Sari la conținut

E viitorul auto electric?


adidas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 5 ore, prafrau a spus:

 

Intr-o padure? Pe munte? Ti se pare sinistra lipsa zgomotului intr-o padure?

E cea mai buna aplicare a motocicletelor electrice si un mod foarte bun de a scapa de jandarmii care ne tot alearga de peste tot. Si oricum, eu nu ma duc pe munte sa-i deranjez pe altii, as prefera sa nu fac zgomot deloc. Voi nu va simtit prost cand treceti pe langa familii cu copii la plimbare pe munte?

 

Bine zici! Total de acord, in calitate de iubitor de natura care mai bate potecile impreuna cu copii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Djebelu' a spus:

Ursul nu te deranjeaza cand rage dupa prada?

 

Nu imi dau seama daca e o postare sarcastica sau chiar a ramas cineva in tara asta care nu a vazut niciodata un urs.

Dar in mare, daca s-ar putea sa nu fac zgomot in padure si sa nu deranjez pe nimeni ar fi perfect. Daca unora le place cu lautari si au obrazul mai gros pot doar sa fiu fericit ca e destul loc sa nu ne intalnim. Partea buna e ca majoritatea bombardierilor din garda veche raman fara genunchi, asa ca se elimina singuri de la enduro, raman astia care au rezerve a se basi in public.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, prafrau a spus:

Voi nu va simtit prost cand treceti pe langa familii cu copii la plimbare pe munte?

 

Nu, pt ca am bun simt si nu trec in tromba pe langa ei sa ii umplu de praf/pietre/zgomot (care oricum nu e cine stie ce pt ca nu am un burlan). Marea majoritate ne saluta, copii sunt super entuziasmati sa treaca o enduroaica pe langa ei etc. Nu neg insa ca sunt si tarani care circula pe drumurile alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cap0ne a spus:

care oricum nu e cine stie ce pt ca nu am un burlan

 

Zgomotul e relativ la cat de surd e fiecare, si eu sunt destul de surd, dar tot nu as numi o evacuare aftermarket de 690 silentioasa.

Fiecare cum are chef, dar daca as putea sa am fix un exc dar fara galagie, ar fi perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, danypop a spus:

 

"Un astfel de model costă între 47.000 euro și 60.000 euro în România, dar exemplare ce au fost bușite sunt deja vândute pentru piese căci o reparație vine cu un cost care rivalizează prețul de achiziție"

Sunt curios ce scoala a facut autorul, probabil Chat GPT :).

 

Gasesti asigurare la toti furnizorii in Romania. Caz concret la masina mea cumparata cu 56.000 euro casco e 8.000 lei anual. Ca si costuri daca sasiul sau bateria sunt afectate e clar ca masina e dauna totala. Restul componentelor costa la fel ca la orice alta masina. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea m-am tot jucat cu modul Track la Model3 Performance. Are 3 moduri, Circuit si Drift si Individual. Pe modul drift ai doar tractiune spate si controlul tractiunii si stabilitatii dezactivat.

 

Am mai incercat si in vara dar cu jantele pe 20 si Pirelli Pzero mi-era mila sincer de cauciucuri, trebuia sa fortezi prea mult sa plece in derapaj.

 

Cu jantele pe 19 si cauciucuri de iarna + temperaturi de -10 m-am distrat prin toate giratoriile goale si parcarile de supermarket zilele astea :) Poti initia foarte usor derapajul si cu un pic de exercitiu il poti controla ulterior. Initial mi-a fost un pic greu sa dozez acceleratia, fiind mai on/off decat la termice dar dupa 10-15 incercari te prinzi si e foarte fun. Singurul lucru trist e ca e totul silent in afara scartaitul cauciucurilor, mi-e dor de sunetul vechiului N54 BMW cand il chinuiam iarna.

 

In modul Track poti face masina de la 100% FWD la 100% RWD si orice combinatie intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demential nu e in niciun caz, ai mult mai putine parghii sa controlezi derapajul (nu ai ambreiaj pentru initiere, nu ai trepte de viteza pentru plaje de livrare a puterii diferite,  rapoarte de transmisie diferite in trepte pentru diferite raze de viraj etc). Nu se apropie din punctul asta de vedere cu o termica RWD de 400 de cai sasiu cat de cat sportiv.

 

Este in schimb distractiv in anumite limite, pana la urma numeri pe degetele de la maini masini noi la vanzare cu care poti face derapaje controlate stock in ziua de azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru circuit nu sunt bune franele dar nici nu sunt masochist, masina nu e facuta pentru asa ceva. Pentru strada sunt arhisuficiente, frana magnetica regenerativa face 80% din efortul de oprire, doar 20% folosesti placutele pe disc. Pentru mers de-a latul in limitele in care iti permit drumurile publice in zone fara trafic,  nu iti trebuie frane oricum:ph34r:

Editat de thesaw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, thesaw said:

Restul componentelor costa la fel ca la orice alta masina.

 

În US, reparațiile la Tesla costă în medie cu 25% mai mult decât la automobilele termice. Motivele sunt multiple: piese specifice mai scumpe, cost manoperă mai mare, tehnologia componentelor (care pot fi afectate indirect în cazul unui incident), etc. Nu cred că în UE/România este altfel - dealtfel este probabil mai rău. Bineînțeles, dacă ai CASCO nu te prea afectează (poate doar la durata reparațiilor). Doar consumabilele strict standard sunt probabil la același preț cu celelalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, PzKpfW a spus:

Doar consumabilele strict standard sunt probabil la același preț cu celelalte.

Nici măcar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frânele sunt ultima grijă pentru electrice, fiind folosite foarte rar. Delatfel, furnizorii reduc deja dimensiunile componenteor sistemului de frânare pentru EV, ca să fie mai ieftine de produs ușoare. Am văzut însă că alte consumabile precum amortizoarele sau gumele sunt ceva mai scumpe ca la o mașină termică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizoare nu stiu dar eu personal nu am luat gume de iarna "speciale pentru EV", care doar sunt insonorizate cu burete in interior pentru diminuarea zgomotului de rulare. Daca respecti dimensiunile si indicii de greutate si viteza merg la fel de bine si cauciucuri obisnuite. Pentru mine unul diferenta de zgomot e insesizabila intre Bridgestone obisnuite de iarna si Pirelli pentru EV, peste o anumita viteza sursa principala fiind aerul/vantul nu cauciucurile.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...