ravenshield Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Se uita ceva in acest ghid. Fratilor, daca mergi zilnic cu motoreta CAZI. Daca cazi cu motoreta trebuie sa o repari. Cel mai important e sa alegi acea motoreta pe care sa iti permiti sa o repari RAPID si IEFTIN. Deci: sa ai de unde lua piese second pt ea, sa nu astepti cu saptamanile piesele, sa se priceapa multi mecanici sa umble la ea si sa fii in stare sa ii poti face micile reparatii singur. Ah... si sa nu te depaseasca orice dacie pe drum si sa franeze foarte bine ca altfel ai sa o arunci imediat, oricat de grozava, frumoasa, ieftina si usor de reparat ar fi INTREBARE: In lumina celor de mai sus, ce motoreta ar fi cel mai bine sa-mi iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Assisis13 Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Se uita ceva in acest ghid. Fratilor, daca mergi zilnic cu motoreta CAZI. Daca cazi cu motoreta trebuie sa o repari. Cel mai important e sa alegi acea motoreta pe care sa iti permiti sa o repari RAPID si IEFTIN. Deci: sa ai de unde lua piese second pt ea, sa nu astepti cu saptamanile piesele, sa se priceapa multi mecanici sa umble la ea si sa fii in stare sa ii poti face micile reparatii singur. Ah... si sa nu te depaseasca orice dacie pe drum si sa franeze foarte bine ca altfel ai sa o arunci imediat, oricat de grozava, frumoasa, ieftina si usor de reparat ar fi INTREBARE: In lumina celor de mai sus, ce motoreta ar fi cel mai bine sa-mi iau? regula asta o aplic la masini deocamdata. cati "cocalari" nu-si iau bemveu sa dea bine la pitzi..da n-au bani de o pizza ? cand se strica plang pe langa ea..sa fim seriosi. si pt a nu fi acuzat de "rasism" mentionez ca sunt multi cei care isi cumpara masini fara sa ia in calcul intretinerea, servisarea, etc. la maisini ma mai pricep si eu..si stiu cum e cu intretinerea ei. dar la motoare nexam apoi, nu voi merge zilnic cu motorul. nu-mi permite slujba.. week-end si cam atat deci pot sa-mi iau o jappo, nu ? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo-ac/dc Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Se uita ceva in acest ghid. daca mergi zilnic cu motoreta CAZI. Daca mergi zilnic cu motoreta CAZI??N-as prea crede.din contra,parerea mea e ca daca mergi zilnic cu ea te obisnuiesti sa o manevrezi mult mai bine.Ce as mai avea de adaugat e faptul ca oricum ca si incepator mai ales e aproape imposibil sa nu cazi..chiar si la viteza mica.Numai bine si asfalt uscat! Mesaj completat Cel mai important e sa alegi acea motoreta pe care sa iti permiti sa o repari RAPID si IEFTIN Cel mai frumos ar fi sa dai de o motocicleta care simti ca iti vine ca o manusa..dar pana sa dai de asta...trebuie sa experimentezi.V-am salutat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Assisis13 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Daca mergi zilnic cu motoreta CAZI??N-as prea crede.din contra,parerea mea e ca daca mergi zilnic cu ea te obisnuiesti sa o manevrezi mult mai bine.Ce as mai avea de adaugat e faptul ca oricum ca si incepator mai ales e aproape imposibil sa nu cazi..chiar si la viteza mica.Numai bine si asfalt uscat! Mesaj completat Cel mai important e sa alegi acea motoreta pe care sa iti permiti sa o repari RAPID si IEFTIN Cel mai frumos ar fi sa dai de o motocicleta care simti ca iti vine ca o manusa..dar pana sa dai de asta...trebuie sa experimentezi.V-am salutat! teo, chestia cu rapid si ieftin e relativa. daca castig 5000 eur/ luna imi permit sa comand pisele oriunde..si sa platesc un curier sa mi le aduca in 4 zile..teoretic dar daca castig 1000 eur/ luna, nu mai sunt dispus sa platesc aceeasi suma. raman la Viroaga sau EL/EN. jappo rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r3dscorpion Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) Salutare tuturor, Ca si incepator vin si eu cu aceeiasi intrebare probabil pusa de mii de ori cu referitoare la achizitia unei motocilclete, am inceput de o saptamana scoala si sunt chitit pe motoare de enduro( placerea de a iesi in natura si a ajunge acolo unde multi nu reusesc, momentan am doar B si conduc un Nissan Patrol modificat pentru teren) . Intreb "batrani" care au cu mult mai multa experienta daca se preteaza un Transalp de 650 cc pentru un om cu 1.93 si 110 kg. Va multumesc si sper ca nu va-m plictisit cu mica mea dilema. Cu deosebit respect, Gitlan-Rossi Valentin Editat Iulie 27, 2009 de r3dscorpion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vitezabani Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Sunt