Speedy.K Postat Februarie 22, 2023 Share Postat Februarie 22, 2023 Pentru ca e o masina care da bine. Am observat ca femeile, oricat de apte sau de bun simt ar fi, niciuna nu intelege care-i treaba cu masinile. Adica...merg binisor, decent, chiar si in off, dar tot o mizerie si-ar lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 14 hours ago, ENEOS said: Ăsta ești tu? Pare, nu? Poza era doar ilustrativă pentru ce puteai face cu motoreta aia. De mine era prea mare ca să încerc din-alea. Dar se ridica ușor pe o roată din gaz. 13 hours ago, Speedy.K said: Pentru ca e o masina care da bine. Exact. Mașina nu este doar o unealtă sau/și jucărie cum este pentru noi, ci un simbol de statut social. La fel cum ar fi o geantă sau niște pantofi. Se simt admirate și în centrul atenției când se urcă într-un camion obscen precum un SUV cu motor mare. Încă o zi, încă o chinezoaică: Benda Dark Flag 500. Un mic cruiser cu motor V4 de 500cc și peste 230kg. Dacă era nevoie, încă un exemplu al faptului că oamenii de acolo nu prea înțeleg motociclismul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Cu tobele ba pe stanga, ba pe dreapta, n-o fi doar un concept? In rest ce sa zic, daca ei fac V4 si japonezii nu mai vor, o sa tin un ochi atent pe ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 18 minutes ago, TETEA. said: Cu tobele ba pe stanga, ba pe dreapta, n-o fi doar un concept? Nu, are finale pe ambele părți. Să se vadă că e V4. Nu este însă sigur dacă va ajunge în UE. 19 minutes ago, TETEA. said: In rest ce sa zic, daca ei fac V4 si japonezii nu mai vor, o sa tin un ochi atent pe ei. Ai vrea un V4 (probabil copiat) de 500cc, cu 50cp și 40Nm cuplu? Și cu cifrele astea sus în ture, pentru că motor cu pistoane mici? Pentru mine nu are niciun sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 23, 2023 Autor Share Postat Februarie 23, 2023 Doar Ducati ce au mai rămas cu V4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Aprilia au V4 de aproape 15 ani în gamă. Iar faptul că au patentat o distribuție variabilă pentru acest motor mă face să suspectez că-l vor pune și pe alte modele în afară de RSV și Tuono. Apoi mai sunt KTM, care aproape sigur au și ei un V4 la copt. Și mă refer aici doar la motoare V4 sportive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Acum 16 minute, PzKpfW a spus: Ai vrea un V4 (probabil copiat) de 500cc, cu 50cp și 40Nm cuplu? Și cu cifrele astea sus în ture, pentru că motor cu pistoane mici? Pentru mine nu are niciun sens. Normal ca nu, mai ales ciaina. Doar ca ma nervozeaza japonezii cu perechile lor de paraleli. Totul cat mai pe cheapo, parca japan is the new ciaina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 (editat) Interesant cum ai fix un doi paralel la poza de profil de când te știu Am mai abordat subiectul - nu este vorba doar despre cost. Da, un ||-twin este mai iefin de produs față de un V2 (V4 nici nu intră în discuție) dar este și mai ușor, mai simplu și mai compact. Asta face motocicleta mai ușoară, mai fun și (teoretic) mai fiabilă și ușor de servisat. Iar față de un 4 în linie are și performanțe mai adaptate pentru stradă (mai puțin top-end power, dar mai mult cuplu și mai multă elasticitate). Prefer personal un V2 față de un 2 paralel? Absolut. Dar pentru mulți utilizatori nu contează acest aspect. Editat Februarie 23, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 (editat) Acum 15 minute, PzKpfW a spus: Interesant cum ai fix un doi paralel la poza de profil de când te știu Buna observatie! Era pe vremea pe cand mi-am luat prima japoneza, un GPZ de 500. Doamne, ce racheta mi se parea ca este! Acum ma bucur de un V4, si tind sa trec pe V2 pentru ca vreau sa cresc cilindreea si sa trec la injectie. Si nu exista un V4 cu cele doua cerinte, in segmentul meu preferat de moto (cruiser). Asa ca da, ma uit dupa orice V4, poate-i apare vreun fratior mai mare. (vezi Rebel 