Sari la conținut

10-11. Michelin® Grand Prix of Styria & Bitci Motorrad Grand Prix von Österreich


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Din 2017 tot spun ca baeatul asta nu e material de Yamaha factory si vai cate injuraturi mi-am luat pe treaba asta.Macar acum se vede si din avion ca e ultima flashneta.

Rapid - rapid - nu i-o ia nimeni.Dar degeaba esti rapid daca nu esti inteligent si nici nu intelegi nimic din ce faci si cum lucreaza motoreta aia sub tine ba pe deasupra mai ai si frustrari de 2 lei si ajungi sa actionezi in acest hal lasandu-te prada lor.

Jenibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 401
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 10 minute, Method a spus:

Din 2017 tot spun ca baeatul asta nu e material de Yamaha factory si vai cate injuraturi mi-am luat pe treaba asta.Macar acum se vede si din avion ca e ultima flashneta.

Rapid - rapid - nu i-o ia nimeni.Dar degeaba esti rapid daca nu esti inteligent si nici nu intelegi nimic din ce faci si cum lucreaza motoreta aia sub tine ba pe deasupra mai ai si frustrari de 2 lei si ajungi sa actionezi in acest hal lasandu-te prada lor.

Jenibil.


cica suspecteaza ca cei de la yamaha i-au umblat la motor cand s-a oprit cursa desi le-a zis sa nu atinga nimic ca merge bine.

 

tre, totusi sa fi un pic retard sa crezi ca te saboteaza echipa.....

ca si pilot si stil imi place, ca merge extrem de curat si frumos, dar in rest.... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, frigider a spus:

 

acum am citit, lol.  vai de plm. nu ar trebui sa ne mai mire nimic din ce face copilasul asta.

 

stati asa ca acum o sa ceara iar scuze fanilor cum face de obicei. 

Cand schimba inginerii de echipa ca pe sosete, ziceam ca sunt fite de primadona nf----a, insa acum imi dau seama ca baiatul e dus cu capul... Pai asta, daca ar fi putut, i-ar fi rupt capul lui Q (cred ca nu poate dormi noaptea din cauza ca exista pustiul asta), asa s-a razbunat pe motocicleta. Lasa ca e mai bine ca l-au pus pe bara... mai facea vreo nefacuta in cursa.. Yamaha a gestionat foarte elegant treaba. 

Diferenta intre el si Q: Q isi constientizeaza problemele de pregatire mentala, merge la psiholog, le rezolva si se bate la titlu; el, trage de gaz a necaz... sa traga prin parcarile de la mall, de acum incolo. 

 

Care fani? Fanii lui sau fanii Yamaha? Fanii lui, nu cred ca exista, exceptand familia. Fanii Yamaha... hmmm.. nu cred ca tin scuzele la ei. Stii cum este... "dai in Yamaha, dai in mine/ dai in fabrici si uzine".. Nu m-am uitat pe site-urile de socializare, dar cred ca i-au umplut deja frigiderul. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, xt600 a spus:

Stai linistit, daca Aprilia va face o motocicleta performanta si va deveni atractiva pentru tinerele talente, Vin va iesi la pensie anticipat. Nu il prinde 30 de ani in competitie.. :) 

Eu stau foarte linistit. Nelinistiti trebuie sa fie cei de la Aprilia, care de ani buni stau intr-un singur pilot. A fost "flasneta" de Sam Lowes, mort si ingropat, l-au adus pe Savadori, mort si ingropat cu picioarele afara si asta. De atata timp totul sta in carca lui Aleix Espargaro, care na, are si el limitele lui, iar atunci cand lucrurile par sa mearga spre bine, apare unul ca Marquez si il scoate in afara pistei de doua ori consecutiv. Degeaba au schimbat cei de la Aprilia radical motocicleta in 2021 (care este clar superioara celei din 2020) daca apare un alt pilot de genul lui M. Vinales. Per ansamblu, aceeasi Marie cu alta palarie.

Cum naiba sa ai rezultate cu o astfel de strategie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, MirceaB a spus:

 

Cum naiba sa ai rezultate cu o astfel de strategie.

Pana la un punct, este o chestiune de strategie, insa sunt si aspecte care nu prea depind de ei... au pus la punct o motocicleta care are potential mare de dezvoltare, insa perspectiva unei cariere la Aprilia nu este foarte atractiva nici pentru pilotii tineri, nici pentru cei batrani. De aici dificultatea de gasi piloti de calitate, pentru cele doua motociclete. Toti viseaza la motocicletele de uzina ale granzilor: Yamaha, Honda, Ducati. Problema asta o au (din alte motive) si cei de la Petronas. Daca intelegeau situatia si erau dispusi la cheltuieli suplimentare, faceau pe dracu in patru sa il aduca pe Dovi. Si cand spun asta, nu ma refer numai la salariu. Sau (poate suna ciudat) sa il fure pe Dani de la KTM. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, frigider a spus:

este sigura rau asta cu vin si aprilia?

