Toată activitatea
- Ora trecută
-
Ok, deci nu e doar impresia mea ca in tarile mai civilizate genul asta de depasiri sunt tolerate sau permise. Nu imi dau seama care este cuvantul potrivit. Nu cred ca sunt permise prin lege totusi, deci mai degraba sunt tolerate. Nu zici rau cu contributia pentru amenda.
-
Vand Motocicleta Suzuki SV650s cu ABS, culoare Neagra, an 2008, are 70000+ km reali, vine 3 Cutii GIVI (un top case si 2 laterale cu suport inclus). NU fac schimburi Am motocicleta de anul trecut, din Aprilie, cunosc ultimii 2 propietari, este cumparata in 2010 la 5000km si intretinuta corespunzator. Anul trecut dupa ce a stat cativa ani degeaba am cumparat-o eu si am schimbat urmatoarele: - Baterie TopLite 2024 (400RON) - Cauciucuri Road 6 DOT 2024 (rulati aprox 9000km) - Furca servisata 1100 RON - Rezervor reconditionat pe interior cu Fertan + buson rezervor nou (1300 lei) - Pompa benzina noua 300 lei, curatat injectoare, clapete acceleratie, etc. - Filtru aer reutilizabil K&N - Jante intreptate si revopsite pe interior (850 RON) - Capac pasager Monopost, am si saua originala + scaritele originale - Simering schimbator viteze (400RON) - Reconditionare pompa frana spate + lichid frana + placute frana spate (800 RON) - Parbriz double bubble negru (il am si pe cel original) - Cablu de ambreiaj nou (+ inca un cablu de ambreiaj nou si un filtru de ulei) - Are schimbate manetele de frana si ambreiaj, capetele de ghidon, rear paddock stand bobbins, are crash pads teflon, etc. - Are toba cu silencer/db killer montat ce se poate da jos si vei porni toate alarmele din lume (ofer si toba originala) Investitii necesare viitoare: kit de lant, poate discuri si placute frana fata Am mers cu ea in oras in regim de naveta si o plimbare de 2 saptamani Bucuresti - Italia- Bucuresti (5321km, consum 5%) si am constatat ca imi este mica si incomoda pt viitoarele vacante in Europa. La intoarcerea din vacanta mi-am cumparat ceva touring si comod. Motocicleta are o mica buba ce nu i-am dat de cap dar nici nu m-am chinuit prea tare, cand mergi cu ea mai agresiv, 7K-10K ture si ajungi la un semafor sau trebuie sa opresti, cand ai oprit si tragi ambreiajul, moare motorul, porneste imediat "la sfert de cheie" si sta turata la ralanti fara probleme, NU se opreste in mers sau cand schimbi vitezele, NU se opreste deloc daca mergi moderat, fara agresivitate problema nu se manifesta tot timpul. Am schimbat CDI-ul, nu este asta problema. Saua pilot + pasager necesita retapitare dar nu este o urgenta, sunt crapate de la soare, intemperii (pozele sunt facute in primele zile din Noiembrie 2025) Are ITP pana anul viitoar in Mai, RCA nu mai are dar se poate face, se ofera fiscal. Ofer 2 chei originale. Se poate proba in Bucuresti/Ilfov, pret negociabil. Pentru orice detalii, poze, filmulete ma puteti contacta la numarul din anunt, pe whatsapp - 0722306118. NU fac schimburi
-
Cât am depășit anul ăsta prin Italia, Franța și Austria (nu mai zic de țările balcanice, alea ies din discuție), n-am depășit tot anul pe la noi. Fără claxoane, degete mijlocii, poliție care sare cu pistolul la gât etc. Nici eu n-am rupt stilul, să pun pe cineva în pericol. Și nu pentru că suntem musai motocicliști, dar în clip se vede clar că omul nu a forțat sau depășit de natură să deranjeze pe cineva. Oricum, s-au străduit mult ăia ca să numere toate liniile continue, să însumeze pedepsele și sumele cu care să îl premieze pe infractorul recidivist. Mi-e scârbă! Dar sigur se vor găsi unii să îl ardă pe rug, că e inconștient, că puteau fi ei în mașinile de pe contrasens, că aveau copii in mașini etc. Cum a spus colegul Lup69, să jure cu mâna pe ce au mai scump (pe sculă, nu pe cărți sau alte prostii) că ei nu au calcat niciodată linia continuă! Eu unul o încalc zilnic de cel puțin 4 ori pe traseul de navetă, datorită intrării și ieșirii din parcare plus drum denivelat între localități, doar nu mă bag in gropi dacă am liber pe contrasens. În, eu unul aș contribui cu 100 lei la amenda omului, dacă face un astfel de demers pe net.
