Sari la conținut

18 PETRONAS Grand Prix of Malaysia


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 291
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 13.11.2023 la 7:15, Speedy.K a spus:

Nu e evident?!

Am crezut ca poate e Luca Marini ca de el era vorba in text...??

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Cum ar fi familia..?

 

 

:lol: :lol: :lol:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

Cum ar fi familia..?

 

:crack:

Nu mai,ca cica "simte" motoreta mai bine si e tehnic si inteligent.

(e slab pe frane la fel ca Zarco nu o face plug ca Marquezu' si Bagnaia si prin urmare cica e mult mai simtitor cand batzaie motoreta sub el,a dat Zarco un fel de explicatie).

Meh...intradevar Marini e un pilot interesant si cred ca a facut o alegere buna de a merge la Honda,la Ducati nu avea loc in nici un scenariu.Si cine stie,poate o avea dreptate Zarco,DAR cred ca problema nu a fost niciodata feedback'ul la Honda.

Si Rins mi se pare un pilot inteligent si tehnic,MM nu mai zic,l-au avut pe Chel o gramada de timp (care desi pierdea fata ORICAREI motorete mid-race),trecuse pe la toti constructorii si sunt convins ca stia sa explice ce probleme are motoreta samd.

Problema la Honda mi se pare a fi faptul ca poate ei isi bazeaza prea mult dezvoltarea pe feedback pe impresiile (pilotilor) si nu pe viziunea unui sef de proiect si pe hard data.Bani ar fi la Honda si dispozitie de a progresa (nu ca la Yamaha),doar ca lucreaza haotic si parca fara sef.Nu au o directie.Parerea mea.

 

Si alt blow pt Honda - se pare ca RedBull ii paraseste si pleaca la Gresini cu Marcelino (iti dai seama bani pe Gresini acuma),insa Honda nu poate incheia contract pt cel putin 1 an cu alt producator de energy drink (a se citi Coca-Cola si Monster).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

Fenomenul Raúl Fernández, locul 20 în clasamentul piloților, a început să critice și Aprilia. După ce anul trecut făcea același lucru cu KTM. În continuare nu-mi dau seama ce caută băiatul ăsta în MotoGP.

poate idolul sau e Vin.

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

David Emmett spune că mutarea lui Marini la Repsol este făcută. Se pare că i-au oferit contract pe 2 ani. Interesant (și trist) că pentru Oliveira nu au fost dispuși să facă același lucru.

chiar ca dubios.

poate si de-asta nu se baga lumea.

desi dupa mine era mai ok sa poti sa "fugi" dupa 1 an daca e dezastru total..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Method a spus:

 

Motogp a pierdut audienta nu din cauza asta,ci din cauza retragerii lui Rossi.Acum incepe sa castige usor-usor,cu ajutorul suspansului dat de astia 2 care se bat la campionat 4real.

 

Atata timp cat exista competitie inversunata pana in ultima etapa,audientele vor fi bune

 

Da,da,King of Old Farts.Rupe Harley.Nu a mai avut succes cu o motoreta fix de 20 de ani de la lansarea lui V-Rod.Le prevad un takeover de toata frumusetea.Sunt curios insa cine ii va prelua.

