Sari la conținut

5. Grande Prémio Tissot de Portugal 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Miller e dobitoc!Dar baiatul ala,Martin,cum este ?Din cinci curse,trei pe jos.Un loc doi si un loc opt.

Pe bune?Asta e marea speranta la titlu?!

Sa mai vorbim si de baiatul ala ,Bagnaia.Ala de-l vedeau expertii de pe aici cu cele mai mari sanse la titlu.

Asta mai bunicel ca JM,a terminat aproape toate cursele.Cu clasari modeste,15-5-5-8.

Cu MM terminat exista doar un pilot mai de Doamne ajuta,Quartararo.Restul se zbat in mediocritate.Noroc cu cate o tavaleala ca altfel somn de voie.A devenit motogp-ul mai somnoros ca F1.Mare noroc ca Yamaha nu a facut o mobra cat de cat decenta,ca-i viola Fabio pe toti.

Ducati  mai bine spera la Enea,decat la baietii astia umflati cu laude si contracte banoase.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, adiy32 a spus:

 

Sa mai vorbim si de baiatul ala ,Bagnaia.Ala de-l vedeau expertii de pe aici cu cele mai mari sanse la titlu.

 

Cu MM terminat exista doar un pilot mai de Doamne ajuta,Quartararo.Restul se zbat in mediocritate.Noroc cu cate o tavaleala ca altfel somn de voie.

 

A devenit motogp-ul mai somnoros ca F1.

 

Mare noroc ca Yamaha nu a facut o mobra cat de cat decenta,ca-i viola Fabio pe toti.

In primul rand, marii specialisti, din presa de specialitate, il vedeau ca mare favorit. Adevarul este ca finalul de sezon 2021 il recomanda. 

 

Despre nivelul actual al campionatului s-ar putea face o discutie mai detaliata si mai nuantata. 

 

Nu! F1 este somniferul (mai bine zis anestezicul) suprem. Este prea "profunda" competitia asta, pentru unii ca noi... :lol:

Tocmai de aceea nu fac o asemenea motocicleta. Nu vor sa ucida campionatul.. :D 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, frigider a spus:

E fashionable sa faci mistouri de unu care trece printr-un coșmar.

 

Și care la orice lovitura la cap mai serioasa e out ori de tot ori 2 etape. 

 

Și care cade doar ampulea frate.

 

Alții își rup un picior și nu mai sunt aceeași, asta și a rupt capu de n ori și Omu tot blană ii dă.

Că e pilot de GP, nu?

 

Asta o fi fost cea mai slabă cursa a lui de mult timp.

 

In trecut o fi fost muist etc dar trebuie sa te întrebi și să îți răspunzi sincer:

Nu oi fi fost și eu muist vreodată?

Noi mai si exageram. De mult ce-l iubim, unii dintre noi.

Oricum, cu genul asta de talent orice e posibil, oricand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ZaiR a spus:

 

Nu e dobitoc, nu are nici el parte de modificarile aduse unei motociclete noi care in acelasi mod a cazut cu Bagnaia + JM in Qatar.

Pur si simplu modelul lui Bestiani este mai prietenos in viraje decat acest 2022. De aceea pustiul are mai multe puncte de la Ducati.


Nu s-ar schimba nimic, motocicletele sunt identice si dupa cum se observa din parcursul pilotilor nu s-ar pune decat mai multa presiune pe JM la echipa de uzina.

 

si asta e adevarat.

 

dar nu era vb ca uzina are mai multi oameni? 

adica singura chestie cu uzina e "numele" ca esti la uzina si nu la client?

Acum 9 ore, adiy32 a spus:

Cu MM terminat exista doar un pilot mai de Doamne ajuta,Quartararo.

da, dar te-ai uitat la cifre?

 

poate ai observat sau nu, omu care e inca dat "praf" (omu cu nerv optic fragil) asa spart cum e (nu e spart, are doar o sensibilitate la cazut in cap) nu a terminat mai jos de 6.

in schimb omul cu dinti rari stie sa se scalde si sub/in jurul top 10.

