Sari la conținut

5. SHARK Grand Prix de France 2023


B.B.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 564
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 7 minute, frigider a spus:

KTM are ambreiaj pe cablu

Pt că ăla hidraulic de pe kktm de stradă vomită lichidul în motor! :crack:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.s. mie imi place cu Sprint, e ca si cum ai avea cursa in reluare doar ca e posibil sa aiba alt outcome.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, B.B. a spus:

Haha, da, pana la un punct cand Bag-nana s-a trezit din somn si cum am mai zis, s-a umflat orezul in el (che cazzo mio ma depasire cazzo asta de Marquez???, pe mine, campeono mondiale numero UNO???) și a inceput sa dea in Ducati de i-a invartit casca in cap lui Marquez. 

Așa mi s-a părut și mie o vreme ca MM o să poată să tina pasul ca in good old days...dar neah..

Pe JM l-ai văzut cum s-a dus? Pe LM l-ai văzut cum a venit?

Plus ca probabil MM a tinut cont de amenințarea mea (si probabil a altora) si s-a abținut din a forta prostește peste o anumită limită.

E diferența mare intre Honda si Ducati....


Martin mie mi se pare ca nu stie sa mearga decat si gur. Cand e gol in fata e blana, cand are depasit sau e amenintat e mort.

La Marini a fost altceva. Cred ca si-ar finrupt si gatu' numai sa-l arda pe Marquez. Stim de ce.

Cat despre "de la un punct incolo, cred ca de fapt diferenta intre mobre a fost aia din prima parte, apoi Marquez a avut o sclipire (rara) de ratiune si a lasat-o mai moale in favoarea sigurantei.

Acum 11 minute, ENEOS a spus:

De cine ziceau aiogurii că a mers fără TC? Că tot ziceați de 500 2T și electronică din cretacic.


Da-mi voie sa ma indoiesc profund ca e vreunu'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, B.B. a spus:

P.s. mie imi place cu Sprint, e ca si cum ai avea cursa in reluare doar ca e posibil sa aiba alt outcome.

Da, da și da.

S a mai acomodat lumea, ba niște penalizări etc.

 

Asa au și ktm șanse mai mari la titlu 😀

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, frigider a spus:

Ma doare asta.

Se anunța scandal mare cu el în boxa cu Peco.

Pilot bun pe moto de uzina.


Si pe mine. Era singurul reisar adevarat de pe grila in afara de MM care ar fi putut face spectacol. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Speedy.K a spus:

cand are depasit sau e amenintat e mort.

Depășirea la Peco a fost belea.

Nici n a ezitat.

Acum 5 minute, Speedy.K a spus:

La Marini a fost altceva. Cred ca si-ar finrupt si gatu' numai sa-l arda pe Marquez. Stim de ce

Haha chiar.

Cred ca și a luat și bonus :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, frigider a spus:

Depășirea la Peco a fost belea.

Nici n a ezitat.

Haha chiar.

Cred ca și a luat și bonus :D

Bonus?! Cred ca a primit jumatate din imparatie!

 

Depasirea la Peco a fost una si simpla, ca ala abia se tara. Dupa care ghiulea si la revedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, B.B. a spus:

A fost cat se poate de involuntar...

Acuma hai sa căutăm nod in papură.

 

Si Peco a dat ghionturi cursele trecute ...

 

pai da fix asta zic, Peco a dat ghiont si si-a luat drop position, acum MM ii da ghiont lu Peco... si nimic.

 

nu am ceva cu MM, am ceva cu dubla masura. 

 

si mie imi plac cursele astea de sprint dau si baietii astia jar la cotetzele alea de toti banii

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Cavaleru a spus:

 

pai da fix asta zic, Peco a dat ghiont si si-a luat drop position, acum MM ii da ghiont lu Peco... si nimic.

 

nu am ceva cu MM, am ceva cu dubla masura. 

 

si mie imi plac cursele astea de sprint dau si baietii astia jar la cotetzele alea de toti banii

 

Cursa trecută a fost cu penalizări ridicole.

