Cavaleru Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 6 minute, ENEOS a spus: Adică? creo a que se nos esta olvidando a todos quien es = cred ca am uitat cu totii cine este MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 2 ore, Method a spus: Acosta mi s-a parut exagerat - iarasi push and push prostesc. Prima oara trebuie sa miste acul "marfa" Yamaha. Cum breee!!!... nu ziceai tu sau alt coleg ca a declarat el ca inca nu a dat de fundu' pi...pardon de limitele motocicletei, ca el nu duce motocicleta peste limite, ca el nu overriding. Acum push, push, prostesc??? Ieri, cand amm vazut cum trage de fier, am avut asa un.. flash, ca nu termina pe roti. Pacat. "Marfa" sta cuminte in garaj, ca sa miste acul, trebuie ca chilotul Q sa traga cu manuta de mansonul ala din dreapta. Daca trage, asa cum a tras ieri in cursa, nu misca nimic, iar el, ca de obicei, nu simte nimic. Astept testele cu nerabdare, sa vad ce nemultumiri mai are primadona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 @xt600 daca te uiti la stilul lui BB de a pilota KTMul comparat cu stilul lui Acosta o sa vezi diferente colosale diferenta se vede si in clasament, unde rookieul dupa 6 curse are mai multe puncte decat BB care are niste ani buni in saua KTMului si te-ai astepta sa fie top .... Faptul ca Acosta exploateaza mai bine motoreta decat colegu BB, nu inseamna ca duce motoreta aia la potentialul maxim, mai ales cand abia are 6 curse si niste sesiuni de teste dupa centura. Daca nu crezi asta insemna ca esti naiv. in motogp poti sa cazi si fara sa duci motoreta la limita, gresesti o franare sau fortezi franarea prea tare, prea inclinat sau pierzi aderenta si esti pa. ce e de admirat, e ca Acosta s-a ridicat si a continuat cursa adaugand cateva puncte. iar daca nu ma insel asta a fost prima lui cazatura in cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 2 ore, Method a spus: Nu e ok ce a facut dar din ce am vazut eu nu era nici un motiv pt acel LL... Italieni - s-a enervat "ma che cazzo penalty..." Oricum da rau pt el. Probabil isi stie soarta deja si nu mai conteaza. In alte conditii ar fi executat penalitatea fara comentarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Pedro inca invata, nici nu trebuia spus asta. "Problema la MM cu quali este ca fiecare circuit e nou pt el pe ducati, nu are ani de zile de setari/date." Stiu ca se poate uita la Peco si JM dar ei au stilul lor, el pe al lui. clar tre sa plece de undeva dar "echipa se concentreaza pe ritm de cursa " si asta se vede bine in rezultate. te face sa te intrebi unde ar fi terminat MM daca nu pleca de pe 12-14 terminand pe 2 si pe 3. vom afla in curand, chiar daca unii nu prea vor sa auda raspunsul la intrebarea de mai sus. Acum 4 minute, xt600 a spus: Probabil isi stie soarta deja si nu mai conteaza. In alte conditii ar fi executat penalitatea fara comentarii. e pacat ca a luat 0 puncte. asa lua cateva. e (sau era?) pe 4 in camp, pacat de munca lui. Acum 4 minute, xt600 a spus: Probabil isi stie soarta deja si nu mai conteaza. In alte conditii ar fi executat penalitatea fara comentarii. e pacat ca a luat 0 puncte. asa lua cateva. e (sau era?) pe 4 in camp, pacat de munca lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 5 minute, Cavaleru a spus: @xt600 daca te uiti la stilul lui BB de a pilota KTMul comparat cu stilul lui Acosta o sa vezi diferente colosale in motogp poti sa cazi si fara sa duci motoreta la limita, gresesti o franare sau fortezi franarea prea tare, prea inclinat sau pierzi aderenta si esti pa Diferentele de stil de pilotaj intre cei doi sunt evidente chiar si pentru unul care nu s-a mai uitat nicodata la MotoGp. Adica a fortat peste limite. Cum spuneam, ieri s-a vazut ca a depasit limitele astfel ca nu a fost o surpriza prea mare ca a cazut. Insa, cum spui, chapeau bas!! a revenit in cursa si a luat si puncte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 On 5/26/2024 at 12:55 PM, danypop said: Primul e columbian, nu? E spaniol get-beget, nascut la Madrid. Numai ca piloteaza sub licenta columbiana, de aici confuzia. 