300-500-1100). Editat Februarie 23, 2023 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Acum 22 minute, PzKpfW a spus: Prefer personal un V2 față de un 2 paralel? Absolut. Dar pentru mulți utilizatori nu contează acest aspect. Păi de când Yamaha a inventat vilbrochenu' cu paliere la 270°, paralelu' s-a transformat practic în V2. Prima mea mobră a fost un V2 (Yamaha XZ550), e clar că motor că V2-ul nu există, dar și primul motor care s-a stricat. Deh, ulei de mașină slab, filtre ciuciu. Vorbim de anii 95-96... A fost moartea pasiunii să-l desfac și să-l împrăștii prin casă. E complicată treaba cu 2 chiulase. Prefer monocilindrul, apoi paralel twinu' pentru astfel de "okazii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 15 minutes ago, TETEA. said: Si nu exista un V4 cu cele doua cerinte, in segmentul meu preferat de moto (cruiser). V-Max. Dar în general configurația asta de motor nu mi se pare bună pentru cruiser-e. Este motor sportiv, de turație și putere. Pe cruiser vrei cuplu, reprize, nu viteză de vârf. 24 minutes ago, Krimh said: Da? Da. Pentru că mai multe trepte și schimbat mai eficient, mai rapid, la turații fixe. Mă refer strict la economia de combustibil. În rest sunt mai scumpe la achiziție și la întreținere (necesită revizii). 18 minutes ago, vis-a-vis said: Păi de când Yamaha a inventat vilbrochenu' cu paliere la 270°, paralelu' s-a transformat practic în V2. Nu chiar. Nu sună paralelul chiar ca V2-ul. La fel cum nici crossplane-ul de la Yamaha nu sună chiar ca un V4. Seamănă, dar nu-i la fel. Părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Acum 2 minute, PzKpfW a spus: Pe cruiser vrei cuplu, reprize, nu viteză de vârf. Are V4 si reprize, si viteza de varf, si tot ce vrei! Si da, le vreau pe toate astea pe cruiser, e distractiv pe principiul "E mai distractiv sa mergi repede cu o motocicleta lenta, decat sa mergi incet cu o motocicleta rapida" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 23, 2023 Autor Share Postat Februarie 23, 2023 Nici nu știu cum să descriu monstruozitatea asta. Zici că e scoasă din Hellraiser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 11 minutes ago, TETEA. said: Are V4 si reprize, si viteza de varf, si tot ce vrei! Si da, le vreau pe toate astea pe cruiser, e distractiv pe principiul "E mai distractiv sa mergi repede cu o motocicleta lenta, decat sa mergi incet cu o motocicleta rapida" Ai încercat un V2 mare cu oversquare generos (raport alezaj/cursă de 1.5/1 sau pe acolo)? Am avut mai multe tipuri de V2 și V4. Ăla mi se pare că le are cam pe toate. 3 minutes ago, Escanor said: Nici nu știu cum să descriu monstruozitatea asta. Zici că e scoasă din Hellraiser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Acum 1 minut, PzKpfW a spus: Ai încercat un V2 mare cu oversquare generos (raport alezaj/cursă de 1.5/1 sau pe acolo)? Sigur nu! Singurul V2 mare ce nu era cruiser a fost un SV de 1000. Restul cruisere de 1500-1700 fara raporturi de compresie foarte performante. Eu nu vb la nivelul ala de performanta. Pentru mine Magna fuge destul cat sa ma distrez pe strada cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 4 minutes ago, TETEA. said: Singurul V2 mare ce nu era cruiser a fost un SV de 1000. SV-ul de 1000 este prin zona aia. Dar are cilindreea puțin cam mică. Trebuie peste 1000. 6 minutes ago, TETEA. said: Pentru mine Magna fuge destul cat sa ma distrez pe strada cu ea. Te cred, vorbeam doar în sensul în care ai spus vrei să faci upgrade la ceva cu injecție. Diavel? M1800R? Încerarcă - deși al doilea are greutate de elefant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 N-am bani de Diavel desi mi-ar fi placut, M 1800 mi-a placut la mers dar este cam prea "manea" ca aspect (sa ma ierte posesorii, dar e prea ostentativ ca design in opinia mea). Nu, ma gandeam mai degraba la un touring, imi pierd pe ce trec anii interesul (si asa modest) in a merge repede. Un Vaquero 1700, XVS 1300, ceva in zona asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 7 minutes ago, TETEA. said: M 1800 mi-a placut la mers dar este cam prea "manea" ca aspect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Acum 38 minute, Escanor a spus: alternativa misto la Can Am Spyder!