Nu vrem sa fie penalizat orice contact.

 

Au o vorbă englezii- că riderii au grijă de ei între ei și dacă unu face o manevră prea dura la tine îi întorci favoarea și aia e.

E ridicol ca la orice contact să vina cu penalizări.

 

Când e "ușa deschisă" sau jumate ori pe sfert deschisă orice pilot "adevărat" se bagă din instinct

și clar se poate lăsa cu atingeri etc.

Așa ajungem la depășiri celebre.

Daca stai și gândești de 5 ori o depășire spectacolul suferă / se termină cursa.

 

Cursa trecută e celebra pentru contact în ultimă curba din ultimele ture.

iar Binder a zis și el că nu s a băgat că sigur era contact și îi era frică de penalizare.

Nu știu de voi dar eu as fi vrut sa vad o încercare macar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Singurul avantaj pe care-l are Márquez este pe frânare, trebuie să-l maximizeze. Pierde la apex, pierde la ieșire, dar câștigă pe frânare.

 

În afară de mentalitate și abordare, este clar mai complicat când constructorul este în partea cealaltă a lumii față de echipă. Europenii nu au problema asta.

Mie mi se parea ca Honda (adica Marquez cu Honda),era mai rapida pe apex,din ce am vazut pe shouldercam.Dar atunci cand ai doar franarile la dispozitie ca sa ramai in fata,e clar ca nu poti rezista.

In this day and age nu cred ca e o problema faptul ca ei sunt in Japonia si Ducati e in Italia - comunicarea atat audio cat si date si video poate fi tot timpul online,iar faptul ca piesele vin cu curierul pe camion sau DHL overnight,tot a2a zi ajung.Abordarea e problema Yamaha - abordarea lor e cea de la sf anilor 2000 - Ducati lucreaza continuu la improvements all day every day,in timp ce Yamaha lucreaza doar iarna.Si la jumatatea anului mai aduce un mini update.Au incercat si ei la Jerez acum un update dupa primele curse in stilul europenilor - am vazut ce a iesit - a zis Q ca "nici una din piesele aduse nu e o imbunatatire".Abordarea e prima problema - europenii au adus un mod de lucru pe care japonezii nu stiu/nu au bani in a-l emula,si prin urmare....gap'ul se adanceste.

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

Din generația anterioară, cel mai talentat pilot a fost cel mai probabil Stoner. Cei care au lucrat cu el sunt de acord în această privință. Piloți precum Pedrosa sunt greu de judecat în absolut pentru că și-au petrecut toată cariera pe aceeași motocicletă. Ar fi fost foarte (foarte) interesant de văzut pe o Yamaha - lucru care aproape s-a întâmplat. Rossi a fost un pilot foarte bun dar poate nu atât de bun pe cât rezultatele pe care le-a avut: în perioada lui de glorie a avut cea mai bună motocicletă (cea mai eficientă modelului competițional din MotoGP la vremea respectivă) și o bună perioadă de timp nu a prea avut rival. Lorenzo domina și era de invidiat când a avut cea mai bună motocicletă. Mi s-a părut impresionant că a reușit să se adapteze și să câștige pe Ducati, o motocicletă care nu se preta deloc stilului lui. Ar fi avut potențialul să fie unul dintre cei mai buni, dar din varii motive nu s-a întâmplat.

 

Din generația actuală, singurul care iese cu adevărat în evidență este Marc Márquez; l-a bătut pe Pedrosa încă din primul an, iar de când Honda nu mai are motocicletă competitivă este vizibil cum se luptă cu ea și este singurul care reușește să aibă rezultate (independent de modul iresponsabil și egoist în care o face). Al doilea ar fi Binder; a reușit o victorie în a 3-a lui cursă de MotoGP, pe o motocicletă mediocră. No comment. Quartararo ar fi probabil al treilea, deși devine din ce în ce mai greu de contextualizat. Spre deosebire de ceilalți mari piloți, nu a strălucit neapărat în clasele mici, apoi a ajuns la momentul oportun pe o motocicletă cu care s-a înțeles foarte bine în MotoGP (i.e. a avut ceva noroc). Ar trebui să își facă puțin curaj și să încerce altă motocicletă, asta ar putea să-i demonstreze definitiv capacitățile - sau să-i termine cariera. Cum spunea Miller la Jerez (într-un atac voalat la adresa lui): A lot of guys in this championship sit there and complain about the bike they’re on and how other bikes are better. If you really want it, go and do it.