1 hour ago, Cavaleru said: iar daca nu ma insel asta a fost prima lui cazatura in cursa. A doua, prima a fost in cursa trecuta la Le Mans. Dar copilul pare ca are potential fantastic si chiar el a spus ca e inca in cautari cu motocicleta si mai are de descoperit multe. Posibil ca dupa jumatatea sezonului sa il vedem chiar castigand. Vad ca lumea nu spune nimic de Jorge Martin. Marc Marquez nu a surprins, in sensul ca ne asteptam sa faca curse bune daca se focuseaza pe obtinerea de puncte si nu pe castigarea curselor - el oricum face parte din alta liga. Martin insa a fost o surpriza extrem de placuta, a tratat ambele curse cu o maturitate iesita din comun pentru el. A urmarit limitarea la maxim a pierderilor si a reusit cu brio. Daca va continua astfel cred ca putem vedea un campion mondial de la o echipa de client. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 1 oră în urmă, Kagemusha a spus: Martin insa a fost o surpriza extrem de placuta, a tratat ambele curse cu o maturitate iesita din comun pentru el. A urmarit limitarea la maxim a pierderilor si a reusit cu brio asta ziceau si englezii - vechiul JM ar fi fortat aiurea in sprint si ar fi pus-o jos. si in cursa mare probabil nu se simtea ok sa forteze, altfel se batea cu Pec(art)o(n). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 a incercat, asa a declarat, dar nu a putut..., Pecco avea ceva in plus, si a zis ca nu risca, mai ales ca cel de pe locul 3 era la 10 secunde 20 de puncte sanatoase plus cele din sprint unde Pecco a luat zero barat bine gandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 3 ore, xt600 a spus: Cum breee!!!... nu ziceai tu sau alt coleg ca a declarat el ca inca nu a dat de fundu' pi...pardon de limitele motocicletei, ca el nu duce motocicleta peste limite, ca el nu overriding. Acum push, push, prostesc??? Ieri, cand amm vazut cum trage de fier, am avut asa un.. flash, ca nu termina pe roti. Pacat. Da,eu ziceam. Nu fii si tu hater ca si colegul cu motoreta rosie la avatar,incercand sa dai peste nas fara ca macar sa citesti ce scriu : 1.am dat un quote al cui crezi - al lui Acosta.Verifica - am pus si link,nu m-am trezit eu vorbind.Si am zis fix acelasi lucru ca si el - afirmatia cum ca "nu am ajuns la limita motoretei" nu am spus-o eu,ci chiar Kermit.Daca el bate campiii.... 2.Daca gresesti o franare si cazi,nu inseamna ca ai dus motoreta peste limite,ti-a explicat colegul pe larg. A fortat aiurea,si in sprint si in cursa - AE i-a mirosit in sprint si i-a lasat sa se duca,Acosta si-a prajit gumele.In cursa la fel,Pecco i-a mirosit si i-a lasat in pace,Acosta a cazut iar JM si-a terminat gumele pe final.Am mai zis - greseli de rookie aici.Ceea ce pana la urma e si normal sa faca,noi ne-am obisnuit deja sa mearga ca un pilot cu ani si ani de experienta. Acum 3 ore, Cavaleru a spus: @xt600 daca te uiti la stilul lui BB de a pilota KTMul comparat cu stilul lui Acosta o sa vezi diferente colosale diferenta se vede si in clasament, unde rookieul dupa 6 curse are mai multe puncte decat BB care are niste ani buni in saua KTMului si te-ai astepta sa fie top .... Faptul ca Acosta exploateaza mai bine motoreta decat colegu BB, nu inseamna ca duce motoreta aia la potentialul maxim, mai ales cand abia are 6 curse si niste sesiuni de teste dupa centura. Daca nu crezi asta insemna ca esti naiv. in motogp poti sa cazi si fara sa duci motoreta la limita, gresesti o franare sau fortezi franarea prea tare, prea inclinat sau pierzi aderenta si esti pa. ce e de admirat, e ca Acosta s-a ridicat si a continuat cursa adaugand cateva puncte. iar daca nu ma insel asta a fost prima lui cazatura in cursa. Acum 3 ore, frigider a spus: "Problema la MM cu quali este ca fiecare circuit e nou pt el pe ducati, nu are ani de zile de