Sari la conținut

12. Monster Energy British Grand Prix 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 154
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

eu zic ca Q va pleca bine va pune 3-4 secunde in primele 2 ture si va putea face LLPul revenind pe 2-3

 

mizez pe victorie Q dar mi-ar placea mai mult sa-l vad iar pe Aleix pe prima treapta, the underdog merita sustinere!

 


si mie mi-ar placea sa castige Alexis, dar cursa asta voi tine cu Q... mi-i se pare aiurea penalizarea data pt o greseala. Nu cred ca deciziile astea incurajeaza spectacolul.

Alexis este f puternic pe circuitul asta, parca a luat podium anul trecut nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

La cum merg pianele..... Nu știu dacă e motiv de bucurie.

Te referi la CFX-ul ala scos de curand? Nu suna rau.. ;) 

Acum 6 ore, Method a spus:

 

Da,ii va fi greu sa revina,mai ales ca s-ar putea ca intradevar plutonul sa fie destul de compact dupa 3 tururi si sa piarda considerabil de multe locuri.

Da! De asta spuneam ca va pierde multe locuri, chiar daca pleaca primul.

 

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

eu zic ca Q va pleca bine va pune 3-4 secunde in primele 2 ture si va putea face LLPul revenind pe 2-3

 

Ca sa puna 3-4 sec in doua tururi, chiar si pe un circuit lung, cum este Silverstone, este aproape imposibil. Ar insemna sa le dea 1,5- 2 sec pe tur, pe pneuri reci... Va fi interesant, ce strategie va avea.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, damager a spus:

Cum era de asteptat, toti vad penalizarea asta cel putin ciudat.

 

Q o spune f bine, i hope our sport will not become boring.

 

https://www.crash.net/motogp/news/1009392/1/motogp-riders-confused-fabio-quartararos-difficult-understand-penalty?fbclid=IwAR3_Cl4l-KeyA5_LegbQ8vbe-_Qd-Y7ZumDo7iG0iFklGOK-EMM_-MG1XyA#l6g02zjxzje5rukl4bi

 

Dacă ar fi fost penalizați și Miller și Taka, n-ar mai fi fost atâtea discuții pe tema asta. Oricum, până acum campionatul ăsta a fost cel mai plictisitor din ultimii zece ani, după părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  

Acum 2 ore, Doctor X a spus:

Oricum, până acum campionatul ăsta a fost cel mai plictisitor din ultimii zece ani, după părerea mea.

Nu mi se pare plictisitor.

Ideea este ca nu mai sunt iconi.Si nemaifiind iconi,eroi,nu stiu cum sa le zic...de-alde Rossi,Marquez,Lorenzo,Pedrosa - adica niste piloti capabili de performante dar care sa aiba si carisma,nu neaparat buna,dar sa trezeasca publicului niste sentimente....orice fel de sentimente,dar sa trezeasca ceva...ei,in lipsa acestor iconi,campionatul este vazut ca fiind boring.

Automat omul de rand o percepe ca pe o poveste gen the good guys vs the bad guys.Acum...good guys sunt toti the bad guy e la refacere...e asa un ceai.Nu sunt orgolii :)

Un campionat mult mai boring decat asta mi s-a parut 2014,cand MM a castigat....efectiv tot.Si de departe,adica nu avea nimeni nici o sansa.Insa la acea data,peisajul fiind populat de "eroi"...unii tineau cu Rossi alti cu MM samd samd erau orgolii si nu era perceput drept boring.

 

Acum...nemaifiind acesti piloti care sa trezeasca interes....cred ca pot sa fie n rasturnari de situatie in curse si campionat....lumea e asa "meh...da,se chinuie astia pe circuit dar tot nu e ca pe vremea lui Rossi frate".

Performanta e.Q impune o stacheta,la care se mai ridica cate unii cam sporadic dar se ridica.Motoretele sunt performante,cursele sunt ok'ish...cat de ok'ish pot fi cand menajezi gumele 3/4 din cursa...dar asta se intampla din 2016 incoace nu de anul asta.

 

Lipsesc vedetele,iconii,legendele....de aia pare boring.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:

Cum era de asteptat, toti vad penalizarea asta cel putin ciudat.

 

Q o spune f bine, i hope our sport will not become boring.

