Jump to content

E viitorul auto electric?


adidas
 Share

Recommended Posts

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai cum sa-i haleasca, daca nu ajunge la ei?

Daca ar fi ajuns, probabil ca ar fi spus "Măi, eram un fraier cand am spus chestia de mai sus, nu știam ce înseamna struguri adevarati!"

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Edd a spus:

Pentru mine, 5 ani de folosit tehnologie de varf in deplasarile de zi cu zi, 5 ani de siguranta si confort asigurate de aceste tehnologii, valoreaza mai mult de 52.100eur

Eu sunt adeptul tehnologiei de varf si probabil de aceea imi plac, dar treaba este subiectiva.

 

 

In general vorbind, tehnologie de varf ai astazi, pe un bun de tip flagship cumparat tot atazi. Maine nu mai este de varf, apare ceva nou.

 

Mai mult, nu ai tehnologie de varf la 50,000 euro. Ai cel mult ceva medium level spoit sa para de top.

 

In rest, fiecare cu ce il excita mental.

 

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, l.u.v a spus:

 

În 5 ani? 

20% pierde doar când ai dat plasticele jos de pe scaune și ieși pe poarta showroomului.😏

Peste 5 ani îți iei maxim 30% pe el.

Asta dacă nu e dat la topit și împrăștiat în doze de Fanta și Cola worldwide.. 

 


Iarasi vorbesti din amintiri.

Acuma masina noua din showroom o vinzi cu 10% in plus fata de pretul de lista.

Cele cumparate noi acuma 2-3 si pana in 50-60k km se vand second la preturiile de achizitie.

 

Vremuriile s-au schimbat

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, GoodKat a spus:

 

In general vorbind, tehnologie de varf ai astazi, pe un bun de tip flagship cumparat tot atazi. Maine nu mai este de varf, apare ceva nou.

 

Mai mult, nu ai tehnologie de varf la 50,000 euro. Ai cel mult ceva medium level spoit sa para de top.

 

In rest, fiecare cu ce il excita mental.

 

Ai citit pe sarite. E ok...

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 16 minute, cuki a spus:


Iarasi vorbesti din amintiri.

Acuma masina noua din showroom o vinzi cu 10% in plus fata de pretul de lista.

Cele cumparate noi acuma 2-3 si pana in 50-60k km se vand second la preturiile de achizitie.

 

Vremuriile s-au schimbat

Nu-mi dai un link, două? 😏🤔

 

Eu îți dau 20 cu plastice cu aromă de Cola si ecrane mari care noi au fost 60.000 euro si după 5 ani costa 15.000-17.000.

Link to comment
Share on other sites

În general @cuki are dreptate, prețul mașinilor SH obișnuite a crescut datorită timpilor de așteptare pentru mașinile noi. Sunt însă și excepții: mașinile pline de tehnologie sau modelele de nișă.

 

Apoi situația actuală este la rându-i excepțională și temporară.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Doar trei bucăți, la repezeală, cu dedicație pentru prietenul nostru, @cuki

😘

În 15 minute mai pot pune vreo 24 linkuri. 

Cred totuși că eu am dat de găini, ăștia nu au aflat ce știu userii informați de pe motociclism.ro, anume că pot lua banii pe care i-au dat acu 5 ani sau chiar mai mult pe vinilin și Samsung cu diagonală de 102 pe bord. 

 

https://www.facebook.com/groups/mercedes.dezmembrari/permalink/4183772345061692/

 

https://m.facebook.com/groups/mercedes.dezmembrari/permalink/3422981777807423/

 

https://m.facebook.com/groups/mercedes.dezmembrari/permalink/2325386370900308/

Acum 27 minute, PzKpfW a spus:

prețul mașinilor SH obișnuite a crescut datorită timpilor de așteptare

Asta e cu totul altceva. 

Eu aștept totuși un exemplu de mașină veche de 3-4 ani care acum se vinde la același preț. 

Si unul de mașină nouă SH care se vinde în plus față de prețul de achizitie. 

Acum 25 minute, GoodKat a spus:

 

Sa imi zici si mie ce tehnologie de ultima ora folosesti tu 5 ani...

Ghicitul în zațul de cafea nu cred că se poate schimba în 5 ani. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, l.u.v a spus:

Doar trei bucăți, la repezeală, cu dedicație pentru prietenul nostru, @cuki

 

Nu-mi place sa aduc argumente oameniilor, care stiu ca nu merita efortul deorece sunt ferm convins ca nu o sa crezi nimica din ceea ce spun...DAR cum sunt in cautare de masina de ceva vreme, nu imi este greu sa pun cateva exemple.

