Toată activitatea
- Ora trecută
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Lucian_M în mavetzul Service si intretinere curenta
- Azi
-
Problemă turație / pornire Hornet PC34.
topic a răspuns lui binox în Davidddul Service si intretinere curenta
Inainte de a te juca la carburatoare, verifica uleiul si antigelul, atat niveluri cat si aspect sa te asiguri ca nu s-au amestecat. -
Cred ca le asteptam degeaba, ideea lui era sa aiba postate linkurile de la inceput pentru "dezvoltare", oricat mascheaza asta. @Stefan Probabil, chiar asa e de greu sa ai decenta de a pune cateva propozitii sau vorbe legat de tura ta si de pozele atasate?
-
Problemă turație / pornire Hornet PC34.
topic a răspuns lui spring în Davidddul Service si intretinere curenta
Clar du-o la un mecanic! -
Honda VTX 1800 C, an 2010, cu 12705 km, Istoric reprezentanta Honda
topic a răspuns lui spring în RAGul Motociclete peste 999 cm cubi
Eu asa inteleg din descriere. -
pepsi îl urmărește pe Husqvarna 701 Enduro 2023 - Dual sport
-
Husqvarna 701 Enduro 2023 - Dual sport
topic a răspuns lui pepsi în cozminoul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Schimbi cu 390 Adventure ? fara diferenta ca n-am de unde :)) E ce trebe jucaria, bafta la vanzare -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Cavaleru în mavetzul Service si intretinere curenta
pistonasele trebuie sa intre usor, la mana. daca intra greu, si necesita presa e clar, e jeg si mizerie, daca nu pe pistonas este sub garnituri in santul garniturii se face oxid si impinge garnitura in afara ceea ce duce la o frecare crescuta la cursa pistonului. trebuie demontat tot ansamblu curatat si daca faci asta e pacat sa nu schimbi garniturile, operatiunea asta o recomand la 2-3 ani iar schimbul de garnituri merge facut la 2 astfel de curatari clestele ala e bun sa tragi pistonasele afara, am luat unul ieftin si mi-am facut treaba cu el -
Silver Arrow îl urmărește pe V-strom 1000 2014 și HONDA DEAUVILLE.
-
Pe unde ai trecut frontiera? Cat e benzina acolo? E suficient permisul romanesc sau trebuie din ala international? Cum sunt oamenii? Te descurci cu engleza sau bagi pe google translate? Ti-ai luat SIM de la ei pentru telefon sau ai roaming din tara? De la ce operator? Viza ai luat de la granita (on arrival) sau ai facut de acasa? Pe ce perioada? Cat a costat? Cand ai luat-o?
-
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Doamne ajuta sa vedem CEVA,orice un duel...la varf vorbesc... Hai Baganaia ! (fara maturi) In alta ordine de idei,Mir (Honda de fapt) redescopera (a cata oara?) beneficiile CF swingarm (dupa ce de pe vremea lui MM il adoptasera de la Ducati ca mai apoi sa il dea iar jos si sa puna de Alu si iar sa il puna si tot asa)...dar subliniaza faptul ca Honda e slabuta pe motor : Joan Mir says Honda’s new carbon fibre swingarm delivered a small but welcome step forward during the post-race MotoGP test at Aragon. But he warned top speed remains the RC213V’s most urgent weakness heading into this weekend’s Italian Grand Prix at Mugello. While Mir was encouraged by the early signs, he warned that high grip levels during a Monday test can distort performance. “It’s positive, it is something that will help us to be more competitive.I would say that is not a revolution but is a step in terms of grip. Because we are so far in terms of acceleration and grip, if we get something that improves in that area, we make a big step. This is what happened.” “But on a Monday, the grip is always very high. So I try to be very careful with what I feel about the bike, because with good grip on track, everything looks fine.” Nonetheless, Mir added that the swingarm gave him “nothing negative” in terms of feel and improved edge grip, with small lap time gains. As Mir indicated, Honda's engine remains far behind its rivals in terms of outright speed.Mir, who was the fastest Honda in 10th place at the Aragon test courtesy of a morning lap time, said the factory’s top speed deficit is costing him around 10km/h and several tenths every lap. “we lose 10k per hour on the straight. So imagine, that is two or three tenths more we could get for free… Not free for Honda, but free for me!” Apropo de timpii incurajatori din teste pt Yamaha si pt Honda din testele de la Aragon,cred ca e destul de clar citatul de mai sus - But on a Monday, the grip is always very high. So I try to be very careful with what I feel about the bike, because with good grip on track, everything looks fine. -
Morgen! E soare si e fain! Diiiii!
-
Buna dimineata! Marti...
