Sari la conținut

o7-08. Gran Premio Lenovo di San Marino e della Riviera di Rimini & Gran Premio TISSOT dell'Emilia Romagna e della Riviera di Rimini


xt600
 Share

Postări Recomandate

Acum 23 minute, xt600 a spus:

Good point! 

Aici ai si tu dreptate, dar totusi, baiatul asta vrea titlul. Are aceasta oportunitate si pentru asta trebuie sa faca diferenta. In conditiile in care sunt mai multi care doresc acelasi lucru... Nu pot sa nu ma intreb ce ar fi facut Cabroncito, in locul lui? Sau Rossi in perioada lui de stralucire. Zarco? :D :D :D 


Daca era Zarco, 95% erau aman2 prin pietris :)

Qua, anul trecut nu a fost tocmai un timid in depasiri...a facut cateva depasiri spectaculoase si la limita.

 

nu cred ca dintr-o data a devenit un Vinales....

cred ca totul este despre increderea ca poti sa depasesti..

sti cum se termina cand ambitia iti depaseste talentul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 310
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 3 ore, damager a spus:

dar, nu il depasea niciodata... lui Vinales i-a trebuit 6 tururi in austria sa-l depaseaca pe Rosssi, pe o greselaa de-a lui Rossi.

:agree:

Acum 3 ore, ilarionciobanu a spus:

Pe grafica tv penalizarea a aparut fix in momentul in care Vin intra in ultimul tur. Qua era inca in penultimul. Preuspun ca el nu a fost anuntat mai tarziu decat noi.
A avut cand sa faca long lap, a ales sa nu. 

Quarta a declarat "i didn.t receive any messages from race direction".

Mi se pare penibil ce au facut,dai penalizare de long lap in ultimult tur?pai se bate fix cap in cap cu regula ca are la dispozitie 3 tururi sa isi faca penalizarea.in fine,mie mi se pare aiurea ce au facut,nu am mai vazut asa ceva niciodata sa anunt3 o penalizare pe ultimul tur

Acum 3 ore, Buggy a spus:

Mir a fost omul cursei ..plecat de pe 11...bv lui...

In rest ...da e cutia cu surprize ...ptr e misto scenariul asta...

Exact.De anul trecut am zis - atentie la Mir,odata ce se acomodeaza cu motoreta va fi peste Rins.Nu am mai vazut o asa dominatie precum a luat el campionatul la moto3 - efectiv domina ceea ce la moto3 cam greu...sunt fan.

Sa stii ca daca o tine asa devine candidat serios la titlul asta...cel mai ciudat an din gp va fi.

 

Acum 3 ore, ilarionciobanu a spus:

A riscat cursa trecuta. Parca-s mai bune punctele de azi, chiar si alea pierdute, decat alea de saptamana trecuta.

 

Stie cineva de ce n-a fost Bradl, e ceva cu el?

Sunt convins ca a fost mai prevazator pt ca efectiv nu isi mai puteq permite inca o tranta.

E si greu pt cei de la Yamaha sa isi exploateze atuurile cand au in fata motorete stop'n'go : frane tari accel tari si sunt blocati pe viraj.

Mir a putut insa,i.a crosetat de n.au avut aer.

 

Bradl are arm pump...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt interviurile post race si clipurile.. Echipa Pramac a fost atataca de Tear-Offs astazi.

Eu intotdeauna m-am intrebat cum de nu se-ntampla o nefacuta cu bucatile alea de pastic peste tot pe pista.

 

1. Miller cum trece linia de start pentru Lap2, incaseaza un tear-off de la Quartararo; care la 200+ la ora isi gaseste loc fix in gaurica mica de Air-Intake din botul motoretei. si se blocheaza linistita la intrarea in airbox; VIS

 

2. Bagnaia, face totul la fel, si aluneca pe un tear-off adus de vant fix in curba aia.

 

Cu Miller e si filmare pe motogp.com; din mai multe unghiuri.

