Jump to content

E viitorul auto electric?


adidas
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, danypop a spus:

Adică tu vrei sa spui că ăia de ii vezi pe autostrada circulând în spatele camioanelor cu 80/h cu ac oprit di geamurile deschise (vara) și cu geamurile aburite, cu țevile pe ei(iarna), is oameni normali? 🙂🤔

În 20 24 când ai tot confortul la dispoziție, ce om normal la cap alege situațiile de mai sus? Sa nu mai spun de concedii petrecute aiurea pe la stații de încărcare, drumuri condiționate de trasee cu prize, etc. ÎN 2024!!!🤦‍♂️🤣🤣🤣

 

Eu nu inteleg de ce unii pierd zile conducand pe autostrada in loc sa zboare. Presupun ca nici multi dintre aia cu electrice nu inteleg.

Link to comment
Share on other sites

Acum 47 minute, adrianm a spus:

putem avea astfel o apreciere a starii de sanatate mintala a unui grup exprimata in kWh

:goodposting: Belea! :crack:

Vaccinații ce își tot măsurau? Sigur nu IQ-ul. 🫣

Acum 43 minute, Lucian_M a spus:

Deci până și chargerele pot fi frigide... 🤣🤣🤣

N-a întrat încă enelu' cu alea pe stâlpi de lemn!

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, prafrau a spus:

 

Eu nu inteleg de ce unii pierd zile conducand pe autostrada in loc sa zboare. Presupun ca nici multi dintre aia cu electrice nu inteleg.

Ideea e ca din moment ce ai avut un utilaj care te duce din punctul A în punctul B în confort și fără complicații, de ce ai alege o chestie care te condiționează și îți face ea traseul, mergi fără climă ca să ajungi cu range ul disponibil pana la următoarea priza, etc. Pură prostie

Eu prefer "să zbor" când am de făcut mai mulți km gen 1000-1500 însă nu tot timpul e convenabil cu avionul

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, danypop said:

Ideea e ca din moment ce ai avut un utilaj care te duce din punctul A în punctul B în confort și fără complicații, de ce ai alege o chestie care te condiționează și îți face ea traseul, mergi fără climă ca să ajungi cu range ul disponibil pana la următoarea priza, etc.

 

Pentru că nu toată lumea merge așa. Pentru deplasat urban și pe o rază de 2-300km, mergi fără stres cu electrica (serioasă, de capacitate mare), fără încărcare intermediară. Cunosc oameni care fac asta și nu au niciodată probleme. Când pleci la drum lung internațional, este nevoie de puțină planificare. Dacă nu te grăbești, o pauză de 40-50min după 3-400km de mers nu este deranjant. Dacă este, nu-ți iei electrică.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Kristian K said:

Deci ev=urban si atat! :)

 

On 1/16/2024 at 8:41 PM, PzKpfW said:

(...) nu va mai dura mult (aproximez 5-7 ani) și autonomiile electricelor le vor depăși pe cele ale automobilelor cu motoare Otto.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, PzKpfW a spus:

 

 

Deja exista electrice cu autonomie mai mare decât a multor Otto doar ca pe Otto îl alimentezi unde vrei și îți ia 5min pe când pe fierul de călcat cu roti îl alimentezi unde zice el și-ți ia vreo ora sau mai mult

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, danypop said:

Deja exista electrice cu autonomie mai mare decât a multor Otto doar ca pe Otto îl alimentezi unde vrei și îți ia 5min pe când pe fierul de călcat cu roti îl alimentezi unde zice el și-ți ia vreo ora sau mai mult

 

Poate m-am exprimat greșit. Mă refeream la autonomie dintr-o singură încărcare care să rivalizeze/depășească ceea ce poți face "dintr-o bucată" cu o termică. Ceva pe la 1000-1500km reali, caz în care nu te va mai interesa încărcarea pe traseu, ci doar cea de la destinație.

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, prafrau a spus:

 

Eu nu inteleg de ce unii pierd zile conducand pe autostrada in loc sa zboare. Presupun ca nici multi dintre aia cu electrice nu inteleg.