Este o perceptie simplista, asta ca au scazut audientele din cauza retragerii lui Rossi. Sunt doi ani de la acel moment totusi. Ok.. au plecat multi fani giallo, dar nu a venit mai nimeni, care sa ii inlocuiasca. Dimpotriva, renunta sa se mai uite la competitie inclusiv oameni din nucleul de fani. Cauzele sunt mai profunde si mai grave decat retragerea lui Rossi. De ce? Pentru ca pe circuit nu se intampla nimic. Ti-a placut cursa de duminica? A fost una dintre cele mai boring curse din sezonul 2023. Nu cea mai, dar printre cele mai. Si din pacate, cu exceptia a 3-4 curse + inca 2-3 de sprint, cam toate au fost pe acelasi calapod. Nici cursele de sprint, de la care se astepta mama spectacolului, nu au reusit sa ridice suspansul pe circuit. Campionatul poate este interesant, pentru ca este inca indecis sau din cauza can can-urilor, etc, insa nu compenseaza lipsa de actiune de pe circuit. Poate tie ti se pare interesant datorita  suspansului, in lupta la varf, scandalurilor, golaniilor la masa verde, ordinelor de echipa, culiselor transferurilor, cadre de CF si altele, dar sa stii ca 90% din fani vor sa vada batalie pe pista, eventual  sa castige favoritii lor. Nu ii intereseaza ce are Ducati in burta, nu ii intereseaza ce salariu are X sau Y, ce cadru bengos de CF are Aprilia, ei dau banii sa vada o competitie sportiva corecta si de calitate. Vor spectacol! Ori in momentul de fata, dai o caruta de bani, dar nu primesti mare lucru. Inca odata: nu confunda calitatea intrecerii sportive de pe circuit cu cat de interesant este campionatul in ansamblu. Campionatul poate fi foarte interesant si plin de suspans, dar cursele sa sufere. Ceea ce se intampla in acest moment. 

 

Eu doar ti-am atras atentia ca Harley concureaza in MotoAmerica, unde are mai multa expunere decat ar avea in MotoGP, presupunand prin absurd ca ar putea intra in MotoGP cu un prototip. Nu ma intereseaza cand au scos ultimul model, nu ma intereseaza cu ce succes concureaza, nu ma intereseaza problemele lor financiare, daca ii cumpara cineva sau nu. Este un brand care nu imi trezeste nici un interes, deci este o discutie absolut gratuita.  

Acum 11 ore, ENEOS a spus:

Cum ar fi familia..?

 

Nush' ce sa zic... dupa cate stii, Rossi si Honda nu prea se agreeaza, ca sa putem spune ca a ajuns la HRC pe pile. Mai degraba cred ca Honda are nevoie urgenta de un pilot muncitor, cu ceva experienta pe alta motocicleta (Ducati), care sa faca munca de jos, iar daca Marini are cu adevarat calitatile enumerate de Emmet, ar fi exact ceea ce ii trebuie in acest moment. Probabil a fost si cea mai buna alegere din ceea ce au gasit pe piata in acest moment. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu de ce spuneți că au scăzut audiențele, ei spun exact invers https://www.motogp.com/en/news/2023/10/02/motogp-global-audiences-sustain-20-growth/479472

"The upward trend from the very first events of 2023 has only continued, with weekend television audiences maintaining a more than 20% increase on 2022."

"The Tissot Sprint had a notable impact when it landed, not only increasing Saturday figures but also proving a driving force behind augmented audiences on Sunday and overall. That trend has only continued: the impressive 51% increase in audiences on Saturday has been maintained throughout the first 12 Grands Prix."

"Of the 11 Grands Prix for which data is available, all but one saw a significant increase in attendance, with highlights of more than 80% and 60% for some events. Nearly half are up by more than 30%."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Le Mertois said:

Nu știu de ce spuneți că au scăzut audiențele, ei spun exact invers https://www.motogp.com/en/news/2023/10/02/motogp-global-audiences-sustain-20-growth/479472

"The upward trend from the very first events of 2023 has only continued, with weekend television audiences maintaining a more than 20% increase on 2022."

"The Tissot Sprint had a notable impact when it landed, not only increasing Saturday figures but also proving a driving force behind augmented audiences on Sunday and overall. That trend has only continued: the impressive 51% increase in audiences on Saturday has been maintained throughout the first 12 Grands Prix."

"Of the 11 Grands Prix for which data is available, all but one saw a significant increase in attendance, with highlights of more than 80% and 60% for some events. Nearly half are up by more than 30%."

Cifrele astea sunt comparative cu ce, cu perioada Covid? Ca da, ar fi de inteles.