 

E free:

https://www.motogp.com/en/videos/2020/09/20/why-did-miller-retire-from-the-emilia-romagna-grand-prix/345941

 

 

Poftim situatie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Method a spus:

Quarta a declarat "i didn.t receive any messages from race direction".

Mi se pare penibil ce au facut,dai penalizare de long lap in ultimult tur?pai se bate fix cap in cap cu regula ca are la dispozitie 3 tururi sa isi faca penalizarea.in fine,mie mi se pare aiurea ce au facut,nu am mai vazut asa ceva niciodata sa anunt3 o penalizare pe ultimul tur

Am vazut acum declaratia. O scalda cu “n-am stiut, boss” ca sa se scoata.

El zice ca n-a primit “track limits warning” adica avertizarea data pe la mijlocul cursei. Am citit ca ea se da la 3 depasiri ale limitelor si pe urma se da long lap daca mai faci 2 depasiri.

Tot in declaratie zice ca le stie pe primele 3, da’ nu le stie pe urmatoarele 2. Pe de o parte, nu a primit warning, pe de alta parte stie ca a depasit de 3 ori. 
Penalizarea ar fi luat-o oricum. Mai era timp pentru long lap asa ca i-au dat long lap. Daca o comitea in ultimul tur, lua direct secundele pentru ca nu era timp de long lap (cum a fost la aia mai mici acum cateva curse, anulat victoria). Mi se pare destul de clar

Acum 3 ore, Ahile a spus:

Probleme cu brațul, a anunțat de vineri că nu va putea merge weekendul acesta


 

 

Acum 50 minute, Method a spus:

Bradl are arm pump...

 


Mersi!

Parca si Cal are problema asta, printre altele. Usor de condus hondele alea :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Buggy a spus:

@Method....i au dat lui Q cu vreo 2 lap inainte de finish...dar nu a facut si nah 3 secunde...

Atunci a incalcat partea exterioara dupa avertismentele de pe bord primite la jumatatea cursei. Dar sunt sigur ca atunci cand te bati pentru o pozitie pe podium, nu vezi ce scrie in bord. \

Vb aia, blana orbitoare!!!

Citat

Pacat de Pecco...dar promite...

Omul e din alta liga inca de la moto2. Alaturi de Miller ambii par facuti pentru Ducati.

 

FB: what I can say...

It’s a pity , we were very fast, I had a good gap from Maverick, I wasn’t at my limit, I feelt that all was perfect with my bike. I managed the tires for the last laps because I know that Maverick is very fast in the last part of the race. At the corner six I crashed and I didn’t know the why. We studied the data and we saw that I didn’t do anything wrong, the lines were the same and the inclination too. We think that I touched something strange like a teer of or something else in that corner, we don’t know what it was, but there was something that dropped me. I was very sure while I rode, I managed the race lap by lap and I didn’t need to be aggressive with the tires.

The only thing that I can say now is that these are the races, I can do nothing to rewind the race and in these months I had a bit of bad lucky but the most important is that we are very competitive every week end. I’m looking forward to be in Barcelona in one week because we want to bounce back.

Thanks to my fans for the support in these day, it was very beautiful to see you all in the stands

Citat

Dovi...e jenant...nu merita sa fie campion...

E ciudat sa vezi cum ambele modele de fabrica sa bat pt locurile 8-10 dupa ce pilotii n au mai reinoit contractele cu ei..

Este ceva ciudat la mobrele acelea in comparatie cu cele Pramac de acum.

 

Citat

Rossi a cazut...nimic special...

Hater!

Acum 4 ore, xt600 a spus:

Ce campionat... Dovi termina pe 8 dar inca este pe primul loc in clasament... 

 

Vb lui BB, vine MArcel si ia campionatul..simplu.

