Sari la conținut

Alegere Motocicleta


CataFlo
 Share

Postări Recomandate

Daytona/Zontes GK350

Din punct de vedere al echiparii as merge mai repede pe un Maverick 500, desi la design este o copie clara de GS, macar are protectie la vant si piese mai de calitate, etrieri Nissin, suspensii Kayaba, motorizare Loncin, etc. Per total sta mai bine la consumabile.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 113
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Irelevant cine cade si daca da, de cate ori. Toti suntem diferiti. 

 

Unii cad dintr-o prostie mai mare sau mai mica, ca si mine, fie ca am uitat sau nu am stiut niciodata faptul ca motorul nu se parcheaza decat cu fata la deal (ceea ce e foarte posibil sa se intample si la alti incepatori), fie ca vrei sa inclini motorul cu cricul lasat intr-o groapa (sau denivelare mai bine zis) si nu o mai poti tine, fie ca ajungi in benzinarie si neglijezi sau nu vezi pata de benzina atunci cand te pregatesti sa cobori cricul si aluneci cu piciorul de sprijin, fie ca...n lucruri disponibile incepatorilor dar puerile avansatilor. 

 

Altii, sunt mai intelepti de la inceput in ale fizicii si in general in ale vietii sau nu s-au lovit de problemele astea de la inceput, atunci cand ai sacul de norocul incepatorului inca mare.

 

Indiferent, parerea mea este ca nu te poti baza pe asta atunci cand alegi sa iti iei motor nou de incepator. Doua motive: este extrem de posibil sa o julesti dintr-o prostie mai mica sau mai mare si doi, este extrem de posibil sa iti doresti de fapt sa mergi pe alt gen de motor, odata ce ai cunoscut si experimentat senzatia. Ader la opinia asta exprimata si de alti participanti la discutie. 

 

Mersul pe motor nu e la fel ca cel din masina. Motocicleta se piloteaza, nu se conduce. E diferenta mare si doar cine trece prin asta, stie ce inseamna. Deci, nu recomand nici eu motocicleta noua din prima. Sub nicio forma. 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM 390 m-a dezamagit rau: cautam ca berleuzul neutrul, de fiecare data. oglinda nu statea locului. Am zis nu.

KTM 890 adv o nebunie, dar e buget din alt film.

 

Preturi SH de zici ca au adunat praf de aur, nu nisip sau rugina.

si, am cautat sa incerc un scuter...cum nu am gasit la niciunii: yamaha nu mai avea nimic, pana in iunie nu miscau nimic, honda motorteam nici macar nu ii intereseaza cine intra in magazin (macar un buna ziua), piaggio la fel.

SYM aveau de toate: testat, cumparat, fericit! La 4k euro sym300 e maruntis, imi permit sa nu-mi placa pe termen lung, sau sa mai vina o motoreta de cursa lunga cand si timpul mi-ar permite asta (si daca ma lasa nevasta). Pentru stilul meu de mers si nevoile mele e ok. Mentionez ca nu am mai mers niciodata pe scuter.

 

Succes in alegere! 
 

 

WhatsApp Image 2023-01-15 at 19.41.52.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, jinxy said:

suspensie no-name, frane no-name

 

Etrierul față e de la J.Juan, un furnizor spaniol recent achiziționat de către Brembo. Sunt mai de buget, dar nu no-name. Pompa sau frâna spate par să fie ceva mai obscur.

 

image.thumb.png.2770ed26e6d327913f58e2955d0c5da4.png

 

Suspensiile par într-adevăr să fie ceva necunoscut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, CataFlo a spus:

Buna seara. Sunt constient ca la un moment dat ma voi aduna dup jos, vorba aceea motociclisti care au cazut si motociclisti care vor cadea. Revenind la marea dilema, astazi am hotarat sa ma implic intr-un proiect si va trebui sa retrag cel putin o mie din suma alocata pentru motor. Ma ajuta foarte mult sfaturile/parerile voastre. Scot latura sincera din mine si va spun ca inca de la inceput decand am luat A -ul l-am urmarit pe MotoJitsu un vlogger american destul de smart tipul(instructor moto acum) si el recomanda 300cc la inceput de drum in lumea moto si ma-m fixat pe asta

Sunt sigur ca va fi suficient un 30-40hp pentru inceput, plus ca vine cu indicator de treapta , hand guards, consum decent , far led , crash bar, roti spitate . Cred ca este un compromis bun pentru suma de 3800 euro prin rabla. Voi ce credeti?


Ai vazut mesajul privat de la mine de acum cateva zile? Iti explicam acolo de ce nu trebuie sa-ti iei decat marci consacrate, mai ales cand n-ai habar de mobre.

In rest...nu mai urmari vlogari! De niciun fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zontes e adus de cei de la SYM Romania care au si service si showroom si accesorii, tot ce le trebuie. Iar baietii de acolo sunt foarte saritori iar experienta cu ei este una f placuta. 

 

La cilindree mica chiar si marcile consacrate sunt destul de ieftin facute si nu stiu neaparat daca sunt mai bune. Acum depinde de fiecare daca are "sange" sa incerce un Zontes ceva. 

