zîmbesc Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Nasol, îmi pare rău pentru pățania ta. Readuc la lumina un topic de acum 100 de ani, dar chestia asta mi s-a intamplat mie vineri, eram cu masina. Norocul tău că nu mai e Niko moderator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 28, 2014 Admin Share Postat Aprilie 28, 2014 (editat) (... ...)Am lovit o masina parcata pe marginea drumului... eu eram tot cu masina, nu aveam viteza mare ca tocmai trecusem peste calea ferata, era in localitate. (... ...)Am lovit-o cu 15cm din masina mea, i-am rupt ambele roti spate (fiat punto 2000) ... l-am tarait cam 5-6m dupa care ambele masini s-au rasucit spre dreapta si am lovit o cladire unde masina mea a turtit 3 tomberoane de gunoi si a spart geamul de la demisol. (... ...) Am pe lista asa: brate suspensie, 2 sau 3 - nu sunt sigur, aripa dreapta, far dreapta, usa fata dreapta, capota, parbriz (spart cu capul de amicul meu (... ...), rezervor lichid parbriz, masca fata + transportul masinii acasa pe platforma de la 60 km(... ...), roata dreapta fata e impinsa rau in spate si atinge de capatul aripii. Incepusei optimist cu deschiderea nu aveam viteza mare.. Editat Aprilie 28, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Presupunand ca si ala cu Punto are vina lui, de culpa comuna ce spui ? Cat despre viteza ta "mica",am retineri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 28, 2014 Admin Share Postat Aprilie 28, 2014 (editat) BB, tu conduceai trenul? Auzi tu, viteza mica, 15cm, 5-6 metri tarait, ziduri ..ai uitat de tomberoane..trei la numar si un geam spart la demisol Editat Aprilie 28, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 m-am izbit de singura masina parcata de pe strada aia... pe vremuri era o anecdota cu singurele 2 masini din Caracal care s-au tamponat intr-o intersectie nasol e ca tre' sa vinzi mobra ca sa repari conserva. oricum, daca zici ca te-ai inmultit numarul plimbarilor ar fi scazut dramatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 (editat) Viteza nu aveam mai mult de 50-60 la ora, dupa cum spuneam eram in spatele altor masini care au incetinit la trecerea de cale ferata care era 54m mai sus, masina parcata era la 4-5m mai jos pe strada decat primul semn care indica apropierea de o cale ferata - cel cu 1 liniuta in diagonala. Cam ce viteza puteam sa prind in 50m? Si noi ne-am crucit de cat de tare s-a distrus acel fiat, insa.. Mazda6 are 1,8 tone si eram in masina 2 adulti si 2 copii peste 7 ani. Copiii din spate erau asigurati cu centuri, n-au patit absolut nimic. Tatalor lor, amicul meu a fost mai ghinionist... ca nu avea centura. In plus, ambele masini s-au rasucit - probabil fiat-ul s-a agatat cu roata dreapta fata de bordura si s-a rotit... si ambele au lovit zidul care era dupa 1,5m de trotuar. El direct in zid, eu in tomberoanele de tabla.. pe care le-am turtit... de la 50km/h la 0.. in niste tomberoane rezemate de zid, cam care ar fi fost rezultatul ..? : pe vremuri era o anecdota cu singurele 2 masini din Caracal care s-au tamponat intr-o intersectie Cam asa am patit si eu.. Da, mobra oricum zace mai demult, nici anul trecut nu prea am mers cu ea... o tin cam de pomana. Editat Aprilie 28, 2014 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 (editat) Presupunand ca si ala cu Punto are vina lui E de vină că s-a născut. Editat Aprilie 28, 2014 de bibi.audiofil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Oameni buni, a fost vina mea, asta e clar. Putea sa fie orice acolo in locul acelei masini, trebuia sa o vad si sa o ocolesc. Chiar daca prin absurd ar fi fost vina aluia, tot nu avea cu ce sa ma despagubeasca, cacatul de Fiat nu era asigurat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 E uimitor ce paguba a suferit Fiatul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Ahahahahaha, oi fi oare singurul care s-a spart de ras la primul post? Cat de praf poti fi frate???? My f*cking god! Ontopic: intrebarea e buna, daca unul opreste intr-o curba fara vizibilitate, cine e de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Cine îl lovește. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Cine îl lovește. Daca ai gasi si un articol din codul rutier ca sa sustina asta te-as crede, pana atunci parcarea in curba fara vizibilitate e interzisa si orice accident cauzat de asta e din vina celui care a parcat. Chiar si in Romania., unde taranul cu masina parcheaza unde are chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Vazusem un clip pe trafictube cu un tip care isi pierdea permisul pentru asa ceva... A facut contestiatie si l-a luat inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 (editat) Daca ai gasi si un articol din codul rutier ca sa sustina asta te-as crede, pana atunci parcarea in curba fara vizibilitate e interzisa si orice accident cauzat de asta e din vina celui care a parcat. Chiar si in Romania., unde taranul cu masina parcheaza unde are chef. Dacă ai citit cu atenție ai vedea că s-a precizat cuvântul "oprește". "Parcat" e de la tine. Chiar și așa, cu "parcat", eu zic că în cel mai fericit caz scoți o culpă comună, dar am mari dubii (am avut accident cu un pieton care mi-a zbughit-o în față, mascat de o dubă mare parcată ilegal înaintea unei treceri de pietoni - ghici cât a contat faptul că duba aia mare era parcată ilegal și n-am văzut pietonul). Editat Aprilie 28, 2014 de bibi.audiofil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Pai intr-o curba fara vizibilitate trebuie sa incetinesti ca sa nu te ia prin surprindere neprevazutul. Eu am o alta intrebare si m-am lovit de multe ori de asa ceva: daca o masina este oprita/stationata in mod ilegal pe un drum cu doua sensuri despartite de o linie continua, ce faci? Depasesti? Daca depasesti, e legal sa iti suspende permisul, daca opresti in spatele ei asteptand sa se miste, e legal sa iti dea amenda pentru oprire interzisa. Asadar, ce faci? Vazusem un clip pe trafictube cu un tip care isi pierdea permisul pentru asa ceva... Ce zici tu era la un moment dat intrebare pentru examen, stiu ca mi-a picat la unul din examenele de sala. Te asiguri si depasesti. Daca te loveste careva in timp ce depasesti e vina ta ca nu te-ai asigurat. Acu de unde stii tu ca ala e oprit sau stationeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Ahahahahaha, oi fi oare singurul care s-a spart de ras la primul post? Cat de praf poti fi frate???? My f*cking god! Ontopic: intrebarea e buna, daca unul opreste intr-o curba fara vizibilitate, cine e de vina? Asa se intampla cand iti iei privirea de la drum chiar si pentru o secunda, si mai ales cand mergi in coloana pe drum drept, incet.. si te crezi pe sine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Mi s-a intamplat si mie sa intorc privirea ca sa salut un alt motociclist si sa se opreasca brusc coloana, totusi nu a fost o tragedie. Asa cum a spus si OP, pana la masina erau cateva zeci de m. De la 30 franezi in 5m maxim Si totusi masina aia nu mergea nicaieri, daca era stationata fara sofer, sigur era acolo de ceva timp, deci ar fi trebuit sa o vada dinainte de trecere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 28, 2014 Admin Share Postat Aprilie 28, 2014 Ontopic: intrebarea e buna, daca unul opreste intr-o curba fara vizibilitate, cine e de vina? Daca ai gasi si un articol din codul rutier ca sa sustina asta te-as crede, pana atunci parcarea in curba fara vizibilitate e interzisa si orice accident cauzat de asta e din vina celui care a parcat. (... ...) Intodeauna principala vina este a celui care tamponeaza, nu are importanta daca ala era parcat acolo regulamentar sau nu. Cel care este in miscare nu are de unde sa stie de ce este celalalt oprit acolo (poate are o defectiune, poate este blocat de catre altcineva, etc) si trebuie sa se asigure cu tot ce presupune (incetineste pina la evitarea oricarui pericol, se asigura si depaseste). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 [..]Eu am o alta intrebare si m-am lovit de multe ori de asa ceva: daca o masina este oprita/stationata in mod ilegal pe un drum cu doua sensuri despartite de o linie continua, ce faci? Depasesti? Daca depasesti, e legal sa iti suspende permisul, daca opresti in spatele ei asteptand sa se miste, e legal sa iti dea amenda pentru oprire interzisa. Asadar, ce faci?[..] Unu şofer îi este permis să oprească în dreptul unei zone cu linie continuă dacă prin acestă manevră nu obligă ceilaţi participanţi la trafic să depăşească acea linie; caz în care comite o contravenţie. Tu vei avea voie, legal, să depăşeşti. Va trebui evident să procedezi la fel ca şi în cazul oricarei alte depăşiri, având aceleaşi obligaţii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 coloana nu opreste niciodata brusc, asa cum nu pleaca toti in acelasi timp de la semafor spre exemplu. daca stii unde sa te uiti, mai ales de pe motocicleta (caz in care poti ocupa si o pozitionare mai favorabila be banda), ai sa vezi cat de lent se opreste coloana de fapt. pe de alta parte, chiar daca stii unde sa te uiti si esti neatent, sau nu te uiti dint-un motiv sau altul - asa cum am patit toti la un moment dat, rezultatul poate fi ca in cazul de fata. chiar daca accidentul s-a petrecut cu masina, este ceva de invatat si de aici pentru motociclisti. nu se va da culpa comuna, ala va fi amendat pentru oprire/parcare ilegala, vinovat de producerea accidentului este cel care nu a oprit/asigurat/ocolit. pacat ca trebuie sa renunti la motocicleta din considerente practice, bine ca s-a lasat doar cu daune, mai multa atentie si sa speram la o revenire grabnica la doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Intodeauna principala vina este a celui care tamponeaza, nu are importanta daca ala era parcat acolo regulamentar sau nu. Cel care este in miscare nu are de unde sa stie de ce este celalalt oprit acolo (poate are o defectiune, poate este blocat de catre altcineva, etc) si trebuie sa se asigure cu tot ce presupune (incetineste pina la evitarea oricarui pericol, se asigura si depaseste). Pe astia cu incetinirea pana la evitarea oricarui pericol v-as impusca pe stadion pentru ca stupiditatea e molipsitoare. Nu mai exista notiunea asta in codul rutier, e interzisa oprirea in curba fara vizibilitate si nu ai nici o obligatie sa incetinesti, daca ai un articol din codul rutier cu care sa demonstrezi asta te rog sa o faci, altfel bati campii pentru ca fix asta am spus si mai sus: daca argumentati cu obligatii spuneti articolul din lege, altfel nu exista obligatia. Tot ce nu e interzis in cod e permis. Iar cauza unui accident nu e tot aia cu ce trece un militian cu clase cat trenul in procesul verbal. Ala poate sa treaca ce vrea, de-aia exista contestatie unde ajungi la un judecator cu facultate si mult mai mult creier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulia_boris Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Si io m-am intrebat deseori care-i viteza potrivita evitarii unui pericol da' n-am aflat inca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Pe astia cu incetinirea pana la evitarea oricarui pericol v-as impusca pe stadion pentru ca stupiditatea e molipsitoare. Nu mai exista notiunea asta in codul rutier, e interzisa oprirea in curba fara vizibilitate si nu ai nici o obligatie sa incetinesti, daca ai un articol din codul rutier cu care sa demonstrezi