Pentru ca nu vrei sa gandesti, de aia nu intelegi. Hai sa iti dau eu niste argumente:

1. Vreau sa fiu sigur ca vreo greva sau alta problema aviatica nu imi anuleaza concediul

2. Imi iau cainele cu mine

3. Imi iau o tona de lucruri, mai ales la ski, ca sa ma simt comfortabil

4. Totdeauna, la dus, vizitez orase frumoase din Europa, astfel ma luminez la minte (atentie, vizitez orase, nu statii de incarcare de pe autostrada)

5. Evit distractia cu inchirierea masinii la destinatie, alt motiv de surprize.

6. Chiar imi place sa conduc

Pot continua lista pana maine.

Confirm ca cei plecati cu masini electrice la drum lung incurca circulatia TIR-urilor pe autostrada, ruland la viteze sub 95 kmh.

Edited by _Tex_
Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, _Tex_ a spus:

Pentru ca nu vrei sa gandesti, de aia nu intelegi. Hai sa iti dau eu niste argumente:

1. Vreau sa fiu sigur ca vreo greva sau alta problema aviatica nu imi anuleaza concediul

2. Imi iau cainele cu mine

3. Imi iau o tona de lucruri, mai ales la ski, ca sa ma simt comfortabil

4. Totdeauna, la dus, vizitez orase frumoase din Europa, astfel ma luminez la minte (atentie, vizitez orase, nu statii de incarcare de pe autostrada)

5. Evit distractia cu inchirierea masinii la destinatie, alt motiv de surprize.

6. Chiar imi place sa conduc

Pot continua lista pana maine.

Confirm ca cei plecati cu masini electrice la drum lung incurca circulatia TIR-urilor pe autostrada, ruland la viteze sub 95 kmh.


Poate tie iti plac toate lucrurile pe care eu le detest, poate iti place sa conduci pe autostrada, sa dormi in hoteluri din orasele mici, sa conduci mereu aceeasi masina/acelasi motor, sa cauti parcare prin orasele mari, sa te trezesti si in vacanta la 7 pentru caine, sa cari prea multe bagaje, sa mergi in aceleasi locuri aproape de casa. Poate ai prea multe zile libere si iti permiti sa cheltui 2-3 pe drum. Poate ai fost foarte ghinionist cu zborurile si prea inflexibil cu inchirierile. Daca altii nu sunt la fel nu inseamna ca nu vor sa gandeasca, inseamna doar ca vor alte lucruri.

 

Pare ca tu ii consideri pe cei care nu sunt ca tine niste imbecili. Asta uneori se rezolva mergand mai departe, experimentand lucruri noi, de preferat cu o minte deschisa.

 

Nu sunt fan electrice, dar le vad utile, si nu inteleg cum cineva poate avea atata ura pentru niste electrocasnice. E ca si cum ai uri plitele cu inductie in timp ce ridici in slavi aragazul.

 

Daca vorbim de masini cu veleitati sportive e alta discutie, dar aia e pe celalalt topic.

Edited by prafrau
Link to comment
Share on other sites

Acum 13 ore, Kristian K a spus:

Deci ev=urban si atat! :)

 

Cum sint acum electricele, merg ca a 3 a masina/familie (ceva micut de parcat in oras usor), ca a 2 a este deja riscant .... si asta daca stai la curte.

Link to comment
Share on other sites

Acum 36 minute, prafrau a spus:

Nu sunt fan electrice, dar le vad utile, si nu inteleg cum cineva poate avea atata ura pentru niste electrocasnice. E ca si cum ai uri plitele cu inductie in timp ce ridici in slavi aragazul.

 

Bre, nu e ura fata de electrice ci fata de faptul ca ni se impun electricele in numele unei ideologii bolnave. Chiar nu intelegeti acest lucru?

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, Nguyen a spus:

 

Bre, nu e ura fata de electrice ci fata de faptul ca ni se impun electricele in numele unei ideologii bolnave. Chiar nu intelegeti acest lucru?

 

Nu sunt la fel de sensibil, eu nu simt ca mi se impune nimic. Nu imi placea oricum directia luata de industria auto, dar nu o sa tip ca mi se impun suvuri si ca nu mai am masini de o tona in doua usi, ma adaptez fiindca asta vrea piata.

Si daca peste 10 ani nu o sa-mi mai pot lua amg sau rs4 nu o sa simt ca e mare pierdere. Poate o sa fie mai bine, poate mai rau, macar o sa fie aerul in bucuresti cu mai putina aroma de dpf off. Las judecatul ideologiilor pe seama celor cu mai mult timp liber.