 

Masini noi (sau aproape noi) mai scumpe ca pretul de lista

 

https://www.autovit.ro/anunt/hyundai-tucson-hybrid-ID7GT5CT.html - 38675 in anunt, pe site oficial hyndai Ro 36.533 FARA Rabla, 34398 cu. https://www.hyundai-motor.ro/tucson

https://www.autovit.ro/anunt/hyundai-tucson-1-6-ID7GPIxZ.html - 24950 in anunt, 23324 pe site FARA Rabla. 21799 cu RABLA

 

Masina de 3 ani la pret de achizitie

 

https://www.dasweltauto.ro/detail/1022501143?brand=vw&minPS=190&minRegYear=2018&modelgroup=vw-t-roc Asta stiu la prima mana, pentru ca am luat un T-Roc asemanator (mai dotat un pic) de la VW Cluj cu 30300 nou. Asta se vindea sapt trecuta cu 30.300, 3 ani vechime si 35k km

 

https://www.dasweltauto.ro/detail/1013303770?brand=vw&minRegYear=2019&modelgroup=vw-golf. Inca una, asta e mai scumpa decat pretul de lista

 

https://www.dasweltauto.ro/detail/1013303469?brand=seat, Inca una, asta cam cu 4k mai scumpa decat lista

 

Si acuma ceea ce caut eu (si plang ca nu gasesc)

 

Mercedes C W206, nu are rost sa pun aici linkuri, gasiti si voi. Astea se vand acuma second la pret de nou, DAR...cand am fost la MB la Cluj sa intre de termene de livrare...pauza. In vara mi-au spus probabil vara lui 2022 (toamna)...daca dau avansul

 

@l.u.vsi mie imi este greu sa cred ceea ce s-a intamplat cu piata auto anul acesta, iar mai nasol este ca asta ne va astepta o perioada buna de acuma incolo.

Vechituri, ronghiuri (Fiat, Citroen etc.) probabil ca se vor mai gasi si de acuma la preturi OK, cu devalorizarea specificata de tine...dar cele pana in 5-8 ani vechime nu vor pierde asa de mult in valoare.

 

Peste 5-8 ani se vor prabusi cel mai probabil, si asta din cauza ca ca si pana acuma, oamenii care au bani de masini de 100k, nu au chef sa vada facturi de 10k sau mai mult cand trebuie sa-i faca o interventie mai majora. De banii aia platesc leasing 1 an la un S nou.

 

Si eu din acelasi motiv caut sa ma scap de masina (W205, 4 ani, 110k km) si sa iau alta noua/aproape noua. Orice rahat de reparatie "medie" m-ar costa minim 2k euro...pai de banii astia platesc leasing la una noua 6 luni.

 

L.E. daca Edd punea azi mana pe un EQS (comandat anu trecut), garantat ca il vindea cu minim 10-15k profit

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Tu chiar crezi că prostiile alea se vând la banii aia? 🤣

Adică tu chiar iei în serios toate nebuniile de prețuri pe care le cer samsarii (că și dealerii tot asta sunt)? 

În parcurile lor auto ruginesc ofertele SH. 

Dacă 10-20 disperați de expați sau papagali de parveniți nu-și pot comanda ce vor ei acum și sunt dispuși să dea 2000 de euro în plus, crezi că sunt trendul pieței? 

De când lumea e asta, ca proprietar de fiare proprii luate de noi si revândute nu faci profit niciodată. 

Nu vorbim de mașini rare, restaurate etc. 

 

Acum 36 minute, cuki a spus:

, oamenii care au bani de masini de 100k, nu au chef sa vada facturi de 10k sau mai mult cand trebuie sa-i faca o interventie mai majora. De banii aia platesc leasing 1 an la un S nou.

 

Si eu din acelasi motiv caut sa ma scap de masina (W205, 4 ani, 110k km) si sa iau alta noua/aproape noua. Orice rahat de reparatie "medie" m-ar costa minim 2k euro...pai de banii astia platesc leasing la una noua 6 luni.

Mvaaai, dar astea noi nu mai sunt așa fiabile și arată ca noi? Că doar au atâta tehnologie inglobată în ele, acu nu mai corespund?😅

Ce-i grabă asta să scăpați de flagshipuri? 🤣

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, l.u.v a spus:

Tu chiar crezi că prostiile alea se vând la banii aia? 🤣

Adică tu chiar iei în serios toate nebuniile de prețuri pe care le cer samsarii (că și dealerii tot asta sunt)? 

În parcurile lor auto ruginesc ofertele SH. 

Dacă 10-20 disperați de expați sau papagali de parveniți nu-și pot comanda ce vor ei acum și sunt dispuși să dea 2000 de euro în plus, crezi că sunt trendul pieței? 

De când lumea e asta, ca proprietar de fiare proprii luate de noi si revândute nu faci profit niciodată. 

Nu vorbim de mașini rare, restaurate etc. 

 

 

Da chiar cred...pentru ca si samsarii aia trebuie sa miste inventaru, ce bani fac ei daca tin masiniile intr-o parcare (in soare, vand si ninsoare) cu anii?

Ca nu le vand exact la pretul acela, sigur. Probabil se poate negocia ceva...dar asta este piata.

Si DA sunt unii care cumpara, pentru altfel stai ca fraieru (am coleg care sta din martie 2021 dupa un Tucson, care inca nu are termen de livrare)...masina de 23k Euro.

Daca stia asta, cumpara un una de asta cu 1-2k in plus, decat sa stea 1 an dupa una noua. 

 

Oricum, dupa cum spuneam in postul initial, eram perfect sigur ca orice as spune nu vei crede. Dar e ok si asa pentru ca oricum nu facem parte din aceasi categorie de "cumparatori/vanzatori" de masini. Tu le cumperi de hobby, eu le iau in leasing sa le folosesc si in scop profesional. 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...