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Acum 51 minute, PzKpfW a spus: Da. Pentru că mai multe trepte și schimbat mai eficient, mai rapid, la turații fixe. Nu toate automatele au mai multe trepte decât cele manuale. Convertizoare de cuplu = patinare => pierdere de energie, la fel ca pompa prezentă în cutiile automate. + masă mai mare. Dacă te știi un pic cu fiarele poți fi mai eficient cu manuala dacă ăsta îți e scopul. Mai rapid doar cele cu dublu ambreiaj. Niciodată la turații fixe, depinde de muuulți factori! Acum 2 minute, apriliacluj a spus: alternativa misto la Can Am Spyder!! Ce-o fi mișto la o tricicleta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 3 minutes ago, ENEOS said: Nu toate automatele au mai multe trepte decât cele manuale. Convertizoare de cuplu = patinare => pierdere de energie, la fel ca pompa prezentă în cutiile automate. + masă mai mare. Dacă te știi un pic cu fiarele poți fi mai eficient cu manuala dacă ăsta îți e scopul. Mai rapid doar cele cu dublu ambreiaj. Niciodată la turații fixe, depinde de muuulți factori! Mă refer la automatele actuale, ultimii 2-3 ani. Cam toate au între 7 și 9 trepte. Și cele cu convertizor au devenit terbil de rapide și eficiente. Exemplul cel mai comun: 8HP de la ZF. Destul de economică și fiabilă pentru a fi pusă pe vehicule utilitare, destul de rapidă pentru a fi pusă pe BMW M3 și M4 (care pe generațiile anterioare aveau DCT). Nu ai cum s-o bați manual nici la rapiditate, nici la economie de carburant. Prin "turații fixe" mă refer la cele calculate pentru a fi cele mai eficiente în funcție de modul de condus, spre deosebire de modul în care schimbi manual (după ochi sau ureche). 3 minutes ago, ENEOS said: Ce-o fi mișto la o tricicleta?? Când nu știi să mergi pe motocicletă probabil că ți se pare mișto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 1 oră în urmă, Escanor a spus: Nici nu știu cum să descriu monstruozitatea asta. Zici că e scoasă din Hellraiser E pentru astia pensati care nu sunt in stare sa mearga pe doua roti dar vor sa para cool. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Da dar și scuteriștii-s de rahat, dar merg și iarna, pe ploaie. Ceea ce motociclistul de rând nu poate/nu vrea/nu e în stare/nu concepe. Fiecare sport are adepții lui. Eu nu refuz niciun vehicul. Apropo', era discuție despre frâna de motor la mobre și inexistența ei la automate... Până nu mergi cu un vehicul cu transmisie hidraulică/hidrostatică nici nu știi ce-i aia frână de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 6 minutes ago, vis-a-vis said: Da dar și scuteriștii-s de rahat, dar merg și iarna, pe ploaie. Ceea ce motociclistul de rând nu poate/nu vrea/nu e în stare/nu concepe. Simplific, dar: scuteristul merge de nevoie; motociclistul merge de plăcere. De-asta există și motocicliști scuteriști. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Acum 8 minute, vis-a-vis a spus: Da dar și scuteriștii-s de rahat, dar merg și iarna, pe ploaie. Ceea ce motociclistul de rând nu poate/nu vrea/nu e în stare/nu concepe. Unii asa ar spune, dar eu nu. De fapt chiar recomand scuterul pentru deplasari urbane sau pentru incepatori. Acum 2 minute, PzKpfW a spus: Simplific, dar: scuteristul merge de nevoie; motociclistul merge de plăcere. De-asta există și motocicliști scuteriști. Cine merge doar de placere (in weekend) e fitzobaicar, nu motociclist. Motociclist este o persoana care foloseste mobra in primul rand in scop utilitar si in plan secundar de placere, restul sunt umplutura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.