Toată activitatea
- Ora trecută
-
Daa.. si acum imi aduc aminte cu scria cineva,, nu-l vrea Gigi domle, nu-l vrea! Dar insista sefii aia mari de la Audi!
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Cineva undeva o arde aiurea - pe de o parte motoreta e clar diferita,hai ca poate motorul nu e diferit dar sunt destule schimbari la ea,nu sunt aia nebuni. Insa pe partea cealalta - exact precum zici,la ce i-ar folosi lui Gigi sa il saboteze pe PEcco? Oricum acum nu mai prea are cum sa o schimbe...om vedea la anul poate il ajuta cu una care sa franeze beton sa poata arunca ancora cum ii place lui. Vedem pe GP26...btw tare o sa fiu curios cum va merge lumea de la sateliti pe GP25 - cred ca la fel ca pe GP23 Discutie intre pilotii Ducati inside video -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
e ham ham @apriliacluj Ciufi nu Pufi, de la ciufulita sau cum ii zice dresoru de la ciufuta ca ii place sa-l ia de degete -
AvonMag s-a înregistrat pe forum
- Azi
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
-
Am prins iar un weekend frumos, (au mers si camerele, tura trecuta a mers doar cea din spate), am gasit iar niste "poteci" nebatute inca, viraje, padure, foarte slab circulate, deh, duminica...
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
daca e pisica = no problemo. asa tin si eu minte. nu inteleg ce sens ar avea sa-l saboteze cineva pe Peco daca poti sa ai 1-2 e ideal, e perfect. asa incep si eu sa latru acum: Basti a fost sabotat! Peco a avut tot suportul dar Basti? si-au batut pla de el. iisuse. a, ca acum il asculta mai mult pe pilotul nr. 1 (care nu exista :))) ) e altceva, e NORMALITATEA. toataq lumea ar vrea ca baiatul ala campion mondial de 2 ori (in absenta nrlui 1) sa mearga si el decent. toti. spectacol pe pista, dar nu. e sabotat. "nu recunosc ca moto e diferita" iisuse recunosc eu : e diferita, asa, si? aia e 24 asta e 25. suna diferit, esti prost? :))))) -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Vezi ca e o manevra cu Digi online - daca esti conectat la net de pe wireless,din afara tarii,nu merge aplicatia. DAR daca esti conectat de pe date mobile - merge atza. (eu am net de la Digi,nu stiu daca asta conteaza) Dar in tot cazul,daca nu iti merge aplicatia samd,incearca cu net de pe date. In alta ordine de idei,telenovela GP25 continua : DALL'IGNA WON'T ADMIT THAT BAGNAIA IS RIGHT ABOUT DUCATI'S BIGGEST PROBLEM Speaking to several media outlets over the weekend in Barcelona, Ducati boss Luigi Dall'Igna said the differences between the GP24 and GP25 are "very small." He said the bike can't even be called an "evolution" of its predecessor.However, his struggling rider disagrees. Earlier this month, Bagnaia said the bike's "DNA" has changed this year, the biggest change since his arrival in 2019. Well-connected Italian figures in the MotoGP paddock are concerned about Ducati's reluctance to "admit" Bagnaia's truth. The introduction of the new engine affects not only power output, but also weight distribution and overall feel. Simon Patterson said on The Race MotoGP podcast: "I had a great chat a few nights ago with some Italian friends who have extensive connections in the paddock. They insisted that one of the biggest problems right now is that Ducati won't publicly admit that the bikes are different." "We spoke to Gigi Dall'Igna on Saturday afternoon, who once again claimed that the GP24 and GP25 are the same bike. We know that's not true – the engine is different, the engine feels different, the performance is different, the weight is different. The way it works is different." Dar parca motorul nu era diferit - nu asa au declarat la inceput de sezon ca pastreaza motorul de pe GP24 pt fiabilitate avand in vedere ca se pune engine freeze? -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
incerc sa-mi faca astia la munca pe laptopul de munca VNP sa pot intra -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
ma duc io in locu tau si stai tu acasa sa vezi cursele live pe GiGi tv. -
Scuze, char ma gandeam si eu ieri in timp ce postam.
