Sari la conținut

8. Motul TT Assen


Lup69
 Share

Postări Recomandate

2 hours ago, ilarionciobanu said:

Informatia oficiala este ca a fost declarat unfit, nu ca s-a retras el.

 

Ai dreptate. Dar în continuare susțin ce am spus 🙂

 

1 hour ago, ilarionciobanu said:

Atunci cand se trage linia, pleaca cu mai multe puncte si mareste diferenta.

 

ȘI aici ai dreptate. Dar “meh”.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 198
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

ȘI aici ai dreptate. Dar “meh”.

Inteleg preferintele personale si asteptarile.

Obiectiv privind, din 16 curse desfasurate, a terminat de 12 ori pe podium (7x1, 4x2, 1x3). Nu e tocmai MM 2019, insa consider ca merita mai mult decat un “meh”.

Da, are de departe cea mai buna moto. Da, nu a castigat fiecare cursa.

Atat el, cat si Martin, l-au dat pe Bez favorit aici inca de saptamana trecuta dupa cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ioio_viola a spus:

Sa inceapa discutiile :))

 

FB_IMG_1687691511312.thumb.jpg.e9f778c09ada4b10e9f6ca6f8cf54318.jpg

Ups... imi miroase a debarcare prematura.... Daca Pugi face o astfel de afirmatie, fata de MM... hmmm.. nu e de bine... Probabil lucrurile stau rau de tot in echipa... 

 

 

BTW... cursa s-a tinut astazi??? Nu de alta, dar nu vad comentarii... 

Acum 3 ore, Speedy.K a spus:


Dar u am zis de mult timp ca nu-l suport sub nicio forma pe taran! Nu ma dau cunoscator, nu ma dau impartial, pur si simplu recunosc ca ma bucur de fiecare data cand si-o fura! Macar nu sunt ipocrit sau mincinos.

 

Asta este chiar de apreciat, avand in vedere cata ipocrizie si "impartialitate" este pe aici. 👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, dar on-topic, o postare de pe FB:

image.thumb.png.826c20c9afc25878be6295e52ff8c41f.pngimage.thumb.png.50fac289f572368dd1da85b69e027fa9.pngimage.thumb.png.fab9c2bba32c5c8b4e419dd6cb03fa7c.pngimage.thumb.png.d69a8daeefd57bf3ee7bb516c9cadd23.png

Ca sa nu fie dubii, pe sora'mea o cheama Rossana si pe nevasta-mea Valentina, plus ca am stat vreo doi ani in gazda la Oradea la apartamentul 46...no comment!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teribila aceasta parte a sezonului pentru Honda si Yamaha. Honda Repsol este la echipe sub CryptoData RNF. Lecuona facea poate cursa vietii la clasa mare cand a fost nevoit sa se retraga pe motive tehnice (cred. trebuie verificat) cand era in top 10.

Ducati este un bulgare in rostogolire care are inertie si cele mai bune mobre de pe grila. Cu FB1 care continua sa invete sa isi gestioneze avantajele s-ar putea sa ne plictisim in ultimul sfert al campionatului. Bine totusi ca nu are 150 de puncte avans inainte de pauza de vara. 

De remarcat si situatia in care se afla KTM care nu are suficiente locuri pentru cati piloti cu potential ar putea avea. JM43 pe cat de simpatic este pentru modul nefiltrat in care se comporta, pe atat de tare o sa-si ia șut daca se face intelegerea cu trecerea lui MM93 la KTM. BB33 nu poate sa fie miscat din echipa de uzina. 

Ca privitor relativ obiectiv, fara favoriti, dar pro dezvoltare si investitii intr-o competitie de prototipuri pot spune ca sunt multumit. Foarte interesant noul format. Cam greu de urmarit, ajuta spectacolul, dar ii cam prajeste pe piloti. Trebuie totusi un echilibru, ca nu sunt The Expendables.

Mi-ar placea ca in a doua jumatate a sezonului sa fie o victorie pentru Aprilia si una pentru JZ5, dar nu mi-as pune banii nici pe una, nici pe alta.

 

Moto3 este deschis in continuare. Greu cu predictiile. Ce am aflat azi e ca deocamdata Holgado nu e nici Brad Binder, nici Pedro Acosta.

Moto2. Ma bucura revenirea lui Ai Ogura (adevaratul). Lupta pentru campionat este deschisa. Pana acum ce nu pot intelege este performanta lui Guevara. Stiu ca a fost accidentat, dar nu misca deloc. La fel si Foggia, dar pretentiile erau parca mai multe de la campionul mondial.

