Vlad S Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Eu am pe DT Continental Twinduro tck-80 si is destul de multumit pt conditii care contin cat de cat putine apa....totusi crampoanele se umple cu noroi destul de repede dar si se curata dupa 10 metri de teren uscat...nici pe iarba nu prea ofera aderenta buna....... Cat despre rezistenta tin destul de bine cateva mii de km......eu mam dat 3000km cu ele(60%asfalt-40%off) si nu s-au tocit.... Cred ca is niste cauciucuri bune pt cei cu enduro-touringuri care vor sa incerce si forestiere cu noroi mai putin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Ce sens are sa bagi "cuie" in gume, si sa mai si existe riscul sa se desprinda vreunul si cine stie in ce (sau cine?!) sa se infiga ?! www.mitas.cz , gasiti optiune de schimbare al limbii in engleza... veti gasi la Mitas gume de iarna cu 1 sau 2 tzinte / fiecare crampon, multe modele. Oricum, nu cred ca e de joaca cu asa ceva... Cat despre Mitas, am auzit multe voci care le lauda, si la fel de multe voci nemultumite. Eu am Mitas E-08 fata/spate, si sunt multumit de ele pt TOURING (cu o exceptie). Cu 3 mil. le-am schimbat in primavra lui 2007, am mers cam 10.000 km (99% pe asfalt), si inca arata bine. Tin destul de bine si pe asfalt ud. Offroad nu prea se pune problema pe nisip si prin noroi (strat subtire de noroi) zici ca te dai cu sania, cauti petece de iarba ca sa o mai scoti de acolo, si asa cu greu. Insa, desi gumele m-ar mai tine lejer 5000 km in ritmul asta (pt mers pe asfalt, evident), si sunt ieftine... am observat ceva la ele... pe cauciucul din fatza au aparut crapaturi... Acum nu stiu din ce motiv.. stiu doar ca atunci cand le-am luat, unul avea data fabricatiei cu vreo 2-3 luni inainte de data cumpararii, iar celalalt avea deja cam un an si un pic vechime. Poate asta sa fie motivul ? Spatele arata f bine, n-am gasit crapaturi pe el. Cat despre Mitas C-09, un prieten cu Africa Twin mi-a zis ca s-au rupt crampoanele in draci (dar le-a schimbat ca erau in garantie). Deh... aia e si ditamai animalu' si trage tare. --- Mesaj completat în 06 Feb 2008 17:53 -------------Exemplu de gume de iarna Mitas: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Ce sens are sa bagi "cuie" in gume, si sa mai si existe riscul sa se desprinda vreunul si cine stie in ce (sau cine?!) sa se infiga ?! www.mitas.cz , gasiti optiune de schimbare al limbii in engleza... veti gasi la Mitas gume de iarna cu 1 sau 2 tzinte / fiecare crampon, multe modele. Oricum, nu cred ca e de joaca cu asa ceva... <small>--- Mesaj completat în 06 Feb 2008 17:53 -------------</small><br/>Exemplu de gume de iarna Mitas: Stii cat costa un cauciuc spate cu tinte? 930lei +TVA Si pe fata cam la fel Merita. NU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Aveti idee cam cati km tin cauciucurile Pirelli MT-21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Destul de faine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Aveti idee cam cati km tin cauciucurile Pirelli MT-21 cu astea veneau LC4-urile in echiparea standard. Nu stiu daca mai vin tot cu ele. Nu stiu cat tin dar stiu ca in noroi sunt dezastru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 cu astea veneau LC4-urile in echiparea standard. Nu stiu daca mai vin tot cu ele. Nu stiu cat tin dar stiu ca in noroi sunt dezastru Treaba e ca le-am primit moca si vreau sa le folosesc la un drum mai lung. In principiu vor fi folosite pe drum de tara. Chiar nu am cum sa aflu cat noroi va fi, dar cred ca nu prea mult. Vreau sa stiu cam ce distanta ma pot baza pe ele. Oricum, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocaine Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Am