Jump to content
l.u.v

VW Golf 5, 2007, 1.9 tdi, 90 cp, manuala 5 trepte

Recommended Posts

Acum 49 minute, angus_young a spus:

eu zic ca a cumparat de mult masina

N-am cumparat frate nimic. Vorba-i vorba, am spus ca anunt aici ce si cum. Deocamdata masina sta in parcaj subteran, sunt curios cand s-o intoarce stapana cati bani cere.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 7 ore, linoleu a spus:

Da, intr-un numar mult  mai mic fata de cele fara; la Golfurile astea cind zici 1,9 e ori BXE ori BKC si daca e 2.0 e BKD.

Culmea e ca din diverse ratiuni, pot sa aiba DPF si alea care sint fara....

 

IMG_20190326_215750.jpg

Acum 10 ore, Adrian M. a spus:

ma bag ca musca n lapte. Unde-cum pot afla exact, cand s-a introdus filtrul buclucas? caut si nu gasesc clar, cica 2006? atunci a introdus VW, cand a facut trecerea de la e3 la e4? gogu asa ma pacaleste.

Sper sa iti fie de folos:

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_336.pdf

Edited by RKDragos

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Acum 18 ore, superbec a spus:

nu, sunt belbozi ... daca ei au intre 3 si 500k cu tomberoanele sunt multe tdi-uri cu milionu .. deci na fiabilitate , da stiu in 1900 toamna fugeau toti de turbine ca ie scumpe ... cand colo e 150E un kit de reparatie dar sa discutam discutii cu prietenii ...

 

un scuter de cc49 mai rasarit ajunge mai repede la 50kmh , sa nu mai vorbim de dube sau camioane.. sau sa faci o depasire pe dn ...

 

oricum suntem offtopic , si probabil ca femeia n-o sa accepte 2500 pe masina oricum , probabil ca se da la 3k instant ...nemtudom

Ma indoiesc ca nu au umblat la turbo,daca nu si la motor/alte componente. Ca tot ai spus de 150 de euro, nu uita ca pentru foarte multi romani, 150 de euro (fara manopera) face diferenta de la o luna la alta!Probabil din aceste considerente, amicii belbozi au ales sdi (slowest diesel introduced),mai ales astea non pd de 1.9, sunt tancuri. Si ii inteleg, ei reaizeaza ca traiesc in Ro(nu Olanda,etc), pe salariul x si nu isi pot permite prea multe,asta e realitatea.

Ps: pana la 80-100 km/h, sunt decente oarecum, dupa, se ingroasa gluma.

 

Acum 17 ore, Cavaleru a spus:

la 4000 euro iei o Dacie Sandero cu 5-7 ani mai tanara si cu mai putine hibe ca motorizarea asta

Nici eu nu s fan diesel, dar un golf 5 este peste orice logan sau sandero, mai ales una cu motorul mai fresh. Din cate am observat, cu cat este detunat un diesel, cu atat fiablitatea este mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, am fost tentat sa iau si un loganel nou, dar mi-a trecut cind am mers cu unul (tot nou, ca sa ii facem rodajul) pina la Ploiesti si inapoi (din Arad).

E o masina buna pentru oras si deplasari de 2-300km, din al meu punct de vedere. 

Acum 7 ore, Adrian M. a spus:

super documentul, ms! ma pun pe citit.

Daca sapi un pic prin SSP-urile alea gasesti si alte informatii interesante :) 

Spor la lecturat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Ice-D a spus:

 

Ma indoiesc ca nu au umblat la turbo,daca nu si la motor/alte componente. Ca tot ai spus de 150 de euro, nu uita ca pentru foarte multi romani, 150 de euro (fara manopera) face diferenta de la o luna la alta!Probabil din aceste considerente, amicii belbozi au ales sdi (slowest diesel introduced),mai ales astea non pd de 1.9, sunt tancuri. Si ii inteleg, ei reaizeaza ca traiesc in Ro(nu Olanda,etc), pe salariul x si nu isi pot permite prea multe,asta e realitatea.

Ps: pana la 80-100 km/h, sunt decente oarecum, dupa, se ingroasa gluma.