-
Buna ziua și buna sa va fie inima! Sa reînviem un pic acest topic zic Am o HJC RPHA 90S (flip-up) căreia i-a cam venit timpul sa o înlocuiesc, nu pentru că au trecut aproape 5 ani ci pentru că începe să se dezintegreze singura - viziera nu mai sta ridicata (trebuie înlocuite mecanismele), mandibula nu se mai închide cum trebuie ( s-a desprins singur șurubul din partea dreapta care ținea mandibula închisa), chin guardul sta prins într-un șurub și nu se mai potrivește fix in locul lui, etc. Și toate astea fara sa fi fost atinsă, căzută, lovită Astfel încât sunt iar în căutarea unei căști flip-up. M-am tot uitat la băjetii ăștia -> https://www.championhelmets.com/en/magazine/post/Top-10-Best-Modular-Helmets-Of-2026 Pare că testează destul de profi, dar ... HJC -> nu-mi mai trebuie după ce a început să se dezintegreze singura Shoei Neotec2/3 -> nu-mi vine calapodul , mă presează pe articulația mandibulară ceea ce este un mare NU! Schubert C5 -> varianta L îmi este fixa și ating cu bărbia iar varianta XL îmi joaca pe cap, ceea ce la fel o face un mare NU. Mai rămân următoarele pe lista dar as avea nevoie de niste păreri / opinii despre AGV Tourmodular si Scorpion EXO Tech. Sigur voi merge sa le pun pe cap, dar cei care aveți/ați avut cum vi se par? Sunt calitative? Cheers
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Doar cand castiga n-are probleme baiatu asta, in rest e clar, doar probleme ca deh, de-aia nu castigă Mir a avut probleme de ambreiajul dar el a tras la boxe imediat, nu a facut o cursa intreagă pe un loc decent -
E primul caz de acest gen? Poate ca acum de cand covrigarul ne-a lasat intr-o situatie financiara nasoala, se face tot posibilul sa se aducea bani la buget. Cum zicea colegul mai sus, cam toti motociclistii mai depasesc pe unde legea interzice. Poate ca urmeaza o perioada in care politia va fi mai vigilenta?! Pana la urma, indiferent daca a mers periculos sau nu, nu a respectat codul rutier. Tin minte ca prima oara cand am iesit din tara cu moto, nu prea intelegeam de ce toate motoretele depasesc indiferent de indicatoare, marcaje. Am zis ca na, tari vecine cu Romania, ce sa le faci. Ajuns apoi mai prin vest, vedeam in continuare acelasi lucru. Cumva era tolerata treaba asta, pentru ca am vazut si cazuri in care depaseau politia asa si nu se intampla nimic. Si chiar imi amintesc, eram in Italia, tot in prima mea tura lunga, si aveam masina de politie in fata. S-a dat pe dreapta cat a incaput sa imi faca loc sa trec. Linie continua pe un drum virajat. Eu nu stiam ce sa fac.
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Cică Peco ar fi avut prob cu ambreiajul. Dacă e ok în cursa mare cred ca o sa se miște mai bine. - Azi
-
Lucian_M îl urmărește pe De reținut
-
Am scris și eu pe Facebook, au prins un mare infractor recidivist, evadat din pușcărie, violator de babe și capre. In zona noastră (Neamț, Bacău și Iași) ne iau din elicopter băieții, sunt bani de kerosen și întreținere, dar pentru reparat drumuri și fluidizat circulația nu. Și uite așa mergi mai mult intravilan decât în extravilan și faci din Neamț în Târgu Mureș vreo 4 ore, iar din Neamț la Craiova cam 9. A ucis linia aia continua, a pus în pericol viețile rațelor din gospodării, a violat curcile polițiștilor etc.
-
"Daca vrei cu adevarat, poti".
-
trebuia sa se gandeasca la acest aspect
-
Lup69 îl urmărește pe De reținut
-
Pana la urma, toti facem in principiu la fel, si doar speram ca nu ne vede... arbitru'... Nu cred ca exista vreun rider care sa nu fi calcat linia alba intr-o depasire, ghinionul este ca nu stii niciodata cine te vede, un elicopter, o camera de pe masina pe care tocmai ai depasit-o, vreo camera de supraveghere trafic, etc. Mi se pare doar abuziv ca se cumuleaza numarul de treceri peste linia alba si se umfla amenda si timpul petrecut fara permis, mai ales daca mai avea si alte categorie/categorii...daca era cumva profesionist e clar ca respectivul va face reconversie profesionala!
-
Ca de obicei... Exagereaza motociclistul, exagereaza si militia.... Dar de platit, plateste doar motociclistul.