Link to comment
Share on other sites

Acum 46 minute, prafrau a spus:

Nu sunt la fel de sensibil, eu nu simt ca mi se impune nimic.

 

Da, nu ma mir, la fel au fost unii si la pandemie, se rugau de guvernanti sa le puna jugul.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, prafrau a spus:


Poate tie iti plac toate lucrurile pe care eu le detest, poate iti place sa conduci pe autostrada, sa dormi in hoteluri din orasele mici, sa conduci mereu aceeasi masina/acelasi motor, sa cauti parcare prin orasele mari, sa te trezesti si in vacanta la 7 pentru caine, sa cari prea multe bagaje, sa mergi in aceleasi locuri aproape de casa. Poate ai prea multe zile libere si iti permiti sa cheltui 2-3 pe drum. Poate ai fost foarte ghinionist cu zborurile si prea inflexibil cu inchirierile. Daca altii nu sunt la fel nu inseamna ca nu vor sa gandeasca, inseamna doar ca vor alte lucruri.

 

Pare ca tu ii consideri pe cei care nu sunt ca tine niste imbecili. Asta uneori se rezolva mergand mai departe, experimentand lucruri noi, de preferat cu o minte deschisa.

 

Nu sunt fan electrice, dar le vad utile, si nu inteleg cum cineva poate avea atata ura pentru niste electrocasnice. E ca si cum ai uri plitele cu inductie in timp ce ridici in slavi aragazul.

 

Daca vorbim de masini cu veleitati sportive e alta discutie, dar aia e pe celalalt topic.

Eu am răspuns la întrebarea unui băiețaș de pe aici de ce merg EU cu mașina prin Europa, în loc de avion.

Nu am încercat să conving pe tine sau pe alții să procedeze ca mine.

Dacă am învățat ceva pe acest forum, este faptul că nimeni nu a reușit performanța de a convinge pe cineva să-și schimbe părerea inițială și să recunoască că există și gri, nu doar alb sau negru.

Cu părere de rău constat însă că și între motocicliști sunt din ce în ce mai mulți care s-au înrolat fericiți în noua ordine mondială, dar prefer să nu mă mai contrazic și pe acest subiect, sunt alți membri pe forum care au punctat lucrurile foarte clar.

Link to comment
Share on other sites

Daca eram filozof sau politician discutam despre noua ordine mondiala si ideologii. Daca eram epidemiolog discutam despre covid. Dar nu sunt. Asa ca nu o sa discut despre asa ceva, fiindca nu am suficiente informatii sau pregatirea necesara.

La masini macar ma pricep cat de cat, iar alea electrice se apropie de domeniul meu de formare asa ca pot comenta pe langa subiect.

 

Deci putem continua discutia despre avantaje sau dezavantaje ale masinilor electrice. Pentru restul din pacate, fiindca nu cunosc domeniul destul de bine nici macar cat sa-mi dau seama daca discut cu o trompeta sau nu, o sa am nevoie de ceva acreditari. Sunt destul de batran incat sa stiu ca 99% din ce e pe internet e fals.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, prafrau a spus:

Daca eram epidemiolog discutam despre covid.

Deci colegul septembrie e epidemiolog! Emerit chiar.

E și războiolog, chiar mă mir că nu deține și adevărul absolut despre mașinile electrice și nu ne explică dacă vor fi sau nu viitorul. :huh:

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Cică a venit Urgia Albă pe peste tot și e prea frig pentru mașinile electrice. Posesorii din UK sunt sfătuiți să-și pre-încăleazscă mașinile ca să poată fi încărcate. Cu diesel, cumva? Mulți proprietarii din Chicago și-au abandonat mașinile la stațiile de încărcare, alții stau câte cinci ore în frig ca să le încarce cât de cât. Restul și le-au tractat cu platforma pe motorină. Autoritățile din lumea clovnilor recomandă ca mașinile să fie ținute în garaj, la temperaturi rezonabile și să fie încărcate toată noaptea. De-asta îmi iau mașină - ca să o protejez eu pe ea de frig și vreme rea. Pun plapuma pe ea, o bag în priză și plec cu bicicleta.

