Sari la conținut

17 OR Thailand Grand Prix


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 227
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

 

Lupta e sportiva atunci cand este in limitele regulamentului. 

Principial este foarte corect ceea ce spui. Asa ar trebui sa fie, numai ca in competitia asta, cand trebuie sa castige rosii, se aplica regulamentul - la rigoare -  doar pentru oponenti. Cand rosii calca in picioare cel mai elementar spirit al aceluiasi regulament, se numeste "inovatie".

Mare avantaj si-a creeat Binder, ca a calcat dincolo de vibrator 1 cm...  Vorba colegului...prea multe curse viciate de decizii luate la "masa verde". 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Speedy.K a spus:

Nu iti da 3s daca iesi afara in ultimul tur, ci retrogradare o pozitie.

Asa,da - sry.

 

Acum 18 minute, xt600 a spus:

Mare avantaj si-a creeat Binder, ca a calcat dincolo de vibrator 1 cm...  Vorba colegului...prea multe curse viciate de decizii luate la "masa verde". 

Da teoretic ai dreptate,insa e normal si corect sa se dea aceasta penalizare mai ales pt cei de la moto3 care altfel ar sari calul rau in ultimul tur.

Binder a gresit,cum face de multe ori cand are ceva sanse la o victorie,pierde putin controlul...e ceva din ADN'ul lui Marquez in el :P

Ceea ce ma enerveaza e ca totul a decurs in favoarea lui Bagnaia.Bai,vii de 2 ori din spate faci slalom printre toti pilotii de top - nu ti se intampla nimic ba mai mult,il si penalizeaza pe ala sa iti dea 4 puncte in plus.

Sunt curios cat tine acest noroc - odata si odata trebuie sa se rupa,nu poate sa o tina asa ani la rand,cate magii sa si faca bruhas alea 2 :P

 

Deja Bagnaia face ce facea Rossi - castiga campionate fiind clar not the fastest man.A mers o data,a tinut,va mai merge si a 2a oara?Atuul lui Rossi insa era ca ala nu cadea nu gresea.Bagnaia...meh.

Mi-ar placea sa castige JM campionatul doar pt a-i vedea fata lui Tardozzi imediat dupa - ala va fi moment Mastercard :bounce:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Method a spus:

....plus ca JM e in pericol sa fie penalizat cu 3s pt presiune....

 

Trebuie sa recunosti ca are parte de soarta prielnica...ii fac maturile alea 2 din boxa lui ceva vraji :bounce:

 

Ce coincidenta, tocmai acum, cand castiga JM o cursa cruciala pentru campionat, incep sa penalizeze presiunea in pneuri. 

 

Ei, maturile... n-ai vazut ce alerga Tardozzi cu telefonul in mana?? Vrajile se fac  prin telefon, mai nou.. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,nu ca si cursa trecuta (sau la Mandalika?) au fost date warnings.Ce-i drept au zis de mai demult ca aplica (de la jumatatea sezonului parca?) acest sistem in care daca nu sta presiunea peste o anumita valoare (1.8 bar?) cel putin 70% din race time,prima data dau warning (cum au facut acum la JM),iar daca se repeta - 3s.

De anul viitor insa grija mare ca e direct descalificare.

 

Tardozzi a primit telefon de la nenea cu geaca neagra de piele :

- mai noi de ce nu l-am luat tiganul pe asta mic si negru? ca ma suna aia de sus din Germania si ma trag de urechi !

-"ba l-am luat sefu..."

- Cum?e al nostru?noi il platim?Si ne bate?Pai de ce nu e la noi in echipa?

-"pai sa vedeti...anul trecut mergea mai bine Bastianini...plus ca asta e spaniol din aia,uciga-i toaca...am zis sa pastram echipa curata de ei,italiano vero..."

-dracii va gaseste daca nu castigati anul asta...

-".....Da sefu,Da! Ii rupem pe genunchi !..da...la Valencia sopra tuti siamo noi......sa tra...da!...sa traiti!"

:bounce:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Method a spus:

 

Da teoretic ai dreptate,insa e normal si corect sa se dea aceasta penalizare....

 

Ceea ce ma enerveaza e ca totul a decurs in favoarea lui Bagnaia.