 

Prima Sport confirma forma aratata sezonul trecut. Au facut holșotul si s-au dat pe o roata la frânare. De la decent in sus ceea ce se intampla acolo. Avem "UN" Cocu, avem "UN" Bogdan Vrajitoru sau "UN" Ovidiu Toma + alti invitati care participa fiecare cum poate mai bine fara sa bata campii si fara sa foloseasca cuvinte sau expresii obositoare si expirate. Minusul pe care il gasesc adesea pe transmisiunea lor are legatura cu nivelul sunetului. Dar sigur stiu si ei, ca doar din asta traiesc. 

 

Voi urmari cu interes in continuare de fiecare data cand o sa am ocazia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tampenie cu penalizarea lui Acosta, salvea o cazatur, iese afara, il lasa sa treaca pe ala din spatele lui dar primeste LLP

intrea pe verde cu toata mobra dau nu mai primeste LLP. 
A lopez iese in nisip, pierde peste 5 sec si este obligat sa mai faca in LLP.

Plm, ai astia cu regulilor lor, le aplica dupa bunul plac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, damager a spus:

Ce tampenie cu penalizarea lui Acosta, salvea o cazatur, iese afara, il lasa sa treaca pe ala din spatele lui dar primeste LLP

intrea pe verde cu toata mobra dau nu mai primeste LLP. 
A lopez iese in nisip, pierde peste 5 sec si este obligat sa mai faca in LLP.

Plm, ai astia cu regulilor lor, le aplica dupa bunul plac.

BB33 a pierdut 2 podiumuri pe calcat pe verde.

Unghiurile de pe transmisia live poate nu au fost concludente si a fost o iluzie optica iesirea, dar si mie mi s-a parut ca e pe verde cu totul. Daca totusi ar fi asa probabil Marc VDS a facut deja demersurile necesare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:

Ce tampenie cu penalizarea lui Acosta, salvea o cazatur, iese afara, il lasa sa treaca pe ala din spatele lui dar primeste LLP

intrea pe verde cu toata mobra dau nu mai primeste LLP. 
A lopez iese in nisip, pierde peste 5 sec si este obligat sa mai faca in LLP.

Plm, ai astia cu regulilor lor, le aplica dupa bunul plac.

Cand eu ai injuram pe bulangii de la conducerea curselor si pe deciziile lor(la inceput numai la clasa mica) sareau de kwr in sus apostolii regulamentelor.Ca era o imixtiune in realul si omenescul curselor.,nu mai vedeau talibanii regulamentelorAia de la clasa mica nu aveau si nu au voie sa se remorcherze in calificari,in schimb ce Marcel are voie la remorca in ultimii ani.Fara sa fie penalizat.Ipocrit.Vrei sa ma apuc sa fac un rezumat la tot felul de decizii aberante ale asazisei conduceri de cursa?Inca nu am aflat cine sunt onorabilii care dau sanctiuni.Si ce-i recomanda.In afara ca sunt sclavetii americanilor,stapani pe motoGP.Liberty (bull shit) parca-i cheama pe stapani.

Acum 4 ore, therocketscientist1 a spus:

BB33 a pierdut 2 podiumuri pe calcat pe verde.

Unghiurile de pe transmisia live poate nu au fost concludente si a fost o iluzie optica iesirea, dar si mie mi s-a parut ca e pe verde cu totul. Daca totusi ar fi asa probabil Marc VDS a facut deja demersurile necesare.

Calcatul pe verde al lui Acosta l-ai vazut?E mai clar ca la BB.

Acum 4 ore, damager a spus:

Ce tampenie cu penalizarea lui Acosta, salvea o cazatur, iese afara, il lasa sa treaca pe ala din spatele lui dar primeste LLP

intrea pe verde cu toata mobra dau nu mai primeste LLP. 
A lopez iese in nisip, pierde peste 5 sec si este obligat sa mai faca in LLP.

Plm, ai astia cu regulilor lor, le aplica dupa bunul plac.

Penalizarile sunt in functie de interese.Doar orbii si creduliii nu vad asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, therocketscientist1 a spus:

BB33 a pierdut 2 podiumuri pe calcat pe verde.

