sorin12 Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Da . Mai are nevoie de un set de gume si schimbul de ulei ...etc . O sa pun si poze cand mă prind cum să o fac ;-) . Niciodata nu am asteptat asa primavara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rusu Sorin Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 care sunt diferentele intre aceste 2 motociclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Serios ca trebuia sa faci un topic pt asta? Adica daca gugaleai nu vedeai? Prima e full cross,a 2 a are far,stop,semnalizari,oglinzi,etc, adica o poti inmatricula.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seba Barlutiu Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Cer si eu parerea celor mai vechi in legatura cu un prim moto! Oscilez intre suzuki sv si gsx 600 f! Am cat A din vara si am mers doar pe moto mici(max 250 cc) si nu foarte mult si pe ,,coclauri" nu pe asfalt ! Zi faina la toti si numai bine!!! Eu zic să rămâi la coclauri...nu secompara cu asfaltu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Da . Mai are nevoie de un set de gume si schimbul de ulei ...etc . O sa pun si poze cand mă prind cum să o fac ;-) . Niciodata nu am asteptat asa primavara . 1500 pe un SV 650S din 2004? Ai verificat mobra inainte? La pretul asta deobicei se vinde modelul 99-03 in stare buna. In plus, setul de anvelope(daca sunt noi) si schimbul de ulei te costa cam 200 de euro, poate si mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin12 Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Motorul l-am luat din cj . Proprietarul e la munca in olanda,...a incercat sa-l vanda acolo si nu a reusit. Asa ca l-a adus inapoi la parinti care l-au pus pe olx si de acolo restul povestii.motorul suna bine ,nu are batai ,sarit din viteza nu se vede sa fi fost traznit de pamint . Dupa el am fost cu instructorul meu moto si inca cineva mecanic. Asa ca sper sa nu fiu eu cel mai ghinionist din lume. Fiscalul eliberat fara nici un bai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Motorul l-am luat din cj . Proprietarul e la munca in olanda,...a incercat sa-l vanda acolo si nu a reusit. Asa ca l-a adus inapoi la parinti care l-au pus pe olx si de acolo restul povestii.motorul suna bine ,nu are batai ,sarit din viteza nu se vede sa fi fost traznit de pamint . Dupa el am fost cu instructorul meu moto si inca cineva mecanic. Asa ca sper sa nu fiu eu cel mai ghinionist din lume. Fiscalul eliberat fara nici un bai . Nu era nevoie sa imi spui toata povestea. Ideea e ca daca te-a ajutat un mecanic, n-ar trebui sa iti iei teapa. Pe de-alta parte, avand in vedere preturile cerute pe piata, si faptul ca a trebuit sa ii inlocuiesti anvelopele si sa ii schimbi uleiul, te cam duce la cel putin 1700 euro, care e un pret foarte bun pentru un SV650 din anul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Salutare, colegi!Sunt incepator, am 30 de ani si am luat A-ul la sfarsitul anului trecut, urmeaza in mod firesc in primavara si motocicleta.Vreau sa incep cu un 125, mai ales ca inaltimea si greutatea nu ma avantajeaza si ma gandesc foarte serios la o motocicleta noua, desi stiu ca majoritatea voastra recomanda motoare produse de firme consacrate, chiar daca mai vechi.M-am oprit asupra a doua modele:http://www.keewayromania.ro/ro/prod/motociclete/motociclete-keeway/motocicleta-superlight-125-limited-76/http://www.kymco.ro/ro/produse/K-PW-125.jspPretul e similar si am rugamintea sa ma sfatuiti intre cele doua modele, criteriul de baza fiind fiabilitatea, dar si manevrabilitate & consum, usurinta gasirii pieselor si a asigurarii service-ului. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Eu zic sa te duci direct la 600cc,termina cu 125 ,150 etc.o sa mergi cel mult un an si deja nu iti mai place.apoi stai sa vinzi si aceste motoare se vand f greu.mergi incet cu atentie,o limitezi daca vrei sa nu fuga rau etc.asa am facut eu cu prima de 125cc de cross caci asa am inceput eu motociclismul,asta cu zeci de ani in urma.5-6 luni si dupa nu mai vream pe ea.moarta era.alegerea iti apartine.mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Pentu inceput a fi bine sa dai cateva detalii relevante cum ar fi greutatea si inaltimea, ce gen de motocicleta vrei si ce drumuri vei face cu ea. in functie de ele putem sa facem cateva recomandari. Eu unul de exemplu nu as lua nici una din cele puse de tine mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Salut eu iti recomand o motocicleta second-hand Honda cb 500, este super prietenoasa, faina, ieftina si la achiziție si in exploatare. Eu am una din 2000 si nu as schimba-o pentru nimic. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Alea le iei doar daca vrei musai ceva "nou" ,pentru naveta ,cu consum mic.Pentru orice altceva,avand in vedere ca ai 30 de ani nu le recomand,mai ales din cauza cilindreei.Ia-ti de inceput un 500cc,bun la toate.La naveta ,la drumuri lungi.Nu prea grea,nici prea usoara.Poti face o depasire relativ usor.Ah,si da,recomand second hand ,eventual de vreo 4-5 ani daca vrei sa nu ai probleme cu intretinerea.Second hand pentru ca inevitabil,ai s-o scapi. Eu stiu personal 3 exemple de motoare noi noute tavalite de incepatori,toti peste 30 de ani.Se intampla .Dar altfel plangi dupa una noua si altfel esti obligat sa o repari,decat una folosita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 da man, ai 30 de ani, treci la ceva mai maricel. » Post actualizat in 01 Feb 2016 19:27daca aveai 16-18 ani merge 125 ca esti si tu poate mai mic (mental si fizic) dar cu 125 nu prea iesi din oras si e pacat. sau iesi dar te cam chinui. poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Acum am vazut cat costa..7000 lei ? Pe un 125 taiwanez? Nici mort:)) Is banii tai,dar nu-i arunca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 172 cm / 65 kg Motorul va fi in principal pentru drumuri prin oras, poate si unele scurte prin imprejurimile Bucurestiului. Consumul, posibilitatea de strecurare in trafic si asigurarile mai ieftine m-au facut sa ma indrept spre 125. Chiar daca am luat examenul din prima, motocicleta de 600 mi s-a parut destul de greu de controlat si nu ceva ce mi-ar face maxima placere, cum mi-a facut MZ-ul unui prieten de 125cc (MZ-ul, nu prietenul)....chiar inainte sa iau permisul M-am hotarat la una din cele doua in principal pentru ca garantia mi se pare sfanta. Nu stiu pic de mecanica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 cum zicea si un coleg mai sus:sunt banii tai, nu-ti bate joc de ei. Daca vrei neaparat 125 (desi si eu tot pe cbr600 am inceput si iti recomand) de ce nu iti iei de ex o honda de 125? Cu siguranta e mult mai performanta si mai fiabila decat cele doua, daca faci achizitia in aceiasi bani. Si daca nu honda sigura gasesti si de la alti producatori consacrati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 (editat) Si eu am luat A-ul la 30 de ani dar mi-am luat si o Honda Shadow VT600 si nu am regretat nici o secunda. Nu iti arunca banii pe partzaitori cu capacitatea unui polonic de supa pentru ca vei descoperi ca "mori de foame". Recomandarea mea ar fi Shadow VT600, CB500, Virago 535(asta daca ai pana in 1,75). Cu oricare din cele de mai sus poti sa te dai lejer 2-3 ani si dupa ce iti dai mana poti trece la altceva...sau nu. Daca iti iei 125cc pe langa faptul ca o vei revinde foarte greu, ma tem ca o vei face ai la jumatate din pretul pe care l-ai dat. Succes. Editat Februarie 1, 2016 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 600 e cam mare pt fizicul tau, fara nici o rautate. Dar parca nici 125... macar 250-300cmc, sa ai si tu 20-30cp. Kymco stiu, din auzite, ca e ok calitativ. Si lucrul