 

https://www.crash.net/motogp/news/1009392/1/motogp-riders-confused-fabio-quartararos-difficult-understand-penalty?fbclid=IwAR3_Cl4l-KeyA5_LegbQ8vbe-_Qd-Y7ZumDo7iG0iFklGOK-EMM_-MG1XyA#l6g02zjxzje5rukl4bi

 

Nici nu are cum sa o vada altfel. Cu regulamentul in mana, nici un oficial nu poate explica penalizarea. Nu poti sa penalizezi o EROARE de pilotaj, penalizezi pilotajul iresponsabil/periculos, penalizezi o obstructie intentionata, etc, dar nu il poti penaliza pentru ca a comis o eroare, in cel mai prost moment. Mai ales ca nimeni nu a fost in pericol sau accidentat, iar Aleix a putut continua cursa. Toata aceasta penalizare este o ticalosie, menita sa ii puna piedica francezului. Raman la parerea ca anul asta trebuia sa castige un anumit constructor (nejaponez, desigur), iar cocoselul galic le cam strica treburile. 

 

Gata.. cica este oficial.. dupa San Marino, Dovi se retrage... 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Doctor X a spus:

 Oricum, până acum campionatul ăsta a fost cel mai plictisitor din ultimii zece ani, după părerea mea.

poti sa multumesti catorva piloti care au inceput praf sezonul, vezi Peco, poate si altii. Dar el in special.

asta era si "vina" lui MM, nu se ridica niciunul.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, Method a spus:

  

Nu mi se pare plictisitor.

Ideea este ca nu mai sunt iconi.Si nemaifiind iconi,eroi,nu stiu cum sa le zic...de-alde Rossi,Marquez,Lorenzo,Pedrosa - adica niste piloti capabili de performante dar care sa aiba si carisma,nu neaparat buna,dar sa trezeasca publicului niste sentimente....orice fel de sentimente,dar sa trezeasca ceva...ei,in lipsa acestor iconi,campionatul este vazut ca fiind boring.

Automat omul de rand o percepe ca pe o poveste gen the good guys vs the bad guys.Acum...good guys sunt toti the bad guy e la refacere...e asa un ceai.Nu sunt orgolii :)

Un campionat mult mai boring decat asta mi s-a parut 2014,cand MM a castigat....efectiv tot.Si de departe,adica nu avea nimeni nici o sansa.Insa la acea data,peisajul fiind populat de "eroi"...unii tineau cu Rossi alti cu MM samd samd erau orgolii si nu era perceput drept boring.

 

Acum...nemaifiind acesti piloti care sa trezeasca interes....cred ca pot sa fie n rasturnari de situatie in curse si campionat....lumea e asa "meh...da,se chinuie astia pe circuit dar tot nu e ca pe vremea lui Rossi frate".

Performanta e.Q impune o stacheta,la care se mai ridica cate unii cam sporadic dar se ridica.Motoretele sunt performante,cursele sunt ok'ish...cat de ok'ish pot fi cand menajezi gumele 3/4 din cursa...dar asta se intampla din 2016 incoace nu de anul asta.

 

Lipsesc vedetele,iconii,legendele....de aia pare boring.

Este plictisitor, dar sa fim seriosi, multe editii au fost boring, boring. Ai susprins bine niste aspecte, la care as adauga si eu cate ceva. In primul rand, se intampla de cativa ani buni un fenomen si acum se "culeg roadele" Tot ce vedem acum pe pista, sunt in proportie  de 90% produsul unui proces de selectie, pus la punct de Dorna, cu acele competitii suport (gen Red bull rookies, campionatul spaniol de juniori, etc). Ori aceasta selectie se face pe aceleasi criterii, sunt anumite calitati cautate, astfel ca cei care reusesc sa treaca prin sita si sa ajunga in varf, sunt piloti parca clonati. Toti sunt cam la fel, ca performante (una din cauzele care contribuie si la ecartul foarte strans intre concurenti si la nivelarea competitiei), ca mind set de cursa, ca abordare tactica, etc.. Unde mai pui ca sunt produsele a doua scoli majore de pilotaj: cea spaniola si italiana. Pe scurt sunt robotei, produsi in aceeasi fabrica. Nu exista diversitate, in competitia asta... nu o sa mai vedem prea curand nebuni frumosi care sa fie dispusi sa isi asume riscuri pentru victorie.. MM este cam ultimul. Toti ceilalti sunt cerebrali (poate chiar prea cerebrali), nu se mai lupta pentru victorie, ci pentru puncte in clasament, numara secundele in care se vad pe sticla sponsorii care ii sustin, etc. De aici o anumita lipsa de combativitate. Pentru ca asta cauta sistemul de selectie: piloti rapizi, care sa greseasca cat mai putin, disciplinati tactic, care sa aplice optim o reteta de performanta. Pilotii foarte combativi, agresivi, care sunt dispusi sa isi asume riscuri, dar care sunt susceptibili de a gresi mai mult, nu mai sunt buni. Dispar efectiv. Nici din alte competitii nu prea sunt sanse sa vina alt tip de pilot. Un Rea nu a avut loc in MotoGp, Razga cel mai probabil nu va face nici el trecerea. Din BSB, Moto America.. vise, tata, vise. MotoGP a devenit din ce in ce mai inchis si autosuficient. 