Altfel comparativ cu perioada post-covid, nu cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scrie in articol, comparat cu 2022 o crestere de 20%

unde nu aveai sprint deci putin interes pt ziua de sambata, acum ca ai cursa si sambata interesul pt ziua respectiva a crescut masiv cum au zis si ei 50%+  crestere a audientei in primele 12 GPuri

normal ca lumea vine buluc daca ai si cursa sambata si nu doar calificari. logic..

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, wtf? a spus:

Cifrele astea sunt comparative cu ce, cu perioada Covid? Ca da, ar fi de inteles.

Altfel comparativ cu perioada post-covid, nu cred.

Aceste cifre vin de pe site-ul oficial al competitiei. La ce sa ne asteptam? Sa spuna ca ratingul competitiei este foarte scazut? Invart si ei cifrele, in asa fel incat sa iasa bine la capitolul imagine. Foarte posibil ca fata de '22 sa fi fost o crestere a audientei.. poate chiar de 20% cum se lauda ei... 20% dintr-un rating praf??  Procentul ala nu inseana nimic, daca ne raportam la caderea de audienta fata de perioada pre-Covid. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, Cavaleru a spus:

scrie in articol, comparat cu 2022 o crestere de 20%

unde nu aveai sprint deci putin interes pt ziua de sambata, acum ca ai cursa si sambata interesul pt ziua respectiva a crescut masiv cum au zis si ei 50%+  crestere a audientei in primele 12 GPuri

normal ca lumea vine buluc daca ai si cursa sambata si nu doar calificari. logic..

Exact.

Normal ca in comparatie cu 2022 au crescut,2022 fiind anul post-retragere megastar,MM celalalt star pe niciunde...se vedea la transmisiuni ca era cam dezolant in tribune.Acum cu aceasta batalie "fratricida" daca ma pot exprima asa,s-au mai intremat si audientele.Plus sprintul,ceea ce a fost o idee destul de buna retrospectiv.

Acum 34 minute, xt600 a spus:

In primul rand, aceste cifre vin de pe site-ul oficial al competitiei. La ce sa ne asteptam? Sa spuna ca ratingul competitiei este foarte scazut? Invart si ei cifrele, in asa fel incat sa iasa bine la capitolul imagine. Foarte posibil ca fata de '22 sa fi fost o crestere a audientei.. poate chiar de 20% cum se lauda ei... insa procentul ala nu inseana nimic, daca ne raportam la caderea de audienta fata de perioada pre-Covid. 

Nu o da iar in teorii ale conspiratiei.E o companie mare,sunt convins ca sunt reale datele.

Fac insa o comparatie cam inselatoare cu 2022,plus ca se umfla (aiurea) cu LeMans si cei 275 000 de francezi nebuni care vin de fapt ca la un festival sa petreaca - ok,e tot audienta motogp dar e ceva singular in evenimentele care se disputa in Europa - acolo gasesc ei conditiile (si libertatea) ca sa faca un iures.

Sachsenring 250k? "i didn't expect"...mai,e ieftin la Sachsen si circuitul e perfect pt audiente,pt ca se vede fantastic.Da,foarte frumos.

 

Am cautat asa la repezeala dinainte de pandemie (si retragerea lui Rossi),si am gasit ceva :

"the 2019 season had a cumulative audience of 2.7 billion viewers across all platforms, including television, online streaming, and social media. This represents a 7% increase over the previous year, indicating that the sport’s popularity is continuing to grow.

In 2019, the total attendance for all MotoGP races was over 2.8 million people, with an average attendance of around 180,000 per race weekend."

 

Deci e bine si fata de perioada pre-covid si retragere a lui Rossi,pt ca ei spun ca in prima jumatate au venit 1.6 mil,facand un calcul "oltenesc" am putea spune ca vor veni 3.2 pana la final....ceea ce nu e prea corect pt ca sunt unele locatii unde nu e asa popular motogp'ul - India vine prima data,si m-a mirat Indonesia cu o populatie de aproape 400 mil,a 4a din lume,au venit vreo 30 000 oameni duminica,plus ca la Philip Island tot asa cam slabut pt ca e la mama naibii.

