PzKpfW Postat Noiembrie 16, 2023 Share Postat Noiembrie 16, 2023 On 3/19/2021 at 10:16 AM, superbec said: pana si un model de duzina ca id3 e mai fun de condus decat 90 % din cotetele ICE În mare parte, da. Dar cred că 90% este cam mult. On 3/19/2021 at 10:16 AM, superbec said: 1. nu astepti sa se incalzeasca motorul , ai plecat "blana" , pentru drumuri scurte e absolut excelent 2. raspunsul la acceleratie mai rapid decat orice ice 3. putere dupa buzunar , e foarte comparabil cu ice Nu-mi dau seama dacă punctele astea intră la partea de "fun de condus", dar: Absolut. Pentru asta sunt și făcute: pentru cei care folosesc mașina ca electrocasnic. Depinde. Încearcă un motor mare aspirat sau un motor mediu/mare cu turbo de generație nouă. Încă nu, sunt scumpe bateriile. Dar se va ajunge acolo în curând. L.E. - nu știu de ce au apărut momentan posturile lui @superbec pe pagina asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Noiembrie 16, 2023 Share Postat Noiembrie 16, 2023 Acum 1 oră, l.u.v a spus: Întrebarea ar fi la ce îți folosesc cei + 500 cp în traficul din Romania? Mai ales în oraș, ca afară ai degeaba +500 dacă nu poți s-o arzi tare pentru ca stai cu ochii pe încărcarea bateriei. Data viitoare îți fac poze când stau la același stop cu AMG-uri sau Porsche de +6, 700 cp.. Pe unde circul eu in provincie nu e trafic nici pe departe ca in Bucuresti. 90% din km ii fac pe dn-uri cu 2 benzi unde 500 de cai sunt bineveniti, cel putin pentru stilul meu de mers. Nu am stat niciodata cu ochii pe baterie, nici cand am facut 1000km in 13 ore, sunt statii de incarcare rapida DC peste tot. Nu ma intereseaza sincer cat are autonomie masina, foarte rar merg mai mult de 300km pe zi si astia ii pot face oricum as abuza de pedala de acceleratie. In acelasi fel nici mobre nu avem nevoie mai mari de 4-500 cmcubi dar ne cumparam miare cu care poti sa pierzi carnetul deja in trepta intai. E foarte placut sa ai 530de cai si 660Nm in orice moment, fara plaje de putere si trepte de viteza, mai ales la plecarile de la viteze mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 16, 2023 Share Postat Noiembrie 16, 2023 14 minutes ago, thesaw said: E foarte placut sa ai 530de cai si 660Nm in orice moment, fara plaje de putere si trepte de viteza, mai ales la plecarile de la viteze mici. A fost bine ce ai spus, până aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Noiembrie 16, 2023 Share Postat Noiembrie 16, 2023 Acum 3 ore, l.u.v a spus: Întrebarea ar fi la ce îți folosesc cei + 500 cp în traficul din Romania? probabil e ca si cum ai avea o motocicleta de 155 de cai in traficul din romania, tot cam aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 16, 2023 Admin Share Postat Noiembrie 16, 2023 Acum 3 ore, thesaw a spus: Pe unde circul eu in provincie nu e trafic nici pe departe ca in Bucuresti. Am înțeles, bine ca ai unde să te bucuri de mașină. Acum 2 ore, prafrau a spus: probabil e ca si cum ai avea o motocicleta de 155 de cai in traficul din romania, tot cam aia Păi nu e același lucru. Dacă ii dau coburii jos mă joc cu ea în trafic ca și cu oricare altă mobră de 40 cp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 16, 2023 Share Postat Noiembrie 16, 2023 Acum 5 ore, ivan pedala a spus: Nu uita cine a navalit cu explicatii la o postare (un link) si apoi vorbeste! Este explicabil de ce esti singur de zece ani...fiindca nici io nu te-as suporta prin preajma! Considera subiectu' inchis, nu ma mai cita si ia o pauza, ca oricum nu convingi pe nimeni nici sa-si ia EV si nici cat de inteligent esti fiindca citezi numele unor legi de la primara. Te mai dai si inginer...probabil facut la facultatile cu plata, rasarite dupa revolutie ca ciupercile, care au facut ingineri din toti analfabetii! Ah, aici nu e cazu' tau... no