 

In vacanta asta competitionala, am revazut curse din cariera timpurie a lui Rossi. Pai sigur ca nu mai este ca pe vremea lui Rossi, frate. Nu mai este. Rossi era de vis pe motocicleta, era pur si simplu intr-o alta dimensiune. Doar MM ar putea fi comparat, dar nici aici comparatia nu este chiar perfecta.. MM este spectaculos, este extrem, Rossi a fost, pur si simplu.... stralucitor. Alaturi de el au fost piloti precum Biaggi (alt supertalent), Gibernau, Barros, McCoy, Hayden, apoi au venit Pedrosa, Stoner, Lorica, piloti cu personalitati diferite, cu maniere de exprimare pe pista diferite, etc.. la fel este si in WSBK... si acolo se vede mana Dorna, cu singura deosebire ca inca este spectaculoasa, pt ca mai sunt piloti precum Rea, Razga, Redding, Bautista. Dar nu mai este ca pe vremea lui Baillys, Haga, Edwards, etc.. 

 

Q a ridicat stacheta pentru actualii competitori. Dar daca te uiti la cursele lui Rossi, Iorghe, Stoner, ai sa vezi o stacheta ridicata mult mai sus decat ceea ce se intampla acum pe circuit. Daca Q ar fi fost contemporan cu cei pomeniti mai sus, nu ar fi fost campion mondial. Nu cu un Rossi in perioada lui de glorie, nu cu un Stoner , Lori, Pedrosa, etc... alta clasa, pur si simplu. Q este baiat fain, imi place ca om, ca pilot este curat, face minuni cu mobra aia, concureaza si pentru Yamaha, am toate motivele sa tin cu el, dar nu este ceea ce au fost cei dinaintea lui. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, xt600 a spus:

Q a ridicat stacheta pentru actualii competitori. Dar daca te uiti la cursele lui Rossi, Iorghe, Stoner, ai sa vezi o stacheta ridicata mult mai sus decat ceea ce se intampla acum pe circuit. Daca Q ar fi fost contemporan cu cei pomeniti mai sus, nu ar fi fost campion mondial. Nu cu un Rossi in perioada lui de glorie, nu cu un Stoner , Lori, Pedrosa, etc... alta clasa, pur si simplu. Q este baiat fain, imi place ca om, ca pilot este curat, face minuni cu mobra aia, concureaza si pentru Yamaha, am toate motivele sa tin cu el, dar nu este ceea ce au fost cei dinaintea lui. 

Eu sunt de parere ca in gp e spuma pilotilor - si mi se pare si vizibil in racecraft'ul lor.Cum pregatesc curba cum intra cum isi folosesc perfect corpul (Stoner era rege aici) la milimetru aruncandu-l cu un timing impecabil peste apex,iesirile din viraj,pozitia,disciplina si ritmul de metronom si punerea aceluiasi timp pe tabela aproape o cursa intreaga,totul ma face sa cred ca oamenii astia sunt topul competitiilor pe 2 roti.In toate celelalte competitii mi se pare ca au tehnica de acum 10-15 ani,tehnica pre-Stoner si pre-Marquez (pe care ii consider revolutionari si deschizatorii ca sa zic asa noilor valuri de piloti foarte tehnici).Asta e ce se vede de pe canapea si de pe marginea circuitului cand te zgaiesti la ei - tehnica superioara pilotilor din celelalte competitii.Ca o fi asa sau nu...nu vreau sa critic sbk si celelalte dar pilotii de acolo mi se par inferiori.