 

Deja Bagnaia face ce facea Rossi - castiga campionate fiind clar not the fastest man.

Regula este aberanta! A stricat nenumarate finaluri de curse si clasamente finale. Aaa.. ok.. iesi pe aratura si iti creezi un avantaj clar, da trebuie sanctionat, dar aici nu a fost cazul. 

 

Pai de asta spuneam si eu ca are un noroc porcesc, de am vexat pe unu' pe aici... 

 

Bagnaia a invatat de la maestru, dar a invatat cat a putut si el. Rossi nu avea nevoie sa fie the fastest.. omul avea stiinta racingului in el.. de aceea nici nu cadea, pentru ca nu isi propunea sa fie the fastest, ci sa castige cursele. Si stia sa faca asta, in detrimentul alora mai rapizi. 

Acum 18 minute, Method a spus:

 

Tardozzi a primit telefon de la nenea cu geaca neagra de piele :

- mai noi de ce nu l-am luat tiganul pe asta mic si negru? ca ma suna aia de sus din Germania si ma trag de urechi !

-"ba l-am luat sefu..."

- Cum?e al nostru?noi il platim?Si ne bate?Pai de ce nu e la noi in echipa?

-"pai sa vedeti...anul trecut mergea mai bine Bastianini...plus ca asta e spaniol din aia,uciga-i toaca...am zis sa pastram echipa curata de ei,italiano vero..."

-dracii va gaseste daca nu castigati anul asta...

-".....Da sefu,Da! Ii rupem pe genunchi !..da...la Valencia sopra tuti siamo noi......sa tra...da!...sa traiti!"

:bounce:

Cred ca discutia s-a purtat in cu totul alti termeni... maimutoiul era oparit tot. 

 

Iti spun eu, e deranj mare daca castiga Martin campionatul asta. Este suficient sa te uiti la mutrele din boxa Ducati, ca sa iti dai seama ca situatia este maro pentru ei. As zice ca este mai tensionata atmosfera, anul asta decat anul trecut cand luptau cu Yamaha-Quartararo. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

Numai daca imi amintesc de Hayden care a iesit campion cu doua victorii fata de mult mai multe ale lu' Vale, Capirossi si Melandri parca in sezonul respectiv...

 

Mir in 2020 cu o singura victorie...

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Principial este foarte corect ceea ce spui. Asa ar trebui sa fie, numai ca in competitia asta, cand trebuie sa castige rosii, se aplica regulamentul - la rigoare -  doar pentru oponenti. Cand rosii calca in picioare cel mai elementar spirit al aceluiasi regulament, se numeste "inovatie".

Mare avantaj si-a creeat Binder, ca a calcat dincolo de vibrator 1 cm...  Vorba colegului...prea multe curse viciate de decizii luate la "masa verde". 

 

esti foarte patimas, din pacate in greseala totala.

 

cum s-a mai zis, daca nu e interzis de regulament este inovatie

 

daca e mentionat de regulament si e incalcat atunci se aplica pedeapsa.

 

Din pacate de data asta a fost Binder pe butucul calaului..

 

eu n-am nici cu bietul Binder,e singurul care face KTMul ala sa mearga bine constant, dar o face cu niste riscuri colosale....

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Iti spun eu, e deranj mare daca castiga Martin campionatul asta. Este suficient sa te uiti la mutrele din boxa Ducati, ca sa iti dai seama ca situatia este maro pentru ei. As zice ca este mai tensionata atmosfera, anul asta decat anul trecut cand luptau cu Yamaha-Quartararo. 

Hahaa,true that true that :)

Aa,pai normal ca e mai tensionata atmosfera decat anul trecut,pt ca anul trecut veneau din postura de underdog - Bagnaia se imprastiase de 6-7 ori in prealabil inainte sa devina contender pt titlu,deci in mod normal nu prea aveau sanse si dintr-odata,hopaa a inceput Q sa iasa pe 15,17 pe jos etc.

Acuma situatia e total diferita,ei sunt in postura lui Yamaha - li se scurge titlul printre maini.Si ideea urata e ca celalalt ii bate cu motoreta lor dar de la o echipa de client.