-
Ajutor RAR Yamaha r6
topic a răspuns lui Speedy.K în KingFlow999ul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
A, ok, ma speriasem. PS Ai remarcat ghilimelele, da? -
Ajutor RAR Yamaha r6
topic a răspuns lui KingFlow999 în KingFlow999ul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari si R.A.Rom
In ploiesti, pe bulevard. Facea zig zaguri pe o banda(fara a depasi marcajul sau sa intre pe banda 2) iar politistul a considerat comportament agresiv. Si apropo, cauciucurile nu se incalzesc asa, cel din fata se incalzeste franand agresiv iar cel din spate accelerand agresiv. Drumuri bune - Ieri
-
Aventură superbă! Peisajele thailandeze arată uimitor pe o motocicletă. Chiar mă face să vreau să merg și eu acolo într-o zi! Tutuapp
-
Oldschatterhand s-a înregistrat pe forum
-
Ce e motociclistii si ce vrea ei ?
topic a răspuns lui perrrine4 în Leonul Motociclisti, in fiecare zi
Foarte tare analiza, m-am regăsit în multe dintre ideile tale. Și eu am prins vremurile cu echipament „ce-o fi” și motociclete luate cu emoții. Azi totul e mai ușor, dar parcă s-a pierdut din spiritul frăției pe două roți. Mă deranjează și mie moda turelor „de poză” și combinația geacă scumpă + șlapi. Încă mai cred că motociclismul e despre libertate și pasiune, nu despre imagine. Asfalt uscat tuturor! Mini Militia App Lock -
Există plan de revizii și întreținere. Le faci la timp sau te ustură când ți-e lumea mai dragă. Nu-i cazul de altfel de discuții aici, vezi secțiunea. În altă ordine de idei, astăzi la intervenție s-a constatat că jocul termic este în parametri, s-au pus bujii iridium laser, când am vrut să schimb filtrul, arăta aproape ca nou (omul a zis să nu pun altul nou). Mic dezechilibru intre clapete, a fost remediat, totul ok.
-
Bună seara,am cumpărat în 2019 mașină nouă de la o reprentanță din Buzău cu garanție 5 ani,revizii făcute la termen.În perioada de garanție nu am fost informat că trebuie înlocuit lichidul de frână sau lichidul de răcire .La moto e regim special ?
-
Lucian_M îl urmărește pe HONDA DEAUVILLE.
-
Seara bună! Se dă una bucată Deauville 700 ABS, 2007. Pe lângă alte probleme de întreținere (slabă), am descoperit cupla spate (dintre cardan și roată) cam afectată. Nu găsesc ceva concret, să știu cum trebuia să fie în realitate, ce trebuie cumpărat sau înlocuit. Aveți vreo idee?!
-
Cunosc acest aspect.
-
o evreică fuge în adăpost la alarma de bombardament ssstwitter.com_1750090308270.mp4
-
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
orice e posibil. totusi MM se incapataneaza sa nu mai greseasca. pariu ca daca Peco e in fata MM va sta chill dupa el pana pe final cand teoretic s-ar simti mai bine. ar fi cazul sa vedem si un duel - doua intre MM si Peco anu asta, ma gandesc. -
Husqvarna 701 Enduro 2023 - Dual sport
topic a răspuns lui Ruginel în cozminoul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Stiu motocicleta si proprietarul. Buna de luat pentru cine isi permite. -
cozmino îl urmărește pe Husqvarna 701 Enduro 2023 - Dual sport
-
Husqvarna 701 Enduro 2023 - Dual sport
un topic a postat cozmino în Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
De vanzare Husqvarna 701 Enduro, fabricatie 2023. Motocicleta a fost achizitionata in ianuarie 2024 de la ATV Rom si este inca in garantie. Reviziile au fost facute la serviceul autorizat Ktm, GoRacing. La revizia de la 6000km (ulei, filtre, lichid frana fata/spate) efectuata in Oct 2024 a fost si remapata/resoftata. Ultima revizie pe 5 Mai 2025 la 11k km( ulei, filtre, curatat/uns/intins lant, inlocuit antigel). KM actuali: 11,9xx Un singur proprietar, persoana fizica. A fost utilizata in regim dual sport, asfalt plus off road. Pretul se modifica (scade) daca o vreti cu suspensia stock. Adaugate in plus: - Cartuse inchise WP Xplor 6500 Pro si arcuri ptr 80kg (noi, puse la 9000km la RAMS). - Amortizor Tractive Xtreme cu arc ptr 80kg ( nou, pus la 9000km la RAMS). Cursa suspensiei a ramas la 250mm fata/spate. - Crashbar Outback Motortek - Scut AXP Racing - Evacuare (doar finala) Mivv Titanium - Far LED - Parbriz OEM - Indicator suplimentar Cumpan( turometru, temperatura ulei, temp ambientala, etc). - Handguarduri OEM - Oglinzi replica dupa doubletake - Scarite coborate 20mm de la Bosley - Risere ghidon 25mm - Maneta ambreiaj scurta - Dongle cric - Protectii ax bascula si ax furca OEM - Capace motor carbon - 3D Moto - Placa ptr bagaje - 3D Moto - Gura umplere rezervor aluminiu - 3D Moto - Filtru aer Twin Air (dau si rezerve) - Protectia senzor ABS spate de la Nomad Adv - Varf pedala de frana de la Nomad Adv - nemontat - Proiectoare led Midland - Placute frana fata/spate noi, de rezerva. Vine cu toate piesele stock (far, toba, scarite, cartuse si arcuri furca, amortizor spate, etc). Motocicleta nu este impecabila estetic, are urme specifice. Iau in considerare schimburi cu moto inmatriculata, dupa 2021 si cu f putine ore de functionare. Beta RR-S, KTM EXC 500, Husqvarna fe501, Yamaha Wr450. Pret: 12,500 Euro Locatie: Bucuresti (sector 3) Tel: 0734.136.197 ITP: Valabil pana pe 19 Feb 2026 Fiscal: Se elibereaza fara probleme.