Jump to content

o7-08. Gran Premio Lenovo di San Marino e della Riviera di Rimini & Gran Premio TISSOT dell'Emilia Romagna e della Riviera di Rimini


Recommended Posts

S-ar putea sa privesti romantic sau sa te insele memoria. Si in trecut, mai ales cand numerele se “distribuiau” in functie de locul ocupat sezonul precedent, existau piloti la clase diferite care aveau acelasi numar.

 

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

26 Pedrosa

34 Kevin Schwantz

74 Dajiro Kato

5 Norick Abe

Pe strada e voie? 🤪

 

185B225B-C045-4475-9BD7-FB3FB6E8906B.jpeg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 17 minute, xt600 a spus:

Ciudat, cand lucrurile mergeau mai normal in competitia asta, un numar era alocat unui pilot si numai unuia. 

 

imi amintesc ani pe la sfarsitul anilor 2000 cu peste 90 de piloti la 125 (cam cand a fost si Robert Muresan)

mai aveau putin si ajungeau si la litere pe numar

nu stiu ce zici tu acolo, dar numerele nu-mi amintesc sa fi fost vreodata unice peste clase

 

  

Acum 1 minut, ilarionciobanu a spus:

mai ales cand numerele se “distribuiau” in functie de locul ocupat sezonul precedent

 

stoner cred ca a fost ultimul care s-a folosit de asta

Edited by prafrau
Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

23 a fost al lui Michael Jordan/Chicago Bulls....., a mai primit alt putzoi numarul asta?

pffff...... huooo....

:)

26 Pedrosa

34 Kevin Schwantz

74 Dajiro Kato

5 Norick Abe

My bad in mintea mea am amestecat basketul si pe nea Jordan cu Stoner.

27 - Casey Stoner vroiam sa zic.

Da si 74 Kato si Norick Abe,cei care au murit sau au marcat sportul,nush mi se pare aiurea sa mearga cineva cu numerele astea.Ar trebui retrase bagate in Hall of Fame si gata.

Numere sunt destule au de unde sa isi aleaga.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, Method a spus:

My bad in mintea mea am amestecat basketul si pe nea Jordan cu Stoner.

27 - Casey Stoner vroiam sa zic.

Da si 74 Kato si Norick Abe,cei care au murit sau au marcat sportul,nush mi se pare aiurea sa mearga cineva cu numerele astea.Ar trebui retrase bagate in Hall of Fame si gata.

Numere sunt destule au de unde sa isi aleaga.

 

fara aia de la motoe anul asta in cele 3 clase au concurat 89 de insi

ce aveti ma baieti, vreti sa le punem numere de inmatriculare romanesti?

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, prafrau a spus:

 

 

ce aveti ma baieti, vreti sa le punem numere de inmatriculare romanesti?

Si cand se termina pe ro trecem pe BG.

Solutii se gasesc, doar sa se vrea.

Link to post
Share on other sites

numere exprimate trebuie sa fie niste oameni deosebiti care au facut lucruri memorabile pe pista intreaga cariera au castigat numere mari de campionate, s-au afirmat printr-un fair play deosebit sau si-au sfarsit-o pe pista...

 

ex: Kato, Sic din istoria recenta, 46 cand va pune casca in cui.

99 n-are ce cauta si nici 27 (chiar daca a fost un pilot deosebit) sau 26 si nici 69. (parca asta era a lui Hayden)

 

o fi acolo niste motive anume, dar voi ati exprimat niste numere care chiar nu isi au rostul de a fi retrase..

 

Link to post
Share on other sites

Comparatia cu baschetul e incorecta. Daca e sa facem o paralela ar trebui sa se retraga numarul doar din cadrul echipei respective. De ex. Sa nu mai alerge nimeni la Yamaha de uzina cu 46. Si la Honda de uzina. Si la Aprilia. KTM nu se inventase, iar la Ducati n-are rost. ( Chiar, Suzuki ce asteapta ca sa-i propuna un contract?! 😝

Deci doar in cadrul echipei care vrea sa-i retraga “tricoul”, nu in toata competitia. Ca se joaca in continuare cu 23 pe tricou la orice echipa, mai putin Bulls.

