Sari la conținut

E viitorul auto electric?


adidas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 12 minute, ivan pedala a spus:

O fi asta, ca vad ca si asta sta la incarcat?!

420502896_7529557467088362_7760422647306913567_n.jpg

Atentie mare …se pune invers ca sa aiba si impamantare…..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, ianachim a spus:

Atentie mare …se pune invers ca sa aiba si impamantare…..

Nu-i a mea, ca mi-e frica sa nu-mi dau cu ea in coa...ste!🙈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.12.2023 la 16:17, thesaw a spus:

Nu mai e gratis incarcarea la Tesla din primavara

 

Inca mai sunt km de incarcare gratuita daca ai credite (pe care le obtii ca banii aia de la revolut, daca recomanzi si respectivul achizitioneaza un model Tesla)

Sunt persoane care au zeci de mii de credite. Poti lua si alte produse de la ei din magazin cu creditele acelea, nu numai km.

 

La 04.12.2023 la 14:29, SONYC a spus:

 

De ce ar fi ponderati? Doar pentru ca o masina electrica costa? Intreb pentru ca si un M de la Bmw, sau AMG de la Mercedes, sau S de la Audi sunt masini scumpe. Cu toate astea, oamenii aia nu merg deloc incet cu ele. M-am "jucat" multi km cu unul din asta pe DEx12 si n-avea nicio grija, nici de cat ii consuma masina, nici de amenda aferenta vitezei pe care, apropo, amandoi o primeam.

 

Nu cred ca asta e factorul care face diferenta, nu, autonomia dicteaza in situatii de genul asta. Nimeni nu ar alege in mod benevol sa parcurga in sapte ore un drum de doua.

 

Depinde de ruta pe care o alegi, in linii mari ar fi doua variante. Cea aleasa de mine includea A1 (limita de 130km/h pe care doar masinile modeste si Tesla o respectau) si apoi drumul expres DEx12 (limita de 120 km/h pe care doar masinile modeste si Tesla o respectau) care inca nu e finalizat in totalitate.

 

Nu dati cu pietre, asta este realitatea din teren.

 

Cred ca asta e valabil si pentru ICE, sunt sute de masini care merg incet. Eu fac destul de des A1, minim o data pe saptamana, cred ca stiu ce vad pe strada.

 

La 20.12.2023 la 7:14, Djebelu' a spus:

Nu stii foarte multe despre masini, dar ai intees foarte bine ce a scris Eneos, nu mai fa pe niznaiul. Orice redus mintal stie despre testul elanului, la care masini usoare ca si A Class de la Mercedes s-au rasturnat avand muult mai putine kg... Tot ce a scris legat de cauciucuri, testul elanului si inertia masinii, sunt foarte adevarate. Plus, alte cateva nimicuri inca...

 

O sa fii mirat, vezi cazul Tesla Y care e inalta ca un SUV si care a trecut testul elanului cu brio, ca multe alte electrice.

 

La 20.12.2023 la 19:57, ENEOS a spus:

Jubilați, MG4 a fost desemnat mașina anului 20 24 în România! 🥳

Hipsterii, băgați prenotări la chinesium!

 

Nu jubilam, ne uitam doar cum va agitati degeaba.

 

La 02.01.2024 la 8:55, Penetru a spus:

Gurile rele spun că urmează să se introducă o taxă de reciclare a bateriei vechi și va fi destul de importantă suma.

 

Bateriile SH sunt la mare cautare pentru proiecte diverse, stiu cel putin doua firme din Arges care se ocupa cu asa ceva. Una din ele aduce baterii din china (LFP) pentru ca nu gaseste destule pe piata.

 

La 04.01.2024 la 11:43, apriliacluj a spus:

uite, in zona mea sunt niste parcari care si-au facut instalatie pentru incarcare de EV, cu contorizare separata, sa nu fie discutii :) :)

 

dar dpmdv tot autonomia e problema care ma face sa nu-mi iau EV

 

am fost in concediu acum de sarbatori, si am pornit la 04AM din CJ, am bagat vreo 1600km (doar pauze de alimentare si  de sandwich si pishare, fara alte chestii) si seara pe la 18.30 eram deja  la restaurant la bere

cu EV nu puteam face asta, si pana nu o sa fie asa ceva posibil, clar, nici nu o sa-mi iau....

 

1600km, indiferent de situatie, ori cu o zi de pauza ori cu avionul. Nu am idee cat de bine erai seara la bere, dar suntem unici asa ca e pozibil.

 

Sa inteleg ca nu e bine ce vreau sa fac, nu?

 

IMG-20230316-WA0005.thumb.jpg.155a2e32ed565a22e6e3aa3d9b7f4f4d.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, TheHuskyCrobats a spus:

Nu jubilam, ne uitam doar cum va agitati degeaba.

Mașina anului în Ro a fost o mare mascarada, mg4 (era o bormașină Electroargeș cu numele ăsta 😝) e o mizerie, nu avea cum să câștige în mod obiectiv.