 

 daca nu iti permiti 150E o data la 3-400k km ... de unde iti permiti dieselu?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, superbec a spus:

 daca nu iti permiti 150E o data la 3-400k km ... de unde iti permiti dieselu?

 

 

 

 

Asta-i cea mai tare postare... :lol:

Bravo bec ...mai direct nu se putea :lol:

 

Cred ca a intrat cardu visa in faliment 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La ‎26‎.‎03‎.‎2019 la 19:19, superbec a spus:

 cand colo e 150E un kit de reparatie dar sa discutam discutii cu prietenii ...

 

Costa 150 euro kitul de reparatie, cu alergatura cu manopera ajungi lejer la 300 de euro si tot nu merge, ba vajaie, ba scoate fum, ba consuma un pic sau mai mult ulei si tot asa pana ajungi sa cumperi turbina noua sau in cel mai fericit un SH de pe o masina lovita si poate ai norocul sa nimeresti o turbine buna. In Romania nu are nimeni banc de echilibrat turbine, se repara la ureche cu rezultate pe masura, adica vax.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, Nguyen a spus:

 

Costa 150 euro kitul de reparatie, cu alergatura cu manopera ajungi lejer la 300 de euro si tot nu merge, ba vajaie, ba scoate fum, ba consuma un pic sau mai mult ulei si tot asa pana ajungi sa cumperi turbina noua sau in cel mai fericit un SH de pe o masina lovita si poate ai norocul sa nimeresti o turbine buna. In Romania nu are nimeni banc de echilibrat turbine, se repara la ureche cu rezultate pe masura, adica vax.

Boss..am turbina reconditionata in voluntari acu 80k km...se face treaba buna si la noi ...dar tr sa cauti 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chiar acum, Paca a spus:

Boss..am turbina reconditionata in voluntari acu 80k km...se face treaba buna si la noi ...dar tr sa cauti 

 

Bravo boss, ai si numere de Bulgaria?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si bulgaria ...problem ? 

Rahati cu ochi ca tine , carora le pute tot ce eate romanesc .....sunt satul 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Nguyen a spus:

 

Costa 

deci sdi rullz ca ie scumpe turbinile?

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 26.03.2019 la 21:49, l.u.v a spus:

sunt curios cand s-o intoarce stapana cati bani cere.

 

Probabil va cere vreo 6000 cu ideea de a o da la 5000. E plin netu. Parere personala, ca tot intrebai Mai mult de 3000 nu face.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Nguyen a spus:

 

Costa 150 euro kitul de reparatie, cu alergatura cu manopera ajungi lejer la 300 de euro si tot nu merge, ba vajaie, ba scoate fum, ba consuma un pic sau mai mult ulei si tot asa pana ajungi sa cumperi turbina noua sau in cel mai fericit un SH de pe o masina lovita si poate ai norocul sa nimeresti o turbine buna. In Romania nu are nimeni banc de echilibrat turbine, se repara la ureche cu rezultate pe masura, adica vax.

Cum sa zici nene ca daca o iei sh din Dezmembrari e caz mai fericit?

D-astea cu “nu merge reparat/recondiționat” sunt minciuni aruncate de reprezentanți de vânzări ca sa isi faca ei norma. E valabil la orice, nu numai la masini. 

Cand compari ingineri d-astia corporatiști cu d-aia de colț de bloc, compari mere cu pere, primii stiu doar sa zica “e stricata, trebuie schimbată”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi fost bine sa fie odata la 3-400k, dar realitatea este cu totul alta, mai ales cand vorbim de o turbina reconditionata, ca pentru asta opteaza romanul. De ce? Te las pe tine sa raspunzi. Mai sunt alte componente care pot da gres, unele mai repede ca altele. Sdi rulls pentru cineva care stie ce vrea, ce isi permite sa intretina. Si da, lucrul reconditionat nu este ca unul nou, dar na, e o alternativa buna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, superbec a spus:

deci sdi rullz ca ie scumpe turbinile?