 

Q are un avantaj mare avand mai mult sau mai putin aceeasi moto de anul trecut.

dar atentie baieti: asa e mereu in prima jumate de sezon. Moto "vechi" merg blana dar dupa un timp moto noi incep sa fie setate bine si papa moto vechi.

 

daca in a doua jumate ducatiurile 22 fac clic... suzi la fel poate? aprilia cat sa incurce? 

o sa fie problem pt Q.

si mai problem o sa fie ca omu nu a castigat toate cursele pana acum sa zici ca isi face avantaj mare de puncte.

 

image.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca a inceput cu plangerile :)))))

 

https://www.gpone.com/en/2022/04/24/motogp/vinales-i-feel-lost-during-the-first-laps-of-the-race-on-the-aprilia.html

 

I don't want to change my riding style, because it's what brought me here and allowed me to win a lot. They have to give me a bike with which I feel comfortable, because I don't understand anything during the first laps. I feel lost. Then I can adapt and ride fast. I'm not even at fifty percent of my real potential. We have to make sure that the bike accommodates me and can use my style. When I'm fast, the race is already over.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, ioio_viola a spus:

hai ca a inceput cu plangerile :)))))

 

https://www.gpone.com/en/2022/04/24/motogp/vinales-i-feel-lost-during-the-first-laps-of-the-race-on-the-aprilia.html

 

I don't want to change my riding style, because it's what brought me here and allowed me to win a lot. They have to give me a bike with which I feel comfortable, because I don't understand anything during the first laps. I feel lost. Then I can adapt and ride fast. I'm not even at fifty percent of my real potential. We have to make sure that the bike accommodates me and can use my style. When I'm fast, the race is already over.

pun pariu ca aia de la Aprilia sunt socati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ioio_viola a spus:

hai ca a inceput cu plangerile :)))))

 

https://www.gpone.com/en/2022/04/24/motogp/vinales-i-feel-lost-during-the-first-laps-of-the-race-on-the-aprilia.html

 

I don't want to change my riding style, because it's what brought me here and allowed me to win a lot. They have to give me a bike with which I feel comfortable, because I don't understand anything during the first laps. I feel lost. Then I can adapt and ride fast. I'm not even at fifty percent of my real potential. We have to make sure that the bike accommodates me and can use my style. When I'm fast, the race is already over.

Manca-l-ar tata pe el... cat mi-au lipsit declaratiile lui. Din nou, nu intelege nimc, Din nou, se termina cursa, pana devine el rapid si mai ales nu isi atinge potentialul, dom'le. De fapt isi cam supraestimeaza potentialul, cred ca asta este cam tot ce poate... Ar fi bine ca Aprilia sa se grabeasca sa il semenze pe Aleix. Vin se apropie de pensie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Method a spus:

A recunoscut si el ca a gresit....nu e ca si cum n-a vazut toata lumea oricum.

E vorba de o eroare de judecata nu de chestii tehnice aici.Nu o complica ca nu e cazul.

Pai normal ca va recunoaste ca a gresit, dar nu putea sa se duca la Mir sa-i spuna "coae..e de la fucking mtfk ducati ul ala 22" ca ajungeau sa se bata in prundisul de acolo.

 

Vezi cazatura lui Miller cu Mir si apoi a lui Bagnaia cu JM din Qatar. Sunt identice

 

Acum 14 ore, Method a spus:

 

 

 

Buna paralela cu Jorge Lorenzo Fabio Quartararo.Fin fin. :bounce:

Chiar asa a si mers quacalaro cursa asta. La un mom dat m am uitat mai atent la mobra sa vad ca nu scrie 99 in frunte

 

Acum 14 ore, Method a spus:

Aceeiasi constanta,acelasi skill.Doar ca asta e chiar simpatic.Si nu atat de metodic si tehnic.Cred ca mai degraba Bagnaia seamana cu Lorenzo.