Dar totusi overall cred ca va fi ok pt ca probabil vor ajunge la cifre aproape de 2019,ceea ce e super,repet,avand in vedere retragerea pilotului nr.1 ca si popularitate precum si faptul ca pilotul nr.2 e anonim anul asta.

Si alta statistica interesanta :

Forbes states that in 2020, MotoGP gained $283 Million from sponsorships alone. It’s now one of the most profitable forms of Motorsport globally.

Basca drepturi de televiziune (care in F1 de ex sunt de o valoare mult mai mare decat sponsorizarile).

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

cine te mai vrea dupa un an de dezastru @frigider poate doar fratioru sa-l ia indarat

adevarat. 

DAR Luca are deja are niste podiumuri etc. se stie ca poate sa mearga decent.

nu poti judeca un om dupa un sezon dezastru pe honda.

(chiar daca unii colegi spun ca MM  e prajit, nu-i asculta. :laugh:)

 

corect si cu fratele ;)  

Acum 2 ore, Le Mertois a spus:

Nu știu de ce spuneți că au scăzut audiențele, ei spun exact invers https://www.motogp.com/en/news/2023/10/02/motogp-global-audiences-sustain-20-growth/479472

"The upward trend from the very first events of 2023 has only continued, with weekend television audiences maintaining a more than 20% increase on 2022."

"The Tissot Sprint had a notable impact when it landed, not only increasing Saturday figures but also proving a driving force behind augmented audiences on Sunday and overall. That trend has only continued: the impressive 51% increase in audiences on Saturday has been maintained throughout the first 12 Grands Prix."

"Of the 11 Grands Prix for which data is available, all but one saw a significant increase in attendance, with highlights of more than 80% and 60% for some events. Nearly half are up by more than 30%."

n-ai cu cine man, ca nu e spectacol, ca nu se fac depasiri. LOL

ok mai sunt curse boring ca asta trecuta dar sunt si din alea super smechere.

 

sa spuna cineva cand a fost asa strans un campionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, frigider a spus:

n-ai cu cine man, ca nu e spectacol, ca nu se fac depasiri. LOL

ok mai sunt curse boring ca asta trecuta dar sunt si din alea super smechere.

 

sa spuna cineva cand a fost asa strans un campionat.

Mai,departe de mine gandul sa il apar pe xt,dar he's got a point.

Acum pilotii au o reteta clara : primele 2-3 tururi forteaza pt a dobandi o pozitie buna,apoi 70% din cursa management si de gume si de gaz,apoi ultimele 5 tururi cand peisajul s-a rarefiat si cei care nu au stiut sa faca tyre management s-au dus in spate, push cu ce a mai ramas din resurse.

Pe masura ce baietii astia devin tot mai profi (si devin intradevar),o sa isi dea seama ca nu are nici un sens sa te lupti 3 tururi la rand cu adversarul ca iti disturgi gumele si consumi aiurea la gaz pt nimic,pt ca totul se reduce de fapt la ultimele 5-6 tururi si la ce resurse le mai raman.Si asta va insemna plictiseala tot mai mare.

Exemplu perfect - batalia JM/Bagnaia in Malaiezia : am crezut ca o sa asistam la un decider : aveau ritm similar,JM a inventat niste trase acolo niste interioare smechere,Bagnaia a revenit pe frane unde e top dog.Zic "it's on se scandalizeaza astia acum la rupere".Da de unde : JM a pus stop dupa 2 tentative nereusite de depasire si a lasat special 1s intre ei,si totul a devenit o procesiune unde fiecare cauta sa isi faca targetul,F1 style.

Ca JM n-a mai reusit sa faca ceva a fost tot din cauza ca e mai slabut ca Pecco pe tyre management,dar nu are legatura,ideea e ca daca ar fi avut gume ok amandoi s-ar fi batut la rupere acolo.Asa...stop si "ne mai intalnim noi".