 

Despre Q - am fost printre primii care a criticat venirea lui Q in gp fara niste rezultate macar normale in competitiiile inferioare.Insa francezul a demonstrat.Nu cred ca are ce comenta nimeni acum referitor la racecraft'ul sau - cine e in stare sa fie asa de calm si totodata atat de performant cand ii rasufla demonul MM in ceafa...cand il fortezi pe MM sa greseasca chiar de mai multe ori si in asa hal incat se accidenteaza de sta pe bara cu anii...Q e super pilot.

Nu sunt fan,nu am fost niciodata,insa trebuie sa apreciem valoarea in ciuda preferintelor.Altii - nume mari - Rossi Lorenzo Pedrosa,Dovi nu mai zic,confruntati cu "un" MM mult mai ageamiu si inexperimentat decat cel din 2019-2020,au clacat intr-un fel sau altul si au pierdut in fata lui.Q...flawless.

Sincer mi-e teama ca daca Q ar fi fost contemporan cu Rossi Lorenzo Pedrosa in deplinatatea fortelor lor...le-ar fi tinut piept cu brio.Stilul Lorenzo - prin tehnica impune un asa ritm de cursa incat e f greu sa fie ajuns.In dueluri au fost si sunt piloti mult mai buni.Dar ideea e ca prima oara trebuie sa il prinzi pe cel pe care vrei sa il depasesti - degeaba e un pilot bun la dueluri daca e mai slow cu 0.3s/tur decat Q :)

 

Revenind la oile noastre,timpi FP1 :

1. Johann Zarco (Prima Pramac Racing) – 1:59.893
2. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) + 0.027
3. Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) + 0.327
4. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) + 0.545
5. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) + 0.555
6. Aleix Espargaro (Aprilia Racing) + 0.737
7. Maverick Viñales (Aprilia Racing) + 0.906
8. Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) + 0.950
9. Jorge Martin (Prima Pramac Racing) + 1.055
10. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) + 1.101

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Eu sunt de parere ca in gp e spuma pilotilor - si mi se pare si vizibil in racecraft'ul lor.Cum pregatesc curba cum intra cum isi folosesc perfect corpul (Stoner era rege aici) la milimetru aruncandu-l cu un timing impecabil peste apex,iesirile din viraj,pozitia,disciplina si ritmul de metronom si punerea aceluiasi timp pe tabela aproape o cursa intreaga,totul ma face sa cred ca oamenii astia sunt topul competitiilor pe 2 roti.In toate celelalte competitii mi se pare ca au tehnica de acum 10-15 ani,tehnica pre-Stoner si pre-Marquez (pe care ii consider revolutionari si deschizatorii ca sa zic asa noilor valuri de piloti foarte tehnici).Asta e ce se vede de pe canapea si de pe marginea circuitului cand te zgaiesti la ei - tehnica superioara pilotilor din celelalte competitii.Ca o fi asa sau nu...nu vreau sa critic sbk si celelalte dar pilotii de acolo mi se par inferiori.

 

... cand il fortezi pe MM sa greseasca chiar de mai multe ori si in asa hal incat se accidenteaza de sta pe bara cu anii...Q e super pilot.

 

,confruntati cu "un" MM mult mai ageamiu si inexperimentat decat cel din 2019-2020,au clacat intr-un fel sau altul si au pierdut in fata lui.Q...flawless.

 

Sincer mi-e teama ca daca Q ar fi fost contemporan cu Rossi Lorenzo Pedrosa in deplinatatea fortelor lor...le-ar fi tinut piept cu brio.

 