Dunlop Trailmax acum pe Afrikana, si e cam riscant sa ies pe asfalt umed. Fuge de spate imediat. Pe iarba sau pe noroi e dezastru. Un amic cu care ies la plimbare mereu, are Metzeler Tourance, si se comporta super, merg si pe umed destul de bine, si in noroi mai tare, am vazut ca trag destul de bine. As testa sa vad cum e Anakee, dar poate a avut cineva si stie daca e mai bun decat Metzeler, sa nu dau banii degeaba. Si o intrebare pentru Afrikanii din Cta, cum va descurcatzi pe nisip cu ele, ce gume folositzi? Anakee'ul e un fel de tourance...is cam la fel!!Am avut Continental tkc 80 , f bune,insa fiind destul de moi se termina repede.Acu am metzeler tourance si in afara de noroi am reusit sa merg peste tot! Oleaca mai greu pe nisip,data fiind si greutatea "ursului" dar ma descurc! Mitas E08 e o alegere buna,de asemeni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Am citit cu interes tot, imi permit sa scriu si eu aici pentru ca ies fara probleme cu vaca mea africana des la softenduro. Anul trecut cind am luat-o avea ceva Metzeler cam slick pe centru, dar cu crampoane bune inca in exterior. Era una dintre acele gume care nu este rotunda in sectiune, ci aproape patrata. Dupa lungi dispute la vremea respectiva am ales Mitas E08 care are profil cvasiidentic cu Metzeler Tourance . La vremea respectiva mi-a fost recomandata ca guma universala, asfalt+semienduro. Am terminat-o deja, am 9 mii km cu ea si pot sa va spun ca pe asfalt se comporta mediocru (derapeaza la orice urma de umezeala), iar pe teren face fata la limita pe forestiere. Sa nu vorbim acum de iarba sau noroi, unde nu ai ce cauta. Mitas-urile au in opinia mea o problema, cauciucul este foarte dur si ai aderenta adevarata doar pe asfalt foarte cald vara. Mare atentie la asfaltul umed. Ideea e ca mai bine facea fata prima anvelopa , cea uzata dar cu "umeri" inalti. Africana este si un motor particular(greu) si cind dadea sa derapeze in curbe, se urca cumva pe crestele laterale ale gumei si statea cuminte. Asa ca nu recomand nimanui MitasE08, eventual pe motoare mai usoare, la africana derapeaza din cuplu de fiecare data cind te grabesti si asfaltul e umed. Din tot ce am citit aici se pare ca urmatoarea mea tentativa se va numi Mitas E07. Se pare ca va avea aderenta mai buna pe asfalt. A incercat cineva cu adevarat pe africana si MitasE09? Sau propune cineva o guma mai potrivita pentru acest motor? Astept comentarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Eu nu am mers decat pe Metzeler Tourance, cele originale din 2001 cu care a fost dotat f650-ul din fabrica. Proprietara anterioara a facut cam 10.000 km cu ele, si eu de un an incoace inca 12.000 km. Spatele mai are inca aprox 3mm de cauciuc in zona centrala, dar au inceput sa apara mici crapaturi la baza "crampoanelor". Asa ca din punct de vedere al durabilitatii, sunt excelente. Am mers cu ele mai mult pe asfalt (exceptionale), dar si pe forestiere cu pietris si bolovanis, unde se comporta foarte bine. Mai slabe sunt pe noroaie, unde aveam tractiune, dar cam lipsea stabilitatea directionala (adica spatele cam avea tendinta sa fuga in lateral). Ma uitam pentru spate la un Metzeler Enduro 3 Sahara, dar am vazut ca nu prea rezista asa bine pe asfalt, pe unde totusi ma dau in majoritatea timpului. Asa ca viitoarele gume tot Metzeler Tourance vor fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 PENTRU MODERATOR nea SOSO , poate imparti si matale cand ai timp topicul asta in 2 - cauciucuri de enduro si cauciucuri de mers pe forestier cu motoare de 200kg. Ca sa se inteleaga ceva ca acum e varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 La cite ramuri si ramurele au crescut in tufisul enduristilor