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Adevarul e ca au scazut foarte mult preturile la 390 SH, nu prea se merita sa o vinzi la 3000 - 3500 daca i-si face treaba. Cere revizia la 30k schimb de pompa de apa? Nu stiam... eu inca sunt putin peste 21k. Cum suna 390-ul fara toba: -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
si eu o sa fiu plecat pe Grecia sper sa rezolve astia de la munca VPNul sa pot intra pe digionline sa urmaresc cursele... -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
noi vedem clasament, pe cand ei vad altfel in detalii de care noi habar nu avem si nici nu le putem cuantifica -
Tudorascu și-a schimbat imaginea de profil
-
Neatzaaaaa Joi Inca un pic!
-
Mno,e de ajung off topic,sa revenim la subiectul topicului.
-
Buna dimineata! Mersul la lucru accentueaza greata. Dar nu mai este mult.
- Ieri
-
ladysmag s-a înregistrat pe forum
-
Ce legatura are una cu alta probabil numai in capul unui MODERATOR. Ți s-a emis un avertisment. Înainte de a putea posta din nou, trebuie să confirmi avertismentul. Pai cu cine s a v a mai luptati si voi ??? au mai ramas cativa " pensionari " pe acest forum de bine ce l-ati administrat,,,,,
-
Din păcate nu vă poate lumina nici farul din Constanța. Dar admir varietatea de topicuri, mai ales cel în care căutați tovarăși de drum, la pensie. Timp mult, minte odihnită.
-
Kassu îl urmărește pe Service BMW in Bucuresti .
-
De la Motohub am luat două mobre. Totul ok pe partea de vânzări. Discounturi generoase, nimic de zis, mai ales la mobrele din showroom.Dar pe partea de service, se schimbă treaba. Nu mai apelez la ei. La revizie, după ce au schimbat lichidul de frana, când am ajuns acasă, după nici 15 km, aveam un etrier fata plin de lichid de frana. I-am sunat și au trimis o dubă sa ia mobra in service. După amiaza m-au sunat sa merg s-o iau. Am gasit-o "spălată", gen cu mopul. De atunci am evitat sa mai ajung la ei in service, chiar și pentru o simplă revizie.
-
După câteva zile de încercări telefonice (nereușite) sa fac o programare la Bavaria, m-am hotărât eu sa merg la Motohub cu revizie de 20.000 (R1250GSA). Revizia a fost acceptabila ca preț (fata de ce se vehiculează), puțin peste 2100 lei si a durat de la prima ora pana la 15:00. La partea de programare telefonica, am fost sunat înapoi, pentru ca nu mi-au putut răspunde când am sunat eu. La ridicare am fost plăcut surprins ca au si spălat motorul. Despre calitatea lucrărilor nu ma pot pronunța, pentru ca a fost revizie, nu a fost ceva defect - motorul merge perfect, pot presupune ca au făcut treaba buna. Referitor la încercările nereușite de programare la Bavaria (inclusiv cu alte moto), mie îmi convenea la ei, pentru ca sunt din Otopeni, dar de fiecare data parca ma înscriam la vreun concurs telefonic fără sa ma sune vreodată cineva înapoi. In iulie la revizia de 10.000 când am prins linia, am reușit sa fac programare abia peste 2 saptamani. Nu am avut niciodată probleme pe zona de calitate, dar....uneori parca ți se ia de anumite obiceiuri. Prețul la revizia de 10.000 a fost aproape 1400 lei.
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Cristian C. în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Cred ca se referea ca in zona aia a observat ulei mai evident. Senzorul fiind cumva nai spre baza furcii. Foarte mișto postările tale. Eu am decis sa păstrez motorul. Navetă, treaba in oras si in jurul orasului. M-am apucat de testat anvelopa CST(brandul ala folosit pe toate cfmoto noi) a fost 390lei, montaj free acasa. Mini feedback, sunt ca cele stock, aunt multumit de ele. Sunt dispus sa schimb si 2 pe an la banii aia. Am pus si placute spate EBC.. vreo 180 lei si alea. Astept comanda cu pompa de apa, sa o schimb ca revizie consumabil(nu are scurgeri sau ceva). Per total.. are 30.000 pe casuri. Inca face acceleratia figuri, poate ma lipsesc de 200e sa o înlocuiesc si pe aia, mai vedem. VID_20250829_164606.mp4 -
https://www.facebook.com/61574708763513/posts/pfbid0aRZbLZJcciVTefbYTqHwmqW9W9GKiBAWAcxUjKs7Y3ZeurPk6GvfzcWr31i7Jjggl/?app=fbl #jijinu-lvrea