Acum 4 minute, TheHuskyCrobats a spus:

1600km, indiferent de situatie, ori cu o zi de pauza ori cu avionul.

În principiu sunt de acord, dar s-a întâmplat să fac 1500 cu mașina dintr o bucată.

 

Acum 5 minute, TheHuskyCrobats a spus:

Sa inteleg ca nu e bine ce vreau sa fac, nu?

Au făcut alții ture de ture cu 🏍 de 50 cm³...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat, daca dai cu burta unei electrice (unde se afla bateria) de o stanca, ai mari sanse sa ia foc. Pentru ca o baterie li-ion strivita ia foc. Stim asta, nu?

 

De asemenea, celebrul Spring care a luat foc anul trecut a fost gasit de catre Renault cu 2 gauri in baterie.

https://www.ziuadevest.ro/rezultatul-evaluarii-daciei-spring-care-a-luat-foc-in-mers-la-beregsau-mare-inginerii-sustin-ca-au-gasit-doua-gauri-despre-care-spun-ca-au-fost-facute-din-exterior/

 

Asta e calcaiul lui Ahile al EV-urilor actuale. De aceea se asteapta trecerea la baterii solid-state, mult mai rapid de incarcat si cu risc mult mai mic de a lua foc.

 

https://www.gandul.ro/auto/masini-electrice-ce-sunt-bateriile-solid-state-cum-difera-de-cele-li-ion-si-de-ce-promit-o-revolutie-in-domeniul-auto-20044954

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, mircea.cazachevici a spus:

celebrul Spring care a luat foc anul trecut a fost gasit de catre Renault cu 2 gauri in baterie.

Care dacă nu erau acolo le-au făcut injinerii repede.

Acum 3 minute, mircea.cazachevici a spus:

se asteapta trecerea la baterii solid-state

Paște, murgule!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la emisii eu unul m-as oftica sa fiu depasit de o Toyota Yaris pentru simplul motiv ca am EV si trebuie sa merg la "consum". In oras la "consum", pe autostrada la "consum", la munte/mare tot la "consum".. 24/7 la "consum", asta nu e viata. B...BLK stie bine despre ce vorbesc =)))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu observ că posesorii de electrice, cel puțin cei cu d'alea mai răsărite, devin foarte "competitivi" când îi depășesc cu 🏍! :moron: + putza mică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.01.2024 la 15:06, ENEOS a spus:

Cică francezii numesc tesla "restla". De la ce-o veni denumirea asta? 🫣

reste-là = stai aici

In parcarea de clienti am 15 statii de incarcare reste-là si cum da frigul cum se inmultesc gusterii, in general taximetristi care o ard pe fb in loc sa bananaie prin Lyon dupa curse.

Proprietarii de reste-là sint putini, ciudatei cu atitudini bizare, gender fluizi care mananca din punga de la macdo asteptand.

Sa se consemneze: n-am zis niciodata ca viitorul auto nu e electric, am zis ca viitorul nu exista!

"VE" este calul mort pe care pariaza davosienii pentru scurt timp, atat cat sa-l ingroape imediat dupa inmormantarea armasarului "ICE" (mort din cauze naturale, prin impuscare)   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu consumul e relativa. Multi de aici merg pe autostrada cu 110-120km/h doar pentru consum, pentru ca la 140km/h le-ar consuma cu 2 litri in plus. Asa fac si eu, de altfel, setez pilotul automat pe 115 de obicei.

 

Acum 5 ore, ENEOS a spus:

Eu observ că posesorii de electrice, cel puțin cei cu d'alea mai răsărite, devin foarte "competitivi" când îi depășesc cu 🏍! :moron: + putza mică.

Daca pe tine te enerveaza electrificatii, pe mine ma enerveaza in schimb aia de depasesc la limita si te forteaza sa franezi. Mi se intampla frecvent cand merg cu remorca la enduro. Vine melteanul din spate, pe DN, vede ca e coloana ce merge mai incet, dar pe mine ma depaseste si ma obliga sa franez sa-l las sa intre intre mine si masina din fata doar pentru ca ma vede cu remorca. In mintea melteanului, remorca = mers incet. Dupa, se potoleste omul, ca vede coloana. Dar vine altul din spate, vede remorca, depaseste, ma obliga sa franez...si tot asa.

Si, crede-ma, jumatate dintre soferi fac asa. Depasesc inainte sa gandeasca. Iar eu ajung mai tot timpul la coada coloanei.

Oare la astia cum o fi putza?

 

 

 

A, mi-am amintit. Azi am vazut un Tesla Y cum se baga in forta printre masini, in Bucuresti. Si s-a suparat un Ford Focus, s-a luat dupa el sa-l depaseasca, sa faca slalom in trafic. Deci e valabil si viceversa.

