Speedy.K Postat Noiembrie 7, 2023 Share Postat Noiembrie 7, 2023 La 04.11.2023 la 13:07, ridersowg a spus: Va salut, Dupa ce am incercat si pe alte forumuri, incerc si aici, poate,poate.....stiti cumva unde s-ar putea gasi un Crf 300 L de inchiriat/test drive macar pentru 15-30 de minute ? La reprezentante nu au in stoc pana in martie, iar cele care au totusi, nu sunt inmatriculate. La firmele de inchirieri nu am gasit nimic. Specificatiile si review-urile le stiu pe derost, am mers cu modelul 250 L in urma cu ceva ani dar avea ambreiajul pe duca si nu mi-am putut da deloc seama de cum ar trebui sa traga in mod normal,. Am mers si cu DRZ 400 al unui prieten si mi-a placut plusul de cuplu si putere, am fost si inca sunt chitit pe modelul asta pentru plusul de cuplu si putere ( necesar pentru dimensiunile mele...) dar pana acum nu am reusit sa gasesc in piata un model in mintile lui, ( din 3 vazute, toate erau cu probleme tehnice serioase si/sau cu actele ) si au totusi in jurul a 20 de ani vechime. Mentionez ca nu caut nimic moca, platesc pretul corect si eventual ma pot deplasa in zona Ag, Vl, Db, Buc., etc. Mersi anticipat ! Incerc eu maine sa te rezolv. A, nu ne-ai spus daca esti din Bucale... sau din alta parte. PS Si s-ar puea sa gasesti in acelasi loc si un DRZ de vanzare. Revin cu detalii dupa ce intreb de ambele. Am aflat, ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 8, 2023 Share Postat Noiembrie 8, 2023 Mersi fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 28, 2023 Share Postat Decembrie 28, 2023 https://www.olx.ro/d/oferta/scut-protectie-motor-honda-crf-300-l-IDhSp4q.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Februarie 3 Share Postat Februarie 3 Ca tot e vremea de facut mentenanta la motoare, azi am verificat "improvizatia" pe care am facut-o cu pre-filtru la filtrul de aer. Dupa 2000 km cam asa arata filtrul de aer. Nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Iunie 28 Share Postat Iunie 28 Salutare! De ceva vreme ma bate gandul sa trec si eu la un CRF 300...cel mai probabil L nu Rally, dar intrucat nu exista topic dedicat de L, postez aici, poate aveti un sfat / o idee. Ar fi o a doua motocicleta, principala fiind un V-Strom 1050 si probabil ar inlocui scuterul de 150 pe care il folosesc acum. In oras clar nu ar fi atat de confortabil de folosit precum scuterul de 150 insa ma gandeam sa fac si ceva soft enduro. De distante mari stiu sigur ca pot parcurge pe orice, imi adaptez stilul de mers la ceea ce am sub cwr, deci nu reprezinta o problema. Ma uitam si la alte alternative - ca deh, mereu este binevenita mai multa putere - dar ceva care sa aiba si revizia ieftina, intervale mari de service si mentenanta in general accesibila, nu prea gasesc pe piata. La noi nu se mai comercializeaza DR 650 sau modele similare, fara pretentii de motocicleta de competitie insa fiabile pana la Luna si inapoi. In esenta caut ceva de maxim 150 kg, pe la 30 de cp minim si fiabil. Sugestii / recomandari? Poate imi scapa ceva din peisajul moto curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRG Postat Iunie 28 Share Postat Iunie 28 46 minutes ago, Ruginel said: Poate imi scapa ceva din peisajul moto curent. De la KTM nimic? Un 450 EXC-F ? Este usor, pe la 110Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Iunie 28 Share Postat Iunie 28 Acum 1 oră, Radu Andrei Gabriel a spus: De la KTM nimic? Un 450 EXC-F ? Este usor, pe la 110Kg. M-as limita la pret pe undeva la maxim 7000 eur si trebuie sa fie inmatriculabil intrucat o sa-l folosesc si prin oras / drumuri in afara orasului la maxim 200-300 km / zi probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Iunie 28 Share Postat Iunie 28 28 minutes ago, Ruginel said: M-as limita la pret pe undeva la maxim 7000 eur si trebuie sa fie inmatriculabil intrucat o sa-l folosesc si prin oras / drumuri in afara orasului la maxim 200-300 km / zi probabil. Daca vrei nou ai CRF 300L sau Rally. Eu as lua L, chiar daca are rezervorul mai mic este mai usoara. Daca vrei SH de cativa ani te poti uita si la 250L/Rally, Kawasaki KLX 230, Beta Alp 200/400. Fiecare are plusuri si minusuri, depinde cum le privesti. Ca idee generala, la plusuri Honda si Kawa vin cu injectie si tehnologie mai noua, iar Beta cu motoarele buletproof de la Suzi si greutatea redusa. Am mentionat doar dual-sport. Sunt inmatriculabile si fac foarte bine ce ti-ai propus (oras, soft enduro, chiar si cei 200-300km daca nu te deranjeaza scandura de sub popou). My two cents. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 28 Share Postat Iunie 28 Poate iti face cu ochiul https://cfmoto-motorcycle.eu/at/de/motorcycles/multi-function-touring/450mt Cost sub 7k nou Service la 5k Roti 18/21 Greutate 175 kg la plin Cu siguranta este concurenta "perfecta" pentru 300 Rally Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Iunie 28 Share Postat Iunie 28 (editat) Acum 4 ore, Ruginel a spus: M-as limita la pret pe undeva la maxim 7000 eur si trebuie sa fie inmatriculabil intrucat o sa-l folosesc si prin oras / drumuri in afara orasului la maxim 200-300 km / zi probabil. Domnule, vrei sa te distrezi: ia-ti Honda (L sau Rally, eu ti-as recomanda Rally). Vrei sa inveti mecanica: ia-ti KTM. O sa stii foarte bine preturile la piese de schimb ( crede-ma, ca am asa ceva in curte). Vrei sa-ti blestemi zilele, ia-ti chinezarie. E ieftina. Si cam atita face. Gindeste-te cam ce faci cu chinezaria peste 2 ani. Ca sa-ti faci o idee, cu primul Rally am facut in 2 ani 25000km, fara nici cea mai mica problema tehnica. Consumabile, apa , paie si bataie. Noul proprietar se bucura si el in continuare de motocicleta. Cu al doilea Rally am deja in 8 luni 8000 km. Am mers pe tot felul de drumuri , autostrada, nationale, macadam, nisip , noroaie. Pe toate le duce fara probleme. Nu e racheta, dar are un "fun factor" extraordinar. Depinde de tine ce vrei sa faci cu motorul. Acum 2 ore, Garcya a spus: Cu siguranta este concurenta "perfecta" pentru 300 Rally Garantat cei de la Honda au inceput sa plinga si sa se bata de pamant de groaza "concurentei". Editat Iunie 28 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Iunie 29 Share Postat Iunie 29 Acum 10 ore, The Flying Dutchman a spus: Daca vrei nou ai CRF 300L sau Rally. Eu as lua L, chiar daca are rezervorul mai mic este mai usoara. Daca vrei SH de cativa ani te poti uita si la 250L/Rally, Kawasaki KLX 230, Beta Alp 200/400. Fiecare are plusuri si minusuri, depinde cum le privesti. Ca idee generala, la plusuri Honda si Kawa vin cu injectie si tehnologie mai noua, iar Beta cu motoarele buletproof de la Suzi si greutatea redusa. Am mentionat doar dual-sport. Sunt inmatriculabile si fac foarte bine ce ti-ai propus (oras, soft enduro, chiar si cei 200-300km daca nu te deranjeaza scandura de sub popou). My two cents. Tot la L ma gandeam si eu. Cu cat mai usor, cu atat mai bine. O sa incerc sa iau in test drive una daca gasesc la dealer, sa imi fac cartile pentru anul care vine. Acum 9 ore, Garcya a spus: Poate iti face cu ochiul https://cfmoto-motorcycle.eu/at/de/motorcycles/multi-function-touring/450mt Cost sub 7k nou Service la 5k Roti 18/21 Greutate 175 kg la plin Cu siguranta este concurenta "perfecta" pentru 300 Rally Salutare, Adi! Te urmaresc pe FB si recunosc ca inclini balanta catre CRF, vazand ce faci cu motoreta ta. Momentan nu sunt fanul motocicletelor facute in China. Mai astept pana voi lua ceva facut acolo. Acum 6 ore, textoru a spus: Domnule, vrei sa te distrezi: ia-ti Honda (L sau Rally, eu ti-as recomanda Rally). Vrei sa inveti mecanica: ia-ti KTM. O sa stii foarte bine preturile la piese de schimb ( crede-ma, ca am asa ceva in curte). Vrei sa-ti blestemi zilele, ia-ti chinezarie. E ieftina. Si cam atita face. Gindeste-te cam ce faci cu chinezaria peste 2 ani. Ca sa-ti faci o idee, cu primul Rally am facut in 2 ani 25000km, fara nici cea mai mica problema tehnica. Consumabile, apa , paie si bataie. Noul proprietar se bucura si el in continuare de motocicleta. Cu al doilea Rally am deja in 8 luni 8000 km. Am mers pe tot felul de drumuri , autostrada, nationale, macadam, nisip , noroaie. Pe toate le duce fara probleme. Nu e racheta, dar are un "fun factor" extraordinar. Depinde de tine ce vrei sa faci cu motorul. Garantat cei de la Honda au inceput sa plinga si sa se bata de pamant de groaza "concurentei". Pai…desi ma inteleg destul de bine cu sculele, prefer sa ma plimb decat sa stau sa repar la ea sau sa astept dupa piese. Deci clar vreau o platforma dovedita in timp. Cam toti care aveau CRF spuneau acelasi lucru: desi este plictisitoare pe hartie, in realitate are un fun factor foarte mare. Unde am citit ca ar fi un punct slab al acestui model: suspensia atat fata cat si spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 29 Share Postat Iunie 29 KTM 390 Adventure nu iei in considerare? nu sare cu mult peste 150 kg si se descurca f bine si pe strada si in afara drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Iunie 29 Share Postat Iunie 29 (editat) Acum 16 minute, pepsi a spus: KTM 390 Adventure nu iei in considerare? nu sare cu mult peste 150 kg si se descurca f bine si pe strada si in afara drumului. Imi place mult pe hartie, sasiu, frane, suspensii…dar citind forumurile vad ca sunt predispuse la multe probleme. Axe cu came, valve, blocuri motor…mi se pare ca este loterie. Daca ai bulan, este indestructibil, daca nu ai bulan, stai cu el prin servis asteptand dupa piese… Stiu ca tu ai 12,000 de km parca, fara probleme. Alt user de pe forum are axele cu came mancate deja, la km parca mai putini. Editat Iunie 29 de Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Iunie 29 Share Postat Iunie 29 Acum 1 oră, Ruginel a spus: Unde am citit ca ar fi un punct slab al acestui model: suspensia atat fata cat si spate. Suspensia originala e slaba dar o poti rezolva. Cum am procedat eu: pt fata am schimbat uleiul original cu ulei 15W. A fost o diferenta majora in bine. Pt spate am schimbat cu un shock de la Hyperpro. Dar, ca sa am totusi o rezerva in caz de orice, am dat shock-ul original la un prieten din Lugoj care maninca suspensii pe paine si a schimbat uleiul cu unul mai vascos si a reincarcat cu azot camera de compresie. Eu am facut pe strung un inel suplimentar ca sa pot comprima arcul in zona potrivita pentru rider-sag. Am testat suspensia asta modificata saptamana trecuta in Grecia, cca 2000 km, pe tot felul de drumuri, curbe, santuri, pietre , parti din TET si a mers surprinzator de bine, aproape la fel ca cea de la Hyperpro. Si am avut si bagaj pe motor. Am mai citit pe ADV Rider ca s-ar potrivi (cu mici modificari) suspensie spate de KTM LC4. Am vazut la un moment dat un filmulet facut de un tip care a facut modificarea asta. Deci , daca nu ai doua maini pe stanga, se gasesc solutii. Si nu-s neaparat extrem de scumpe. Mi se pare mai scump sa schimbi axele cu came dupa citeva mii de km, sau pompa de benzina cind esti plecat pe cine stie unde, sau rocker-arm-ul de la supape, etc. In ce priveste dezbaterea L sau Rally sunt foarte multe pareri pro si contra. Nu te uita doar la faptul ca un motor e ceva mai usor decit celalalt. Diferenta oricum nu e mare si la cit de bine e echilibrat centrul de mase nici nu o simti. M-am dat cu amindoua tipurile si stiu ce zic. Stiu oameni care dupa ce au luat L au considerat ca totusi le-ar fi bun un rezervor mai mare, apoi o protectie la vint mai buna, etc. Chestiile astea sunt complicate, stiu. Ideea e sa te hotarasti ce motor vrei si sa dai banii. Apoi sa te distrezi. Eu o fac si o fac si prietenarii mei, care culmea, la rally-raid au cam toti Honda. KTM -urile le cam tinem in ultima perioada in garaj. Ia uite cam ce pot face unii cu genul asta de motor : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 29 Share Postat Iunie 29 Acum 4 ore, Ruginel a spus: Imi place mult pe hartie, sasiu, frane, suspensii…dar citind forumurile vad ca sunt predispuse la multe probleme. Axe cu came, valve, blocuri motor…mi se pare ca este loterie. Daca ai bulan, este indestructibil, daca nu ai bulan, stai cu el prin servis asteptand dupa piese… Stiu ca tu ai 12,000 