 

si ca sa ne intoarcem la aceasta comparatie, vezi explicatia lui Lorenzo referitor la Ducati si Bagnaia (cred ca a mai fost postata paginile trecute)

https://www.motorcyclesports.net/articles/what-happens-to-pecco-bagnaia-is-because-of-the-bike-jorge-lorenzo?fbclid=IwAR0ABxPxBW7Lrs_KEU2kwFGLfjHUjuibL-18Ak_QR23dpwOiBxPVgx78zyU

 

Acum 4 ore, frigider a spus:

 

dar nu era vb ca uzina are mai multi oameni? 

adica singura chestie cu uzina e "numele" ca esti la uzina si nu la client?

In momentul de fata Pramac are ambele mobre D22 si nu toti ce se flendura prin boxa lor poarta tricourile Pramac, sunt multe si rosii lucru ce ma face sa cred ca ce se testeaza/dezvolta de la echipa oficiala trece si prin mana lor. Crezi ca degeaba a declarat Miller ca nu l-ar deranja o posibila intoarcere la Pramac?

Diferenta in momentul de fata este la salarii, in rest filmele pe care si le doresc in timpul cursei sunt aceleasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, xt600 a spus:

Manca-l-ar tata pe el... cat mi-au lipsit declaratiile lui. Din nou, nu intelege nimc, Din nou, se termina cursa, pana devine el rapid si mai ales nu isi atinge potentialul, dom'le. De fapt isi cam supraestimeaza potentialul, cred ca asta este cam tot ce poate... Ar fi bine ca Aprilia sa se grabeasca sa il semenze pe Aleix. Vin se apropie de pensie. 

Ambii treebuie inlocuiti, mobra e chiar prea buna pentru ce-i duce capul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Manca-l-ar tata pe el... cat mi-au lipsit declaratiile lui. Din nou, nu intelege nimc, Din nou, se termina cursa, pana devine el rapid si mai ales nu isi atinge potentialul, dom'le. De fapt isi cam supraestimeaza potentialul, cred ca asta este cam tot ce poate... Ar fi bine ca Aprilia sa se grabeasca sa il semenze pe Aleix. Vin se apropie de pensie. 

Speachless....

ar putea fi un pilot f bun, dar nu reusesc sa inteleg ce vrea de fapt. Ma rog, cred ca nici eu nu stie ce vrea. Pacat. Aprilia chiar e o motocicleta care a inceput sa performeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cu atât mai penal pt că Aprilia au zis că l lasă în pace, fara presiune etc. Și el începe cu din astea "sa mi dea ei o moto pe stilul meu". 

Adică să schimbe moto aia care merge bine.

Chair am citit sa vad daca asta a zis și așa scrie acolo.

Doar sa fie eroare de traducere..

 

Altfel = la revedere amigo.

Capăt de linie, trebuie să cobori.

 

Daca schimbi moto automat can trebuie să schimbi ceva la stil, și JLo a schimbat ceva să meargă ok pe Ducati.

Pol pe Honda veche nu mai putea cu frana spate și era pierdut. Acum norocul lui că e mai pe stilul său. Exemplele poate pot continua daca mai știți.

 

E trist pt el și cariera lui sa plece dar e clar că acolo se îndreaptă.

Cine l-o mai lua acum după încă o echipa vinovată pt insuccesul sau nu știu. Doar fara plată.

 

Pe de altă parte ar fi bine sa vine cineva nou la Aprilia.

Poate AM ? :crack:

 

 

 

 

E ceva ciudat frate cu moto astea de GP. Adică pe una știi să mergi, pe alta nu.

Cam descurajează traseismul piloților.

Miller la Aprilia?