setari/date." Stiu ca se poate uita la Peco si JM dar ei au stilul lor, el pe al lui. clar tre sa plece de undeva dar "echipa se concentreaza pe ritm de cursa " si asta se vede bine in rezultate. te face sa te intrebi unde ar fi terminat MM daca nu pleca de pe 12-14 terminand pe 2 si pe 3. vom afla in curand, chiar daca unii nu prea vor sa auda raspunsul la intrebarea de mai sus. A si zis in press conference - efectiv nu are date.Adica are datele vechi ale tuturor de pe GP23,dar trebuie sa aiba datele lui ca sa zic asa,si atunci in acest prim an se va confrunta de multe ori cu aceasta problema. Zice ca fura masiv de la Pecco si de la JM date.Pecco cam stramba din nas cand l-a auzit,dar asta e data sharing la Ducati - toti au datele tuturor. Au cazut toti 3 de acord ca fiecare e mai bun intr-o anumita zona : JM pe iesire,Pecco pe frane iar MM pe intrare. Si fiecare incearca sa studieze datele celorlalti ca sa vada cum sa improve in zonele unde are carente. 1 oră în urmă, Kagemusha a spus: Martin insa a fost o surpriza extrem de placuta, a tratat ambele curse cu o maturitate iesita din comun pentru el. A urmarit limitarea la maxim a pierderilor si a reusit cu brio. Daca va continua astfel cred ca putem vedea un campion mondial de la o echipa de client. A reusit sa stea linistit ieri cand toti se excitasera,a transformat o sesiune de califcari dezastruoasa intr-un loc 2 in cursa...pe un circuit low-grip unde el de obicei sufera.Foarte bine punctat. Acum 5 minute, apriliacluj a spus: 20 de puncte sanatoase plus cele din sprint unde Pecco a luat zero barat bine gandit Asa se castiga campionatele - nu se castiga intr-o cursa,nu se pierd intr-o cursa,dar trebuie ca la fiecare cursa "sa faci o figura frumoasa". Daca faci cum a facut el anul trecut...2 victorii 3 cazaturi si un loc 5...iesi cu succes pe 2. Are o sansa mare sa castige,pt ca iata,Pecco greseste binisor. Sa vedem.Va fi greu. Problema e ca acum vine si Marquez,iar "noul" Marquez nu mai e excitat si furibund,ci calculat maxim - obtine rezultat dupa rezultat.Nu conteaza ca nu castiga - daca va continua asa fara sa cada sau sa greseasca,e un adversar formidabil in lupta pt titlu. Acum 5 minute, apriliacluj a spus: 20 de puncte sanatoase plus cele din sprint unde Pecco a luat zero barat bine gandit Asa se castiga campionatele - nu se castiga intr-o cursa,nu se pierd intr-o cursa,dar trebuie ca la fiecare cursa "sa faci o figura frumoasa". Daca faci cum a facut el anul trecut...2 victorii 3 cazaturi si un loc 5...iesi cu succes pe 2. Are o sansa mare sa castige,pt ca iata,Pecco greseste binisor. Sa vedem.Va fi greu. Problema e ca acum vine si Marquez,iar "noul" Marquez nu mai e excitat si furibund,ci calculat maxim - obtine rezultat dupa rezultat.Nu conteaza ca nu castiga - daca va continua asa fara sa cada sau sa greseasca,e un adversar formidabil in lupta pt titlu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 totusi cred a Peco si-a intrat in ritm. a dominat week-endul, locul 2 in calificari, sprint cazatura pe problema mecanica in ultimul tur, iar in cursa a mers bine, nu s-a hazardat cand l-a vazut pe JM in fata, a recuperat frumos in ultimele tururi si a luat victoria. ma astept de acum in colo sa domine restul campionatului. vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 6 minute, Cavaleru a spus: totusi cred a Peco si-a intrat in ritm. a dominat week-endul, locul 2 in calificari, sprint cazatura pe problema mecanica in ultimul tur, iar in cursa a mers bine, nu s-a hazardat cand l-a vazut pe JM in fata, a recuperat frumos in ultimele tururi si a luat victoria. ma astept de acum in colo sa domine restul campionatului. vedem Problema mecanica?n-am stiut N-as zice ca va domina restul campionatului,ba dimpotriva.Aproape in fiecare weekend a avut scapari. Meanwhile : Beirer clarifica problema zvonurilor ca KTM le-ar fi facut oferte lui JM sau MM : “I tried to put myself out of this