 

Citat

Vinales se bucura pentru victorie, dar uita ca nu el a castigat cursa, ci a pierdut-o Bagnaia. Apropo... cum poate sa mearga baiatul asta cu Ducati... Parca ar merge pe Yamaha sau Suzuki, practic le-a anulat astora toate avantajele pe zonele virajate. Pacat ca a cazut, ar fi avut o victorie splendida. 

Compari elefanti cu furnici. Comparatia ta sufera chiar termen de blasfemie.

 

Citat

Quarta s-a chinuit, in spatele lui Pol, o eternitate, a venit Mir si i-a executat pe amandoi, de parca nici nu ar fi existat pe pista. Quarta, tata, in cursele astea, daca nu risti, nu castigi.

 

Inca nu te ai prins ca asta e pilot mediocru?! Chiar ati luat-o razna cu francezii Zarco si Quartabrao...

Chiar prinde asa bine omul slab la romani?!

 

Acum 45 minute, wbmt a spus:

Sunt interviurile post race si clipurile.. Echipa Pramac a fost atataca de Tear-Offs astazi.

Eu intotdeauna m-am intrebat cum de nu se-ntampla o nefacuta cu bucatile alea de pastic peste tot pe pista.

 

1. Miller cum trece linia de start pentru Lap2, incaseaza un tear-off de la Quartararo; care la 200+ la ora isi gaseste loc fix in gaurica mica de Air-Intake din botul motoretei. si se blocheaza linistita la intrarea in airbox; VIS

 

2. Bagnaia, face totul la fel, si aluneca pe un tear-off adus de vant fix in curba aia.

 

Cu Miller e si filmare pe motogp.com; din mai multe unghiuri.

 

E free:

https://www.motogp.com/en/videos/2020/09/20/why-did-miller-retire-from-the-emilia-romagna-grand-prix/345941

 

 

Poftim situatie.

 

 

cam asta a fost, se poate inchide topicul.. dar mai merge niste barfa :))

 

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, george05 a spus:

Ceva comentator englez spunea ca anvelopele hard au același grip ca și cele soft.

Știe el... 🙄 Să-l intrebe pe "safety car" putinică, sau de ce nu, pe florin "aiogura" ion dacă vrea să afle adevărul adevărat! :crack:

Acum 48 minute, frigider a spus:

dovi in spatele lui AM 73

😱

'onda-i' onda, ncsf! Iar ducati (factory) decât o găleată cu șuruburi și gigi gizmos. :crack:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ilarionciobanu a spus:

Am vazut acum declaratia. O scalda cu “n-am stiut, boss” ca sa se scoata.

El zice ca n-a primit “track limits warning” adica avertizarea data pe la mijlocul cursei. Am citit ca ea se da la 3 depasiri ale limitelor si pe urma se da long lap daca mai faci 2 depasiri.

Tot in declaratie zice ca le stie pe primele 3, da’ nu le stie pe urmatoarele 2. Pe de o parte, nu a primit warning, pe de alta parte stie ca a depasit de 3 ori. 
Penalizarea ar fi luat-o oricum. Mai era timp pentru long lap asa ca i-au dat long lap. Daca o comitea in ultimul tur, lua direct secundele pentru ca nu era timp de long lap (cum a fost la aia mai mici acum cateva curse, anulat victoria). Mi se pare destul de clar


 

 


Mersi!

Parca si Cal are problema asta, printre altele. Usor de condus hondele alea :)))

Nu,tocmai ca el zice ca a primit mesajul de warning (dupa ce a depasit de 3 ori limita) si stia de el,nu a stiut ca i s.a dat cel de long lap,pe ala nu l.a primit,pt ca l.ar fj facut (desi probabil rezultatul era fix acelasi -Esp era la 1.4s in spatele lui si l ar fi depasit)...sau poate il executa ca Zarco la Brno- blanao cu genunchiul jos prin praf si scapa fara sa fie depasit 😁

 

Pedrosa saracul stiu ca era campion la arm pump parca la amandoua bratele s.a operat pt asa ceva...

