Sari la conținut

Cu si despre masinile electrice


adidas

Postări Recomandate

Acum 23 ore, DKW a spus:

Foar falsa impresie de a fi eco.

 

Vehiculul cu cele mai putine noxe, incepand de la procesul de fabricatie pana la casare ramane cel cu motor pe aer comprimat. Dar la ala nu castiga nici petrolistii, nici cei cu EV-uri.

 

Una din mizeriile introduse in normele Euro este cantitatea de ulei din motor si transmisie + intervale de service cat mai mari, si ''eficientizarea'' motoarelor pentru a ajunge cat mai repede la temperatura optima de lucru prin metodee fortate. In realitate un pachet frumos ambalat plin de solutii gen proptea la gard in loc de consolidare.

 

Dar nu-i problema, cat de curand vor iesi la iveala si problemele EV-urilor, doar ca la alea se va lasa cu Remat datorita costurilor de inlocuire a pieselor defecte.

In rest, suntem pe val, EV-urile sunt in continuare cu dedicatie, dar nu pentru talpasi.

curand? de cati ani sunt EV-urie "pe drum"? e retorica intrebarea iar "Argumentul" tau este  cam vechi. cu vreo 10 ani.

cum am explicat, ciorbele reincalzite de informatii de acum un deceniu:)

La 05.03.2024 la 13:51, pinnochio a spus:

Că a venit vorba de bani...la mine-n sat,sunt 2 milionari în euro.Îi cunosc bine pe amundoi,am chiar colaborat.Nahh..unu conduce Duster Diesel,celalalt Mitsupiși Diesel.I-am întrebat,de ce nu-și iau electrice bengoase.Au spus că alea nu-s mașini.Băieții fac case,aleargă mulți km,nahh...preferă termicele.

ce argumet este asta? EV-uri nu s pentru toti.Am explicat si e discutie veche. A, 2 din sat de la tine au zis ca alea nu s masini. Clar, nu s :)))

1 oră în urmă, exilatu' a spus:

Noroc cu autonomia, că dacă era dizăl, se plimbau aia pe autostradă vreo 2 zile... 😅

de fapt e mai simplu. ce face un diesel cand turbina se cam defecteaza ? mda, arde uleiul si se tureaza pana crapa.

care e legatura?

retorica intrebarea. relax

La 07.03.2024 la 13:52, Djebelu' a spus:

Esti cam obraznic si tu ca si celalalt, sa nu mai spun infatuat...

Se lua des curentul in copilaria ta? Oameni ca voi duceti de rapa lucrurile pe un forum si in celelate parti, la fel de discret cum jigniti pe toti care nu-s de acord cu voi.

iarta ne.

uneori ne ia valul cand citim prostiile debitate. trolleala si fake "news" + o lipsa de cunostinte grava (asta nu mai e scuzabila, in 15 minute poti sa ai elementele de baza folosing google)

de ce oare va simiti jigniti cand vi se spune ca "posturile" voastre nu sunt ok?  EU as multumi sa mi se arate unde/cum gresesc - asa am sansa sa ma corectez.

ERa o gluma - un om care stie  - te contrazice, unul care crede - te omoara.

 

 

La 06.03.2024 la 0:55, adiy32 a spus:

Vorbesti mult si prost.

Hai sa te lamuresc eu.Majoritatea mor intre 50 si 60 de ani.Ghici de ce?Si nu de ciroza,expertule.

Parca tot tu sau unul ca tine batea campii cu fizica si tot felul de teorii din fizica cand le explicam  din viata reala de ce au murit  baiatul ala la Baneasa sau fata aia la mine in Triaj urcati unul pe pod si fata pe vagon.Pentru ca poza telefon ,arc electric,cap prajit,morti amandoi.

Teoria e una baiatule,practica ne omoara,la propriu.

Desumfla-te ,sa nu pocnesca teoria fizica din tine.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/studenta-moarta-dupa-un-selfie-pe-vagon-era-insotita-de-profesor-si-14-colegi-1116247

Asta e cazul cu fata.Ce nu au relatat (cuvant jignitor) aia de la tv,a fost faptul ca nu cand a urcat pe vagon s-a intamplat nenorocirea ci cand a facut poza cu telefonul s-a declansat arcul electric'aparatul de fotografiat ce-l avea asupra ei nu a avut nici o treba cu nenorocirea.