 

Nu bossulica, ca sa-l citam pe pacanel, turbinele nu sunt scumpe ci au un pret. Eu subliniam faptul ca nu merita reparata ci mai bine cumperi una noua sau una buna cu km putini. Altfel risti sa repair si pana la urma tot la una noua ajungi, cunosc personal n cazuri. La turbine reparatia e usor de facut, problema reala e centrarea pe care nu o poate asigura nimeni fara banc de probe. Varianta SDI pt cine vrea este super, la acest motor nu doar lipsa turbinei e un avantaj economic ci si faptul ca nu are si alte probleme, e cunoscut ca fiind un motor foarte fiabil inclusive pe partea de anexe.

Acum 8 ore, Starcream a spus:

Cum sa zici nene ca daca o iei sh din Dezmembrari e caz mai fericit?

D-astea cu “nu merge reparat/recondiționat” sunt minciuni aruncate de reprezentanți de vânzări ca sa isi faca ei norma. E valabil la orice, nu numai la masini. 

Cand compari ingineri d-astia corporatiști cu d-aia de colț de bloc, compari mere cu pere, primii stiu doar sa zica “e stricata, trebuie schimbată”

 

Cel mai fericit caz pentru cineva care vrea mai ieftin. Si da, nu orice merge reparat daca nu ai conditiile necesare.

Acum 9 ore, Paca a spus:

Am avut si bulgaria ...problem ? 

 

 

Nu, doar imi verificam intuitia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ma amuza aici pe forum este ca daca masina are mai putin 100 CP este un kakaat de masina iar un moto de 60-70 CP ''e puturoasa'' vai mama ei si trebuie musai schimbat cu ceva peste suta.

Da ce are nene daca e masina/moto e mai domoala? Te faci de ras, vei fi aratat cu degetu'  sau ''rade'' prietenii de tine? Sau nu poti sa ii dai fum fraierului cu Loganu' .....

Desigur ca este placut si comod sa ai multi caluti sub capota dar asta nu inseamna ca fara nu se poate.

 

Cat despre reparat sau inlocuit turbina si cat costa: Romanii au impresia ca masina o iei, bagi diesel in ea (doar nu o sa iti ca toti fraierii masina benzina) , ulei cand iti aduci aminte si pe acesta luat de la ''un baiat pe care il stii tu ca aduce unul ieftin si bun, marfa garantata'', si mergi sute de mii de km pina o vinzi pe OLX cu textele alea gen ''intretinuta maniacal''.

Din pacate o masina se mai si intretine. Iar daca stai si te scarpini dupa ceafa cand trebuie sa dai 150€ o data la 100.000 Km (nu sunt asa generos ca ca sa o repari, inseamna ca nu ai bani de masina si mai bine iti iei abonament STB (RATB nu era o denumire buna). Iar masina SH, o fi ea ieftina la achizitie dar papa bani mai multi decat una noua ca sa o tii in functiune.

 

Cand te gandesti daca iti poti permite o masina nu trebuie sa te gandesti daca ai bani sa o cumperi si gata,  ci daca ai bani sa o tii - bani de RCA, ITP,  Impozite, Intretinere periodica, Anvelope iarna/vara, Loc de parcare etc. Explica-i asta romanului.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Explică-i orice romanului :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oamenii is de mai multe feluri. Eu personal prefer masini noi (sau de 1 an vechime), merg cu ele pana pe la 120.000-150.000 km in cam 5-6 ani si le vand dupa.

Din fericire in 15 ani de condus, 5 masini schimbate si vreo juma de milion de km facuti, nu am avut nicio problema de ordin tehnic ever. 

Altii prefera sa cumpere masini uitandu-se numai la raportul masina/dotari/an/pret...adica la banii cei mai putini sa ia cea mai smechera masina din punctul lor de vedere. Normal ca oamenii aia se vor lovi de probleme, vor umple cu formuriile cu "fiablitatea proasta" si vor ajunge sa-si faca concediul pe malul unei balti in apropierea casei, pentru ca si-au cheltuit banii pe turbine reconditionate si volante sparte....bineinteles si alea cele mai ieftine posibil.

 

Acuma masina asta, am avut acelasi motor pe un Octavia Tour...super motor, super cutie....in oras (Cluj-Napoca) consuma spre 7 l. Afara rar urcam peste 5.5, deobicei valoriile incepeau cu 4. Nu am avut nicio problema, nu consuma ulei. Partea proasta, se incalzeste greu iarna si fara forje regulate risti sa iti colmatezi admisia cu reziduri. 