PS Nici eu nu vad niciun nr. de retras in ultimii 25 de ani in afara de 46 si MM. ( niciodata n-am stiut ce nr are asta...)

Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, Method a spus:

My bad in mintea mea am amestecat basketul si pe nea Jordan cu Stoner.

27 - Casey Stoner vroiam sa zic.

Da si 74 Kato si Norick Abe,cei care au murit sau au marcat sportul,nush mi se pare aiurea sa mearga cineva cu numerele astea.Ar trebui retrase bagate in Hall of Fame si gata.

Numere sunt destule au de unde sa isi aleaga.

Matematic in 100 de ani nu mai ai numere ,asta daca castiga tot altul in fiecare an si daca nr maxim e 100

Nr ramane dar logoul e copyright

Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, Cavaleru a spus:

ex: Kato, Sic din istoria recenta, 46 cand va pune casca in cui.

99 n-are ce cauta si nici 27 (chiar daca a fost un pilot deosebit) sau 26 si nici 69. (parca asta era a lui Hayden)

 

o fi acolo niste motive anume, dar voi ati exprimat niste numere care chiar nu isi au rostul de a fi retrase..

Asta e opinia ta.

Daijiro Kato si Simoncelli,cu toate ca au pierit regretabil,Kato mai ales din cauza unui circuit unsafe,la fel ca si Salom,de fapt ei nu au avut rezultate notabile in motogp.Mai ales comparativ cu cei pe care i.ai amintit - Stoner si Lorenzo.

Aaa,ca nu ti au fost tie mie sau lui Gigel de pe canapea simpatici,asta e altceva,insa dpdv al palmaresului si performantelor,serios?Lorenzo si Stoner nu au fost notabili pt sport?mda.

Acum 4 ore, P T R a spus:

Matematic in 100 de ani nu mai ai numere ,asta daca castiga tot altul in fiecare an si daca nr maxim e 100

Nr ramane dar logoul e copyright

Eh,eu vorbeam de niste campioni si oameni care au influentat sportul...si pe care ii poti numara pe degetele de la 2 maini.In fine,e un punct de vedere,dar eu spun ca ar ajuta la heritage.

 

De urmarit conf de presa pre.race,mai ales partea despre social shit,Rossi e super funny.

Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, Speedy.K a spus:

Comparatia cu baschetul e incorecta. Daca e sa facem o paralela ar trebui sa se retraga numarul doar din cadrul echipei respective. De ex. Sa nu mai alerge nimeni la Yamaha de uzina cu 46. Si la Honda de uzina. Si la Aprilia. KTM nu se inventase, iar la Ducati n-are rost. ( Chiar, Suzuki ce asteapta ca sa-i propuna un contract?! 😝

Deci doar in cadrul echipei care vrea sa-i retraga “tricoul”, nu in toata competitia. Ca se joaca in continuare cu 23 pe tricou la orice echipa, mai putin Bulls.

PS Nici eu nu vad niciun nr. de retras in ultimii 25 de ani in afara de 46 si MM. ( niciodata n-am stiut ce nr are asta...)

Buna propunere

Link to post
Share on other sites

Nu stiu de voi dar pe mine ma obosesc mesajele lui dovi.

Cam de "attention whore" .

Somer? Cui ii pasa? Parca filozofea acum ceva timp, acum "cerseste" atentie/oferte?

C'mon.

 

 

Nicio supriza, maine castiga peco.

Sa vedem cum se impiedica cei din spate unii de altii :)

sa vedem Binder ce face.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, frigider a spus:

Nicio supriza, maine castiga peco.

Sa vedem cum se impiedica cei din spate unii de altii :)

sa vedem Binder ce face.

Poate mere si Quarta cum trebuie macar in al 12lea ceas...aici pe Missano trebuia sa rupa ca pe Jerez.

Sunt curios ce va face Mir.

...si sper totusi sa ia 46 un podium aici

Link to post
Share on other sites

Ce tur reusise Peco in calificari... area juma de seconda la a 3a sectiune.. 

a vazut si el da a depasit si a dat din cap.

 

daca nu distruge guma, e candidat serios la victorie.