de km parca, fara probleme. Alt user de pe forum are axele cu came mancate deja, la km parca mai putini. Nu stiu ce sa zic... la Cristian C de pe forum am auzit prima oara de probleme la propulsor. Inschimb de probleme cu bordul, suspensia spate, acceleratia am auzit mai multe. Dar da, decat la fiecare iesire sa i-ti faci griji, mai bine alegi altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Iunie 29 Share Postat Iunie 29 Acum 10 ore, pepsi a spus: Nu stiu ce sa zic... la Cristian C de pe forum am auzit prima oara de probleme la propulsor. Inschimb de probleme cu bordul, suspensia spate, acceleratia am auzit mai multe. Dar da, decat la fiecare iesire sa i-ti faci griji, mai bine alegi altceva Deja parca sunt prea multe si fara sa mai luam in calcul propulsorul. Nu spun ca Honda este perfecta, ca nu este...dar ma uitam la baiatul asta: Mai mult de 1710 km in 16 ore si 30 min. Mi se pare fabulos. Practic a avut o medie de mai mult de 100 de km/h. Mi se pare incredibil ca a rezistat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Iunie 30 Share Postat Iunie 30 Am fost cam în același situația cu tine, (aveam f650, merg singur,nu sunt fost sau actual campion,vroiam ceva mai ușor iar second-hand nu am găsit nimic ok , am luat L-ul). Ce vad eu că și minusuri: - rezervorul ( și dacă te învârti în zonă trebuie sa fi atent)- rezolvare acerbis 14l. - dimensiuni cauciucuri( dacă vrei să păstrezi ce-i trecut în talon)- rezolvare prieten ITP Lucruri care nu mă deranjează,dar din plictiseală, YouTube etc: - suspensie ( cu toate că la greutatea mea de vreo 75 cu echipament doar mergând peste 60km, drum cu multe denivelări devine periculos-spatele nu intru in detalii) - șaua ( chiar nu mă deranjează -am doar o husa cu gauri pe ea) - putere ( să fie serioși,nici unul dintre noi nu o poate duce la limită în teren). Mai ar fi unele lucruri ca: - furtun frână și cablu ABS față - demontare șei - lipsă scut( oricum toată lumea îl schimbă) - ghidon( spune lumea că atunci când te prăbușești se îndoaie). Cam astea îmi vin acum în cap, oricum tot ce citești sau vezi sunt păreri personale, încearcă, orice ai alege ii altceva decât ce ai în garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Iunie 30 Share Postat Iunie 30 8 minutes ago, danm said: Cam astea îmi vin acum în cap, oricum tot ce citești sau vezi sunt păreri personale, încearcă, orice ai alege ii altceva decât ce ai în garaj. Foarte bine spus, la fel ca si opiniile despre 300L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 3 Share Postat Iulie 3 Am L de 10k km. Ca design, rezervorul e enervant .. 7.8L cam putin, daca era stock de 11l era mai bine. Si suspensia spate, trebuie alt shock, cel stock e o mizerie. In rest nu am ce sa ii reprosez. Cox si cox, nici o eroare, problema, nimic. Motorul e o bijuterie, mi se pare ca vibreaza mai putin la 90-100 decat unele 2 linie / 2 v ce le-am mai condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Iulie 3 Share Postat Iulie 3 (editat) Am pus pe grupul de fb, fac copy paste si aici ca-i mai usor de gasit si va fi relevant si peste ani. Am luat in primavara amortizor Rally Raid. Voiam sa scriu despre el dar am uitat. S-a intamplat o incurcatura cu dhl-u si a ajuns in vreo luna jumate in loc de 4-5 zile. Oricum, e pe motor, a prins vo 4-5 iesiri de weekend. Eu am cam 80 kg, am luat arc de 85Nm. varianta lunga "Level 2". Amortizorul a fost 550E + 30E transport Pe scurt, sunt multumit. E predictibil, merge bine cu bagaje, suporta si pasager. Ce nu-mi place: - reglajul de preload e la piulita, care e de aluminiu cred, si se ciobeste usor daca lovesti cu ceva. Te chinui groaznic cu el pe motor sa-l invarti, dar merge. Odata reglat iti vine sa nu te mai atingi de el. - remote preload-ul pe care-l vand e 200E si are cursa parca doar 1cm. - nu mi-a iesit preloadul ideal de 10% gol, 30% rider. dar nu-i departe. Am incercat sa dau preloadul mai sus, dar spatele sta prea sus si saua face un fel de Nike, si aluneci in fata si stai cu genunchii flexati maxim toata ziua. Ce