Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Spre exemplu la X6M daca ii dai pe modul ăla cel mai rau și agresiv se simte frana de motor. Pe confort e moale și nu prea te ajuta dar pe sport e rea. La fel e și la moto la Honda. 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, Escanor a spus:

Spre exemplu la X6M daca ii dai pe modul ăla cel mai rau și agresiv se simte frana de motor. Pe confort e moale și nu prea te ajuta dar pe sport e rea. La fel e și la moto la Honda. 

 

 

 

 


Exact ce spuneam, eu vorbeam de masini pentru oameni...

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Carrera S dă și throttle blip ("șpriț" pt domnii pruteni) la retrogradare în frână de motor pe modul ăla rău. :wink:


La fel si aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' ce, mah, faci discriminări?!? Ăia cu x6m și Carrera S nu e și ei uameni? Pfff, și o fostă de-a mea are x6m d'ăsta, te pomeni c-oi fi fwtut 👽! Mai are și 4 copii (parcă), s-o pregăti invazia...😨

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, ENEOS a spus:

Plus că te trezești că schimbă în viraj, ceea ce poate fi neplăcut- înțeleg că la AT 2021-22 au făcut ceva în acest sens, la altele :what:.

 

Au schimbat la AT cum am eu dar trebuie sa fii pe SII sau SIII (Modul Sport 2 sau 3 care sunt cele mai agresive).

 

Daca esti pe D n-ai nici o sansa.

 

De fapt nici nu stiu de ce au mai pus D pe AT ca nu are nici o noima modul ala, subtureaza motorul grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Escanor said:

De fapt nici nu stiu de ce au mai pus D pe AT ca nu are nici o noima modul ala, subtureaza motorul grav.

 

Consum și noxe.

 

5 hours ago, ENEOS said:

o fostă de-a mea are x6m d'ăsta

 

Q.E.D., vehicul pentru femei. Și bărbați care încearcă să compenseze pentru ceva.

 

Ce știam de ceva vreme se confirmă: KTM relansează modelul SMT, pe baza platformei 890.

 

image.thumb.png.f02d920acef884c5edd1617136c4f60c.png image.thumb.png.3599ce82cba9de5cfde0cd960275f519.png image.thumb.png.1303191ecf5a9140d56ca9baf94a2074.png

 

Am avut ocazia să merg pe modelul anterior acum ceva ani, pe vremea când avea un V2 de 990. Era fun.

 

image.thumb.png.0c37aa6bd8dccece33999d8805143846.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

 

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

image.thumb.png.0c37aa6bd8dccece33999d8805143846.png

Ăsta ești tu?

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Q.E.D., vehicul pentru femei

Asta măcar a 2-a sau a 3-a oară când am pus-o la volan (într-o incintă privată 😇) și a fugit bmw-ul de coordonator (un E21 2.0 în 4 cilindri, în '92 se întâmpla faza) a contrabracat extrem de natural, iar când am întrebat-o de unde a știute să facă a zis că a văzut la mine. Vreau să zic că fata are aptitudini și conduce chiar bine. Nu pricep de ce si-a luat catedrală din aia, că de la mine sigur n-a învățat că e ce trebe! 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, ENEOS said:

Ăsta ești tu?

 

Pare, nu? Poza era doar ilustrativă pentru ce puteai face cu motoreta aia. De mine era prea mare ca să încerc din-alea. Dar se ridica ușor pe o roată din gaz.

 

13 hours ago, Speedy.K said:

Pentru ca e o masina care da bine.

 

Exact. Mașina nu este doar o unealtă sau/și jucărie cum este pentru noi, ci un simbol de statut social. La fel cum ar fi o geantă sau niște pantofi. Se simt admirate și în centrul atenției când se urcă într-un camion obscen precum un SUV cu motor mare.