comment man. Acum 5 ore, l.u.v a spus: E normal. Dacă au +500 cp și viteza de croazieră e a acceleratului de Fetești pe motiv că se duce corentu mă aștept chiar la cifre mai mari. de fapt e mult mai simplu. prieteneste te invit sa testezi cu mine. ev-urile au franare cu recuperare de energie. deci nu ajung "placutele pe discuri" pentru ca pana atunci franeaza bine de tot doar prin "decelerare" (frana de motor de la ICE-uri). unele au si onedrivepedal- practic e un mod mai agresiv de a recupera energie deci si frnare mai puternica am avut zile in care nu am atins pedala de frana ( in km inseamna si peste 100) iar cadn am atins-o de fapt am franat tot din regenerare, deci fara frana "mecanica" tinad cont ca la mine placutele tin intre 50 - 80 k km cred ca schimb 3 ev-uri pana ajung la primul rand de placute:)) Acum 29 minute, l.u.v a spus: Am înțeles, bine ca ai unde să te bucuri de mașină. Păi nu e același lucru. Dacă ii dau coburii jos mă joc cu ea în trafic ca și cu oricare altă mobră de 40 cp. nu stiu de care trafic zici. prin pipera nici glovoistii n-au loc printre masini. cu 40 cp pesemne vrei sa zbori peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Acum 18 ore, foxbat a spus: big like.echilibrat si politicos! Nu vad nici un echilibru in ceea ce a postat el, definitia masinii de 500cp este sa nu-ti pese consumul ei caci altfel inseamna ca nu iti permiti cu adevarat acea masina. Sa fii bucuros ca ai masina electrica de 500cp e ca si cand ti-ai tufe nevasta cu prezervativ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Acum 2 ore, Nguyen a spus: ca si cand ti-ai tufe nevasta cu prezervativ... cumva nu mi se pare deloc ciudat ca nu ti-a explicat nimeni niciodata chestiile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Aceiaşi deştepţi care îndemnau la carantină şi susţineau restrîngerea drepturilor şi au pus botniţă, mai apoi şi'au băgat trei doze tămăduitoare (iar acum le e greu să'şi ţină tensiunea sub control), e normal să "slava Ucri" şi să pună botul la încălzirea clismatică. Faţete diferite ale aceleiaşi disonanţe cognitive. Prima de prost cu diplomă (ei îi zic de conversie) în Franţa e între 6000 şi 10000eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 La 16.11.2023 la 15:23, thesaw a spus: Boss sa stii ca primul pas spre evolutie e sa iesi din auto-suficienta. E ca in efectul dunning kruger, cu cat intelegi mai in detaliu un subiect cu atat iti este mai greu sa emiti teorii care de cele mai multe ori sunt platitudini. Cand cunosti superficial in schimb, iti dai cu parerea instant. Eu am luat masina pentru ca la 60K (nu am beneficiat de prima AFM) am auto de +500 cai super sigura cu care merg aproape gratis pentru ca o incarc 95% acasa si la firma unde am panouri puse tot din fonduri proprii. In ultimii 20 ani am avut 7 masini cumparate toate noi, marci premium germane. Una inca o am in paralel cu Tesla dar am mers cu ea vreo 3000 Km in ultimele 6 luni. O sa plece si asta in curand, inlocuita tot cu ceva electric. Am avut si masini sportive Audi S4, Golf R, E92 335i cu toate astea sincer nu m-as mai intoarce la combustie pentru mersul zilnic. Pentru feeling dau o tura cu mobra si imi fac damblaua sau daca vor fi resurse am fost intotdeauna fan 911, voi vedea. Incercati sa nu mai vedeti lumea doar alb/negru, sunt si nuante de gri intre. pune-le si consumul masinutei de 500CP ( in kwh / 100 km ). altfel se nasc confuzii pentru cei care mai lucreaza inca la conversiile din L in kw:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 22 minutes ago, adrianm said: Prima de prost cu diplomă De ce ar fi automat proști cei care-și iau mașină electrică? Este mai ieftină la exploatare pentru navetă și nici nu răspândește cancer când stă în trafic bară la bară - spre deosebire de