incepator pe o Ym FZR 1000 93' si mau cam speriat statisticile voastre ( am avut si o mica tentativa de accident ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo-ac/dc Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Sunt incepator pe o Ym FZR 1000 93' si mau cam speriat statisticile voastre ( am avut si o mica tentativa de accident ). De 1000,mi se pare mult pentru inceput.Cred ca pentru inceput este ok un motor pana in 500.Daca il controlezi bine si nu te mananca sa-i dai in gura atunci sper ca e ok.Oricum,parerea mea este ca mai ales ca incepator o sa cazi la un moment dat(nu zic asta sa te sperii).Si eu sunt incepatoare,am fost pasagera pe sportive,dar totusi cred ca este prea mult.Parca era un topic pe-aici:"incepator pe supersport" sau ceva de genul.Oricum bafta multa in continuare,grija mare si asfalt uscat! Mesaj completat raman la Viroaga sau EL/EN. jappo rules Si eu vreau sa imi iau o viroaga de 250.jappo rules,vorba ta. Salutare si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vitezabani Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Totusi ma cam bate gandul sa o vand dar pt una mai mare ... cam asa cva ... Mesaj completat Totusi ma cam bate gandul sa o vand dar pt una mai mare ... cam asa cva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Assisis13 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Si eu vreau sa imi iau o viroaga de 250.jappo rules,vorba ta. Salutare si asfalt uscat! cred ca o sa arati tare bine pe o viroaga de 250.. eu ma mai gandesc...ca inceptaro as fi mers tot pe una de 250. dar nu e om care sa numi fi spus ca e mult prea mic pt mine o sa vad..inainte de a cumpara ceva, o s ma dau si cu 250 si cu 535.. spor. astfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo-ac/dc Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Si eu vreau sa imi iau o viroaga de 250.jappo rules,vorba ta. Salutare si asfalt uscat! cred ca o sa arati tare bine pe o viroaga de 250.. eu ma mai gandesc...ca inceptaro as fi mers tot pe una de 250. dar nu e om care sa numi fi spus ca e mult prea mic pt mine o sa vad..inainte de a cumpara ceva, o s ma dau si cu 250 si cu 535.. spor. astfalt uscat Da,m-am urcat pe una si intr-adevar imi sta ok.Pe viitor o sa fie o viroaga Spor la "ghidonat"cand va fi sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KPax Honda Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 (editat) Si eu vreau sa imi iau o viroaga de 250.jappo rules,vorba ta. Salutare si asfalt uscat! cred ca o sa arati tare bine pe o viroaga de 250.. eu ma mai gandesc...ca inceptaro as fi mers tot pe una de 250. dar nu e om care sa numi fi spus ca e mult prea mic pt mine o sa vad..inainte de a cumpara ceva, o s ma dau si cu 250 si cu 535.. spor. astfalt uscat Assisis13, cred ca mai bine ti-ar sta pe o yamaha dragstar (de 400 cmc) (na, ca sa mai fie unu' care-ti zice ca virago e mica pentru tine ) Mesaj completat Si ca sa-ti faci o parere, dupa ce-mi repar motoreta, putem sa ne intalnim sa vezi cum iti vine o motocicleta de 400 cmc Editat Iulie 30, 2009 de KPax Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 eu sincer,ca si incepator,m-am gandit sa imi iua ceva micut,125 sau 250 cc,asta pana imi "fac mana".m-as opri la ceva user friendly,manevrabila si "iertatoare". m-am gandit la HONDA CBR125 R,4 timpi Daca tot zici de Honda, si un CB500 ti-ar fi bun; la 500cmc nu ti-ar fi prea puternic si nu e foarte manevrabil, e EXTREM de manevrabil si ingaduitor la greseli. Pe langa fiabilitate beton. Pe langa faptul ca s-ar putea sa vrei in scurt timp ceva mai mare de 125-250, cand iti faci mana un pic... Poti arunca un ochi la Honda din semnatura mea, poate te tenteaza... /index.php?showtopic=402177 Mesaj completat Salutare tuturor, Ca si incepator vin si eu cu aceeiasi intrebare probabil pusa de mii de ori cu referitoare la achizitia unei motocilclete, am inceput de o saptamana scoala si sunt chitit pe motoare de enduro( placerea de a iesi in natura si a ajunge acolo unde multi nu reusesc, momentan am doar B si conduc un Nissan Patrol modificat pentru teren) . Intreb "batrani" care au cu mult mai multa experienta daca se preteaza un Transalp de 650 cc pentru un om cu 1.93 si 110 kg. Va multumesc si sper ca nu va-m plictisit cu mica mea dilema. Cu deosebit respect, Gitlan-Rossi Valentin Salutare! Cred ca ti s-ar potrivi motorul care la care te-ai gandit, pentru on/offroad. Dar daca intentionezi coclauri grele... poate ceva din gama