 

Ce vreau sa zic e ca vor fi din ce in ce mai multe curse in genul,si toate astea sunt din cauza gumelor,nu a pilotilor,nu a aero sau etc.Gumele ii limiteaza maxim,si de aceea nu pot forta decat 30% din cursa.

Se vede diferenta la cursa de sprint unde pot forta 70-80% din cursa,si acolo sunt cu totul alti contenderi si cu totul alte rezultate si spectacol.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Se vede diferenta la cursa de sprint unde pot forta 70-80% din cursa,si acolo sunt cu totul alti contenderi si cu totul alte rezultate si spectacol.

În cursa de sprint viteza medie a câștigătorului a fost de 166.4689km/h. 

În cursa mare, unde au "menajat" cauciucurile viteza medie a fost mai mică...

De "doar" 166.3503km/h. :double-grin:

Diferența este de 0.1186km/h sau 118.6m/h

La cele ~40 de minute ale cursei mari dacă țineau media din cursa de sprint câștigătorul ar fi fost cu doar 79m mai în față sau 1.7s... :what:

Pare că "gestionarea" sau "limitarea" este mai mult mentală. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uitati o chestie: s-ar putea ca printre cei care se uita acum, in ultimii doi-trei ani la competitie, si care sunt, cica din ce in ce mai multi, sa fie majoritari tinerii care asa au descoperit MotoGP-ul, plictisitor, cum e acum, care n-au vazut in viata lor curse misto cum erau acum 5-10-5 ani. Pe astia nu-i deranjeaza, ca ei habar n-au cum trebuie sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, ioio_viola a spus:

cum sunt mai nou in alte Mgp-ului spune-mi un sezon care il consideri foarte misto

Cand castiga Rossi in fata lu Lorenzo.. :D 

Cand i-a dat-o MEmelu lu Rossi pe Laguna Seca in acelasi stil cum i-a dat-o el lui. .Stoner? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

 

n-ai cu cine man, ca nu e spectacol, ca nu se fac depasiri. LOL

 

Pot spune ca am niste ... decenii de cand urmaresc campionatul asta. Am termen de comparatie si da, nu este spectacol, nu se fac depasiri, per total CURSELE sun boring! Am atras atentia mai sus sa nu se confunde desfasurarea campionatului, dinamica clasamentului, care poate fi interesanta, cu ceea ce se intampla pe circuit, cursa de cursa si care poate fi foarte anost. Se pare ca nu ai citit sau nu ai inteles. ceea ce am spus. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Se vede diferenta la cursa de sprint unde pot forta 70-80% din cursa,si acolo sunt cu totul alti contenderi si cu totul alte rezultate si spectacol.

Din pacate nici cursa de sprint nu pledeaza pentru spectacol. Primele doua sau trei curse de sprint, ale sezonului au fost animate, dar au avut parte si de evenimente mai putin dorite, deoarece pilotii nu aveau experienta si nu stiau cum sa le gestioneze. Cand s-au prins ca isi asuma riscuri prea mari si ca pot sa-si compromita tot weekendul, au lasat-o mai moale. Desfasurarea cursei este cam asemenatoare: start agresiv, inghesuiala in primul viraj, doua, trei tururi mai rapide, in care fiecare isi cauta un loc cat mai bun in pluton si apoi procesiune pana la final. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, ioio_viola a spus:

Pana acum ati zis in mare cateva curse. Eu vreau sa iau un sezon cap coada si sa ma uit la toate cursele sa vad acel spectacol de care ziceti ca nu mai e astazi.

 

E clasicul "totul era mai bun cand mi se scula dimineata, acum e flasca si totul in jur e de (cuvant urat)".

Erau plictisitoare cu spume sezoanele, depasirea pentru locul 1 se facea in turul 1 sau 2 si se termina 15-20 de secunde in fata.

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...