nou e lucru nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 (editat) Zici tu ca iti ajunge 125 ca te plimbi doar prin apropiere dar daca iti intra microbul o sa vrei mai mult. Si eu am zis ca tine cand m-am reapucat de calarit, mi-am luat 125, repede am descoperit ca ma aleargau TIR-urile si am trecut la 400. Acum consider ca motorul ideal (parerea mea apropo de stilul meu de mers) ar fi un 250, viteza de croaziera 120 consum mic. Prin 2008 erau niste Keeway-uri licente dupa virago 250(Supershadow) la 6000lei, acu vad ca le-au facut EFI, Superlight-ul e greoaie la 134kg si cu nimic diferita ca motor de ce vinde FB. Daca esti din Bucuresti si ai rabdare pana in martie cand scot herghelia la plimbare te invit sa vezi cam care este diferenta de exemplu intre 125 si 400, acelasi stil de mobra. Editat Februarie 1, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Salut eu iti recomand o motocicleta second-hand Honda cb 500, este super prietenoasa, faina, ieftina si la achiziție si in exploatare. Eu am una din 2000 si nu as schimba-o pentru nimic. Succes. Asculta aici de colegu' ca le zice bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Nu chinezisme...am un amic cu un lifan si isi blesteama zilele. Dupa ce i.a picat toba pe autostrada, i s.au fisurat furtunele, ii pica vopseaua si are 5000 km jaful. A cedat cdi, schimbat carburator, e vai mama ei de motocicleta. Pe cand la honda, yamaha de 125 nu am auzit la 5000 km sa se desfaca in drum. Sustin si eu parerea forumistilor. 125 in 3 luni o sa injuri. Gasesti la 400-600cmc ceva frumos, consum bun si manevrabilitate ok, dar si forta cand trebuie sa aiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Keeway sau Kymco? fiabilitatea, Trei cuvinte care n-au ce cauta in aceeasi fraza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papoo Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Salutare si bun venit printre motociclisti! Am cam aceeasi constitutie fizica ca si tine si am inceput tot cu 125. Daca esti sigur ca te intereseaza doar consumul si faptul ca e noua, atunci mergi pe Kymco. Eu am avut un Quannon de 125 si stiu ca era peste orice motocicleta chinezeasca sau taiwaneza. Consumul era undeva pe la 3%. Daca nu te intereseaza neaparat cele doua aspecte ia-ti ceva mai mare pentru ca o sa te plictisesti rapid de ea. Eu dupa un an am dat-o si mi-am luat un GS500F, motocicleta pe care ti-o recomand si tie (SH bineinteles). La banii astia cred ca te incadrezi si la un Ninja de 250 (tot SH) care e peste Kymco trebuie sa recunoastem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Nu chinezisme...am un amic cu un lifan si isi blesteama zilele. Dupa ce i.a picat toba pe autostrada, i s.au fisurat furtunele, ii pica vopseaua si are 5000 km jaful. A cedat cdi, schimbat carburator, e vai mama ei de motocicleta. Pe cand la honda, yamaha de 125 nu am auzit la 5000 km sa se desfaca in drum. Sustin si eu parerea forumistilor. 125 in 3 luni o sa injuri. Gasesti la 400-600cmc ceva frumos, consum bun si manevrabilitate ok, dar si forta cand trebuie sa aiba Final Destination ) lasand gluma la o parte, ia-ti ceva la 500 - 600 cmc sa iti faci pionieratul si dupa vezi tu, dar nu chinezarii. O Honda, de exemplu mai veche, bate oricand o chinezarie, mai ales daca ai mentionat ca fiabilitatea e importanta pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Dati exemple generale de "honde" care "bat la fund chinezarii"... hai sa fim seriosi, 90% dintre japoneze sunt niste cazane care necesita cel putin inca odata pretul de achizitie investit in ele. Mai bine te plictisesti de un 125 intr-un an, pt ca e prea mic, decat sa ti se strice cazanul japonez de 600 in drum, de 10 ori intr-un sezon. Evident, sunt si mobre sh bune la vanzare, dar mult mai putine fata de cazane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.