara incalzitoare, fara adus cauciucurile si franele la temperatura acestea fiind spuse, nu cred ca am vazut vreodata un scarver intretinut, o fi si asta Editat Octombrie 26, 2017 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 https://media.giphy.com/media/xT9IggeWDjXvbI4JfG/giphy.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) https://media.giphy.com/media/xT9IggeWDjXvbI4JfG/giphy.gif pai si telemetria ce facem cu telemetria boss? nu vezi ca a pus baiatu asta teste adevarate, goldwingu choperu si cbr-u franeaza toate fix la fel ! Editat Octombrie 26, 2017 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 moara gimy a ajuns telemetria asta mai rau ca megapixelii la telefon: DA' TU CATA TELEMETRIE AI?Do you even telemetry? Da' macar daca tot franeaza toate la fel atunci e parfum, inseamna ca n-ar mai trebui sa vedem pe niciunu' lipit de pom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Arcurile aluia din furca n-are valuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Deci se intampla ceva in WE asta? Mai baga cineva ceva teste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 ^^ ploo, men. De ce vrei sa scapi mobra pe jos la 11 grade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 hai ca nu o ploua in toata Romania. Nu intrebam doar de Bucale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 26, 2017 Autor Share Postat Octombrie 26, 2017 Daca nu ploua, eu particip sambata dimineata de la ora 10:00 tot acolo. Ne mai auzim pe maine seara aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Tot acolo unde mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 26, 2017 Autor Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) https://www.google.ro/maps/dir/44.5054004,26.0941813/44.5054579,26.0937569/@44.50867,26.0899832,15z/data=!4m14!4m13!1m10!3m4!1m2!1d26.096952!2d44.513868!3s0x40b202dc6e395cf3:0x13aeb6d0d8f57642!3m4!1m2!1d26.0936913!2d44.5103706!3s0x40b202e77d93e479:0x933d9c25c4cc87f8!1m0!3e0 Undeva pe drumul ala Editat Octombrie 26, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) Temperatura maximă este pe la ora 15. 17 grade. Editat Octombrie 26, 2017 de September Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dNb Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Temperatura maximă este pe la ora 15. 17 grade. stai linistit ca majoritatea sunt experti in formule si tastat deci nu conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 26, 2017 Autor Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) Putem pune alta ora, poate chiar 15, dar probabil asta o sa incurce pe altii. Spuneti care vreti sa veniti si la ce ora, daca nu ploua evident. Si majoritatea decide. Cu conditia ca cei care decid cand se vine, sa si vina Editat Octombrie 26, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) pai si telemetria ce facem cu telemetria boss? nu vezi ca a pus baiatu asta teste adevarate, goldwingu choperu si cbr-u franeaza toate fix la fel ! Pai ce sa facem, n-avem ce face. Asa se intampla cand gugalesti tabele, formule, coeficienti si teste dubioase care demonstreaza cum un custom franeaza ca un ss...afli de ce franezi tu greu in loc sa afli de ce franeaza altii bine. Editat Octombrie 26, 2017 de WotRU2Me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Stai tu calm ca lucrez cu simulari pe modele matematice mai complexe decat franarea si le si corelez cu realitatea dupa testul fizic Aici te lauzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.