imi place: - filetul pentru preload cred ca are vo 15cm, vs ~5. Se vede in poza cu amandoua. Deci teoretic poti sa-l reglezi unde vrei. - arcul e clar mai bun, nu trebuie sa reglezi luminile la orice ghiozdan pus in spate. Am fost cu pasager prin oras (total ~140kg) si nu s-a ridicat farul cat sa dea in oglinzi. Cu stock era demult peste oglinzi. - tot la capitolul arc, am fost cu pasager un dus-intors pe tabla butii, si nu zic ca a fost ok, dar nu a fost nici rau. Am mers mai la tractoreala, dar n-am simtit sa dau capat. Oricum nu s-ar intampla des mersul cu pasager ca-i inghesuita treaba. - am fost si doar eu cu bagaje (rack heavy duties + magadanuri), cu cort si haine si toate cele, si se aseaza excelent la drum. Inca parca imi pare ca furca da prea tare in pietre acum. - merg cu dampingul pe la jumate si imi pare ok. sunt 3 filmulete atasate cu dampingul la minim, la maxim, si cred ca la jumate. Se poate vedea compresia si revenirea. 'Rezolutia' e 19 clickuri. E un singur surub (inbus) care regleaza proportional si compresia si reboundul. Am mai luat de la ei talpa de cric, si o maxim recomand. E mult mai stabil si pe asfalt, ca iese in exterior si muta punctul de sprijin mai in afara. Pe iarba nu mai zic. Potectiile de cadru sunt meh. S-au dezlipit dupa 2 ture de la frecarea cu cizmele. Cand le-am pus am curatat cu alcool dar degeaba. Acum au niste soricei peste ele si cred ca o sa fie ok asa. Saptamana viitoare plecam pe tet 2 saptamani si o sa vedem acolo si la capitolul durabilitate. Dar dupa review-uri ar trebui sa fie ok. Video-urile cu amortizarea: IMG_8206.mov IMG_8207.mov IMG_8208.mov IMG_8206.mov IMG_8207.mov IMG_8208.mov Editat Iulie 3 de 9limits Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 3 Share Postat Iulie 3 La 28.06.2024 la 22:02, Garcya a spus: Poate iti face cu ochiul https://cfmoto-motorcycle.eu/at/de/motorcycles/multi-function-touring/450mt Cost sub 7k nou Service la 5k Roti 18/21 Greutate 175 kg la plin Cu siguranta este concurenta "perfecta" pentru 300 Rally Vise taica, cu 175kg. ARE 192 kg la plin, cantarita! Asa umbla la inceput zvonul,cu 170 kg, dar la final a iesit o moto de 450cc cu aproape 200kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 3 Share Postat Iulie 3 Acum 7 minute, Adrian M. a spus: Vise taica, cu 175kg. ARE 192 kg la plin, cantarita! Asa umbla la inceput zvonul,cu 170 kg, dar la final a iesit o moto de 450cc cu aproape 200kg. O tâmpenie cu greutatea goală. Aia ar trebui sa ii intereseze doar pe exportatori/comercianți. Ca doar noi nu avem a folosi o mașinărie/utilaj/agregat oricare ar fi, fără îndeplinirea condițiilor tehnice: Agent de ungere Lichid de racire Carburant Si toate în limitele normale de funcționare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Iulie 3 Share Postat Iulie 3 (editat) La 29.06.2024 la 13:22, pepsi a spus: Nu stiu ce sa zic... la Cristian C de pe forum am auzit prima oara de probleme la propulsor. Inschimb de probleme cu bordul, suspensia spate, acceleratia am auzit mai multe. Pentru un pic de on/off topic, nu pot spune ca am probleme cu motorul, am constatat niște lucruri (si le am postat ca sa nu existe vreun utilizator surprins) care e posibil sa se agravaze sau nu in timp, motorul a mers cat mi a permis timpul, are 16.000 si ceva intr-un an jumate. Cat despre alegerea colegului nostru.. honda pare ca are usor mai multe modificări nevoie (pe parte de suspensie sa zic) decat ktm ul, iar puterea extra ar putea fi alt plus. Editat Iulie 3 de Cristian C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Daniliuc Postat Iulie 3 Share Postat Iulie 3 https://www.cmsnl.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 3 Share Postat Iulie 3 Acum 4 ore, Adrian M. a spus: Vise taica, cu 175kg. ARE 192 kg la plin, cantarita! Asa umbla la inceput zvonul,cu 170 kg, dar la final a iesit o moto de 450cc cu aproape 200kg. Pe site-ul oficial scrie greutate cu rezervor plin 175 kg. Ai cantarit tu sau altcineva si ne poti arata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.