Acum 3 ore, ZaiR a spus:

Inca nu te ai prins ca asta e pilot mediocru?! Chiar ati luat-o razna cu francezii Zarco si Quartabrao...

Toata cariera lui de pana acum a fost un model de inconstanta.Asta pana anul trecut....cand a fost stelar.Deci depinde unde te uiti.E ff rapid,insa anul asta nu doar semi rookie ul Quarta e inconstant,ci toata lumea a luat o razna.Asa ca..

Zarco la fel - in 2017 si 2018 pe Yamaka a fost fantastic.Normal ca atunci cand schimbi coispe motorete intr.un an nu mai ai celeasi performante.

Peco de ex a fost intradevar campion la moto2 dar anul trecut a fost ff sters.Bine,ca o circumstanta atenuanta,una e sa debutezi pe Yamaka si alta pe Ducati.Dar anul asta se pare ca ii prieste noua guma spate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Method a spus:

Nu,tocmai ca el zice ca a primit mesajul de warning (dupa ce a depasit de 3 ori limita) si stia de el,nu a stiut ca i s.a dat cel de long lap,pe ala nu l.a primit

Decalratia lui e asta: "Ok, at the end we got that penalty for track limits but my thoughts from this penalty is that I should receive a message, like they put on TV, that I have a track limits warning. But actually, I received no message. So I was a bit surprised to suddenly have track limits. It’s true that I had three track limits but the last two I didn’t know, so for me it was necessary for me to receive a message from race direction."

 

Poate e language barrier, dar el zice warning, care e diferit de penalty (pe care-l foloseste in aceeasi fraza).

In fine, irelevant. Penalizarea ar fi luat-o oricum. Daca e convins ca au gresit aia de la race direction, sa faca contestatie.

 

Acum 9 ore, Method a spus:

sau poate il executa ca Zarco la Brno- blanao cu genunchiul jos prin praf si scapa fara sa fie depasit 😁

Zarco pericliteaza carierele copiilor cu pilotatul iresponsabil. L-au vazut aia mici cum se da el pe long lap, au zis ca pot si ei. Ieri unul de la Moto3 a intrat hotart pe long lap si i-a fugit bicicleta de sub el. DNF :))) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Decalratia lui e asta: "Ok, at the end we got that penalty for track limits but my thoughts from this penalty is that I should receive a message, like they put on TV, that I have a track limits warning. But actually, I received no message. So I was a bit surprised to suddenly have track limits. It’s true that I had three track limits but the last two I didn’t know, so for me it was necessary for me to receive a message from race direction."

 

Poate e language barrier, dar el zice warning, care e diferit de penalty (pe care-l foloseste in aceeasi fraza).

In fine, irelevant. Penalizarea ar fi luat-o oricum. Daca e convins ca au gresit aia de la race direction, sa faca contestatie.

pe ecran la tv a aparut "track limits warning" poate nu i-o fi aparut lui in bord sau nu l-a vazut.

poate avea bordu setat sa ii arate cati km mai face pana la pompa si na, nu i-a aparut avertismentul.

stiti ca vitezanele au doar un bec galben, nu arata cu ac/bare nivelul de benzina. se aprinde ala si dai reset la trip.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, frigider a spus:

stiti ca vitezanele au doar un bec galben, nu arata cu ac/bare nivelul de benzina. se aprinde ala si dai reset la trip.

e saracie pe dotari Yamaka,sunt convins ca n-are nici macar ceas la ea sau termometru de temp ext.Ooo,vai de el :bounce:

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Penalizarea ar fi luat-o oricum. Daca e convins ca au gresit aia de la race direction, sa faca contestatie.

 

Zarco pericliteaza carierele copiilor cu pilotatul iresponsabil. L-au vazut aia mici cum se da el pe long lap, au zis ca pot si ei. Ieri unul de la Moto3 a intrat hotart pe long lap si i-a fugit bicicleta de sub el. DNF :))) 

Da,aici cam ai dreptate.