Ceva mai urat de atat pt sefi...nu cred ca exista :rusinica:

Acum 10 ore, Cavaleru a spus:

Binder,e singurul care face KTMul ala sa mearga bine constant, dar o face cu niste riscuri colosale....

True true

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca unul din motivele pentru care Peco merge mai slab e monitorizarea presiunii si penalizarile date pentru asta. era interesant daca Dorna ar fi pus toate datele la vedere pentru toti pilotii de la inceputul sezonului. 

 

Aleix Espargaro has become the first rider to be penalised for incorrect tyre pressure.

 

The Aprilia rider was hit with a three-second time penalty after the Thailand MotoGP for spending more than 50% of the race under the minimum tyre pressure.

His punishment means a fifth-place finish has turned into a eighth-place finish.

The severity of the punishment is because it is Espargaro's second offence under the new regulations.

A third offence would carry a six-second time penalty, and a fourth offence is a 12-second time penalty.

Maverick Vinales, Espargaro's teammate, became the first MotoGP rider to break the new rules in Barcelona. He was given an official warning.

Also in Thailand on Sunday, Pol Espargaro, Marc Marquez and Jorge Martin were hit with official warnings for their first breach of the tyre pressure rule. They each spent more than 50% of the race with less than the minimum pressure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Method a spus:

Hahaa,true that true that :)

Aa,pai normal ca e mai tensionata atmosfera decat anul trecut,pt ca anul trecut veneau din postura de underdog - Bagnaia se imprastiase de 6-7 ori in prealabil inainte sa devina contender pt titlu,deci in mod normal nu prea aveau sanse si dintr-odata,hopaa a inceput Q sa iasa pe 15,17 pe jos etc.

Acuma situatia e total diferita,ei sunt in postura lui Yamaha - li se scurge titlul printre maini.Si ideea urata e ca celalalt ii bate cu motoreta lor dar de la o echipa de client.

Ceva mai urat de atat pt sefi...nu cred ca exista :rusinica:

True true

 

si ca sa adaugam sare pe rana, e omul pe care nu l-au trecut la echipa de uzina sezonul trecut. 

 

La discutia dintre piloti inainte de podium Peco a zis ca si-a ratat punctul de franare si a iesit in exterior ca sa ii evite pe amandoi. Daca reusea sa taie curba cum facea Dovi cu Marquez, nu-i mai suna telefonu lu Tardozi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, ioio_viola a spus:

Maverick Vinales, Espargaro's teammate, became the first MotoGP rider to break the new rules in Barcelona. He was given an official warning.

E si Vin primul la ceva. :crack:


 

Presupun ca piloții vad acolo presiunea în bord? 
Adică ei știu ca merg pe nașpa?

 

Sa scadă merg în aer curat și sa crească stau în spatele cuiva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, Cavaleru a spus:

Daca reusea sa taie curba

O făcea felii felii... Ce draq să reușească acolo? Mai degrabă cred că stă în picioare teoria pețevenghilor, dacă o făcea în ultimul tur ar fi avut șanse să treacă linia înaintea ălora.

Acum 10 minute, frigider a spus:

piloții vad acolo presiunea în bord? 
Adică ei știu ca merg pe nașpa?

Ar fi prea simplu! Așa dacă merge vreunul prea tare îi mai bagă niște secunde din poignet. Pardon, din presiune. 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Speedy.K a spus:


Bagnaia e in fata lui Martin la general pentru ca per total a mers un pic mai bine. Suficient cat sa castige niste puncte in plus.

 

 

putem vedea clar care si cand a mers mai bine. inceputul de campionat a fost a lui FB1. e clar ca JM89 e pe val in a doua jumatate. amandoi au trei cazaturi in cursele mari. FB1 are un loc 16 si o cursa neinceputa. dar per total cand a terminat a fost in primele 3 locuri, pe cand JM89 are multe locuri in afara podiumului. 

 

MGPstats.thumb.JPG.0ffdad4269d095bf92ca3bec319bb849.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

si ca sa adaugam sare pe rana, e omul pe care nu l-au trecut la echipa de uzina sezonul trecut. 