 

Eu unul nu am avut si pe scuter am mers pe Yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.02.2023 la 22:23, Speedy.K a spus:

oamenii astia fac scoala pe minim 600 cmc. Li s-or parea lesinate mobrele de scoala?

Toate alea au "căpăstru", nu lasă nici un instructor o 🏍 de 600 în configurația ei standard pe mâna învățăceilor! Poate de aia se și gândesc ei că se vor plictisi, raportează la cât poate 🏍 de școală "în blană", că sigur au prins ei momentul să-i dea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Escanor said:

La cilindree mica chiar si marcile consacrate sunt destul de ieftin facute si nu stiu neaparat daca sunt mai bune.

 

Ai dreptate, cam orice europeană din clasa asta se simte "ieftin". Japonezele stau parcă ceva mai bine, dar nu cu mult. Motocicletele chinezești actuale nu mai sunt "chinezării".

 

Doar că nu totul se rezumă la calitatea plasticelor. Motocicletele chinezești pentru piața vestică (cum este asta) sunt un amestec eterogen cu de toate. Au notat ce anume cere consumatorul vestic și au pus pe ea, fără să înțelegeagă cum și de ce - de la oglinzi, la far, la bord, evacuare, roți spițate, ș.a.m.d. Dacă mi se permite o licență poetică: sunt făcute lăutărește. Dacă unele lucruri sunt binevenite (crashpads standard, oglinzi pe ghidon, protecția de radiator), altele sunt inutile, kitsch sau chiar stupide: capcul de disc pe care l-am menționat, bordul și ergonomia lui, roțile spițate, etc. Îmi rezerv opinia finală până apar review-uri pe termen lung și până apuc personal să merg cu așa ceva, dar impresia generală este că deși au făcut progrese la partea de calitate, motocicletele astea sunt tot niște copii născute din reverse engineering.

 

Vorbesc din perspectivă proprie. Un începător probabil că nu și-ar da seama de detaliile astea și s-ar putea bucura de o astfel de motocicletă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, warlock a spus:

in 6mii euro gasesti nimic. te rog, am urmarit juma de an.

La motodinamics, nu au nimic de vanzare, te duci in showroom (am fost in nov) si nu era nimic. si nici in pipera.

eu, 15 ani moto, nu am cazut niciodata. sa ma tina inca 15.

 

 

in italia gasesti si mai ieftine, ti le aduce familia Biris, de ex: asta e in germanica: https://www.autoscout24.com/offers/yamaha-tracer-700-gasoline-red-d7fbc091-4062-4266-b6cc-ec676c426a49?sort=price&desc=0&lastSeenGuidPresent=false&cldtidx=13&position=13&search_id=1dq76uwspdj&source_otp=t10&source=listpage_search-results

o aduce motologistic la usa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Pot sa-mi permit sa va mai intreb  legat de un model. Sa zic ca am gasit o alternativa la Cb500x! Tot de la Zontes 🤫  un soi de sport tourer 

Astazi m-am urcat pe un Cb500x  din 2013 iar pozitia e super comoda , mult mai comoda ca la naked, îmi place ….. Am vrut sa fac o progrqmare pt test drive la Zontes , numai ca nu au modelele in showroom momentan. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, warlock a spus:

KTM 390 m-a dezamagit rau: cautam ca berleuzul neutrul, de fiecare data. oglinda nu statea locului. Am zis nu.

KTM 890 adv o nebunie, dar e buget din alt film.

 

Preturi SH de zici ca au adunat praf de aur, nu nisip sau rugina.

si, am cautat sa incerc un scuter...cum nu am gasit la niciunii: yamaha nu mai avea nimic, pana in iunie nu miscau nimic, honda motorteam nici macar nu ii intereseaza cine intra in magazin (macar un buna ziua), piaggio la fel.

SYM aveau de toate: testat, cumparat, fericit! La 4k euro sym300 e maruntis, imi permit sa nu-mi placa pe termen lung, sau sa mai vina o motoreta de cursa lunga cand si timpul mi-ar permite asta (si daca ma lasa nevasta). Pentru stilul meu de mers si nevoile mele e ok. Mentionez ca nu am mai mers niciodata pe scuter.

 

 

 

 nu prea e 4K euro - mai pune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, CataFlo a spus:

Salutare. Pot sa-mi permit sa va mai intreb  legat de un model. Sa zic ca am gasit o alternativa la Cb500x! Tot de la Zontes 🤫  un soi de sport tourer 

Astazi m-am urcat pe un Cb500x  din 2013 iar pozitia e super comoda , mult mai comoda ca la naked, îmi place ….. Am vrut sa fac o progrqmare pt test drive la Zontes , numai ca nu au modelele in showroom momentan. Multumesc

Radiaza ecranul de la pasiunea ta!

Se pare ca ti s-au aprins calcaiele dupa chinezoaice.

Am vrut sa iti scriu de mai devreme, dar am zis ca mi se pare mie. Insa bag seama ca s-au prins si altii.

 

Asa ca daca te-ai indragostit de fata , doar nu o sa stai sa jelesti, du-te dupa ea 🤗.