Norvegienii au investit masiv în vehicule electrice de transport în comun. Din păcate, au uitat că trăiesc în Norvegia și acumulatorii autobuzelor nu reacționează bine la frig. Transportul în comun a fost grav afectat. Canadienii avertizează proprietarii să nu conducă vehicule electrice până nu se potolește vremea. E Canada, deci... la primăvară probabil, Evident că acumulatorii se încarcă mai greu și se descarcă mai repede la temperaturi scăzute. Asta produce îmbulzeală la stațiile de încărcare și scade serios autonomia vehiculelor. Până și vecinul care se jura toată ziua că mașina lui electrică e cea mai mișto din lume, a venit acasă cu mașina pe motorină. Nu i-am mai zis nimic, dar o să dau zăpada în dreptul lui pentru că merită.

E mișto de tot cu ăștia. După ce că ardem mai mulți fosili ca să își încarce mașinile, trebuie să ardem și motorina ca să-i aducem acasă din câmp sau de unde i-a lăsat bateria. Mă întreb ce efect au câteva ierni grele asupra longevității acumulatorilor în general. Având în vedere că înlocuirea unui set de acumulatori costă cât o mașină nouă pe benzină, am senzația că, peste câțiva ani, vom vedea parcuri întregi de vehicule electrice abandonate. Nu mă miră că producătorii auto dau înapoi sau că Hertz vinde 20 de mii de mașini electrice ca să cumpere vehicule cu combustie.

Cea mai mișto inovație a secolului 21 este generatorul pe motorină care funcționează 24 din 24 ca să țină în funcțiune o stație de încărcare a vehiculelor electrice. Consumi motorină cât o locomotivă ca să încarci ecologia din capul ăstora care plătesc mai mult ca să mute poluarea dintr-o parte în alta. Există o conspirație care spune că, dacă am păstra vehiculele vechi câțiva ani în plus, am reduce semnificativ impactul asupra mediului. Având în vedere că majoritatea proprietarilor de pe glob schimbă mașinile la 3 - 5 ani, iar impactul ecologic al producției de vehicule electrice e cu 70% mai mare (conform Volvo), practic situația ecologică s-a înrăutățit semnificativ, în loc să se amelioreze.

Mașina mea are 15 ani. N-am păstrat-o din considerente ecologice, dar n-am simțit niciodată nevoia să-mi iau alta atâta vreme cât asta nu m-a bătut niciodată la cap. Să se calculeze ce impact ecologic aș fi avut dacă cumpăram 4 mașini electrice în 15 ani. Trecând peste problemele de logistică, lipsa de confort sau infrastructură, vehiculele electrice nu vor salva planeta atâta vreme cât producția de energie e murdară, iar producția de acumulatori e super-toxică. Doar cresc cererea de energie și mută poluarea la producători. Să nu uităm că majoritatea acumulatorilor sunt produși în China - cel mai mare poluator al planetei - iar prețul acestora e plătit în vieți omenești pe trei continente.

Trăim într-o nouă realitate post-adevăr în care gazul natural este considerat verde ca să se poată lăuda toți escrocii că produc energie curată. Culmea ipocriziei este Norvegia care se laudă cu 95% energie regenerabilă, dar uită să precizeze că este unul din cei mai mari exportatori de fosili pe pe glob. De la debutul invaziei din Ucraina, Norvegia a făcut 131 de miliarde de euro din exportul de produse petroliere în Europa. Când îi aud spunând că trebuie să renunțăm la fosili, mă întreb dacă norvegienii sunt într-adevăr dispuși să renunțe la 30% din PIB și 42% din veniturile statului. Bășinile pare foarte curate și respirabile pe planeta Norvegia. Pe restul planetelor ardem fosili și respirăm același aer.

Pe locul doi la ipocrizie ecologică e Germania care a închis centrale nucleare ca să redeschidă mine și centrale pe cărbune. Cele mai mari mine din Europa sunt în cele mai ecologiste țări. Căpitanii ecologiei filmează eoliene în timp ce exportă cărbune, gaz și petrol. Se laudă cu energia verde, dar exportă deșeuri și producție toxică în lumea a treia. Impun deindustrializarea națiunilor subdezvoltate ca să se felicite între ei la conferințe verzi la care se duc cu avioanele private. Pe urmă îi arvunesc pe ăia de la Just Stop Oil să vandalizeze muzee și să blocheze, CULMEA, cursa de Formula E - cursa de mașini electrice. Că și-ăia sunt la fel de deștepți ca și ăștia pe care i-a prins gerul cu Tesla pe autostradă.