 

Imi aduc aminte (si sper sa nu gresesc) ca, la putin timp dupa ce echipa a anuntat decizia de a-l promova pe Bastianini, Martin ar fi spus intr-o declaratie, ca daca boss-ii s-ar fi uitat pe datele de telemetrie, ar fi facut o alta alegere. Era vadit nemultumit, insa pe de alta parte, Bastianini a facut o a doua jumatate a sezonului foarte buna, care il recomanda. Pana la urma, rezultatele sunt cele care conteaza. Pe de alta parte, nimeni nu putea sa prevada cat de bine se va adapta Martin la GP23 si nici esecul Bestiei cu acelasi model. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Pe de alta parte, nimeni nu putea sa prevada cat de bine se va adapta Martin la GP23 si nici esecul Bestiei cu acelasi model. 

 

Ba eu v-am zis de la inceput ca asa va fi doar ca am omis doar accidentarile lui Bestianini facute pe mana lui. 😤

N-am crezut ca-i chiar ATAT de slab.👀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, prafrau a spus:

Oliveira a zis doar problema tehnica iar vinales si aleix amandoi au avut probleme mari cu caldura.

 

https://www.crash.net/motogp/news/1039636/1/aleix-panic-i-couldn-t-breathe-vinales-began-lose-mental-clarity

Intre timp gasisem si eu.

Multumesc pentru raspuns si intentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, nike a spus:

 

..... am omis doar accidentarile lui Bestianini facute pe mana lui.

 

in prima etapa, in primul sprint,  Printisorul a intrat in Enea si i-a rupt umarul...., de acolo a inceput cosmarul...

nu prea a fost el vinovat atunci..., nu pe mana lui s-a accidentat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, ioio_viola said:

eu zic ca unul din motivele pentru care Peco merge mai slab e monitorizarea presiunii si penalizarile date pentru asta. era interesant daca Dorna ar fi pus toate datele la vedere pentru toti pilotii de la inceputul sezonului. 

 

Aleix Espargaro has become the first rider to be penalised for incorrect tyre pressure.

 

The Aprilia rider was hit with a three-second time penalty after the Thailand MotoGP for spending more than 50% of the race under the minimum tyre pressure.

His punishment means a fifth-place finish has turned into a eighth-place finish.

The severity of the punishment is because it is Espargaro's second offence under the new regulations.

A third offence would carry a six-second time penalty, and a fourth offence is a 12-second time penalty.

Maverick Vinales, Espargaro's teammate, became the first MotoGP rider to break the new rules in Barcelona. He was given an official warning.

Also in Thailand on Sunday, Pol Espargaro, Marc Marquez and Jorge Martin were hit with official warnings for their first breach of the tyre pressure rule. They each spent more than 50% of the race with less than the minimum pressure.

 

8 hours ago, frigider said:

E si Vin primul la ceva. :crack:


 

Presupun ca piloții vad acolo presiunea în bord? 
Adică ei știu ca merg pe nașpa?

 

Sa scadă merg în aer curat și sa crească stau în spatele cuiva?

Deci in calificari se stabileste grila de start, apoi dupa startul in cursa dupa primele 2(sa zicem...)tururi se stabileste ierarhia si apoi toti defileaza la distante corecte pentru a nu creste/diminua presiunea in anvelope, nu? Ca altfel sunt/vor fi penalizati.... unde naiba vom ajunge cu regulamentele?????

Aaaaa, am uitat, in calificari se monitorizeaza presiunea respectiva? Sau au uitat de ea pentru calificari?

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Imi aduc aminte (si sper sa nu gresesc) ca, la putin timp dupa ce echipa a anuntat decizia de a-l promova pe Bastianini, Martin ar fi spus intr-o declaratie, ca daca boss-ii s-ar fi uitat pe datele de telemetrie, ar fi facut o alta alegere. Era vadit nemultumit, insa pe de alta parte, Bastianini a facut o a doua jumatate a sezonului foarte buna, care il recomanda. Pana la urma, rezultatele sunt cele care conteaza. Pe de alta parte, nimeni nu putea sa prevada cat de bine se va adapta Martin la GP23 si nici esecul Bestiei cu acelasi model. 

:agree:

Acum 6 ore, apriliacluj a spus:

in prima etapa, in primul sprint,  Printisorul a intrat in Enea si i-a rupt umarul...., de acolo a inceput cosmarul...

nu prea a fost el vinovat atunci..., nu pe mana lui s-a accidentat

Teoretic da,practic nu.