 

Încă o zi, încă o chinezoaică: Benda Dark Flag 500. Un mic cruiser cu motor V4 de 500cc și peste 230kg. Dacă era nevoie, încă un exemplu al faptului că oamenii de acolo nu prea înțeleg motociclismul.

 

image.thumb.png.4ed385cca01884a1fa8e5bba94ea6515.png image.thumb.png.f9ddb74dd19a36850396730bdc36c4a4.png image.thumb.png.b9ceb5f5c7b83500f818451a96a39055.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tobele ba pe stanga, ba pe dreapta, n-o fi doar un concept?

In rest ce sa zic, daca ei fac V4 si japonezii nu mai vor, o sa tin un ochi atent pe ei. 😀

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, TETEA. said:

Cu tobele ba pe stanga, ba pe dreapta, n-o fi doar un concept?

 

Nu, are finale pe ambele părți. Să se vadă că e V4. Nu este însă sigur dacă va ajunge în UE.

 

image.thumb.png.aa22ec1776ed51e68008bde6ffc0a9f2.png image.thumb.png.efaa079ef77975cea9c9cd0efca59713.png

 

19 minutes ago, TETEA. said:

In rest ce sa zic, daca ei fac V4 si japonezii nu mai vor, o sa tin un ochi atent pe ei.

 

Ai vrea un V4 (probabil copiat) de 500cc, cu 50cp și 40Nm cuplu? Și cu cifrele astea sus în ture, pentru că motor cu pistoane mici? Pentru mine nu are niciun sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia au V4 de aproape 15 ani în gamă. Iar faptul că au patentat o distribuție variabilă pentru acest motor mă face să suspectez că-l vor pune și pe alte modele în afară de RSV și Tuono.

 

Apoi mai sunt KTM, care aproape sigur au și ei un V4 la copt.

 

Și mă refer aici doar la motoare V4 sportive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, PzKpfW a spus:

Ai vrea un V4 (probabil copiat) de 500cc, cu 50cp și 40Nm cuplu? Și cu cifrele astea sus în ture, pentru că motor cu pistoane mici? Pentru mine nu are niciun sens.

 

Normal ca nu, mai ales ciaina. 

Doar ca ma nervozeaza japonezii cu perechile lor de paraleli. Totul cat mai pe cheapo, parca japan is the new ciaina.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant cum ai fix un doi paralel la poza de profil de când te știu :) 

 

Am mai abordat subiectul - nu este vorba doar despre cost. Da, un ||-twin este mai iefin de produs față de un V2 (V4 nici nu intră în discuție) dar este și mai ușor, mai simplu și mai compact. Asta face motocicleta mai ușoară, mai fun și (teoretic) mai fiabilă și ușor de servisat. Iar față de un 4 în linie are și performanțe mai adaptate pentru stradă (mai puțin top-end power, dar mai mult cuplu și mai multă elasticitate).

 

Prefer personal un V2 față de un 2 paralel? Absolut. Dar pentru mulți utilizatori nu contează acest aspect.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, PzKpfW a spus:

Interesant cum ai fix un doi paralel la poza de profil de când te știu :) 

 

Buna observatie! 👍  Era pe vremea pe cand mi-am luat prima japoneza, un GPZ de 500. Doamne, ce racheta mi se parea ca este! 😆

 

Acum ma bucur de un V4, si tind sa trec pe V2 pentru ca vreau sa cresc cilindreea si sa trec la injectie. Si nu exista un V4 cu cele doua cerinte, in segmentul meu preferat de moto (cruiser).

Asa ca da, ma uit dupa orice V4, poate-i apare vreun fratior mai mare. (vezi Rebel 300-500-1100).

 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, PzKpfW a spus:

Prefer personal un V2 față de un 2 paralel? Absolut. Dar pentru mulți utilizatori nu contează acest aspect.

