DonFlamingo Postat Decembrie 22, 2021 Share Postat Decembrie 22, 2021 Eu sper doar sa trecem pe altceva in afara de diesel-uri că ne-au terminat plămânii toate cazanele conduse de refugiați întorși de prin Spanea, Anglea și Italea Sa se treacă la hibride, hidrogen, oxigen, electrice numa sa interzică dieselurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Decembrie 22, 2021 Share Postat Decembrie 22, 2021 Acum 25 minute, SenorPink a spus: Eu sper doar sa trecem pe altceva in afara de diesel-uri că ne-au terminat plămânii toate cazanele conduse de refugiați întorși de prin Spanea, Anglea și Italea Sa se treacă la hibride, hidrogen, oxigen, electrice numa sa interzică dieselurile Dieselurile pe turisme sunt tot creatia marilor producatori.Care acum o ard eco. De fapt si atunci cand au intrat cu ele in detrimentul benzinarelor au venit tot cu aceesi vrajeala: dieselul consuma mai putin deci polueaza mai putin. Nu mai zic ca pe timpul ala motorina era cu 20-30% ,daca nu mai bine,sub benzina. Ce ni se pare nasol acum,a fost vreo 15-20 de ani ,wow. Cine nu cumpara diesel era un figurant,un poluator,un risipitor de resurse. Suna cunoscut,nu-i asa. Si tot asa ,erau certati de vizionari.Ca nu inteleg prostovanii ca asta e viitorul.Motorina , energia noului mileniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 22, 2021 Share Postat Decembrie 22, 2021 47 minutes ago, SenorPink said: Eu sper doar sa trecem pe altceva in afara de diesel-uri că ne-au terminat plămânii toate cazanele conduse de refugiați întorși de prin Spanea, Anglea și Italea Sa se treacă la hibride, hidrogen, oxigen, electrice numa sa interzică dieselurile Trebuie să termine vesticii de aruncat diesel-urile, apoi trebuie să se sature românii să le repare. Pe termen scurt și mediu nu scăpăm de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 22, 2021 Autor Share Postat Decembrie 22, 2021 Atat timp cat China si inca vreo doua tari sunt responsabile pentru mai bine de 50% din poluarea globala, autoturismele diesel sunt undeva pe la coada clasamentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 22, 2021 Share Postat Decembrie 22, 2021 1 oră în urmă, SenorPink a spus: Eu sper doar sa trecem pe altceva in afara de diesel-uri că ne-au terminat plămânii toate cazanele conduse de refugiați întorși de prin Spanea, Anglea și Italea Sa se treacă la hibride, hidrogen, oxigen, electrice numa sa interzică dieselurile Nu e vina lor, ci a ITP-urilor, care le dau ok-ul pentru câțiva lei plasați în certificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 22, 2021 Share Postat Decembrie 22, 2021 14 minutes ago, adidas said: Atat timp cat China si inca vreo doua tari sunt responsabile pentru mai bine de 50% din poluarea globala, autoturismele diesel sunt undeva pe la coada clasamentului. La nivel global, da. Sunt aproape irelevante. La nivel micro (orașe, aglomerații urbane) sunt însă foarte nasoale. Mai ales când ești bucureștean și-ți iei dizăl ca să stai cu el zilnic în bară-la-bară doar pentru că-ți consumă vreo 2L de păcură mai puțin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 22, 2021 Autor Share Postat Decembrie 22, 2021 Asa e. De aia ziceam mai devreme ca electricele astea mici sunt perfecte pentru orase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 22, 2021 Share Postat Decembrie 22, 2021 Acum 36 minute, Lucian_M a spus: Nu e vina lor, ci a ITP-urilor, care le dau ok-ul pentru câțiva lei plasați în certificat. Corect ai zis 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Trebuie să termine vesticii de aruncat diesel-urile, apoi trebuie să se sature românii să le repare. Pe termen scurt și mediu nu scăpăm de ele. Dap din pacate. 1 oră în urmă, adiy32 a spus: Dieselurile pe turisme sunt tot creatia marilor producatori.Care acum o ard eco. De fapt si atunci cand au intrat cu ele in detrimentul benzinarelor au venit tot cu aceesi vrajeala: dieselul consuma mai putin deci polueaza mai putin. Nu mai zic ca pe timpul ala motorina era cu 20-30% ,daca nu mai bine,sub benzina. Ce ni se pare nasol acum,a fost vreo 15-20 de ani ,wow. Cine nu cumpara diesel era un figurant,un poluator,un risipitor de resurse. Suna cunoscut,nu-i asa. Si tot asa ,erau certati de vizionari.Ca nu inteleg prostovanii ca asta e viitorul.Motorina , energia noului mileniu. Plm va dau dreptate la toti dar asa e. Acum 23 minute, PzKpfW a spus: La nivel global, da. Sunt aproape irelevante. La nivel micro (orașe, aglomerații urbane) sunt însă foarte nasoale. Mai ales când ești bucureștean și-ți iei dizăl ca să stai cu el zilnic în bară-la-bară doar pentru că-ți consumă vreo 2L de păcură mai puțin Iti dau exemplu mai nasol: la garaj era un meltenus parcat aiurea cu motorul de cazan TDI pornit de a omorat tot in jur. I-am batat in geam: inchide motoru' mosule ca ne omori pe toti pe aici da-o in plm de treaba. Acum 20 minute, adidas a spus: Asa e. De aia ziceam mai devreme ca electricele astea mici sunt perfecte pentru orase. Or fi, dar nu Spring aia, fara suparare dar zic doar de cum arata - e un fel de cutie de chibrituri similara cu Tico. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 23, 2021 Admin Share Postat Decembrie 23, 2021 Doua zile cât mi-a făcut filmarea la W211, am avut mașina de mai jos cu care a venit Vlad în garaj. M-am urcat în ea. Vinilin pe scaune, schimbător și volan, care mi s-a părut că arată chiar mai prost decât la Toyota Corolla Hybrid a nevesti-mii. Care oricum se vede de la o poștă că e nasol! Audi nu costă decât 85.000 euro. Faza mișto a fost când a trebuit să vină ca să ia E-ul. Zice "vin pe la 12.00 că mai devreme nu pot, trebuie s-o las pe asta la încărcat, ca mai am de făcut drumuri după aia" Zic "haide mă, că avem în campus 2 stații Renovatio..aa, nu, că nu am card la aia etc etc. Mă duc la Lidl și pierd timpul la ăia o oră, până se încărca.." Viitorul sună bine, îți face mașina program. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 23, 2021 Share Postat Decembrie 23, 2021 Acum 1 oră, Kristian K a spus: Mie-mi plac aia de spun de pielea ecologica ca e piele... E ca laptele de ovăz, migdale, cocos......care nu e lapte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 23, 2021 Share Postat Decembrie 23, 2021 Aha, înlocuitori premium, mai scumpi decât "the real thing". Dacă ăsta e viitorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 23, 2021 Share Postat Decembrie 23, 2021 Acum 10 minute, cuki a spus: Bah eu nush...eu recunosc ca is foarte obisnuit cu autonomie mare. Acuma am rezervor de 67l cu consum de 5-6l inafara...fac si 1200-1300km cu un plin afara daca is cumparat. Electricele inca is departe...iar in Romania is si mai departe. Pretul de achizitie e si mai mare, justificat de producatori prin tot felul de "minciunele"....adevarul este ca iesi mai ieftin dupa cateva zecii de mii sau sute de mii de km. Ma gandesc numa la DSG-uri, care au nevoie de service tot la 60k si costa cam 1500 lei pe langa revizie. Pai electricele, sula revizii...filtru de habitaclu si atat. Dar tehnologia avanseaza...sunt chargere de 350kw/h, incep sa apara baterii de 150kw care zic ca duc 1000km sau mai mult....deci in teorie peste aprox. 5-10 ani realist, poti avea masini electrice cu autonomie de 600-700km lejer, care se vor incarca in 20 min. Mai e o problema la astea: temperaturile. Si la temperaturi scazute si la temperaturi ridicate scade autonomia. Iarna pe -x grade si vara pe 40 nu cred ca mai au raza atat de mare. Poate doar sa scoata d-alea solid state care sa nu mai aiba treaba si sa aiba capacitati mai mari in dimensiuni mai mici sau similare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 23, 2021 Share Postat Decembrie 23, 2021 Acum 4 minute, cuki a spus: pai nici ICE nu au aceasi autonomie...acuma pe -5/-10 cat e la cluj, al meu dizel papa 10 in oras...20-25% mai mult. Corect, dar la baterii e un pic mai tragica situatia decat la ICE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Decembrie 23, 2021 Share Postat Decembrie 23, 2021 Acum 18 minute, cuki a spus: al meu dizel papa 10 in oras...20-25% mai mult. Asta pt ca ai un cazan obosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 23, 2021 Share Postat Decembrie 23, 2021 6 hours ago, l.u.v said: Viitorul sună bine, îți face mașina program. Ăsta e motivul pentru care nu are toată lumea electrice deja. Pe viitor problema se va rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 24, 2021 Share Postat Decembrie 24, 2021 Dacă pagoda ta consumă cu 25% sau cât ai zis mai mult iarna io zâc să-i schimbi termostatul(ele)! Dar stai, nu mai e în garanție?!? Ouch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 24, 2021 Admin Share Postat Decembrie 24, 2021 Eu nu am sesizat mare diferență la vechiturile mele iarna / vara. De fapt asta vară când erau +35 grade a crescut consumul până într-un litru la W211 din cauza compresorului AC. La C219 nu am sesizat creștere, probabil fiind cilindree mare acoperă mai bine ce suge AC ul. Bine, vară / iarnă vechiturile astea fac ghețarie / saună în mai puțin de 7-8 minute în orice temperatură externă, așa încât nu e problemă o mică diferență. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 26, 2021 Share Postat Decembrie 26, 2021 Zice nenea ăsta că purceaua e demult moartă în coteţ. Cam de vreo 50 de ani. Dar voi, nu! Să fie prize, cît mai multe prize Cifre de reţinut privind electricele - sint cu 22% mai grele decit media masinilor ICE din gama respectiva - 60% 70% din particulele fine provin de la frine si pneuri deci fiind mai grele emit cu 3-8% mai multe particule, faimoasele PM2,5 care va sperie pe voi trotinetistii https://www.socialter.fr/article/tesla-le-bluff-ecologique Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 26, 2021 Share Postat Decembrie 26, 2021 Acum 6 ore, adrianm a spus: 60% 70% din particulele fine provin de la frine si pneuri deci fiind mai grele emit cu 3-8% mai multe particule, faimoasele PM2,5 Greșit, majoritatea (- șpring) au frânare regenerativă, și, dacă le conduci judicios, aproape că nu ai nevoie de sistemul de frânare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 26, 2021 Share Postat Decembrie 26, 2021 Acum 7 ore, adrianm a spus: Zice nenea ăsta că purceaua e demult moartă în coteţ. Cam de vreo 50 de ani. Dar voi, nu! Să fie prize, cît mai multe prize Cifre de reţinut privind electricele - sint cu 22% mai grele decit media masinilor ICE din gama respectiva - 60% 70% din particulele fine provin de la frine si pneuri deci fiind mai grele emit cu 3-8% mai multe particule, faimoasele PM2,5 care va sperie pe voi trotinetistii https://www.socialter.fr/article/tesla-le-bluff-ecologique Și toate cazanele tdi de ne fierb plămânii sunt ok nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 26, 2021 Share Postat Decembrie 26, 2021 43 minutes ago, SenorPink said: Și toate cazanele tdi de ne fierb plămânii sunt ok nu? Diesel-ul s-a dus pe pwla cu pasi mici dar siguri de la aparitia EGR-ului pana la DPF-ul cu injectie post-combustie sau cu Ad-pipi. iar tendinta de a-l face sa fie sportiv din optimizari de tot rahatul i-a cam aprins lumanarea. Diesel-ului ii trebue un sistem de injectie mai performant si un catalizator mult mai mare decat cele existente, dar maruntisurile astea obligau producatorii sa scoata bani pentru cercetare-dezvoltare in loc sa-i bage in buzunar vanzand tinichele cu pretentiii eco. Acum admiram ce am fwtut pe banii nostrii, iar istoria se va repeta si cu benzinarele, si cu generatia actuala de electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 26, 2021 Share Postat Decembrie 26, 2021 12 hours ago, adrianm said: Cifre de reţinut privind electricele - sint cu 22% mai grele decit media masinilor ICE din gama respectiva - 60% 70% din particulele fine provin de la frine si pneuri deci fiind mai grele emit cu 3-8% mai multe particule, faimoasele PM2,5 care va sperie pe voi trotinetistii Un aspect cel puțin la fel de important în ceea ce privește electricele: beneficiază de dezvoltare serioasă de aproximativ 10 ani. Motoarele termice sunt mainstream de mai bine de un secol. În prezent, comparația 1:1 este viciată și irelevantă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Decembrie 26, 2021 Share Postat Decembrie 26, 2021 @PzKpfW Stocarea energiei electrice este mai veche de 10 ani ..... si aceasta-i problema masinutelor electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 26, 2021 Share Postat Decembrie 26, 2021 Degeaba este veche dacă nu s-a investit în ea - cel puțin pentru această aplicație. Scopul imediat este creșterea autonomiei, pentru că asta vinde și acolo este elementul limitativ principal. După ce se va ajunge la autonomii reale de peste 1000-1500km (orizont temporal de câțiva ani), se vor eficientiza consumatorii și greutatea acumulatorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Decembrie 26, 2021 Share Postat Decembrie 26, 2021 Acum 30 minute, PzKpfW a spus: Un aspect cel puțin la fel de important în ceea ce privește electricele: beneficiază de dezvoltare serioasă de aproximativ 10 ani. Motoarele termice sunt mainstream de mai bine de un secol. În prezent, comparația 1:1 este viciată și irelevantă. Atunci ,hai sa asteptam cateva zeci de ani,sa faca baterii mai bune,motoare mai bune,infrastructura mai buna.Sa treaca testul fiabilitatii si randamentului,si apoi sa le bagam pe gat ,cu japca ,celor grei de cap. Acum vad doar ca tot ce a trecut de 4-5 ani e cam pa la revedere.Baterii duse,componente electrice si electronice ,care odata cazute costa o avere sa le schimbi/inlocuiesti. Cam asta e ciclul de viata.Second ,ajunse la etatea asta de cinci anisori nu mai valoreaza mai nimic. Cum s-ar zice de unica folosinta.Nu prea suna eco. Eco erau daca treceau peste 20-30 de anisori,fara costuri de mii de euro sau zeci de mii de euro interventia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.