Diferentele dintre stilul de pilotaj din MotoGP si celelate competitii de nivel mondial nu sunt de natura calitativa ci, sa zicem, de adaptare la calitatile materialului de concurs. Motcicletele din MotoGP sunt niste scanduri rigide, cu motoare de 300cp si unghi relativ mic de bracaj al rotii fata, care trebuie pilotate din corp, prin deplasarea greutatii.. sunt mobre pe care trebuie sa te misti mult. Nu o spun eu, eu doar reproduc ceea ce spun pilotii care au mers cu asa ceva. In WSBK sunt motoare de serie, pregatite pentru competitie, conform regulamentului. Sunt mobre pe care  in teorie le poti pilota si tu. Nu necesita un pilotaj atat de extrem, pentru ca sunt mai manevrabile, mai flicable, mai user friendly. Si cu toate ca sunt mobre de 100000-200000, fata de cele de GP de 1 milion bucata, pilotate de niste " ageamii" si nu de "spuma" pilotilor, fac timpul pe  tur cu 1,5, 2 sec mai slow. In teste comune, nu mi s-au parut ca diferentele dintre riderii de mana a doua si "spuma" ar fi atat de mari. Dimpotriva, as zice. Deci asta cu in MotoGP sunt spuma, iar in celelalte plevusca, nu tine. Nu a tinut niciodata.. sunt specializari diferite. Apoi nu uita  ca multi piloti din WSBk sunt veniti din MotoGP. Aceeasi situatie si in EWC.. chiar mai interesanta. De pilda in cursele de 24 de ore de la Le Mans, pe acelasi circuit Bugatti, viteza medie intr-o cursa de MotoGP este doar cu cca 6-8 km/h mai mare ( o cursa care dureaza 25-27 de tururi), fata de cursa de anduranta in care se merg in jur de 820-830 de tururi, in conditii variabile de lumina, temperatura, umiditate, se merge noaptea in conditii de vizibilitate redusa, pe pista rece, uda, mixta, etc, basca ca se fac si 22-25 de intrari la pit, pentru schimb de pneuri, alimentare, piloti, etc). Sunt competitii pe care eu le urmaresc  si stiu cat de cat ce se intampla acolo. Apropo, vezi ca duminica este cursa de 8 ore de la Suzuka. Cand te uiti comparativ la performantele din aceste competitii, devine foarte relativa chestia cu "spuma". Nu prea mai par "spuma" baietasii astia din MotoGP. Mai sunt si altii foarte buni. Tie iti fura ochii felul in care stau atarnati pe mobra, cu umerii si casca pe asfalt, dar daca te uiti pe cifre, diferentele nu prea sunt atat de mari. 

 

Stoner este o mare basina de presa. Omul este un talent, fara discutie, dar nu a inventat apa calda. Pur si simplu, a venit cu o tehnica de pilotaj invatata si exersata in cursele de dirt track. O folosesc toti piotii aia necunoscuti noua, care merg prin cursele de dirt american sau prin speedway. El doar a adus-o in MotoGP, unde, culmea, a functionat, probabil singura care functiona cu galaeata aia rosie. Iar presa, in cautare de chalengeri pentru Rossi si de noi staruri, a ejaculat instant, a umplut paginile revistelor de calciu si mai nou internetul. Repet, a fost bun, excelent, mult mai bun decat ce este acum pe pista, dar este mult supraevaluat de media.

 

MM-ul ala mai ageamiu, cum spui, a fost si este un talent in stare pura, avea scantei de geniu chiar la varsta aia. Q  nu are asa ceva. Este un pilot cuminte, rapid, ceasornic.  Pe de alta parte, ca sa il faca pe MM sa greseasca, nu trebuie sa fie Rossi. MM greseste usor, avem exemple o multime. 

 

Nu le facea fata deloc. Are insa unele asemanari cu Stoner si Lorenzo. Ca si el, S&L daca erau in pluton, nu mai faceau mare branza. Insa ambii erau asi la starturi si foarte rapizi pe pneuri reci. Deci..

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema lui Q în pluton e galoșul lui bibendum, altfel se descurcă omul! 