Pt ca imi aduc aminte foarte clar faptul ca Bestia a pierdut ritmul fiind depasit de vreo 4 piloti pe 2 viraje si ajungand de la varf la locurile 8-9 unde a fost percutat ulterior de Luca Marini.

Cand ajungi in pluton,te expui.Te expui luptelor din pluton,greselilor unor piloti prea zelosi samd.A fost greseala lui ca a ajuns acolo.

 

Asta in timp ce Pecco vine de vreo 2 curse din spate fara sa pateasca absolut nimic.

Talk about luck...unii croseteaza tot plutonul si nu patesc nimic,altii rateaza 2 franari ajung pe 8 si ii pocneste unul de ii baga juma de sezon pe bara.

 

In alta ordine de idei,castiga Masia titlul la moto3 sau il intoarce Alonso cu cracii in sus?

Alonso asta promite maxim pana acum...va fi greu,dar nu imposibil.Masia are experienta insa Alonso are un focus si un talent fantastic cand e vorba de a inhata o victorie pe ultimele viraje intre alti 3-4 rideri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, ioio_viola a spus:

eu zic ca unul din motivele pentru care Peco merge mai slab e monitorizarea presiunii si penalizarile date pentru asta. era interesant daca Dorna ar fi pus toate datele la vedere pentru toti pilotii de la inceputul sezonului. 

 

Aleix Espargaro has become the first rider to be penalised for incorrect tyre pressure.

 

The Aprilia rider was hit with a three-second time penalty after the Thailand MotoGP for spending more than 50% of the race under the minimum tyre pressure.

His punishment means a fifth-place finish has turned into a eighth-place finish.

The severity of the punishment is because it is Espargaro's second offence under the new regulations.

A third offence would carry a six-second time penalty, and a fourth offence is a 12-second time penalty.

Maverick Vinales, Espargaro's teammate, became the first MotoGP rider to break the new rules in Barcelona. He was given an official warning.

Also in Thailand on Sunday, Pol Espargaro, Marc Marquez and Jorge Martin were hit with official warnings for their first breach of the tyre pressure rule. They each spent more than 50% of the race with less than the minimum pressure.

 

Si eu cred la fel. 

Este in acest moment pilotul de pe grila, sau era, cu cea mai agresiva si eficienta franare cf datelor date de Brembo. In general cei cu franarile excesive sunt afectati de schimbarile de presiune. Probabil, ca sa nu scada sub limita, au crescut presiunea in pneu, si el si-a pierdut feelingul.

Dar na, nu prea poti sa te intelegi cu haiteri de aici, care vad doar conspiratii si manevre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Lup69 a spus:

 

Deci in calificari se stabileste grila de start, apoi dupa startul in cursa dupa primele 2(sa zicem...)tururi se stabileste ierarhia si apoi toti defileaza la distante corecte pentru a nu creste/diminua presiunea in anvelope, nu? Ca altfel sunt/vor fi penalizati.... unde naiba vom ajunge cu regulamentele?????

Aaaaa, am uitat, in calificari se monitorizeaza presiunea respectiva? Sau au uitat de ea pentru calificari?

Nu man, dacă stai lipit de cineva creste presiunea și e nașpa ca poți sa pierzi fata mai ușor gen.

 

Te dai puțin în spate,iei niște aer apoi încerci iar sa depășești.

^^asta se făcea și înainte sa se monitorizeze.

 

Asta cu presiunea e ceva de siguranță, mișeii de la mișelin au pus  ca nu e sigur cu presiuni mai mici decât ce recomanda ei.

 

Bună întrebarea ref calificări. 

 

E vb de presiune pe 50% din cursa,nu sunt absurzi totuși,

Asta ma face sa cred ca în quali unde bagi 1 2 3 ture rapide nu se monitorizează.

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

anu' asta, conform punctelor adunate, ai dreptate

are doar 25 de ani, si mai are multe de spus in acest sport

Eu ziceam la mișto.

Englezii spuneau ca nu e rău digia pt Honda ca are exp cu aero,dispozitive,cauciucuri etc.

 

Anu viitor o sa fie bomba cu Acosta si mm pe moto decenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...