Deocamdata nu s-a anuntat nimic oficial. 

Chiar acum, MirceaB a spus:

Ai dreptate, un pilot de teste capabil, este o alta mare problema pentru Aprilia.

Eu ma gandeam mai departe: sa il reactiveze ca pilot full time. Omul are 35 de ani, inca este rapid, este fit (chiar ma uitam la aspectul asta, weekendul trecut), este un profesionist desavarsit, foarte senzitiv si analitic. Si poate concura lejer pana pe la 38 de ani, cu posibilitati de prelungire, in functie de rezultate/nevoi. Este exact ce le trebuie lor in acest moment. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

he was deliberately revving the bike on the limiter in fifth gear along the main straight rather than shifting to sixth

Ăsta a făcut școală de pilotaj la Victoriei? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

 

Sunt oameni cu șepci 25 sau cat naiba are...

Le cumpara lumea la circuit. Sepcile cu nr 12 sunt mai ieftine decat cele cu nr. 46, 93, 20 si apara de soare la fel.. :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

A fost publicat deja entry list-ul actualizat pentru Osterreich Grand Prix. Vin a fost scos, in schimb apare Morbido, caz in care Petronas ar merge cu trei motoare, intrucat Crutch apare in continuare ca inlocuitor. 🤔 https://www.motogp.com/en/Results+Statistics

maine -s FPuri, o sa vedem ce si cum.

 

Motociclete au ca Crutch era pe yama sh de 2 ani. TInuta numai in garaj incalzit.

Dar fiind inlocuitor poate ca nu e normal sa mearga si el daca revine Morbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, damager a spus:

cica suspecteaza ca cei de la yamaha i-au umblat la motor cand s-a oprit cursa desi le-a zis sa nu atinga nimic ca merge bine.

 

tre, totusi sa fi un pic retard sa crezi ca te saboteaza echipa.....

ca si pilot si stil imi place, ca merge extrem de curat si frumos, dar in rest.... 

Da,l-am vazut si eu in declaratii ca era foarte agitat dupa cursa si a zis ceva in genul ca au schimbat ambreiajul cand a fost red flag ul desi ambreiajul mergea bine.Cred ca de asta i-a sarit capul de pe umeri.

 

Poate schimbarea ambreiajului o fi fost o greseala a echipei,poate byte-point'ul diferit al ambreiajului l-a bagat in ceata pe musiu Vinales,cine stie de ce a calat pe linie,dar oricum nimic nu justifica ceea ce a facut.

Echipa a schimabt ambreiajul bazandu-se (corect probabil) pe recent history - in 2020 a fost fix aceeiasi chestie red flag samd si dupa restart au avut patinaj masiv al ambreiajului in vitezele mari (4-6).Echipa a incercat sa previna acest lucru.

1 oră în urmă, danypop a spus:

...si iata ca se destrama echipa.

Rossi a zis ca asta a fost unul din motivele pt care nu a vrut sa mai continuie - nu vroia sa incerce o adaptare la un Ducati dar nici sa fie nesimtit cu Petronas si sa le ia motoretele Yamaha (pt ca probabil daca vorbea cu Yamaha acestia n-ar mai fi dat moto celor de la Petronas ci celor de la VR46 de la anul) :

The adaptation problem would have been solved if VR46 acquired the satellite M1 supply from the Petronas team Rossi is now spending his last MotoGP season with, but that would have opened a can of worms.

"We have also a big problem, which is that now I race for the Petronas team and Petronas team wants the Yamahas. So to take the Yamahas from the Petronas team for my team, when Petronas is my team now, I think it's difficult. It's not good. So I let the things go and I took my decision after."

Meanwhile the lack of competitive results closed-down the option of staying on at Petronas for a further year.

"If the first half of this season gave us some good results, why not [stay]? I feel very good in the team, but the problem is the results," he said.

Decizia lui Rossi a fost - buna zic eu.

 

Interesant ca daca pleaca Petronas,iar nemaiavand bani Yamaha le da moto v2020 (spec B ) de la anul,plus ca Morbi mere sus la echipa mare (dimpreuna cu Forcada thank God ca Morbi e om normal nu ca altii,se stie la cine ma refer),SRT va ajunge in postura lui tech3.