Băi da' ce coarne are Ducati ăla la pupă-n dos! A pus Aprilia o antenă din aia de tv pt autocar, hop și ei cu dipolu':lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Este plictisitor, dar sa fim seriosi, multe editii au fost boring, boring. Ai susprins bine niste aspecte, la care as adauga si eu cate ceva. In primul rand, se intampla de cativa ani buni un fenomen si acum se "culeg roadele" Tot ce vedem acum pe pista, sunt in proportie  de 90% produsul unui proces de selectie, pus la punct de Dorna, cu acele competitii suport (gen Red bull rookies, campionatul spaniol de juniori, etc). Ori aceasta selectie se face pe aceleasi criterii, sunt anumite calitati cautate, astfel ca cei care reusesc sa treaca prin sita si sa ajunga in varf, sunt piloti parca clonati. Toti sunt cam la fel, ca performante (una din cauzele care contribuie si la ecartul foarte strans intre concurenti si la nivelarea competitiei), ca mind set de cursa, ca abordare tactica, etc.. Unde mai pui ca sunt produsele a doua scoli majore de pilotaj: cea spaniola si italiana. Pe scurt sunt robotei, produsi in aceeasi fabrica. Nu exista diversitate, in competitia asta... nu o sa mai vedem prea curand nebuni frumosi care sa fie dispusi sa isi asume riscuri pentru victorie.. MM este cam ultimul. Toti ceilalti sunt cerebrali (poate chiar prea cerebrali), nu se mai lupta pentru victorie, ci pentru puncte in clasament, numara secundele in care se vad pe sticla sponsorii care ii sustin, etc. De aici o anumita lipsa de combativitate. Pentru ca asta cauta sistemul de selectie: piloti rapizi, care sa greseasca cat mai putin, disciplinati tactic, care sa aplice optim o reteta de performanta. Pilotii foarte combativi, agresivi, care sunt dispusi sa isi asume riscuri, dar care sunt susceptibili de a gresi mai mult, nu mai sunt buni. Dispar efectiv. Nici din alte competitii nu prea sunt sanse sa vina alt tip de pilot. Un Rea nu a avut loc in MotoGp, Razga cel mai probabil nu va face nici el trecerea. Din BSB, Moto America.. vise, tata, vise. MotoGP a devenit din ce in ce mai inchis si autosuficient. 

 

In vacanta asta competitionala, am revazut curse din cariera timpurie a lui Rossi. Pai sigur ca nu mai este ca pe vremea lui Rossi, frate. Nu mai este. Rossi era de vis pe motocicleta, era pur si simplu intr-o alta dimensiune. Doar MM ar putea fi comparat, dar nici aici comparatia nu este chiar perfecta.. MM este spectaculos, este extrem, Rossi a fost, pur si simplu.... stralucitor. Alaturi de el au fost piloti precum Biaggi (alt supertalent), Gibernau, Barros, McCoy, Hayden, apoi au venit Pedrosa, Stoner, Lorica, piloti cu personalitati diferite, cu maniere de exprimare pe pista diferite, etc.. la fel este si in WSBK... si acolo se vede mana Dorna, cu singura deosebire ca inca este spectaculoasa, pt ca mai sunt piloti precum Rea, Razga, Redding, Bautista. Dar nu mai este ca pe vremea lui Baillys, Haga, Edwards, etc.. 

 

Q a ridicat stacheta pentru actualii competitori. Dar daca te uiti la cursele lui Rossi, Iorghe, Stoner, ai sa vezi o stacheta ridicata mult mai sus decat ceea ce se intampla acum pe circuit. Daca Q ar fi fost contemporan cu cei pomeniti mai sus, nu ar fi fost campion mondial. Nu cu un Rossi in perioada lui de glorie, nu cu un Stoner , Lori, Pedrosa, etc... alta clasa, pur si simplu. Q este baiat fain, imi place ca om, ca pilot este curat, face minuni cu mobra aia, concureaza si pentru Yamaha, am toate motivele sa tin cu el, dar nu este ceea ce au fost cei dinaintea lui. 


Cand se bateau Rossi cu Biaggi si cu Gibernau nu erau aceleasi scoli?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 12. Monster Energy British Grand Prix 2022
Acum 14 ore, Speedy.K a spus:


Cand se bateau Rossi cu Biaggi si cu Gibernau nu erau aceleasi scoli?

Alte vremuri. Cate academii de pilotaj existau atunci, in Italia si Spania? Cate competitii suport, controlate de Dorna existau? Pe vremea aia nu  exista un program de selectie atat de institutionalizat, ca acum. Era mai multa diversitate atunci, decat acum, pentru ca selectia se facea din mai multe surse, pilotii aveau un background mult mai divers decat cei de astazi.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este dificil sa compari generatii, din simplul motiv ca usor, usor pilotii devin niste "utilizatori" a unor acarete din ce in ce mai complexe.

diferenta in curse, in opinia mea, nu o mai face pilotul ci mobra si setarile care le fac pt fiecare cursa.

S-a facut un pas in spate cu softul unic, dar tot s-au gasit solutii. Nu m-ar mira deloc ca la un moment dat sa se descopere si echipe care "au pacalit" softul.

foarte dificil de stabilit unde este linia intre progresul tehnologic si pilot. Intotdeauna producatorii de mobre vor paria pe evolutia tehnologica. 
 

hai Q✊✊✊✊✊✊✊.