Achesez si eu la acest "clasament al talentului" daca se poate spune asa.Cu singurul amendament pe care l-a dat si colegul - deocamdata Q mi se pare peste Binder.Felul cum duce Yamaha la limita tot timpul e fantastic.Dar dupa cum a zis si Miller - poate ar fi cazul sa mai incerce si altceva.

 

Insa cred ca trebuie sa se faca o distinctie clara intre "talent" - racecraft,skill etc si "best pilot".Pt ca de ex Stoner a fost probabil cel mai skillful in a controla/exploata motoreta de sub el,insa nu cel mai bun pilot.Psihicul...meh.Si Marquez mi se pare ca e aproape de Stoner ca si talent,skill.Dar nu cel mai bun pilot overall - titlul ala inca ramane la Rossi dupa parerea mea,pt ca cel mai bun pilot trebuie sa imbine racecraft'ul cu inteligenta,stapanirea de sine si desigur cu rezultatele.Degeaba ai racecraft daca esti slab psihic - Vinales e cel mai bun contra-exemplu.

 

Bagnaia a sucit-o.

Dupa ce a zis initial ca "Marc aggresive overtake me,touched me and i lost positions" cand s-a dat jos de pe motoreta,la interviurile la rece din camera de presa a zis ca de fapt vroia sa zica ca a fost un contact "normal".Mmmda.

Sunt convins ca nu asa gandeste,dar e frumos din partea lui faptul ca a dat mana cu MM si ca no hard feelings,cel putin nu la suprafata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situația a devenit ridicolă...Adică Binder cursa trecută nu a încercat să depășească în ultimul tur de frica penalizării...Acum canci penalizări, oricât de fătălăi am zice noi că sunt puștanii ăștia, aici au dreptate, cum să facă o depășire fără penalizare? Pe banda 2, nu?🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, danypop a spus:

chill, e decat marini care latra.

urmeaza reguli noi: sa dai mesaj pe bord celui din fata cand vrei sa depasesti. 

*si ala din fata trebuie sa isi dea acordul, ca altfel se ofenseaza si plm se lasa cu proces civil si penalizare.

 

ca nu sunt consecventi?

pai daca sunt consecventi ca ultima etapa deja e penal.

se pare ca unii piloti nu realizeaza cat de penale au fost penalizarile din gpul anterior.

vezi ca te depaseste omu si nu ii faci loc, scoti cotu sa te atinga si "AU , m-a lovit! penalizare!"

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

Cursa trecută a fost cu penalizări ridicole.

Nu vrem sa fie penalizat orice contact.

 

nici eu nu vreau asta. dar lucratu asta cu dubla masura e de (cuvant urat). si mai ales de cand au inceput sa penalizeze orice contact si actiune mai precipitata, si totul a inceput cu anul trecu cu faza dintre Q si Aleix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Le Mertois a spus:

aici au dreptate, cum să facă o depășire fără penalizare?

pana acum ceva gp-uri nu se intervenea decat la faze gen Q care il da jos pe pretendent la titlu etc.

sau AM scapa franele si il ia din spate pe Miller in curba Miller . Sau taka la fel. Sau MM la fel.

 

acum se intervine la orice atingere.

Chiar acum, Cavaleru a spus:

 

nici eu nu vreau asta. dar lucratu asta cu dubla masura e de (cuvant urat). si mai ales de cand au inceput sa penalizeze orice contact si actiune mai precipitata, si totul a inceput cu anul trecu cu faza dintre Q si Aleix

ideea e ca s-a exagerat, multi au criticat asta si acum se incearca o revenire la normal.

de-aia e dubla masura.

deci speram ca se reintra in normalitate.