asta ar mai lipsi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 De EF 05 nu zice nimeni nimic ? Pe site-ul Mitas vad ca sunt date ca polivalente (de la noroi la piatra). Deci se pare ca rezista si la teren dur. Pe față care ar fi echivalentul ? (oricum sa mearga si pe asfalt pe etapele de legatura). Ca vad ca cele de față din gama E (enduro) sunt ori pt. teren tare ori pt.moale. Un C mai rezistent ? dar astea nu merg nici macar pe asfaltul din fata casei , dar daca vrei sa mergi la un enduro (raid) mai lung cu legaturi pe sosele ? Pana acum Romvelo pe fata a fost f.buna, dar trebuie schimbata cu altceva, si cum nu se mai fabrica... Ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 PENTRU MODERATOR nea SOSO , poate imparti si matale cand ai timp topicul asta in 2 - cauciucuri de enduro si cauciucuri de mers pe forestier cu motoare de 200kg. Ca sa se inteleaga ceva ca acum e varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 De EF 05 nu zice nimeni nimic ? Pe site-ul Mitas vad ca sunt date ca polivalente (de la noroi la piatra). Deci se pare ca rezista si la teren dur. Pe față care ar fi echivalentul ? (oricum sa mearga si pe asfalt pe etapele de legatura). Ca vad ca cele de față din gama E (enduro) sunt ori pt. teren tare ori pt.moale. Un C mai rezistent ? dar astea nu merg nici macar pe asfaltul din fata casei , dar daca vrei sa mergi la un enduro (raid) mai lung cu legaturi pe sosele ? Pana acum Romvelo pe fata a fost f.buna, dar trebuie schimbata cu altceva, si cum nu se mai fabrica... Ce ziceti ? Vad ca nu aveti informatii despre guma asta...sau va preocupă mai mult scindarea topicurilor...nu cred ca diferenta e atat de mare intre enduro for fun si rally-raid de exemplu încât sa necesite topicuri diferite..poti merge cu un LC4 , XR 600, TT 600, DR 600 si DRZ 400 si in regim de soft-enduro si (rally) raid, la care sa folosesti un singur rand de gume, doar n-o sa schimbam toata ziua gume, cine are timp de asta ? Daca ar fi asa, am putea face urmatoarele topicuri: trial, cross, hard-enduro, soft-enduro, rally raid, enduro touring, touring cu un pic de forestier, etc. cred ca deja exageram...acum cativa ani eram toti in aceeasi familie, acum unii sunt mari competitori si uita de unde au plecat...chiar ne-am specializat asa de mult , suntem asa de profi ca nu mai putem discuta cu cei care incep acum? Noi n-am invatat de altii , care au fost binevoitori cu noi ? Oricand poti face parte din orice categorie moto daca ai motorul adecvat si placerea de a merge si relaxat si in regim de competitie, dupa cum ai chef si timp ! Maine la SMAEB mi-as lua un Mitas EF 05 de la Chemtraders, ca sa nu mai alerg dupa ei prin Bucuresti si voiam doar sa stiu cum e , chiar n-a incaltat nimeni caprele cu asa ceva ? Sau ce recomandati pentru tipul de activitate din aliniatul anterior ? E 09 am deja, dar trebuie totusi ceva un pic mai spre enduro. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Bogdane Daca te uiti pe toate paginile din topicul asta o sa vezi ca jumatate sunt posturi legate de cauciucuri de enduro si jumatate de enduro touring/sosea - NU AU NICI O LEGATURA. Si stii bine ca asa e. Eu stiu baieti care se dau cu EF 07 si sunt f multumiti. De 05 nu stiu, insa nu arata rau nici EF05. Singura problema cu Mitas-urile e ca se rotunjesc f repede crampoanele. Dar eu cred ca merita banii. Oricum, la cat costa merita sa-l incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Eu stiu baieti care se dau cu EF 07 si sunt f multumiti. De 05 nu stiu, insa nu arata rau nici EF05. Singura problema cu Mitas-urile e ca se rotunjesc f repede crampoanele. Dar eu cred ca merita banii. Oricum, la cat costa merita sa-l incerci. EF 07 am avut si eu. e bun cat e nou, dar din pacate se rotunjeste f. repede.