Acum 5 ore, SONYC a spus:

 pentru simplul motiv ca am EV si trebuie sa merg la "consum". In oras la "consum", pe autostrada la "consum", la munte/mare tot la "consum".. 24/7 la "consum", asta nu e viata.

De-aia plec eu tot timpul primul de la semafor, cu Springul. Pentru ca eu merg la consum. Bine, dupa vreo 300m, ma prin  din urma aia cu 100-200CP sub capota. Ce sa fac daca eu nu am decat 45?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, mircea.cazachevici a spus:

pe tine te enerveaza electrificatii

Mă enervează d0bit0cii! Gen el merge cu ~80 pe centură pe banda 2 de unde nu se dă dus, eu dacă văd că e împroprietărit acolo trec pe banda 1 și mă duc în treaba mea cu viteză nițel peste limita legală. După 500m îl văd că se apropie de roata mea spate cu dublul vitezei cu care se deplasa inițial, ba mai dă și flash-uri deși în fața mea era altă conservă și amândoi semnalizam stg pt că urma să virăm spre A3, iar berbecul disperat încearcă să-i forțeze pe cei de pe banda 1 să-l lase pt că el oricum mergea spre Afumați dar voia musai să treacă în fața mea. Că întâmplător avea un ionică și numere verzi e altă poveste, doar că în ~250 km am avut vreo 3 bizoni de genu', toți electrificați. Bmw-iști,  audi-ști ori n-au reacționat chiar dacă își târâiau băshinile pe banda 2 și i-am devansat tot pe 1 fiind (ei) la fel de proprietari, fie au trecut pe modul 🚀 pe lângă mine care mă uit frecvent în oglinzi (aviz @Contabil) și mă repliez pe banda 1 dacă vreunul vine din spate mai tare, nu mă f_te grija de viteza lui și nici nu țin să-i demonstrez că FJR-ul e mai rapid decât conserva lui, chiar dacă în 80% din cazuri probabil ar fi. Se pare însă că electrificații "premium" țin să-și arate mușchii kW-aților, primul id1ot de genul pe care l-am întâlnit s-a băgat efectiv peste mine pe autostradă intrând de pe o bretea - pe banda 2 erau ✈️ ✈️ și nu i-am putut face loc, iar când l-am claxonat a accelerat de toți kW fiind însă f surprins că eu am accelerat mai tare decât el și a trebuit să se bage după mine. :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, mircea.cazachevici a spus:

De-aia plec eu tot timpul primul de la semafor, cu Springul. Pentru ca eu merg la consum. Bine, dupa vreo 300m, ma prin  din urma aia cu 100-200CP sub capota. Ce sa fac daca eu nu am decat 45?

 

Ce voiam sa subliniez e faptul ca aceasta limita pe care trebuie sa ti-o impui ca proprietar de EV, anume sa mergi intr-o asa maniera incat sa obtii o autonomie cat mai mare omoara, inevitabil, toata distractia. La ce bun atatia cai putere/cuplu disponibili daca "te face" o Toyora Yaris? Nu pot sa vorbesc in numele altora, dar eu unul m-as oftica. S-o mai gasi si cate unul care sa alerge EV-ul ala, dar cred ca ii pot numara pe degetele de la o singura mana. In marea lor majoritate merg neasteptat de incet cu ele. BLK asta avea si o Tesla din aia mare pe steroizi, nu stiu sa zic modelul, nu-mi place producatorul, dar oricum, ceva stupid de scump. Spring-ul e in alta categorie de pret/performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, s-a terminat șmecheria!

https://piataauto.md/Stiri/2024/02/Chinezii-de-la-BYD-pregatesc-de-lansare-noul-model-electric-U7-de-1300-CP-mai-puternic-decat-Tesla-Model-S-Plaid-si-Lucid-Air-Sapphire/?fbclid=IwAR0TotsUaRxKNAj990flFYtCx2L3S6ssnsiFG0_tRUXBF1a9Rzp-hwKBxcg

 

Când citesc despre atâția wați îmi aduc aminte de radiocasetofoanele care invadaseră piața prin '90 și care afișau cu mândrie puteri de sute de W "pmpo" având niște difuzoare de radio Cora.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un radiocasetofon Osaka (e dreq, meid in ceaina) cu 270 W pmpo. L-am desfăcut într-o zi și avea difuzor de 3 W. Ultimii 5 ani din viață și i-a petrecut pe post de radio, întinsesem prin cameră câțiva metri de liță ca să prind Radio Hit Iași.

Cât privește mașinile electrice, chinezii vin tare din urmă. Ăștia profită de orice ocazie ca să facă profit.

Screenshot_2024-02-12-13-42-33-028_com.opera.browser-edit.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, ENEOS said:

Gata, s-a terminat șmecheria!

 

Chinezii adoptă aceeași strategie ca Tesla pentru a-și face reclamă și a vinde: senzaționalul. În consecință, Tesla sunt mai vulnerabili decât producătorii europeni la tacticile și și vânzările chinezilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...