*Excludem pe vin aici, el pe una pe care a mers 5 ani nu știa de ce una sau alta

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ioio_viola a spus:

hai ca a inceput cu plangerile :)))))

 

https://www.gpone.com/en/2022/04/24/motogp/vinales-i-feel-lost-during-the-first-laps-of-the-race-on-the-aprilia.html

 

I don't want to change my riding style, because it's what brought me here and allowed me to win a lot. They have to give me a bike with which I feel comfortable, because I don't understand anything during the first laps. I feel lost. Then I can adapt and ride fast. I'm not even at fifty percent of my real potential. We have to make sure that the bike accommodates me and can use my style. When I'm fast, the race is already over.

 

am prevazut de sezonu trecut asta.. motoreta se cere pilotata intr-un anume fel, nu poti adapta motoretele la nevoile plangaciosului,..

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.04.2022 la 23:57, adiy32 a spus:

Miller e dobitoc!Dar baiatul ala,Martin,cum este ?Din cinci curse,trei pe jos.Un loc doi si un loc opt.

Pe bune?Asta e marea speranta la titlu?!

Sa mai vorbim si de baiatul ala ,Bagnaia.Ala de-l vedeau expertii de pe aici cu cele mai mari sanse la titlu.

Asta mai bunicel ca JM,a terminat aproape toate cursele.Cu clasari modeste,15-5-5-8.

Cu MM terminat exista doar un pilot mai de Doamne ajuta,Quartararo.Restul se zbat in mediocritate.Noroc cu cate o tavaleala ca altfel somn de voie.A devenit motogp-ul mai somnoros ca F1.Mare noroc ca Yamaha nu a facut o mobra cat de cat decenta,ca-i viola Fabio pe toti.

Ducati  mai bine spera la Enea,decat la baietii astia umflati cu laude si contracte banoase.

Da,Miller e un dobitoc.Are niste rezultate penibile avand in vedere suportul de uzina si performantele obtinute per total de la venirea in gp si pana in acest punct.

JM - DA e o mare speranta la titlu (cel putin din punctul meu de vedere) pt ca e semi-rookie (heello?ce a facut Miller in primii 2 ani de cand a venit in gp?).JM la inceputul celui de-al doilea an al sau in gp (si dupa o cazatura monstru anul trecut ce l-a tinut pe bara etape bune si i-a stirbit foarte mult din potentialul fizic tot anul) cred ca are deja victorii si pole'uri mai multe decat Miller in toata cariera.Mai e ceva de zis?Nu.

 

Bagnaia ESTE un candidat la titlu.Daca ai fi vazut (si poate si inteles) sezonul 2021 ai fi inteles si de ce se spune ca Bagnaia e un candidat la titlu.Faptul ca nu merge/nu merge bine pe Ducati v2022 - s-ar putea ca aceasta moto sa fie cum era Honda ....2019?Mai puternica dar mai cu probleme.Atunci Crutchlow si nou-venitul Lorenzo plangeau ca motoreta anterioara era mult mai manevrabila si mai user-friendly,iar cea noua e mai puternica insa mai greu de pilotat si o cereau pe cea veche inapoi.MM insa mergea bine cu ea asa ca....S-ar putea ca aici sa fie la fel - insa vad ca nu prea merge nimeni stralucit cu acest Ducati v2022 iar Bestia rupe cu v2021....doar cei de la Ducati ne pot elucida aici...

Intradevar,dupa "caderea" lui MM iata ca exista in continuare un vid de putere.L-au umplut putin Mir si Q,dar si Bagnaia ar trebui sa se ridice.

La 26.04.2022 la 9:27, frigider a spus:

dar nu era vb ca uzina are mai multi oameni? 

adica singura chestie cu uzina e "numele" ca esti la uzina si nu la client?

Era vorba de multe in plus,intradevar.Ne-a explicat si Chel pe intelesul nostru mai demult,dar cand uitam de la mana pana la gura si il credem pe Miller cand spune ca lui ii convine oricum - pai normal ca iti convine cand esti pe faras si alte variante nu ai -  ar mai fi vreo Yamaha veche de 2 ani pe la fostul Petronas sau 2 mecanici si 3 lei in buzunar la Avintia etc....brusc Pramac cu moto actuale si 1 mecanic venit direct de la Ducati cu motoreta e o super varianta nu?