discussion. I didn’t want to look like this important guy who could have a guy like Martin or Marquez. I think we cannot. “It was my moment to protect our riders. It is our biggest motivation to get our four riders to their performance level. “We want to get Brad to where he wants to be. Also, for Jack and Augusto. Our motivation at this stage of the year is to get our four boys to the maximum level.And not to talk to other riders, to put pressure on the riders we have.” Beirer insists the entire MotoGP world is watching and waiting for Ducati’s decision over the 2025 MotoGP rider line-up. “Even people in Ducati, and Ducati riders, are waiting for decisions.The whole paddock is watching. After, for sure, there will be some movement. “Managers will start to run, especially for those who don’t get the red spot. It’s an interesting and exciting moment.I hope the paddock gets balanced out, and each factory has their superstar. We already have superstars.” Why Enea Bastianini ignored Catalunya long laps: “The dashboard [message] was very clear! But I didn't agree with the dashboard!” Bastianini smiled. The Ducati team also publicly backed Bastianini’s actions and the #23 claims video evidence during post-race meetings with Race Direction supported his case.Bastianini explained that he was forced wide at Turn 1 during a close battle with Alex Marquez. He then (ironically) rode through the long lap penalty lane before rejoining the track.The official reason for Bastianini’s first penalty was that 'riders cutting the track in the race must be at least 1 second slower in that sector than their average normal time'.Putting aside the move by Marquez, which Bastianini’s felt was arguably worth a penalty for the Gresini rider, and insisting that he had no choice but to run off, the Italian insisted he did lose more than one second. “I overtook Alex in the straight and when we arrived on the brakes, I braked very, very late but he braked later than me and pushed me out on the kerb,” “The only solution was to cut the chicane. And also I lost time because I followed the line of the long lap.I waited for a ‘drop position’ [penalty] for Alex but after arrived the long lap penalty… for me! I did not agree and decided to continue without doing the long lap. “I know it's not the correct choice, but we have to do something because nothing changes. Every race there is something to explain with the [Stewards] and it's not correct for me.” “Davide [Tardozzi] and all the team agreed with my decision, they understand what's happened,” he said. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 46 minute, Cavaleru a spus: ma astept de acum in colo sa domine restul campionatului. vedem cu JM asa in forma nu cred ca va domina clar unul din ei. cu avans asa mare nu prea o sa vedem dueluri decat daca amandoi se simt in forma. altfel JM va lasa de la el. sper sa se echilibreze cumva situatia si sa trebuiasca sa se bata. cu avans asa mare nu prea o sa vedem dueluri decat daca amandoi se simt in forma. altfel JM va lasa de la el. sper sa se echilibreze cumva situatia si sa trebuiasca sa se bata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 22 ore, xt600 a spus: Din pacate, cam asa este... Btw... ca veni vorba de Honda &Yamaha... Q a terminat pe 9. Nu cred ca a facut vreo depasire in cursa, progresia a facut-o doar cu ajutorul cazaturilor celor din fata. @Method imi va explica din nou cat de jos ar fi Yamaha fara frantuz, cum duce el motocicleta peste conditia ei. Am inteles ca dupa cursa de la Mugello, Yamaha va avea o noua sesiune de teste si se pare ca vor veni cu multa marfa. Sunt foarte curios daca Fabiolei ii va placea ceva. sti vorba aia, daca taceai filozof ramaneai Acum 22 ore, xt600 a spus: Din pacate, cam asa este... Btw... ca veni vorba de Honda &Yamaha... Q a terminat pe 9. Nu cred ca a facut vreo depasire in cursa, progresia a facut-o doar cu ajutorul cazaturilor