KTM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Din cate am inteles eu, cele mai bune pentru inceput sunt naked-urile (pentru oras si pentru afara) intre 400 si 500 cc. De cele mai multe ori sunt ideale pentru incepatori, dat fiind faptul ca sunt si foarte manevrabile si iertatoare la multe greseli. Eu recomand Honda CB 500, mai ales ca m-a disperat cat e de fiabila si rezistenta! Si e si suficient de puternica incat sa nu simti dupa 2-3 luni ca "ti-a ramas mica"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 De cele mai multe ori sunt ideale pentru incepatori, dat fiind faptul ca sunt si foarte manevrabile si iertatoare la multe greseli.Eu recomand Honda CB 500, mai ales ca m-a disperat cat e de fiabila si rezistenta! Si e si suficient de puternica incat sa nu simti dupa 2-3 luni ca "ti-a ramas mica"... notat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 de gladius ce ziceti? s-ar potrivi la un incepator? Mesaj completat de gladius ce ziceti? s-ar potrivi pentru un incepator? Mesaj completat sau dl650? greu de ales ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RAPFlavour Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Bine postat ...dupa ce-am citit parca ma simt putin ca am inceput pe SS de 600 da` macar gandesc si nu ma hazardez la prostii. Port tot timpul echipamnet si planific din timp orice manevra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauru' Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Multumesc anticipat celor care vor sa ma ajute in alegerea unui motor. Mentionez ca am primit diferite sfaturi de la multi neavizati ... Pina la urma m-am hotarit sa subscriu aici ... Poate ... cine stie...aflu ce ma intereseaza. Sa va spun pe scurt despre ce este vorba... Nu cu mult timp in urma m-a prins microbu' de tot si am hotarit sa cumpar motor, cu toate ca posed permis de ceva vreme nu am avut "timp" de motor (masina e mai importanta pentru familie). Acum insa am adunat ceva "material" si m-am decis ca este timpul sa fac marele pas. A aparut o mica "mare" problema. Ca fost sportiv am o anumita "prezenta" scenica 1.90m si 110 kg(cu foarte putina grasime). Am tot citit, am tot intrebat si pina la urma m-am decis, dar nu in totalitate la o HONDA VARADERO 1000. Cu toate ca unii au sa spuna ca e cam puternica, mentionez faptul ca sunt destul de "zdravan" la minte si la corp, cam stiu cu ce se maninca, caii putere. De aceea va intreb daca alegerea facuta de mine este cit de cit conforma cu marimea mea. P.S. Mentionez ca sunt deschis si la alte propuneri, si aici ma refer si la alte modele moto... (buget 5000 euro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Esti departe de a fi urias! Sunt multe care ti se potrivesc: Varadero,Transalp,TDM,SuperTenere,DrBig,V-Strom etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauru' Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 ms de sfat ... totusi ... ce zice de varadero ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 La dimensiunile tale, ai inceput bine. Nici un alt tip motor nu se potriveste mai bine unui tip de 1,90 decat gama big enduro-touring (nici chiar monstri gen Vulcan 2000, Intruder 1800 sau Triumph Rocket III de 2300). Mai adauga la lista de optiuni BMW R1200 GS si KTM 990, chiar daca bugetul e cam mic deocamdata pentru ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 eu am 1.94 si merg pe o sportiva de 600 cc fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauru' Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 eu am 1.94 si merg pe o sportiva de 600 cc fara probleme Nu asta e problema ... Sunt insurat .... Si vrea si fata mea sa fie plimbata, chiar la drumuri putin mai lungi . Nu stiu cum s-ar descurca, ca pasager pe o sportiva la o distanta... sa zicem e 300 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Multumesc anticipat celor care vor sa ma ajute in alegerea unui motor. Mentionez ca am primit diferite sfaturi de la multi neavizati ... Pina la urma m-am hotarit sa subscriu aici ... Poate ... cine stie...aflu ce ma intereseaza. Sa va spun pe scurt despre ce este vorba... Nu cu mult timp in urma m-a prins microbu' de tot si am hotarit sa cumpar motor, cu toate ca posed permis de ceva vreme nu am avut "timp" de motor (masina e mai importanta pentru familie). Acum insa am adunat ceva "material" si m-am decis ca este timpul sa fac marele pas. A aparut o mica "mare" problema. Ca fost sportiv am o anumita "prezenta" scenica 1.90m si 110 kg(cu foarte putina grasime). Am tot citit, am tot intrebat