Depinde f mult de ritmul de cursa. Sapt trecuta Mor nu a avut un ritm foarte rapid, ceea ce i-a permis lui Peco sa revina, daca isi regaseste ritmul qua, o sa fie alt ritm, si atunci e posibil ca Peco sa pateasca ce a patit Miler sapt trecuta care s-a incapatanat sa traga la inceput.

Ca si ritm de cursa Mir si Vinales par a avea un ritm bun. Cum vinales la inceput nu o sa mearga.... poate are sanse Mir la prima victorie. Sa mai avem un nou castigator.

La fel si Qua, a mers in 1.32 low tot fp4 pe cauciucuri uzate..

toti astia 4 au ritm de victorie.

 

sper cumva sa faca doctoru sa prinde podiumul 200

Link to post
Share on other sites

bai frate,oare cand or sa faca si aia de la michelin o guma care sa le permita pilotilor sa mearga la maxim toata cursa asa cum le permitea Bridgestone?

Asta e cauza principala a problemelor...

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, Method a spus:

bai frate,oare cand or sa faca si aia de la michelin o guma care sa le permita pilotilor sa mearga la maxim toata cursa asa cum le permitea Bridgestone?

Asta e cauza principala a problemelor...

 

Cand o sa se intoarca Bridgestone :))))))

Link to post
Share on other sites

Cel mai mare indicator al contraperformantelor Michelin e faptul ca se mere in Q2 cu hard fatza de multe ori.Nu mai fac comp cu F1,dar in orice competitie in quali se merge cu cea mai soft guma,cea care da cea mai multa aderenta dar nu rezista multe tururi.Eee,nu - in motogp de multe ori se merge cu hard fatza...wtf?

...am inteles ca carcasa gumei hard e singura care le poate suporta franarile asa cum le fac ei si nu se deformeaza?Oricum ar fi,nu e normal,efectiv nu e normal ce se intampla.Si ok,am inteles la inceput nu stiau nu aveau exp in gp,dar deja sunt din 2016 unic supplier?In 5 ani tot n-au reusit sa remedieze problemele?...calcat de gume ca distrug ceva ce ar fi putut fi superb

Acum 17 ore, danypop a spus:

De ceva timp are scris asta pe ass😂

"It was a bet!" - Dovi explains 'unemployed' logo

Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, Method a spus:

Cel mai mare indicator al contraperformantelor Michelin e faptul ca se mere in Q2 cu hard fatza de multe ori.Nu mai fac comp cu F1,dar in orice competitie in quali se merge cu cea mai soft guma,cea care da cea mai multa aderenta dar nu rezista multe tururi.Eee,nu - in motogp de multe ori se merge cu hard fatza...wtf?

...am inteles ca carcasa gumei hard e singura care le poate suporta franarile asa cum le fac ei si nu se deformeaza?Oricum ar fi,nu e normal,efectiv nu e normal ce se intampla.Si ok,am inteles la inceput nu stiau nu aveau exp in gp,dar deja sunt din 2016 unic supplier?In 5 ani tot n-au reusit sa remedieze problemele?...calcat de gume ca distrug ceva ce ar fi putut fi superb

"It was a bet!" - Dovi explains 'unemployed' logo

 

Nu e chiar asa, compound-ul este f importat pe spate pentru grip.

pe fata fiecare merge cu cauciucul cu care are "feeling" mai bun. de aceea pe fata unii merg cu hard, altii cu soft.

Misano, fiind un circuit pe care se franeaza f mult inclinat, pilotul trebuie sa inteleaga unde ii pleaca guma pe franare, unii inteleg mai bine cu soft, altii cu hard.

 

Un pilot care a mers in motogp imi zicea ca spatele e impus de conditiile circuitului, aderenta, vreme, etc.. in timp ce fata este impusa de pilot ca un compromis intre feeling si distanta de oprire a motoretei pe frana.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, Method a spus:

 

...si sper totusi sa ia 46 un podium aici

46 o sa termine rau.

Fiind a 2-a cursa au mai gasit bajetii o setare acolo/un sticker sa le mai dea 5cai.

1 oră în urmă, damager a spus:

Un pilot care a mers in motogp

Cine-i prietenu asta al tau? 😁

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, damager a spus:

 

Nu e chiar asa, compound-ul este f importat pe spate pentru grip.

pe fata fiecare merge cu cauciucul cu care are "feeling" mai bun. de aceea pe fata unii merg cu hard, altii cu soft.