Ar fi fost interesant un timp mediu de parcurgere a long lap,cu alte cuvinte cam cate sec te penalizeaza daca il faci.Oricum nu cred ca isi putea mentine locul 3.Pacat.

Insa,avand in veddere cum decurg lucrurile si mai ales felul in care merg candidatii la titlu - Pt Quarta e un castig mare in locul 4 : Dovi era pe la divizia B cu Marquez cel mic,iar Vinales,ok,a iesit pe 1,dar...sapt viitoare iar n-o sa inteleaga ceva si iese pe 11.

Cu Mir trebuie sa aiba grija - asta mic a devenit brusc cel mai mare contracandidat al lui la titlu.Si Peco daca continua sa fie asa rapid.

 

Haha,tare aia cu aia de la moto3...da nu inteleg o treaba apropo de moto3...de ce spun astia in presa acuma ca "marele" Fenatti e "cel mai de succes rider la clasa moto3"?Are cele mai multe victorii sau cum?Ca sigur campionate n-are...

 

Se pare ca Rossi ar fi semnat finally cu Petronas

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Miller s-a gasit o folie de viziera prinsa in air box :) iar Peco a zis ca posibil sa fi fost pe pista tot o folie de viziera ...acum cu toate penalizarile astea drastice parca vad interzicerea inlaturarii de folii pe anumite portiuni de pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

de ce spun astia in presa acuma ca "marele" Fenatti e "cel mai de succes rider la clasa moto3"?Are cele mai multe victorii sau cum?Ca sigur campionate n-are...

Daaa, acest Luthi al clasei mici. Are acum cele mai multe victorii la Moto3 (doar acolo, nu si 125) . . . 12 victorii dupa 40 de sezoane petrecute acolo.

Spre comparatie, Mir are 10 victorii. Insa toate in acelasi sezon.

Acum 1 oră, frigider a spus:

stiti ca vitezanele au doar un bec galben, nu arata cu ac/bare nivelul de benzina. se aprinde ala si dai reset la trip.

Vitezanele adevarate au doar un bec alb care se aprinde cand intri in limitare. Restul e pentru noobi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.09.2020 la 13:47, john17 a spus:

Oare rigiditatea carcasei e identică la cele 3 compoziții? 🤔

Nu cred. 

Cica fata o alegi dupa cum o simti si spatele dupa "conditiile circuitului" , asa au zis comentatorii englezi.

 

A si cica daca esti singuru de pe grila cu cauciuc spate(cred) diferit sigur ai ales prost - asa a facut vin prima cursa :D

 

sau esti MM si ii bati pe toti.

 

La 20.09.2020 la 17:24, P T R a spus:

Peco la duke la anu?

Noul stoner

Da.

Beau pentru asta.

La 20.09.2020 la 19:25, P T R a spus:

Eu zic sa facem un poll sa vedem cine castiga campionatul

😂

Poll?

Loterie si ai sanse mai mari.

 

Sper mir sa ii faca pe fraeri sau morbi daca-si revine.

Peco cred ca e cam departe. :(

La 20.09.2020 la 20:11, damager a spus:

sti cum se termina cand ambitia iti depaseste talentul :)

Ahaha

La 20.09.2020 la 20:12, Method a spus:

mi se pare aiurea ce au facut,nu am mai vazut asa ceva niciodata sa anunt3 o penalizare pe ultimul tur

Mie mi se pare ca au zis british people ca cica in ultimu tur daca iesi pe verde cedezi un loc.

Poate am inteles eu prost?

Nu se aplica la Q dar fie.

La 20.09.2020 la 20:36, wbmt a spus:

Sunt interviurile post race si clipurile.. Echipa Pramac a fost atataca de Tear-Offs astazi.