si pina la urma m-am decis, dar nu in totalitate la o HONDA VARADERO 1000. Cu toate ca unii au sa spuna ca e cam puternica, mentionez faptul ca sunt destul de "zdravan" la minte si la corp, cam stiu cu ce se maninca, caii putere. De aceea va intreb daca alegerea facuta de mine este cit de cit conforma cu marimea mea. P.S. Mentionez ca sunt deschis si la alte propuneri, si aici ma refer si la alte modele moto... (buget 5000 euro) Salut, La un Suzuki Bandit te-ai gandit? Cel de 600cc si cel de 1200cc sunt foarte apropiati la dimensiuni, singura diferenta majora fiind desigur cuplul si caii putere. Eu am 1.98m si 130kg. Calaresc un Bandit de 600 si ma simt excelent cu el. Nu e o motocicleta mica si-ti ofera destule satisfactii. Pozitia in mers este foarte comoda, iar pentru ture lungi si viteze de croaziera mai mari care sa nu te oboseasca poti opta pentru varianta S, semicarenata. Daca vrei sa mergi si cu pasager mai indicat dupa parerea mea ar fi Banditul de 1200 (are amortizorul spate mai tare, mai rezistent si tine cu usurinta 2 oameni), desi eu te-as sfatui ca macar in primul an sa mergi singur sa poti tu sa te inveti bine cu motocicleta si sa deprinzi reflexe. Stiu ca vei spune ca le ai deja formate deoarece ai x sute de mii de km la activ cu masina, dar nu se compara. Si eu sunt posesor de cat B si de masina si cand m-am urcat pe motor prima data m-am simtit de parca atunci as fi invatat sa ma tin pe picioare. Cel mai bine este ca inainte de a decide ce fel de motor iti vei lua, sa te urci macar pe cateva dintre variantele care le ai la momentul de fata. In felul acesta vei vedea cu ochii tai cum arati pe motor si vei simtii pe pielea ta cum e sa stai pe motorul x, y, z. Spor la alegera motorului, asfalt uscat si sa ne ti si pe noi la curent cu alegerea facuta. P.S.: Sa nu te zgarcesti la echipament, atat pentru tine cat si pentru sotie. Echipati-va complet inainte de a urca pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 daca vrei si pasager atunci mai ai ca optiuni (la preturi normale) - orice endurotouring de la 650 in sus (pe dakarul meu de exemplu nu are ce cauta un personaj sub 1.83, personal la 1.83 si 90 kile nici nu ma gandesc la sea inalta ). duce si pasager fara necaz (am mers 2 insi + 2 ruxaci+2 corturi cand s-a stricat mobra unui prieten.) - din gama motoarelor mari - seria 850/1100/1150/1200 de la BMW -> R;RS;GS;Adventure ; K toate natiile - unele sunt normale, altele sunt monstri ca dimensiune; ex 1150 gs adventure probabil nici nu o sa te simta (cu pasager si toata casa dupa tine )http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_r_1150_gs_adventure_2004.php; sa nu mai vorgim de un k1200lt Sport touring/ sportive mari - nu ma pricep foarte mult dar majoritatea modelelor peste 600 si piata europeana nu pun probleme la dimensiunea ta. Super sport e altceva. Naked - la fel; vezi bandit 600; bandit 1200; etc. Atentie, un enduro touring mediu/ mare poate fi mai periculos decat o sportiva de aceasi capacitate (pentru un om cu minte) datorita cuplului mare la ture mici - scaparea mainii in gaz are efect imediat. (bmw r1100 gs desi are doar 80 cai o sa scoata suta in 4 secunde cu tine pe ea daca gresesti gazu la 3000 rpm; o sportiva te mai iarta pana mai sus - abia apoi incep probleme) Sfatul meu - incearca un 650, nu esti deloc mare pentru asa ceva, nu te plictisesti repede de ea si iti da timp sa inveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 ai ales o varianta foarte buna ( varadero ) . spre deosebire de celelalate mentionate mai jos ( exludem gs1200 care oricum nu e motor e masina din motive de buget ) nu uita ca cel mai importat lucuru e POZITIA un sfat,daca imi permiti - dupa ce aduni o lista cu toate optiunile ( si ma refer la lista scurta ) - URCA -te pe FIECARE. si abia apoi ia decizia. este cel mai important lucru.Puterea, Cmc -ii, sunt detalii . puncte sensibile - seaua, pozitia ghidonului, comnezile, pozitia pasagerului. ca idee - am facut 950 km / zi pe drumuni nationala ( fara autostrada ) pe Varadero , cu pasager, coburi, tot tacamul si parca ma dadusem jos din pat. am alergat 500 km / xx ul pe drumuri asfaltate fara pasager si bagaje si desi i am facut in 3 - 4 oare fata de 15 pe varadero nu eram atat de verde ( pozitia face diferenta ) eu m am urcat pe Vara si dupa 5 minute m am intors si am spus - DEAL, da mi talonul ca maine vin cu banii, Si asta a fost. si nu, varadero-ul meu nu i de vanzare ( poate XXul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.