Astra sau Passatul ăla diesel din '09 cu filtru de particule anulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djebelu' Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Nu toti isi mananca cacatul de sub unghii sa faca economii, sunt oameni pe care pur si simplu nu-i intereseaza cati lei consuma o masina la 100 de km. Banii de aia-s facuti sa circule, nu-s toti jidani economi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Acum 2 minute, Djebelu' a spus: Nu toti isi mananca cacatul de sub unghii sa faca economii, sunt oameni pe care pur si simplu nu-i intereseaza cati lei consuma o masina la 100 de km. Banii de aia-s facuti sa circule, nu-s toti jidani economi... sorry -daca pt mine era - raspunul era pentru cei de mai sus care comentau la "corent". eu stiu exact cu ce se mananca, nu e nevoie sa ma convinga nimeni ca ce fac eu " nu exista":))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 (editat) Acum 41 minute, foxbat a spus: pune-le si consumul masinutei de 500CP ( in kwh / 100 km ). altfel se nasc confuzii pentru cei care mai lucreaza inca la conversiile din L in kw:) Pe 18.000Km din Aprilie pana acum media de consum e 18.4Kwh/100 Km. La stilul meu de mers pe DN (120-130 in afara localitatii, 70-80 in sate) consuma intre 16 si 18, pe autostrada intre 19 (130Km/h) si 25 (160Km/h). In oras consuma intre 15 si 22 in functie de trafic si de temperatura de afara. Ciudateniile cand mergi mult la vale si ai consum negativ nu le pun. Acum o luna am plecat de la Pestera cu 72% si am ajuns in Sinaia cu 73%, consum mediu -3KWh/100km. Motorul are capacitate de generare de putere aproape la fel de mare ca cea cand foloseste curent, adica pe regenerarile bruste incarca bateria cu putere instantanee de peste 300Kw. Editat Noiembrie 17, 2023 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Acum 2 ore, thesaw a spus: Pe 18.000Km din Aprilie pana acum media de consum e 18.4Kwh/100 Km. La stilul meu de mers pe DN (120-130 in afara localitatii, 70-80 in sate) consuma intre 16 si 18, pe autostrada intre 19 (130Km/h) si 25 (160Km/h). In oras consuma intre 15 si 22 in functie de trafic si de temperatura de afara. Ciudateniile cand mergi mult la vale si ai consum negativ nu le pun. Acum o luna am plecat de la Pestera cu 72% si am ajuns in Sinaia cu 73%, consum mediu -3KWh/100km. Motorul are capacitate de generare de putere aproape la fel de mare ca cea cand foloseste curent, adica pe regenerarile bruste incarca bateria cu putere instantanee de peste 300Kw. exact.. deci ca sa traduc in l /diesel cum pesemne ca inteleg colegii "anti" (sunt doar ironic dojenitor)::) masina de 500 CP consuma intre 1.5 si 2.5 l / 100 km. (rog cei care se stiu cu masinile sa puna aici ce masina de 500 CP si (parca aproape) 2t consuma 1.5 l :). case closed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIBANU CZ Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Acum 3 ore, Djebelu' a spus: Nu toti isi mananca cacatul de sub unghii sa faca economii, sunt oameni pe care pur si simplu nu-i intereseaza cati lei consuma o masina la 100 de km. Banii de aia-s facuti sa circule, nu-s toti jidani economi... Raspunsul e ici , asta daca se vrea si se proceseaza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 ca sa rezum. motivele pentur "ev" sunt destule. ca si cele 'anti". dar pesemne ca cel mai important pentru un formul de "motociclisti" este ..placerea de a conduce (daca nu mai conteza lipsa de CO2, puterea, consmul redus de cel putin 3 ori, etc) Am condus masini puternice (adica mai mari de 300CP) insa senzatia data de EV-uri( nu facem bascalie de Spring, si acolo se simte) e misto. Bineneinteles ca asta se poate face doar daca te urci intr-una :). in momentul asta, pentru peste 90 % din noi, un EV este foarte UTIL. bineinteles ca de aici lucrurile se ramnifica. foxu' out. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Problema cu (cuvant jignitor) electrici e că ei împing căruţa în direcţia greşită validînd o clasă politică şi aşa idioată şi burdihănoasă, nişte viermi nesătui care după abstinenţa obligatorie de sub Ceauşescu şi cei 30 de ani de harneală şi-au instalat noua generaţie de viermişori securişti la fel de flămânzi (atît că nu mai au ce roade, osul e alb). Dacă-i întrebi pe tîmpii electrici cică e spre binele nostru că nu dă cancer la maimuţe ca pasatu şi mai e şi gratuit. Bineînţeles că totul e gratuit pe lumea asta, toate subvenţiile alea la cumpărare, curent, parcare, impozit nu sînt favoritisme, pomeni sau cum vreţi să le spuneţi. Sînt gratuite ca şi vaxul, ştiţi afacerea aia la care s-au fript (cuvant jignitor), s-au îmbogăţit şmecherii şi am plătit toţi. Da n’are bă cum să fie nasoală pe lîngă pasatul care răspîndeşte cancer la maimuţe! Cînd vezi o turmă de bizoni alergîng excitaţi spre prăpastie, ultimul lucru pe care poţi să-l faci e să le stai în cale. Şi chiar va fi ultimul. Aşadar, la francezi e la mare modă instalarea de PAC mai ales în zonele muntoase din Savoie, Haute-Savoie (spre Geneva) care nu-s departe de mine. Anul ăsta m-am oferit să debarasez gratuit cuve de fioul şi gnr (gasoil non routier). În cel mai rău caz am plătit 40c pe litru dar doar pt că atunci a fost în poarta casei. Am trecut încălzirea şi maşinile pe gnr, plus stoc pt tractoare, trăi-v-ar cialengiu clismatic! Dumnezeu să vă binecuvînteze şi să vă lumineze postul Crăciunului! (cu asta ar fi trebuit să încep şi doar atît ar fi trebuit să vă spun) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 1 oră în urmă, foxbat a spus: Am condus masini puternice (adica mai mari de 300CP) insa senzatia data de EV-uri( nu facem bascalie de Spring, si acolo se simte) e misto. Bineneinteles ca asta se poate face doar daca te urci intr-una Am la "școală" Tesla Performance dual motor (aia la care trebuie înlocuite frânele față, decât 16000 lei) și crede-mă că pe circuit e mult mai mișto senzația dată de un Clio RS Trophy de 220 CP! Sigur, electrocarul accelerează tare, cum dealtfel o face și metroul, dar atât. Ca în reclama Pirelli, "power is nothing without control!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 (editat) Acum 10 minute, ENEOS a spus: Am la "școală" Tesla Performance dual motor (aia la care trebuie înlocuite frânele față, decât 16000 lei) Nu stiu cine te-a mintit dar discurile si placutele fata sunt 1130 euro preturi OE. Asa am dat si eu 10.000 de lei la Golf R pe discuri DBA si placute Carbotech dar pretul OE era maxim 5.000 lei. Editat Noiembrie 17, 2023 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Treaba e că după 2 ture cu frânele OEM rămâi la mila regenerării! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Asta e valabil la 95% din franele stock pe circuit, crede-mă ca sunt patit si la modele cu pretentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 15 minutes ago, thesaw said: Asta e valabil la 95% din franele stock pe circuit, crede-mă ca sunt patit si la modele cu pretentii. La multe problema este lichidul și furtunele, apoi etrierii, pompa și abia apoi plăcuțele. 1 hour ago, ENEOS said: crede-mă că pe circuit e mult mai mișto senzația dată de un Clio RS Ce caută Tesla pe circuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 17, 2023 Share Postat Noiembrie 17, 2023 Acum 14 minute, PzKpfW a spus: Ce caută Tesla pe circuit? Și eu sunt de părere că nu are ce căuta. Acum 32 minute, thesaw a spus: Asta e valabil la 95% din franele stock pe circuit Uite că la celelalte mașini de acolo rezistă (mult) mai mult, inclusiv la sus numitul Clio! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.