Misano, fiind un circuit pe care se franeaza f mult inclinat, pilotul trebuie sa inteleaga unde ii pleaca guma pe franare, unii inteleg mai bine cu soft, altii cu hard.

Perfect de acord.Vorbim insa de chestii diferite.

Tu explici DE CE unii folosesc softul si altii hardul,eu am ridicat intrebarea "de ce naiba hardul pe fata e o alegere,iata,chiar si pt pilotul care ia pole".

Pt ca in mod normal in orice competitie hardul se pune pt long distance,doar in gp pun hardul in quali.Cu alte cuvinte,de ce hardul le da feeling mai bun decat softul mai ales in quali unde conteaza doar aderenta si nu comteaza deloc rezistenta in  timp?

...probabil pt ca are carcasa mai tare si nu se deformeaza pe franare ca softul,cel putin asa am inteles din ce ziceau ei la inceput.ori acest lucru e penibil pt michelin - sa fie nevoiti sa aleaga guma hard in quali.

Iar compound.ul banuiesc ca e la fel de important si pe fata pt grip...adica cred ca toti ar vrea sa aiba maximum  grip in quali - si de aici intrebarea mea.

Ce cred eu ca se intampla - ori softul se deformeaza pe franare si le compromite feelingul,ori hardul si softul au cam acelasi nivel de grip...amandoua lucruri jenante pe Michelin.

So...bring back Bridgestones 😝

Link to post
Share on other sites

Au căzut pe capete în WUP azi,cel mai rău părea Nagashima..

Morbidelli cică are dureri de stomac si weekendul asta, sansa lui Peco.

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Method a spus:

Perfect de acord.Vorbim insa de chestii diferite.

Tu explici DE CE unii folosesc softul si altii hardul,eu am ridicat intrebarea "de ce naiba hardul pe fata e o alegere,iata,chiar si pt pilotul care ia pole".

Pt ca in mod normal in orice competitie hardul se pune pt long distance,doar in gp pun hardul in quali.Cu alte cuvinte,de ce hardul le da feeling mai bun decat softul mai ales in quali unde conteaza doar aderenta si nu comteaza deloc rezistenta in  timp?

...probabil pt ca are carcasa mai tare si nu se deformeaza pe franare ca softul,cel putin asa am inteles din ce ziceau ei la inceput.ori acest lucru e penibil pt michelin - sa fie nevoiti sa aleaga guma hard in quali.

Iar compound.ul banuiesc ca e la fel de important si pe fata pt grip...adica cred ca toti ar vrea sa aiba maximum  grip in quali - si de aici intrebarea mea.

Ce cred eu ca se intampla - ori softul se deformeaza pe franare si le compromite feelingul,ori hardul si softul au cam acelasi nivel de grip...amandoua lucruri jenante pe Michelin.

So...bring back Bridgestones 😝

 

De ce da feeling mai bun, este o discutie pe care nu au reusit nici specialistii in suspensii sa o explice :)...e tot ansablul, ce transmite guma in furca, cum lucreaza suspensia si ce vrea pilotul sa simta.

in alta ordine de idei, este corect ce zici, in softul ar tb sa fie mai aderent, hard-ul mai putin aderent.

Dar, tb sa iei in considerare mai multi factori, gen aderenta asfaltului, temperatura, viata.

Softul are aderenta maxima intr-o plaja f mica de temperatura, in timp ce hard-ul are aderenta mai scazuta, dar pe o plaja mai mare de temperatura.

 

Daca softul are aderenta maxima sa zicem intre 35-40 grade, dar tu il incingi mai mult, atunci alegi un medium/hard...chiar dc softul e mai aderent.

Temperatura in care mergi tine de greutate, geometrie, stil de franare, stil de pilotaj, greutatea care o pui pe fata, etc....

De aici si diferenta mare intre Bridgstone si Michelin....la Bridgeston plaja de temperatura este mai mare si mai tin mai mult, chiar daca nu au aderenta care o are acuma Michelin.

Problema la Michelin este ca sunt extrem de aderente, cateva tururi.....

 

Edited by damager
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...