Unghiurile de pe transmisia live poate nu au fost concludente si a fost o iluzie optica iesirea, dar si mie mi s-a parut ca e pe verde cu totul. Daca totusi ar fi asa probabil Marc VDS a facut deja demersurile necesare.

Marc VDS???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, adiy32 a spus:

Cand eu ai injuram pe bulangii de la conducerea curselor si pe deciziile lor(la inceput numai la clasa mica) sareau de kwr in sus apostolii regulamentelor.Ca era o imixtiune in realul si omenescul curselor.,nu mai vedeau talibanii regulamentelorAia de la clasa mica nu aveau si nu au voie sa se remorcherze in calificari,in schimb ce Marcel are voie la remorca in ultimii ani.Fara sa fie penalizat.Ipocrit.Vrei sa ma apuc sa fac un rezumat la tot felul de decizii aberante ale asazisei conduceri de cursa?Inca nu am aflat cine sunt onorabilii care dau sanctiuni.Si ce-i recomanda.In afara ca sunt sclavetii americanilor,stapani pe motoGP.Liberty (bull shit) parca-i cheama pe stapani.

Calcatul pe verde al lui Acosta l-ai vazut?E mai clar ca la BB.

Penalizarile sunt in functie de interese.Doar orbii si creduliii nu vad asta.

In spatele lui BB, Martin trece si el pe verde(cel putin asa pare), dar nu primeste penalizare. Sau poate nu au declansat senzorii.. cine stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Martin probabil nu au dat pentru ca urmatorul era la 10-12 secunde in spate. 

intrebari fara raspunsuri. de ce ce e lege pentru unii nu e si pentru altii

 

https://www.gpone.com/en/2023/06/25/motogp/the-beating-wings-of-the-motogp-stewards-panel-between-long-laps-and-flags.html?refresh_ce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e cursa fara controverse cu comisia de disciplina..

 

tin minte acum ceva ani cand a fost scos din prudis un pilot si a ramas agatat de camera din spate o chinga de la un comisar de traseu. i s-a aratat un steag sau ceva de genu si s-a oprit si a scos singur chinga aia si a continuat cursa. 

 

La fel ar fi trebuit sa se intample si in cazul lui Aleix

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Cavaleru a spus:

nu e cursa fara controverse cu comisia de disciplina..

 

tin minte acum ceva ani cand a fost scos din prudis un pilot si a ramas agatat de camera din spate o chinga de la un comisar de traseu. i s-a aratat un steag sau ceva de genu si s-a oprit si a scos singur chinga aia si a continuat cursa. 

 

La fel ar fi trebuit sa se intample si in cazul lui Aleix

Cam așa e, daca se desprindea aia la viteza mare putea să iasă rau pt un om din spate (Martin)

 

Ori cum zici tu ori steag negru și aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

tin minte acum ceva ani cand a fost scos din prudis un pilot si a ramas agatat de camera din spate o chinga de la un comisar de traseu. i s-a aratat un steag sau ceva de genu si s-a oprit si a scos singur chinga aia si a continuat cursa. 

Rins.

A primit steag negru si nu a avut voie sa continue

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Geologu said:

Marc VDS???

 

Echipa lui Tony Arbolino, leader-ul clasamentului și principalul "interesat" de o posibilă penalizare a lui Acosta. Puțin probabil oricum să se mai întâmple ceva, deși a fost evidentă greșeala lui Acosta.

 

4 hours ago, damager said:

In spatele lui BB, Martin trece si el pe verde(cel putin asa pare), dar nu primeste penalizare. Sau poate nu au declansat senzorii.. cine stie.

 

Cei doi din spatele lui Binder (Aleix și Martín) și-au păstrat locurile, este deci clar că nu și-au creat niciun avantaj. În cazul lui BB33 se poate argumenta că a reușit să rămână în fața lor datorită "avantajului pe care și l-a creat depășind limita circuitului". Puțin aiurea, dar nu absurd. Oricum, vina este a lui Binder; și-a recunoscut-o și și-a cerut scuze echipei.

 

În același timp, lui Aleix nu ar fi trebuit probabil să i se permită să continue cu aripa aia. În F1 ar fi primit clar steagul negru/portocaliu pentru așa ceva.

 

image.thumb.png.18ce55fe9a67bbab0a7c5e8db0e45b4d.png

 

De remarcat totuși că a reușit să termine cursa și să aibă un ritm bun cu o motocicletă clar dezechilibrată.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

 

 

image.thumb.png.18ce55fe9a67bbab0a7c5e8db0e45b4d.png

 

De remarcat totuși că a reușit să termine cursa și să aibă un ritm bun cu o motocicletă clar dezechilibrată.