La 26.04.2022 la 9:27, frigider a spus:

poate ai observat sau nu, omu care e inca dat "praf" (omu cu nerv optic fragil) asa spart cum e (nu e spart, are doar o sensibilitate la cazut in cap) nu a terminat mai jos de 6.

in schimb omul cu dinti rari stie sa se scalde si sub/in jurul top 10.

 

Q are un avantaj mare avand mai mult sau mai putin aceeasi moto de anul trecut.

dar atentie baieti: asa e mereu in prima jumate de sezon. Moto "vechi" merg blana dar dupa un timp moto noi incep sa fie setate bine si papa moto vechi.

 

daca in a doua jumate ducatiurile 22 fac clic... suzi la fel poate? aprilia cat sa incurce? 

o sa fie problem pt Q.

si mai problem o sa fie ca omu nu a castigat toate cursele pana acum sa zici ca isi face avantaj mare de puncte.

True,true.

 

Deci Q merge decent,iar unde vede ca e puternic - rupe.Nu cred ca i se poate reprosa ceva anul asta,Insa nu stiu daca va fi de ajuns.

Mir/Suzuki pare puternic totusi,chiar daca clasamentele nu o arata (inca).Rins la fel dar sunt convins ca se va dezumfla pe drum...

 

Lumea nu pricepe ca Marcelino de fapt (avand in vedere conditia lui) merge prea bine.Si daca (ingrosat subliniat etc acest daca) va reusi sa se stapaneasca psihic sa nu mai faca prostii fortari avioane de-ale lui,daca va continua asa sa mearga la 95-98%,cu prestatii decente,Marcel va fi candidat la titlu.

Q tre sa aiba grija mare cu astia 2 - cu MM si Mir,dar si cu Bagnaia pt ca poate revin astia la v2021 cu Ducati,versiune care oricum cred ca era mai buna decat Yamaka lui.

Acum 20 ore, xt600 a spus:

Manca-l-ar tata pe el... cat mi-au lipsit declaratiile lui. Din nou, nu intelege nimc, Din nou, se termina cursa, pana devine el rapid si mai ales nu isi atinge potentialul, dom'le. De fapt isi cam supraestimeaza potentialul, cred ca asta este cam tot ce poate... Ar fi bine ca Aprilia sa se grabeasca sa il semenze pe Aleix. Vin se apropie de pensie. 

:lol:

It was only a matter of time...really.Aceleasi lamentari stiute din perioada Yamaka.Nu isi face nimeni motoreta dupa avioanele maestrului Vinales...mai ales ca el e stiut cu probleme (iata) pe full tank dar si cu probleme de feedback,iar Aprilia deja e o race-winner motorcycle.

Am vazut documentarul de pe amazon in care au stat in poponeata lui cu camera 1 an intreg - omul e labil psihic si nici nu il prea intereseaza sa mai stea in gp.N-ai cu cine ....pacat de viteza lui - pacat de talent.Insa degeaba e talent daca nu e creier....

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, ZaiR a spus:

Ambii treebuie inlocuiti, mobra e chiar prea buna pentru ce-i duce capul

De ce ar trebui inlocuit AE? Raportat la ce material de concurs a avut in anii trecuti, a reusit niste clasari decente. Anul asta a aparut pentru el si polul, primul loc, un podium. El a dus tot greul pentru dezvoltarea si imbunatatirea mobrei. In cazul lui Vinales, este alta poveste. 

Pe de alta parte cine sa vina la Aprilia? Piloti disponibili (care sa faca si treaba buna) nu prea sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Da,Miller e un dobitoc.

 

1 oră în urmă, Method a spus:

 si il credem pe Miller cand spune ca lui ii convine oricum - pai normal ca iti convine cand esti pe faras si alte variante nu ai

 

Lumea nu pricepe ca Marcelino de fapt (avand in vedere conditia lui) merge prea bine.