Eu intotdeauna m-am intrebat cum de nu se-ntampla o nefacuta cu bucatile alea de pastic peste tot pe pista.

 

1. Miller cum trece linia de start pentru Lap2, incaseaza un tear-off de la Quartararo; care la 200+ la ora isi gaseste loc fix in gaurica mica de Air-Intake din botul motoretei. si se blocheaza linistita la intrarea in airbox; VIS

 

2. Bagnaia, face totul la fel, si aluneca pe un tear-off adus de vant fix in curba aia.

 

Cu Miller e si filmare pe motogp.com; din mai multe unghiuri.

 

E free:

https://www.motogp.com/en/videos/2020/09/20/why-did-miller-retire-from-the-emilia-romagna-grand-prix/345941

 

 

Poftim situatie.

 

Incredibil, si eu ma intrebam "oare nu aluneci pe o porcarie din aia?"

Ar trebui sa aiba niste borsete la ei ca am vazut ca se poarta si sa le bage acolo.

Salvam si planeta si puii de foca. Aia mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca vine MM cand mai sunt 5-6 etape, face 6 victorii si castiga campionatu.

 

Nici un pilot nu e constant. nici macar la mijlocul clasamentului...

 

Nu stiu ce cota are MM la pariuri dar pe el as paria avand in vedere haosul din sezonul asta. o fii si din cauza ca sunt curse dupa curse, si nu au timp sa se odihneasca, dar cand ai 2 curse indentice ar trebuii sa stii ce ai de facut ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.09.2020 la 21:17, ZaiR a spus:

Inca nu te ai prins ca asta e pilot mediocru?! Chiar ati luat-o razna cu francezii Zarco si Quartabrao...

Chiar prinde asa bine omul slab la romani?!

hai sa nu ne pe noi :)

 

uiti anul trecut cand doar Q si Vin ii mai luau pole-uri lui MM?

doar ei erau speranta. restul praf.

 

ok anu asta nu stiu ce se intampla, dar nu poti nega ca parea singurul capabil sa-l bata pe MM pentru ca viteza.

Acum 23 ore, ilarionciobanu a spus:

Zarco pericliteaza carierele copiilor cu pilotatul iresponsabil. L-au vazut aia mici cum se da el pe long lap, au zis ca pot si ei. Ieri unul de la Moto3 a intrat hotart pe long lap si i-a fugit bicicleta de sub el. DNF :))) 

bahahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, danypop a spus:

Foarte posbil.Mai da parca am vazut si eu un interviu pe undeva in care fix Rossi spunea ca vrea de la anul sa faca o noua echipa VR46 cu colaborare cu...Suzuki.Nu a zis nimic despre piloti insa.

Acum 10 ore, frigider a spus:

sau esti MM si ii bati pe toti.

Eu cred ca rigiditatea carcasei e diferita (nu zic 100% pt ca nu imi mai aduc aminte clar ce au zis pilotii dar s-a discutat pe tema asta a fost o mare frasuiala remember cu Lorenzo si Vinales care se opuneau la nush ce schimbare de carcasa blablabla) si de aici toate problemele - pilotii par sa aleaga guma fatza in primul rand in functie de feeling pe franare si de rigiditatea carcasei si nu in functie de grip/rezistenta in timp.

Normal ca ei s-au adaptat la o stare de fapt,dar asta nu e normal sa fie obligati sa aleaga guma hard pt ca la restul se deformeaza carcasa atat de mult pe franare incat le compromite feelingul.Repet - nu sunt sigur de chestia asta,vorbesc din amintiri, dar stiu ca mai demult au tot discutat de aceasta problema,insa daca asa e,e cam jenant pt michelin.

La Honda/MM insa e ca si lege - hard pe fata.

Acum 10 ore, frigider a spus:

Sper mir sa ii faca pe fraeri sau morbi daca-si revine.