 

Pret: discutabil, daca oamenii vor alta masina in locul asteia, probabil ca o dau la buy back. Din experienta, la Buy Back ti se ofera cam cu 500E mai putin decat pretul pietei, DAR tu ca si vanzator nu trebuie sa treci prin tot rahatul creat de vanzarea unei masini in Romania...si mai ales o masina destul de ieftina si dorita in mod special de o anumita categorie. Pretul real este greu de stabilit, similar dintr-un seach rapid am gasint in romania la peste 5000 iar pe mobile chiar si mai sus de 5000. 

Sincer nu cred ca o prinzi cu 2500, numai daca is prosti sau foarte prosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cuki

 

+1

 

Iar aia care povestesc despre tone de probleme pe care le-au avut ,cu ale lor cotete , se cam dau de gol ca nu prea se pricep sa aleaga o masina ,sau sa o conduca ...dar ei dau sfaturi.🤣🤣🤣

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 40 minute, cuki a spus:

Sincer nu cred ca o prinzi cu 2500, numai daca is prosti sau foarte prosti.

Nu i-as cataloga asa ci cu foarte multi bani ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 41 minute, RKDragos a spus:

Nu i-as cataloga asa ci cu foarte multi bani ;)

 

Foarte gresit. Cine are multi bani (indiferent ca is furati, sau munciti), nu da nimica pe "gratis". Mai tine si cont de faptul ca peste tot se iau masini la buy-back, iar pretul oferit la buy-back nu este teapa. 

Mai este si "valoarea fizica"...o masina de genu, cu km putini si stare buna...nu consuma prea multi bani. Iar pe 2500 euro chiar nu merita sa o dai, mai bine o ti ca si masina de rezerva...masina de hoherit, de mers cu ea la beute si lasat peste noapte naiba stie unde. O folosesti la carat, o dai in familie ca sa nu trebuiasca sa faci tu pe soferu pentru altii...etc. Vreau sa spun ca are o valoare fizica mult mai mare decat cei 2500 euro ipotetici, care poate chiar inseamna bani de 5 piese vestimentare pentru unii.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 minute, cuki a spus:

 

Foarte gresit. Cine are multi bani (indiferent ca is furati, sau munciti), nu da nimica pe "gratis".

 

Gresit graiesti! Cand ai bani, nu stai sa te tiganesti cu toti oierii de pe olx care vor sa negocieze, sa puna saispe mii de intrebari, etc. O dai primului venit si ti-ai salvat timpul pierdut care de multe ori valoreaza mai mult, chiar daca ai pierdut cativa euroi cash.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 minute, Starcream a spus:

Gresit graiesti! Cand ai bani, nu stai sa te tiganesti cu toti oierii de pe olx care vor sa negocieze, sa puna saispe mii de intrebari, etc. O dai primului venit si ti-ai salvat timpul pierdut care de multe ori valoreaza mai mult, chiar daca ai pierdut cativa euroi cash.

 

Tu sti sa citesti? Sau citesti primele 2 randuri si treci repede la raspuns?

Tocmai asta spuneam...nici macar nu te mai complici cu anunturi, olx, ciudati, negocieri de alea stupide...te duci si o dai la buy-back si basta. 

DAR asta nu inseamna ca trebuie sa o dai pe gratis!!! Nu stiu daca ai incercat sa vinzi masina pe olx/autovit...daca pretul este decent, nu te suna nime!!!. Ca sa te sune cineva, trebuie sa ai pret asemanator cu ronghiuriile aduse din afara...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, cuki a spus:

 

Tu sti sa citesti? Sau citesti primele 2 randuri si treci repede la raspuns?

 

Tu nu sti sa scrii, daca tot punem problema asa. Si se pare ca nici matematica nu stii, sau vorbesti din povesti.

 

Acum 4 minute, cuki a spus:

Eu personal prefer masini noi (sau de 1 an vechime), merg cu ele pana pe la 120.000-150.000 km in cam 5-6 ani si le vand dupa.

Din fericire in 15 ani de condus, 5 masini schimbate si vreo juma de milion de km facuti, nu am avut nicio problema de ordin tehnic ever. 

 

 

Mi-am adus aminte de asta 🤣

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...