 

IN-ai cu cine ....pacat de viteza lui - pacat de talent.

Nu, nu este dobitoc, s-a lacomit, nu a avut rabdare si a gresit asa cum au mai gresit si altii mult mai talentati si mai titrati decat el. Pacat pentru Mir,care facea o cursa foarte buna, pana in acel moment. Miller nu a inteles ca nu asa se poate depasi un Suzuki, superior pe intrare si pe viraj, cu Mir  sau Rins in sa. Este drept insa, ca actualul Suzuki nu mai poate fi facut pe linia dreapta. So...treaba dificila pentru ambitia si talentul lui Miller.

 

Cam asa este...in situatia lui este bun si Pramac sau LCR. Miller este un pilot bun, dar si-a atins limitele.

 

Dintr-un anumit punct de vedere, ai dreptate.Marcelino merge ranit in aripa, la fel de bine ca piloti in conditie fizica perfecta. Dar daca il comparam cu Marcelino de dinainte de Jerez 2020, ei bine, nu mai este acelasi. Atunci era stralucitor, acum arata ca un pilot care poate emite pretentii la podiumuri si chiar victorii, dar nu mai este geniul de alta data. Atunci nimeni nu ii dadea 16 sec, indiferent de circuit, scotea pole-uri din joben, cand te asteptai mai putin. Chiar tu spuneai cu niste ani in urma (citand-ul pe Dovi) ca Marc chiar si cand merge prost sau pe un circuit nefavorabil, tot scoate un podium. Ei bine, acel Marcelino nu mai exista. 

 

Viteza au TOTI! Toti pilotii de GP sunt foarte rapizi. Sunt crema. Doar cu viteza nu face nimic in fata unor piloti precum Q, MM (chiar si cu probleme fizice), Bag, Mir, Rins, JM, Bast, etc... La Yamaha a fost adus pe cai mari, ca inlocuitor al lui Rossi. Si iti aduci aminte ca batranelul l-a batut constant, iar el nu intelegea nimic. Diferenta dintre un supercampion si unul care a murit speranta.

 

 

 

Si un articol: https://www.motorcyclesports.net/articles/oscar-haro-reveals-discomfort-at-honda-after-the-race-there-was-tension-in-the-hrc-garage

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

 

Miller nu a inteles ca nu asa se poate depasi un Suzuki, superior pe intrare si pe viraj, cu Mir  sau Rins in sa. Este drept insa, ca actualul Suzuki nu mai poate fi facut pe linia dreapta.

Oare Zarco cum l-o fi depășit pe Mir? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Doctor X a spus:

Oare Zarco cum l-o fi depășit pe Mir? 

Nu stiu,nu am acces la date de telemetrie. Pot doar banui. A avut rabdare si a facut depasirea intr-un moment mai prielnic? Ceva mai mult skill? Precizie mai mare in efectuarea manevrei? O franare ceva mai timpurie a lui Mir? Mai putina viteza pe intrare la Mir? Aderenta mai buna a pneurilor lui Zarco, in momentul depasirii, fata de cele ale lui Miller? Grad de uzura a pneurilor mai redus la Zarco? Mai bun pe frane Zarco? Gresala pe frane la Miller? Un set up mai bun al motoretei lui Zarco? Poti completa lista daca vrei. Sunt multe variabile de luat in discutie.

 

Uite ce spune Keith Huewen: “The end of that straight is really tricky because if the thing isn’t settled over that hump, you are in the braking area going downhill. And we know the Suzuki is pretty nimble on the front end. Jack had committed to the inside line, so he either had to squeeze harder or run them both wide".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce s-o fi grabit miller, daca era ultima curba din cursa intelegeam.

dar asa.. mai bine dadea drumu la frana si ieseau amandoi larg, tot mai bine decat cum a iesit.