Peco cred ca e cam departe. :(

Peco intradevar chiar a avut ghinion.Nu as spune ca a avut ghinion la Brno,dar la Jerez chiar a avut ghinion si aici,daca intradevar a cazut pt ca a alunecat pe ceva (el asa sustine),chiar e ghinion.

Mir mi se pare cel mai puternic contracandidat pt Quarta (si eventual Dovi).Si Mir a avut vreo 2 balbe,odata l-a trantit Lecuona (dar deh - ce cauti langa Lecuona?),apoi a pierdut un loc 1 ca si facut pt ca Vinales a ramas fara frane (si toti si-au pus gume fresh,el nu a avut),dar puncteaza solid la fiecare cursa.

Va fi intre cei 4 :Screenshot-2020-09-22-2020-Moto-GP-World

Acum 10 ore, frigider a spus:

Incredibil, si eu ma intrebam "oare nu aluneci pe o porcarie din aia?"

Si eu m-am intrebat cand ii vedeam la F1 ca le tot arunca dupa ce ies de la boxe "bai nene bucatile alea de celofan de le arunca ei pe jos daca intra la radioatoare?"...dar iata ca intra la motogp in filtrul de aer al lui Miller.Si fix celofanu lui Quarta :)

E intradevar o problema - ar trebui sa ia niste masuri.E complicat insa pt ca nu vad alta modalitate sa iti "speli" viziera in cele 45 min de cursa.

Acum 8 ore, danypop a spus:

Nu vă mai îmbătați cu apă rece, Marc vine în ultima cursă să-i predea coronița noului campion🏆

true.Marcel abia face si el niste cardio etc acuma,relua antrenamentele fizice,dar pas la hard workouts la sala si ce sa mai vorbim de motocross etc.Deci nu e nici pe departe refacut.Ori campionatul se termina in fix 2 luni.Nu are timp.

Normal ca se zgarie pe ochi pt ca i-ar fi lesinat pe marile sperante astea care fara el zici ca sunt la divizia B - nu isi gasesc gumele ambreiajele,cad pe celofane si cate si mai cate - cica a ras de s-a imprastiat de frati-su cand i-a povestit ala ca i s-a declansat airbagul degeaba in timpul cursei :bounce:

...btw Alex Marquez a iesit pe 7 cursa asta iar Dovi pe 8...asta spune multe - despre Dovi.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, ilarionciobanu a spus:

Vitezanele adevarate au doar un bec alb care se aprinde cand intri in limitare. Restul e pentru noobi.

tru story bro

desi la unele kawa(zx6 07) cred ca tot galben e si ala :D 

 

 

Adevaru e ca a picat bine mesajul "UNEMPLOYED" la dovi, se vede si de ce. 

cu asa "performante" normal ca stai la coada la somaj.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu da cu sutul, dar este clar ca echipa nu ii mai acorda nici un sprijin. Toate eforturile sunt indreptate spre Miller si Bagnaia (nu stiu daca ati observat, dar Gigi sta mai mult in boxa lui Bagnaia, decat la boxele echipei de uzina si asta spune foarte multe),...este "procedura" intalnita la toate echipele, atunci cand un pilot se pregateste sa paraseasca barca. Pe de alta parte, cand vede cat sprijin primeste, motivatia este pe masura. Doar nu crede cineva ca Dovi a uitat subit sa mearga pe motocicleta pe care a pilotat-o/dezvoltat-o timp de 8 ani si cu care a obtinut victorii,podiumuri si locul doi in campionat, trei sezoane la rand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, xt600 a spus:

 a obtinut victorii,podiumuri si locul doi in campionat, trei sezoane la rand.

mda, dar atat a putut, acolo s-a plafonat..., eternul numar 2..., si asta in zilele lui bune...

era 'all in' si nimic nou sub soare...

...in 4 sezoane de Honda, a iesit o data pe 3 la sfarsit, in rest o mediocritate de locurile 5-6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...