Dar... nu mai contează. Trăiască ecologia! Tot ce contează e legislația de la priză încolo și toată vina cade mereu pe consumator care trebuie să plătească în plus atât pentru mașini, cât și pentru frauda ecologică. Mi-au înghețat lacrimile de râs când i-am văzut pe-ăia cum fac planton lângă mașinile electrice rămase în zăpadă. Dădeau vina pe Tesla și urlau la Elon Musk. Mașinile alea sunt pentru mers la terasă și la butic, nu pentru traversat țara în timp util, mai ales pe viscol. Nu-i vina producătorului că sunt ei imbecili. Nu-i prost ăla care vinde, ci ăla care cumpără. Partea proastă e când te obligă statul să cumperi prin legislație, că așa cere libertatea și democrația mai nou.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Cică a venit Urgia Albă pe peste tot și e prea frig pentru mașinile electrice. Posesorii din UK sunt sfătuiți să-și pre-încăleazscă mașinile ca să poată fi încărcate. Cu diesel, cumva? Mulți proprietarii din Chicago și-au abandonat mașinile la stațiile de încărcare, alții stau câte cinci ore în frig ca să le încarce cât de cât. Restul și le-au tractat cu platforma pe motorină. Autoritățile din lumea clovnilor recomandă ca mașinile să fie ținute în garaj, la temperaturi rezonabile și să fie încărcate toată noaptea. De-asta îmi iau mașină - ca să o protejez eu pe ea de frig și vreme rea. Pun plapuma pe ea, o bag în priză și plec cu bicicleta.

Norvegienii au investit masiv în vehicule electrice de transport în comun. Din păcate, au uitat că trăiesc în Norvegia și acumulatorii autobuzelor nu reacționează bine la frig. Transportul în comun a fost grav afectat. Canadienii avertizează proprietarii să nu conducă vehicule electrice până nu se potolește vremea. E Canada, deci... la primăvară probabil, Evident că acumulatorii se încarcă mai greu și se descarcă mai repede la temperaturi scăzute. Asta produce îmbulzeală la stațiile de încărcare și scade serios autonomia vehiculelor. Până și vecinul care se jura toată ziua că mașina lui electrică e cea mai mișto din lume, a venit acasă cu mașina pe motorină. Nu i-am mai zis nimic, dar o să dau zăpada în dreptul lui pentru că merită.

E mișto de tot cu ăștia. După ce că ardem mai mulți fosili ca să își încarce mașinile, trebuie să ardem și motorina ca să-i aducem acasă din câmp sau de unde i-a lăsat bateria. Mă întreb ce efect au câteva ierni grele asupra longevității acumulatorilor în general. Având în vedere că înlocuirea unui set de acumulatori costă cât o mașină nouă pe benzină, am senzația că, peste câțiva ani, vom vedea parcuri întregi de vehicule electrice abandonate. Nu mă miră că producătorii auto dau înapoi sau că Hertz vinde 20 de mii de mașini electrice ca să cumpere vehicule cu combustie.

Cea mai mișto inovație a secolului 21 este generatorul pe motorină care funcționează 24 din 24 ca să țină în funcțiune o stație de încărcare a vehiculelor electrice. Consumi motorină cât o locomotivă ca să încarci ecologia din capul ăstora care plătesc mai mult ca să mute poluarea dintr-o parte în alta. Există o conspirație care spune că, dacă am păstra vehiculele vechi câțiva ani în plus, am reduce semnificativ impactul asupra mediului. Având în vedere că majoritatea proprietarilor de pe glob schimbă mașinile la 3 - 5 ani, iar impactul ecologic al producției de vehicule electrice e cu 70% mai mare (conform Volvo), practic situația ecologică s-a înrăutățit semnificativ, în loc să se amelioreze.