 

in comisia aia e nevoie de om impartial fost rider care stie cum e cu moto astea care sa poate judeca obiectiv si cu profesionalism o faza.

nu niste neica nimeni in plm care decid ei in necunostinta de cauza.

vedem rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la penalizari,mi se pare cel mai fair ce a zis Marquez :

“This is MotoGP, sometimes you have small contacts, like today. Sometimes you cannot avoid it. Sometimes even the rider outside doesn't want to give up [the place] and then you don't have the space.When you do a big mistake like I did in Portimão, it must be penalised. But all the rest, the people like to see that kind of show.

“If we start to be very strict on that situations, we will speak every weekend about these kinds of things, and the problem is that it will be very difficult to overtake.

“But the contacts existed in the past, exist in the present, and will exist in the future. And this is clear.”

 

Cred ca ar trebui data o penalizare ca la F1 doar cand un rider "forces another rider off the track" - cand il scoate de pe pista sau il imprastie (vezi si JM cu AM Cota,si printul cu #23).Dar in rest,faptul ca unul se baga pe interior face block-pass si celalalt vrea sa isi ia curba pe trasa ideala ca si cum n-ar fi nimeni la interior si inevitabil se ating,acele depasiri nu cred ca ar trebui penalizate,pt ca atunci vor ajunge sa se depaseasca doar pe frane la sfarsitul liniei drepte si in consecinta daca nu ai Ducati sa ai top speed nu o sa mai poti depasi...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Method a spus:

Mie mi se parea ca Honda (adica Marquez cu Honda),era mai rapida pe apex,din ce am vazut pe shouldercam.Dar atunci cand ai doar franarile la dispozitie ca sa ramai in fata,e clar ca nu poti rezista.

 Cred ca te pacaleste camera si trasele diferite.

Ducati are  o trasa putin diferita, intra putin mai larg ca e mai lunga, in timp ce MM vine mai direct ij viraj fortand franarea.

de unde si impresia ca poti sa depasesti ducati in fiecare viraj. Dar, de fapt pe iesire vezi ca tot ducati iese in fata, avand si o trasa putin mai lunga. Deci o viteza mai mare pe viraj.

de altfel, deja s-a spus ca Ducati are cea mai mare viteza pe viraje cf datelor.

dar, trasa aia un pic mai larga la intrare ii deschide calea lui MM de atac, deci o sa mai vedem atingeri si alta chestii. Sa vezi apoi ce scandal cu penalizarile. Ca o sa fie extrem de dificil sa diferentiezi cand era de depasit si cand nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, damager a spus:

 Cred ca te pacaleste camera si trasele diferite.

Ducati are  o trasa putin diferita, intra putin mai larg ca e mai lunga, in timp ce MM vine mai direct ij viraj fortand franarea.

de unde si impresia ca poti sa depasesti ducati in fiecare viraj. Dar, de fapt pe iesire vezi ca tot ducati iese in fata, avand si o trasa putin mai lunga. Deci o viteza mai mare pe viraj.

de altfel, deja s-a spus ca Ducati are cea mai mare viteza pe viraje cf datelor.

dar, trasa aia un pic mai larga la intrare ii deschide calea lui MM de atac, deci o sa mai vedem atingeri si alta chestii. Sa vezi apoi ce scandal cu penalizarile. Ca o sa fie extrem de dificil sa diferentiezi cand era de depasit si cand nu.

Foarte posibil,exact impresia asta o aveam,ca MM pe apex ar avea potential sa fie mai rapid decat Pecco,dar e blocat si taie gazul.

Ar fi foarte interesant sa vedem o telemetrie comparativa pe viraje gen cum era in wrc cu ghost-car cand le suprapuneau una peste alta pe aceeiasi trasa.