(si mai sunt si crampoanele mai scurte) pe fata am tinut cu succes pe DR un Mitas C11. am mers si pe asfalt si forestier(cu noroi piatra si de toate, Ionut stie ). a tinut bine si vaka s-a comportat ok. singura belea e cand e nou. pana se ia smacul aluneca in draci pe asfalt. la RM am pe fata un Romvelo care se incapataneaza sa se toceasca si tine al dracu de bine (@Soso:am numarat crampoanele, sunt toate ) . pacat ca s-a belit fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Ok, mersi, o sa vad ce iau pentru DR maine, poate ne vedem pe acolo la BMW F 800 GS daca o fi cat despre Romvelo de fata, aceeasi chestie, am de vreo 3 ani pe TT si al dracu nu se lasa tocit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scrissti Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 salutare, am si eu o intrebare scurta: care credeti ca se comporta mai bine pe offroad e08 sau tourance(pt un transalp imi trebuie, peste o sapt o sa intru si eu in lumea enduristilor)? Mersi --- Mesaj completat în 31 Mar 2008 22:39 -------------sau continental escape ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 La ora actuala folosesc: MITAS E7 - fata si E09 - spate Circul pe asfalt si drum forestier, chiar si in regim raly raid si merg binisor. Inainte am avut si pe fata E09, insa a fost un dezastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 (La ora actuala folosesc: MITAS E7 - fata si E09 - spate Circul pe asfalt si drum forestier, chiar si in regim raly raid si merg binisor. Inainte am avut si pe fata E09, insa a fost un dezastru. ) La DR-ul meu am exact la fel...si ma gindeam sa-mi iau E09 pe fata ca sa nu mai imi fuga fata pe noroi...La ce te refereai cind ai zis ca e dezastru ?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sorin28m Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 a mers cineva cu VEE Ruber? ce parere aveti despre ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Mi-am tras, acum o luna, niste E-09 pe DR-ul personal. Comparativ cu gumele aproape slick pe care le aveam, astea-s blana. Stau pe sosea acceptabil din punctul meu de vedere, pe teren se comporta bine si inca nu am gasit vreun moment in care ele sa nu treaca din cauza lor, nu a mea. Insa... Am cam 2500km cu ele si spatele (produs in martie 2005 din ce scrie pe el) pare sa inceapa sa piarda crampoanele. Am gasit, pana acum, unul singur, pe mijloc, care are la baza o crapatura maricica. Alt lucru pe care l-am observat este, tot la spate, o uzura mai mare catre directia de rulare, cramponul nemaifiind un dreptunghi in sectiune, ci, mai degraba, un trapez. E normal? Am luat un cauciuc prea vechi? Se intampla asta in mod uzual? De la bizoo_n am inteles ca acele crapaturi i-au aparut si lui. Pe de alta parte, ce guma cu calitati similare imi pot lua? Ma gandeam la TKC80, dar nu mi-ar strica si alte sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Ii bun tck80, numa ca in noroi nu ii grozav fiindca se umple destul de usor si devine slick.....cu o viteza sub20hm/h se curata greu de noroi.... Oricum eu le consider cam cel mai bun compromis intre strada si offroad, fiind si rezistente fata de mitas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Am aflat pe propria piele ce inseamna E-09 pe ploaie si asfalt. Ac de par pe Cheia, pe coborare, aceeasi viteza cu un LC4 enduro cu aceleasi gume, imi fuge numai mie fata. Apoi aflu ca, de fapt, ar fi trebuit sa ma comport ca si cum as fi mers pe gheata. Avarii de la 20km/h (poate chiar mai putin): deflector de vant pe dreapta rupt, semnal rupt, furca indreptata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.