 

 

Si acum se pune întrebarea : toate mizeriile alea aero care fac mobrele sa arate urât, au vreun aport în performanțele mobrelor? Dacă da, cum se face ca omu a mers fără probleme o cursa întreaga și nu ca a mers fără ele ci a mers doar cu una ceea ce e mai rău decât dacă nu ar fi avut niciuna. 🙂

Am mai văzut mai multe situații de genul cand anumite apendice aerodinamice s-au rupt, etc iar pilotul a continuat fără probleme cursa. 

Chiar și în f1 unde se spune ca aero e muuuuult mai important. 

Eu cred ca nu, nu e foarte important mai ales în motogp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de context, cel mai probabil. Pe unele circuite sunt mai importante ca pe altele. La fel, în quali sau o cursă de sprint unde se merge agresiv și la limită se simt mai mult decât într-o cursă de GP, care a ajuns să fie mai mult strategică. Aleix a spus că a simțit oricum ceva:

 

Aleix Espargaró

We had a small contact [cu Marini] but I didn’t know that I broke the wing. The first part of the race was very difficult because every time in corner six and corner 12, when I threw the bike in I had a lot of shaking. It was really difficult for me to maintain the speed there. I was really strong there during the weekend so I lost a lot there.

 

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, danypop a spus:

Si acum se pune întrebarea : toate mizeriile alea aero care fac mobrele sa arate urât, au vreun aport în performanțele mobrelor? Dacă da, cum se face ca omu a mers fără probleme o cursa întreaga și nu ca a mers fără ele ci a mers doar cu una ceea ce e mai rău decât dacă nu ar fi avut niciuna. 🙂

Am mai văzut mai multe situații de genul cand anumite apendice aerodinamice s-au rupt, etc iar pilotul a continuat fără probleme cursa. 

Chiar și în f1 unde se spune ca aero e muuuuult mai important. 

Eu cred ca nu, nu e foarte important mai ales în motogp

englezii spuneau ca aripa aia e 'imensa' si la viteza moto va trage intr-o parte.

omu a tras sa mearga asa bine, e meritul lui.

daca avea si aripa aia poate lua podium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, PzKpfW a spus:

 

Cei doi din spatele lui Binder (Aleix și Martín) și-au păstrat locurile, este deci clar că nu și-au creat niciun avantaj. În cazul lui BB33 se poate argumenta că a reușit să rămână în fața lor datorită "avantajului pe care și l-a creat depășind limita circuitului". Puțin aiurea, dar nu absurd. Oricum, vina este a lui Binder; și-a recunoscut-o și și-a cerut scuze echipei.
 

 Clar vina lui, nu asta am contestat. Doar faptul ca sunt cam dupa feeling penalizarile.

JM trebuia sa ia o penalizare de 3 sec dupa parerea mea. Ramanea pe pozitie, si primea si penalizare. 
ce nu stiu dc BB era deja cu warning de LLP.

iar la Acosta, parerea mea ca au gresit si cand au dat penalizarea, si cand a efectuat penalizarea. 
incep din ce in ce mai mult sa cred ca si penalizarile astea sunt legate de pozitia in clasament, ca sa tina suspansul in fruntea clasamentului cumva.  Nu neaparat cu BB... dar in general, si ma gandesc la Acosta

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, damager said:

ce nu stiu dc BB era deja cu warning de LLP.

 

Nu era. Și chiar dacă ar fi fost, ar fi fost irelevant. Din câte știu, la a 3-a abatere primești penalizarea - o penalizare de 5 secunde (sau LLP). Binder a primit penalizarea din GP strict datorită faptului că și-ar fi creat un avantaj față de Aleix Espargaró, o penalizare de o poziție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu era. Și chiar dacă ar fi fost, ar fi fost irelevant. Din câte știu, la a 3-a abatere primești penalizarea - o penalizare de 5 secunde (sau LLP). Binder a primit penalizarea din GP strict datorită faptului că și-ar fi creat un avantaj față de Aleix Espargaró, o penalizare de o poziție.


probabil ca ai dreptate.

problema mare am vazut-o la Acosta.... aici clar vina lui Binder... cat ghinion sa ai sa faci aceeasi greseala in ambele curse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...