 

a fost MM care a facut cumva exceptie, fiind un pilot genial, acuma e Q care face cam acelasi lucru. 
in rest, cu amaraciune cred ca pilotii au devenit niste foarte buni configuratori a mobrelor

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfff, ce trântă a luat Aleix! 😱

Stegozauri peste tot, și au zis și eminențele erdeesice că sărăciile alea tulbură aerul celor din spate, că stabilitate pe spate nu știu câtă or da 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, damager a spus:

diferenta in curse, in opinia mea, nu o mai face pilotul ci mobra si setarile care le fac pt fiecare cursa.

 

a fost MM care a facut cumva exceptie, fiind un pilot genial, acuma e Q care face cam acelasi lucru. 
in rest, cu amaraciune cred ca pilotii au devenit niste foarte buni configuratori a mobrelor

Te contrazic,mai ales în această disciplină.

După cum bine ți.ai dat contraargumente,avem destule exemple de piloți care fac diferența : Q,MM,vezi Bagnaia vs Miller la Ducati vezi Aleix vs Vinales la aprilia samd vezi performantele fluctuante ale diferiților piloți pe același material de concurs.

În gp pilotul contează.Masiv.

Yamaha o plângea toată lumea pe aici pana s.a urcat Q pe ea și deja e imediat la al 2lea campionat luat.

La fel MM cu Honda cea de necalarit pt alții chiar nume mari vezi Lorenzo.

La fel Ducati pana a venit Bagnaia

Samd samd

Pilotul contează.

 

Ce highside urat a tras Aleix omg....sa te arunce în aer la 170....urat moment

Și nu înțeleg de ce naiba comisarii efectiv îl forțau sa se ridice în picioare în loc sa îl ducă la centrul medical cu targa.De la adrenalina el poate avea piciorul rupt și sa nu simtă...

 

Se pare ca artificiul coditei de Pokemon care cică nu oferă apăsare ca aripa aprillia (era logic sa nu funcționeze,am zis și mi a sărit lumea în cap) ci canalizează aerul peste codita funcționează.Deja toate Ducati îl folosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Method a spus:

sa te arunce în aer la 170

 

Se pare ca artificiul coditei de Pokemon care cică nu oferă apăsare ca aripa aprillia (era logic sa nu funcționeze,am zis și mi a sărit lumea în cap) ci canalizează aerul peste codita funcționează.Deja toate Ducati îl folosesc.

107, lasă aiogurismele! 

 

Ete că nu mai folosesc toate! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Method a spus:

Te contrazic,mai ales în această disciplină.

După cum bine ți.ai dat contraargumente,avem destule exemple de piloți care fac diferența : Q,MM,vezi Bagnaia vs Miller la Ducati vezi Aleix vs Vinales la aprilia samd vezi performantele fluctuante ale diferiților piloți pe același material de concurs.

În gp pilotul contează.Masiv.

Yamaha o plângea toată lumea pe aici pana s.a urcat Q pe ea și deja e imediat la al 2lea campionat luat.

La fel MM cu Honda cea de necalarit pt alții chiar nume mari vezi Lorenzo.

La fel Ducati pana a venit Bagnaia

Samd samd

Pilotul contează.

 

Ce highside urat a tras Aleix omg....sa te arunce în aer la 170....urat moment

Și nu înțeleg de ce naiba comisarii efectiv îl forțau sa se ridice în picioare în loc sa îl ducă la centrul medical cu targa.De la adrenalina el poate avea piciorul rupt și sa nu simtă...

 

Se pare ca artificiul coditei de Pokemon care cică nu oferă apăsare ca aripa aprillia (era logic sa nu funcționeze,am zis și mi a sărit lumea în cap) ci canalizează aerul peste codita funcționează.Deja toate Ducati îl folosesc.

Compari piloti din aceasi generatie pe aceasi mobra....discutia anterioara era cu piloti din alte generatii... sau poate am inteles ei gresit.

Oricum, ca si contra-exemplu ti-l dau pe Mor care a fost vice-campion si acuma, aprox cu aceeasi mobra, nu mai reuseste sa mearga. O fi uitat sa piloteze? Cum am zis MM si acuma Q sunt niste piloti exceptionali, care reusesc si au reusit sa faca niste lucruri incredibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...