Sunt curios ce performante vor mai scoate...cu rookies gen Bezzechi si Raul Fernandez.Paf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Method a spus:

Da,l-am vazut si eu in declaratii ca era foarte agitat dupa cursa si a zis ceva in genul ca au schimbat ambreiajul cand a fost red flag ul desi ambreiajul mergea bine.Cred ca de asta i-a sarit capul de pe umeri.

 

Poate schimbarea ambreiajului o fi fost o greseala a echipei,poate byte-point'ul diferit al ambreiajului l-a bagat in ceata pe musiu Vinales,cine stie de ce a calat pe linie,dar oricum nimic nu justifica ceea ce a facut.

Echipa a schimabt ambreiajul bazandu-se (corect probabil) pe recent history - in 2020 a fost fix aceeiasi chestie red flag samd si dupa restart au avut patinaj masiv al ambreiajului in vitezele mari (4-6).Echipa a incercat sa previna acest lucru.

...si iata ca se destrama echipa.

Rossi a zis ca asta a fost unul din motivele pt care nu a vrut sa mai continuie - nu vroia sa incerce o adaptare la un Ducati dar nici sa fie nesimtit cu Petronas si sa le ia motoretele Yamaha (pt ca probabil daca vorbea cu Yamaha acestia n-ar mai fi dat moto celor de la Petronas ci celor de la VR46 de la anul) :

The adaptation problem would have been solved if VR46 acquired the satellite M1 supply from the Petronas team Rossi is now spending his last MotoGP season with, but that would have opened a can of worms.

"We have also a big problem, which is that now I race for the Petronas team and Petronas team wants the Yamahas. So to take the Yamahas from the Petronas team for my team, when Petronas is my team now, I think it's difficult. It's not good. So I let the things go and I took my decision after."

Meanwhile the lack of competitive results closed-down the option of staying on at Petronas for a further year.

"If the first half of this season gave us some good results, why not [stay]? I feel very good in the team, but the problem is the results," he said.

Decizia lui Rossi a fost - buna zic eu.

 

Interesant ca daca pleaca Petronas,iar nemaiavand bani Yamaha le da moto v2020 (spec B ) de la anul,plus ca Morbi mere sus la echipa mare (dimpreuna cu Forcada thank God ca Morbi e om normal nu ca altii,se stie la cine ma refer),SRT va ajunge in postura lui tech3.

Sunt curios ce performante vor mai scoate...cu rookies gen Bezzechi si Raul Fernandez.Paf.


intrebarea e dc Petronas o sa accepte acest lucru. Sa sponsorizeze 2 motorete specs B, cu care oricum nu o sa aibe rezultate. E dificil sa treci de la 5 victorii in sezon la nimic.

 

sunt curios ce efecte o sa aibe suspendarea asta la o intelegere cu alta echipa.

la Zarco, care cumva a plecat cam la fel cu scandal de la Ktm, dupa ce a zis ca e motoreta de cacao, a iesit cst de cat ok.

Acuma, zvonuri ca, ducati renunta la Miller si semneaza cu Vinales..... 😂😂😂😂😂

Acum 11 minute, damager a spus:


intrebarea e dc Petronas o sa accepte acest lucru. Sa sponsorizeze 2 motorete specs B, cu care oricum nu o sa aibe rezultate. E dificil sa treci de la 5 victorii in sezon la nimic.

 

sunt curios ce efecte o sa aibe suspendarea asta la o intelegere cu alta echipa.

la Zarco, care cumva a plecat cam la fel cu scandal de la Ktm, dupa ce a zis ca e motoreta de cacao, a iesit cst de cat ok.

Acuma, zvonuri ca, ducati renunta la Miller si semneaza cu Vinales..... 😂😂😂😂😂

 

2021 a fost un sezon praf....clar ca Peteonas nu o sa accepte asa ceva...

poate chiar se retrage, sau doar incepe o negociere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, xt600 a spus:

A fost publicat deja entry list-ul actualizat pentru Osterreich Grand Prix.

si "poor" Dani nu participa, a fost scos??

 

eu zic ca locul 10 din prima cursa e jos cu palaria ca si rezultat pt un wildcard, mai ales cu KTM....

 

Acum 14 ore, Method a spus:

Morbidelli se pare ca a semnat cu Yamaha factory .

Doamne ajută!

 

sa fie intr-un ceas bun!

benzina si diiiiii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, apriliacluj a spus:

si "poor" Dani nu participa, a fost scos??

 

eu zic ca locul 10 din prima cursa e jos cu palaria ca si rezultat pt un wildcard, mai ales cu KTM..

Cum spui si tu, a fost wildcard doar pentru cursa trecuta, nu si pentru cea din weekend-ul asta. Dar raman la parerea ca Dani ar fi trebuit sa aibe un ghidon in competitia asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...