 

Pentru stiinta ta(teoretica doar) in lumea mecanicilor de locomotiva existau trei categorii de supravietuire la pensionare,cei de pe LDH,cei de pe LDE,iar ultimii erau cei dupa electrice.Sub ei cei de la metrou.LDH-ul este aproape disparut.Au ramas celelalte.

Daca tot esti tare in gura si expert in fizica,stai minim sase ore langa un generator electric de minim 6000 v sau si mai bine langa unul de 12000v (ca la locomotivele electrice) si vezi dupa sase luni ,un an ce ,,bine" ori sa-ti iasa analizele.Mai ales daca te apropii de 50 de ani.

Culmea este ca ,cunostintele din viata reala si nu cea teoretica ,unii ,ca tine nu or sa o dobandeasca niciodata ,oricate carti de fizica ar citii.

 

ady tata, despre ce locomotive vorbim aici? scuza-ma dar nu am auzit de EV cu de 6kv sau de 12kv.

max 800, dc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un minor bug de soft... 🤯

 

Dar chill, în țările "cu apă caldă" începe să se dezumfle bula cu ev-urile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, foxbat a spus:

 ce face un diesel cand turbina se cam defecteaza ? mda, arde uleiul si se tureaza pana crapa.

Dacă știi cum să oprești motorul, nu crapă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic dar te rog, cum faci ? nu mi spune ca pui carpa pe admisie sau ca bagi in viteza si ambreiezi rapid.

nu de alta dar cand iese fum si alte alea de sub capota nu cred ca ai costumul pentru dezamorsare bombe la indemana.

serios,hai sa lasam fumigenele astea :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

57 minutes ago, foxbat said:

curand? de cati ani sunt EV-urie "pe drum"? e retorica intrebarea iar "Argumentul" tau este  cam vechi. cu vreo 10 ani.

cum am explicat, ciorbele reincalzite de informatii de acum un deceniu:)

 

Nu conteaza de cat timp sunt pe drum ci progresul real. Iar argumentele mele vin din ceva experienta cu motoare fortate sa fie eco dar care s-au dovedit a fi catastrofe dpdv financiar, inclusiv pentru fabricant. 

EV-urile, in formula actuala, sunt doar o etapa de tranzit, si fara sustinerea lor cu diverse programe ar fi fost un esec de proportii. Si repet, ca poate acum citesti cu atentie, nu am nimic impotriva EV-urilor, este doar o alta etapa evolutiva, cu bune si cu rele, dar in care eu nu gasesc ''randamentul' promis. Scuza-ma ca nu pot fi de acord cu tine si ca am ideii proprii.

50 minutes ago, foxbat said:

offtopic dar te rog, cum faci ? nu mi spune ca pui carpa pe admisie sau ca bagi in viteza si ambreiezi rapid.

nu de alta dar cand iese fum si alte alea de sub capota nu cred ca ai costumul pentru dezamorsare bombe la indemana.

serios,hai sa lasam fumigenele astea :)

Daca ai ceva materie cenusie nu ajungi in situatia asta, se numeste mentenanta preventiva. Ca in tara noastra nu avem cultura pentru fenomenul auto/moto e alta poveste, ne place sa fim doar utilizatori, fara sa ne batem capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, foxbat a spus:

offtopic dar te rog, cum faci ? nu mi spune ca pui carpa pe admisie sau ca bagi in viteza si ambreiezi rapid.

nu de alta dar cand iese fum si alte alea de sub capota nu cred ca ai costumul pentru dezamorsare bombe la indemana.

serios,hai sa lasam fumigenele astea :)

 

 

Vezi mai bine cum faci dacă ia foc tigaia electrică, dacă o ia turbina pe ulei mă descurc eu. În cel mai rău caz schimb motorul, dar tigaia electrică se face scrum când ia foc bateria. Nu trebuie să îți explic, poți căuta pe net ce se întâmplă cu tigaile eco în caz de incendiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, foxbat a spus:

offtopic dar te rog, cum faci ?

Eu am salvat un diesel, culmea, nici nu era turbo ci doar uzat tare, după o repriză de forjă când am frânat am simțit că motorul tot împinge,  iar în spate era ceață albăstruie. N-am mai apăsat ambreiajul și am frânat vârtos până s-a oprit cu totul, eram în treapta 4 sau 5 și asta m-a ajutat pt că era cuplul mai mic la roți. Probabil dacă apuci să debraiezi sau te prinde în punctul mort ambreiajul n-ar rezista și va crăpa. Am vz un autocar românesc "cocar" montana luat pe ulei, s-a ambalat până a sucombat, dispăruseră vecinătățle în fum, che spettacolo!