Daca Ducati are cea mai mare viteza pe viraje (sau oricum e pe acolo),Yamaha is fucked."Proper fucked" vorba lui Guy Ritchie :D

 

Pacat de Q,nu vad vreo rezolvare pt el vreo iesire din asta.MM/Honda se vor descurca cumva,el cu Yamaha nu.

Btw,MM a spus ca atat el cat si Mir vor ramane cu cadrele Kalex si pt cursa de azi - nu i se pare decat o imbunatatire marginala,nimic fantastic,dar vor sa vada cum se comporta acest cadru pe gume uzate.Acolo va fi cheia.

 

Referitor la Acosta,"eminenta cenusie" Bierer a declarat ca mai vrea sa il tina inca 1 an in moto2 pt ca "e foarte tanar".

Tot ce sper e sa prinda o moto competitiva cand vine in gp.

Acosta : "If I can't wear orange, maybe red!"

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Method a spus:

Foarte posibil,exact impresia asta o aveam,ca MM pe apex ar avea potential sa fie mai rapid decat Pecco,dar e blocat si taie gazul.

Ar fi foarte interesant sa vedem o telemetrie comparativa pe viraje gen cum era in wrc cu ghost-car cand le suprapuneau una peste alta pe aceeiasi trasa.

Daca Ducati are cea mai mare viteza pe viraje (sau oricum e pe acolo),Yamaha is fucked."Proper fucked" vorba lui Guy Ritchie :D

 

Pacat de Q,nu vad vreo rezolvare pt el vreo iesire din asta.MM/Honda se vor descurca cumva,el cu Yamaha nu.

Btw,MM a spus ca atat el cat si Mir vor ramane cu cadrele Kalex si pt cursa de azi - nu i se pare decat o imbunatatire marginala,nimic fantastic,dar vor sa vada cum se comporta acest cadru pe gume uzate.Acolo va fi cheia.

 

Referitor la Acosta,"eminenta cenusie" Bierer a declarat ca mai vrea sa il tina inca 1 an in moto2 pt ca "e foarte tanar".

Tot ce sper e sa prinda o moto competitiva cand vine in gp.

Acosta : "If I can't wear orange, maybe red!"


sper doar ca yamaha sa gaseasca calea, si sa nu fie The suzuki way.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce merg copiii la ROOKies Cup, bv spectatorilor, sunt ff multi pentru aceasta ora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, damager a spus:

 

de altfel, deja s-a spus ca Ducati are cea mai mare viteza pe viraje cf datelor.

Ai vreo sursa care publica datele? Intreb pentru ca am unele rezerve in ceea ce priveste chestiunea asta. Intr-adevar, pe anumite viraje pare mai rapid (decat Honda, KTM, Aprilia.... pentru Yamaha nu avem o comparatie), dar trasele Ducati sunt intotdeauna mai largi, tocmai ca sa poata mentine o viteza ridicata pe virare. Motocicletele care intr-adevar sunt capabile de viteza mare in viraj, fac chestia asta pe trase muuult mai stranse. Vezi Suzuki anul trecut, Yamaha, chiar si Aprilia. Apoi imi vine in minte si declaratia lui Miller, cand s-a urcat pe KTM... printre altele a spus ca a gasit motocicleta mult mai nimble, mai manevrabila pe viraj, mai putin solicitanta. Asta imi spune mie ca KTM vireaza mai eficient decat Ducati, in acest moment. 

1 oră în urmă, damager a spus:


sper doar ca yamaha sa gaseasca calea, si sa nu fie The suzuki way.

De asta ma tem si eu. Nu ar fi exclus sa fie Suzuki way... 

 Idee de prost gust, sa urci pilotii intr-o remorca si sa ii plimbi pe circuit... parca sunt vite scoase la licitatie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta imi inspiră si mie dar la fata locului cred ca e interesant, in mod normal intr-un weekend de curse cu bilet normal nu ai nici o sansa sa vezi pilotii decat daca ai pass pt paddock. Tre sa ne gândim si la oamenii care platesc bilet, care in afara de sunet si atmosferă vad mai puțin decat vedem noi pe canapea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...