Păi de când Yamaha a inventat vilbrochenu' cu paliere la 270°, paralelu' s-a transformat practic în V2. Prima mea mobră a fost un V2 (Yamaha XZ550), e clar că motor că V2-ul nu există, dar și primul motor care s-a stricat. Deh, ulei de mașină slab, filtre ciuciu. Vorbim de anii 95-96... A fost moartea pasiunii să-l desfac și să-l împrăștii prin casă. E complicată treaba cu 2 chiulase. Prefer monocilindrul, apoi paralel twinu' pentru astfel de "okazii" :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, TETEA. said:

Si nu exista un V4 cu cele doua cerinte, in segmentul meu preferat de moto (cruiser).

 

V-Max. Dar în general configurația asta de motor nu mi se pare bună pentru cruiser-e. Este motor sportiv, de turație și putere. Pe cruiser vrei cuplu, reprize, nu viteză de vârf.

 

24 minutes ago, Krimh said:

Da?

 

Da. Pentru că mai multe trepte și schimbat mai eficient, mai rapid, la turații fixe.

 

Mă refer strict la economia de combustibil. În rest sunt mai scumpe la achiziție și la întreținere (necesită revizii).

 

18 minutes ago, vis-a-vis said:

Păi de când Yamaha a inventat vilbrochenu' cu paliere la 270°, paralelu' s-a transformat practic în V2.

 

Nu chiar. Nu sună paralelul chiar ca V2-ul. La fel cum nici crossplane-ul de la Yamaha nu sună chiar ca un V4. Seamănă, dar nu-i la fel. Părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

Pe cruiser vrei cuplu, reprize, nu viteză de vârf.

 

Are V4 si reprize, si viteza de varf, si tot ce vrei! Si da, le vreau pe toate astea pe cruiser, e distractiv pe principiul "E mai distractiv sa mergi repede cu o motocicleta lenta, decat sa mergi incet cu o motocicleta rapida"

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, TETEA. said:

Are V4 si reprize, si viteza de varf, si tot ce vrei! Si da, le vreau pe toate astea pe cruiser, e distractiv pe principiul "E mai distractiv sa mergi repede cu o motocicleta lenta, decat sa mergi incet cu o motocicleta rapida"

 

Ai încercat un V2 mare cu oversquare generos (raport alezaj/cursă de 1.5/1 sau pe acolo)? Am avut mai multe tipuri de V2 și V4. Ăla mi se pare că le are cam pe toate.

 

3 minutes ago, Escanor said:

Nici nu știu cum să descriu monstruozitatea asta. Zici că e scoasă din Hellraiser

 

image.thumb.png.bcfed0855cb26ebfd93312086006c780.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

Ai încercat un V2 mare cu oversquare generos (raport alezaj/cursă de 1.5/1 sau pe acolo)?

 

Sigur nu! Singurul V2 mare ce nu era cruiser a fost un SV de 1000. Restul cruisere de 1500-1700 fara raporturi de compresie foarte performante.

 

Eu nu vb la nivelul ala de performanta. Pentru mine Magna fuge destul cat sa ma distrez pe strada cu ea.  

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, TETEA. said:

Singurul V2 mare ce nu era cruiser a fost un SV de 1000.

 

SV-ul de 1000 este prin zona aia. Dar are cilindreea puțin cam mică. Trebuie peste 1000.

 

6 minutes ago, TETEA. said:

Pentru mine Magna fuge destul cat sa ma distrez pe strada cu ea.  

 

Te cred, vorbeam doar în sensul în care ai spus vrei să faci upgrade la ceva cu injecție. Diavel? M1800R? Încerarcă - deși al doilea are greutate de elefant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am bani de Diavel desi mi-ar fi placut, M 1800 mi-a placut la mers dar este cam prea "manea" ca aspect (sa ma ierte posesorii, dar e prea ostentativ ca design in opinia mea).

Nu, ma gandeam mai degraba la un touring, imi pierd pe ce trec anii interesul (si asa modest) in a merge repede.

Un Vaquero 1700, XVS 1300, ceva in zona asta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...