Dar cum oprești buleftrica dacă o ia pe electroni?? Că n-are heblu ca la mașinile de curse și în Ro nu sunt autostrăzi să mergi blană până se termină bateria!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, DKW a spus:

Nu conteaza de cat timp sunt pe drum ci progresul real. Iar argumentele mele vin din ceva experienta cu motoare fortate sa fie eco dar care s-au dovedit a fi catastrofe dpdv financiar, inclusiv pentru fabricant. 

EV-urile, in formula actuala, sunt doar o etapa de tranzit, si fara sustinerea lor cu diverse programe ar fi fost un esec de proportii. Si repet, ca poate acum citesti cu atentie, nu am nimic impotriva EV-urilor, este doar o alta etapa evolutiva, cu bune si cu rele, dar in care eu nu gasesc ''randamentul' promis. Scuza-ma ca nu pot fi de acord cu tine si ca am ideii proprii.

Daca ai ceva materie cenusie nu ajungi in situatia asta, se numeste mentenanta preventiva. Ca in tara noastra nu avem cultura pentru fenomenul auto/moto e alta poveste, ne place sa fim doar utilizatori, fara sa ne batem capul.

man draga, tu te uiti nitel  la ce si cui raspunzi ? eu am zis de diesel ca raspuns la "contra offtopic " de mai sus. tu ai intervenit pe langa (inca odata) subiect.

urmareste nitel (ideal ar fi on topic), altfel e vai de mama lui de(ce a mai ramas din ) topic.

 

Acum 41 minute, ENEOS a spus:

Eu am salvat un diesel, culmea, nici nu era turbo ci doar uzat tare, după o repriză de forjă când am frânat am simțit că motorul tot împinge,  iar în spate era ceață albăstruie. N-am mai apăsat ambreiajul și am frânat vârtos până s-a oprit cu totul, eram în treapta 4 sau 5 și asta m-a ajutat pt că era cuplul mai mic la roți. Probabil dacă apuci să debraiezi sau te prinde în punctul mort ambreiajul n-ar rezista și va crăpa. Am vz un autocar românesc "cocar" montana luat pe ulei, s-a ambalat până a sucombat, dispăruseră vecinătățle în fum, che spettacolo!

Dar cum oprești buleftrica dacă o ia pe electroni?? Că n-are heblu ca la mașinile de curse și în Ro nu sunt autostrăzi să mergi blană până se termină bateria!

da man, dar realizezi cati sunt ca tine, da? tu nu ai nicio legatura cu 99% din "soferi" deci exemplul tau e nul :)

la buleftrica ai heblu, linisteste-te .doar ca nu mereu e la indeamna ( de ex la Zoe e sub picioarele pasager fata dreapta).

iar aia cu "nu am frana " hai ca macane. prajeai discurile dar pana atunci o opreai. sau rupeai reductorul ca EV-urile au cuplu baban.

 

Acum 49 minute, Lucian_M a spus:

Vezi mai bine cum faci dacă ia foc tigaia electrică, dacă o ia turbina pe ulei mă descurc eu. În cel mai rău caz schimb motorul, dar tigaia electrică se face scrum când ia foc bateria. Nu trebuie să îți explic, poți căuta pe net ce se întâmplă cu tigaile eco în caz de incendiu.

deci raspunsul tau la o intrebare directa dupa ce ai afirmat ca esti mare si tare si opresi tu masina a fost sa schimbi subiectul.

pe bune - o faci intentionat (e de preferat sa fie asa) sau pur si simplu iti ies vorbele fara sa treaca prin filtrul gandirii?

ce intrebare (noua si on topic) ai te rog despre EV-uri? Ceva care sa contina plusvaloarea experientei tehnice pe care o ai?

In liceu faceam la chimie chestii -printre care ce se intapla cand Na e scos din petrol. Deci ce sa fie nou la litiu, dupa 30 de ani ? chimia nu s a schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scot Tesle in oras pentru a le "repara" onoarea ranita in urma depasirilor constante din partea termicelor. Ma deplasez doar in regim electric pana la electrica voastra (trotineta + metrou). Promit sa fac treaba buna, sunt baiat serios.