celor din fata. @Method imi va explica din nou cat de jos ar fi Yamaha fara frantuz, cum duce el motocicleta peste conditia ei. Am inteles ca dupa cursa de la Mugello, Yamaha va avea o noua sesiune de teste si se pare ca vor veni cu multa marfa. Sunt foarte curios daca Fabiolei ii va placea ceva. sti vorba aia, daca taceai filozof ramaneai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 44 minute, damager a spus: sti vorba aia, daca taceai filozof ramaneai sti vorba aia, daca taceai filozof ramaneai Nu are nici macar umbra de sansa as Ramana filosof Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 57 minute, damager a spus: sti vorba aia, daca taceai filozof ramaneai nu stiu daca e cea mai buna poza, pare sa fie depasit de 2 insi in acelasi timp. sau ce, urmeaza curba la dreapta si ii face pe amandoi? (cu depasire pe exterior) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 1 oră, frigider a spus: nu stiu daca e cea mai buna poza, pare sa fie depasit de 2 insi in acelasi timp. sau ce, urmeaza curba la dreapta si ii face pe amandoi? (cu depasire pe exterior) Cei doi din poza, plus nr 12 si 42, erau pe grila in fata lui si au incheiat cursa in urma lui. Fara sa cada. E usor de verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 2 ore, damager a spus: sti vorba aia, daca taceai filozof ramaneai sti vorba aia, daca taceai filozof ramaneai Atata pierdere de timp, ca sa imi demonstrezi ce? Ca a facut o depasire? Asta in conditiile in care am spus "nu cred ca a facut...". De parca am stat sa numar depasirile lui la coada clasamentului. Ideea era ca locul final nu si l-a datorat vreunei recuperari demne de remarcat, ci pentru ca au cazut altii in fata lui. Dar nah.. mereu sunt unii mai filosofi decat altii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Da...Q e de calcat oricum. Nu ca altii...care dezvoltau motoreta de zbarnaia. Ma intreb cat timp o sa mai auzim acest refren? - iata,vad ca refrenul asta nu iti iese pt ca lumea cam pare sa isi aduca aminte (inca) ca baiatul ala chiar era (si inca este) mare meserie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 Acum 7 minute, Method a spus: Da...Q e de calcat oricum. O fi........ dar e egalul lui MM, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 27 Share Postat Mai 27 yamaha si honda sunt la vreun concurs de frumusete al mobrelor?! Ca in afara de cei de pe aici , nimeni nu mai vorbeste de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 28 Share Postat Mai 28 La anul o sa se spuna ca fara Marquez Ducati ar fi pe nicăieri. Si din '27 incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 28 Share Postat Mai 28 Dada, ca și cum s-a spus în presezon ca MM le dă 1s/tur la micuți Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 28 Share Postat Mai 28 Acum 18 ore, Method a spus: "noul" Marquez nu mai e excitat si furibund,ci calculat maxim Până se termină bromovalul! A băgat cineva de seamă că nu e cursă în care dacă nu se joacă în pietriș trebuie măcar să se ciocnească de careva? Mă mir că nu a zis nimeni că dacă nu și-ar fi rupt aripioara bătea cursa cu ceasu' de la gară! Sfântul "dacă". Ori aripioarele alea la Ducati sunt doar pt design? A băgat cineva de seamă că nu e cursă în care dacă nu se joacă în pietriș trebuie măcar să se ciocnească de careva? Mă mir că nu a zis nimeni că dacă nu și-ar fi rupt aripioara bătea cursa cu ceasu' de la gară! Sfântul "dacă". Ori aripioarele alea la Ducati sunt doar pt design? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Mai 28 Autor Share Postat Mai 28 Acum 15 ore, frigider a spus: nu stiu daca e cea mai buna poza, pare sa fie depasit de 2 insi in acelasi timp. sau ce, urmeaza curba la dreapta si ii face pe amandoi? (cu depasire pe exterior) https://motociclismo.pt/en/video-fabio-quartararos-double-overtake-on-miguel-oliveira-and-bezzecchi-on-the-last-lap-in-barcelona/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.