asta te rog sa o faci, altfel bati campii pentru ca fix asta am spus si mai sus: daca argumentati cu obligatii spuneti articolul din lege, altfel nu exista obligatia. Tot ce nu e interzis in cod e permis. Iar cauza unui accident nu e tot aia cu ce trece un militian cu clase cat trenul in procesul verbal. Ala poate sa treaca ce vrea, de-aia exista contestatie unde ajungi la un judecator cu facultate si mult mai mult creier. Dupa ce ca habar n-ai ce spune codul rutier, tot tu esti ala tare in degete care face pe desteptul. Macar informeaza-te inainte, ca sa nu te faci de ras. Art. 123 (din Hotararea Guvernului nr 1391/2006)– Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteză care să nu depăşească 30 km/h, în localităţi, sau 50 km/h în afara localităţilor, în următoarele situaţii: a. la trecerea prin intersecţiile cu circulaţie nedirijată; b. în curbe deosebit de periculoase semnalizate ca atare sau în care vizibilitatea este mai mică de 50 m; [...] ___________________ Pentru unii, formularea din codul rutier e mult prea complicata. Trebuia sa scrie asa: Incetineste in pana mea in curbe unde nu vezi nimic, ca poate e un dobitoc oprit acolo si nu il vezi si mori ca prostu' cu dreptatea in mana. Editat Aprilie 29, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Acum m-am prins eu de ce JLo nu mai castiga nimic in ultima vreme: reduce viteza in curbe pana la evitarea... Serios acum, stipulata de lege sau nu, nu-i o idee rea sa nu mergi cu o viteza mai mare decat iti permite sa opresti (in cel mai rau caz sa poti efectua o eschiva eficienta) in limita vizibilitatii. Asta inseamna curbe fara vizibilitate, rampe, noapte, ceatza s.a.m.d. Da, mai ales pe curbe e frustrant sa te dai ca o baba pentru ca nu vezi ce e "dincolo" dar parca e si mai frustrant sa te infigi in retardul oprit jumate pe sosea sau sa te tavalesti "pentru ca balega in mijlocul drumului". Editat Aprilie 29, 2014 de io, bogo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 29, 2014 Admin Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) (... ...)Nu mai exista notiunea asta in codul rutier, e interzisa oprirea in curba fara vizibilitate si nu ai nicio obligatie sa incetinesti, daca ai un articol din codul rutier cu care sa demonstrezi asta te rog sa o faci, altfel bati campii pentru ca fix asta am spus si mai sus: daca argumentati cu obligatii spuneti articolul din lege, altfel nu exista obligatia. Tot ce nu e interzis in cod e permis. (... ...) Am subliniat ideea principala, poate realizezi pina nu-i tarziu ca obtuzitatea asta te poate baga in pamant, mai ales cind esti pe doua roti. Dovedesti multa ignoranta, iar asta te poate costa scump! Fiind mai puiandru poate pentru tine conduita preventiva, prudenta, atentie si limita evitarii oricarui pericol sunt notiuni perimate si vorbe in vant, pentru mine insa sunt cit se poate de actuale, mai ales in nebunia asta de trafic. Si io m-am intrebat deseori care-i viteza potrivita evitarii unui pericol da' n-am aflat inca.. Asta pentru ca nu ai avut nicio trozneala serioasa pina acum, ca pe urma sa spui ce bine era daca..! (... ...)Adica: orice limita de 130kmh ai avea tu, sau orice permisiune de depasire, tot trebuie sa reduci pana la patrușcâtaitunevoiesănuintriînparapetcaprostul km/h (... ...)Pentru unii, formularea din codul rutier e mult prea complicata. Trebuia sa scrie asa: Incetineste in pana mea in curbe unde nu vezi nimic, ca poate e un dobitoc oprit acolo si nu il vezi si mori ca prostu' cu dreptatea in mana. Este o vorba din batrani..gura bate c.uru, probabil ca n-o stie.. Eu sper doar sa invete si din ceea ce-i spuneti si voi, ar fi pacat sa ajungem sa dam cu RIP-uri datorita ingamfarii, infatuarii si arogantei.. Editat Aprilie 30, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.