 

Accept plata in iepuri gatiti la cuptor, cum altfel daca nu electric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, foxbat a spus:

Deci raspunsul tau la o intrebare directa dupa ce ai afirmat ca esti mare si tare si opresi tu masina a fost sa schimbi subiectul.

pe bune - o faci intentionat (e de preferat sa fie asa) sau pur si simplu iti ies vorbele fara sa treaca prin filtrul gandirii?

ce intrebare (noua si on topic) ai te rog despre EV-uri? Ceva care sa contina plusvaloarea experientei tehnice pe care o ai?

In liceu faceam la chimie chestii -printre care ce se intapla cand Na e scos din petrol. Deci ce sa fie nou la litiu, dupa 30 de ani ? chimia nu s a schimbat.

Dar tu nu poți căuta singur?

Dacă un șofer de mașină clasică mai are habar de câte ceva, majoritatea posesorilor de tigăi electrice sunt plante la tehnică. Un posesor de diesel poate pune benzină în rezervor (sau invers), dar câți posesori de tigăi trageau lângă pompe ca să alimenteze cu carburant in loc să le ducă la prize?

Cât despre chimie, n-am făcut așa ceva în liceu decât 2 ani, experimente din părți, o profesoară țâfnoasă, plină de lanțuri, brățari, inele.

Vă mai merge vouă o perioadă cu litiul, îi spune vremea, rămâne doar pentru bormașini (dar și acolo este grafen).

Deci, cum stingi o mașină electrică?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, foxbat a spus:

exemplul tau e nul

Ca și mine. Nu degeaba zicea un prof de mate "un terchea-berchea, tabula rasa!" :crack:

Acum 3 ore, foxbat a spus:

la buleftrica ai heblu

Un lucru bun, n-am știut!

Acum 3 ore, foxbat a spus:

doar ca nu mereu e la indeamna ( de ex la Zoe e sub picioarele pasager fata dreapta).

Prost făcut însă! La curse e obligatoriu să poată fi acționat din habitaclu de către pilot și copilot (unde există) + din exteriorul mașinii unde are un simbol clar. La fel și stingătorul care are conducte și duze atât în habitaclu cât și în compartimentul motor. Ar trebui să ia notițe producătorii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, ENEOS a spus:

minor bug de soft...

Omu calcase pă bec,l-au telecomandat din taste..MI 6,FBI,CIA,KGB..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Lucian_M a spus:

Dar tu nu poți căuta singur?

Dacă un șofer de mașină clasică mai are habar de câte ceva, majoritatea posesorilor de tigăi electrice sunt plante la tehnică. Un posesor de diesel poate pune benzină în rezervor (sau invers), dar câți posesori de tigăi trageau lângă pompe ca să alimenteze cu carburant in loc să le ducă la prize?

Cât despre chimie, n-am făcut așa ceva în liceu decât 2 ani, experimente din părți, o profesoară țâfnoasă, plină de lanțuri, brățari, inele.

Vă mai merge vouă o perioadă cu litiul, îi spune vremea, rămâne doar pentru bormașini (dar și acolo este grafen).

Deci, cum stingi o mașină electrică?

Exact ce se putea vedea din afara. E scuzabil pentru prima oara cand te lovesti de chestii care ti lipsesc din educatia formala. A 2-a oara insa nu mai ai scuze ci arata ignoranta. Deci daca ai intrebari DUPA Ce ai cautat singur si nu ai inteles - te rog sa postezi si incercam sa ajutam.

Majoritatea de EV-uri sunt mai praf ( decat cei de aici) :)  pentru ca sistemul de invatamant e varza. Distrus. De fapt sunt fix ca cei de aici, V si A sunt numele unor influenceri de pe tiktik.

Ce sa caut eu singur cata vreme tu intrebi? :)))

 

EV-urile - (ce zice gogu' ca sa nu avem discutii, primul rezultat) :

 

There is no one method to manage an EV battery fire, rather three methods used globally that have emerged as best practice; Cool, Burn, Submerge. Each of these EV fire incident management methods are valid options for suppressing & containing an EV in thermal runaway.