 

Daca are un accept de punere pe piata in UE nu e o cazatura.

 

Daca te intereseaza musai ce spune gura lumii despre neamurile ei: https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/zontes/

 

Am mai aruncat o privire pe froumuri in DE si AT. Pe principiul ''Cea mai buna masina e masina pe care o ai'', majoritatea posesorilor de Zontes 125 (caci bag seama ca au avut cautare) sunt multumiti.  Aia ''specialisti'' spun asa mai cu juma' de gura ca nu e e rea, dar primesti ceea ce platesti.

 

Acuma cu primesti ceea ce platesti in ziua de astazi eu as fi mai moderat: Am mai povestit de un prieten cu BMW seria 4, masina noua 2 luni, s-a rupt arborele pompei de apa.

Ieri, vine la prietenii de la Amat Pitesti , un nene taximetrist din Pitesti, cu Loganul lui din 2012, care l-a slujit 10 ani si 580.000 Km cu credinta. Masina decedata, nu mai pornea nu mai clipea nu mai avea puls. Omul convins ca i-a sunat ceasul a dus-o pe catafalc (platforma) la service, decis sa  comande una noua si pe asta sa o dea la Remat. Surpriza maxima: i s-a pus o baterie noua si masina merge perfect.  Baterie originala de uzina, la taximetrie, 580.000 km... Uau!  Masina a fost revizuita ca la carte de la zero km.

 

Treaba asta cu ''e de firma'', ''e originala'' , ''e nemteasca'' - din pacate cred a murit,  nu mai are forta de acuma 20-30 de ani. Toata lumea e pusa pe mocaciune, ieftineala, plastic cat cuprinde, Made in China, profit la cer.

 

Sper din suflet ca macar la moto sa nu se erodeze prea mult treaba.

 

Nu sunt asa convins ca cei de la Zontes  l-au adus pe nenea asta cu aspect de injiner Europa doar pentru poze ....

image.thumb.png.05a01f03051a1e7cdfb19364339ee126.png

 

Vad ca au si o aprobare de tip pentru UE (EC) pentru vehicule clasa L3e, e drept ca de acuma 8 ani....

Nu este un Certifcat de Conformitate sau o omolgare de tip, doar spune ca mobrele sunt conform directivei 2002/24/EC

image.thumb.png.1623260273eb7d18f90bf05598a4b237.png

 

 

O sa ajungi intre primii posesori de Zontes350X, faci reciew-uri (mai multe limbi europene), te apuci de vlogging, te imbogatesti si apoi iti iei un BMW (seria 3)  :crack:

 

Sa ne tii la curent!

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

46 minutes ago, Speedy.K said:

Repet pentru ultima oara, nu-ti lua chinezarie!

 

Nu cred că-i dracul atât de negru, mai ales pentru un începător. Este un preț bun pentru o motocicletă nouă, cu garanție. Are timp ulterior (dacă nu se lasă) să-și ia o "motocicletă adevărată".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, imi place cum a decurs acest topic cu bune cu rele, cu o mare doza de indecizie din partea mea, cu pareri impartite , cu chinezoaice ( putina ironie, cand am luat Accordu am primit numai recomandari de volkswagen, de poate este prima optiune in general, apoi toti ca vezi doamne ce masina fiabila e Accordu bla bla bla) Treaba nu sta chiar asa, toate au cate o buba doua trei, chiar si in cazul motoarelor. Cred ca nu am intentat chiar corect acest topic, cred ca ideal ar fi fost sa spun ce ma atrage pe mine ca model/brand de motocicleta. Bun si cum niciodata nu este prea tarziu, cu riscu de a ma injura lumea pe aici ca si-au racit gura sau si-au irosit timpul cu mine, am sa trec modelele care imi fac cu ochiul: MT 07 ( cu limitare), Honda CBR500R si F, si Zontes GK 350. Nu ma vad sincer deloc pe  un KTM, Versys, CBX, genu asta de ADV, chiar daca din ce am vazut astazi au o pozitie mai neutra/comoda. Ma înclin domnilor pentru sprijinul vostru. Vizavi de adversitatea unora fata de modelul Zontes , o inteleg, e normal este un no-name pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, CataFlo said:

MT 07 ( cu limitare), Honda CBR500R si F, si Zontes GK 350.

 

Sunt puse în ordine - ca "motociclete", performanțe și preț. Depinde strict de tine unde vrei să faci compromisul, în funcție de estetică, cum și cât vrei să mergi, pe unde, cât vrei s-o ții, etc. Părerea mea e că la 40 și ceva de cp nu ai nevoie de carene și semighidoane (500R), dar contează să-ți placă ție: motocicleta nu-i mașină, nu prea are rol utilitar (oricât de mult te minți cu asta), este o jucărie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice sa iei ceva mai enduro-turing, pt rotile mai mari si pentru pozitia in sha mai dreapta, mai sus, sa poti 'citi' traficul mai bine. Cand esti incepator nu iti trebuie putere, iti trebuie sa mergi mai incet, sa ajungi acasa intreg. Si pentru Romania, ce drumuri sunt, nu as lua nimic cu 17" pe fata. Mergi incet, atat mai zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...