-
Supercuminte flacaul.
-
Cine stabileste daca merge periculos, noi sau politia?
-
Buna dimineata!
-
Șobolani aerieni! Nici măcar nu mergea cine știe ce periculos.
- Ieri
-
Silver Arrow îl urmărește pe De reținut
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Intradevar Porcăria aia ii ajuta masiv pe Ducati.Abia aștept(am) anul de grație 2027 Sincer ma așteptam să fie depasit de Bagnaia și/sau Diggia dar se pare ca a avut un ritm bunicel de cursa. El nu prea paria pe top5 după quali. Cred ca li s-au dus gumele rau celor 2 cu gp25 (lui Bagnaia cel putin...a luat o rau de tot in ultimul tur si de la Fermin dar cel mai rusinos de la Zarcoiu de pe Honda) ca altfel daca il prindeau,Q cu Yamaka era sitting duck pe linia dreaptă...daca pe ktm care e al 2lea motor ca si putere l-au depasit lejer Ducati,Yamaha era vorba aia șicana mobilă Sa vedem mâine în cursă. -
https://www.digi24.ro/amphtml/stiri/actualitate/social/motociclist-vitezoman-lasat-2-ani-fara-permis-a-depasit-de-13-ori-linia-continua-3493693
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
He learned from the best :)) -
Sunt in Italia acum, ocazie cu care am fost la EICMA. Am vazut cateva supermoto-uri aici. Pun aici o poza cu un TM 200 2t, adaptat corect de SM. A se vedea frana fata disc 320mm + etrier Radial cu 4 pistonase. M-a vazut proprietarul acestei motociclete cu geaca si sapca TM, cumparate de la standul TM din EICMA, m-a abordat si mi-a zis "hai sa iti arat motocicleta mea", evident ca nu am refuzat si iata de ce model frumos am dat. Dupa cum ziceam Supermoto este o nisa inclusiv in Europa, iar TM este nisa unei nise. Noul SWM SM500R 2025 vazut la EICMA are aceeasi baza ca si modelul meu 2024. Rezervorul modelului 2025 are 1litru de benzina in plus, o singura toba de esapament, nu doua ca 2024 si o masca de far noua ca design, destul de frumoasa dupa gustul meu.
-
Ufff grea intrebare. Nu stiu sincer cum sa iti raspund. Este un automatism. Dezvoltat natural prin repetitie experienta sa zicem. Piciorul ala are in primul rand rol de boloboc, pt ca la viraj de stanga, eu stau cu corpul in proportie de 50% aplecat contra pe dreapta, desi motocicleta este aplecata in viraj de stanga, piciorul ala scos pe stanga are rol de boloboc, ca atunci cand tu mergi pe barna si daca iti scapa corpul in dreapta, automat iti cauti echilibrul cu mana stanga, nu stiu daca explic corect. In cazul unei motociclete de motocross de 107kg da acel picior poate fi in caz de urgenta extrema si proptea, in ac de par daca iti derapeaza. In cazul unui asteroid de 200kg piciorul ala are strict rol de boloboc. Fratilor am fost la EICMA si recunosc ca m-am simtit bine cand am vazut motocicleta mea de acasa la salon. Am mai avut 3x motociclete noi pana la acest CF Moto 450 MT dar niciodata nu am avut contextul sa imi vad motocicleta la salon. Eu nu am vazut in viata mea atat de multa lume la un loc. Am fost la concerte 50cent, G-unit, nu am vazut nici macar 10% din "cantitatea de oameni" vazuta la EICMA. Vara in Venetia in plin sezon, poate ca sunt 50% din oameni ca si cantitate, fata de EICMA. De exemplu la standul BMW vedeai oameni, nu motociclete, nu exagerez. GS450 va fi facut in India de TVS (sau TVR cred ca ii zice). Se simte la ghidon, static, o motocicleta mai mica decat MT450, o motocicleta pt persoane mai scunde, cu o scobitura buna la unirea dintre sa si rezervor, lucru bun pt offroad. Triunghiul scarite ghidon sa nu mi-a placut.
- 145 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
E moto. Degeaba o cocaia Acosta ca pe virajele alea de viteza mare Ktm subvira 4sure. Dar recunosc,AM știe cu mingea.Nu îl înghit dar știe,nu pot sa nu recunosc -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu e doar de moto. AM lua f bine ultima curba. Englezii spuneau ca și când erau amândoi la Honda tot AM lua mai bine curba aia. Dep. Și ride height super mega optimizat ajută. Întreabă l pe Q. A rămas pe 4. Nu l lauda nimeni? Fermin e animalic in depășiri. Omu nu sta sa piardă timp. -
Șanse matematice, cum le zice.