 

 

Pe scurt - odata ce bateria a  intrat in zona aia - nu mai ai ce face pana nu se "termina". Prespun ca stiai asta si ai vrut sa demonstrezi ce deja la ora de chimie ne invatase profu.

 

Ce suparare ai de esti atat de gica contra la orice? ...

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Ca și mine. Nu degeaba zicea un prof de mate "un terchea-berchea, tabula rasa!" :crack:

Un lucru bun, n-am știut!

Prost făcut însă! La curse e obligatoriu să poată fi acționat din habitaclu de către pilot și copilot (unde există) + din exteriorul mașinii unde are un simbol clar. La fel și stingătorul care are conducte și duze atât în habitaclu cât și în compartimentul motor. Ar trebui să ia notițe producătorii!

Clar, asa e la ICE-urile de curse. BTW- multumesc frumos ca mi ai si aratat pe ale tale! arata macho!

la EV-uri nu stiu daca este standardizata abordarea insa ce pot sa iti spun si siguranta (si aici apare diferenta mare fata de ICE) - pe circuitele electrice de forta (baterier, invertor, motor ) sunt multe protectii care "sar"(unele sunt gen fuzibile)astfel inca sa intrerupa circuitul primar. In baterie pe langa protectiile active sunt si elemente fuzibile care vor deconecta  complet. Nivelul de siguranta este mult mai mare (la ICE avem chestia aia care in caz de accident sare si apoi trebuie sa o apesi sa pleci mai departe - dar atat!)

Din pacate nu ai cum sa mai opresti (la NMC-uri zic) procesul odata ce celula a fost afectata structural, chimia isi face treaba.

Iar stingatorul nu prea are ce sa faca in acest caz:).

Cum ziceau si colegii - statistic totul este ok dar se pare ca lumea "baga batul prin gard" . Maine poimaine vor posta ca s-a mai stricat un avion desi  zborul este cel mai sigur mod de transpot, mult in fata automobilelor.

 

on topic  - ai vazut MG4? cum ti se pare? ai mers cu el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, foxbat a spus:

vor posta ca s-a mai stricat un avion desi  zborul este cel mai sigur mod de transpot, mult in fata automobilelor.

Urmăresc Dezastre în aer pe Nat Geo, stă 🐈 în coadă ce dude se dau și în aviație... 😨

Acum 10 minute, foxbat a spus:

ai vazut MG4? cum ti se pare? ai mers cu el?

Am vz, n-am mers cu el. Ce pot spune cu certitudine e că l-au scos mașina anului în Ro la apelul bocancilor, e o tărăboanță.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, pinnochio a spus:

Omu calcase pă bec,l-au telecomandat din taste..MI 6,FBI,CIA,KGB..

buna asta. Tom Cruise era, nu?

Chiar acum, ENEOS a spus:

Urmăresc Dezastre în aer pe Nat Geo, stă 🐈 în coadă ce dude se dau și în aviație... 😨

Am vz, n-am mers cu el. Ce pot spune cu certitudine e că l-au scos mașina anului în Ro la apelul bocancilor, e o tărăboanță.

da, stiu de asta

si eu la fel- l-am butonat dar fara drive test. radea lumea ca Dusterul are plastice. Asta e la next level al economiei.

m-a dezamagit pt ca ma asteptam sa fie (la interior zic ) cel putin la nivelul unei masini din 2024.

e spartana, materiale perfecte pentru mine si catei deci vai de mama lor pentru soferii de EV tipici.

nu are niciun feeling. Zoe si Spring sunt mai "vii" decat el.

 

asta doar pe parte de "touch and feel". pacat..avea mare potential daca ma uit la specficatii/pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, foxbat a spus:

Exact ce se putea vedea din afara. E scuzabil pentru prima oara cand te lovesti de chestii care ti lipsesc din educatia formala. A 2-a oara insa nu mai ai scuze ci arata ignoranta. Deci daca ai intrebari DUPA Ce ai cautat singur si nu ai inteles - te rog sa postezi si incercam sa ajutam.

Majoritatea de EV-uri sunt mai praf ( decat cei de aici) :)  pentru ca sistemul de invatamant e varza. Distrus. De fapt sunt fix ca cei de aici, V si A sunt numele unor influenceri de pe tiktik.