Mașina mea are 15 ani. N-am păstrat-o din considerente ecologice, dar n-am simțit niciodată nevoia să-mi iau alta atâta vreme cât asta nu m-a bătut niciodată la cap. Să se calculeze ce impact ecologic aș fi avut dacă cumpăram 4 mașini electrice în 15 ani. Trecând peste problemele de logistică, lipsa de confort sau infrastructură, vehiculele electrice nu vor salva planeta atâta vreme cât producția de energie e murdară, iar producția de acumulatori e super-toxică. Doar cresc cererea de energie și mută poluarea la producători. Să nu uităm că majoritatea acumulatorilor sunt produși în China - cel mai mare poluator al planetei - iar prețul acestora e plătit în vieți omenești pe trei continente.

Trăim într-o nouă realitate post-adevăr în care gazul natural este considerat verde ca să se poată lăuda toți escrocii că produc energie curată. Culmea ipocriziei este Norvegia care se laudă cu 95% energie regenerabilă, dar uită să precizeze că este unul din cei mai mari exportatori de fosili pe pe glob. De la debutul invaziei din Ucraina, Norvegia a făcut 131 de miliarde de euro din exportul de produse petroliere în Europa. Când îi aud spunând că trebuie să renunțăm la fosili, mă întreb dacă norvegienii sunt într-adevăr dispuși să renunțe la 30% din PIB și 42% din veniturile statului. Bășinile pare foarte curate și respirabile pe planeta Norvegia. Pe restul planetelor ardem fosili și respirăm același aer.

Pe locul doi la ipocrizie ecologică e Germania care a închis centrale nucleare ca să redeschidă mine și centrale pe cărbune. Cele mai mari mine din Europa sunt în cele mai ecologiste țări. Căpitanii ecologiei filmează eoliene în timp ce exportă cărbune, gaz și petrol. Se laudă cu energia verde, dar exportă deșeuri și producție toxică în lumea a treia. Impun deindustrializarea națiunilor subdezvoltate ca să se felicite între ei la conferințe verzi la care se duc cu avioanele private. Pe urmă îi arvunesc pe ăia de la Just Stop Oil să vandalizeze muzee și să blocheze, CULMEA, cursa de Formula E - cursa de mașini electrice. Că și-ăia sunt la fel de deștepți ca și ăștia pe care i-a prins gerul cu Tesla pe autostradă.

Dar... nu mai contează. Trăiască ecologia! Tot ce contează e legislația de la priză încolo și toată vina cade mereu pe consumator care trebuie să plătească în plus atât pentru mașini, cât și pentru frauda ecologică. Mi-au înghețat lacrimile de râs când i-am văzut pe-ăia cum fac planton lângă mașinile electrice rămase în zăpadă. Dădeau vina pe Tesla și urlau la Elon Musk. Mașinile alea sunt pentru mers la terasă și la butic, nu pentru traversat țara în timp util, mai ales pe viscol. Nu-i vina producătorului că sunt ei imbecili. Nu-i prost ăla care vinde, ci ăla care cumpără. Partea proastă e când te obligă statul să cumperi prin legislație, că așa cere libertatea și democrația mai nou.

Bine zis Moșule Crăciun 👏

Link to comment
Share on other sites

A dracului pielea pe mine, ca nu ascult eu de aia mai destepti decat mine. Alaltaieri am iesit cu Springul prin Bucuresti, ieri am iesti, azi am iesit iar, si maine planuiesc sa ies iar., pe zapada asta.

 

Dupa cum se vede, s-au cam retras posesorii de EV-uri de pe topicul asta. Nu de alta, dar e cam greu sa te tot lupti cu teorii ale conspiratiei si informari de pe facebook. Spui odata ca si posesor de EV ca esti multumit, spui a 2-a oara, spui a 3-a oara, insa te coplesesc  pana la urma meme-urile de facebook si preconceptiile.

 

 

P.S. Am uitat sa spun. Nu stiu cum e pe autostrada, dar in Bucuresti zilele astea, de cand a dat poleiul, e plin de spring-uri si de tesle. 

 

Si am mai uitat sa spun, pe straduta mea de 20 de case, pe lanca mine si inca un vecin cu Tesla, mai sunt 2 wanabee de EV. Unul chiar s-a dus la un test-drive Tesla. Maine-poimaine ii vad si pe ei cu electrice la incarcat in fata portii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...