 

in fine, racing incident. 

pentru noi oamenii de rand e greu sa treci peste asa ceva. dar ca pilot plm te obisnuiesti probabil ca si tu o mai comiti din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.04.2022 la 11:59, xt600 a spus:

Cam asa este...in situatia lui este bun si Pramac sau LCR. Miller este un pilot bun, dar si-a atins limitele.

 

Marcelino de dinainte de Jerez 2020, ei bine, nu mai este acelasi.

 

 Diferenta dintre un supercampion si unul care a murit speranta.

:agree:

Miller a facut o "Iannone".Eu am spus ca este dobitoc pt ca are un comportament constant prostesc.Asta e doar ultima lui "isprava",nu e ceva izolat.Dupa cum ai zis...si-a atins limitele.

 

Marcelino - chiar si dupa cum bine ai zis ca nu mai e acelasi - tot poate fi campion.Chiar si asa.Asta pune intr-o perspectiva forma lui de dinainte - iti dai seama cum era inainte?Fuuck...

 

Acum 23 ore, Doctor X a spus:

Oare Zarco cum l-o fi depășit pe Mir? 

Ahahhaha,da true that true that.

Si nu e ca si cum Zarco ar fi vreo finete.Dar a putut.Pe Ducati v2022...dooh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.04.2022 la 10:43, MirceaB a spus:

De ce ar trebui inlocuit AE? Raportat la ce material de concurs a avut in anii trecuti, a reusit niste clasari decente. Anul asta a aparut pentru el si polul, primul loc, un podium. El a dus tot greul pentru dezvoltarea si imbunatatirea mobrei. In cazul lui Vinales, este alta poveste. 

Pe de alta parte cine sa vina la Aprilia? Piloti disponibili (care sa faca si treaba buna) nu prea sunt.

Este inconstant si are prea multi ani la Aprilia cat n-a miscat nimic. Sponsorul motogp numit Spania l-a tinut pe coleric acolo.

Cat despre inlocuitorii ambilor sunt cateva nume de la VR46 academy ce pot aduce rezultate mai bune decat acestia 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu ce sa miste daca a avut una dintre cele mai slabe motociclete? Acum ca are ceva mai bun sub cu.r, au aparut si rezultatele. Cat despre inlocuitori...pana vin, pana se adapteaza la motocicleta, pana apar rezultate, trece mult prea mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ZaiR a spus:

Este inconstant si are prea multi ani la Aprilia cat n-a miscat nimic. Sponsorul motogp numit Spania l-a tinut pe coleric acolo.

Cat despre inlocuitorii ambilor sunt cateva nume de la VR46 academy ce pot aduce rezultate mai bune decat acestia 2.

AE nu e un pilot rau.E un pilot mediu...dar se vede de fiecare data cand e presiune pe el incepe sa batzaie.Slabut psihic,neobisnuit sa performeze la varf.

Trebuie inlocuit insa?Nu prea cred.S-a vazut in acel documentar ca e un pilot decent si care aduce multa pozitivitate in echipa si ii motiveaza,ii zic capitanul ei.Are si el meritele lui.

Nu,lor le trebuie un "varf de lance",un pilot tanar rapid fara complexe.un lup tanar care sa stoarca tot din motoreta aia.Si acela nu e sub nici o forma Maverick "Top Gun" (facepalm) Vinales.

 

VR46 Academy?Hmm.Poate Bezzechi.Da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ZaiR a spus:

Este inconstant si are prea multi ani la Aprilia cat n-a miscat nimic. Sponsorul motogp numit Spania l-a tinut pe coleric acolo.

Cat despre inlocuitorii ambilor sunt cateva nume de la VR46 academy ce pot aduce rezultate mai bune decat acestia 2.

Aprilia este unde este acum si pentru ca a avut in AEsp un pilot consecvent, care a muncit mult pentru proiect. La ora actuala este cam singurul care arata potentialul motocicletei. Cat despre inlocuitori, Aprilia este in plin proces de dezvoltare si nu prea isi permite sa aduca debutanti. In etapa actuala  au nevoie de piloti cu multa experienta . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...