Ce sa caut eu singur cata vreme tu intrebi? :)))

 

EV-urile - (ce zice gogu' ca sa nu avem discutii, primul rezultat) :

 

There is no one method to manage an EV battery fire, rather three methods used globally that have emerged as best practice; Cool, Burn, Submerge. Each of these EV fire incident management methods are valid options for suppressing & containing an EV in thermal runaway.

 

 

Pe scurt - odata ce bateria a  intrat in zona aia - nu mai ai ce face pana nu se "termina". Prespun ca stiai asta si ai vrut sa demonstrezi ce deja la ora de chimie ne invatase profu.

Altceva decât să te iei de profesia mea mai știi? Și ai impresia că nu știu cum se stinge (sanchi) o tigaie electrică?

Vedem peste câțiva ani cine iese mai bine: tu cu minunea electrică sau eu cu diesel.

Btw, motocicleta o ai tot electrică? Dar fii sincer. Mai era unul pe aici, sfătos nevoie mare, dar el avea bicicletă...

Și încă ceva, cu mașina ai șanse să scapi cu viață la un accident, cu avionul aceste șanse sunt nule, zero barat. Dacă vorbim de ULM (știi ce e ăla fără să cauți pe google?), treaba se schimbă.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum de intelegi tu mereu altceva decat zic. nu m-am luat de profesia ta, Doamne fereste. Ziceam de partea de scoala generala, liceu - unde ai spus ca la chimie n-ai prea avut succes. Dar scuza asta nu mai tine- exista informatie la un click distanta.

Am zis eu ceva de cine iese mai bine? Am spus eu ca am cumparat EV? Atentie mai mare te rog!

 

Tu intrebi si ulterior spui ca stia. Deci are logica maxima afirmatia ta(not).

Man, relax.Nu te mai certa ca nu e topic de vanzari sau de marketing - e pur si simplu "inginerie " (electric/mecanic etc). Stiinta, sa zicem. Exacta.

 

CA sa nu uit

E de mirare cum nimeni nu zice nimic (ca tot se ia lumea de pret) - de pierderile de incarcare

 

Material informativ:

 

https://insideevs.com/features/711659/ev-charger-efficiency-losses/

 

(curtoazie adm)

Acum 4 minute, Djebelu' a spus:

CHIAR nu vezi ca te iei de toti, sub orice forma, cu orice ocazie, ba mai si jignesti voalat? Nu crezi ca exagerezi aratand cum ca, detii adevarurile absolute?

Ia stai, parca ma aveai la ignore, cum de ai vazut totusi ca ti-am raspuns? Adica nu-ti pasa, dar iti pasa??

 

Dispare logica si argumentul, sare la persoana. Atata s-a putut, in cazul lui particular.

tocmai ce i raspunsem lui Lucian dar ai postat si tu asa ca raspunsul meu nu mai apare direct la postul lui.

Cu iertare sa imi fie - nici gand sa jignesc - am explicat foarte clar - era vorba de atitudinea fata de informatie/educatie si nu de persoana. Am postat mura-n gura si tot nu e bine:).

Daca se simt jignit (sau oricine care se supara cand i se atrage atentia ca e pe aratura in loc sa multumeasca si sa mearga sa si faca lectiile) e problema in capul lui.

Repet - n-am nimic cu "magnetofonul" si cu "Banda" din el. Ma rog, era din seria "casetofonul nu e de vina" ci " caseta cu manele".

 

Relaxare ca nu invertam noi roata aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine merge pe ignore, cum am mai băgat o atotștiutoare și un disperat. Acum sunteți 3, nu vă mai iau în seamă.

Rectific, sunt 10 in listă, dar unul e mort de multă vreme. Ceilalți nu mai postează sau au fost banați.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au terminat pungile de popcorn...

Continuati, continuati.. dau o fuga pana la magazin si revin. Pardon, dau o comanda electronica pe Glovo.. ca sa fiu on-topic, gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie similară a pățit un prieten, scoate aparatul de sudură, derulează vreo 10 metri din rola de 25, bagă câteva cordoane și surpriză!!! Fum din rolă, la greu. Na, se creează o bobină, se încinge și iese fum. Vorba aia, unde-i fum, e și putere. 💪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cât de :moron: să fii?!? Pe rola mea e și desen, maxim 1000W parcă dacă e rulat cablul și 3600W dacă e întins! Și flex mare dacă bag o deșir toată prin curte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Cu si despre masinile electrice
  • l.u.v unpinned this topic
  • Ruginel pinned și unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...